Jup klopt, staat op de 3voor12 site. Maar goed op Werchter heb je pas lekkere wafelsquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Heb je daar trouwens de short documentaire over gezien op (volgens mij) 3voor12? Over dat ze de dames van de snoep en wafel kraam gingen volgen? Geweldig
edit: van Lowlands dan hé
Moet ik ook nog een keer heen. Sziget is me net iets te lang. Maarja, misschien volgend jaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup klopt, staat op de 3voor12 site. Maar goed op Werchter heb je pas lekkere wafels
Voor het eten moet je trouwens naar Roskilde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Roskildequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup klopt, staat op de 3voor12 site. Maar goed op Werchter heb je pas lekkere wafels
Voor het eten moet je trouwens naar Roskilde.
Misschien stomme vraag, maar wie is Bolkestein.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:23 schreef Mr.DD het volgende:
http://nos.nl/video/41765-bolkestein-in-golfcar-op-lowlands.html
@ 1:05 loop ik en een paar vrienden daar achter die kar
VVD-prominent was zondag op uitnodiging van Coolpolitics op Lowlands, waar hij een college gaf over Europa. Na afloop reed verslaggever Vincent Rietbergen met hem in een golfcar over het festivalterrein.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:26 schreef onderjas het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar wie is Bolkestein.
Of je bent 11 jaar oud of er is iets mis.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:26 schreef onderjas het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar wie is Bolkestein.
Mmm, dit is een moeilijke. Ik gok op antwoord b.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of je bent 11 jaar oud of er is iets mis.
Echt. Bolkestein niet kennen, vergeten dat we ooit guldens hadden. Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:28 schreef onderjas het volgende:
[..]
Mmm, dit is een moeilijke. Ik gok op antwoord b.
Negentien jaartjes. Weet nog wel dat er een keer een gulden hadden om te betalen ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt. Bolkestein niet kennen, vergeten dat we ooit guldens hadden. Hoe oud ben je?
Wat is een rijksdaalder?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:29 schreef PiRANiA het volgende:
Msschien dat je het dit jaar kan proberen? Bier te halen voor een rijksdaalder?
Zou wel een mooie actie zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hèquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt. Bolkestein niet kennen, vergeten dat we ooit guldens hadden. Hoe oud ben je?
Gratis Loempia'squote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef MaJo het volgende:
Waarom heeft niemand het over de loempia's van mr wong? Daar leef ik heel Lowlands op![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:31 schreef onderjas het volgende:
[..]
Wat is een rijksdaalder?Ik geloofde het eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graties loempia's?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef MaJo het volgende:
Waarom heeft niemand het over de loempia's van mr wong? Daar leef ik heel Lowlands op![]()
Ha vriendquote:
Ik ook niet. High five!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:33 schreef onderjas het volgende:
[..]
Heb er serieus ook echt nooit van gehoord hoor. Volg de politiek ook pas een paar jaartjes.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |