Die heb je idd overal, vorig jaar was ik op melt en daar is de camping apart van het festivalterrein, je kan daar zo op komen zonder een toegangsbewijs te hebben en omdat in Duitsland zelfs op kleine flesjes en volgens mij ook blkjes statiegeld liepen op de camping ook een hoop "bekerrapers".quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:39 schreef WeezerButler het volgende:
Stond er versteld van dat er professionele bekerrapers naar LL komen en tussen de ¤ 1200 en ¤ 1600 in het weekend bij elkaar rapen met die maffe lampjes op hun kop ....
Bedoel je DreamYourTopia?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef onderjas het volgende:
Even nog een vraagje over vorig jaar, langs de grolsch zat een of andere ingang en daar kon je iets doen. Geen idee wat, stonden nog meer mensen in de rij daar terwijl ze niet wisten wat hun te wachten stond. Maar weet iemand wat daar te doen was?
Waar staat dat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef Christiaan het volgende:
Arcade Fire gaat vandaag of morgen een Europese festivaltour aankondigen...
Dan had je een paar strenge homo's in politiepakken geloof ik, en dan liep je door een gang en dan kwam je uit.. op Lowlands!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja denk 't wel. Was idd iets met dream.
Wtf? De ingang was al op Lowlands?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:06 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dan had je een paar strenge homo's in politiepakken geloof ik, en dan liep je door een gang en dan kwam je uit.. op Lowlands!
Zoiets heb ik gehoord iig
wie wat waar?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef Christiaan het volgende:
Arcade Fire gaat vandaag of morgen een Europese festivaltour aankondigen...
Over 24 weekenden is het zover. Kan haast nu al niet wachten zoveel zin heb ik erin.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:17 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemiddag!
Het is alweer bijna weekend!
Toen ik er in de buurt zat stond er zo'n YMCA-neger voor de ingang.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef onderjas het volgende:
Filmpje gevonden, maar op Lowlands stonden er wel mooie meisjes voor de ingang.
http://current.com/items/89252184_checkpoint-dreamyourtopia.htm
Dan was ik rond deze tijd met mijn 3de biertje bezig NA het opzetten van de tent (we hebben het nu niet over het bier op de dijk en in de rijquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Over 24 weekenden is het zover. Kan haast nu al niet wachten zoveel zin heb ik erin.
tofquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:14 schreef Christiaan het volgende:
O.a. Twitter van manager Scott Rodger: http://twitter.com/scottrodger/status/9970850957
Duurt wel erg lang dit jaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:18 schreef Mr.DD het volgende:
Nog steeds geen nieuwe namen voor Lowlands.
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Maar ik vind dat ze toch echt wel nog deze week met namen moeten komen
Inderdaad. Vorig jaar waren de eerste namen op 5-6 februari bekend en dat waren:quote:
Liever nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:29 schreef ScottTracy het volgende:
Het is toch al uitverkocht, ze kunnen net zo goed alles geheim houden tot 18 augustus.
Dat zou ik opeen hele masochistische manier nog leuk vinden ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:29 schreef ScottTracy het volgende:
Het is toch al uitverkocht, ze kunnen net zo goed alles geheim houden tot 18 augustus.
Het zal niet heel veel anders zijn dan het Essentpodium van enige tijd geleden. Alleen denk ik dat er wat acts vooruit zijn geboekt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:34 schreef Haunter het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar dat nieuwe podium
Zeker La Place, sommige dingen waren op LL zelfs goedkoper dan normaal!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:35 schreef Mr.DD het volgende:
Laten we het over Lowlands voedsel hebben.
Grootste oplichters > die turkse pizza achtige dingen voor 4 muntjes volgens mij. Zat amper wat op. 3 stukjes vlees ofzo
Goed-koop> patatAlleen hadden ze weinig smaak, beetje vaag.
Beste koop> alles van la place. 'goedkoop' (eigenlijk gewoon dezelfde prijs als in de V&D, maar das goedkoop in LL termen), en fucking lekker
Goed om te (w)etenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:38 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Zeker La Place, sommige dingen waren op LL zelfs goedkoper dan normaal!![]()
Broodjes roomkaas en de geniale uitsmijters gaan aankomend jaar weer veelvuldig genuttigd worden.
De Indianentent moet terugkomen met de aardappelkoekjes en hete saus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:35 schreef Mr.DD het volgende:
Laten we het over Lowlands voedsel hebben.
Grootste oplichters > die turkse pizza achtige dingen voor 4 muntjes volgens mij. Zat amper wat op. 3 stukjes vlees ofzo
Goed-koop> patatAlleen hadden ze weinig smaak, beetje vaag.
Beste koop> alles van la place. 'goedkoop' (eigenlijk gewoon dezelfde prijs als in de V&D, maar das goedkoop in LL termen), en fucking lekker
Komt er geen magneetbar meer?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:39 schreef WeezerButler het volgende:
Nadeel dat de Magneetbar er dit jaar niet meer is dat de hippe slippers en zonnebril dragende grachtengordel reclamejongens met hun chickies nog eerder richting Groovetube trekken. brrrr
En Depeche Modequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:31 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik wil op zijn minst wat geruchten. Ik heb gehoord dat de Beastie Boys komen
Fruitbeker was ook smakelijk jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Indianentent moet terugkomen met de aardappelkoekjes en hete saus.
Nolls Grill moet terug.
Verder zijn de hamburgers prima te doen(trek) en de fruitbekers
De wok heeft een uniforme smaak maar is wel GOED pittig. Iets wat je in Nederland niet gauw aantreft. Ook erg tevreden over dus.
Zover dat op tosti's lekenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En vergeet aub ook de tosti's van hun niet.
De beenhammetjes moeten terug!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Indianentent moet terugkomen met de aardappelkoekjes en hete saus.
Nolls Grill moet terug.
Verder zijn de hamburgers prima te doen(trek) en de fruitbekers
De wok heeft een uniforme smaak maar is wel GOED pittig. Iets wat je in Nederland niet gauw aantreft. Ook erg tevreden over dus.
Tent waar je alleen binnen komt door iets te doen, dansen/zingen etc. Binnen vaag gebeuren, treden soms nog bandjes op. Niet binnen geweest. Vond het iets te 'kijk ons het eens leuk hebben' gebeuren.quote:
Dat was het ja! 2.5 munt, zat echt niks inquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:44 schreef WeirdWestMan het volgende:
Net zoals de döner, betaal je 2.5 muntjes voor een wrap met kebab erin en veel te weinig knoflook saus.
Je komt er ook alleen maar binnen als je verkleed bent en als je een act doet, krijg je gratis bierquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:45 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Tent waar je alleen binnen komt door iets te doen, dansen/zingen etc. Binnen vaag gebeuren, treden soms nog bandjes op. Niet binnen geweest. Vond het iets te 'kijk ons het eens leuk hebben' gebeuren.
Niet te vreten. Serieus. Wat een troep.quote:
Tosti's zonder kaasquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En vergeet aub ook de tosti's van hun niet.
Je had ze ook met kaas hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Tosti's zonder kaas. Wel lekker hoor.
Wel ja? Zat er dan geen vlees in? Iets miste ik aan het echte 'tosti' gevoel, weet niet meer precies wat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:10 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je had ze ook met kaas hoor![]()
Maar ze waren groot, rond, lauw warm. Zacht. heeeeerlijk. Had er eentje na miss montreal op de zondagochtend. Perfecte lunch/ontbijt.
Je moet ook de nasi nemen daarquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:44 schreef Mr.DD het volgende:
Surinaams broodje kip vond ik maar een droge hap, snap niet wat mensen daar zo goddelijk aan vinden
Dat het geen knapperige tosti was? Geen tosti vorm? Geen tosti smaak?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:14 schreef onderjas het volgende:
[..]
Wel ja? Zat er dan geen vlees in? Iets miste ik aan het echte 'tosti' gevoel, weet niet meer precies wat.
Dat dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:16 schreef ScottTracy het volgende:
Die tosti's van La Place hebben helemaal niks met tosti's te maken, behalve de naam. Wel eetbaar though.
Oh nu weet ik het! Op het bordje stond 'sandwich' maar er zat geen sla tussen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat het geen knapperige tosti was? Geen tosti vorm? Geen tosti smaak?
Gewoon een warm broodje
Conclusie = lekker en goedkoop.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:18 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh nu weet ik het! Op het bordje stond 'sandwich' maar er zat geen sla tussen.
Bereid je maar voor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:19 schreef Mr.DD het volgende:
Ik hoop trouwens dat de muntjes prijs met 10 cent zakt ofzo. Als het weer stijgt word ik echt gek
Kutttquote:
Ik weet niet in welke droomwereld jij leeft maar die prijs gaat NOOIT naar beneden natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:19 schreef Mr.DD het volgende:
Ik hoop trouwens dat de muntjes prijs met 10 cent zakt ofzo. Als het weer stijgt word ik echt gek
Ik zie anders wel dat het van 2,50 naar 2 euro is gegaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke droomwereld jij leeft maar die prijs gaat NOOIT naar beneden natuurlijk
quote:1993 - ƒ 75,00 - 7.500 bezoekers (cap. was 15000) wit plastic bandje met paarse letters
1994 - ƒ 95,00 - 12.500 bezoekers geel touwtje
1995 - ƒ 115,00 - 20.000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
1996 - ƒ 140,00 - 31.000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
1997 - ƒ 145,00 - 40.000 roze/rood lintje
1998 - ƒ 150,00 - 50.000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
1999 - ƒ 160,00 - 57.500 (uitverkocht) blauw/wit lintje
2000 - ƒ 175,00 - 57.500 (uitverkocht) groen/paars lintje
2001 - ƒ 195,00 - 57.500 (uitverkocht) blauw/paarsig lintje (incl. kliko)
2002 - ¤ 97,50 - 60.000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
2003 - ¤ 105,00 - 48.000 (niet uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
2004 - ¤ 115,00 - 52.000 (niet uitverkocht) oranje/zwart lintje, wederom met kliko
2005 - ¤ 115,00 - 53.000 (niet uitverkocht) (bier 2,00) geel/blauw stof , die werd gesealed
2006 - ¤ 117,50 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,10) rood/wit stof , die werd gesealed
2007 - ¤ 125,00 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,20) groen/wit stof, gesealed
2008 - ¤ 132,50 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,30) cyaan/wit stof, gesealed
2009 - ¤ 140,00 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,40) oranje/wit stof, gesealed
2010 - ¤ 145,00 - 55.000 (uitverkocht)
Die pannenkoeken! Die waren wel erg lekker, maar de bediening mag wel eens beter opletten daar, dus dat gaat hopelijk volgende keer beter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:24 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb honger en ik moet nog vijf minuten wachten.
Vorig jaar was leuk bij de pizza-tent. Iedereen wilde kaas (iedereen vega ofzo? iig, ik ook), stonden we daar KAAS KAAS te roepen met een stuk of 20 manUiteindelijk na een halfuur ong. eindelijk pizza gekregen
![]()
Het erge is dat ik niet eens vegetariër ben, maar dat ik zelden vlees eet. Had dus gewoon een pizza hawaii kunnen nemen, maar het was zo gezellig daar, haha.
En de pannenkoeken zijn natuurlijk master. En de kippenpootjes! En falafel. En het ijs. En de patat is ook goed te doen hoor! Hebben ze trouwens Belgische mayo daar? Of was dat toen ik in België was? Hmm.
En bekers fruit ja, 's ochtends. Dan voel je echt de energie door je lichaam stromen (moet altijd poepen daarna). O nu is mijn knoflookbrood klaar doei.
Ik wilde die kippepootjes niet eten anders zat je weer onder dat spulquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:24 schreef frame-saw het volgende:
Vorig jaar was leuk bij de pizza-tent. Iedereen wilde kaas (iedereen vega ofzo? iig, ik ook), stonden we daar KAAS KAAS te roepen met een stuk of 20 manUiteindelijk na een halfuur ong. eindelijk pizza gekregen
![]()
Het erge is dat ik niet eens vegetariër ben, maar dat ik zelden vlees eet. Had dus gewoon een pizza hawaii kunnen nemen, maar het was zo gezellig daar, haha.
En de pannenkoeken zijn natuurlijk master. En de kippenpootjes! En falafel. En het ijs. En de patat is ook goed te doen hoor! Hebben ze trouwens Belgische mayo daar? Of was dat toen ik in België was? Hmm.
En bekers fruit ja, 's ochtends. Dan voel je echt de energie door je lichaam stromen (moet altijd poepen daarna). O nu is mijn knoflookbrood klaar doei.
De naam is/was gewoon tosti, alleen wat je uiteindelijk kreeg was erg lekker, maar had niet heel veel weg van een tosti.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:25 schreef conobram het volgende:
Die 'tosti' is inderdaad wel lekker. In 2008 heb ik dat een aantal keer gegeten, volgens mij werden ze ook geen tosti genoemd maar hadden die dingen een naam van 10 woorden en stond iedereen die 10 woorden op te dreunen aan de kassa.Vorig jaar was het vooral die verrukkelijke Kip Saté.
Waar zal ik dit jaar eens voor gaan?
Ze hadden vroeger guldens hè...quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik zie anders wel dat het van 2,50 naar 2 euro is gegaan.
[..]
Dat is appels met peren vergelijken. Dat is pakweg 10 jaar geleden bij een muntconversie. Ik heb het over de toekomst.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
[..]
Pizza hawai zit toch ook geen vlees? Wel lachen verhaal.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:24 schreef frame-saw het volgende:
![]()
Oh dan zal het wel de beschrijving geweest zijn die er onder stond. In ieder geval las iedereen die zin voorquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De naam is/was gewoon tosti, alleen wat je uiteindelijk kreeg was erg lekker, maar had niet heel veel weg van een tosti.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
[..]
Geen sandwitch? Of hadden ze die ook?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De naam is/was gewoon tosti, alleen wat je uiteindelijk kreeg was erg lekker, maar had niet heel veel weg van een tosti.
Scherp.quote:
Zullen ze ook vast gehad hebben, ben er vorig jaar maar 1x geweest en dat was voor een tosti. De eerste keer dat ik op LL was heb ik me helemaal volgegeten met die dingen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:31 schreef onderjas het volgende:
[..]
Geen sandwitch? Of hadden ze die ook?
[..]
Scherp.
Had je dat nou echt niet door?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:31 schreef onderjas het volgende:
[..]
Geen sandwitch? Of hadden ze die ook?
[..]
Scherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |