Toen ik er in de buurt zat stond er zo'n YMCA-neger voor de ingang.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef onderjas het volgende:
Filmpje gevonden, maar op Lowlands stonden er wel mooie meisjes voor de ingang.
http://current.com/items/89252184_checkpoint-dreamyourtopia.htm
Dan was ik rond deze tijd met mijn 3de biertje bezig NA het opzetten van de tent (we hebben het nu niet over het bier op de dijk en in de rijquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Over 24 weekenden is het zover. Kan haast nu al niet wachten zoveel zin heb ik erin.
tofquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:14 schreef Christiaan het volgende:
O.a. Twitter van manager Scott Rodger: http://twitter.com/scottrodger/status/9970850957
Duurt wel erg lang dit jaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:18 schreef Mr.DD het volgende:
Nog steeds geen nieuwe namen voor Lowlands.
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Maar ik vind dat ze toch echt wel nog deze week met namen moeten komen
Inderdaad. Vorig jaar waren de eerste namen op 5-6 februari bekend en dat waren:quote:
Liever nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:29 schreef ScottTracy het volgende:
Het is toch al uitverkocht, ze kunnen net zo goed alles geheim houden tot 18 augustus.
Dat zou ik opeen hele masochistische manier nog leuk vinden ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:29 schreef ScottTracy het volgende:
Het is toch al uitverkocht, ze kunnen net zo goed alles geheim houden tot 18 augustus.
Het zal niet heel veel anders zijn dan het Essentpodium van enige tijd geleden. Alleen denk ik dat er wat acts vooruit zijn geboekt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:34 schreef Haunter het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar dat nieuwe podium
Zeker La Place, sommige dingen waren op LL zelfs goedkoper dan normaal!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:35 schreef Mr.DD het volgende:
Laten we het over Lowlands voedsel hebben.
Grootste oplichters > die turkse pizza achtige dingen voor 4 muntjes volgens mij. Zat amper wat op. 3 stukjes vlees ofzo
Goed-koop> patatAlleen hadden ze weinig smaak, beetje vaag.
Beste koop> alles van la place. 'goedkoop' (eigenlijk gewoon dezelfde prijs als in de V&D, maar das goedkoop in LL termen), en fucking lekker
Goed om te (w)etenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:38 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Zeker La Place, sommige dingen waren op LL zelfs goedkoper dan normaal!![]()
Broodjes roomkaas en de geniale uitsmijters gaan aankomend jaar weer veelvuldig genuttigd worden.
De Indianentent moet terugkomen met de aardappelkoekjes en hete saus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:35 schreef Mr.DD het volgende:
Laten we het over Lowlands voedsel hebben.
Grootste oplichters > die turkse pizza achtige dingen voor 4 muntjes volgens mij. Zat amper wat op. 3 stukjes vlees ofzo
Goed-koop> patatAlleen hadden ze weinig smaak, beetje vaag.
Beste koop> alles van la place. 'goedkoop' (eigenlijk gewoon dezelfde prijs als in de V&D, maar das goedkoop in LL termen), en fucking lekker
Komt er geen magneetbar meer?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:39 schreef WeezerButler het volgende:
Nadeel dat de Magneetbar er dit jaar niet meer is dat de hippe slippers en zonnebril dragende grachtengordel reclamejongens met hun chickies nog eerder richting Groovetube trekken. brrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |