Het leek me minder eigenlijk. En het duurt me eigenlijk te lang ook.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef Frankz0rz het volgende:
SR is anders best lekker hoor. 12m xp ofzo haal je er makkelijk uit met double xp
Oh joepie, ik verheug me er nu al opquote:Op donderdag 1 april 2010 09:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Spirit Drops droppen van bepaalde elite mobs (alleen de grote, kleine niet), die staan met uitzondering van eentje pal naast een kleine elite mob, dus zal niet solo gaan denk ik
Niet mogelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 18:00 schreef Jegorex het volgende:
Zolang de mobs niet ranged zijn kan een cleric ze soloen.
Clerics heeft meerdere DoT's en een korte root die erg weinig cooldown heeft.
Ook als de mobs in een groepje staan kun je met een beetje oevening de mobs er 1 voor 1 uitpikken
Klopt in een Alliance lukte het wel, maar in een groep zou het ook wel handig zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef Jegorex het volgende:
Ik weet wel dat dit kan als je in een alliance zit, in een groep weet ik niet of het kan.
In een alliance kun je het alliance scherm openen met L en dan kun je elke member 1 voor 1 uit dat schermpje naar je grote scherm slepen. (Je kunt ook de verschillende groepen appart op het scherm zetten)
Ik vind van welquote:Op donderdag 1 april 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, morgen krijg ik mijn 6maands wings!
Zijn die mooi?
Ow... kan ze pas vanaf lvl 40 gebruikenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, morgen krijg ik mijn 6maands wings!
Zijn die mooi?
Ik dacht dat je dat wel wist.quote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow... kan ze pas vanaf lvl 40 gebruiken
Never mind.
Krijg je met die multi-race instances hequote:Op dinsdag 6 april 2010 00:52 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel wist.
Vandaag ¾ level gedaan en eindelijk LV32 geworden. 8 runs FT en een heel klein beetje gequest. Vile Judge Kromede dropte een Elyos Stigma... ik speel, hoe kan het ook anders, Asmodian. GG voor de Rangers dus.
Heet jij toevallig Lavi op Gorgos?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:52 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel wist.
Vandaag ¾ level gedaan en eindelijk LV32 geworden. 8 runs FT en een heel klein beetje gequest. Vile Judge Kromede dropte een Elyos Stigma... ik speel, hoe kan het ook anders, Asmodian. GG voor de Rangers dus.
M'n ondertitel neigt daar wel naar, denk je ook niet?quote:
Hmm, dan zit ik volgens mij bij jou in de legion, naam is unforsakenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:13 schreef Laviathan het volgende:
[..]
M'n ondertitel neigt daar wel naar, denk je ook niet?
Maar inderdaad... that's me =)
Ahjah, klopt =)quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:31 schreef jespertje het volgende:
[..]
Hmm, dan zit ik volgens mij bij jou in de legion, naam is unforsaken
Morheim of Eltnen?quote:Op maandag 12 april 2010 12:36 schreef Moozzie het volgende:
Level 21 mage
Nieuwe provincie wel relaxed
Eltnen. Vind het tot nu toe wel een leuk gebied. Alleen een beetje veel gathering questsquote:
Moet weer ff verder gaanquote:Op woensdag 14 april 2010 22:36 schreef Frankz0rz het volgende:
Spelen er nog mensen? Tis zo dood
Ben nogal aan het slackenSin is pas 29, templar 28, gladiator 23..
o/quote:Op woensdag 14 april 2010 22:36 schreef Frankz0rz het volgende:
Spelen er nog mensen? Tis zo dood
Ben nogal aan het slackenSin is pas 29, templar 28, gladiator 23..
jaquote:Op donderdag 15 april 2010 00:58 schreef Laviathan het volgende:
[..]
o/
Momenteel ben ik een klein beetje aan het slacken ingame mede omdat ik moet leren voor m'n examens van Maandag. Nog steeds LV34 momenteel, misschien dat ik 35 haal voor vrijdag... :x Anders wordt het pas zondag X_x'
Oh well.
Zeg Frankz0rz; was jij de Assassin bij King Zugog vanmiddag? ;O
Balen zeg! Enig idee hoe dat is gebeurd? Nee zeker.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:29 schreef Jegorex het volgende:
Mijn Aion account en Master account zijn gehackt![]()
Heb net een ticket naar NCsoft gestuurd, maar ze zullen wel niet werken in het weekend.
Geen idee.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Balen zeg! Enig idee hoe dat is gebeurd? Nee zeker.
Het is dus een keylogger.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:01 schreef Jegorex het volgende:
...ik heb geen idee waar ik die opgelopen heb en hoe ik controleer of ik er 1 heb.
Norton antivirus.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het is dus een keylogger.
Heb je een fatsoenlijke virusscanner?
Dat is dus ook gebeurd/gebeurt nog steeds. Zie Jegorex. Het zou me niet verbazen dat ze dat bewust verzwijgen, dan kunnen ze natuurlijk helemaal die game gelijk offline halenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Dan waren er nu al honderden mensen gehacked geweest
Je krijgt op level 30 een "Daevanion quest", van die quest krijg je 1 armor piece. Je moet dus eigenlijk 5 level 30 characters hebben en de quest dus 5 keer doen om die hele set te krijgen.. Of heel erg veel geluk hebben en er 1 als drop krijgen, maar reken er maar niet op.quote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef Smoef het volgende:
Dag mensen,
Ik ben nu ongeveer 2 maanden zo nu en dan Aion aan het spelen: iedereen heeft het hier over een Daevanion set.
Wat is dit? (Armor neem ik aan?)
En hoe krijg je dit? Ik heb een Sorcerer lvl 24 en een Assassin lvl 22.
Dat is wel kut! Succes met het terugkrijgen ervan =))quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:29 schreef Jegorex het volgende:
Mijn Aion account en Master account zijn gehackt![]()
Heb net een ticket naar NCsoft gestuurd, maar ze zullen wel niet werken in het weekend.
Oh, dropped het ook? O_o World drops zeker?quote:Op zondag 18 april 2010 12:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Of heel erg veel geluk hebben en er 1 als drop krijgen, maar reken er maar niet op.
Ja, maar idd worlddrops. Ik heb ooit een Flash Jerkin drop in NTC gezien though, paar maanden terug alquote:Op zondag 18 april 2010 12:19 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Dat is wel kut! Succes met het terugkrijgen ervan =))
[..]
Oh, dropped het ook? O_o World drops zeker?
Hulde voor RaF. Ik kan nu twee maanden gratis spelen dankzij Moozzie en een vriend van um =)) Bedankt heren.
En dit is neem ik aan zo'n kickass armor dat als je het hebt,, je best wel hard ownt?quote:Op zondag 18 april 2010 12:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Je krijgt op level 30 een "Daevanion quest", van die quest krijg je 1 armor piece. Je moet dus eigenlijk 5 level 30 characters hebben en de quest dus 5 keer doen om die hele set te krijgen.. Of heel erg veel geluk hebben en er 1 als drop krijgen, maar reken er maar niet op.
Redelijk jaquote:Op zondag 18 april 2010 12:33 schreef Smoef het volgende:
[..]
En dit is neem ik aan zo'n kickass armor dat als je het hebt,, je best wel hard ownt?
kutste guild/legion in welk spel dan ook eigenlijk waar ik in gezeten heb, zat maar 1 kerel in die praatte en die probeerde me alleen uit te knijpenquote:
Lol. Tja, het was een leveling legion hé, stelt niet al teveel voor natuurlijk. Nu heb je alleen NightShade nog zover ik weet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef shythe het volgende:
[..]
kutste guild/legion in welk spel dan ook eigenlijk waar ik in gezeten heb, zat maar 1 kerel in die praatte en die probeerde me alleen uit te knijpen
ah wel, die is gestorven aan pijnlijke aids dus.
en wie was dat dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef shythe het volgende:
[..]
kutste guild/legion in welk spel dan ook eigenlijk waar ik in gezeten heb, zat maar 1 kerel in die praatte en die probeerde me alleen uit te knijpen
ah wel, die is gestorven aan pijnlijke aids dus.
http://uk.aiononline.com/livestatus/character-legion/search?serverID=32&charID=44912quote:Greetings,
Upon review of your account, we have determined that no unauthorized logins took place during the time that your master account was compromised. No record has been found of any missing items or materials from any of your characters. We are therefore unable to restore any items at this time. If you feel that we have reached this conclusion in error, please contact us with descriptions of the missing items so that we can investigate them further.
Please let us know if you have any further questions.
Thanks,
GM Misericordia
Aion Support Team
Nu hebben ze het opeens drukquote:Hello,
This is a mass message that's being sent to update you on the status of your support request. Due to a large volume of support requests, we are currently not able to respond to all of them as quickly as we would like. Because account thefts are particularly complex issues, it can currently take up to 14 days for them to be fully evaluated and any necessary restoration to be completed. In most cases we are able to restore any items, kinah, or characters that were lost. Logging in to your characters will not affect our ability to restore any lost items. If you want to use them before the restoration is completed, you are welcome to do so.
You may receive this message more than once. A member of our staff will review your request individually and get back to you as soon as possible.
Regards,
GM Peldor
Ik vermoed dat ze niet loggen wat er aan NPC's verkocht wordt en wat er op de broker gezet wordt.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Wat een rotzooi. Zolang je die items niet zelf hebt weggehaald is het toch duidelijk lijkt me? NCsoft faalt weer eens hard. Echt belachelijk
Die zijn dan waarschijnlijk disenchantedquote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze niet loggen wat er aan NPC's verkocht wordt en wat er op de broker gezet wordt.
Ik ben meerdere soul bound items kwijt geraakt, die zullen wel aan npc's verkocht zijn voor de kinah, en ik heb een aantal dingen terug gevonden in de broker.
Ow wat een hoop geld. Mijn betaling loopt de 25e af en ik weet nog niet of ik ga verlengen, het wordt een beetje saai. Als je nou voor 1 maand kon verlengen dan zou ik dat doen eigenlijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Server transfers gaan dus $24,99 per character kosten. Kut prijs, maar ik denk er wel over na. Want Gorgos is echt
Misschien zie ik je binnenkort wel Jegorex
![]()
Oh ik kon het niet vinden. Nog maar even kijken dan. Want ik weet nog niet of ik nog 3 maanden wil spelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Kan ook hoor, met Paypal. De prijs is euro's is overigens 16,99Was een typo in de nieuwsbrief.
Dan moet je ook een ras transfer doen, ik ben namelijk Elyosquote:Op donderdag 22 april 2010 10:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Server transfers gaan dus $24,99 per character kosten. Kut prijs, maar ik denk er wel over na. Want Gorgos is echt
Misschien zie ik je binnenkort wel Jegorex
![]()
Betaling per CC kan ook per maand =)quote:Op donderdag 22 april 2010 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow wat een hoop geld. Mijn betaling loopt de 25e af en ik weet nog niet of ik ga verlengen, het wordt een beetje saai. Als je nou voor 1 maand kon verlengen dan zou ik dat doen eigenlijk.
Je komt nooit in de abyss?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:36 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dan moet je ook een ras transfer doen, ik ben namelijk Elyos
Binnenkort openen trouwens 2 PTS (public test servers)
Daar wil ik zeker op spelen, ook als ik mijn items nog niet terug heb
Ik wel, maar de asmos nietquote:
Pfftquote:
Hou er wel rekening mee dat je geen Asmo naar Telemachus kan brengen zolang je Elyos er isquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Ben uit verveling maar een Elyos begonnen op Telemachus.. Wat ziet Poeta er mooi uit zegEcht veel mooier dan Ishalgen alleen al..
Until = tot en metquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:09 schreef Frankz0rz het volgende:
Until lijkt me tot en met. Till = tot. Denk ik.
klopt helemaal.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:55 schreef Jegorex het volgende:
Als je nog spullen in de broker hebt verlies je dat niet.
Wanneer de tijd verstreken is wordt het via de ingame mail weer naar je toe gestuurd. Ik ga er vanuit dat dit ook gebeurt als je account inactief is.
Oh ik dacht dat je mail maar een maand werd bewaard. Maar goed, bijna alles is verkocht nu zag ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:55 schreef Jegorex het volgende:
Als je nog spullen in de broker hebt verlies je dat niet.
Wanneer de tijd verstreken is wordt het via de ingame mail weer naar je toe gestuurd. Ik ga er vanuit dat dit ook gebeurt als je account inactief is.
Ik speel daarom op de US serversquote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Die zijn dan waarschijnlijk disenchanted
Anyway, ik hoop echt dat er snel server transfers komen. Ben Gorgos helemaal zat. Dode kutserver behalve in de namiddag/avond en er zitten 70% Spaanstaligen of Italianen, allemaal arrogant/ignorant volkEn dan heb ik het nog niet eens over het aantal PvE scrubs op mijn server die nooit komen siegen. 80% daagt nooit op, terwijl Gorgos waarschijnlijk alleen achter Telemachus staan qua aantal players tegelijk online.
Tsja maar dat heeft voor mij weinig zin, als ik speel is er vaak niemand online denk ik daar, ivm tijdverschil. En ik ben er aardig zeker van dat sommige EU servers veel meer populated zijn dan US.quote:Op maandag 26 april 2010 11:44 schreef Engrave het volgende:
[..]
Ik speel daarom op de US serversIk was het helemaal zat op de EU servers..
Iedereen spreekt er Engels en de community is ook een stuk volwassener..
Ik speel er nu ongeveer 3-4 maanden en heb er een lvl 46 asmo glad.
Ik had geen problemen met die quest eigenlijk :xquote:Op maandag 26 april 2010 21:16 schreef Ang3l het volgende:
Ga ik na ruim een maand weer eens kijken in Aion... doet gewoon exact dezelfde quest (Mythical Monster) het alwéér niet... of nog STEEDS niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |