Sneeze!! \o/quote:Op maandag 22 maart 2010 18:01 schreef Sneeze het volgende:
Speelt er nog iemand op Kahrun? Laatste tijd lijkt de server een beetje doods...
Je moet ze zelf applyen.. Ze komen niet vanzelf op je characterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:59 schreef Karina het volgende:
Ik kom er net achter dat ik volgens mij mijn "Month 6: Soaring Daeva" veteran reward al had moeten krijgen, dus ik heb maar even een call aangemaakt bij NC Soft, want die Wings wil ik wel hebben!
Weet ik, maar er staat dat ik niets meer tegoed heb als ik apply ingame items doequote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:05 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Je moet ze zelf applyen.. Ze komen niet vanzelf op je character
6 Months: Soaring Daeva 26 Mar 2010quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:33 schreef Frankz0rz het volgende:
Kijk gewoon is bij je account dan, er moet staan op welke datum je welke veteran reward krijgt, bij mij is het:
6 Months: Soaring Daeva Apr 3, 2010
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef Frankz0rz het volgende:
Dan moet je dus 3 dagen wachtenAls je ze hebt, post er ff wat screens van
Ik heb wel al screens gezien maar niet echt "zelfgemaakte", ben dus benieuwd hoe ze eruit zien in het echt.
Die link brengt je dan niet naar de link die in de mail staatquote:tofe2o3
dateMon, Mar 22, 2010 at 7:49 AM
subjectGame Account Payment Failure
mailed-byhotmail.com
hide details Mar 22 (1 day ago)
Your game account for Aion has payment failure.
If you would like to continue playing, you may reactivate using Account Management at
http://secure.ncsoft.com/cgi-bin/plaync _login.pl.
We hope to see you again soon!
- NCsoft Team
*checkquote:Op maandag 22 maart 2010 18:01 schreef Sneeze het volgende:
Speelt er nog iemand op Kahrun? Laatste tijd lijkt de server een beetje doods...
Die .pl is de extensie van het script wat wordt aangeroepen. Het eigenlijke webadres eindigt na de .com.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:17 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Sneeze!! \o/
Helaas moet ik je teleurstellen, ik ben weer begonnen op Gorgos waar ook mijn eerste character stond.
Re-roll server?
Oh natuurlijk, stom. Maar als je er in trapt ben je ook wel dom hoor, je gaat toch niet je password, etc. afgeven in een mailtje?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die .pl is de extensie van het script wat wordt aangeroepen. Het eigenlijke webadres eindigt na de .com.
www.google.nl <<< Zo zal het wel in de mail gestaan hebben waarbij google.nl dan natuurlijk dat NCSoft adres
Oehh...!! dat is wél nice!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:29 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ik hoop een beetje op een merge eigenlijk... maar dat lijkt niet echt likely to happen. Een reroll zit er op dit moment ook niet echt in, ben brigade general van een legion in de top 10 hier op Kahrun. Kan m'n kindjes niet alleen laten.![]()
Overmorgen dé wings!
Dark Poeta. DC kan je gewoon in vanaf lvl 39, al is dat niet erg slimquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
Level 46Morgen maar wat quests doen, wat afleiding van het grinden. Ik moet nog een heleboel van die Demon's Eyes inleveren ook.
Vraagje: in Hoarfrost staat een artifact, iets van Artifact of Circular nog wat. Waar is dat ding voor? Ik kan het op internet niet vinden eigenlijk. Ik vermoed toegang tot DC?
En heb je voor DC eigenlijk een attunement? Of kun je daar gewoon heen?
Ah ok. Voor DC zie ik maar weinig LFM langskomen, volgens mij is die niet zo gewild, zal ook wel komen doordat in die buurt het altijd stikt van de Elyos (bij Hoarfrost).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dark Poeta. DC kan je gewoon in vanaf lvl 39, al is dat niet erg slim. Vanaf 46/47 kan je wel fatsoenlijk DC doen, al krijg ik nog steeds redelijk wat CC resists van die balaurs
Ja, als de dredgion open gaat komt rechtonder een icoontje te staan (lijkt op die survey icoon)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Hoe kom je eigenlijk in Dredgion? Krijg je een soort popup en kun je je dan aanmelden, beetje zoals BG's in WoW? Ik ben net level 46 dus ik heb het nog niet gezien eigenlijk.
Bedankt! Ik had er wel iets over gevonden, maar echt heel duidelijk staat het nergens, ook niet in deAion Wiki vreemd genoeg, daar staat alleen over dat je alleen of in een groep, etc. kunt binnengaan, maar niet HOE dat nou werkt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:45 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ja, als de dredgion open gaat komt rechtonder een icoontje te staan (lijkt op die survey icoon)
De dredgion gaat open om 20 uur, 0 uur en ik denk ook 16 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |