Ik zit nu ook in Nephilim, even aanzien of het was is... daarnaast is het nog steeds beter dan helemaal niets.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef shythe het volgende:
[..]
ja inderdaad, in WoW vind ik het ook altijd stukke minder leuk als mensen niet praten en dan raak ik meestal ook verveeld en ga ik iets anders doen... in Aion ga ik dan bijv. in panda RPers irriteren..
welk level ben jij dan? allemaal op gorgos ineens?
Het is i.i.g. rustiger dan het was met launch, maar nog niet dood.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:33 schreef Moozzie het volgende:
En is het spel al dood of nog de moeite waard?
Ik vind Spatalos nou niet echt sidderen van energie, tenminste niet als je groupquests wil doen, dat is echt heel erg lastig. Ik zie echt LFM voorbijkomen, die ik een uur later nog zie!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Aion is ver van dood. Er zijn wel wat servers die heel low populated zijn (zoals Kalil en Kahrun), maar Gorgos, Perento, Spatalos en Telemachus zijn ver van dood
You got pmquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:41 schreef Laviathan het volgende:
geef maar een naam en een e-mail adres =)
of PM het anders...
Thanksquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:47 schreef Laviathan het volgende:
u heeft mail =))
'n joy de download van een gigabyte of 10 :p
ik weet overigens niet tot welk level je kan komen als trialist, 6 of 7 dacht ik :x
Mag ik dat ook even tegenspreken? Als je het mij vraagt is het er druk zat namelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Aion is ver van dood. Er zijn wel wat servers die heel low populated zijn (zoals Kalil en Kahrun)
Op AionSource zeiken ze altijdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Naja ik lees op AionSource wel is server forums en daar zeiken ze altijd dat het hartstikke dood is
Klopt ja, veel trolls enzo.. Maar waarom zouden ze daar over "liegen"? Ik weet natuurlijk ook niet wat jij onder "niet dood" verstaatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Op AionSource zeiken ze altijd. Serieus, ik ben daar eens op gekomen toen ik iets moest weten voor mijn sorc. maar daar zitten ze écht alleen te bekvechten. Geen prettige site
ik deed 1-7 in niet zo'n lange tijd, toen meteen het spel gekochtquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef Frankz0rz het volgende:
Als je er vrij weinig vanaf weet doe je makkelijk een dag over 1-7 hoorhad ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |