Congratz!quote:
Ja, dat kan volgens mij wel hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef Frankz0rz het volgende:
Je kan toch geen normale stigma's in advanced stigma slots doen? Als dat wel kan vind ik het maar raar..
Vanmiddag SR geweest en dit was de beste run ooitVan Lahulahu dropte Bestial Fury (ranger kreeg die), en de gold tunic
Die heb ik nu. Erna in SR upper dropte de blue headband van Menekiki (+231hp) en nóg later ook nog blauwe pauldrons van Chief Gunner Koakoa. Heb dus 3 nieuwe pieces gear in 2 uur tijd hehe.
Sin in groep had ook nog een blauwe jerkin van grogget gekregen.
Ik ben toenstraks ook begonnen met een platinum coin quest, die in Brustonin, undead warriors, etc. killen (of hoe ze ook heten). Je moet er wel 52 killen voor 1 coinquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef Frankz0rz het volgende:
Hehe. Ik heb atm 13.5m, is heel erg omhoog gegaan zonder er specifiek voor te grinden, is wel lekker dus. Ik ga misschien platinum coins grinden voor gold shoes (1000 plat. coins = 16kk), ik koop er dan wss voor max 6mil en grind de rest zelf.
Oh dat is het vraagteken wat je krijgt natuurlijk, maar dan nog, 1000.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef Frankz0rz het volgende:
Je krijgt als het goed is Demon Eye's, die moet je inruilen bij een NPC voor 5/10/25k, met 1 demon eye + 25k krijg je 3-6 platinum coins
En dan ben ik meteen level 50 waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Kan je in 2 weken doen als je een beetje doorgrind
Oh even kijken als ik tijd heb.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:01 schreef Jegorex het volgende:
Vanavond (woensdag) is er een event(je)
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:38 schreef Frankz0rz het volgende:
De GM spawnde bij ons 4 keer Watcher Zapiel voor de library (Legendary boss in Heiron), en 3x een level 40 Hero genaamd "Andre" was wel lache, maar lame dat toch alleen de hoogste DPS legions drops krijgen..
Hmh. Zo moeilijk is ie toch niet.. Ookal ben ik geen Clericquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Weer een SR gedaan, niet afgemaakt, de baas in de engineering room (?) was te moeilijk. En ik merk dat ik wat meer instances moet doen, healen gaat toch af en toe niet goed, maar in SR is het ook lastig, ik krijg heel vaak "obstacle in the way". En ik merk ook dat ik soms niet goed oplet, te lang solo gegrind. Wel een paar shoulders van dezelfde set als de schoenen die ik al had geloot
Die boss was niet mijn fout denk ik, te weinig DD vermoed ik en dispel werd geresist. Ik healde als een waanzinnige in ieder geval. Ik heb nu 2 group heal spells en die gebruikte ik echt achter elkaar, genoeg mana potions, dus daar lag het ook niet aan. Het duurde gewoon te lang tot hij down was.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:35 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hmh. Zo moeilijk is ie toch niet.. Ookal ben ik geen ClericDe eerste keer had ik ook zoiets van "wooow" maar hij is eigenlijk gewoon heel makkelijk met een cleric die weet wat ie doet. Maar als je lahu al niet lukt (of nauwelijks) moet je zeker niet Grogget proberen want die is wel een stapje erger/hectischer.
Ik ben bijna 49. Nog 4m xp.
Ik weet niet wat het dan was, misschien gewoon onervarenheid, dat de meesten deze boss nog niet hadden gedaan of misschien pas 1x of zo (ik in ieder geval nog nooit). Nou ja, zondag kan ik weer spelen, dan maar weer proberen hopelijk (als ze me nog willen hebben, lol).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:57 schreef Frankz0rz het volgende:
Dat maakt niet echt uit, Lahu doet wel veel dmg ja sub-25%, maar niet zo dat het onmogelijk is om die te lang te vechten.. Bij Grogget heb je dat wel, onder 15% pullt die de hele party naar hem toe gevolgd door wat AoE's
Ik stond in ieder geval wel helemaal in de hoek, de tank was bij de boss volgens mij. De rest liep een beetje in de rondte geloof ik. Ze namen wel erg veel damage allemaal. Ook de ranger, die moet toch wat afstand houden zou je denken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Stond de hele groep wel achter die "valve" in de hoek? En de tank er een stukje vandaan?
Er was geen chanter inderdaad, die had wel handig geweest als backup-heal.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:13 schreef Frankz0rz het volgende:
Lol, dan is het niet zo gek dat je gewiped bent nee. Je hele groep (buiten tank) moet echt in die hoek staan. Het beste is ook om een chanter mee te nemen als de cleric onervaren is, dan kan het nog best is lastig worden
Ik ga het ook niet meer proberen, als ik per ongeluk een groene loot, zet ik die te koop.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:02 schreef Frankz0rz het volgende:
RNG. Ligt niet zo zeer aan de manastones maar gewoon aan het faildesign van NCsoft, daarom doe ik ook voorlopig nog gewoon witte stones in me gear. Ik ken mensen die hebben 5m besteed om 1 armorpiece te slotten met 4 groene stones
Sneeze!! \o/quote:Op maandag 22 maart 2010 18:01 schreef Sneeze het volgende:
Speelt er nog iemand op Kahrun? Laatste tijd lijkt de server een beetje doods...
Je moet ze zelf applyen.. Ze komen niet vanzelf op je characterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:59 schreef Karina het volgende:
Ik kom er net achter dat ik volgens mij mijn "Month 6: Soaring Daeva" veteran reward al had moeten krijgen, dus ik heb maar even een call aangemaakt bij NC Soft, want die Wings wil ik wel hebben!
Weet ik, maar er staat dat ik niets meer tegoed heb als ik apply ingame items doequote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:05 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Je moet ze zelf applyen.. Ze komen niet vanzelf op je character
6 Months: Soaring Daeva 26 Mar 2010quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:33 schreef Frankz0rz het volgende:
Kijk gewoon is bij je account dan, er moet staan op welke datum je welke veteran reward krijgt, bij mij is het:
6 Months: Soaring Daeva Apr 3, 2010
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef Frankz0rz het volgende:
Dan moet je dus 3 dagen wachtenAls je ze hebt, post er ff wat screens van
Ik heb wel al screens gezien maar niet echt "zelfgemaakte", ben dus benieuwd hoe ze eruit zien in het echt.
Die link brengt je dan niet naar de link die in de mail staatquote:tofe2o3
dateMon, Mar 22, 2010 at 7:49 AM
subjectGame Account Payment Failure
mailed-byhotmail.com
hide details Mar 22 (1 day ago)
Your game account for Aion has payment failure.
If you would like to continue playing, you may reactivate using Account Management at
http://secure.ncsoft.com/cgi-bin/plaync _login.pl.
We hope to see you again soon!
- NCsoft Team
*checkquote:Op maandag 22 maart 2010 18:01 schreef Sneeze het volgende:
Speelt er nog iemand op Kahrun? Laatste tijd lijkt de server een beetje doods...
Die .pl is de extensie van het script wat wordt aangeroepen. Het eigenlijke webadres eindigt na de .com.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:17 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Sneeze!! \o/
Helaas moet ik je teleurstellen, ik ben weer begonnen op Gorgos waar ook mijn eerste character stond.
Re-roll server?
Oh natuurlijk, stom. Maar als je er in trapt ben je ook wel dom hoor, je gaat toch niet je password, etc. afgeven in een mailtje?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die .pl is de extensie van het script wat wordt aangeroepen. Het eigenlijke webadres eindigt na de .com.
www.google.nl <<< Zo zal het wel in de mail gestaan hebben waarbij google.nl dan natuurlijk dat NCSoft adres
Oehh...!! dat is wél nice!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:29 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ik hoop een beetje op een merge eigenlijk... maar dat lijkt niet echt likely to happen. Een reroll zit er op dit moment ook niet echt in, ben brigade general van een legion in de top 10 hier op Kahrun. Kan m'n kindjes niet alleen laten.![]()
Overmorgen dé wings!
Dark Poeta. DC kan je gewoon in vanaf lvl 39, al is dat niet erg slimquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
Level 46Morgen maar wat quests doen, wat afleiding van het grinden. Ik moet nog een heleboel van die Demon's Eyes inleveren ook.
Vraagje: in Hoarfrost staat een artifact, iets van Artifact of Circular nog wat. Waar is dat ding voor? Ik kan het op internet niet vinden eigenlijk. Ik vermoed toegang tot DC?
En heb je voor DC eigenlijk een attunement? Of kun je daar gewoon heen?
Ah ok. Voor DC zie ik maar weinig LFM langskomen, volgens mij is die niet zo gewild, zal ook wel komen doordat in die buurt het altijd stikt van de Elyos (bij Hoarfrost).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dark Poeta. DC kan je gewoon in vanaf lvl 39, al is dat niet erg slim. Vanaf 46/47 kan je wel fatsoenlijk DC doen, al krijg ik nog steeds redelijk wat CC resists van die balaurs
Ja, als de dredgion open gaat komt rechtonder een icoontje te staan (lijkt op die survey icoon)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Hoe kom je eigenlijk in Dredgion? Krijg je een soort popup en kun je je dan aanmelden, beetje zoals BG's in WoW? Ik ben net level 46 dus ik heb het nog niet gezien eigenlijk.
Bedankt! Ik had er wel iets over gevonden, maar echt heel duidelijk staat het nergens, ook niet in deAion Wiki vreemd genoeg, daar staat alleen over dat je alleen of in een groep, etc. kunt binnengaan, maar niet HOE dat nou werkt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:45 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ja, als de dredgion open gaat komt rechtonder een icoontje te staan (lijkt op die survey icoon)
De dredgion gaat open om 20 uur, 0 uur en ik denk ook 16 uur.
Level 50 here I comequote:Greetings Daevas,
Ready for another Double Experience Weekend? If you said “No”, congratulations on level 50! For everyone else, it’s time to once again stock up on food and caffeinated beverages in preparation for a weekend without sleep. This Friday, March 26th, at 8 p.m. GMT, we will enable double experience. The experience bonus will run through the weekend before ending on Monday at 8 a.m.GMT.
Enjoy!
—The Aion Community Team
Damn, van premades heb ik in WoW genoeg gezien, dan zakte de moed je bij voorbaat al in de schoenen als je begon.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Dredgion is 12:00, 20:00 en 00:00 uurMaar gezien de situatie van jouw server, bereid je maar voor op een hoop premades van grote legions
DAMMIT!quote:
ush... nice!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Ging vanavond SR doen en net voor lahu dropte Bestial Fury van een normale mob(Steel Rake Marine), en ik rollde 99
Verkocht nog voor 10m
Ze worden met 1.9 wss maar 2.5mil ofzo waard whehe
Die is aan onze kant 5m ofzo, maar het klopt idd, stigma's verkopen ook slecht hier omdat iedereen (of bijna danquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:27 schreef Karina het volgende:
De Stigma stones die ik te koop zet die verkopen nooit goed helaas. Draining blow heb ik nog steeds niet verkocht, die loopt volgens mij vandaag af.
Tis net een vlinderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:07 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe wings!
Lijp boekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Heb mn tunic eindelijk een nieuwe skin gegeven, wat een lelijk ding was dat
[ afbeelding ]
Non combat mode
[ afbeelding ]
En in combat mode
Ziet er imo fucking mooi uit. Zeker dat glowing
Betoniquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:04 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Lijp boek
@Karina:
Sexy wings! hebben...hebbenn!
`gzgzgzzggzgzg!!!!quote:
Gz! En wat ga je nu doen?quote:
Ik heb geen idee eigenlijk... Eerst maar eens de belangrijke quests afronden (Spirit Blade en daarna nog 2 campaigns voor +317hp necklace). Advaned stigma quest doen in Dark Poeta, Lord Lannok killen (voor Spirit Blade), en uh, gewoon de "dagelijkse" dingen doen, zoals Roah chamber, SR, hier en daar nog een instance. Wat dat aan gaat zuigt het nu wel dat we maar 1 upper fortress hebben, als je er 3/4/5 hebt ben je al gauw 5-6 uur zoet per dag met die instances daarvan..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Gz! En wat ga je nu doen?
Dat groepformatiesysteem voor Dredgion klopt ook geen moer van, vanavond zat ik in een groep met 3 Clerics, dat schiet niet erg op. En de Elyos speelden met hacks (volgens een van mijn groepsmaten). Het zou kunnen, een van de Clerics in mijn groep, level 50, allemaal gele gear, was elke keer met 1 klap dood. Maar ik heb niet zo'n verstand van hacks, dus of het nou echt zo was? Hij had wel een petition aangemaakt.
Ik zit nu op ongeveer 46 1/2.
Op Spatalos hebben we volgens mij nu nog maar 1 Fortressquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:07 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk... Eerst maar eens de belangrijke quests afronden (Spirit Blade en daarna nog 2 campaigns voor +317hp necklace). Advaned stigma quest doen in Dark Poeta, Lord Lannok killen (voor Spirit Blade), en uh, gewoon de "dagelijkse" dingen doen, zoals Roah chamber, SR, hier en daar nog een instance. Wat dat aan gaat zuigt het nu wel dat we maar 1 upper fortress hebben, als je er 3/4/5 hebt ben je al gauw 5-6 uur zoet per dag met die instances daarvan..
Cooking moet nog naar 399 (doe ik morgen zo ver mogelijk), dan expert en Master (449) worden voor Fenris. En dan zie ik het wel weer
@ Dredgion, hoeft niet perse een hack te zijn denk ik. Wat voor groupsetup hadden hun? Als ze aardig wat hoge dps classes hebben dan is het niet zo raar dat ze die best gegearde cleric als eerste targetten natuurlijk.
Dat schiet lekker op inderdaad met die XP.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:51 schreef Frankz0rz het volgende:
Vanmiddag Dark Poeta gedaan, leuke instance!Veel bosses, houd ik wel van. Niet allemaal tank en spank ook. 30m xp (ja, echt) uit 1 run gehaald, mn xp bar zit gewoon al 40% vol zonder ook maar 1 mob mindless te grinden
. Waarom kunnen ze dat nou niet gewoon op lower lvls ook doen?
En over die sins, ze hebben wss toch wel Atkspeed swords/dagger met atkspeed scroll dus dan zitten ze aan atkspeed cap van 0.9, dan hit je echt bijna constant. Sowieso kunnen goed gegearde (en met skills) sins iemand in minder dan 1sec doodmeppen, kan je vrij weinig tegen doen. Als het er 2 zijn... dan heb je t al.
Cooking is ook 292 inmiddels. Ga 399 denk ik net niet halen vanavond, maar kom er iig in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |