Hmh. Zo moeilijk is ie toch niet.. Ookal ben ik geen Clericquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Weer een SR gedaan, niet afgemaakt, de baas in de engineering room (?) was te moeilijk. En ik merk dat ik wat meer instances moet doen, healen gaat toch af en toe niet goed, maar in SR is het ook lastig, ik krijg heel vaak "obstacle in the way". En ik merk ook dat ik soms niet goed oplet, te lang solo gegrind. Wel een paar shoulders van dezelfde set als de schoenen die ik al had geloot
Die boss was niet mijn fout denk ik, te weinig DD vermoed ik en dispel werd geresist. Ik healde als een waanzinnige in ieder geval. Ik heb nu 2 group heal spells en die gebruikte ik echt achter elkaar, genoeg mana potions, dus daar lag het ook niet aan. Het duurde gewoon te lang tot hij down was.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:35 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hmh. Zo moeilijk is ie toch niet.. Ookal ben ik geen ClericDe eerste keer had ik ook zoiets van "wooow" maar hij is eigenlijk gewoon heel makkelijk met een cleric die weet wat ie doet. Maar als je lahu al niet lukt (of nauwelijks) moet je zeker niet Grogget proberen want die is wel een stapje erger/hectischer.
Ik ben bijna 49. Nog 4m xp.
Ik weet niet wat het dan was, misschien gewoon onervarenheid, dat de meesten deze boss nog niet hadden gedaan of misschien pas 1x of zo (ik in ieder geval nog nooit). Nou ja, zondag kan ik weer spelen, dan maar weer proberen hopelijk (als ze me nog willen hebben, lol).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:57 schreef Frankz0rz het volgende:
Dat maakt niet echt uit, Lahu doet wel veel dmg ja sub-25%, maar niet zo dat het onmogelijk is om die te lang te vechten.. Bij Grogget heb je dat wel, onder 15% pullt die de hele party naar hem toe gevolgd door wat AoE's
Ik stond in ieder geval wel helemaal in de hoek, de tank was bij de boss volgens mij. De rest liep een beetje in de rondte geloof ik. Ze namen wel erg veel damage allemaal. Ook de ranger, die moet toch wat afstand houden zou je denken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Stond de hele groep wel achter die "valve" in de hoek? En de tank er een stukje vandaan?
Er was geen chanter inderdaad, die had wel handig geweest als backup-heal.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:13 schreef Frankz0rz het volgende:
Lol, dan is het niet zo gek dat je gewiped bent nee. Je hele groep (buiten tank) moet echt in die hoek staan. Het beste is ook om een chanter mee te nemen als de cleric onervaren is, dan kan het nog best is lastig worden
Ik ga het ook niet meer proberen, als ik per ongeluk een groene loot, zet ik die te koop.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:02 schreef Frankz0rz het volgende:
RNG. Ligt niet zo zeer aan de manastones maar gewoon aan het faildesign van NCsoft, daarom doe ik ook voorlopig nog gewoon witte stones in me gear. Ik ken mensen die hebben 5m besteed om 1 armorpiece te slotten met 4 groene stones
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |