Ey, geinig dat je hier ook zit. (Pizza hierquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef jespertje het volgende:
Kysis + Miren + Krotan verloren in 1 uur tijd... Elyos whipen alles atm
Ja, iemand van Elyos gaf aan dat ze zon 400 man hadden, daar kun je weinig tegen doen als je je niet voorbereid. Maar wordt het tenminste weer een beetje interessant in upper abyss, alleen mn grind spot is nu lastig te bereiken:Pquote:Op maandag 8 maart 2010 15:39 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ey, geinig dat je hier ook zit. (Pizza hier). Ik las het vandaag, WTF man. Ik hoorde dat ze 20 alliances hadden tegen 6-8 van ons.. Dit is echt abnormaal
Tsja, shit happens. Nu zul je naar Beluslan moeten, maar gezien die forts zul je daar niet al te veel last van Elyos meer hebben denk ik zoquote:Op maandag 8 maart 2010 16:41 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ja, iemand van Elyos gaf aan dat ze zon 400 man hadden, daar kun je weinig tegen doen als je je niet voorbereid. Maar wordt het tenminste weer een beetje interessant in upper abyss, alleen mn grind spot is nu lastig te bereiken:P
ja inderdaad, in WoW vind ik het ook altijd stukke minder leuk als mensen niet praten en dan raak ik meestal ook verveeld en ga ik iets anders doen... in Aion ga ik dan bijv. in panda RPers irriteren..quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:26 schreef Laviathan het volgende:
weinig praten... meh :/
dat leid zo lekker af tijdens het gamen... or Aether Extract levelen (gah wat saai)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |