Soms moet je meerdere keren dispellen voordat het weg is.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:35 schreef Karina het volgende:
Dispel, dispelt lang niet alles heb ik al gemerkt.
Maar ik blijf erbij: er is geen Godstone voor Clerics, zeker niet voor PvE (healing of iets dergelijks) of wel?
Ja, als die cc nou niet te dispellen was... oh wacht.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:14 schreef Jegorex het volgende:
Classes met CC kunnen clerics redelijk makkelijk afmaken hoor
In L2 kon geen enkele class een healer afmaken in 1v1 en zelfs 2v1.
Daar stond dan wel tegenover dat een healer ook absoluut geen dmg deed.
Fear, sleep, tree kun je niks tegen doen als je alleen bent.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ja, als die cc nou niet te dispellen was... oh wacht.
En Clerics kunnen misschien het beste silence godstones gebruiken
Er is nog een spell waar ik niets tegen kon doen, dan word je veranderd in soort van roze "spirit", geen idee hoe het heet, heel irritant in ieder geval. Ik denk een spell van een Sorcerer.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Fear, sleep, tree kun je niks tegen doen als je alleen bent.
Silence is alleen met healing potions te verwijderen.
Ik denk dat het Curse of Fire is. Ik heb voornamelijk magic boost, weinig resist (boost voor solo questing). Voor PvP maar wat resist manastones equippen, ik heb nu 2 paar boots, dus 1 paar kan ik dan met resist equippen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:39 schreef Frankz0rz het volgende:
Je bedoelt Fear van een SM denk ik. En Sleep/Tree duurt hooguit 5sec op de meeste spelers.. zeker clerics die m.resist hebben zullen er minder last van hebben
Nee, questen zal het niet worden inderdaad. Ik wil alleen nog de Spy among the Lepharists doen en de Campaign quest in de Arena, met die laatste wacht ik nog tot level 45, dan is het denk ik makkelijk te doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Tsja, questing is ook niet the way to go op 40+, als je dat WIL doen ga je nooit 50 worden kan ik je vertellen. Ik wil niet meer questen, omdat ze toch allemaal hetzelfde zijn. Gewoon grinden op mobs is het meest effectief. Ik ben bang dat je toch maar beter op die Orfaimam's moet gaan, ze droppen idd geen kinah maar zijn wel het beste voor 44 en 45. Op 46 kan je naar Adma Stronghold gaan en op lvl 49 undeads grinden, die droppen ook weer een hoop kinahDaar zit je in principe tot je lvl 50 dinged.
Goede zaak! Vooral het betalen voor binding vind ik belachelijk en ontzettend duur ook.quote:Soul Healing, Soul Binding, and Flight Transportation cost decreases
Verassendquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik ben (ook) asmo op Gorgos dus je zit op de juiste faction atm. Elyos zijn helemaal nergens meer, worden overlopen etc. Veel zijn er al gequit.
Welkom bij Aionquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Verassend
Ik denk dat over het algemeen al veel mensen gestopt zijn :x
Oh well, misschien morgen of overmorgen m'n account maar eens betalen en het allemaal zelf zien.
Het viel me overigens wel op dat er maar 1 patch voor me beschikbaar was (sinds November 2009); maarja... het zal wel goed zijn XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |