Tweequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Maar wel goed om te weten dat we een moraalridder in ons midden hebben....
He, thank GOD! Misschien zijn wij verdorvenen die te lui zijn om naar een prullenbak te lopen, dan toch nog te redden....quote:
Ik loop rustig een half uur met iets in mijn handen voor ik het weggooi omdat ik niet eerder bij een prullenbak kom.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:46 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
He, thank GOD! Misschien zijn wij verdorvenen die te lui zijn om naar een prullenbak te lopen, dan toch nog te redden....
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop rustig een half uur met iets in mijn handen voor ik het weggooi omdat ik niet eerder bij een prullenbak kom.
Ik heb het over het algemeen, niet Lowlandsquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:48 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
maar verder zijn er meer dan genoeg hoor!
Ja, dat lijkt me een briljant plan! Heeft je afterparty nog nut ook! Kun je alvast beginnen met je herpopulatie!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:48 schreef stbabylon het volgende:
Misschien moeten frame en ik wel de wereld uitmoorden en herpopuleren zodat iedereen het netjes doet
Nou maar hopen dat we elkaars kruisje ok vinden snuffelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:51 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een briljant plan! Heeft je afterparty nog nut ook! Kun je alvast beginnen met je herpopulatie!
Als moraalridders onder elkaar zal dat toch wel goed komen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat we elkaars kruisje ok vinden snuffelen
(which reminds me: dokter bellen voor afspraak)
Buiten dat is er 's nachts een schoonmaakploeg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef ScottTracy het volgende:
Ik gooi mijn beker tijdens Lowlands ook op de grond, er zijn toch altijd wel rapers in de buurt.
Nee, je noemt jezelf ook geen moraalridder, dat doe ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:59 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil best wel moorden hoor, over dat herpopuleren moet ik even nadenken.
En ja, ik loop ook altijd heel lang met spul in mijn handen omdat ik geen prullenbak tegenkom. En ja, in mijn kamer is het één grote zwijnenstal. Ik doe dat dus thuis wél.
En ik noem mezelf geen moraalridder hoor, maar ik ben wel tegen onnodig dingen weggooien op straat. Dat was leuk toen ik 15 was
Dat vind ik altijd zo'n wanargument.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buiten dat is er 's nachts een schoonmaakploeg.
O trouwens... 'Ik ben tegen onnodig dingen weggooien op straat' Wanneer is het dan wél nodig om iets weg te gooien op straat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:59 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil best wel moorden hoor, over dat herpopuleren moet ik even nadenken.
En ja, ik loop ook altijd heel lang met spul in mijn handen omdat ik geen prullenbak tegenkom. En ja, in mijn kamer is het één grote zwijnenstal. Ik doe dat dus thuis wél.
En ik noem mezelf geen moraalridder hoor, maar ik ben wel tegen onnodig dingen weggooien op straat. Dat was leuk toen ik 15 was
Foei! Haha nee, ik vraag me wel af waarom dan wel op LL? :pquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:04 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Nee, je noemt jezelf ook geen moraalridder, dat doe ik.
Ik gooi ook niks onnodig weg op straat, wel op LL.... ('oh, foei Haantje, foei!' ik hoor het je al zeggen...)
Tja, dat is LL.... Is toch anders... Op straat doe ik het ook niet, dat is asociaal. Vraag me niet waarom dat op LL niet zo is, heb ik echt geen zinnig antwoord op...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Foei! Haha nee, ik vraag me wel af waarom dan wel op LL? :p
WAAR IS HET MORAAL? Normen en waarden en zulks
Ik denk dat je niet meer in de hemel komt hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Tja, dat is LL.... Is toch anders... Op straat doe ik het ook niet, dat is asociaal. Vraag me niet waarom dat op LL niet zo is, heb ik echt geen zinnig antwoord op...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet meer in de hemel komt hoor
Ik stamp hem ook nog is kapot. En als ik er echt voor ga, dan scheur ik 'm ook nog kapotquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef ScottTracy het volgende:
Ik gooi mijn beker tijdens Lowlands ook op de grond, er zijn toch altijd wel rapers in de buurt.
Neuh, meer om iets te doen tegen dat herpopulerenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Als moraalridders onder elkaar zal dat toch wel goed komen?
Ja, bel de dokter even, zalfje er op en met zes weken ben je er vanaf. Die moraalridder-ellende daarentegen, daar zal je wat langer last van houden.....
Ik dacht dat Lowlanders al halverwege hun leven een kaartje kochten voor de hemel en er dan vervolgens de andere helft over blijven spammen op FOK!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:12 schreef ScottTracy het volgende:
Lowlanders komen sowieso niet in de hemel. Die bouwen tegen die tijd wel hun eigen paradijs!
Stoerquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik stamp hem ook nog is kapot. En als ik er echt voor ga, dan scheur ik 'm ook nog kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |