Haha ja de 2e van vandaag nog maarquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef wormtrein het volgende:
De stortvloed aan topics lijkt tot stilstand te komeneindelijk
Ja bij de hippiehoekquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:59 schreef onderjas het volgende:
[..]
Je kon ook je oplader meenemen en hem daar aan een stopcontact hangen (ja dat was dat lelijke ding).
Ik hou me inquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef wormtrein het volgende:
Leer PI's lezen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Lekker slim, de meesten pleuren hun rotzooi toch al op de grond en nu alleen maar meer dan
quote:p het programma staan onder meer Band Of Horses, Mumford & Sons, Rain Machine (TV On The Radio kopman Kyp Malone), Angus & Julia Stone, Mulatu Astatke & The Heliocentrics, Soil & "Pimp" Sessions, Fink, Fuck Buttons, Admiral Freebee, The Gaslamp Killer, Hudson Mohawke, Daedelus, The Plastician, Noah and the Whale en Isbells.
Shitquote:
Wow The Gaslamp Killer mijn hoogtepunt van lowlands vorig jaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, mensen die Mumford and Sons graag willen zien, kunnen ook naar Motel Mozaique in Rotterdam
[..]
Ik ben nog aan het brainstormen over een nieuw postdiaree.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef wormtrein het volgende:
Er komt nog meer leuks hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Shit
[..]
Wow The Gaslamp Killer mijn hoogtepunt van lowlands vorig jaar. Daar ga ik misschien wel langs.
Tevens ga ik naar bedje toe, toedelsquote:Zoals je waarschijnlijk al gehoord hebt, zijn inmiddels ook alle 10.000 Lowlands-kaarten met CJP-korting uitverkocht. Omdat jij een CJP-pas met ISIC hebt besteld, maar je pas nog niet in huis hebt, sturen we je hierbij versneld je CJP-pasnummer. We hebben namelijk nog een aantal kaarten achter kunnen houden voor mensen die niet direct gebruik konden maken van hun CJP-pas.
Je kunt met je CJP-nummer alsnog een Lowlands-ticket met CJP-korting bestellen
Slaapze!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef onderjas het volgende:
Oorzaak van de cjp kaarten die nog beschikbaar waren.
[..]
Tevens ga ik naar bedje toe, toedels.
Ik kreeg mijn CJP-nummer DIRECT bij het bestellenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef onderjas het volgende:
Oorzaak van de cjp kaarten die nog beschikbaar waren.
[..]
Tevens ga ik naar bedje toe, toedels.
Haha ja. Dan ga ik voor zaterdag de meesten daarvan mogen van mij ook wel op lowlands komen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er komt nog meer leuks hoor
En het kost wel geld
Vorig jaar hadden we The Whitest Boy Alive en 2 Many DJ'squote:Op woensdag 3 maart 2010 23:24 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Haha ja. Dan ga ik voor zaterdag de meesten daarvan mogen van mij ook wel op lowlands komen.
Dit is mijn 40000e postquote:
Noisiaquote:
Heul niet, want dan is er allang LWL met sLLowchatquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jullie gaan te snel, zo zitten we aan topic 93827 in augustus
[ afbeelding ]
Ga je collega's langs, kruisjes snuffelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:05 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Het begint bijna saai te worden, zo rustig is het hier...
Moet ik nu maar gaan werken ofzo?!
Mja... maar 't zijn allemaal dames hier, maakt het toch minder interessant....quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga je collega's langs, kruisjes snuffelen
Tsja..quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:10 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Mja... maar 't zijn allemaal dames hier, maakt het toch minder interessant....
WTF? Dan wordt het dus een nog grotere bende. Maar maakt mij niet uit. Ik heb nog wel een paar rollen thuis liggen van voorgaande jaren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dit jaar moet je zelfs een muntje betalen voor een vuilniszak heb ik gehoord.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dit jaar moet je zelfs een muntje betalen voor een vuilniszak heb ik gehoord.
Nog een grotere bende? Kan dat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:26 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
WTF? Dan wordt het dus een nog grotere bende. Maar maakt mij niet uit. Ik heb nog wel een paar rollen thuis liggen van voorgaande jaren.
Klopt, ons eigen kampje was ook wel schoon... Maar dat had er vooral mee te maken dat mn vriendinnetje vuilniszakken mee had genomen en we bijna nooit bij de tent waren, dus ook niet echt de kans kregen om er een zwijnenstal van te maken... Onze buren daarentegen....quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:47 schreef stbabylon het volgende:
Eigen kampf schön!
Bij onze tenten is het altijd netjes opgeruimd. Hoef niet in een zwijnenstal te kamperen (dat doe ik thuis al voldoende)
Wij stonden ook langs een greppel, dus als we bij de tent zaten konden we iedereen zien pissen/schijten/kotsen... Nee, dan lag ik liever ergens in het gras naar muziek te luisteren... We hadden wel heel gezellige buren, dat wel! Ze gaven ons onderdak tijdens het noodweer van donderdag avond. Was wel fijn, we stonden daar zo sneu in onze poncho's....quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
Wij zitten best vaak bij de tent. Beetje lezen, kaartje leggen enzo. Dan is het wel zo prettig.
We hadden nog één compleet lege tent en zijn daar Killer Bunnies gaan spelen. Werkte ook welquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Wij stonden ook langs een greppel, dus als we bij de tent zaten konden we iedereen zien pissen/schijten/kotsen... Nee, dan lag ik liever ergens in het gras naar muziek te luisteren... We hadden wel heel gezellige buren, dat wel! Ze gaven ons onderdak tijdens het noodweer van donderdag avond. Was wel fijn, we stonden daar zo sneu in onze poncho's....
Als die nou eens fatsoenlijk zou werken..quote:Op donderdag 4 maart 2010 06:55 schreef xenobinol het volgende:
Ook dit jaar weer koffiewekker op Lowlands
Yeah right!quote:KoffieWekkers zullen je niet wakker maken, maar lopen rond om je tijdens het ontwaken heerlijke verse koffie te serveren.
Gevalletje oorzaak-gevolgquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:02 schreef Mathijz het volgende:
De mensen die schreeuwen om de koffiewekker bij hun tent te krijgen maken je wakker
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh wacht, en pak is niet een kilo he
Nou, volgens mij is het zo'n groot pak, even zoeken... ah ja, halve kg. Maar goed, nog steeds sterkquote:
Mwa bij de tent wilde ik altijd nog wel opruimen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:38 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Nog een grotere bende? Kan dat?![]()
Maar dat doen ze echt niet hoor! Wie gaat er nou een muntje betalen voor een vuilniszak? Dan flikker ik het gewoon op de grond... (wat ik toch al deed....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |