Haha ja de 2e van vandaag nog maarquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef wormtrein het volgende:
De stortvloed aan topics lijkt tot stilstand te komeneindelijk
Ja bij de hippiehoekquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:59 schreef onderjas het volgende:
[..]
Je kon ook je oplader meenemen en hem daar aan een stopcontact hangen (ja dat was dat lelijke ding).
Ik hou me inquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef wormtrein het volgende:
Leer PI's lezen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Lekker slim, de meesten pleuren hun rotzooi toch al op de grond en nu alleen maar meer dan
quote:p het programma staan onder meer Band Of Horses, Mumford & Sons, Rain Machine (TV On The Radio kopman Kyp Malone), Angus & Julia Stone, Mulatu Astatke & The Heliocentrics, Soil & "Pimp" Sessions, Fink, Fuck Buttons, Admiral Freebee, The Gaslamp Killer, Hudson Mohawke, Daedelus, The Plastician, Noah and the Whale en Isbells.
Shitquote:
Wow The Gaslamp Killer mijn hoogtepunt van lowlands vorig jaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, mensen die Mumford and Sons graag willen zien, kunnen ook naar Motel Mozaique in Rotterdam
[..]
Ik ben nog aan het brainstormen over een nieuw postdiaree.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef wormtrein het volgende:
Er komt nog meer leuks hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Shit
[..]
Wow The Gaslamp Killer mijn hoogtepunt van lowlands vorig jaar. Daar ga ik misschien wel langs.
Tevens ga ik naar bedje toe, toedelsquote:Zoals je waarschijnlijk al gehoord hebt, zijn inmiddels ook alle 10.000 Lowlands-kaarten met CJP-korting uitverkocht. Omdat jij een CJP-pas met ISIC hebt besteld, maar je pas nog niet in huis hebt, sturen we je hierbij versneld je CJP-pasnummer. We hebben namelijk nog een aantal kaarten achter kunnen houden voor mensen die niet direct gebruik konden maken van hun CJP-pas.
Je kunt met je CJP-nummer alsnog een Lowlands-ticket met CJP-korting bestellen
Slaapze!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef onderjas het volgende:
Oorzaak van de cjp kaarten die nog beschikbaar waren.
[..]
Tevens ga ik naar bedje toe, toedels.
Ik kreeg mijn CJP-nummer DIRECT bij het bestellenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef onderjas het volgende:
Oorzaak van de cjp kaarten die nog beschikbaar waren.
[..]
Tevens ga ik naar bedje toe, toedels.
Haha ja. Dan ga ik voor zaterdag de meesten daarvan mogen van mij ook wel op lowlands komen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er komt nog meer leuks hoor
En het kost wel geld
Vorig jaar hadden we The Whitest Boy Alive en 2 Many DJ'squote:Op woensdag 3 maart 2010 23:24 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Haha ja. Dan ga ik voor zaterdag de meesten daarvan mogen van mij ook wel op lowlands komen.
Dit is mijn 40000e postquote:
Noisiaquote:
Heul niet, want dan is er allang LWL met sLLowchatquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jullie gaan te snel, zo zitten we aan topic 93827 in augustus
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |