| 1 |
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:59 schreef Frankz0rz het volgende:
Die is simpel op lvl 44, gewoon doen wat je moet doen dus.
Vreemd eigenlijk dat je voor alchemy een wapen moet maken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef Jegorex het volgende:
Om alchemy expert te worden moest ik een wapen craften die moest critten.
Bij de 5e poging lukt het eindelijk en ik lever mijn wapen in...
Krijg ik een nieuwe quest waar ik 2 wapens voor moet critten
*kuchquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:11 schreef Frankz0rz het volgende:
- Lijstje is vrij outdated volgens mij, de enige actieve AIONers die hier posten zijn ik, Jegorex, en Karina? Ang3l ook soms.
Alchemy is naast potions voornamelijk orbs en tomes, beide mage wapensquote:Op donderdag 4 maart 2010 07:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk dat je voor alchemy een wapen moet maken.
Hoe wil je je anders verdedigen tegen een sorc die 10k dmg doet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef Frankz0rz het volgende:
En dan heb ik het niet eens over een shield die 30s(!!!!!!) lang alle dmg blokkeert.
Nee dat niet, maar ik vind een quest doen leuker dan alleen maar grinden, als er ook een bruikbare reward aan vastzit is nog beter.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:35 schreef Frankz0rz het volgende:
Die nieuwe questen gaat geen hol uitmaken, die 100k xp extra per lvl maakt echt geen verschil.
Ik denk dat ik er gewoon niet aan gewend ben: in WoW heb ik alleen maar gelevelled door quests te doen, nooit gegrind. En soms vind ik het ook niet zo erg, maar ik heb er niet altijd zin in, het is zo eentonig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:33 schreef Frankz0rz het volgende:
Ach, ik vind grinden nu eigenlijk leuker dan questen. Het echte grinden begint pas op 44 imo, daar wordt de level curve wel heel groot opeens. Misschien verander je niet van mening maar ik heb dat wel gedaan. Questen in aion = grinden met een verhaaltje, kan je net zo goed grinden zonder verhaaltje, is nog effectiever ook.
Ey, geinig dat je hier ook zit. (Pizza hierquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef jespertje het volgende:
Kysis + Miren + Krotan verloren in 1 uur tijd... Elyos whipen alles atm
Ja, iemand van Elyos gaf aan dat ze zon 400 man hadden, daar kun je weinig tegen doen als je je niet voorbereid. Maar wordt het tenminste weer een beetje interessant in upper abyss, alleen mn grind spot is nu lastig te bereiken:Pquote:Op maandag 8 maart 2010 15:39 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ey, geinig dat je hier ook zit. (Pizza hier). Ik las het vandaag, WTF man. Ik hoorde dat ze 20 alliances hadden tegen 6-8 van ons.. Dit is echt abnormaal
Tsja, shit happens. Nu zul je naar Beluslan moeten, maar gezien die forts zul je daar niet al te veel last van Elyos meer hebben denk ik zoquote:Op maandag 8 maart 2010 16:41 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ja, iemand van Elyos gaf aan dat ze zon 400 man hadden, daar kun je weinig tegen doen als je je niet voorbereid. Maar wordt het tenminste weer een beetje interessant in upper abyss, alleen mn grind spot is nu lastig te bereiken:P
ja inderdaad, in WoW vind ik het ook altijd stukke minder leuk als mensen niet praten en dan raak ik meestal ook verveeld en ga ik iets anders doen... in Aion ga ik dan bijv. in panda RPers irriteren..quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:26 schreef Laviathan het volgende:
weinig praten... meh :/
dat leid zo lekker af tijdens het gamen... or Aether Extract levelen (gah wat saai)
Ik zit nu ook in Nephilim, even aanzien of het was is... daarnaast is het nog steeds beter dan helemaal niets.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef shythe het volgende:
[..]
ja inderdaad, in WoW vind ik het ook altijd stukke minder leuk als mensen niet praten en dan raak ik meestal ook verveeld en ga ik iets anders doen... in Aion ga ik dan bijv. in panda RPers irriteren..
welk level ben jij dan? allemaal op gorgos ineens?
Het is i.i.g. rustiger dan het was met launch, maar nog niet dood.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:33 schreef Moozzie het volgende:
En is het spel al dood of nog de moeite waard?
Ik vind Spatalos nou niet echt sidderen van energie, tenminste niet als je groupquests wil doen, dat is echt heel erg lastig. Ik zie echt LFM voorbijkomen, die ik een uur later nog zie!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Aion is ver van dood. Er zijn wel wat servers die heel low populated zijn (zoals Kalil en Kahrun), maar Gorgos, Perento, Spatalos en Telemachus zijn ver van dood
You got pmquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:41 schreef Laviathan het volgende:
geef maar een naam en een e-mail adres =)
of PM het anders...
Thanksquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:47 schreef Laviathan het volgende:
u heeft mail =))
'n joy de download van een gigabyte of 10 :p
ik weet overigens niet tot welk level je kan komen als trialist, 6 of 7 dacht ik :x
Mag ik dat ook even tegenspreken? Als je het mij vraagt is het er druk zat namelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Aion is ver van dood. Er zijn wel wat servers die heel low populated zijn (zoals Kalil en Kahrun)
Op AionSource zeiken ze altijdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Naja ik lees op AionSource wel is server forums en daar zeiken ze altijd dat het hartstikke dood is
Klopt ja, veel trolls enzo.. Maar waarom zouden ze daar over "liegen"? Ik weet natuurlijk ook niet wat jij onder "niet dood" verstaatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Op AionSource zeiken ze altijd. Serieus, ik ben daar eens op gekomen toen ik iets moest weten voor mijn sorc. maar daar zitten ze écht alleen te bekvechten. Geen prettige site
ik deed 1-7 in niet zo'n lange tijd, toen meteen het spel gekochtquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef Frankz0rz het volgende:
Als je er vrij weinig vanaf weet doe je makkelijk een dag over 1-7 hoorhad ik ook
Ik heb SR twee keer gedaan, maar eigenlijk heb ik geen idee wat nou upper of lower is, je kunt toch niet alleen upper doen? Je gaat naar binnen en dan ga je gewoon die hele SR door, ik heb in ieder geval Madame toen gedaan en de baas met die aapjes. Van het weekend maar even kijken ook, want ik heb nu de stigma quest en die is ook in SR.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:57 schreef Frankz0rz het volgende:
Zit atm in SR upper. Lower al gedaan, bijna 3 bars gekregen ervan, zit nu in upper en gaat best lekker
Oh werkt het zo, Dan heb ik schijnbaar die twee keer altjd eerst lower en dan upper gedaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:25 schreef Frankz0rz het volgende:
In het begin van mid zit aan elke kant een lever, rechts is naar lower en links naar upper. Als je eerst lower doet kom je vanzelf bij upper uit
Voor 1 wel zag ik gisteren, maar bij sommige moet je bepaalde "normale" stigma's hebben, waardoor ik er maar 1 kon kiezen, dus ik moet even uitzoeken wat de beste combinatie is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:38 schreef Frankz0rz het volgende:
Heb je wel genoeg abyss points dan? De eerste 2 kosten 13750(ongeveer) AP, de laatste op 50 zelfs 38k.
Die tweede quest moet ik nog doen. Misschien dat ik inderdaad ook kies voor 1 normale en 1 advanced.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:00 schreef Jegorex het volgende:
Op lvl45 kun je met 2 quests al 2 advanced stigma slots openen.
Ik heb daar 1 normale stigma en 1 advanced stigma in gestopt.
Congratz!quote:
Ja, dat kan volgens mij wel hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef Frankz0rz het volgende:
Je kan toch geen normale stigma's in advanced stigma slots doen? Als dat wel kan vind ik het maar raar..
Vanmiddag SR geweest en dit was de beste run ooitVan Lahulahu dropte Bestial Fury (ranger kreeg die), en de gold tunic
Die heb ik nu. Erna in SR upper dropte de blue headband van Menekiki (+231hp) en nóg later ook nog blauwe pauldrons van Chief Gunner Koakoa. Heb dus 3 nieuwe pieces gear in 2 uur tijd hehe.
Sin in groep had ook nog een blauwe jerkin van grogget gekregen.
Ik ben toenstraks ook begonnen met een platinum coin quest, die in Brustonin, undead warriors, etc. killen (of hoe ze ook heten). Je moet er wel 52 killen voor 1 coinquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef Frankz0rz het volgende:
Hehe. Ik heb atm 13.5m, is heel erg omhoog gegaan zonder er specifiek voor te grinden, is wel lekker dus. Ik ga misschien platinum coins grinden voor gold shoes (1000 plat. coins = 16kk), ik koop er dan wss voor max 6mil en grind de rest zelf.
Oh dat is het vraagteken wat je krijgt natuurlijk, maar dan nog, 1000.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef Frankz0rz het volgende:
Je krijgt als het goed is Demon Eye's, die moet je inruilen bij een NPC voor 5/10/25k, met 1 demon eye + 25k krijg je 3-6 platinum coins
En dan ben ik meteen level 50 waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Kan je in 2 weken doen als je een beetje doorgrind
Oh even kijken als ik tijd heb.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:01 schreef Jegorex het volgende:
Vanavond (woensdag) is er een event(je)
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:38 schreef Frankz0rz het volgende:
De GM spawnde bij ons 4 keer Watcher Zapiel voor de library (Legendary boss in Heiron), en 3x een level 40 Hero genaamd "Andre" was wel lache, maar lame dat toch alleen de hoogste DPS legions drops krijgen..
Hmh. Zo moeilijk is ie toch niet.. Ookal ben ik geen Clericquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Weer een SR gedaan, niet afgemaakt, de baas in de engineering room (?) was te moeilijk. En ik merk dat ik wat meer instances moet doen, healen gaat toch af en toe niet goed, maar in SR is het ook lastig, ik krijg heel vaak "obstacle in the way". En ik merk ook dat ik soms niet goed oplet, te lang solo gegrind. Wel een paar shoulders van dezelfde set als de schoenen die ik al had geloot
Die boss was niet mijn fout denk ik, te weinig DD vermoed ik en dispel werd geresist. Ik healde als een waanzinnige in ieder geval. Ik heb nu 2 group heal spells en die gebruikte ik echt achter elkaar, genoeg mana potions, dus daar lag het ook niet aan. Het duurde gewoon te lang tot hij down was.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:35 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hmh. Zo moeilijk is ie toch niet.. Ookal ben ik geen ClericDe eerste keer had ik ook zoiets van "wooow" maar hij is eigenlijk gewoon heel makkelijk met een cleric die weet wat ie doet. Maar als je lahu al niet lukt (of nauwelijks) moet je zeker niet Grogget proberen want die is wel een stapje erger/hectischer.
Ik ben bijna 49. Nog 4m xp.
Ik weet niet wat het dan was, misschien gewoon onervarenheid, dat de meesten deze boss nog niet hadden gedaan of misschien pas 1x of zo (ik in ieder geval nog nooit). Nou ja, zondag kan ik weer spelen, dan maar weer proberen hopelijk (als ze me nog willen hebben, lol).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:57 schreef Frankz0rz het volgende:
Dat maakt niet echt uit, Lahu doet wel veel dmg ja sub-25%, maar niet zo dat het onmogelijk is om die te lang te vechten.. Bij Grogget heb je dat wel, onder 15% pullt die de hele party naar hem toe gevolgd door wat AoE's
Ik stond in ieder geval wel helemaal in de hoek, de tank was bij de boss volgens mij. De rest liep een beetje in de rondte geloof ik. Ze namen wel erg veel damage allemaal. Ook de ranger, die moet toch wat afstand houden zou je denken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Stond de hele groep wel achter die "valve" in de hoek? En de tank er een stukje vandaan?
Er was geen chanter inderdaad, die had wel handig geweest als backup-heal.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:13 schreef Frankz0rz het volgende:
Lol, dan is het niet zo gek dat je gewiped bent nee. Je hele groep (buiten tank) moet echt in die hoek staan. Het beste is ook om een chanter mee te nemen als de cleric onervaren is, dan kan het nog best is lastig worden
Ik ga het ook niet meer proberen, als ik per ongeluk een groene loot, zet ik die te koop.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:02 schreef Frankz0rz het volgende:
RNG. Ligt niet zo zeer aan de manastones maar gewoon aan het faildesign van NCsoft, daarom doe ik ook voorlopig nog gewoon witte stones in me gear. Ik ken mensen die hebben 5m besteed om 1 armorpiece te slotten met 4 groene stones
Sneeze!! \o/quote:Op maandag 22 maart 2010 18:01 schreef Sneeze het volgende:
Speelt er nog iemand op Kahrun? Laatste tijd lijkt de server een beetje doods...
Je moet ze zelf applyen.. Ze komen niet vanzelf op je characterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:59 schreef Karina het volgende:
Ik kom er net achter dat ik volgens mij mijn "Month 6: Soaring Daeva" veteran reward al had moeten krijgen, dus ik heb maar even een call aangemaakt bij NC Soft, want die Wings wil ik wel hebben!
Weet ik, maar er staat dat ik niets meer tegoed heb als ik apply ingame items doequote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:05 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Je moet ze zelf applyen.. Ze komen niet vanzelf op je character
6 Months: Soaring Daeva 26 Mar 2010quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:33 schreef Frankz0rz het volgende:
Kijk gewoon is bij je account dan, er moet staan op welke datum je welke veteran reward krijgt, bij mij is het:
6 Months: Soaring Daeva Apr 3, 2010
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef Frankz0rz het volgende:
Dan moet je dus 3 dagen wachtenAls je ze hebt, post er ff wat screens van
Ik heb wel al screens gezien maar niet echt "zelfgemaakte", ben dus benieuwd hoe ze eruit zien in het echt.
Die link brengt je dan niet naar de link die in de mail staatquote:tofe2o3
dateMon, Mar 22, 2010 at 7:49 AM
subjectGame Account Payment Failure
mailed-byhotmail.com
hide details Mar 22 (1 day ago)
Your game account for Aion has payment failure.
If you would like to continue playing, you may reactivate using Account Management at
http://secure.ncsoft.com/cgi-bin/plaync _login.pl.
We hope to see you again soon!
- NCsoft Team
*checkquote:Op maandag 22 maart 2010 18:01 schreef Sneeze het volgende:
Speelt er nog iemand op Kahrun? Laatste tijd lijkt de server een beetje doods...
Die .pl is de extensie van het script wat wordt aangeroepen. Het eigenlijke webadres eindigt na de .com.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:17 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Sneeze!! \o/
Helaas moet ik je teleurstellen, ik ben weer begonnen op Gorgos waar ook mijn eerste character stond.
Re-roll server?
Oh natuurlijk, stom. Maar als je er in trapt ben je ook wel dom hoor, je gaat toch niet je password, etc. afgeven in een mailtje?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die .pl is de extensie van het script wat wordt aangeroepen. Het eigenlijke webadres eindigt na de .com.
www.google.nl <<< Zo zal het wel in de mail gestaan hebben waarbij google.nl dan natuurlijk dat NCSoft adres
Oehh...!! dat is wél nice!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:29 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ik hoop een beetje op een merge eigenlijk... maar dat lijkt niet echt likely to happen. Een reroll zit er op dit moment ook niet echt in, ben brigade general van een legion in de top 10 hier op Kahrun. Kan m'n kindjes niet alleen laten.![]()
Overmorgen dé wings!
Dark Poeta. DC kan je gewoon in vanaf lvl 39, al is dat niet erg slimquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
Level 46Morgen maar wat quests doen, wat afleiding van het grinden. Ik moet nog een heleboel van die Demon's Eyes inleveren ook.
Vraagje: in Hoarfrost staat een artifact, iets van Artifact of Circular nog wat. Waar is dat ding voor? Ik kan het op internet niet vinden eigenlijk. Ik vermoed toegang tot DC?
En heb je voor DC eigenlijk een attunement? Of kun je daar gewoon heen?
Ah ok. Voor DC zie ik maar weinig LFM langskomen, volgens mij is die niet zo gewild, zal ook wel komen doordat in die buurt het altijd stikt van de Elyos (bij Hoarfrost).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dark Poeta. DC kan je gewoon in vanaf lvl 39, al is dat niet erg slim. Vanaf 46/47 kan je wel fatsoenlijk DC doen, al krijg ik nog steeds redelijk wat CC resists van die balaurs
Ja, als de dredgion open gaat komt rechtonder een icoontje te staan (lijkt op die survey icoon)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Hoe kom je eigenlijk in Dredgion? Krijg je een soort popup en kun je je dan aanmelden, beetje zoals BG's in WoW? Ik ben net level 46 dus ik heb het nog niet gezien eigenlijk.
Bedankt! Ik had er wel iets over gevonden, maar echt heel duidelijk staat het nergens, ook niet in deAion Wiki vreemd genoeg, daar staat alleen over dat je alleen of in een groep, etc. kunt binnengaan, maar niet HOE dat nou werkt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:45 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ja, als de dredgion open gaat komt rechtonder een icoontje te staan (lijkt op die survey icoon)
De dredgion gaat open om 20 uur, 0 uur en ik denk ook 16 uur.
Level 50 here I comequote:Greetings Daevas,
Ready for another Double Experience Weekend? If you said “No”, congratulations on level 50! For everyone else, it’s time to once again stock up on food and caffeinated beverages in preparation for a weekend without sleep. This Friday, March 26th, at 8 p.m. GMT, we will enable double experience. The experience bonus will run through the weekend before ending on Monday at 8 a.m.GMT.
Enjoy!
—The Aion Community Team
Damn, van premades heb ik in WoW genoeg gezien, dan zakte de moed je bij voorbaat al in de schoenen als je begon.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Dredgion is 12:00, 20:00 en 00:00 uurMaar gezien de situatie van jouw server, bereid je maar voor op een hoop premades van grote legions
DAMMIT!quote:
ush... nice!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Ging vanavond SR doen en net voor lahu dropte Bestial Fury van een normale mob(Steel Rake Marine), en ik rollde 99
Verkocht nog voor 10m
Ze worden met 1.9 wss maar 2.5mil ofzo waard whehe
Die is aan onze kant 5m ofzo, maar het klopt idd, stigma's verkopen ook slecht hier omdat iedereen (of bijna danquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:27 schreef Karina het volgende:
De Stigma stones die ik te koop zet die verkopen nooit goed helaas. Draining blow heb ik nog steeds niet verkocht, die loopt volgens mij vandaag af.
Tis net een vlinderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:07 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe wings!
Lijp boekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Heb mn tunic eindelijk een nieuwe skin gegeven, wat een lelijk ding was dat
[ afbeelding ]
Non combat mode
[ afbeelding ]
En in combat mode
Ziet er imo fucking mooi uit. Zeker dat glowing
Betoniquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:04 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Lijp boek
@Karina:
Sexy wings! hebben...hebbenn!
`gzgzgzzggzgzg!!!!quote:
Gz! En wat ga je nu doen?quote:
Ik heb geen idee eigenlijk... Eerst maar eens de belangrijke quests afronden (Spirit Blade en daarna nog 2 campaigns voor +317hp necklace). Advaned stigma quest doen in Dark Poeta, Lord Lannok killen (voor Spirit Blade), en uh, gewoon de "dagelijkse" dingen doen, zoals Roah chamber, SR, hier en daar nog een instance. Wat dat aan gaat zuigt het nu wel dat we maar 1 upper fortress hebben, als je er 3/4/5 hebt ben je al gauw 5-6 uur zoet per dag met die instances daarvan..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Gz! En wat ga je nu doen?
Dat groepformatiesysteem voor Dredgion klopt ook geen moer van, vanavond zat ik in een groep met 3 Clerics, dat schiet niet erg op. En de Elyos speelden met hacks (volgens een van mijn groepsmaten). Het zou kunnen, een van de Clerics in mijn groep, level 50, allemaal gele gear, was elke keer met 1 klap dood. Maar ik heb niet zo'n verstand van hacks, dus of het nou echt zo was? Hij had wel een petition aangemaakt.
Ik zit nu op ongeveer 46 1/2.
Op Spatalos hebben we volgens mij nu nog maar 1 Fortressquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:07 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk... Eerst maar eens de belangrijke quests afronden (Spirit Blade en daarna nog 2 campaigns voor +317hp necklace). Advaned stigma quest doen in Dark Poeta, Lord Lannok killen (voor Spirit Blade), en uh, gewoon de "dagelijkse" dingen doen, zoals Roah chamber, SR, hier en daar nog een instance. Wat dat aan gaat zuigt het nu wel dat we maar 1 upper fortress hebben, als je er 3/4/5 hebt ben je al gauw 5-6 uur zoet per dag met die instances daarvan..
Cooking moet nog naar 399 (doe ik morgen zo ver mogelijk), dan expert en Master (449) worden voor Fenris. En dan zie ik het wel weer
@ Dredgion, hoeft niet perse een hack te zijn denk ik. Wat voor groupsetup hadden hun? Als ze aardig wat hoge dps classes hebben dan is het niet zo raar dat ze die best gegearde cleric als eerste targetten natuurlijk.
Dat schiet lekker op inderdaad met die XP.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:51 schreef Frankz0rz het volgende:
Vanmiddag Dark Poeta gedaan, leuke instance!Veel bosses, houd ik wel van. Niet allemaal tank en spank ook. 30m xp (ja, echt) uit 1 run gehaald, mn xp bar zit gewoon al 40% vol zonder ook maar 1 mob mindless te grinden
. Waarom kunnen ze dat nou niet gewoon op lower lvls ook doen?
En over die sins, ze hebben wss toch wel Atkspeed swords/dagger met atkspeed scroll dus dan zitten ze aan atkspeed cap van 0.9, dan hit je echt bijna constant. Sowieso kunnen goed gegearde (en met skills) sins iemand in minder dan 1sec doodmeppen, kan je vrij weinig tegen doen. Als het er 2 zijn... dan heb je t al.
Cooking is ook 292 inmiddels. Ga 399 denk ik net niet halen vanavond, maar kom er iig in de buurt.
Het leek me minder eigenlijk. En het duurt me eigenlijk te lang ook.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef Frankz0rz het volgende:
SR is anders best lekker hoor. 12m xp ofzo haal je er makkelijk uit met double xp
Oh joepie, ik verheug me er nu al opquote:Op donderdag 1 april 2010 09:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Spirit Drops droppen van bepaalde elite mobs (alleen de grote, kleine niet), die staan met uitzondering van eentje pal naast een kleine elite mob, dus zal niet solo gaan denk ik
Niet mogelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 18:00 schreef Jegorex het volgende:
Zolang de mobs niet ranged zijn kan een cleric ze soloen.
Clerics heeft meerdere DoT's en een korte root die erg weinig cooldown heeft.
Ook als de mobs in een groepje staan kun je met een beetje oevening de mobs er 1 voor 1 uitpikken
Klopt in een Alliance lukte het wel, maar in een groep zou het ook wel handig zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef Jegorex het volgende:
Ik weet wel dat dit kan als je in een alliance zit, in een groep weet ik niet of het kan.
In een alliance kun je het alliance scherm openen met L en dan kun je elke member 1 voor 1 uit dat schermpje naar je grote scherm slepen. (Je kunt ook de verschillende groepen appart op het scherm zetten)
Ik vind van welquote:Op donderdag 1 april 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, morgen krijg ik mijn 6maands wings!
Zijn die mooi?
Ow... kan ze pas vanaf lvl 40 gebruikenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, morgen krijg ik mijn 6maands wings!
Zijn die mooi?
Ik dacht dat je dat wel wist.quote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow... kan ze pas vanaf lvl 40 gebruiken
Never mind.
Krijg je met die multi-race instances hequote:Op dinsdag 6 april 2010 00:52 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel wist.
Vandaag ¾ level gedaan en eindelijk LV32 geworden. 8 runs FT en een heel klein beetje gequest. Vile Judge Kromede dropte een Elyos Stigma... ik speel, hoe kan het ook anders, Asmodian. GG voor de Rangers dus.
Heet jij toevallig Lavi op Gorgos?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:52 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel wist.
Vandaag ¾ level gedaan en eindelijk LV32 geworden. 8 runs FT en een heel klein beetje gequest. Vile Judge Kromede dropte een Elyos Stigma... ik speel, hoe kan het ook anders, Asmodian. GG voor de Rangers dus.
M'n ondertitel neigt daar wel naar, denk je ook niet?quote:
Hmm, dan zit ik volgens mij bij jou in de legion, naam is unforsakenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:13 schreef Laviathan het volgende:
[..]
M'n ondertitel neigt daar wel naar, denk je ook niet?
Maar inderdaad... that's me =)
Ahjah, klopt =)quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:31 schreef jespertje het volgende:
[..]
Hmm, dan zit ik volgens mij bij jou in de legion, naam is unforsaken
Morheim of Eltnen?quote:Op maandag 12 april 2010 12:36 schreef Moozzie het volgende:
Level 21 mage
Nieuwe provincie wel relaxed
Eltnen. Vind het tot nu toe wel een leuk gebied. Alleen een beetje veel gathering questsquote:
Moet weer ff verder gaanquote:Op woensdag 14 april 2010 22:36 schreef Frankz0rz het volgende:
Spelen er nog mensen? Tis zo dood
Ben nogal aan het slackenSin is pas 29, templar 28, gladiator 23..
o/quote:Op woensdag 14 april 2010 22:36 schreef Frankz0rz het volgende:
Spelen er nog mensen? Tis zo dood
Ben nogal aan het slackenSin is pas 29, templar 28, gladiator 23..
jaquote:Op donderdag 15 april 2010 00:58 schreef Laviathan het volgende:
[..]
o/
Momenteel ben ik een klein beetje aan het slacken ingame mede omdat ik moet leren voor m'n examens van Maandag. Nog steeds LV34 momenteel, misschien dat ik 35 haal voor vrijdag... :x Anders wordt het pas zondag X_x'
Oh well.
Zeg Frankz0rz; was jij de Assassin bij King Zugog vanmiddag? ;O
Balen zeg! Enig idee hoe dat is gebeurd? Nee zeker.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:29 schreef Jegorex het volgende:
Mijn Aion account en Master account zijn gehackt![]()
Heb net een ticket naar NCsoft gestuurd, maar ze zullen wel niet werken in het weekend.
Geen idee.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Balen zeg! Enig idee hoe dat is gebeurd? Nee zeker.
Het is dus een keylogger.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:01 schreef Jegorex het volgende:
...ik heb geen idee waar ik die opgelopen heb en hoe ik controleer of ik er 1 heb.
Norton antivirus.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het is dus een keylogger.
Heb je een fatsoenlijke virusscanner?
Dat is dus ook gebeurd/gebeurt nog steeds. Zie Jegorex. Het zou me niet verbazen dat ze dat bewust verzwijgen, dan kunnen ze natuurlijk helemaal die game gelijk offline halenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Dan waren er nu al honderden mensen gehacked geweest
Je krijgt op level 30 een "Daevanion quest", van die quest krijg je 1 armor piece. Je moet dus eigenlijk 5 level 30 characters hebben en de quest dus 5 keer doen om die hele set te krijgen.. Of heel erg veel geluk hebben en er 1 als drop krijgen, maar reken er maar niet op.quote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef Smoef het volgende:
Dag mensen,
Ik ben nu ongeveer 2 maanden zo nu en dan Aion aan het spelen: iedereen heeft het hier over een Daevanion set.
Wat is dit? (Armor neem ik aan?)
En hoe krijg je dit? Ik heb een Sorcerer lvl 24 en een Assassin lvl 22.
Dat is wel kut! Succes met het terugkrijgen ervan =))quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:29 schreef Jegorex het volgende:
Mijn Aion account en Master account zijn gehackt![]()
Heb net een ticket naar NCsoft gestuurd, maar ze zullen wel niet werken in het weekend.
Oh, dropped het ook? O_o World drops zeker?quote:Op zondag 18 april 2010 12:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Of heel erg veel geluk hebben en er 1 als drop krijgen, maar reken er maar niet op.
Ja, maar idd worlddrops. Ik heb ooit een Flash Jerkin drop in NTC gezien though, paar maanden terug alquote:Op zondag 18 april 2010 12:19 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Dat is wel kut! Succes met het terugkrijgen ervan =))
[..]
Oh, dropped het ook? O_o World drops zeker?
Hulde voor RaF. Ik kan nu twee maanden gratis spelen dankzij Moozzie en een vriend van um =)) Bedankt heren.
En dit is neem ik aan zo'n kickass armor dat als je het hebt,, je best wel hard ownt?quote:Op zondag 18 april 2010 12:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Je krijgt op level 30 een "Daevanion quest", van die quest krijg je 1 armor piece. Je moet dus eigenlijk 5 level 30 characters hebben en de quest dus 5 keer doen om die hele set te krijgen.. Of heel erg veel geluk hebben en er 1 als drop krijgen, maar reken er maar niet op.
Redelijk jaquote:Op zondag 18 april 2010 12:33 schreef Smoef het volgende:
[..]
En dit is neem ik aan zo'n kickass armor dat als je het hebt,, je best wel hard ownt?
kutste guild/legion in welk spel dan ook eigenlijk waar ik in gezeten heb, zat maar 1 kerel in die praatte en die probeerde me alleen uit te knijpenquote:
Lol. Tja, het was een leveling legion hé, stelt niet al teveel voor natuurlijk. Nu heb je alleen NightShade nog zover ik weet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef shythe het volgende:
[..]
kutste guild/legion in welk spel dan ook eigenlijk waar ik in gezeten heb, zat maar 1 kerel in die praatte en die probeerde me alleen uit te knijpen
ah wel, die is gestorven aan pijnlijke aids dus.
en wie was dat dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef shythe het volgende:
[..]
kutste guild/legion in welk spel dan ook eigenlijk waar ik in gezeten heb, zat maar 1 kerel in die praatte en die probeerde me alleen uit te knijpen
ah wel, die is gestorven aan pijnlijke aids dus.
http://uk.aiononline.com/livestatus/character-legion/search?serverID=32&charID=44912quote:Greetings,
Upon review of your account, we have determined that no unauthorized logins took place during the time that your master account was compromised. No record has been found of any missing items or materials from any of your characters. We are therefore unable to restore any items at this time. If you feel that we have reached this conclusion in error, please contact us with descriptions of the missing items so that we can investigate them further.
Please let us know if you have any further questions.
Thanks,
GM Misericordia
Aion Support Team
Nu hebben ze het opeens drukquote:Hello,
This is a mass message that's being sent to update you on the status of your support request. Due to a large volume of support requests, we are currently not able to respond to all of them as quickly as we would like. Because account thefts are particularly complex issues, it can currently take up to 14 days for them to be fully evaluated and any necessary restoration to be completed. In most cases we are able to restore any items, kinah, or characters that were lost. Logging in to your characters will not affect our ability to restore any lost items. If you want to use them before the restoration is completed, you are welcome to do so.
You may receive this message more than once. A member of our staff will review your request individually and get back to you as soon as possible.
Regards,
GM Peldor
Ik vermoed dat ze niet loggen wat er aan NPC's verkocht wordt en wat er op de broker gezet wordt.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Wat een rotzooi. Zolang je die items niet zelf hebt weggehaald is het toch duidelijk lijkt me? NCsoft faalt weer eens hard. Echt belachelijk
Die zijn dan waarschijnlijk disenchantedquote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze niet loggen wat er aan NPC's verkocht wordt en wat er op de broker gezet wordt.
Ik ben meerdere soul bound items kwijt geraakt, die zullen wel aan npc's verkocht zijn voor de kinah, en ik heb een aantal dingen terug gevonden in de broker.
Ow wat een hoop geld. Mijn betaling loopt de 25e af en ik weet nog niet of ik ga verlengen, het wordt een beetje saai. Als je nou voor 1 maand kon verlengen dan zou ik dat doen eigenlijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Server transfers gaan dus $24,99 per character kosten. Kut prijs, maar ik denk er wel over na. Want Gorgos is echt
Misschien zie ik je binnenkort wel Jegorex
![]()
Oh ik kon het niet vinden. Nog maar even kijken dan. Want ik weet nog niet of ik nog 3 maanden wil spelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Kan ook hoor, met Paypal. De prijs is euro's is overigens 16,99Was een typo in de nieuwsbrief.
Dan moet je ook een ras transfer doen, ik ben namelijk Elyosquote:Op donderdag 22 april 2010 10:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Server transfers gaan dus $24,99 per character kosten. Kut prijs, maar ik denk er wel over na. Want Gorgos is echt
Misschien zie ik je binnenkort wel Jegorex
![]()
Betaling per CC kan ook per maand =)quote:Op donderdag 22 april 2010 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow wat een hoop geld. Mijn betaling loopt de 25e af en ik weet nog niet of ik ga verlengen, het wordt een beetje saai. Als je nou voor 1 maand kon verlengen dan zou ik dat doen eigenlijk.
Je komt nooit in de abyss?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:36 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dan moet je ook een ras transfer doen, ik ben namelijk Elyos
Binnenkort openen trouwens 2 PTS (public test servers)
Daar wil ik zeker op spelen, ook als ik mijn items nog niet terug heb
Ik wel, maar de asmos nietquote:
Pfftquote:
Hou er wel rekening mee dat je geen Asmo naar Telemachus kan brengen zolang je Elyos er isquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Ben uit verveling maar een Elyos begonnen op Telemachus.. Wat ziet Poeta er mooi uit zegEcht veel mooier dan Ishalgen alleen al..
Until = tot en metquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:09 schreef Frankz0rz het volgende:
Until lijkt me tot en met. Till = tot. Denk ik.
klopt helemaal.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:55 schreef Jegorex het volgende:
Als je nog spullen in de broker hebt verlies je dat niet.
Wanneer de tijd verstreken is wordt het via de ingame mail weer naar je toe gestuurd. Ik ga er vanuit dat dit ook gebeurt als je account inactief is.
Oh ik dacht dat je mail maar een maand werd bewaard. Maar goed, bijna alles is verkocht nu zag ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:55 schreef Jegorex het volgende:
Als je nog spullen in de broker hebt verlies je dat niet.
Wanneer de tijd verstreken is wordt het via de ingame mail weer naar je toe gestuurd. Ik ga er vanuit dat dit ook gebeurt als je account inactief is.
Ik speel daarom op de US serversquote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Die zijn dan waarschijnlijk disenchanted
Anyway, ik hoop echt dat er snel server transfers komen. Ben Gorgos helemaal zat. Dode kutserver behalve in de namiddag/avond en er zitten 70% Spaanstaligen of Italianen, allemaal arrogant/ignorant volkEn dan heb ik het nog niet eens over het aantal PvE scrubs op mijn server die nooit komen siegen. 80% daagt nooit op, terwijl Gorgos waarschijnlijk alleen achter Telemachus staan qua aantal players tegelijk online.
Tsja maar dat heeft voor mij weinig zin, als ik speel is er vaak niemand online denk ik daar, ivm tijdverschil. En ik ben er aardig zeker van dat sommige EU servers veel meer populated zijn dan US.quote:Op maandag 26 april 2010 11:44 schreef Engrave het volgende:
[..]
Ik speel daarom op de US serversIk was het helemaal zat op de EU servers..
Iedereen spreekt er Engels en de community is ook een stuk volwassener..
Ik speel er nu ongeveer 3-4 maanden en heb er een lvl 46 asmo glad.
Ik had geen problemen met die quest eigenlijk :xquote:Op maandag 26 april 2010 21:16 schreef Ang3l het volgende:
Ga ik na ruim een maand weer eens kijken in Aion... doet gewoon exact dezelfde quest (Mythical Monster) het alwéér niet... of nog STEEDS niet
Ik de eerste keer opok niet. Maar nu al meer dan een maand wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:16 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Ik had geen problemen met die quest eigenlijk :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |