Nee.quote:
En nee?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Keep keep on running
Keep keep on running...
Cause there's no place like home!
Dat zijn de kusjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef julian6 het volgende:
Wat is het nut van die X'en in de OP?
Kunnen we dan in één oogopslag zien wie de grootste heeft?
Een e-penis is ook wat waard.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef julian6 het volgende:
Wat is het nut van die X'en in de OP?
Kunnen we dan in één oogopslag zien wie de grootste heeft?
Ik denk ook vooral trouwe bezoekers. Ik wist iig na de eerste keer dat het een jaarlijks iets ging wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef WeirdWestMan het volgende:
Het viel me op dat er best wel weinig mensen zijn die dit jaar voor de eerste keer gaan, dus of het nou zo'n hype is, of gewoon trouwe LL bezoekers.
Owja en een TVP.
Haha ja ik wist het inderdaad ook wel na afgelopen jaar, dat ik m'n kaartje direct weer zou kopen als ze de verkoop ingingen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ik denk ook vooral trouwe bezoekers. Ik wist iig na de eerste keer dat het een jaarlijks iets ging worden
Zal wel 9 herz huren durenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we die eerste E-kindjes verwachten?
Over 9 KB.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we die eerste E-kindjes verwachten?
na afgelopen jaar wist ik ook dat ik meteen weer een kaartje wilde. Bij eerdere keren heb ik er heel wat jaartjes tussen laten zitten: 1998 - 2003 - 2009 - 2010quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
Haha ja ik wist het inderdaad ook wel na afgelopen jaar, dat ik m'n kaartje direct weer zou kopen als ze de verkoop ingingen.
de a capella versie die niet van hun is? Crookers waren er vorig jaar ook al toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef frame-saw het volgende:
TVP.
Crookers een idee? Zit naar een hele rare versie van Day 'nd Night te luisteren. Sowieso kutnummer, maar nu nog erger.
Waren er vorig jaar ook. Maar dat vond ik niet supervet, of het lag aan mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef frame-saw het volgende:
TVP.
Crookers een idee? Zit naar een hele rare versie van Day 'nd Night te luisteren. Sowieso kutnummer, maar nu nog erger.
Yesquote:
Hoe veel?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef onderjas het volgende:
Wat een onzin trouwens dat je voortaan moet betalen als je je boekje kwijt bent.
Kalkbrenner was vet inderdaadquote:
Ja!quote:
Ja moest je een muntje voor betalen ofzo, rot opquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:53 schreef onderjas het volgende:
Wat een onzin trouwens dat je voortaan moet betalen als je je boekje kwijt bent.
Ik ga sowieso.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ja!
Die had ik vorig jaar eigenlijk al verwacht. Mischien ga ik er vrijdag wel naartoe in de WATT.
Dit jaar moet je zelfs een muntje betalen voor een vuilniszak heb ik gehoord.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ja moest je een muntje voor betalen ofzo, rot op
1 muntje en inderdaad absurd. Net zoals je telefoon opladen wat gewoon een gesponsorde service hoort te zijn naar mijn mening. Eigenlijk is winst maken met je kaartjes op Marktplaats toch best wel het Lowlands gevoelquote:
Je kon ook je oplader meenemen en hem daar aan een stopcontact hangen (ja dat was dat lelijke ding).quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:58 schreef 988012 het volgende:
[..]
1 muntje en inderdaad absurd. Net zoals je telefoon opladen wat gewoon een gesponsorde service hoort te zijn naar mijn mening. Eigenlijk is winst maken met je kaartjes op Marktplaats toch best wel het Lowlands gevoel
Lekker slim, de meesten pleuren hun rotzooi toch al op de grond en nu alleen maar meer danquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dit jaar moet je zelfs een muntje betalen voor een vuilniszak heb ik gehoord.
Haha ja de 2e van vandaag nog maarquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef wormtrein het volgende:
De stortvloed aan topics lijkt tot stilstand te komeneindelijk
Ja bij de hippiehoekquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:59 schreef onderjas het volgende:
[..]
Je kon ook je oplader meenemen en hem daar aan een stopcontact hangen (ja dat was dat lelijke ding).
Ik hou me inquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef wormtrein het volgende:
Leer PI's lezen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Lekker slim, de meesten pleuren hun rotzooi toch al op de grond en nu alleen maar meer dan
quote:p het programma staan onder meer Band Of Horses, Mumford & Sons, Rain Machine (TV On The Radio kopman Kyp Malone), Angus & Julia Stone, Mulatu Astatke & The Heliocentrics, Soil & "Pimp" Sessions, Fink, Fuck Buttons, Admiral Freebee, The Gaslamp Killer, Hudson Mohawke, Daedelus, The Plastician, Noah and the Whale en Isbells.
Shitquote:
Wow The Gaslamp Killer mijn hoogtepunt van lowlands vorig jaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, mensen die Mumford and Sons graag willen zien, kunnen ook naar Motel Mozaique in Rotterdam
[..]
Ik ben nog aan het brainstormen over een nieuw postdiaree.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef wormtrein het volgende:
Er komt nog meer leuks hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Shit
[..]
Wow The Gaslamp Killer mijn hoogtepunt van lowlands vorig jaar. Daar ga ik misschien wel langs.
Tevens ga ik naar bedje toe, toedelsquote:Zoals je waarschijnlijk al gehoord hebt, zijn inmiddels ook alle 10.000 Lowlands-kaarten met CJP-korting uitverkocht. Omdat jij een CJP-pas met ISIC hebt besteld, maar je pas nog niet in huis hebt, sturen we je hierbij versneld je CJP-pasnummer. We hebben namelijk nog een aantal kaarten achter kunnen houden voor mensen die niet direct gebruik konden maken van hun CJP-pas.
Je kunt met je CJP-nummer alsnog een Lowlands-ticket met CJP-korting bestellen
Slaapze!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef onderjas het volgende:
Oorzaak van de cjp kaarten die nog beschikbaar waren.
[..]
Tevens ga ik naar bedje toe, toedels.
Ik kreeg mijn CJP-nummer DIRECT bij het bestellenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef onderjas het volgende:
Oorzaak van de cjp kaarten die nog beschikbaar waren.
[..]
Tevens ga ik naar bedje toe, toedels.
Haha ja. Dan ga ik voor zaterdag de meesten daarvan mogen van mij ook wel op lowlands komen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er komt nog meer leuks hoor
En het kost wel geld
Vorig jaar hadden we The Whitest Boy Alive en 2 Many DJ'squote:Op woensdag 3 maart 2010 23:24 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Haha ja. Dan ga ik voor zaterdag de meesten daarvan mogen van mij ook wel op lowlands komen.
Dit is mijn 40000e postquote:
Noisiaquote:
Heul niet, want dan is er allang LWL met sLLowchatquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jullie gaan te snel, zo zitten we aan topic 93827 in augustus
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |