Level 50 here I comequote:Greetings Daevas,
Ready for another Double Experience Weekend? If you said “No”, congratulations on level 50! For everyone else, it’s time to once again stock up on food and caffeinated beverages in preparation for a weekend without sleep. This Friday, March 26th, at 8 p.m. GMT, we will enable double experience. The experience bonus will run through the weekend before ending on Monday at 8 a.m.GMT.
Enjoy!
—The Aion Community Team
Damn, van premades heb ik in WoW genoeg gezien, dan zakte de moed je bij voorbaat al in de schoenen als je begon.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Dredgion is 12:00, 20:00 en 00:00 uurMaar gezien de situatie van jouw server, bereid je maar voor op een hoop premades van grote legions
DAMMIT!quote:
ush... nice!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Ging vanavond SR doen en net voor lahu dropte Bestial Fury van een normale mob(Steel Rake Marine), en ik rollde 99
Verkocht nog voor 10m
Ze worden met 1.9 wss maar 2.5mil ofzo waard whehe
Die is aan onze kant 5m ofzo, maar het klopt idd, stigma's verkopen ook slecht hier omdat iedereen (of bijna danquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:27 schreef Karina het volgende:
De Stigma stones die ik te koop zet die verkopen nooit goed helaas. Draining blow heb ik nog steeds niet verkocht, die loopt volgens mij vandaag af.
Tis net een vlinderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:07 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe wings!
Lijp boekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Heb mn tunic eindelijk een nieuwe skin gegeven, wat een lelijk ding was dat
[ afbeelding ]
Non combat mode
[ afbeelding ]
En in combat mode
Ziet er imo fucking mooi uit. Zeker dat glowing
Betoniquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:04 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Lijp boek
@Karina:
Sexy wings! hebben...hebbenn!
`gzgzgzzggzgzg!!!!quote:
Gz! En wat ga je nu doen?quote:
Ik heb geen idee eigenlijk... Eerst maar eens de belangrijke quests afronden (Spirit Blade en daarna nog 2 campaigns voor +317hp necklace). Advaned stigma quest doen in Dark Poeta, Lord Lannok killen (voor Spirit Blade), en uh, gewoon de "dagelijkse" dingen doen, zoals Roah chamber, SR, hier en daar nog een instance. Wat dat aan gaat zuigt het nu wel dat we maar 1 upper fortress hebben, als je er 3/4/5 hebt ben je al gauw 5-6 uur zoet per dag met die instances daarvan..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Gz! En wat ga je nu doen?
Dat groepformatiesysteem voor Dredgion klopt ook geen moer van, vanavond zat ik in een groep met 3 Clerics, dat schiet niet erg op. En de Elyos speelden met hacks (volgens een van mijn groepsmaten). Het zou kunnen, een van de Clerics in mijn groep, level 50, allemaal gele gear, was elke keer met 1 klap dood. Maar ik heb niet zo'n verstand van hacks, dus of het nou echt zo was? Hij had wel een petition aangemaakt.
Ik zit nu op ongeveer 46 1/2.
Op Spatalos hebben we volgens mij nu nog maar 1 Fortressquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:07 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk... Eerst maar eens de belangrijke quests afronden (Spirit Blade en daarna nog 2 campaigns voor +317hp necklace). Advaned stigma quest doen in Dark Poeta, Lord Lannok killen (voor Spirit Blade), en uh, gewoon de "dagelijkse" dingen doen, zoals Roah chamber, SR, hier en daar nog een instance. Wat dat aan gaat zuigt het nu wel dat we maar 1 upper fortress hebben, als je er 3/4/5 hebt ben je al gauw 5-6 uur zoet per dag met die instances daarvan..
Cooking moet nog naar 399 (doe ik morgen zo ver mogelijk), dan expert en Master (449) worden voor Fenris. En dan zie ik het wel weer
@ Dredgion, hoeft niet perse een hack te zijn denk ik. Wat voor groupsetup hadden hun? Als ze aardig wat hoge dps classes hebben dan is het niet zo raar dat ze die best gegearde cleric als eerste targetten natuurlijk.
Dat schiet lekker op inderdaad met die XP.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:51 schreef Frankz0rz het volgende:
Vanmiddag Dark Poeta gedaan, leuke instance!Veel bosses, houd ik wel van. Niet allemaal tank en spank ook. 30m xp (ja, echt) uit 1 run gehaald, mn xp bar zit gewoon al 40% vol zonder ook maar 1 mob mindless te grinden
. Waarom kunnen ze dat nou niet gewoon op lower lvls ook doen?
En over die sins, ze hebben wss toch wel Atkspeed swords/dagger met atkspeed scroll dus dan zitten ze aan atkspeed cap van 0.9, dan hit je echt bijna constant. Sowieso kunnen goed gegearde (en met skills) sins iemand in minder dan 1sec doodmeppen, kan je vrij weinig tegen doen. Als het er 2 zijn... dan heb je t al.
Cooking is ook 292 inmiddels. Ga 399 denk ik net niet halen vanavond, maar kom er iig in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |