Het leek me minder eigenlijk. En het duurt me eigenlijk te lang ook.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef Frankz0rz het volgende:
SR is anders best lekker hoor. 12m xp ofzo haal je er makkelijk uit met double xp
Oh joepie, ik verheug me er nu al opquote:Op donderdag 1 april 2010 09:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Spirit Drops droppen van bepaalde elite mobs (alleen de grote, kleine niet), die staan met uitzondering van eentje pal naast een kleine elite mob, dus zal niet solo gaan denk ik
Niet mogelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 18:00 schreef Jegorex het volgende:
Zolang de mobs niet ranged zijn kan een cleric ze soloen.
Clerics heeft meerdere DoT's en een korte root die erg weinig cooldown heeft.
Ook als de mobs in een groepje staan kun je met een beetje oevening de mobs er 1 voor 1 uitpikken
Klopt in een Alliance lukte het wel, maar in een groep zou het ook wel handig zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef Jegorex het volgende:
Ik weet wel dat dit kan als je in een alliance zit, in een groep weet ik niet of het kan.
In een alliance kun je het alliance scherm openen met L en dan kun je elke member 1 voor 1 uit dat schermpje naar je grote scherm slepen. (Je kunt ook de verschillende groepen appart op het scherm zetten)
Ik vind van welquote:Op donderdag 1 april 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, morgen krijg ik mijn 6maands wings!
Zijn die mooi?
Ow... kan ze pas vanaf lvl 40 gebruikenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, morgen krijg ik mijn 6maands wings!
Zijn die mooi?
Ik dacht dat je dat wel wist.quote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow... kan ze pas vanaf lvl 40 gebruiken
Never mind.
Krijg je met die multi-race instances hequote:Op dinsdag 6 april 2010 00:52 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel wist.
Vandaag ¾ level gedaan en eindelijk LV32 geworden. 8 runs FT en een heel klein beetje gequest. Vile Judge Kromede dropte een Elyos Stigma... ik speel, hoe kan het ook anders, Asmodian. GG voor de Rangers dus.
Heet jij toevallig Lavi op Gorgos?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:52 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel wist.
Vandaag ¾ level gedaan en eindelijk LV32 geworden. 8 runs FT en een heel klein beetje gequest. Vile Judge Kromede dropte een Elyos Stigma... ik speel, hoe kan het ook anders, Asmodian. GG voor de Rangers dus.
M'n ondertitel neigt daar wel naar, denk je ook niet?quote:
Hmm, dan zit ik volgens mij bij jou in de legion, naam is unforsakenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:13 schreef Laviathan het volgende:
[..]
M'n ondertitel neigt daar wel naar, denk je ook niet?
Maar inderdaad... that's me =)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |