na afgelopen jaar wist ik ook dat ik meteen weer een kaartje wilde. Bij eerdere keren heb ik er heel wat jaartjes tussen laten zitten: 1998 - 2003 - 2009 - 2010quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
Haha ja ik wist het inderdaad ook wel na afgelopen jaar, dat ik m'n kaartje direct weer zou kopen als ze de verkoop ingingen.
de a capella versie die niet van hun is? Crookers waren er vorig jaar ook al toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef frame-saw het volgende:
TVP.
Crookers een idee? Zit naar een hele rare versie van Day 'nd Night te luisteren. Sowieso kutnummer, maar nu nog erger.
Waren er vorig jaar ook. Maar dat vond ik niet supervet, of het lag aan mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef frame-saw het volgende:
TVP.
Crookers een idee? Zit naar een hele rare versie van Day 'nd Night te luisteren. Sowieso kutnummer, maar nu nog erger.
Yesquote:
Hoe veel?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef onderjas het volgende:
Wat een onzin trouwens dat je voortaan moet betalen als je je boekje kwijt bent.
Kalkbrenner was vet inderdaadquote:
Ja!quote:
Ja moest je een muntje voor betalen ofzo, rot opquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef onderjas het volgende:
Wat een onzin trouwens dat je voortaan moet betalen als je je boekje kwijt bent.
Ik ga sowieso.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ja!
Die had ik vorig jaar eigenlijk al verwacht. Mischien ga ik er vrijdag wel naartoe in de WATT.
Dit jaar moet je zelfs een muntje betalen voor een vuilniszak heb ik gehoord.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ja moest je een muntje voor betalen ofzo, rot op
1 muntje en inderdaad absurd. Net zoals je telefoon opladen wat gewoon een gesponsorde service hoort te zijn naar mijn mening. Eigenlijk is winst maken met je kaartjes op Marktplaats toch best wel het Lowlands gevoelquote:
Je kon ook je oplader meenemen en hem daar aan een stopcontact hangen (ja dat was dat lelijke ding).quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:58 schreef 988012 het volgende:
[..]
1 muntje en inderdaad absurd. Net zoals je telefoon opladen wat gewoon een gesponsorde service hoort te zijn naar mijn mening. Eigenlijk is winst maken met je kaartjes op Marktplaats toch best wel het Lowlands gevoel
Lekker slim, de meesten pleuren hun rotzooi toch al op de grond en nu alleen maar meer danquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dit jaar moet je zelfs een muntje betalen voor een vuilniszak heb ik gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |