Nee.quote:
En nee?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Keep keep on running
Keep keep on running...
Cause there's no place like home!
Dat zijn de kusjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef julian6 het volgende:
Wat is het nut van die X'en in de OP?
Kunnen we dan in één oogopslag zien wie de grootste heeft?
Een e-penis is ook wat waard.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef julian6 het volgende:
Wat is het nut van die X'en in de OP?
Kunnen we dan in één oogopslag zien wie de grootste heeft?
Ik denk ook vooral trouwe bezoekers. Ik wist iig na de eerste keer dat het een jaarlijks iets ging wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef WeirdWestMan het volgende:
Het viel me op dat er best wel weinig mensen zijn die dit jaar voor de eerste keer gaan, dus of het nou zo'n hype is, of gewoon trouwe LL bezoekers.
Owja en een TVP.
Haha ja ik wist het inderdaad ook wel na afgelopen jaar, dat ik m'n kaartje direct weer zou kopen als ze de verkoop ingingen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ik denk ook vooral trouwe bezoekers. Ik wist iig na de eerste keer dat het een jaarlijks iets ging worden
Zal wel 9 herz huren durenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we die eerste E-kindjes verwachten?
Over 9 KB.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we die eerste E-kindjes verwachten?
na afgelopen jaar wist ik ook dat ik meteen weer een kaartje wilde. Bij eerdere keren heb ik er heel wat jaartjes tussen laten zitten: 1998 - 2003 - 2009 - 2010quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
Haha ja ik wist het inderdaad ook wel na afgelopen jaar, dat ik m'n kaartje direct weer zou kopen als ze de verkoop ingingen.
de a capella versie die niet van hun is? Crookers waren er vorig jaar ook al toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef frame-saw het volgende:
TVP.
Crookers een idee? Zit naar een hele rare versie van Day 'nd Night te luisteren. Sowieso kutnummer, maar nu nog erger.
Waren er vorig jaar ook. Maar dat vond ik niet supervet, of het lag aan mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef frame-saw het volgende:
TVP.
Crookers een idee? Zit naar een hele rare versie van Day 'nd Night te luisteren. Sowieso kutnummer, maar nu nog erger.
Yesquote:
Hoe veel?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef onderjas het volgende:
Wat een onzin trouwens dat je voortaan moet betalen als je je boekje kwijt bent.
Kalkbrenner was vet inderdaadquote:
Ja!quote:
Ja moest je een muntje voor betalen ofzo, rot opquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef onderjas het volgende:
Wat een onzin trouwens dat je voortaan moet betalen als je je boekje kwijt bent.
Ik ga sowieso.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ja!
Die had ik vorig jaar eigenlijk al verwacht. Mischien ga ik er vrijdag wel naartoe in de WATT.
Dit jaar moet je zelfs een muntje betalen voor een vuilniszak heb ik gehoord.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ja moest je een muntje voor betalen ofzo, rot op
1 muntje en inderdaad absurd. Net zoals je telefoon opladen wat gewoon een gesponsorde service hoort te zijn naar mijn mening. Eigenlijk is winst maken met je kaartjes op Marktplaats toch best wel het Lowlands gevoelquote:
Je kon ook je oplader meenemen en hem daar aan een stopcontact hangen (ja dat was dat lelijke ding).quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:58 schreef 988012 het volgende:
[..]
1 muntje en inderdaad absurd. Net zoals je telefoon opladen wat gewoon een gesponsorde service hoort te zijn naar mijn mening. Eigenlijk is winst maken met je kaartjes op Marktplaats toch best wel het Lowlands gevoel
Lekker slim, de meesten pleuren hun rotzooi toch al op de grond en nu alleen maar meer danquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dit jaar moet je zelfs een muntje betalen voor een vuilniszak heb ik gehoord.
Haha ja de 2e van vandaag nog maarquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef wormtrein het volgende:
De stortvloed aan topics lijkt tot stilstand te komeneindelijk
Ja bij de hippiehoekquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:59 schreef onderjas het volgende:
[..]
Je kon ook je oplader meenemen en hem daar aan een stopcontact hangen (ja dat was dat lelijke ding).
Ik hou me inquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef wormtrein het volgende:
Leer PI's lezen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Lekker slim, de meesten pleuren hun rotzooi toch al op de grond en nu alleen maar meer dan
quote:p het programma staan onder meer Band Of Horses, Mumford & Sons, Rain Machine (TV On The Radio kopman Kyp Malone), Angus & Julia Stone, Mulatu Astatke & The Heliocentrics, Soil & "Pimp" Sessions, Fink, Fuck Buttons, Admiral Freebee, The Gaslamp Killer, Hudson Mohawke, Daedelus, The Plastician, Noah and the Whale en Isbells.
Shitquote:
Wow The Gaslamp Killer mijn hoogtepunt van lowlands vorig jaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, mensen die Mumford and Sons graag willen zien, kunnen ook naar Motel Mozaique in Rotterdam
[..]
Ik ben nog aan het brainstormen over een nieuw postdiaree.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef wormtrein het volgende:
Er komt nog meer leuks hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Shit
[..]
Wow The Gaslamp Killer mijn hoogtepunt van lowlands vorig jaar. Daar ga ik misschien wel langs.
Tevens ga ik naar bedje toe, toedelsquote:Zoals je waarschijnlijk al gehoord hebt, zijn inmiddels ook alle 10.000 Lowlands-kaarten met CJP-korting uitverkocht. Omdat jij een CJP-pas met ISIC hebt besteld, maar je pas nog niet in huis hebt, sturen we je hierbij versneld je CJP-pasnummer. We hebben namelijk nog een aantal kaarten achter kunnen houden voor mensen die niet direct gebruik konden maken van hun CJP-pas.
Je kunt met je CJP-nummer alsnog een Lowlands-ticket met CJP-korting bestellen
Slaapze!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef onderjas het volgende:
Oorzaak van de cjp kaarten die nog beschikbaar waren.
[..]
Tevens ga ik naar bedje toe, toedels.
Ik kreeg mijn CJP-nummer DIRECT bij het bestellenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef onderjas het volgende:
Oorzaak van de cjp kaarten die nog beschikbaar waren.
[..]
Tevens ga ik naar bedje toe, toedels.
Haha ja. Dan ga ik voor zaterdag de meesten daarvan mogen van mij ook wel op lowlands komen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er komt nog meer leuks hoor
En het kost wel geld
Vorig jaar hadden we The Whitest Boy Alive en 2 Many DJ'squote:Op woensdag 3 maart 2010 23:24 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Haha ja. Dan ga ik voor zaterdag de meesten daarvan mogen van mij ook wel op lowlands komen.
Dit is mijn 40000e postquote:
Noisiaquote:
Heul niet, want dan is er allang LWL met sLLowchatquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jullie gaan te snel, zo zitten we aan topic 93827 in augustus
[ afbeelding ]
Ga je collega's langs, kruisjes snuffelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:05 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Het begint bijna saai te worden, zo rustig is het hier...
Moet ik nu maar gaan werken ofzo?!
Mja... maar 't zijn allemaal dames hier, maakt het toch minder interessant....quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga je collega's langs, kruisjes snuffelen
Tsja..quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:10 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Mja... maar 't zijn allemaal dames hier, maakt het toch minder interessant....
WTF? Dan wordt het dus een nog grotere bende. Maar maakt mij niet uit. Ik heb nog wel een paar rollen thuis liggen van voorgaande jaren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nog een grotere bende? Kan dat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:26 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
WTF? Dan wordt het dus een nog grotere bende. Maar maakt mij niet uit. Ik heb nog wel een paar rollen thuis liggen van voorgaande jaren.
Klopt, ons eigen kampje was ook wel schoon... Maar dat had er vooral mee te maken dat mn vriendinnetje vuilniszakken mee had genomen en we bijna nooit bij de tent waren, dus ook niet echt de kans kregen om er een zwijnenstal van te maken... Onze buren daarentegen....quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:47 schreef stbabylon het volgende:
Eigen kampf schön!
Bij onze tenten is het altijd netjes opgeruimd. Hoef niet in een zwijnenstal te kamperen (dat doe ik thuis al voldoende)
Wij stonden ook langs een greppel, dus als we bij de tent zaten konden we iedereen zien pissen/schijten/kotsen... Nee, dan lag ik liever ergens in het gras naar muziek te luisteren... We hadden wel heel gezellige buren, dat wel! Ze gaven ons onderdak tijdens het noodweer van donderdag avond. Was wel fijn, we stonden daar zo sneu in onze poncho's....quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
Wij zitten best vaak bij de tent. Beetje lezen, kaartje leggen enzo. Dan is het wel zo prettig.
We hadden nog één compleet lege tent en zijn daar Killer Bunnies gaan spelen. Werkte ook welquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Wij stonden ook langs een greppel, dus als we bij de tent zaten konden we iedereen zien pissen/schijten/kotsen... Nee, dan lag ik liever ergens in het gras naar muziek te luisteren... We hadden wel heel gezellige buren, dat wel! Ze gaven ons onderdak tijdens het noodweer van donderdag avond. Was wel fijn, we stonden daar zo sneu in onze poncho's....
Als die nou eens fatsoenlijk zou werken..quote:Op donderdag 4 maart 2010 06:55 schreef xenobinol het volgende:
Ook dit jaar weer koffiewekker op Lowlands
Yeah right!quote:KoffieWekkers zullen je niet wakker maken, maar lopen rond om je tijdens het ontwaken heerlijke verse koffie te serveren.
Gevalletje oorzaak-gevolgquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:02 schreef Mathijz het volgende:
De mensen die schreeuwen om de koffiewekker bij hun tent te krijgen maken je wakker
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh wacht, en pak is niet een kilo he
Nou, volgens mij is het zo'n groot pak, even zoeken... ah ja, halve kg. Maar goed, nog steeds sterkquote:
Mwa bij de tent wilde ik altijd nog wel opruimen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:38 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Nog een grotere bende? Kan dat?![]()
Maar dat doen ze echt niet hoor! Wie gaat er nou een muntje betalen voor een vuilniszak? Dan flikker ik het gewoon op de grond... (wat ik toch al deed....)
Ik 3 delenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Dennis101 het volgende:
Gewoon weer een heel deel gemist
Was er vorig jaar al.quote:
De zaterdagavond was behoorlijk techno vorig jaar, vooral met speedy j.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Was er vorig jaar al.
Heb het om eerlijk te zijn wel een beetje gehad met die Electro, boek maar weer eesn wat meer pure Techno!
Plastikman is er toch al? Zal heus nog wel meer komen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Was er vorig jaar al.
Heb het om eerlijk te zijn wel een beetje gehad met die Electro, boek maar weer eesn wat meer pure Techno!
De sloot recht voor de tent was nog makkelijker.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef frame-saw het volgende:
Het enige wat ik op de grond gooi zijn sigaretten![]()
Ik snap niet waarom je alles op de grond zou gooien (behalve in de tenten, dat is makkelijk te vegen), er staan echt genoeg vuilnisbakken toch?
Kan ik begrijpen, maar waarom op het festivalterrein zelf?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:47 schreef Hpzone het volgende:
[..]
De sloot recht voor de tent was nog makkelijker.
Zoveel vuilnisbakken staan er nou ook weer niet!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:54 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, maar waarom op het festivalterrein zelf?
Lemme guess, toen begon de rush ook na het uitverkocht wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Whehehe, vorig jaar werd deel 18 geopend op 19 mei![]()
Toen verkocht het op 1 mei uit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lemme guess, toen begon de rush ook na het uitverkocht was
Er staan er genoeg hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Zoveel vuilnisbakken staan er nou ook weer niet!
Hier ook! Alleen worden die van mij nog opgewisselt van combi naar normaal. Als dat maar goed gaat.quote:
Ja dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toen verkocht het op 1 mei uit.
Ik ook! Zat daar vorig jaar niet een soort vast schema in, van wanneer er namen bekend werden?quote:
Vroeger wel, toen werd het merendeel op/tijdens Pinkpop bekend gemaakt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ook! Zat daar vorig jaar niet een soort vast schema in, van wanneer er namen bekend werden?
Ga je nu zuchten omdat je zelf te lui bent om even naar een vuilnisbak te lopen?quote:
Alleen vorig jaar niet, toen was er alleen een hele grote LL-sticker.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vroeger wel, toen werd het merendeel op/tijdens Pinkpop bekend gemaakt.
Volgens mij de laatste jaren na Pinkpop.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vroeger wel, toen werd het merendeel op/tijdens Pinkpop bekend gemaakt.
Ik zucht omdat ik eenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ga je nu zuchten omdat je zelf te lui bent om even naar een vuilnisbak te lopen?
Ja sorry, ik snap het nooit echt waarom iedereen het normaal vind om alles op de grond te gooien. De beste reden die ik heb gehoord: 'anders hebben de mannetjes van de gemeente/in dit geval Lowlands-medewerkers niets te doen.'
Tweequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Maar wel goed om te weten dat we een moraalridder in ons midden hebben....
He, thank GOD! Misschien zijn wij verdorvenen die te lui zijn om naar een prullenbak te lopen, dan toch nog te redden....quote:
Ik loop rustig een half uur met iets in mijn handen voor ik het weggooi omdat ik niet eerder bij een prullenbak kom.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:46 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
He, thank GOD! Misschien zijn wij verdorvenen die te lui zijn om naar een prullenbak te lopen, dan toch nog te redden....
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop rustig een half uur met iets in mijn handen voor ik het weggooi omdat ik niet eerder bij een prullenbak kom.
Ik heb het over het algemeen, niet Lowlandsquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:48 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
maar verder zijn er meer dan genoeg hoor!
Ja, dat lijkt me een briljant plan! Heeft je afterparty nog nut ook! Kun je alvast beginnen met je herpopulatie!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:48 schreef stbabylon het volgende:
Misschien moeten frame en ik wel de wereld uitmoorden en herpopuleren zodat iedereen het netjes doet
Nou maar hopen dat we elkaars kruisje ok vinden snuffelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:51 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een briljant plan! Heeft je afterparty nog nut ook! Kun je alvast beginnen met je herpopulatie!
Als moraalridders onder elkaar zal dat toch wel goed komen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat we elkaars kruisje ok vinden snuffelen
(which reminds me: dokter bellen voor afspraak)
Buiten dat is er 's nachts een schoonmaakploeg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef ScottTracy het volgende:
Ik gooi mijn beker tijdens Lowlands ook op de grond, er zijn toch altijd wel rapers in de buurt.
Nee, je noemt jezelf ook geen moraalridder, dat doe ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:59 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil best wel moorden hoor, over dat herpopuleren moet ik even nadenken.
En ja, ik loop ook altijd heel lang met spul in mijn handen omdat ik geen prullenbak tegenkom. En ja, in mijn kamer is het één grote zwijnenstal. Ik doe dat dus thuis wél.
En ik noem mezelf geen moraalridder hoor, maar ik ben wel tegen onnodig dingen weggooien op straat. Dat was leuk toen ik 15 was
Dat vind ik altijd zo'n wanargument.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buiten dat is er 's nachts een schoonmaakploeg.
O trouwens... 'Ik ben tegen onnodig dingen weggooien op straat' Wanneer is het dan wél nodig om iets weg te gooien op straat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:59 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil best wel moorden hoor, over dat herpopuleren moet ik even nadenken.
En ja, ik loop ook altijd heel lang met spul in mijn handen omdat ik geen prullenbak tegenkom. En ja, in mijn kamer is het één grote zwijnenstal. Ik doe dat dus thuis wél.
En ik noem mezelf geen moraalridder hoor, maar ik ben wel tegen onnodig dingen weggooien op straat. Dat was leuk toen ik 15 was
Foei! Haha nee, ik vraag me wel af waarom dan wel op LL? :pquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:04 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Nee, je noemt jezelf ook geen moraalridder, dat doe ik.
Ik gooi ook niks onnodig weg op straat, wel op LL.... ('oh, foei Haantje, foei!' ik hoor het je al zeggen...)
Tja, dat is LL.... Is toch anders... Op straat doe ik het ook niet, dat is asociaal. Vraag me niet waarom dat op LL niet zo is, heb ik echt geen zinnig antwoord op...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Foei! Haha nee, ik vraag me wel af waarom dan wel op LL? :p
WAAR IS HET MORAAL? Normen en waarden en zulks
Ik denk dat je niet meer in de hemel komt hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Tja, dat is LL.... Is toch anders... Op straat doe ik het ook niet, dat is asociaal. Vraag me niet waarom dat op LL niet zo is, heb ik echt geen zinnig antwoord op...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet meer in de hemel komt hoor
Ik stamp hem ook nog is kapot. En als ik er echt voor ga, dan scheur ik 'm ook nog kapotquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef ScottTracy het volgende:
Ik gooi mijn beker tijdens Lowlands ook op de grond, er zijn toch altijd wel rapers in de buurt.
Neuh, meer om iets te doen tegen dat herpopulerenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Als moraalridders onder elkaar zal dat toch wel goed komen?
Ja, bel de dokter even, zalfje er op en met zes weken ben je er vanaf. Die moraalridder-ellende daarentegen, daar zal je wat langer last van houden.....
Ik dacht dat Lowlanders al halverwege hun leven een kaartje kochten voor de hemel en er dan vervolgens de andere helft over blijven spammen op FOK!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:12 schreef ScottTracy het volgende:
Lowlanders komen sowieso niet in de hemel. Die bouwen tegen die tijd wel hun eigen paradijs!
Stoerquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik stamp hem ook nog is kapot. En als ik er echt voor ga, dan scheur ik 'm ook nog kapot
Heb je het nou over die beker of over die raper?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik stamp hem ook nog is kapot. En als ik er echt voor ga, dan scheur ik 'm ook nog kapot
Inderdaad! Ik word er echt heel bezitterig van! 'Afblijven! MIJN bekertje!'quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Idd, mijn bekertje, voor op mijn stapeltjequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:21 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik word er echt heel bezitterig van! 'Afblijven! MIJN bekertje!'
Nee, ik bewaar ze ook niet, te veel moeite, maar ik gun het die rapers gewoon echt niet!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Idd, mijn bekertje, voor op mijn stapeltje
Ik raap geen bekers, maar bewaar wel mijn eigen. Niet leuk als je er over na gaat denken wat je in een weekend weggooit. Dus dan maar niet weggooien. Mooi voor het maandagochtend onbijt
Als ik ze van me af zou smijten zou ik me er echt niet meer druk om maken. Heb wel belangrijkere dingen te doen op LL.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:24 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Nee, ik bewaar ze ook niet, te veel moeite, maar ik gun het die rapers gewoon echt niet!
He jakkes, veel te goed!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik geef mijn bekers altijd aan mensen die met heel veel bekers al staan.
Wat ben ik toch een goed mens.
Gadverdamme. Ik geef ze meestal ook weg. Ik doe er zelf niet aan, ben ik te lui voor+lijkt me irritant. Ik drink ook te weinig om het te bewaren, water ftw. (en drank bij de tent, ik lust geen bier en mixjes zijn echt duur)quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Same herequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Die heb je idd overal, vorig jaar was ik op melt en daar is de camping apart van het festivalterrein, je kan daar zo op komen zonder een toegangsbewijs te hebben en omdat in Duitsland zelfs op kleine flesjes en volgens mij ook blkjes statiegeld liepen op de camping ook een hoop "bekerrapers".quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:39 schreef WeezerButler het volgende:
Stond er versteld van dat er professionele bekerrapers naar LL komen en tussen de ¤ 1200 en ¤ 1600 in het weekend bij elkaar rapen met die maffe lampjes op hun kop ....
Bedoel je DreamYourTopia?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef onderjas het volgende:
Even nog een vraagje over vorig jaar, langs de grolsch zat een of andere ingang en daar kon je iets doen. Geen idee wat, stonden nog meer mensen in de rij daar terwijl ze niet wisten wat hun te wachten stond. Maar weet iemand wat daar te doen was?
Waar staat dat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef Christiaan het volgende:
Arcade Fire gaat vandaag of morgen een Europese festivaltour aankondigen...
Dan had je een paar strenge homo's in politiepakken geloof ik, en dan liep je door een gang en dan kwam je uit.. op Lowlands!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja denk 't wel. Was idd iets met dream.
Wtf? De ingang was al op Lowlands?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:06 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dan had je een paar strenge homo's in politiepakken geloof ik, en dan liep je door een gang en dan kwam je uit.. op Lowlands!
Zoiets heb ik gehoord iig
wie wat waar?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef Christiaan het volgende:
Arcade Fire gaat vandaag of morgen een Europese festivaltour aankondigen...
Over 24 weekenden is het zover. Kan haast nu al niet wachten zoveel zin heb ik erin.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:17 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemiddag!
Het is alweer bijna weekend!
Toen ik er in de buurt zat stond er zo'n YMCA-neger voor de ingang.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef onderjas het volgende:
Filmpje gevonden, maar op Lowlands stonden er wel mooie meisjes voor de ingang.
http://current.com/items/89252184_checkpoint-dreamyourtopia.htm
Dan was ik rond deze tijd met mijn 3de biertje bezig NA het opzetten van de tent (we hebben het nu niet over het bier op de dijk en in de rijquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Over 24 weekenden is het zover. Kan haast nu al niet wachten zoveel zin heb ik erin.
tofquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:14 schreef Christiaan het volgende:
O.a. Twitter van manager Scott Rodger: http://twitter.com/scottrodger/status/9970850957
Duurt wel erg lang dit jaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:18 schreef Mr.DD het volgende:
Nog steeds geen nieuwe namen voor Lowlands.
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Maar ik vind dat ze toch echt wel nog deze week met namen moeten komen
Inderdaad. Vorig jaar waren de eerste namen op 5-6 februari bekend en dat waren:quote:
Liever nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:29 schreef ScottTracy het volgende:
Het is toch al uitverkocht, ze kunnen net zo goed alles geheim houden tot 18 augustus.
Dat zou ik opeen hele masochistische manier nog leuk vinden ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:29 schreef ScottTracy het volgende:
Het is toch al uitverkocht, ze kunnen net zo goed alles geheim houden tot 18 augustus.
Het zal niet heel veel anders zijn dan het Essentpodium van enige tijd geleden. Alleen denk ik dat er wat acts vooruit zijn geboekt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:34 schreef Haunter het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar dat nieuwe podium
Zeker La Place, sommige dingen waren op LL zelfs goedkoper dan normaal!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:35 schreef Mr.DD het volgende:
Laten we het over Lowlands voedsel hebben.
Grootste oplichters > die turkse pizza achtige dingen voor 4 muntjes volgens mij. Zat amper wat op. 3 stukjes vlees ofzo
Goed-koop> patatAlleen hadden ze weinig smaak, beetje vaag.
Beste koop> alles van la place. 'goedkoop' (eigenlijk gewoon dezelfde prijs als in de V&D, maar das goedkoop in LL termen), en fucking lekker
Goed om te (w)etenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:38 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Zeker La Place, sommige dingen waren op LL zelfs goedkoper dan normaal!![]()
Broodjes roomkaas en de geniale uitsmijters gaan aankomend jaar weer veelvuldig genuttigd worden.
De Indianentent moet terugkomen met de aardappelkoekjes en hete saus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:35 schreef Mr.DD het volgende:
Laten we het over Lowlands voedsel hebben.
Grootste oplichters > die turkse pizza achtige dingen voor 4 muntjes volgens mij. Zat amper wat op. 3 stukjes vlees ofzo
Goed-koop> patatAlleen hadden ze weinig smaak, beetje vaag.
Beste koop> alles van la place. 'goedkoop' (eigenlijk gewoon dezelfde prijs als in de V&D, maar das goedkoop in LL termen), en fucking lekker
Komt er geen magneetbar meer?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:39 schreef WeezerButler het volgende:
Nadeel dat de Magneetbar er dit jaar niet meer is dat de hippe slippers en zonnebril dragende grachtengordel reclamejongens met hun chickies nog eerder richting Groovetube trekken. brrrr
En Depeche Modequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:31 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik wil op zijn minst wat geruchten. Ik heb gehoord dat de Beastie Boys komen
Fruitbeker was ook smakelijk jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Indianentent moet terugkomen met de aardappelkoekjes en hete saus.
Nolls Grill moet terug.
Verder zijn de hamburgers prima te doen(trek) en de fruitbekers
De wok heeft een uniforme smaak maar is wel GOED pittig. Iets wat je in Nederland niet gauw aantreft. Ook erg tevreden over dus.
Zover dat op tosti's lekenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En vergeet aub ook de tosti's van hun niet.
De beenhammetjes moeten terug!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Indianentent moet terugkomen met de aardappelkoekjes en hete saus.
Nolls Grill moet terug.
Verder zijn de hamburgers prima te doen(trek) en de fruitbekers
De wok heeft een uniforme smaak maar is wel GOED pittig. Iets wat je in Nederland niet gauw aantreft. Ook erg tevreden over dus.
Tent waar je alleen binnen komt door iets te doen, dansen/zingen etc. Binnen vaag gebeuren, treden soms nog bandjes op. Niet binnen geweest. Vond het iets te 'kijk ons het eens leuk hebben' gebeuren.quote:
Dat was het ja! 2.5 munt, zat echt niks inquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:44 schreef WeirdWestMan het volgende:
Net zoals de döner, betaal je 2.5 muntjes voor een wrap met kebab erin en veel te weinig knoflook saus.
Je komt er ook alleen maar binnen als je verkleed bent en als je een act doet, krijg je gratis bierquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:45 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Tent waar je alleen binnen komt door iets te doen, dansen/zingen etc. Binnen vaag gebeuren, treden soms nog bandjes op. Niet binnen geweest. Vond het iets te 'kijk ons het eens leuk hebben' gebeuren.
Niet te vreten. Serieus. Wat een troep.quote:
Tosti's zonder kaasquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En vergeet aub ook de tosti's van hun niet.
Je had ze ook met kaas hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Tosti's zonder kaas. Wel lekker hoor.
Wel ja? Zat er dan geen vlees in? Iets miste ik aan het echte 'tosti' gevoel, weet niet meer precies wat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:10 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je had ze ook met kaas hoor![]()
Maar ze waren groot, rond, lauw warm. Zacht. heeeeerlijk. Had er eentje na miss montreal op de zondagochtend. Perfecte lunch/ontbijt.
Je moet ook de nasi nemen daarquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:44 schreef Mr.DD het volgende:
Surinaams broodje kip vond ik maar een droge hap, snap niet wat mensen daar zo goddelijk aan vinden
Dat het geen knapperige tosti was? Geen tosti vorm? Geen tosti smaak?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:14 schreef onderjas het volgende:
[..]
Wel ja? Zat er dan geen vlees in? Iets miste ik aan het echte 'tosti' gevoel, weet niet meer precies wat.
Dat dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:16 schreef ScottTracy het volgende:
Die tosti's van La Place hebben helemaal niks met tosti's te maken, behalve de naam. Wel eetbaar though.
Oh nu weet ik het! Op het bordje stond 'sandwich' maar er zat geen sla tussen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat het geen knapperige tosti was? Geen tosti vorm? Geen tosti smaak?
Gewoon een warm broodje
Conclusie = lekker en goedkoop.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:18 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh nu weet ik het! Op het bordje stond 'sandwich' maar er zat geen sla tussen.
Bereid je maar voor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:19 schreef Mr.DD het volgende:
Ik hoop trouwens dat de muntjes prijs met 10 cent zakt ofzo. Als het weer stijgt word ik echt gek
Kutttquote:
Ik weet niet in welke droomwereld jij leeft maar die prijs gaat NOOIT naar beneden natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:19 schreef Mr.DD het volgende:
Ik hoop trouwens dat de muntjes prijs met 10 cent zakt ofzo. Als het weer stijgt word ik echt gek
Ik zie anders wel dat het van 2,50 naar 2 euro is gegaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke droomwereld jij leeft maar die prijs gaat NOOIT naar beneden natuurlijk
quote:1993 - ƒ 75,00 - 7.500 bezoekers (cap. was 15000) wit plastic bandje met paarse letters
1994 - ƒ 95,00 - 12.500 bezoekers geel touwtje
1995 - ƒ 115,00 - 20.000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
1996 - ƒ 140,00 - 31.000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
1997 - ƒ 145,00 - 40.000 roze/rood lintje
1998 - ƒ 150,00 - 50.000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
1999 - ƒ 160,00 - 57.500 (uitverkocht) blauw/wit lintje
2000 - ƒ 175,00 - 57.500 (uitverkocht) groen/paars lintje
2001 - ƒ 195,00 - 57.500 (uitverkocht) blauw/paarsig lintje (incl. kliko)
2002 - ¤ 97,50 - 60.000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
2003 - ¤ 105,00 - 48.000 (niet uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
2004 - ¤ 115,00 - 52.000 (niet uitverkocht) oranje/zwart lintje, wederom met kliko
2005 - ¤ 115,00 - 53.000 (niet uitverkocht) (bier 2,00) geel/blauw stof , die werd gesealed
2006 - ¤ 117,50 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,10) rood/wit stof , die werd gesealed
2007 - ¤ 125,00 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,20) groen/wit stof, gesealed
2008 - ¤ 132,50 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,30) cyaan/wit stof, gesealed
2009 - ¤ 140,00 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,40) oranje/wit stof, gesealed
2010 - ¤ 145,00 - 55.000 (uitverkocht)
Die pannenkoeken! Die waren wel erg lekker, maar de bediening mag wel eens beter opletten daar, dus dat gaat hopelijk volgende keer beter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:24 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb honger en ik moet nog vijf minuten wachten.
Vorig jaar was leuk bij de pizza-tent. Iedereen wilde kaas (iedereen vega ofzo? iig, ik ook), stonden we daar KAAS KAAS te roepen met een stuk of 20 manUiteindelijk na een halfuur ong. eindelijk pizza gekregen
![]()
Het erge is dat ik niet eens vegetariër ben, maar dat ik zelden vlees eet. Had dus gewoon een pizza hawaii kunnen nemen, maar het was zo gezellig daar, haha.
En de pannenkoeken zijn natuurlijk master. En de kippenpootjes! En falafel. En het ijs. En de patat is ook goed te doen hoor! Hebben ze trouwens Belgische mayo daar? Of was dat toen ik in België was? Hmm.
En bekers fruit ja, 's ochtends. Dan voel je echt de energie door je lichaam stromen (moet altijd poepen daarna). O nu is mijn knoflookbrood klaar doei.
Ik wilde die kippepootjes niet eten anders zat je weer onder dat spulquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:24 schreef frame-saw het volgende:
Vorig jaar was leuk bij de pizza-tent. Iedereen wilde kaas (iedereen vega ofzo? iig, ik ook), stonden we daar KAAS KAAS te roepen met een stuk of 20 manUiteindelijk na een halfuur ong. eindelijk pizza gekregen
![]()
Het erge is dat ik niet eens vegetariër ben, maar dat ik zelden vlees eet. Had dus gewoon een pizza hawaii kunnen nemen, maar het was zo gezellig daar, haha.
En de pannenkoeken zijn natuurlijk master. En de kippenpootjes! En falafel. En het ijs. En de patat is ook goed te doen hoor! Hebben ze trouwens Belgische mayo daar? Of was dat toen ik in België was? Hmm.
En bekers fruit ja, 's ochtends. Dan voel je echt de energie door je lichaam stromen (moet altijd poepen daarna). O nu is mijn knoflookbrood klaar doei.
De naam is/was gewoon tosti, alleen wat je uiteindelijk kreeg was erg lekker, maar had niet heel veel weg van een tosti.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:25 schreef conobram het volgende:
Die 'tosti' is inderdaad wel lekker. In 2008 heb ik dat een aantal keer gegeten, volgens mij werden ze ook geen tosti genoemd maar hadden die dingen een naam van 10 woorden en stond iedereen die 10 woorden op te dreunen aan de kassa.Vorig jaar was het vooral die verrukkelijke Kip Saté.
Waar zal ik dit jaar eens voor gaan?
Ze hadden vroeger guldens hè...quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik zie anders wel dat het van 2,50 naar 2 euro is gegaan.
[..]
Dat is appels met peren vergelijken. Dat is pakweg 10 jaar geleden bij een muntconversie. Ik heb het over de toekomst.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
[..]
Pizza hawai zit toch ook geen vlees? Wel lachen verhaal.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:24 schreef frame-saw het volgende:
![]()
Oh dan zal het wel de beschrijving geweest zijn die er onder stond. In ieder geval las iedereen die zin voorquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De naam is/was gewoon tosti, alleen wat je uiteindelijk kreeg was erg lekker, maar had niet heel veel weg van een tosti.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
[..]
Geen sandwitch? Of hadden ze die ook?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De naam is/was gewoon tosti, alleen wat je uiteindelijk kreeg was erg lekker, maar had niet heel veel weg van een tosti.
Scherp.quote:
Zullen ze ook vast gehad hebben, ben er vorig jaar maar 1x geweest en dat was voor een tosti. De eerste keer dat ik op LL was heb ik me helemaal volgegeten met die dingen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:31 schreef onderjas het volgende:
[..]
Geen sandwitch? Of hadden ze die ook?
[..]
Scherp.
Had je dat nou echt niet door?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:31 schreef onderjas het volgende:
[..]
Geen sandwitch? Of hadden ze die ook?
[..]
Scherp.
Hawaii=ham en ananasquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:29 schreef onderjas het volgende:
[..]
Pizza hawai zit toch ook geen vlees? Wel lachen verhaal.
Op Lowlands is dat aanbod beter dan op Pinkpop iigquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:34 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Hawaii=ham en ananas
Margharita ofzo, iig die basis, die is ook vega. En dan nog alle kazen-pizza's. Maar kaas was de enige vega. Goed vleesloos aanbod verder wel hoor
quote:
Ik hou er niet zo van om in guldens te rekenen, maar het is idd wel een flink verschil.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is trouwens een flinke stijging. Van fl 2,50 naar 2 euro...oftewel van fl 2,50 naar fl 4,40 in 6 jaar tijd.
Inflatie? Ik heb er geen verstand van en kan niet zeggen hoeveel inflatie er paar jaar was.. maar denk dat het dan wel meevalt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is trouwens een flinke stijging. Van fl 2,50 naar 2 euro...oftewel van fl 2,50 naar fl 4,40 in 6 jaar tijd.
Niet meer dan 5%quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Inflatie? Ik heb er geen verstand van en kan niet zeggen hoeveel inflatie er paar jaar was.. maar denk dat het dan wel meevalt.
De stijgingen tegenwoordig vind ik wel echt belachelijk
Heerlijkquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:59 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
Is dit die stortbui van afgelopen jaar?
Ik heb wel soort gelijke foto's, maar neen deze nietquote:
Melt! was het ook zulks klere weerquote:
Vetquote:
Op Werchter vorig jaar zat iedereen in bikini.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vet
Ook echt alsof mensen hem niet aan zagen komen
Ze lopen juist in poncho's rondquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vet
Ook echt alsof mensen hem niet aan zagen komen
Buiten de inflatie van een paar procent per jaar, weet natuurlijk iedereen dat we zwaar genaaid zijn door de euro-conversie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Inflatie? Ik heb er geen verstand van en kan niet zeggen hoeveel inflatie er paar jaar was.. maar denk dat het dan wel meevalt.
De stijgingen tegenwoordig vind ik wel echt belachelijk
Welk jaar was dat? Vorig jaar hadden we ook een hoosbui. En dat was gek gezien de andere dagen van 30Cquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Elk festival heeft zo zijn stortbuien.
Werchter met chemical brothers
Glasto heeft pas echtequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Elk festival heeft zo zijn stortbuien.
Werchter met chemical brothers
Pinkpop tussen peterpan speedrock en flogging molly
Lowlands, Glasto, ach zo nog veel meer
Dat is niet leuk meer. Dan MOET je wel door gaan 's nachts.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Glasto heeft pas echte
[ afbeelding ]
In ons kamp stonden twee tentjes tegen over elkaar. Daar met van dat doorzichtig tentzeil een dak over heen gemaakt, toen met z'n 12en eronder gezeten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:05 schreef onderjas het volgende:
Vond die bui ook wel leuk. De party tent had geen dak dus we hadden een zijkant op het dak gedaan, en met z'n 7en op een kluitje ofzo. Toen ook nog naar de super gelopen met een doos boven ons kop.
http://www.pinkpop.org/2003zon.htmquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pinkpop tussen peterpan speedrock en flogging molly
quote:Vaste mascotte Dikke Dennis schreeuwt het uit: "Zijn jullie bang voor regen?!?" Publiek: "NEEEEEEEEEEEE!"
Skôn. Was wel blij toen ik zag dat het terrein er totaal niet onder geleden had.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
In ons kamp stonden twee tentjes tegen over elkaar. Daar met van dat doorzichtig tentzeil een dak over heen gemaakt, toen met z'n 12en eronder gezeten.
Het kon het wel gebruiken zelfsquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:12 schreef onderjas het volgende:
[..]
Skôn. Was wel blij toen ik zag dat het terrein er totaal niet onder geleden had.
Ik heb echt geen idee meer, 2005 zou dat kunnen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welk jaar was dat? Vorig jaar hadden we ook een hoosbui. En dat was gek gezien de andere dagen van 30C
Ja beste bui was dat toenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
http://www.pinkpop.org/2003zon.htm
[..]
Was erg grappig toen. Net voor die bui tshirt uitgedaan en strak opgerold zodat die niet doorweekt zou worden, en dat heeft gewerkt toen.
Ja waren ook wel lekker, maar die kan je zelfs bij ons in het dorp 3 dagen in de week halen. Smaken allemaal ongeveer 't zelfde.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef MaJo het volgende:
Waarom heeft niemand het over de loempia's van mr wong? Daar leef ik heel Lowlands op![]()
Dat is janken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Glasto heeft pas echte
[ afbeelding ]
Heb je daar trouwens de short documentaire over gezien op (volgens mij) 3voor12? Over dat ze de dames van de snoep en wafel kraam gingen volgen? Geweldigquote:
Ja gezien. Weet niet meer hoe het ging.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Heb je daar trouwens de short documentaire over gezien op (volgens mij) 3voor12? Over dat ze de dames van de snoep en wafel kraam gingen volgen? Geweldig
edit: van Lowlands dan hé
Jup klopt, staat op de 3voor12 site. Maar goed op Werchter heb je pas lekkere wafelsquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Heb je daar trouwens de short documentaire over gezien op (volgens mij) 3voor12? Over dat ze de dames van de snoep en wafel kraam gingen volgen? Geweldig
edit: van Lowlands dan hé
Moet ik ook nog een keer heen. Sziget is me net iets te lang. Maarja, misschien volgend jaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup klopt, staat op de 3voor12 site. Maar goed op Werchter heb je pas lekkere wafels
Voor het eten moet je trouwens naar Roskilde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Roskildequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup klopt, staat op de 3voor12 site. Maar goed op Werchter heb je pas lekkere wafels
Voor het eten moet je trouwens naar Roskilde.
Misschien stomme vraag, maar wie is Bolkestein.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:23 schreef Mr.DD het volgende:
http://nos.nl/video/41765-bolkestein-in-golfcar-op-lowlands.html
@ 1:05 loop ik en een paar vrienden daar achter die kar
VVD-prominent was zondag op uitnodiging van Coolpolitics op Lowlands, waar hij een college gaf over Europa. Na afloop reed verslaggever Vincent Rietbergen met hem in een golfcar over het festivalterrein.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:26 schreef onderjas het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar wie is Bolkestein.
Of je bent 11 jaar oud of er is iets mis.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:26 schreef onderjas het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar wie is Bolkestein.
Mmm, dit is een moeilijke. Ik gok op antwoord b.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of je bent 11 jaar oud of er is iets mis.
Echt. Bolkestein niet kennen, vergeten dat we ooit guldens hadden. Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:28 schreef onderjas het volgende:
[..]
Mmm, dit is een moeilijke. Ik gok op antwoord b.
Negentien jaartjes. Weet nog wel dat er een keer een gulden hadden om te betalen ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt. Bolkestein niet kennen, vergeten dat we ooit guldens hadden. Hoe oud ben je?
Wat is een rijksdaalder?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:29 schreef PiRANiA het volgende:
Msschien dat je het dit jaar kan proberen? Bier te halen voor een rijksdaalder?
Zou wel een mooie actie zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hèquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt. Bolkestein niet kennen, vergeten dat we ooit guldens hadden. Hoe oud ben je?
Gratis Loempia'squote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef MaJo het volgende:
Waarom heeft niemand het over de loempia's van mr wong? Daar leef ik heel Lowlands op![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:31 schreef onderjas het volgende:
[..]
Wat is een rijksdaalder?Ik geloofde het eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graties loempia's?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef MaJo het volgende:
Ha vriendquote:
Ik ook niet. High five!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:33 schreef onderjas het volgende:
[..]
Heb er serieus ook echt nooit van gehoord hoor. Volg de politiek ook pas een paar jaartjes.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |