Ik 3 delenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Dennis101 het volgende:
Gewoon weer een heel deel gemist
Was er vorig jaar al.quote:
De zaterdagavond was behoorlijk techno vorig jaar, vooral met speedy j.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Was er vorig jaar al.
Heb het om eerlijk te zijn wel een beetje gehad met die Electro, boek maar weer eesn wat meer pure Techno!
Plastikman is er toch al? Zal heus nog wel meer komen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Was er vorig jaar al.
Heb het om eerlijk te zijn wel een beetje gehad met die Electro, boek maar weer eesn wat meer pure Techno!
De sloot recht voor de tent was nog makkelijker.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef frame-saw het volgende:
Het enige wat ik op de grond gooi zijn sigaretten![]()
Ik snap niet waarom je alles op de grond zou gooien (behalve in de tenten, dat is makkelijk te vegen), er staan echt genoeg vuilnisbakken toch?
Kan ik begrijpen, maar waarom op het festivalterrein zelf?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:47 schreef Hpzone het volgende:
[..]
De sloot recht voor de tent was nog makkelijker.
Zoveel vuilnisbakken staan er nou ook weer niet!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:54 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, maar waarom op het festivalterrein zelf?
Lemme guess, toen begon de rush ook na het uitverkocht wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Whehehe, vorig jaar werd deel 18 geopend op 19 mei![]()
Toen verkocht het op 1 mei uit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lemme guess, toen begon de rush ook na het uitverkocht was
Er staan er genoeg hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Zoveel vuilnisbakken staan er nou ook weer niet!
Hier ook! Alleen worden die van mij nog opgewisselt van combi naar normaal. Als dat maar goed gaat.quote:
Ja dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toen verkocht het op 1 mei uit.
Ik ook! Zat daar vorig jaar niet een soort vast schema in, van wanneer er namen bekend werden?quote:
Vroeger wel, toen werd het merendeel op/tijdens Pinkpop bekend gemaakt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ook! Zat daar vorig jaar niet een soort vast schema in, van wanneer er namen bekend werden?
Ga je nu zuchten omdat je zelf te lui bent om even naar een vuilnisbak te lopen?quote:
Alleen vorig jaar niet, toen was er alleen een hele grote LL-sticker.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vroeger wel, toen werd het merendeel op/tijdens Pinkpop bekend gemaakt.
Volgens mij de laatste jaren na Pinkpop.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vroeger wel, toen werd het merendeel op/tijdens Pinkpop bekend gemaakt.
Ik zucht omdat ik eenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ga je nu zuchten omdat je zelf te lui bent om even naar een vuilnisbak te lopen?
Ja sorry, ik snap het nooit echt waarom iedereen het normaal vind om alles op de grond te gooien. De beste reden die ik heb gehoord: 'anders hebben de mannetjes van de gemeente/in dit geval Lowlands-medewerkers niets te doen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |