abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:06:58 #1
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78697218

De OP voor een nieuw topic kan je hier vinden

Intro
Aion is een Massive Mulpiplayer Online Roleplaying Game (MMORPG) met verbluffende graphics, dit mede door de CRYengine gemaakt door Crytek. In de wereld van Aion bezit je character vernietigende krachten en heeft het vleugels om de uitgestrekte wereld te verkennen. De game heeft verbluffende graphics, schitterende omgevingen en dat alles in een unieke fantasie wereld. Je character in de wereld van Atreia zit in twee-strijd, waar de vijand niet alleen de andere factie is maar ook een ander kwaad.

Het verhaal
Aion speelt zich af in de wereld van Atreia, een schitterend mooie planeet gescheiden in twee delen.

Ooit verbonden met de Tower of Eternity, Atreia werd getroffen door een oeroude vernietigende kracht. Tijdens je reis om de wereld vrijer te maken komt je character terecht in het binnenste van de wereld van Atreia. Je ontdekt mooie landschappen, zwevende eilanden, donkere gaten en vele andere mooie gebieden.

Elke helft van de gescheiden planeet Atreia is bewoont door één van de twee speelbare factions: The Elyos en de Asmodians. Geïsoleerd door de kracht die Atreia in tweeën verdeelde heeft elke zijde eeuwen de tijd gehad om te evolueren en te leren van de chaotische gebeurtenissen van het verleden. De haat die ze in de tussentijd voor elkaar hebben is alleen maar groter geworden.

Eeuwen nadat de wereld in twee delen was verdeeld zweefde er op mysterieuze wijze delen van de vernietigende toren in de lucht. Uit onderzoek bleek dat er onstabiele poorten waren geopend naar een andere, donkerdere, dimensie waar de delen van de toren door de lucht zweefde. Deze plaats is genaamd 'The Abyss'. Binnen in de Abyss, de verloren wijze van vliegen is normaal. De Abyss is een plaats waar de Elyos en de Asmodians vechten voor heerschappij.

Nu de Elyos en de Asmodians nieuwe, meer stabielere poorten naar de Abyss vinden, komen ze een eeuwenoude slechtheid tegen. Deze slechtheid kende ze allen uit de boeken en verhalen, deze slechtheid is genaamd de Balaur. Verbannen naar een verloren dimensie gedurende de splijting van Atreia, de Balaur is de al oude vijand van alle inwoners van Atreia. De Balaur's continu durende oorlog op de mensheid leidde tot de splijting van de planeet. Nu zijn ze teruggekeerd en de overleving van beide rassen en de wereld van Atreia zelf is alles behalve zeker.

Features
- Vliegende gevechten (Arial Combat)

- Player versus Player versus Environment (PvPvE)

- Twee speelbare rassen

- 8 speelbare classes

- Verhaal lijn gebaseerd questen

- Ongeëvenaarde character customization

Systeem specificaties
Minimale systeem specificaties
Microsoft Windows XP SP2
2.8GHz CPU of gelijkwaardig
1GB RAM
NVIDIA 5900 Ultra with 128MB RAM / ATi x700 with 128MB RAM or higher
15GB Hard Disk space
DVD-ROM drive
Direct X 9.0c (6/2008 update)
Sound Device
Broadband Internet Connection

Aanbevolen systeem specificaties
Microsoft Windows XP SP2 / Vista
Dual Core CPU 2.0GHz or equivalent
2GB RAM
NVIDIA 6800 with 256MB RAM / ATi x800 with 256MB or higher
15GB Hard Disk space
DVD-ROM drive
Direct X 9.0c (6/2008 update)
Sound Device
Broadband Internet Connection

Note:
Aion is een MMORPG, dit betekend dat je een constante verbinding met het internet nodig hebt om het spel te kunnen spelen, daarnaast betaal je er maandelijks ¤12.99 voor!

Media
Screenshots
Video's
Concept art
Wallpapers

Official Aion Launch Trailer
Official Aion Gamescon trailer
Aion Class Video

Belangrijke Data
Release datum:
Game is Live!

Closed beta:
Afgelopen

Open beta:
Afgelopen

Pre-purchase/pre-order character creation:
Afgelopen

Pre-purchase/pre-order headstart:
Afgelopen

Fansites en andere handige links
Dutch community website
Aion North America
Aion Europe
Aionfuse
Aionsource
Tentonhammer

Europese Servers
[ENG] Spatalos
Elyos:
Rp2009 - Nakeisha - Cleric
Rp2009 - Alkmene - Sorcerer

Asmodian:
Nick-GizMo - Koraval - Gladiator
Karina - Himitsu - Cleric
Karina - Niraka - Templar
Sneeze - Whitemane - Templar
Aloria - Vica - Templar
Aloria - Aloria - Mage
Deoxyribonucleic - Thrall - Spiritmaster
RickoKun - Doomgiver - Priest
ErnieCool - Erniecool - Gladiator

[ENG] Telemachus
Elyos:
bigbass - Gradon - Sorcerer
Ge4ce - Farion - Ranger
Jegorex - Whitespirit - Cleric
Pjats - Mathoki - Gladiator
Leeell - Leeell - Gladiator
WensMeester - Catie - Spiritmaster
IceDustbin2 - IceDustbin - Ranger

Asmodian:
Zosk - Zosk - Assassin

[ENG] Castor
Elyos:

Asmodian:

[ENG] Perento
Elyos:
Fipotje - Nesnaj - Assassin
Salatrel - Salatrel - Chanter
IrCute - Amelinda - Assassin

Asmodian:
Nick-GizMo - Mirgas - Scout

[ENG] Gorgos
Elyos:
Frag_adder - Rinne - Chanter
Frag_adder - Arashin - Scout
De_Vink - Mamoru - Templar

Asmodian:
Laviathan - Dawn - Sorceress
Deoxyribonucleic - Rogue - Scout
Donderkonijn - Mistyque - Sorcerer
KaasManiak - Chubby - Templar
Frankz0rz - Holypriest - Cleric
Frankz0rz - Pizza - Sorcerer
Shythe - Aphy - Scout

[ENG] Kahrun
Elyos:
Metonae - Metonae - Spiritmaster
Laviathan - Cgpu - Cleric
Ang3l - Seraphym - Spiritmaster
Ang3l - Rayec - Ranger
Fir3fly - Scorchess - Chanter
Sneeze - Username - Cleric
Monolith - Primos - Chanter
S2Madness - Sjeft - Gladiator
S2Madness - Shinako - Cleric

Asmodians
Pjats - Ashling - Gladiator
De_Vink - Karasu - Chanter
Jagga - Bigbadaknockout - Gladiator

[ENG] Kalil
Elyos
Pjats - Shalilea - Gladiator

Asmodians
Ang3l - Azraelia - Templar
DrTran - Elessor - Assassin
DrTran - Andina - Chanter

[GER] Kromede
[GER] Thor
[GER] Votan
[GER] Balder
[GER] Nerthus

[FRA] Urtem
[FRA] Vidar
[FRA] Suthran
[FRA] Deltras
[FRA] Arbolu

OP toevoeging?
Wil je met ons delen waar je speelt in het spel Aion? Dat kan! Zodra ik de post zie zal ik deze toevoegen wanneer ik tijd heb. Gelieve het in de volgende format te posten.

Fok!Username - Aiononline Character Profile Link & Character name - Class

Bovenstaande regel maakt als voorbeeld:
1Laviathan - [url=http://uk.aiononline.com/livestatus/character-legion/search?charID=1492&serverID=35]Dawn[/url] - Sorcerer

Gebruik a.u.b. de "code" tag als je een toevoeging hebt, dit maakt het voor mij makkelijker om je toe te voegen aangezien het minder tijd kost. Vergeet je Server niet!
De website waar je je eigen character kan zoeken is hier te vinden. Kom je er niet uit dan kan je het ons allen gerust vragen, uiteraard mag je ook een PM sturen.

By: Laviathan

GAME ON!
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:08:13 #2
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78697292
Laatste reply vorige topic:
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:59 schreef Frankz0rz het volgende:
Die is simpel op lvl 44, gewoon doen wat je moet doen dus.
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_78697909
Hier vind je informatie over de komende patch.

Sinds november is er trouwens wel meer dan 1 patch geweest, maar als je je client update dan worden alle patches in 1x gedownload en geinstalleerd
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:19:39 #4
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78698044
dat verklaard een hoop
dank voor de link, was even vergeten waar het ook alweer stond...
pi_78699407
Om alchemy expert te worden moest ik een wapen craften die moest critten.
Bij de 5e poging lukt het eindelijk en ik lever mijn wapen in...

Krijg ik een nieuwe quest waar ik 2 wapens voor moet critten
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 07:31:53 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_78717407
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef Jegorex het volgende:
Om alchemy expert te worden moest ik een wapen craften die moest critten.
Bij de 5e poging lukt het eindelijk en ik lever mijn wapen in...

Krijg ik een nieuwe quest waar ik 2 wapens voor moet critten
Vreemd eigenlijk dat je voor alchemy een wapen moet maken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78723939
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef Frankz0rz het volgende:
- Lijstje is vrij outdated volgens mij, de enige actieve AIONers die hier posten zijn ik, Jegorex, en Karina? Ang3l ook soms.
*kuch
pi_78729888
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 07:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Vreemd eigenlijk dat je voor alchemy een wapen moet maken.
Alchemy is naast potions voornamelijk orbs en tomes, beide mage wapens

Niet dat ik er als Cleric ook maar iets aan heb trouwens, ik doe het alleen voor de potions en scrolls.
pi_78736521
Hm, heb de laatste dagen niet zoveel zin meer in grinden . Alleen wil ik wel, want ik wil 50 zijn voor de 2.0 patch uit komt.. Dan mag ik weer 5 levels doen, zucht.
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 19:36:17 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_78743101
Ik heb vanavond ook geen zin om te grinden, ik heb alleen de Shadow Court quest gedaan en ga morgen weer verder. Nog lang geen level 45...
niet zo tof doen
pi_78753017
De hele patch notes van 1.9 zijn vertaald:

http://powerwiki.na.aiono(...)ate+1.9+Announcement

Best wat interessante dingen. (sorc) skills vallen me alleen erg tegen, maarja. En een Cleric's heals nog sterker maken is echt belachelijk.. Wanneer gaan ze die heals nou is nerfen in pvp >.> En dan heb ik het niet eens over een shield die 30s(!!!!!!) lang alle dmg blokkeert.
pi_78760438
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef Frankz0rz het volgende:
En dan heb ik het niet eens over een shield die 30s(!!!!!!) lang alle dmg blokkeert.
Hoe wil je je anders verdedigen tegen een sorc die 10k dmg doet.

Misschien is de CD op die shield ook wel een uur ofzo, dan is de skill meteen een stuk minder krachtig.
Je vergeet er trouwens wel bij te vermelden dat terwijl die shield actief is het onmogelijk is skills te gebruiken. De cleric can dus alleen maar met zijn wapen meppen en is niet in staat anderen of zichzelf te healen of dmg skills te gebruiken.
  Moderator vrijdag 5 maart 2010 @ 07:40:57 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_78760862
Voor extracting nu ook een master quest en upgrade naar 499! Heb ik tenminste weer een doel om naar toe te werken. Maar je moet dan wel level 50 zijn en dat gaat nog even duren

Die nieuwe kleding vind ik wel leuk! Jammer dat er nog geen prijs bij staat.

Hier heb ik ook al op zitten wachten, ik moet altijd rekenen als ik een stack van iets verkoop:
5. When players register stacked items for sale in a private store or broker, they can enter the quantity and unit price of the item by using <Shift + Right click>.

Dit is ook wel goed, ik gebruikte het nooit, vanwege de lange cooldown:
The Cleric’s "Thorny Skin" skill cooldown time has been recuded to three minutes from ten.

Flight path naar Hoarfrost zat ik ook op te wachten, komt er nu dus ook aan.

Dat zijn zo'n beetje de dingen die mij zo snel opvielen, plus de verlaging van kosten voor binding, etc. en dat er wat quests worden toegevoegd, questen vind ik toch wel leuk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 05-03-2010 07:47:01 ]
niet zo tof doen
pi_78762849
Die nieuwe questen gaat geen hol uitmaken, die 100k xp extra per lvl maakt echt geen verschil .
  Moderator vrijdag 5 maart 2010 @ 09:58:50 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_78763511
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:35 schreef Frankz0rz het volgende:
Die nieuwe questen gaat geen hol uitmaken, die 100k xp extra per lvl maakt echt geen verschil .
Nee dat niet, maar ik vind een quest doen leuker dan alleen maar grinden, als er ook een bruikbare reward aan vastzit is nog beter.
niet zo tof doen
pi_78769440
Ach, ik vind grinden nu eigenlijk leuker dan questen. Het echte grinden begint pas op 44 imo, daar wordt de level curve wel heel groot opeens. Misschien verander je niet van mening maar ik heb dat wel gedaan . Questen in aion = grinden met een verhaaltje, kan je net zo goed grinden zonder verhaaltje, is nog effectiever ook.
  Moderator vrijdag 5 maart 2010 @ 13:01:19 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_78770379
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:33 schreef Frankz0rz het volgende:
Ach, ik vind grinden nu eigenlijk leuker dan questen. Het echte grinden begint pas op 44 imo, daar wordt de level curve wel heel groot opeens. Misschien verander je niet van mening maar ik heb dat wel gedaan . Questen in aion = grinden met een verhaaltje, kan je net zo goed grinden zonder verhaaltje, is nog effectiever ook.
Ik denk dat ik er gewoon niet aan gewend ben: in WoW heb ik alleen maar gelevelled door quests te doen, nooit gegrind. En soms vind ik het ook niet zo erg, maar ik heb er niet altijd zin in, het is zo eentonig.

Wat ik wel leuk vind aan grinden is dat je soms (heel soms) leuke drops hebt, dat is altijd een verrassing!

Als er wat quests komen zoals die van de Shadow Courts, dan doe ik liever de quest: in 1x 3M XP, dan schiet het lekker op.

Straks nog even grinden Plus morgenochtend nog even, maar ik denk niet dat ik lvl 45 ga halen dit weekend.
niet zo tof doen
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:48:43 #18
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78794044
Zondag knikker ik m'n account weer actief. Ben al druk bezig met een (fatsoenlijke) naam te verzinnen =) Met de looks kan ik lekker gaan spelen zondag Stiekem kan ik eigenlijk niet wachten.

Daarnaast heb ik maar besloten om niet het magazine aan te gaan schaffen, ik krijg LV30 wings van de CE en ten tijde dat ik (als ik) LV50 haal heb ik vast en zeker die 6mnd gebruiker vleugels.
  Moderator vrijdag 5 maart 2010 @ 22:27:59 #19
9859 crew  Karina
Woman
pi_78796464
Grinden ging lekker vanavond, dit keer maar de Anubite gedaan en tussendoor wat spinnen en vogels en er valt in dit buurt ook redelijk wat te gatheren tussendoor, heb ik weer iets om te verkopen, dat maakt het grinden wat minder saai. Helaas geen leuke drops dit keer.

Zondag toch echt kijken om nog een keer SR te doen, ik kan wel wat betere gear gebruiken.
niet zo tof doen
  zondag 7 maart 2010 @ 12:44:31 #20
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78843291
Vanacht m'n account actief geknikkert. Ik was helemaal vergeten dat ik m'n 2e character al helemaal gemaakt had XD scheelde me weer een hoop tijd. Even LV4 geworden en toen gaan slapen x)
pi_78846020
Zit dit weekend in Limburg dus kan niet spelen . Zie dat Roah op Gorgos alweer door asmo's is overgenomen, Elyos zijn dus nog steeds helemaal nergens
  zondag 7 maart 2010 @ 16:34:39 #22
216908 shythe
spamt er op los
pi_78850950
ik miste je al!

niet dat ik ook maar een minuut gespeeld heb... lol
ik heb gewoon geen zin in NTC en wow is toch weer meer aan me gaan trekken
naast modern warfare 2 en Battlefield Bad Company 2 ook...
  zondag 7 maart 2010 @ 16:53:06 #23
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78851500
rofl, ik kom zojuist bij een mailbox aan omdat ik in de gaten had mail te hebben zie ik tot mijn verbazing 10k kinah en een +65MP manastone in mijn mail verzonden ergens in oktober \o/ mooie meevaller.
(m'n char bestaat al sinds launch)
pi_78855167
+MP heb je alleen geen kont aan
  zondag 7 maart 2010 @ 18:45:22 #25
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78855250
Niet bepaald, maar iets krijgen is beter dan niets :p Ik moet mezelf nog even inlezen tot Spiritmaster :x (Hp en MB dacht ik)
pi_78868643
Kysis + Miren + Krotan verloren in 1 uur tijd... Elyos whipen alles atm
pi_78892052
quote:
Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef jespertje het volgende:
Kysis + Miren + Krotan verloren in 1 uur tijd... Elyos whipen alles atm
Ey, geinig dat je hier ook zit. (Pizza hier ). Ik las het vandaag, WTF man. Ik hoorde dat ze 20 alliances hadden tegen 6-8 van ons.. Dit is echt abnormaal
  maandag 8 maart 2010 @ 16:04:49 #28
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78893254
Ik zag i.d.d. alle teksten voorbij vliegen gisteren avond, op een gegeven monet had ik 2 v/d 3 buffs op m'n char omdat we (Asmodian) een Artifact hadden x)
pi_78895049
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:39 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ey, geinig dat je hier ook zit. (Pizza hier ). Ik las het vandaag, WTF man. Ik hoorde dat ze 20 alliances hadden tegen 6-8 van ons.. Dit is echt abnormaal
Ja, iemand van Elyos gaf aan dat ze zon 400 man hadden, daar kun je weinig tegen doen als je je niet voorbereid. Maar wordt het tenminste weer een beetje interessant in upper abyss, alleen mn grind spot is nu lastig te bereiken:P
pi_78897316
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:41 schreef jespertje het volgende:

[..]

Ja, iemand van Elyos gaf aan dat ze zon 400 man hadden, daar kun je weinig tegen doen als je je niet voorbereid. Maar wordt het tenminste weer een beetje interessant in upper abyss, alleen mn grind spot is nu lastig te bereiken:P
Tsja, shit happens. Nu zul je naar Beluslan moeten, maar gezien die forts zul je daar niet al te veel last van Elyos meer hebben denk ik zo
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:02:03 #31
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78940150
Frankz0rz, wat hoor ik nu... FO in de problemen
pi_78958715
Ja klopt.. Tgaat niet best atm. Aantal core members geleaved omdat er een stel ego's in de legion zit die geen ruk geven om de legion (1 ervan is zelfs council), die mensen die geleaved zijn waren het zat en het meerendeel zijn naar Immortalis Noctis gegaan, kan ze geen ongelijk geven. Ze waren gisteravond in gesprek met een andere legion over eventuele merg dus als er wat bekend is dan merk ik het snel genoeg

En we zijn Asteria ook kwijt aan Elyos . De situatie is nu 100% omgedraaid t.o.v 2 weken terug. Elyos 72% influence, echt vaag.

[ Bericht 10% gewijzigd door Frankz0rz op 10-03-2010 08:32:50 ]
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:04:19 #33
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78960965
jullie gaan mergen
pi_78962795
Ja, actieve FO members kunnen naar Twilight Guardians waarschijnlijk. Maar er is niet plaats voor iedereen, alleen actieve members.
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:18:17 #35
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78979232
hmm, tsjah.
van de andere kant gezien is een merge wel beter dan een disband, hoewel het uiteraard jammer is voor diegene die niet mee kunnen.

btw. heb je nog suggesties voor Legions op de server, die evt. ook interesse hebben in een lowbie? :p
pi_78979394
Ik zou is kijken naar Nephilim of NightShade. Dat zijn "lowbie legions", vooral Nephilim volgens mij. Kan je blijven tot je 35 bent ofzo, waarna je een betere kunt joinen.

En er is in principe wel plaats voor iedereen die mee wil naar TG, maar de higher lvls gaan eerst Maargoed, zoveel actieve members hadden we ook weer niet
pi_78979941
Ik denk niet dat ik mee mag Heb 1 dag in TG gezeten, maar ben toen geleaved omdat die lui domme dingen deden tijdens siege:P
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:07:48 #38
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78983292
ik ga eens even rondkijken voor een leuke Legion, zo niet dan blijf ik voorlopig nog wel Legionloos x)
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:31:11 #39
216908 shythe
spamt er op los
pi_78990533
ik zit in nephilim!

best wel veel mongolen en er word weinig gepraat...
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:26:26 #40
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78996567
weinig praten... meh :/
dat leid zo lekker af tijdens het gamen... or Aether Extract levelen (gah wat saai)
pi_78996793
Vanavond Krotan boss op 50% gekregen met een grotere Elyos zerg, best knap vind ik zelf.

Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 07:29:03 #42
9859 crew  Karina
Woman
pi_79001576
Ik ben nog steeds aan het grinden op weg naar level 45. Niet zoveel tijd momenteel, maar ik hoef nog maar 4 bars, voor het weekend moet het denk ik wel lukken.

Voor de rest is het erg rustig op mijn server.
niet zo tof doen
pi_79002222
Ik zelf zit nog 4 bars van 47 af Ga het alleen niet vandaag halen denk ik.
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:13:10 #44
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79004684
Best netjes 50% voor een zerg raid. Maar zit er niet, net zoals WoW, een <15% enrage op (of dat soort ongein)?
pi_79011798
Tis zeker nice gezien we ongeveer rond 20:34 de bossroom binnenstormde en en rond 20:53 ofzo gewiped werden. We hebben dus 50% eraf gehakt in ~20 minuten. En dan stond er ook nog de hele tijd een 50% dmg reduction scroll op Die hadden we gedispelled, maar kwam er helaas weer op later

47 ga ik vandaag trouwens wel halen, nog minder dan 2 bars

[ Bericht 14% gewijzigd door Frankz0rz op 11-03-2010 13:21:29 ]
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:37:43 #46
216908 shythe
spamt er op los
pi_79021520
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 23:26 schreef Laviathan het volgende:
weinig praten... meh :/
dat leid zo lekker af tijdens het gamen... or Aether Extract levelen (gah wat saai)
ja inderdaad, in WoW vind ik het ook altijd stukke minder leuk als mensen niet praten en dan raak ik meestal ook verveeld en ga ik iets anders doen... in Aion ga ik dan bijv. in panda RPers irriteren..

welk level ben jij dan? allemaal op gorgos ineens?
pi_79021833
Lvl 47
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:25:38 #48
216908 shythe
spamt er op los
pi_79024006
gz
pi_79025379
Ben het op het moment wel ff zat. 97.5m en een lege xp bar geven me niet echt veel motivatie.. Ga van 't weekend 1 lvltje doen en dan ben ik tevreden denk ik.
pi_79026898
En is het spel al dood of nog de moeite waard?
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:06:04 #51
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79028318
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef shythe het volgende:

[..]

ja inderdaad, in WoW vind ik het ook altijd stukke minder leuk als mensen niet praten en dan raak ik meestal ook verveeld en ga ik iets anders doen... in Aion ga ik dan bijv. in panda RPers irriteren..

welk level ben jij dan? allemaal op gorgos ineens?
Ik zit nu ook in Nephilim, even aanzien of het was is... daarnaast is het nog steeds beter dan helemaal niets.
Momenteel ben ik LV15 (net voor het eten gehit) en ben net klaar met de eerste 4 quests in dat bos (Westen van Altgard). Character name: Lavi; Spirit Master =)
(nog steeds) op Gorgos =)
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:33 schreef Moozzie het volgende:
En is het spel al dood of nog de moeite waard?
Het is i.i.g. rustiger dan het was met launch, maar nog niet dood.
Daarintegen is het ook niet zo over populated dan WoW is op sommige vlakken =)
pi_79029594
Aion is ver van dood. Er zijn wel wat servers die heel low populated zijn (zoals Kalil en Kahrun), maar Gorgos, Perento, Spatalos en Telemachus zijn ver van dood
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 20:12:23 #53
9859 crew  Karina
Woman
pi_79031388
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Aion is ver van dood. Er zijn wel wat servers die heel low populated zijn (zoals Kalil en Kahrun), maar Gorgos, Perento, Spatalos en Telemachus zijn ver van dood
Ik vind Spatalos nou niet echt sidderen van energie, tenminste niet als je groupquests wil doen, dat is echt heel erg lastig. Ik zie echt LFM voorbijkomen, die ik een uur later nog zie!
niet zo tof doen
pi_79031636
Dat komt voornamelijk omdat je op een factie zit die over tijd uitgestorven is door de enorme dominatie van de andere factie. Spatalos is nog steeds de 1 na drukste server . Gorgos heeft inmiddels bijna Perento ingehaald ^^
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:57:04 #55
216908 shythe
spamt er op los
pi_79036612
ja maar alleen omdat elke RPer in de wereld Aion koopt en dan op gorgos eens lekker gaat cyberen in panda...

...totdat ik langskom
pi_79036753
Heeft aion geen 10days free trial?
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:00:43 #57
216908 shythe
spamt er op los
pi_79036835
jawel, maar alleen als iemand anders je uitnodigd via 'recruit a friend'

dus als je aan iemand met een actieve subscription je mail geeft kan die je een invite sturen
pi_79038948
Mkej wie wil mij en een vriend van me uitnodigen?
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:41:02 #59
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79039139
geef maar een naam en een e-mail adres =)

of PM het anders...
pi_79039285
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:41 schreef Laviathan het volgende:
geef maar een naam en een e-mail adres =)

of PM het anders...
You got pm
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:47:09 #61
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79039471
u heeft mail =))

'n joy de download van een gigabyte of 10 :p
ik weet overigens niet tot welk level je kan komen als trialist, 6 of 7 dacht ik :x
pi_79039543
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:47 schreef Laviathan het volgende:
u heeft mail =))

'n joy de download van een gigabyte of 10 :p
ik weet overigens niet tot welk level je kan komen als trialist, 6 of 7 dacht ik :x
Thanks
Geeft hopenlijk wel een goeie indruk van het spel
pi_79039706
Net eerste dredgion run gedaan tegen paar lui uit nr 1 en 5 legions van Elyos ofzo. Ging best goed in het begin, maar daarna wat minder helaas. Was toch leuk.

pi_79040023
de trial werkt maar 3 dagen en max 5 uur ftw
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:00:46 #65
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79040147
je hebt bij lange na geen 5 uur nodig om überhaupt LV6/7 te worden maar ok :p
wel erg kort overigens :/
pi_79040285
Als je er vrij weinig vanaf weet doe je makkelijk een dag over 1-7 hoor had ik ook
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:07:06 #67
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79040440
zelfs toen deed ik er nog niet zó lang over... :x
pi_79040856
Alsnog is het kort
pi_79042533
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Aion is ver van dood. Er zijn wel wat servers die heel low populated zijn (zoals Kalil en Kahrun)
Mag ik dat ook even tegenspreken? Als je het mij vraagt is het er druk zat namelijk
pi_79048190
Naja ik lees op AionSource wel is server forums en daar zeiken ze altijd dat het hartstikke dood is
pi_79048275
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Naja ik lees op AionSource wel is server forums en daar zeiken ze altijd dat het hartstikke dood is
Op AionSource zeiken ze altijd . Serieus, ik ben daar eens op gekomen toen ik iets moest weten voor mijn sorc. maar daar zitten ze écht alleen te bekvechten. Geen prettige site
pi_79049062
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:28 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Op AionSource zeiken ze altijd . Serieus, ik ben daar eens op gekomen toen ik iets moest weten voor mijn sorc. maar daar zitten ze écht alleen te bekvechten. Geen prettige site
Klopt ja, veel trolls enzo.. Maar waarom zouden ze daar over "liegen"? Ik weet natuurlijk ook niet wat jij onder "niet dood" verstaat
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:42:27 #73
216908 shythe
spamt er op los
pi_79069043
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef Frankz0rz het volgende:
Als je er vrij weinig vanaf weet doe je makkelijk een dag over 1-7 hoor had ik ook
ik deed 1-7 in niet zo'n lange tijd, toen meteen het spel gekocht

impulsaankopenftw
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 19:07:20 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_79072091
Krijg nou wat! Ik zie net in chat iets over double XP en ik check de site en verdomd, dit weekend is er inderdaad weer double XP! Morgenochtend even snel wat boodschappen doen en dan de hele dag grinden Nu nog 2 mobs of zo killen dan ben ik 45, Ik ben nu level 45 en kan van het weekend een mooi begin maken naar 46. Ik heb wat quests in Brusthonian nu waar je zoveel van die en zoveel van die moet killen, die kan ik mooi doen!

Zondag naar een verjaardag, maar dat is 's middags dus zat tijd om zondag ook nog te grinden.

[ Bericht 12% gewijzigd door Karina op 12-03-2010 19:33:50 ]
niet zo tof doen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:23:25 #75
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79077624
beetje pet dat ik morgen moet werken, en 's avonds uit ga... hopelijk kan ik nog even spelen. Zondag staan gepland als blokdag; her-examen ftl!
pi_79081652
Zit atm in SR upper. Lower al gedaan, bijna 3 bars gekregen ervan, zit nu in upper en gaat best lekker
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 23:02:50 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_79081824
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:57 schreef Frankz0rz het volgende:
Zit atm in SR upper. Lower al gedaan, bijna 3 bars gekregen ervan, zit nu in upper en gaat best lekker
Ik heb SR twee keer gedaan, maar eigenlijk heb ik geen idee wat nou upper of lower is, je kunt toch niet alleen upper doen? Je gaat naar binnen en dan ga je gewoon die hele SR door, ik heb in ieder geval Madame toen gedaan en de baas met die aapjes. Van het weekend maar even kijken ook, want ik heb nu de stigma quest en die is ook in SR.
niet zo tof doen
pi_79082711
In het begin van mid zit aan elke kant een lever, rechts is naar lower en links naar upper. Als je eerst lower doet kom je vanzelf bij upper uit
pi_79085677
Volgens mij zit er bij de Elyos maar aan 1 kant een lever die alleen naar lower gaat. Als je naar upper wil moet je lower helemaal door

Het schijnt een officiele NCsoft video uit Korea the zijn

[ Bericht 51% gewijzigd door Jegorex op 13-03-2010 01:10:49 ]
pi_79086781
Hm.. heb besloten om de avond maar te vullen met alchemy te levelen. is 364 atm, doe em morgenavond of zondag wel naar 399 toe. Expert quest begin ik nog niet aan denk ik, al zijnde mats niet heel erg duur

Zit ook al op 27% van lvl
  Moderator zaterdag 13 maart 2010 @ 08:38:31 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_79088862
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:25 schreef Frankz0rz het volgende:
In het begin van mid zit aan elke kant een lever, rechts is naar lower en links naar upper. Als je eerst lower doet kom je vanzelf bij upper uit
Oh werkt het zo, Dan heb ik schijnbaar die twee keer altjd eerst lower en dan upper gedaan.
niet zo tof doen
pi_79089421
Upper is gewoon boven op dat deck met open lucht verder. Lower is met die zwarte Genie in het begin
pi_79109458
En dat is 48 . 112m xp
  Moderator zaterdag 13 maart 2010 @ 21:45:18 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_79109521
Ik schiet al aardig op naar de 46, die quests geven flink wat XP.
niet zo tof doen
pi_79113755
Ga zo nog een keertje SR low/up in. Vriend van me kreeg vandaag Grogget's Jewel verdomme Do want.
pi_79128532
Heb het na de release maar 2 maandjes gespeeld, dat gegrind vond ik geen zak aan. Is dat al iets verbeterd?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_79133831
Nouja wat versta je onder verbeterd? Er zijn regelmatig double xp weekends, maar zodra je 37+ bent en ooit 50 wil worden zul je alles wel moeten grinden. Ben nu 48 en heb sinds lvl 39 al niet meer serieus gequest (behalve de repeatable grind @ Krotan, maar dat valt bij mij gewoon onder grinden). Quests die er op 40+ wel zijn zijn voornamelijk ook gewoon: Kill die en die mob X keer.
  zondag 14 maart 2010 @ 23:18:43 #88
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79152742
Niet verder gekomen dan het behalen van LV19 dit weekend. Helaas niet zoveel kunnen spelen ivm werk en studeren :x (nog ½ Altgard te gaan ofzo \o/)

Als Spiritmaster questen is ECHT té makkelijk... helemaal niks mis mee =)
  Moderator maandag 15 maart 2010 @ 08:05:50 #89
9859 crew  Karina
Woman
pi_79157895
Gisteren de level 45 campaign quests gedaan in Brustonian, niet zo moelijk, wel wat heen- en weer geloop. De express delivery mail is toch wel handig, kwam mij goed van pas bij 1 van die quests: ik had nog 3 vissen nodig, de rest wat nodig was voor de quest had ik al, ik log in op mijn bank alt, laat die 3 vissen kopen en express mailen naar mijn main en ik kon de quest inleveren!

Nu moet ik nog de level 45 stigma quest doen in SR en nog steeds de spy among the lepharist quest, ik begrijp ook dat ik die laatste gedaan moet hebben voordat ik DC kan doen!

[ Bericht 19% gewijzigd door Karina op 15-03-2010 08:06:32 (q) ]
niet zo tof doen
pi_79159061
Ik ga denk vandaag die laatste Beluslan campaign maar is doen. Tis nu wel tijd voor die laatste en ook die laatste in Brusthonin want de xp curve is wel heel groot geworden nu . Moet nog 70% ofzo
pi_79159700
Heb het hele weekend niet kunnen spelen. Hoe irritant is dat dan
  Moderator maandag 15 maart 2010 @ 20:56:52 #92
9859 crew  Karina
Woman
pi_79185135
Ik had het weer voor elkaar hoor, een faalgroep (SR dit keer). Gelukkig wel de eerste stigma quest kunnen doen.
niet zo tof doen
pi_79188319
2x SR low/up gedaan vandaag. Niks bijzonders gedropt zoals altijd.. Achja. zit op 42% van 48 nu.. Morgen maar weer wat grinden..
  Moderator dinsdag 16 maart 2010 @ 07:27:05 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_79197706
Vanavond maar weer proberen voor SR, kan ik de tweede stigma quest doen, ik moet alleen nog uitzoeken welke advanced stigma ik het best kan nemen!
niet zo tof doen
pi_79199563
Heb je wel genoeg abyss points dan? De eerste 2 kosten 13750(ongeveer) AP, de laatste op 50 zelfs 38k.
  Moderator dinsdag 16 maart 2010 @ 09:42:29 #96
9859 crew  Karina
Woman
pi_79199653
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:38 schreef Frankz0rz het volgende:
Heb je wel genoeg abyss points dan? De eerste 2 kosten 13750(ongeveer) AP, de laatste op 50 zelfs 38k.
Voor 1 wel zag ik gisteren, maar bij sommige moet je bepaalde "normale" stigma's hebben, waardoor ik er maar 1 kon kiezen, dus ik moet even uitzoeken wat de beste combinatie is.
niet zo tof doen
pi_79201358
Ik zit wel met een dilemma though Ik wil graag de level 30 abyss earrings kopen voor 66k ap (heb nu 55.5k), maar dan kan ik dus voorlopig niet Sleeping Storm kopen.. Aan de andere kant, ik heb die laatste advanced stigma pas op L50, en dan moet je nog zo'n klote quest doen die lang duurt.. :/
pi_79214108
Op lvl45 kun je met 2 quests al 2 advanced stigma slots openen.
Ik heb daar 1 normale stigma en 1 advanced stigma in gestopt.
  Moderator dinsdag 16 maart 2010 @ 16:18:42 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_79215019
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:00 schreef Jegorex het volgende:
Op lvl45 kun je met 2 quests al 2 advanced stigma slots openen.
Ik heb daar 1 normale stigma en 1 advanced stigma in gestopt.
Die tweede quest moet ik nog doen. Misschien dat ik inderdaad ook kies voor 1 normale en 1 advanced.
niet zo tof doen
pi_79215870
Ha! lvl 30 ding
  dinsdag 16 maart 2010 @ 16:50:32 #101
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79216532
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:35 schreef Tha_T het volgende:
Ha! lvl 30 ding
Congratz!
pi_79216600
http://www.aionarmory.com(...)160:1034:1102:1041:0
Dit zijn de stigma's die ik nu heb

Gratz T
pi_79223666
Je kan toch geen normale stigma's in advanced stigma slots doen? Als dat wel kan vind ik het maar raar..

Vanmiddag SR geweest en dit was de beste run ooit Van Lahulahu dropte Bestial Fury (ranger kreeg die), en de gold tunic Die heb ik nu. Erna in SR upper dropte de blue headband van Menekiki (+231hp) en nóg later ook nog blauwe pauldrons van Chief Gunner Koakoa. Heb dus 3 nieuwe pieces gear in 2 uur tijd hehe.

Sin in groep had ook nog een blauwe jerkin van grogget gekregen.
  Moderator dinsdag 16 maart 2010 @ 20:12:39 #104
9859 crew  Karina
Woman
pi_79224177
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef Frankz0rz het volgende:
Je kan toch geen normale stigma's in advanced stigma slots doen? Als dat wel kan vind ik het maar raar..

Vanmiddag SR geweest en dit was de beste run ooit Van Lahulahu dropte Bestial Fury (ranger kreeg die), en de gold tunic Die heb ik nu. Erna in SR upper dropte de blue headband van Menekiki (+231hp) en nóg later ook nog blauwe pauldrons van Chief Gunner Koakoa. Heb dus 3 nieuwe pieces gear in 2 uur tijd hehe.

Sin in groep had ook nog een blauwe jerkin van grogget gekregen.
Ja, dat kan volgens mij wel hoor!

En gz Ik moet ook wat nieuwe gear hebben, ik heb geld zat, maar bij de tradebroker zie ik nooit iets leuks. Geen SR gedaan, alleen iemand geholpen met Missing Father, morgen gaan we samen proberen een groep te maken voor Spy among the Lepharists (zal ik die dan eindelijk kunnen doen).
niet zo tof doen
pi_79224377
Hehe. Ik heb atm 13.5m, is heel erg omhoog gegaan zonder er specifiek voor te grinden, is wel lekker dus . Ik ga misschien platinum coins grinden voor gold shoes (1000 plat. coins = 16kk), ik koop er dan wss voor max 6mil en grind de rest zelf.

Andere optie is een chanter levelen. Ik heb geprobeerd om die level 25 gold staff (http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=101500196) te krijgen maar is me nog niet gelukt. Zal wel niemand hebben atm
  Moderator dinsdag 16 maart 2010 @ 20:18:11 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_79224480
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef Frankz0rz het volgende:
Hehe. Ik heb atm 13.5m, is heel erg omhoog gegaan zonder er specifiek voor te grinden, is wel lekker dus . Ik ga misschien platinum coins grinden voor gold shoes (1000 plat. coins = 16kk), ik koop er dan wss voor max 6mil en grind de rest zelf.
Ik ben toenstraks ook begonnen met een platinum coin quest, die in Brustonin, undead warriors, etc. killen (of hoe ze ook heten). Je moet er wel 52 killen voor 1 coin dus 1000 coins, hoe moet je dat ooit voor elkaar krijgen! Maar nu ga ik 24 kijken
niet zo tof doen
pi_79231336
Je krijgt als het goed is Demon Eye's, die moet je inruilen bij een NPC voor 5/10/25k, met 1 demon eye + 25k krijg je 3-6 platinum coins
  Moderator dinsdag 16 maart 2010 @ 22:21:55 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_79231894
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef Frankz0rz het volgende:
Je krijgt als het goed is Demon Eye's, die moet je inruilen bij een NPC voor 5/10/25k, met 1 demon eye + 25k krijg je 3-6 platinum coins
Oh dat is het vraagteken wat je krijgt natuurlijk, maar dan nog, 1000.
niet zo tof doen
pi_79232090
Kan je in 2 weken doen als je een beetje doorgrind
  Moderator dinsdag 16 maart 2010 @ 22:25:39 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_79232132
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Kan je in 2 weken doen als je een beetje doorgrind
En dan ben ik meteen level 50 waarschijnlijk.
niet zo tof doen
pi_79232236
Ga er maar niet vanuit, dat duurt wel wat langer
pi_79237177
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 07:24:58 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_79240709
quote:
Oh even kijken als ik tijd heb.
niet zo tof doen
pi_79242923
Weer dyes ! Weten ze echt niks beters?
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:31:06 #115
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79249733
het is goedkoop XD

Meh, ben ik een dagje vrij én vroeg wakker... knallen ze Maintenance over de servers.... b00hh!! :x
pi_79250113
Ja en maintenance was nog is een uur vroeger dan normaal ook. Ik dacht; Oh ik ga dan nog ff snel SR lower doen, maar voordat we bij special delivery waren kregen we die system msg al Groep was daar overigens ook al gewiped door een domme fout van de tank, en ik logde snel uit
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 20:28:47 #117
9859 crew  Karina
Woman
pi_79268954
Ik kom alleen stomme spelers tegen volgens mij, weer bij SR: we staan binnen te wachten op de rest, 1 van die gasten doet iets stoms, aggrood een zooi mobs en 3 van ons zijn al dood voordat we zijn begonnen!

Zijn excuus: ik drukte per opgeluk op c en had een mob getarged

OK we beginnen en ze rennen weer als een stel gekken op de mobs af om ze maar zo snel mogelijk te killen, dat gaat ook weer fout. Ik snap het niet. En ik kreeg nog (deels) de schuld omdat ik aggro nam (ja, ik probeerde de tank te healen die wegliep) en de chanter wist schijnbaar niet hoe alle skills wekte, want die kreeg ook een hoop commentaar (is mij niet opgevallen, maar ik heb nooit chanter gespeeld, dus ik weet niet precies wat hij fout deed).

Zijn die spelers nou gewoon dom of hebben ze geen geduld om rustig te marken en de mobs 1 voor 1 te killen? En snappen ze niet dat als ze te snel wegrennen of verspreiden dat ik niet kan healen?
niet zo tof doen
pi_79274123
Ze zijn gewoon dom methinks. Hier heb je ook een hoop mongolen, die bij een beetje overaggro gelijk gaan rennen . Dan krijg je alleen maar meer mobs op je donder.
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:07:50 #119
216908 shythe
spamt er op los
pi_79274462
nee, log vooral gewoon snel uit
pi_79275049
Ja, als je anders toch kunt gaan wachten tot die mobs terugkomen naar jou om je soul heal te geven..

Wat een kut event btw .
  woensdag 17 maart 2010 @ 23:43:44 #121
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79278958
Ik ben niet eens bij het Event gaan kijken... ik moest nog even gas geven om LV22 te halen x)
heb het overigens wel gehaald =)

Alleen nog Black Claw Outpost quests te gaan in Altgard...
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 07:34:05 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_79282621
Ik was met mijn bankalt even bij die even gaan kijken (in dat café) wat een chaos, ik kon er niet echt wijs uit worden, dus ik ben maar weer weggegaan en dat groene kleurtje vind ik vies.
niet zo tof doen
pi_79283402
De GM spawnde bij ons 4 keer Watcher Zapiel voor de library (Legendary boss in Heiron), en 3x een level 40 Hero genaamd "Andre" was wel lache, maar lame dat toch alleen de hoogste DPS legions drops krijgen..
pi_79284852
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:38 schreef Frankz0rz het volgende:
De GM spawnde bij ons 4 keer Watcher Zapiel voor de library (Legendary boss in Heiron), en 3x een level 40 Hero genaamd "Andre" was wel lache, maar lame dat toch alleen de hoogste DPS legions drops krijgen..
Andre . Een van de weinige hero's die niet hostile is. Overigens schrik ik me wel telkens rot als ie vlak voor me spawnt
pi_79286567
LOL dat had ik net toevallig. Hadden 2 keer Queen Alukina geprobeerd (hard gefaald ), toen ging ik Wise Old Skiron zoeken dook ie opeens achter me op, bleek ook niet aggressive te zijn
  Moderator vrijdag 19 maart 2010 @ 20:49:49 #126
9859 crew  Karina
Woman
pi_79352124
Weer een SR gedaan, niet afgemaakt, de baas in de engineering room (?) was te moeilijk. En ik merk dat ik wat meer instances moet doen, healen gaat toch af en toe niet goed, maar in SR is het ook lastig, ik krijg heel vaak "obstacle in the way". En ik merk ook dat ik soms niet goed oplet, te lang solo gegrind. Wel een paar shoulders van dezelfde set als de schoenen die ik al had geloot
niet zo tof doen
pi_79354589
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Weer een SR gedaan, niet afgemaakt, de baas in de engineering room (?) was te moeilijk. En ik merk dat ik wat meer instances moet doen, healen gaat toch af en toe niet goed, maar in SR is het ook lastig, ik krijg heel vaak "obstacle in the way". En ik merk ook dat ik soms niet goed oplet, te lang solo gegrind. Wel een paar shoulders van dezelfde set als de schoenen die ik al had geloot
Hmh. Zo moeilijk is ie toch niet.. Ookal ben ik geen Cleric De eerste keer had ik ook zoiets van "wooow" maar hij is eigenlijk gewoon heel makkelijk met een cleric die weet wat ie doet. Maar als je lahu al niet lukt (of nauwelijks) moet je zeker niet Grogget proberen want die is wel een stapje erger/hectischer.

Ik ben bijna 49 . Nog 4m xp.
  Moderator vrijdag 19 maart 2010 @ 21:44:49 #128
9859 crew  Karina
Woman
pi_79355092
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:35 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Hmh. Zo moeilijk is ie toch niet.. Ookal ben ik geen Cleric De eerste keer had ik ook zoiets van "wooow" maar hij is eigenlijk gewoon heel makkelijk met een cleric die weet wat ie doet. Maar als je lahu al niet lukt (of nauwelijks) moet je zeker niet Grogget proberen want die is wel een stapje erger/hectischer.

Ik ben bijna 49 . Nog 4m xp.
Die boss was niet mijn fout denk ik, te weinig DD vermoed ik en dispel werd geresist. Ik healde als een waanzinnige in ieder geval. Ik heb nu 2 group heal spells en die gebruikte ik echt achter elkaar, genoeg mana potions, dus daar lag het ook niet aan. Het duurde gewoon te lang tot hij down was.
niet zo tof doen
pi_79355700
Dat maakt niet echt uit, Lahu doet wel veel dmg ja sub-25%, maar niet zo dat het onmogelijk is om die te lang te vechten.. Bij Grogget heb je dat wel, onder 15% pullt die de hele party naar hem toe gevolgd door wat AoE's
  Moderator vrijdag 19 maart 2010 @ 22:05:30 #130
9859 crew  Karina
Woman
pi_79356073
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:57 schreef Frankz0rz het volgende:
Dat maakt niet echt uit, Lahu doet wel veel dmg ja sub-25%, maar niet zo dat het onmogelijk is om die te lang te vechten.. Bij Grogget heb je dat wel, onder 15% pullt die de hele party naar hem toe gevolgd door wat AoE's
Ik weet niet wat het dan was, misschien gewoon onervarenheid, dat de meesten deze boss nog niet hadden gedaan of misschien pas 1x of zo (ik in ieder geval nog nooit). Nou ja, zondag kan ik weer spelen, dan maar weer proberen hopelijk (als ze me nog willen hebben, lol).
niet zo tof doen
pi_79356748
Stond de hele groep wel achter die "valve" in de hoek? En de tank er een stukje vandaan?
  Moderator vrijdag 19 maart 2010 @ 22:33:20 #132
9859 crew  Karina
Woman
pi_79357077
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Stond de hele groep wel achter die "valve" in de hoek? En de tank er een stukje vandaan?
Ik stond in ieder geval wel helemaal in de hoek, de tank was bij de boss volgens mij. De rest liep een beetje in de rondte geloof ik. Ze namen wel erg veel damage allemaal. Ook de ranger, die moet toch wat afstand houden zou je denken.

In het begin ging het wel goed, maar op een gegeven moment ging het erg snel en was iedereen dood Ik ga maar eens wat tactics doorlezen.
niet zo tof doen
pi_79358581
Lol, dan is het niet zo gek dat je gewiped bent nee. Je hele groep (buiten tank) moet echt in die hoek staan. Het beste is ook om een chanter mee te nemen als de cleric onervaren is, dan kan het nog best is lastig worden
  Moderator zaterdag 20 maart 2010 @ 09:36:53 #134
9859 crew  Karina
Woman
pi_79365511
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:13 schreef Frankz0rz het volgende:
Lol, dan is het niet zo gek dat je gewiped bent nee. Je hele groep (buiten tank) moet echt in die hoek staan. Het beste is ook om een chanter mee te nemen als de cleric onervaren is, dan kan het nog best is lastig worden
Er was geen chanter inderdaad, die had wel handig geweest als backup-heal.

Ik wil Sage's Wisdom kopen nu, maar die zijn nogal aan de dure kant Ik had er eerder mee moeten zijn denk ik, toen de prijs nog niet zo hoog was, maar ik was nog helemaal niet bezig met stigma's.
niet zo tof doen
pi_79367268
Over Lahu trouwens, wat er gebeurt als je in die kamer rond rent, worden ze steeds gehit door verschillende AoE's (die paarse "stoom" dat uit die gaten komt), als je in die hoek staat word je maar door 1 valve gehit, dat is het verschil

En 49 . 129m xp, hmhm.
  Moderator zaterdag 20 maart 2010 @ 15:34:31 #136
9859 crew  Karina
Woman
pi_79374338
Helaas kom ik niet aan spelen toe vandaag, hopelijk verkoop ik wat zooi zodat ik wat geld heb om Sage's Wisdom te kopen. Als de Draining Blow verkoopt (voor 2.8M) koop ik de Sage's Wisdom in ieder geval Maar ik heb geen idee of die gewild is of niet.
niet zo tof doen
pi_79395523
Pff ik begin echt steeds meer schijt aan Steel Rake te krijgen :/ Goeie drops krijgen in een instance? Hah, daar mag je heel veel geluk voor hebben. In 18 runs ongeveer heb ik 1 gold drop gezien, 7 blues, en de rest nog meer trash. Ik zie de laatste 5 SR runs alleen maar SM stigma's droppen van Lahu . Grogget dropt steeds stuff voor rangers en Koakoa die dropt eigenlijk alleen maar necklaces, waar slaat dit op...

Op andere spellen wil je graag een instance opnieuw doen voor de droprate.. maar bij aion is het het tegenovergestelde, je krijgt er echt schijt aan.
  zondag 21 maart 2010 @ 04:23:18 #138
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79396203
Als je nooit je drops ziet dan is het inderdaad een langdradig en saai verhaal... Als je tenminste zo af en toe nog eens een item ontvangt wil je ook weer terug.

Maar damn... 129M exp. van 49 -> 50... zucht (kom ik aan met 1.6M van 22 -> 23 XD)
  Moderator zondag 21 maart 2010 @ 11:15:33 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_79398283
Heb ik toch blijkbaar mazzel gehad in SR, ik heb het maar een paar keer gedaan en 1x schoenen en 1x shoulders gekregen (wel groen, maar beter dan niets). Voor de rest heb ik ook niets voorbij zien komen eigenlijk.
niet zo tof doen
pi_79398333
Groen, ja dat zie ik ook elke run wel voorbij komen (toch alleen maar leather, though). Ik heb ook blauwe pauldrons en leggings, en gold tunic + blue headband, maar dat was allemaal in 1 run (op leggings na), voor de rest dropt er geen hol
  Moderator zondag 21 maart 2010 @ 11:24:37 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_79398501
Wat ik trouwens echt super irritant is, dat als ik eens een keer een goede manastone loot (HP +85 bijvoorbeeld) en ik wil die equippen, dat, dat dan echt bijna ELKE keer mislukt
niet zo tof doen
pi_79399500
RNG. Ligt niet zo zeer aan de manastones maar gewoon aan het faildesign van NCsoft, daarom doe ik ook voorlopig nog gewoon witte stones in me gear. Ik ken mensen die hebben 5m besteed om 1 armorpiece te slotten met 4 groene stones
  Moderator zondag 21 maart 2010 @ 13:05:46 #143
9859 crew  Karina
Woman
pi_79401838
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:02 schreef Frankz0rz het volgende:
RNG. Ligt niet zo zeer aan de manastones maar gewoon aan het faildesign van NCsoft, daarom doe ik ook voorlopig nog gewoon witte stones in me gear. Ik ken mensen die hebben 5m besteed om 1 armorpiece te slotten met 4 groene stones
Ik ga het ook niet meer proberen, als ik per ongeluk een groene loot, zet ik die te koop.
niet zo tof doen
pi_79402313
Dat is wat ik doe Ik kan ze ook maken want ik heb 399 alchemy, misschien als ik ooit nog is full fenris ofzo heb en teveel kinah dat ik eraan begin, maar ervoor? Nee. Moet er ook niet aan denken met full abyss gear (elk armor piece 6 slots ), er is zo'n gast op mn server die heeft zn hele gear (36 slots) met Attack +5 manastones geslot. 220k per stuk, moet er niet aan denken hoeveel dat gekost heeft
  Moderator zondag 21 maart 2010 @ 15:31:29 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_79406746
Net weer SR gedaan, ditmaal met een groep van ongeveer allemaal mijn level 45/46 en dit keer ging het stukken beter! Die engineering boss wel gedowned dit keer, we hadden nu een Chanter, ik denk dat het daarom lukte inderdaad. Geen leuke drops.
niet zo tof doen
pi_79408910
We gingen met legion riften naar zo'n cave in Heiron met 2 bosses erin. 1 Legendary en 1 Hero. Hebben eerst die Hero gedaan, die dropte gold plate greaves, erna die Legendary (Deputy Hanuman) geprobeerd, maar lukte helaas niet. op 30% begon ie steeds chicken spells te casten die voor 3k ofzo hitten, zonder aanwijzing, dus je kon ze niet ontwijken
pi_79449306
Ben me aardig aan het voorbereiden op 1.9/20 wanneer lvl 60 manastones eindelijk komen . Ben een hoop lvl 50 manastones (vooral de duurdere mboost/crit/attack stones) aan het in slaan om dan wanneer het kan heul veel lvl 60 stones te craften Kan je goud geld aan verdienen.
pi_79455856
Speelt er nog iemand op Kahrun? Laatste tijd lijkt de server een beetje doods...
pi_79456446
Die server is altijd al dood volgens mij, heb laatst naar de AP income zitten kijken en die is lager op Kahrun dan welke dan ook

Edit: En laatste Brusthonin campaign gedaan . Nog 75% tot level 50

[ Bericht 51% gewijzigd door Frankz0rz op 22-03-2010 20:29:06 ]
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 21:27:45 #150
9859 crew  Karina
Woman
pi_79466030
Had ik eindelijk een groepje voor Spy among the Lepharists, haakt de sorcerer net als we binnen zijn in Alquimia af hij was eigenlijk ook te laag level (39). Wel in een nieuwe guild nu, hopelijk zijn er morgen mensen die willen en er moeten natuurlijk ook niet weer 100 Elyos daar bij Hoarfrost zijn, anders maar weer grinden, nog 2 bars tot level 46.

Wel Chain of Suffering maar gehaald, ben nu weer rank 8 Abyss.
niet zo tof doen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:17:57 #151
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79478208
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:01 schreef Sneeze het volgende:
Speelt er nog iemand op Kahrun? Laatste tijd lijkt de server een beetje doods...
Sneeze!! \o/
Helaas moet ik je teleurstellen, ik ben weer begonnen op Gorgos waar ook mijn eerste character stond.
Re-roll server?
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 08:59:55 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_79478859
Ik kom er net achter dat ik volgens mij mijn "Month 6: Soaring Daeva" veteran reward al had moeten krijgen, dus ik heb maar even een call aangemaakt bij NC Soft, want die Wings wil ik wel hebben!
niet zo tof doen
pi_79478970
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 08:59 schreef Karina het volgende:
Ik kom er net achter dat ik volgens mij mijn "Month 6: Soaring Daeva" veteran reward al had moeten krijgen, dus ik heb maar even een call aangemaakt bij NC Soft, want die Wings wil ik wel hebben!
Je moet ze zelf applyen.. Ze komen niet vanzelf op je character
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 09:31:30 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_79479593
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:05 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Je moet ze zelf applyen.. Ze komen niet vanzelf op je character
Weet ik, maar er staat dat ik niets meer tegoed heb als ik apply ingame items doe
niet zo tof doen
pi_79479630
Kijk gewoon is bij je account dan, er moet staan op welke datum je welke veteran reward krijgt, bij mij is het:

6 Months: Soaring Daeva Apr 3, 2010
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 09:38:57 #156
9859 crew  Karina
Woman
pi_79479776
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:33 schreef Frankz0rz het volgende:
Kijk gewoon is bij je account dan, er moet staan op welke datum je welke veteran reward krijgt, bij mij is het:

6 Months: Soaring Daeva Apr 3, 2010
6 Months: Soaring Daeva 26 Mar 2010
niet zo tof doen
pi_79480017
Dan moet je dus 3 dagen wachten Als je ze hebt, post er ff wat screens van Ik heb wel al screens gezien maar niet echt "zelfgemaakte", ben dus benieuwd hoe ze eruit zien in het echt.
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 09:48:05 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_79480043
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef Frankz0rz het volgende:
Dan moet je dus 3 dagen wachten Als je ze hebt, post er ff wat screens van Ik heb wel al screens gezien maar niet echt "zelfgemaakte", ben dus benieuwd hoe ze eruit zien in het echt.
dom dom dom! Ik had niet in de gaten welke datum het vandaag was!

Lol, ik ga een screenshot maken als ik ze heb.
niet zo tof doen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:51:21 #159
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_79480159
Even een waarschuwing voor de nog spelers :p

Ik kreeg gisteren naast me dagelijkse 2 wow account scam mailtjes ook een aion scam mailtje.
quote:
tofe2o3

dateMon, Mar 22, 2010 at 7:49 AM
subjectGame Account Payment Failure
mailed-byhotmail.com

hide details Mar 22 (1 day ago)

Your game account for Aion has payment failure.

If you would like to continue playing, you may reactivate using Account Management at
http://secure.ncsoft.com/cgi-bin/plaync _login.pl.

We hope to see you again soon!

- NCsoft Team
Die link brengt je dan niet naar de link die in de mail staat
Dum de dum
pi_79480201
Dat is wel al algemeen bekend ja, toch bedankt voor de waarschuwing . Dat mensen daar in trappen is toch nog wel het zieligste, dat Engels
pi_79481908
quote:
Op maandag 22 maart 2010 18:01 schreef Sneeze het volgende:
*check
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 10:44:24 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_79482006
.pl is toch een site in Polen dan? De link werkt trouwens niet (meer). Uit nieuwsgierigheid even erop geklikt, ik was benieuwd wat je dan allemaal moet invullen (waarschijnlijk wachtwoord en de hele reutemeteut).
niet zo tof doen
pi_79483366
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:44 schreef Karina het volgende:
.pl is toch een site in Polen dan?
Die .pl is de extensie van het script wat wordt aangeroepen. Het eigenlijke webadres eindigt na de .com.

www.google.nl <<< Zo zal het wel in de mail gestaan hebben waarbij google.nl dan natuurlijk dat NCSoft adres
pi_79483679
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 08:17 schreef Laviathan het volgende:

[..]

Sneeze!! \o/
Helaas moet ik je teleurstellen, ik ben weer begonnen op Gorgos waar ook mijn eerste character stond.
Re-roll server?
Oh.

Ik hoop een beetje op een merge eigenlijk... maar dat lijkt niet echt likely to happen. Een reroll zit er op dit moment ook niet echt in, ben brigade general van een legion in de top 10 hier op Kahrun. Kan m'n kindjes niet alleen laten.

Overmorgen dé wings!
pi_79484481
Ik hoop iig niet dat ze Gorgos gaan mergen (lijkt me onwaarschijnlijk ook), want we zijn de #3 server op dit moment geloof ik. Veel mensen (vooral asmo's op Spatalos volgens mij) hopen dat we met Spatalos mergen, moet er niet aan denken
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 12:22:55 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_79485581
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:20 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Die .pl is de extensie van het script wat wordt aangeroepen. Het eigenlijke webadres eindigt na de .com.

www.google.nl <<< Zo zal het wel in de mail gestaan hebben waarbij google.nl dan natuurlijk dat NCSoft adres
Oh natuurlijk, stom. Maar als je er in trapt ben je ook wel dom hoor, je gaat toch niet je password, etc. afgeven in een mailtje?
niet zo tof doen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:08:18 #167
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79497393
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:29 schreef Sneeze het volgende:

[..]

Oh.

Ik hoop een beetje op een merge eigenlijk... maar dat lijkt niet echt likely to happen. Een reroll zit er op dit moment ook niet echt in, ben brigade general van een legion in de top 10 hier op Kahrun. Kan m'n kindjes niet alleen laten.

Overmorgen dé wings!
Oehh...!! dat is wél nice!
Ook cool dat je Brigade General bent van een fatsoenlijke legion

*wacht af op screenshots*

Ik moet nog ¾ level en dan kan ik aan m'n Abyss avontuur beginnen x) Misschien toch maar even een questje of wat doen in Brusthonin. Kan me herinneren dat daar wat leuke grind quests zitten.
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 21:04:36 #168
9859 crew  Karina
Woman
pi_79507438
Level 46 Morgen maar wat quests doen, wat afleiding van het grinden. Ik moet nog een heleboel van die Demon's Eyes inleveren ook.

Vraagje: in Hoarfrost staat een artifact, iets van Artifact of Circular nog wat. Waar is dat ding voor? Ik kan het op internet niet vinden eigenlijk. Ik vermoed toegang tot DC?
En heb je voor DC eigenlijk een attunement? Of kun je daar gewoon heen?
niet zo tof doen
pi_79508364
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
Level 46 Morgen maar wat quests doen, wat afleiding van het grinden. Ik moet nog een heleboel van die Demon's Eyes inleveren ook.

Vraagje: in Hoarfrost staat een artifact, iets van Artifact of Circular nog wat. Waar is dat ding voor? Ik kan het op internet niet vinden eigenlijk. Ik vermoed toegang tot DC?
En heb je voor DC eigenlijk een attunement? Of kun je daar gewoon heen?
Dark Poeta. DC kan je gewoon in vanaf lvl 39, al is dat niet erg slim . Vanaf 46/47 kan je wel fatsoenlijk DC doen, al krijg ik nog steeds redelijk wat CC resists van die balaurs
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 21:53:44 #170
9859 crew  Karina
Woman
pi_79509993
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Dark Poeta. DC kan je gewoon in vanaf lvl 39, al is dat niet erg slim . Vanaf 46/47 kan je wel fatsoenlijk DC doen, al krijg ik nog steeds redelijk wat CC resists van die balaurs
Ah ok. Voor DC zie ik maar weinig LFM langskomen, volgens mij is die niet zo gewild, zal ook wel komen doordat in die buurt het altijd stikt van de Elyos (bij Hoarfrost).
niet zo tof doen
pi_79511254
Mwah, die Elyos kan je makkelijk ontwijken.. Hier zijn veel groepen voor alles wel eigenlijk, van NTC tot DP zie je altijd wel langskomen
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 22:28:40 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_79511770
Hoe kom je eigenlijk in Dredgion? Krijg je een soort popup en kun je je dan aanmelden, beetje zoals BG's in WoW? Ik ben net level 46 dus ik heb het nog niet gezien eigenlijk.

Die Elyos zijn bij ons bij Hoarfrost heel lastig te ontwijken, het is al een heel gedoe tegenwoordig om van Red Mane naar Hoarfrost te rennen, je mag blij zijn als je levend aankomt

Net nog maar even een snelle quest gedaan in Brustonian (varkentjes in hun hok leiden).
niet zo tof doen
pi_79517363
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Hoe kom je eigenlijk in Dredgion? Krijg je een soort popup en kun je je dan aanmelden, beetje zoals BG's in WoW? Ik ben net level 46 dus ik heb het nog niet gezien eigenlijk.
Ja, als de dredgion open gaat komt rechtonder een icoontje te staan (lijkt op die survey icoon)
De dredgion gaat open om 20 uur, 0 uur en ik denk ook 16 uur.
  Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 07:57:27 #174
9859 crew  Karina
Woman
pi_79518458
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 01:45 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ja, als de dredgion open gaat komt rechtonder een icoontje te staan (lijkt op die survey icoon)
De dredgion gaat open om 20 uur, 0 uur en ik denk ook 16 uur.
Bedankt! Ik had er wel iets over gevonden, maar echt heel duidelijk staat het nergens, ook niet in deAion Wiki vreemd genoeg, daar staat alleen over dat je alleen of in een groep, etc. kunt binnengaan, maar niet HOE dat nou werkt.

Vanavond proberen, BG's vond ik in WoW altijd erg leuk om te doen, kijken hoe dit is.
niet zo tof doen
pi_79520678
Dredgion is 12:00, 20:00 en 00:00 uur Maar gezien de situatie van jouw server, bereid je maar voor op een hoop premades van grote legions
pi_79526836
quote:
Greetings Daevas,

Ready for another Double Experience Weekend? If you said “No”, congratulations on level 50! For everyone else, it’s time to once again stock up on food and caffeinated beverages in preparation for a weekend without sleep. This Friday, March 26th, at 8 p.m. GMT, we will enable double experience. The experience bonus will run through the weekend before ending on Monday at 8 a.m.GMT.

Enjoy!

—The Aion Community Team
Level 50 here I come
  Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 12:26:02 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_79526878
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Dredgion is 12:00, 20:00 en 00:00 uur Maar gezien de situatie van jouw server, bereid je maar voor op een hoop premades van grote legions
Damn, van premades heb ik in WoW genoeg gezien, dan zakte de moed je bij voorbaat al in de schoenen als je begon.
niet zo tof doen
pi_79526998
Bij ons is er maar 1 premade waar je bang voor moet zijn (aan Elyos kant dan), die winnen hun meeste dredgion, maar als ze er een keer 1 verliezen lopen ze je gelijk te betichten van zielige tactics enzo .
  woensdag 24 maart 2010 @ 14:44:16 #179
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79531614
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:24 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Level 50 here I come
DAMMIT!
En ik moet werken het hele weekend... het is koopzondag dit weekend, kut...
  Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 21:10:54 #180
9859 crew  Karina
Woman
pi_79546941
Voor de eerste keer Dredgion gedaan. Leuk! Jammer alleen dat de meeste level 50 zijn, maar dan nog, 1500 Abyss points ook mooi meegenomen. Morgen gewoon weer.

Oeh weer double xp! Level 47 zal wel niet lukken helaas, maar ik kan wel een aardig eind op weg komen. Vrijdag ben ik vrij, overdag wat SR doen misschien en Dredgion kan ik dan wel 2x doen op die dag. Dan zaterdag en zondag maar weer grinden geblazen.

[ Bericht 45% gewijzigd door Karina op 24-03-2010 21:21:43 ]
niet zo tof doen
pi_79552022
Ging vanavond SR doen en net voor lahu dropte Bestial Fury van een normale mob (Steel Rake Marine), en ik rollde 99 Verkocht nog voor 10m Ze worden met 1.9 wss maar 2.5mil ofzo waard whehe
  Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 07:27:40 #182
9859 crew  Karina
Woman
pi_79557314
De Stigma stones die ik te koop zet die verkopen nooit goed helaas. Draining blow heb ik nog steeds niet verkocht, die loopt volgens mij vandaag af.
niet zo tof doen
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:05:54 #183
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79557599
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Ging vanavond SR doen en net voor lahu dropte Bestial Fury van een normale mob (Steel Rake Marine), en ik rollde 99 Verkocht nog voor 10m Ze worden met 1.9 wss maar 2.5mil ofzo waard whehe
ush... nice!
pi_79558294
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 07:27 schreef Karina het volgende:
De Stigma stones die ik te koop zet die verkopen nooit goed helaas. Draining blow heb ik nog steeds niet verkocht, die loopt volgens mij vandaag af.
Die is aan onze kant 5m ofzo, maar het klopt idd, stigma's verkopen ook slecht hier omdat iedereen (of bijna dan ) wacht op 1.9
  Moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 07:07:58 #185
9859 crew  Karina
Woman
pi_79596251

Mijn nieuwe wings!
niet zo tof doen
pi_79598238
Nog een weekje wachten
pi_79600650
Ik vind de asmo wings mooier dan de elyos wings.
pi_79601883
Ik ook. Maar ik lees overal dat mensen die asmo wings voor fags vinden enzo . Ik vind ze mooi. Ze gloeien ook als je ze van dichtbij bekijkt, by far de mooiste (en ook nog is beste) ingame. Die Elyos wings daarentegen zijn gewoon lame imo. Witte wings met een klein gloedje eraan, die moeten zich genaaid voelen.
pi_79605335
Heb mn tunic eindelijk een nieuwe skin gegeven, wat een lelijk ding was dat

Non combat mode

En in combat mode

Ziet er imo fucking mooi uit. Zeker dat glowing
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:31:22 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79609219
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 07:07 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mijn nieuwe wings!
Tis net een vlinder

Ik heb al een tijd geen Aion meer gespeeld
PS3 gekocht. Slurpt alle tijd op

Volgens mij krijg ik onderhand wel de 6mnd wings van ze
Binnenkort eens ff kijken!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 14:38:37 #191
9859 crew  Karina
Woman
pi_79609502
Vanmiddag weer een Dredgion gedaan, dit keer met een groep die WEL wist wat ze deden. Oei, ik moet nog veel leren merk ik nu, dat is hard werken. Maar goed, het was pas mijn derde keer, het duurt wel even tot ik er helemaal in "zit". Vooral de combinatie van de Balaur en Elyos die je aanvallen is best lastig als healer, je moet echt heel snel zijn en zelf damage doen en healen is erg lastig, ik moet toch maar eens wat meer keybindings aanmaken, want ik kom knopjes te kort om te healen EN damage te doen.

Er dropte wel een oranje item, maar was plate, dus niet voor mij helaas. Wel een boiling balaur blood stain geloot.

Maar met AV (WoW) duurde het ook wel een tijdje totdat ik alles blind wist, dus het komt wel

@Ang3l: lijkt me ook wel leuk, PS3, vooral Final Fantasy lijkt me wel wat, maar even krap bij kas plus krap in de tijd eigenlijk ook.
niet zo tof doen
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:04:50 #192
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79610595
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Heb mn tunic eindelijk een nieuwe skin gegeven, wat een lelijk ding was dat

[ afbeelding ]
Non combat mode

[ afbeelding ]
En in combat mode

Ziet er imo fucking mooi uit. Zeker dat glowing
Lijp boek

@Karina:
Sexy wings! hebben...hebbenn!
pi_79614276
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:04 schreef Laviathan het volgende:

[..]

Lijp boek

@Karina:
Sexy wings! hebben...hebbenn!
Betoni Er zit zo'n flame omheen omdat er een fire dmg godstone in zit
pi_79648591
Jaaaa, eindelijk level 50
  zaterdag 27 maart 2010 @ 22:19:59 #195
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79656108
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:00 schreef Frankz0rz het volgende:
`gzgzgzzggzgzg!!!! :D:D
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 22:42:40 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_79656674
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:00 schreef Frankz0rz het volgende:
Gz! En wat ga je nu doen?

Dat groepformatiesysteem voor Dredgion klopt ook geen moer van, vanavond zat ik in een groep met 3 Clerics, dat schiet niet erg op. En de Elyos speelden met hacks (volgens een van mijn groepsmaten). Het zou kunnen, een van de Clerics in mijn groep, level 50, allemaal gele gear, was elke keer met 1 klap dood. Maar ik heb niet zo'n verstand van hacks, dus of het nou echt zo was? Hij had wel een petition aangemaakt.

Ik zit nu op ongeveer 46 1/2.
niet zo tof doen
pi_79657268
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Gz! En wat ga je nu doen?

Dat groepformatiesysteem voor Dredgion klopt ook geen moer van, vanavond zat ik in een groep met 3 Clerics, dat schiet niet erg op. En de Elyos speelden met hacks (volgens een van mijn groepsmaten). Het zou kunnen, een van de Clerics in mijn groep, level 50, allemaal gele gear, was elke keer met 1 klap dood. Maar ik heb niet zo'n verstand van hacks, dus of het nou echt zo was? Hij had wel een petition aangemaakt.

Ik zit nu op ongeveer 46 1/2.
Ik heb geen idee eigenlijk... Eerst maar eens de belangrijke quests afronden (Spirit Blade en daarna nog 2 campaigns voor +317hp necklace). Advaned stigma quest doen in Dark Poeta, Lord Lannok killen (voor Spirit Blade), en uh, gewoon de "dagelijkse" dingen doen, zoals Roah chamber, SR, hier en daar nog een instance. Wat dat aan gaat zuigt het nu wel dat we maar 1 upper fortress hebben, als je er 3/4/5 hebt ben je al gauw 5-6 uur zoet per dag met die instances daarvan..

Cooking moet nog naar 399 (doe ik morgen zo ver mogelijk), dan expert en Master (449) worden voor Fenris. En dan zie ik het wel weer

@ Dredgion, hoeft niet perse een hack te zijn denk ik. Wat voor groupsetup hadden hun? Als ze aardig wat hoge dps classes hebben dan is het niet zo raar dat ze die best gegearde cleric als eerste targetten natuurlijk.
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 11:41:24 #198
9859 crew  Karina
Woman
pi_79665026
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 23:07 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ik heb geen idee eigenlijk... Eerst maar eens de belangrijke quests afronden (Spirit Blade en daarna nog 2 campaigns voor +317hp necklace). Advaned stigma quest doen in Dark Poeta, Lord Lannok killen (voor Spirit Blade), en uh, gewoon de "dagelijkse" dingen doen, zoals Roah chamber, SR, hier en daar nog een instance. Wat dat aan gaat zuigt het nu wel dat we maar 1 upper fortress hebben, als je er 3/4/5 hebt ben je al gauw 5-6 uur zoet per dag met die instances daarvan..

Cooking moet nog naar 399 (doe ik morgen zo ver mogelijk), dan expert en Master (449) worden voor Fenris. En dan zie ik het wel weer

@ Dredgion, hoeft niet perse een hack te zijn denk ik. Wat voor groupsetup hadden hun? Als ze aardig wat hoge dps classes hebben dan is het niet zo raar dat ze die best gegearde cleric als eerste targetten natuurlijk.
Op Spatalos hebben we volgens mij nu nog maar 1 Fortress

Ze hadden in ieder geval een sorcerer en een assassin en vooral met die assassin scheen iets aan de hand te zijn. Blijkbaar had hij een attackspeed hack? Als dat kan. Maar misschien kon die cleric bij ons gewoon niet tegen zijn verlies.

Ik ging in ieder geval zo snel dood dat ik amper tijd had om te kijken wat ze nou allemaal deden (mijn gear zuigt nogal).

Vandaag nog maar een paar keer de platinum coin quest doen, Dredgion en misschien SR, voor de tweede stigma quest.

Ik zit nu weer in zo'n vreemde Dredgion groep: 3 clerics en 3 chanters En weet iemand waarom de prisoners maar niet verschijnen in de Brig? Ik moet er eentje bevrijden, maar ze zijn er nooit.

[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 28-03-2010 12:55:40 ]
niet zo tof doen
pi_79677145
Vanmiddag Dark Poeta gedaan, leuke instance! Veel bosses, houd ik wel van. Niet allemaal tank en spank ook. 30m xp (ja, echt) uit 1 run gehaald, mn xp bar zit gewoon al 40% vol zonder ook maar 1 mob mindless te grinden . Waarom kunnen ze dat nou niet gewoon op lower lvls ook doen?

En over die sins, ze hebben wss toch wel Atkspeed swords/dagger met atkspeed scroll dus dan zitten ze aan atkspeed cap van 0.9, dan hit je echt bijna constant. Sowieso kunnen goed gegearde (en met skills) sins iemand in minder dan 1sec doodmeppen, kan je vrij weinig tegen doen. Als het er 2 zijn... dan heb je t al.

Cooking is ook 292 inmiddels. Ga 399 denk ik net niet halen vanavond, maar kom er iig in de buurt.
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 19:27:31 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_79678299
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:51 schreef Frankz0rz het volgende:
Vanmiddag Dark Poeta gedaan, leuke instance! Veel bosses, houd ik wel van. Niet allemaal tank en spank ook. 30m xp (ja, echt) uit 1 run gehaald, mn xp bar zit gewoon al 40% vol zonder ook maar 1 mob mindless te grinden . Waarom kunnen ze dat nou niet gewoon op lower lvls ook doen?

En over die sins, ze hebben wss toch wel Atkspeed swords/dagger met atkspeed scroll dus dan zitten ze aan atkspeed cap van 0.9, dan hit je echt bijna constant. Sowieso kunnen goed gegearde (en met skills) sins iemand in minder dan 1sec doodmeppen, kan je vrij weinig tegen doen. Als het er 2 zijn... dan heb je t al.

Cooking is ook 292 inmiddels. Ga 399 denk ik net niet halen vanavond, maar kom er iig in de buurt.
Dat schiet lekker op inderdaad met die XP.

Vanmiddag nog een SR gedaan, het ging redelijk, maar ik moet wel wat beter opletten af en toe dwaal ik een beetje af en dan aggro ik weer per ongeluk een mob. Dan krijg je meteen weer gezeik aan je hoofd. Dan denk ik altijd bij mijzelf: het is maar een spel mensen, je gaat niet echt dood of zo.

Maar goed, toch tot de engineering baas gehaald en niemand ging daar dood en de Shulak mail geloot, nu heb ik de boots, shoulders en de mail. Heel veel XP krijg je niet in SR jammer genoeg.
niet zo tof doen
pi_79678628
SR is anders best lekker hoor. 12m xp ofzo haal je er makkelijk uit met double xp
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 21:16:44 #202
9859 crew  Karina
Woman
pi_79684032
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef Frankz0rz het volgende:
SR is anders best lekker hoor. 12m xp ofzo haal je er makkelijk uit met double xp
Het leek me minder eigenlijk. En het duurt me eigenlijk te lang ook.

Net alweer Dredgion gedaan, het is erg gesteld met de Asmo's, het is net Horde tegen Alliance, en drie keer raden wie de Alliance is. We hadden volgens mij 0 punten. Er is nooit een leider en als het een beetje tegenzit gaan ze allemaal afk en wachten, bah. Ik probeer gewoon door te gaan, dan maar een paar keer dood gaan, maakt toch niet uit.
niet zo tof doen
pi_79708243
366 cooking, boring

Na expert quest maar is Gathering levelen, en Aether.
pi_79786667
Goed.. Dark Poeta ga ik dus ook niet meer in voor 1.9 uit is Kut instance. vandaag een halve run gedaan en 5 van de 6 bosses die we killde dropte gewoon niks, nada, noppes. Tyfus droprates in Aion
  Moderator woensdag 31 maart 2010 @ 14:57:05 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_79789607
Ik ben nu BIJNA level 47, nog een halve bar. Ga ik vanavond makkelijk halen.

Ik moet de volgende Campaign Quest doen voor de Adma reeks, de Get the Spirit Drops in Alukina's Palace (in Beluslan). Ik hoop dat ik het solo kan doen, want ik heb geen zin om uren naar een groep te zoeken. Verder doe ik elke avond trouw Dredgion, AP is goed en af en toe een leuke drop (Balaur Boiling Blood stone of zo). Winnen is er helaas nooit bij.
niet zo tof doen
pi_79820160
Spirit Drops droppen van bepaalde elite mobs (alleen de grote, kleine niet), die staan met uitzondering van eentje pal naast een kleine elite mob, dus zal niet solo gaan denk ik
  Moderator donderdag 1 april 2010 @ 11:53:02 #207
9859 crew  Karina
Woman
pi_79824427
quote:
Op donderdag 1 april 2010 09:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Spirit Drops droppen van bepaalde elite mobs (alleen de grote, kleine niet), die staan met uitzondering van eentje pal naast een kleine elite mob, dus zal niet solo gaan denk ik
Oh joepie, ik verheug me er nu al op
niet zo tof doen
pi_79838550
Zolang de mobs niet ranged zijn kan een cleric ze soloen.
Clerics heeft meerdere DoT's en een korte root die erg weinig cooldown heeft.
Ook als de mobs in een groepje staan kun je met een beetje oevening de mobs er 1 voor 1 uitpikken
pi_79838805
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:00 schreef Jegorex het volgende:
Zolang de mobs niet ranged zijn kan een cleric ze soloen.
Clerics heeft meerdere DoT's en een korte root die erg weinig cooldown heeft.
Ook als de mobs in een groepje staan kun je met een beetje oevening de mobs er 1 voor 1 uitpikken
Niet mogelijk Ze staan op kleine platformpjes
pi_79841488
http://www.facebook.com/video/video.php?v=383386936820&ref=mf
Een Balaur die door een vrachtwagen word aangereden

Nu weten we hoe we de balaur elites kunnen one hitten, we hebben alleen een vrachtwagen nodig...
  Moderator donderdag 1 april 2010 @ 20:40:17 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_79844702
Misschien weten jullie dit:
Ik vind het handiger als healer dat de groupmembers naast elkaar staan op het scherm, in plaats van onder elkaar, kun je dat ergens instellen? Volgens mij heb ik het ergens in een screenshot gezien, maar ik kan nergens vinden hoe je dat kunt instellen. Ik kan de schermpjes niet verplaatsen.

En kun je op een of andere manier zien of de Elyosgroep waar je tegen speelt in Dredgion een premade is? Ik zie alleen namen, geen guildnaam of iets dergelijk.
niet zo tof doen
pi_79844827
Ik weet wel dat dit kan als je in een alliance zit, in een groep weet ik niet of het kan.
In een alliance kun je het alliance scherm openen met L en dan kun je elke member 1 voor 1 uit dat schermpje naar je grote scherm slepen. (Je kunt ook de verschillende groepen appart op het scherm zetten)
  Moderator donderdag 1 april 2010 @ 20:53:25 #213
9859 crew  Karina
Woman
pi_79845315
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef Jegorex het volgende:
Ik weet wel dat dit kan als je in een alliance zit, in een groep weet ik niet of het kan.
In een alliance kun je het alliance scherm openen met L en dan kun je elke member 1 voor 1 uit dat schermpje naar je grote scherm slepen. (Je kunt ook de verschillende groepen appart op het scherm zetten)
Klopt in een Alliance lukte het wel, maar in een groep zou het ook wel handig zijn.
niet zo tof doen
  donderdag 1 april 2010 @ 23:46:36 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79853335
Oeh, morgen krijg ik mijn 6maands wings!
Zijn die mooi?
L'Amour menaçant:
pi_79863455
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Zijn die mooi?
Ik vind van wel

Gister Adma Stronghold gedaan (Lord Lannok) voor Spirit Blade quest. Kreeg nog een gold ring van een mob in die instance Erna gelijk de resterende quests afgemaakt, gold necklace erbij, Fenris shoes Zit nu te wachten op NPC spawns voor de glove quest
  Moderator maandag 5 april 2010 @ 21:56:22 #216
9859 crew  Karina
Woman
pi_79982910
Ik heb echt het idee dat Spatalos een beetje aan het doodgaan is. Ik grind alleen nog maar (repeatable quest voor platinum coins).

Wat me opvalt trouwens, is dat de lower levels voor die quest betere loot hebben dat de hogere levels, kan ook toeval zijn. Maar vanavond bijvoorbeeld 2 blauwe items bij de low levels (45/45) en bij de hogere (47) geen ene moer.
niet zo tof doen
pi_79983927
Heb mn sorc retired. Had gezeik in legion en vond het genoeg geweest. Ga nu een twink sin maken (lvl 30-37 of 40, ben er nog niet uit..). Heb iig genoeg kinah om lekker te doen wat ik wil.
  maandag 5 april 2010 @ 22:26:42 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79984513
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Zijn die mooi?
Ow... kan ze pas vanaf lvl 40 gebruiken

Never mind.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:52:40 #219
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79990808
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ow... kan ze pas vanaf lvl 40 gebruiken

Never mind.
Ik dacht dat je dat wel wist.

Vandaag ¾ level gedaan en eindelijk LV32 geworden. 8 runs FT en een heel klein beetje gequest. Vile Judge Kromede dropte een Elyos Stigma... ik speel, hoe kan het ook anders, Asmodian. GG voor de Rangers dus.
pi_79993325
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:52 schreef Laviathan het volgende:

[..]

Vandaag ¾ level gedaan en eindelijk LV32 geworden. 8 runs FT en een heel klein beetje gequest. Vile Judge Kromede dropte een Elyos Stigma... ik speel, hoe kan het ook anders, Asmodian. GG voor de Rangers dus.
Krijg je met die multi-race instances he . In SR heb je het ook met die endboss, dropt regelmatig Elyos Only stigma's..
pi_79994932
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:52 schreef Laviathan het volgende:

[..]

Heet jij toevallig Lavi op Gorgos?
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:13:20 #222
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79997054
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:57 schreef jespertje het volgende:

[..]

Heet jij toevallig Lavi op Gorgos?
M'n ondertitel neigt daar wel naar, denk je ook niet?
Maar inderdaad... that's me =)
pi_79998652
Lavi over een tijdje kunnen we wel samen FT gaan doen Als je niet te snel lvlt Ben atm 19. Hopelijk einde van de week 25-28
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:57:37 #224
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_79998898
Ik, snel levelen?
Helemaal niet eigenlijk, momenteel sowiso niet de tijd om hele dagen te gamen... bijna examens x)
pi_80000425
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:13 schreef Laviathan het volgende:

[..]

M'n ondertitel neigt daar wel naar, denk je ook niet?
Maar inderdaad... that's me =)
Hmm, dan zit ik volgens mij bij jou in de legion, naam is unforsaken
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:08:54 #226
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80001586
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:31 schreef jespertje het volgende:

[..]

Hmm, dan zit ik volgens mij bij jou in de legion, naam is unforsaken
Ahjah, klopt =)
(heb het net even na gekeken XD)
pi_80150106
Sin is inmiddels 25.. Moeilijkste is dus achter de rug Nu snel naar 30 en dan nog een toon naar 30 voor de full Daevanion set.
  zaterdag 10 april 2010 @ 08:21:45 #228
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80152034
nicenice =))
Ik denk maar dat ik m'n uiteindelijke Daevanion set aan m'n campende mage geef.
Ben nu LV33 en heb m'n quest nog niet eens gedaan... *kuchslack*
pi_80153392
Net NTC geweest met me sin, wat een drops joh Totaal 4 stigma's, Sword (heb ik ) van de boss en nog veel meer troep
  maandag 12 april 2010 @ 12:26:30 #230
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80221078
Vandaag dan toch maar m'n Summon Water Spirit II boek gekocht van de broker... -900k
Nu kan ik mezelf opmaken voor Wind Spirit III (à 1.7M) en Water Spirit III (à 2-2.8M)

zucht...
pi_80221422
Level 21 mage
Nieuwe provincie wel relaxed
  maandag 12 april 2010 @ 13:05:39 #232
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80222401
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:36 schreef Moozzie het volgende:
Level 21 mage
Nieuwe provincie wel relaxed
Morheim of Eltnen?
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 13:08:39 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_80222512
Gisteren dan EINDELIJK Spy among the Lepharists gedaan, de groep wilde nog door naar Suppressing the Bakarma Legion, maar de Tank ging weg en onderhand was het al zo laat geworden dat ik ook geen tijd meer had.

En ik zag trouwens dat ik volgens mij als Cleric niet de Warhammer kan kiezen als reward (tenminste, die was rood zeg maar), alleen de staf, eigenlijk wil ik liever de Warhammer.
niet zo tof doen
pi_80222582
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:05 schreef Laviathan het volgende:

[..]

Morheim of Eltnen?
Eltnen. Vind het tot nu toe wel een leuk gebied. Alleen een beetje veel gathering quests
Trouwens het spel zit nog wel vol met bugs of dingen die ze moeten fiksen
Als je in de hoofdstad de 'lift' mist
En je mist de lift dan probeer je naar een rots te vliegen of iets dergelijks, om daar de 'return' te kunnen gebruiken. Kan je niet op die rotsen of plateaus staan maar val je erdoorheen.. moet je weer dokken omdat je dood bent gegaan.

Of laatst ik flikkerde in een refrein, liep ik daar beneden onder het water. Maar kon nergens naar boven klimmen dus moest 15 minuten op me return wachten...

[ Bericht 24% gewijzigd door Moozzie op 12-04-2010 13:20:59 ]
  maandag 12 april 2010 @ 13:34:36 #235
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80223522
@Moozzie:

rofl! mjah, elk spel heeft z'n fouten.

@Karina:

Ik had gisteren ong hetzelfde; het duurde bijna 2 uur voordat we "The Hand Behind the Ice Claw" hadden gedaan... de pulls waren af en toe zo slecht dat we 3 mobs op onze dat hadden met zga geen CC. Dit resulteerd wel dat we de quest gedaan hadden maar ik wel 1.1M recoverable exp. had X_X

Waardeloze quest omdat men in Elite zones amper het idee heeft wat ze aan het doen zijn... -_-'
pi_80223818
Sin is inmiddels 28 . Templar ook 28, gladiator bijna 22. Ik level gewoon 3 chars tegelijk . Wil zsm die Daevanion set hebben, 2 weapons naar +10 enchanten en dan als een gek FT doen
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 13:56:00 #237
9859 crew  Karina
Woman
pi_80224374
Wat dat "niet weten wat men aan het doen is" betreft, klopt helaas maar al te vaak. De Spy quest deed ik met level 43-47, volgens mij zou het dan vrij makkelijk moeten zijn. Maar toch ging het niet al te soepeltjes, wat nou precies het probleem was weet ik niet eigenlijk, ik denk dat men alles te snel wil en het daardoor niet goed gaat. Gelukkig heb ik tegenwoordig wat meer Kinah dus 1 of 2 keer doodgaan is niet meer zo'n ramp, dat was het in Black Claw nog wel.

Ook met Dredgion, ik heb nog nooit gewonnen daar Elyos is gewoon veel beter georganiseerd, de eindbaas, Captain Arathi, heb ik nog NOOIT gezien. Meestal verliezen we met 11000 tegen 0 of iets in die geest. Af en toe hebben we aardig wat punten, maar winnen, ho maar.
niet zo tof doen
pi_80324865
Spelen er nog mensen ? Tis zo dood

Ben nogal aan het slacken Sin is pas 29, templar 28, gladiator 23..
pi_80327977
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:36 schreef Frankz0rz het volgende:

Moet weer ff verder gaan laatste tijd druk, maar heb net weer verlengd:P
  donderdag 15 april 2010 @ 00:58:51 #240
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80330424
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:36 schreef Frankz0rz het volgende:

o/
Momenteel ben ik een klein beetje aan het slacken ingame mede omdat ik moet leren voor m'n examens van Maandag. Nog steeds LV34 momenteel, misschien dat ik 35 haal voor vrijdag... :x Anders wordt het pas zondag X_x'

Oh well.

Zeg Frankz0rz; was jij de Assassin bij King Zugog vanmiddag? ;O
  Moderator donderdag 15 april 2010 @ 07:27:42 #241
9859 crew  Karina
Woman
pi_80331597
Ik speel nog wel, maar het is minder geworden. Af en toe wat grinden en kijken of er een LFG voor mij langskomt en af en toe Dredgion. Nog steeds level 47 (nog 4 bars).

Dat remodellen is echt een geniaal idee, ik had een wit shield geloot bij het grinden "Blizzard Shield" en mijn shield daarmee geremoddeld, ziet er stukken beter uit!
niet zo tof doen
pi_80333504
quote:
Op donderdag 15 april 2010 00:58 schreef Laviathan het volgende:

[..]

o/
Momenteel ben ik een klein beetje aan het slacken ingame mede omdat ik moet leren voor m'n examens van Maandag. Nog steeds LV34 momenteel, misschien dat ik 35 haal voor vrijdag... :x Anders wordt het pas zondag X_x'

Oh well.

Zeg Frankz0rz; was jij de Assassin bij King Zugog vanmiddag? ;O
ja
pi_80426578
Mijn Aion account en Master account zijn gehackt
Heb net een ticket naar NCsoft gestuurd, maar ze zullen wel niet werken in het weekend.
  Moderator zaterdag 17 april 2010 @ 19:33:58 #244
9859 crew  Karina
Woman
pi_80426726
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:29 schreef Jegorex het volgende:
Heb net een ticket naar NCsoft gestuurd, maar ze zullen wel niet werken in het weekend.
Balen zeg! Enig idee hoe dat is gebeurd? Nee zeker.
niet zo tof doen
pi_80427527
Dat is gewoon een fout van NCsoft zelf heb ik het idee. Zou me niet verbazen als één of andere database van NCsoft in verkeerde handen is gevallen en ze nu alle passwords decrypten ofzo. Had het laatst ook al met iemand in mn (ex-)legion, die gaat niet naar van die rare sites etc en werd ook gehackt.
pi_80427562
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Balen zeg! Enig idee hoe dat is gebeurd? Nee zeker.
Geen idee.
Ik heb nooit kinah of iets anders gekocht, ook nooit gebot.
Ik moet wel toegeven dat ik een paar private servers getest heb, maar daar heb ik altijd andere accountnamen en wachtwoorden gehad.
Op Aion forums heb ik ook altijd met een ander accountnaam geregistreerd.
Het zou een keylogger kunnen zijn, maar ik heb geen idee waar ik die opgelopen heb en hoe ik controleer of ik er 1 heb.
pi_80429625
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 20:01 schreef Jegorex het volgende:
...ik heb geen idee waar ik die opgelopen heb en hoe ik controleer of ik er 1 heb.
Het is dus een keylogger.

Heb je een fatsoenlijke virusscanner?
pi_80429967
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Het is dus een keylogger.

Heb je een fatsoenlijke virusscanner?
Norton antivirus.
De laatste volledige scan was 15 april en ik doe er nu weer 1.
pi_80430038
Nja het vervelende van keyloggers is dat die wat minder snel gedetecteerd worden dan bekende virussen.
De kans dat de database van NCsoft gehackte is vrijwel uit te sluiten. Dan waren er nu al honderden mensen gehacked geweest en was NCsoft al publiekelijk door het stof gegaan

Ik krijg meestal gewoon reactie in het weekend trouwens
pi_80432196
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Dan waren er nu al honderden mensen gehacked geweest
Dat is dus ook gebeurd/gebeurt nog steeds. Zie Jegorex. Het zou me niet verbazen dat ze dat bewust verzwijgen, dan kunnen ze natuurlijk helemaal die game gelijk offline halen
  zondag 18 april 2010 @ 11:31:14 #251
296997 Smoef
They keep me rollin'
pi_80440437
Dag mensen,

Ik ben nu ongeveer 2 maanden zo nu en dan Aion aan het spelen: iedereen heeft het hier over een Daevanion set.
Wat is dit? (Armor neem ik aan?)

En hoe krijg je dit? Ik heb een Sorcerer lvl 24 en een Assassin lvl 22.
pi_80441245
quote:
Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef Smoef het volgende:
Dag mensen,

Ik ben nu ongeveer 2 maanden zo nu en dan Aion aan het spelen: iedereen heeft het hier over een Daevanion set.
Wat is dit? (Armor neem ik aan?)

En hoe krijg je dit? Ik heb een Sorcerer lvl 24 en een Assassin lvl 22.
Je krijgt op level 30 een "Daevanion quest", van die quest krijg je 1 armor piece. Je moet dus eigenlijk 5 level 30 characters hebben en de quest dus 5 keer doen om die hele set te krijgen.. Of heel erg veel geluk hebben en er 1 als drop krijgen, maar reken er maar niet op.
  zondag 18 april 2010 @ 12:19:34 #253
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80441575
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:29 schreef Jegorex het volgende:
Dat is wel kut! Succes met het terugkrijgen ervan =))
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Of heel erg veel geluk hebben en er 1 als drop krijgen, maar reken er maar niet op.
Oh, dropped het ook? O_o World drops zeker?

Hulde voor RaF. Ik kan nu twee maanden gratis spelen dankzij Moozzie en een vriend van um =)) Bedankt heren.
pi_80441880
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:19 schreef Laviathan het volgende:

[..]

Dat is wel kut! Succes met het terugkrijgen ervan =))
[..]

Oh, dropped het ook? O_o World drops zeker?

Hulde voor RaF. Ik kan nu twee maanden gratis spelen dankzij Moozzie en een vriend van um =)) Bedankt heren.
Ja, maar idd worlddrops. Ik heb ooit een Flash Jerkin drop in NTC gezien though, paar maanden terug al
  zondag 18 april 2010 @ 12:33:12 #255
296997 Smoef
They keep me rollin'
pi_80441916
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:03 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Je krijgt op level 30 een "Daevanion quest", van die quest krijg je 1 armor piece. Je moet dus eigenlijk 5 level 30 characters hebben en de quest dus 5 keer doen om die hele set te krijgen.. Of heel erg veel geluk hebben en er 1 als drop krijgen, maar reken er maar niet op.
En dit is neem ik aan zo'n kickass armor dat als je het hebt,, je best wel hard ownt?
pi_80442293
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:33 schreef Smoef het volgende:

[..]

En dit is neem ik aan zo'n kickass armor dat als je het hebt,, je best wel hard ownt?
Redelijk ja . De set bonussen zijn wel goed, de items individueel zijn vrij waardeloos qua stats. Saillant detail is dat je zodra je 5 pieces hebt, je ook een weapon quest kan doen, met weapons van 8% attack speed

http://www.aionarmory.com/itemset.aspx?id=11

voorbeeldje van de leather set
  zondag 18 april 2010 @ 14:39:38 #257
296997 Smoef
They keep me rollin'
pi_80445287
Dat ziet er wel nice uit idd.. Maar dan moet ik dus een jaar gamen (op mijn tempo) om dat armor bij elkaar te sprokkelen..
Misschien gewoon twee pieces.. (A)

Tot nu toe is het wel een leuke game,, alleen het crafting gedeelte is echt zo saai.
pi_80446159
Crafting in Aion is achterlijk. Niks is gebaseerd op je levels. Alles is gebaseerd op RNG (random number generation), puur geluk dus.

Vanmiddag ff mn 4e daevanion piece halen . Nog paar 100k xp op me templar. Daarna met me gladiator aan de slag.
pi_80451775
Vierde Daevanion piece Hopelijk eind volgende week ook de laatste Dan de weaponquest 2 keer doen.
  maandag 19 april 2010 @ 09:54:54 #260
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80471618
nicenice =))

als het goed is het ook duble exp. weekend deze week ;o
Ik hoop LV37 te halen tegen het einde van de week =)
  maandag 19 april 2010 @ 15:30:40 #261
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80483696
kan iemand me vanavond even aan een alt helpen die ik kan inviten tot de legion?
ik moet even een grote 'transfer Brigade General title' swap doen met mezelf, aangezien ik de title niet op een offline char kan knikkeren. Op deze manier kan ik namelijk de legion niet uit. (zucht @vervallen legion)

post hier maar of contact me ingame @Lavi =0

EDIT: je bent na de swap uiteraard vrij om te gaan en staan waar je wilt =)
pi_80484363
Lol, is Nephilim dood?

Ik kan je wel ff helpen, whisper Aids maar als je me nodig hebt vanavond/straks

Edit: En je kan als Brigade General toch ook gewoon naar legion office in panda gaan en de legion disbanden? Weetniet of je eerst iedereen eruit moet kicken
  maandag 19 april 2010 @ 15:52:34 #263
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80484622
dat is het hem nu juist. sommige members hebben niks laten weten en zullen dus blijven, vandaar dat de tag ook niet weg gaat =)

wel jammer, het ging allemaal prima tot 2½ week geleden. Oh well, heb m'n nieuwe legion al gevonden, daar niet van =)

enfin, ik zal je straks/vanavond eens contacten =))
pi_80485302
Ik log nu wel ff in.
pi_80491973
Ik heb mijn account weer terug
Nu alleen nog afwachten of ik mijn items ook weer terug krijg.
pi_80492941
Die krijg je normaal gesproken wel terug Alleen zonder god/mana/enchantment stones
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:59:53 #267
216908 shythe
spamt er op los
pi_80539395
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Lol, is Nephilim dood?

kutste guild/legion in welk spel dan ook eigenlijk waar ik in gezeten heb, zat maar 1 kerel in die praatte en die probeerde me alleen uit te knijpen

ah wel, die is gestorven aan pijnlijke aids dus.
pi_80540723
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef shythe het volgende:

[..]

kutste guild/legion in welk spel dan ook eigenlijk waar ik in gezeten heb, zat maar 1 kerel in die praatte en die probeerde me alleen uit te knijpen

Lol. Tja, het was een leveling legion hé, stelt niet al teveel voor natuurlijk. Nu heb je alleen NightShade nog zover ik weet.
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:36:09 #269
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80544123
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef shythe het volgende:

[..]

en wie was dat dan als ik vragen mag?
(tevens, met welke char zat je in Nephilim)
pi_80545582
quote:
Greetings,

Upon review of your account, we have determined that no unauthorized logins took place during the time that your master account was compromised. No record has been found of any missing items or materials from any of your characters. We are therefore unable to restore any items at this time. If you feel that we have reached this conclusion in error, please contact us with descriptions of the missing items so that we can investigate them further.

Please let us know if you have any further questions.

Thanks,
GM Misericordia
Aion Support Team
http://uk.aiononline.com/livestatus/character-legion/search?serverID=32&charID=44912

Nu moet ik hun vertellen welke armors en wapens ik had.
Ik weet echt niet wat de namen van al mijn items waren, de meeste dingen waren random drops en quest items.
pi_80547934
Ik heb een lange lijst met dingen die ik mis gestuurd en dit is hun antwoord:
quote:
Hello,

This is a mass message that's being sent to update you on the status of your support request. Due to a large volume of support requests, we are currently not able to respond to all of them as quickly as we would like. Because account thefts are particularly complex issues, it can currently take up to 14 days for them to be fully evaluated and any necessary restoration to be completed. In most cases we are able to restore any items, kinah, or characters that were lost. Logging in to your characters will not affect our ability to restore any lost items. If you want to use them before the restoration is completed, you are welcome to do so.

You may receive this message more than once. A member of our staff will review your request individually and get back to you as soon as possible.

Regards,
GM Peldor
Nu hebben ze het opeens druk

28 april verloopt mijn abbonement en zolang ik mijn spullen niet terug heb weet ik nog niet of ik wel verder ga spelen.
Ik heb geen zin om alles opnieuw te verkrijgen.
pi_80549609
Wat een rotzooi. Zolang je die items niet zelf hebt weggehaald is het toch duidelijk lijkt me? NCsoft faalt weer eens hard. Echt belachelijk
pi_80564381
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Wat een rotzooi. Zolang je die items niet zelf hebt weggehaald is het toch duidelijk lijkt me? NCsoft faalt weer eens hard. Echt belachelijk
Ik vermoed dat ze niet loggen wat er aan NPC's verkocht wordt en wat er op de broker gezet wordt.
Ik ben meerdere soul bound items kwijt geraakt, die zullen wel aan npc's verkocht zijn voor de kinah, en ik heb een aantal dingen terug gevonden in de broker.
pi_80572771
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze niet loggen wat er aan NPC's verkocht wordt en wat er op de broker gezet wordt.
Ik ben meerdere soul bound items kwijt geraakt, die zullen wel aan npc's verkocht zijn voor de kinah, en ik heb een aantal dingen terug gevonden in de broker.
Die zijn dan waarschijnlijk disenchanted

Anyway, ik hoop echt dat er snel server transfers komen. Ben Gorgos helemaal zat. Dode kutserver behalve in de namiddag/avond en er zitten 70% Spaanstaligen of Italianen, allemaal arrogant/ignorant volk En dan heb ik het nog niet eens over het aantal PvE scrubs op mijn server die nooit komen siegen. 80% daagt nooit op, terwijl Gorgos waarschijnlijk alleen achter Telemachus staan qua aantal players tegelijk online.
pi_80588041
Server transfers gaan dus $24,99 per character kosten . Kut prijs, maar ik denk er wel over na. Want Gorgos is echt Misschien zie ik je binnenkort wel Jegorex

[ Bericht 27% gewijzigd door Frankz0rz op 22-04-2010 10:25:35 ]
  Moderator donderdag 22 april 2010 @ 12:24:14 #276
9859 crew  Karina
Woman
pi_80592623
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Server transfers gaan dus $24,99 per character kosten . Kut prijs, maar ik denk er wel over na. Want Gorgos is echt Misschien zie ik je binnenkort wel Jegorex
Ow wat een hoop geld. Mijn betaling loopt de 25e af en ik weet nog niet of ik ga verlengen, het wordt een beetje saai. Als je nou voor 1 maand kon verlengen dan zou ik dat doen eigenlijk.
niet zo tof doen
pi_80595280
Kan ook hoor, met Paypal. De prijs is euro's is overigens 16,99 Was een typo in de nieuwsbrief.
  Moderator donderdag 22 april 2010 @ 18:06:06 #278
9859 crew  Karina
Woman
pi_80604971
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Kan ook hoor, met Paypal. De prijs is euro's is overigens 16,99 Was een typo in de nieuwsbrief.
Oh ik kon het niet vinden. Nog maar even kijken dan. Want ik weet nog niet of ik nog 3 maanden wil spelen.
niet zo tof doen
pi_80605736
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Dan moet je ook een ras transfer doen, ik ben namelijk Elyos

Binnenkort openen trouwens 2 PTS (public test servers)
Daar wil ik zeker op spelen, ook als ik mijn items nog niet terug heb
  donderdag 22 april 2010 @ 18:51:54 #280
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80606208
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Ow wat een hoop geld. Mijn betaling loopt de 25e af en ik weet nog niet of ik ga verlengen, het wordt een beetje saai. Als je nou voor 1 maand kon verlengen dan zou ik dat doen eigenlijk.
Betaling per CC kan ook per maand =)
Ikzelf was niet van plan een transfer te doen, wel jammer dat het PvP van de Asmo's waardeloos is :/
pi_80613259
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:36 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Dan moet je ook een ras transfer doen, ik ben namelijk Elyos

Binnenkort openen trouwens 2 PTS (public test servers)
Daar wil ik zeker op spelen, ook als ik mijn items nog niet terug heb
Je komt nooit in de abyss?
pi_80614367
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:49 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Je komt nooit in de abyss?
Ik wel, maar de asmos niet
pi_80615906
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:16 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ik wel, maar de asmos niet
Pfft Nja ik moet het nog allemaal maar zien, hoor. Er is nu ook een vaag plan om 1 server te kiezen waar alle PvPers dan heen gaan enzo. En om op eigen houtje naar Telemachus te gaan heeft ook weinig zin denk ik.. Spatalos valt ook al af. Dan blijft niks over Ik wou dat ik een Elyos was.
pi_80639337
Ben uit verveling maar een Elyos begonnen op Telemachus.. Wat ziet Poeta er mooi uit zeg Echt veel mooier dan Ishalgen alleen al..
pi_80646168
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Ben uit verveling maar een Elyos begonnen op Telemachus.. Wat ziet Poeta er mooi uit zeg Echt veel mooier dan Ishalgen alleen al..
Hou er wel rekening mee dat je geen Asmo naar Telemachus kan brengen zolang je Elyos er is
pi_80657125
Dan delete ik die gewoon Ik ga eerst maar is afwachten met die transfers. Heb nu een lvl 6 priest daar.. Wat me trouwens gelijk al opviel, bij Elyos heb je veel meer quests Kon tot aan lvl 6 makkelijk aan 1 stuk doorquesten, terwijl dat bij asmo's niet kan

[ Bericht 38% gewijzigd door Frankz0rz op 24-04-2010 00:25:36 ]
  Moderator zaterdag 24 april 2010 @ 10:28:47 #287
9859 crew  Karina
Woman
pi_80662087
Ik zie net dat mijn betaling tot de 27e loopt en niet tot de 25e. Vraagje, er staat:
Playable Until: 27 Apr 2010
Is dat dan tot of tot en met de 27e?

Ik wil namelijk wel de spullen die nog bij de tradebroker staan vantevoren eraf halen.
niet zo tof doen
pi_80662931
Until lijkt me tot en met. Till = tot. Denk ik.
  zaterdag 24 april 2010 @ 17:18:40 #289
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80670794
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:09 schreef Frankz0rz het volgende:
Until lijkt me tot en met. Till = tot. Denk ik.
Until = tot en met
'till is een afkorting die gebruikt wordt voor until.
pi_80673358
Als je nog spullen in de broker hebt verlies je dat niet.
Wanneer de tijd verstreken is wordt het via de ingame mail weer naar je toe gestuurd. Ik ga er vanuit dat dit ook gebeurt als je account inactief is.
  zaterdag 24 april 2010 @ 19:00:10 #291
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80673481
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:55 schreef Jegorex het volgende:
Wanneer de tijd verstreken is wordt het via de ingame mail weer naar je toe gestuurd. Ik ga er vanuit dat dit ook gebeurt als je account inactief is.
klopt helemaal.
mail word ook niet gedelete van je char, na 3 maanden inactive kon ik nog mail openen van oktober... :x
  Moderator zaterdag 24 april 2010 @ 20:43:31 #292
9859 crew  Karina
Woman
pi_80676272
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:55 schreef Jegorex het volgende:
Oh ik dacht dat je mail maar een maand werd bewaard. Maar goed, bijna alles is verkocht nu zag ik.
niet zo tof doen
pi_80677525
Heb inmiddels full Flash set op me sin nu. Ben nu bezig met de weapon quest voor de eerste keer (moet em 2 keer doen). Best lang
pi_80684905
Divine dus voor het eerst overgenomen op Suthran (EU, Franse server). Echt ziek. 700+ mensen hadden ze... Dat gaat voorlopig geen 1 server evenaren denk ik
pi_80722597
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Die zijn dan waarschijnlijk disenchanted

Anyway, ik hoop echt dat er snel server transfers komen. Ben Gorgos helemaal zat. Dode kutserver behalve in de namiddag/avond en er zitten 70% Spaanstaligen of Italianen, allemaal arrogant/ignorant volk En dan heb ik het nog niet eens over het aantal PvE scrubs op mijn server die nooit komen siegen. 80% daagt nooit op, terwijl Gorgos waarschijnlijk alleen achter Telemachus staan qua aantal players tegelijk online.
Ik speel daarom op de US servers Ik was het helemaal zat op de EU servers..
Iedereen spreekt er Engels en de community is ook een stuk volwassener..
Ik speel er nu ongeveer 3-4 maanden en heb er een lvl 46 asmo glad.
pi_80724292
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:44 schreef Engrave het volgende:

[..]

Ik speel daarom op de US servers Ik was het helemaal zat op de EU servers..
Iedereen spreekt er Engels en de community is ook een stuk volwassener..
Ik speel er nu ongeveer 3-4 maanden en heb er een lvl 46 asmo glad.
Tsja maar dat heeft voor mij weinig zin, als ik speel is er vaak niemand online denk ik daar, ivm tijdverschil. En ik ben er aardig zeker van dat sommige EU servers veel meer populated zijn dan US.

Anyway, gisteravond echt de meest zieke siege ooit op Gorgos We hebben 2 inner forts (Krotan en Kysis) teruggepakt binnen 1 siege window. Helaas konden we Miren niet meer halen omdat de leader treuzelde na Krotan. We kregen die Deity nog wel op 50% binnen 4 minuten. Hadden ongeveer 500-550 mensen.

21 Alliance kisks
15 group kisks
4 legion kisks
  maandag 26 april 2010 @ 16:38:00 #298
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80731988
yeah, vond het jammer dat ik het allemaal moest missen =(
Ach ja, misschien de volgende keer beter =))
  maandag 26 april 2010 @ 21:16:28 #299
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80742446
Ga ik na ruim een maand weer eens kijken in Aion... doet gewoon exact dezelfde quest (Mythical Monster) het alwéér niet... of nog STEEDS niet
L'Amour menaçant:
  dinsdag 27 april 2010 @ 00:16:07 #300
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_80751911
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:16 schreef Ang3l het volgende:
Ga ik na ruim een maand weer eens kijken in Aion... doet gewoon exact dezelfde quest (Mythical Monster) het alwéér niet... of nog STEEDS niet
Ik had geen problemen met die quest eigenlijk :x
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:01:35 #301
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80754516
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 00:16 schreef Laviathan het volgende:

[..]

Ik had geen problemen met die quest eigenlijk :x
Ik de eerste keer opok niet. Maar nu al meer dan een maand wel.
En iedereen die daar komt die roept "Hey! it doesn;t work!"

De brander heeft een wieltje (zo'n radartje) met een rood kruisje.
Hij wil niet. Heb de wierook, ben bij de brander.... maar niks.
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')