Congratz!quote:
Ja, dat kan volgens mij wel hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef Frankz0rz het volgende:
Je kan toch geen normale stigma's in advanced stigma slots doen? Als dat wel kan vind ik het maar raar..
Vanmiddag SR geweest en dit was de beste run ooitVan Lahulahu dropte Bestial Fury (ranger kreeg die), en de gold tunic
Die heb ik nu. Erna in SR upper dropte de blue headband van Menekiki (+231hp) en nóg later ook nog blauwe pauldrons van Chief Gunner Koakoa. Heb dus 3 nieuwe pieces gear in 2 uur tijd hehe.
Sin in groep had ook nog een blauwe jerkin van grogget gekregen.
Ik ben toenstraks ook begonnen met een platinum coin quest, die in Brustonin, undead warriors, etc. killen (of hoe ze ook heten). Je moet er wel 52 killen voor 1 coinquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef Frankz0rz het volgende:
Hehe. Ik heb atm 13.5m, is heel erg omhoog gegaan zonder er specifiek voor te grinden, is wel lekker dus. Ik ga misschien platinum coins grinden voor gold shoes (1000 plat. coins = 16kk), ik koop er dan wss voor max 6mil en grind de rest zelf.
Oh dat is het vraagteken wat je krijgt natuurlijk, maar dan nog, 1000.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef Frankz0rz het volgende:
Je krijgt als het goed is Demon Eye's, die moet je inruilen bij een NPC voor 5/10/25k, met 1 demon eye + 25k krijg je 3-6 platinum coins
En dan ben ik meteen level 50 waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Kan je in 2 weken doen als je een beetje doorgrind
Oh even kijken als ik tijd heb.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:01 schreef Jegorex het volgende:
Vanavond (woensdag) is er een event(je)
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:38 schreef Frankz0rz het volgende:
De GM spawnde bij ons 4 keer Watcher Zapiel voor de library (Legendary boss in Heiron), en 3x een level 40 Hero genaamd "Andre" was wel lache, maar lame dat toch alleen de hoogste DPS legions drops krijgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |