Heb je het nou over die beker of over die raper?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik stamp hem ook nog is kapot. En als ik er echt voor ga, dan scheur ik 'm ook nog kapot
Inderdaad! Ik word er echt heel bezitterig van! 'Afblijven! MIJN bekertje!'quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik stamp hem ook nog is kapot. En als ik er echt voor ga, dan scheur ik 'm ook nog kapot
Idd, mijn bekertje, voor op mijn stapeltjequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:21 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik word er echt heel bezitterig van! 'Afblijven! MIJN bekertje!'
Nee, ik bewaar ze ook niet, te veel moeite, maar ik gun het die rapers gewoon echt niet!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Idd, mijn bekertje, voor op mijn stapeltje
Ik raap geen bekers, maar bewaar wel mijn eigen. Niet leuk als je er over na gaat denken wat je in een weekend weggooit. Dus dan maar niet weggooien. Mooi voor het maandagochtend onbijt
Als ik ze van me af zou smijten zou ik me er echt niet meer druk om maken. Heb wel belangrijkere dingen te doen op LL.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:24 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Nee, ik bewaar ze ook niet, te veel moeite, maar ik gun het die rapers gewoon echt niet!
He jakkes, veel te goed!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik geef mijn bekers altijd aan mensen die met heel veel bekers al staan.
Wat ben ik toch een goed mens.
Gadverdamme. Ik geef ze meestal ook weg. Ik doe er zelf niet aan, ben ik te lui voor+lijkt me irritant. Ik drink ook te weinig om het te bewaren, water ftw. (en drank bij de tent, ik lust geen bier en mixjes zijn echt duur)quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Same herequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Die heb je idd overal, vorig jaar was ik op melt en daar is de camping apart van het festivalterrein, je kan daar zo op komen zonder een toegangsbewijs te hebben en omdat in Duitsland zelfs op kleine flesjes en volgens mij ook blkjes statiegeld liepen op de camping ook een hoop "bekerrapers".quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:39 schreef WeezerButler het volgende:
Stond er versteld van dat er professionele bekerrapers naar LL komen en tussen de ¤ 1200 en ¤ 1600 in het weekend bij elkaar rapen met die maffe lampjes op hun kop ....
Bedoel je DreamYourTopia?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef onderjas het volgende:
Even nog een vraagje over vorig jaar, langs de grolsch zat een of andere ingang en daar kon je iets doen. Geen idee wat, stonden nog meer mensen in de rij daar terwijl ze niet wisten wat hun te wachten stond. Maar weet iemand wat daar te doen was?
Waar staat dat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef Christiaan het volgende:
Arcade Fire gaat vandaag of morgen een Europese festivaltour aankondigen...
Dan had je een paar strenge homo's in politiepakken geloof ik, en dan liep je door een gang en dan kwam je uit.. op Lowlands!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja denk 't wel. Was idd iets met dream.
Wtf? De ingang was al op Lowlands?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:06 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dan had je een paar strenge homo's in politiepakken geloof ik, en dan liep je door een gang en dan kwam je uit.. op Lowlands!
Zoiets heb ik gehoord iig
wie wat waar?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef Christiaan het volgende:
Arcade Fire gaat vandaag of morgen een Europese festivaltour aankondigen...
Over 24 weekenden is het zover. Kan haast nu al niet wachten zoveel zin heb ik erin.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:17 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemiddag!
Het is alweer bijna weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |