quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:23 schreef shythe het volgende:
[..]
een scheerapparaat om dat verdomde konthaar weg te halen
Heel graag!quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Gear heb ik nog niet veel gehad, 1 maal een ring, wel heel veel recipes, maar die verkopen niet al te best. Flux inderdaad ook best veel, maar ook die verkopen niet zo ontzettend goed meer, ik had een gele (weet niet meer welke), maar die verkoopt voor geen meter.
@Brentmeister: ik kan je een uitnodiging sturen ? Voor een trial.
Uitnodiging verzonden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:10 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Heel graag!Lijkt me wel een mooi spel, maar zou het wel willen proberen voordat ik het eventueel aanschaf. Ik PM mijn adres even.
Je bedoelt die met zoveel raiders en zoveel crusaders killen? Die heb ik van het weekend (met de dubbele XP) steeds gedaan). Of bedoel je die niet, ik ben pas level 42 (nu dan, met die repeatable was ik nog 41), dus misschien is er nog een andere?quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:55 schreef Frankz0rz het volgende:
Trouwens Karina, wist je dat er een lvl 43 repeatable is voor die Balaurs? Die ga ik denk ik er steeds bij doen, 312k is niet verkeerd.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
@RRGJL je kunt mij een PM sturen met je emailadres, dan kan ik een invite geven, ik weet niet hoeveel ik er totaal kan uitgeven, mocht het niet meer lukken, dan hoor je het.
Op dit moment zit ik jammergenoeg helemaal vol, hopelijk nemen ze allemaal een account en kopen ze minstens 1 maand speeltijd, dan kan ik ook weer gratis spelenquote:You can extend a maximum of four invitations at any one time. As soon as one of your friends converts to a standard account, we'll allow you to send another invitation to someone else.
Ik heb er nog 1 over dus volgens mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef Jegorex het volgende:
[..]
[..]
Op dit moment zit ik jammergenoeg helemaal vol, hopelijk nemen ze allemaal een account en kopen ze minstens 1 maand speeltijd, dan kan ik ook weer gratis spelen
Graag gedaan, benieuwd of je het wat vindt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef RRGJL het volgende:
Bedankt voor de invite Karina
Downloading... nog +/- anderhalf uur
Hmm ach, wilde het gewoon eens proberen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:18 schreef Frankz0rz het volgende:
Je moet wel weten dat Aion na lvl 35 niks anders dan pure grind is. Daarvoor is het een leuk spel met redelijk wat quests (je kan dan natuurlijk ook grinden
). Die trial vind ik zelf een beetje kansloos, je kan maar maximaal tot level 7 geloof ik? Daarin kan je niet eens het leukste op Aion doen; Vliegen/Gliden.
Ja precies, dat idee had ik ook al, ik deed eerst de Lepharists (voor oaths), maar die zijn nu te laag geworden. Die Balaur zijn prima te doen, het enige probleem daar is dat er een rift in de buurt zit en je nogal veel kans hebt gekilled te worden door Elyos, maar goed de Obelisk is vlakbij, dus echt een ramp is het niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:46 schreef Frankz0rz het volgende:
LolWe hebben vannacht om half 1 Asteria overgenomen van Elyos. Zullen ze niet leuk ivnden denk ik. Probleem is alleen dat we nu geen forts meer kunnen overnemen zonder dat Elyos die 15% dmg buff krijgen.
Elyos 18% influence, Balaur 14, Asmo's 68%, Siel West geeft 8% influence dus dat zou 76% zijn
En ik heb ff zitten rekenen Karina. Volgens mij is die Balaur spot MET de repeatable wel de beste spot om te grinden op 42. Behalve elites natuurlijk
Maar wat afwisseling is wel leuk.
Ik waarschuw je nog even om niet lvl7 te worden, als je lvl6 bent gewoon stoppen met lvlen en van de omgeving genietenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:54 schreef RRGJL het volgende:
wtf.. "ID or password does not match"...
Op de website kan ik er gewoon mee inloggen
Edit: Oh je moet de region aanpassen in settings. Lekker logisch. Nee joh, natuurlijk wil ik op US servers spelen, met een ping van 3000 !
Ik kom ook van een lange tijd WoW, en iets aan aion is leuk, houd je er in, maar ik ben wel teleurgesteld door de quests... in WoW deed je altijd quests/instances, heb daar nooit doelloos mobs staan killen en dat doe je bij aion wel veel meer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:27 schreef Brentmeister het volgende:
Voornamelijk World of Warcraft, Chronicles of Spellborn meer uitgeprobeerd.
Oh, waar zijn die, in de buurt van dat kamp op het eind zeker, ben daar 1 keer geweest voor een quest?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Nog 5.5m xp/2 bars tot 43Die undeads in Brusthonin zijn echt relaxt
Elyos hebben opgegeven om nog langer naar sieges te komen, dus nu hangen ze 24/7 in Beluslan rond. Np voor mij, want ik zit in Brusthoninquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, waar zijn die, in de buurt van dat kamp op het eind zeker, ben daar 1 keer geweest voor een quest?
Die Balaur gaan wel goed, maar bij Hoarfrost heb je echt heel veel Elyos steeds. Tijd voor veranderingEn groepjes vind ik ook maar niet
alleen voor level 50 quests zie ik wat voorbijkomen en ook nu voor juist veel lagere BCV en zo (waarschijnlijk dus nu veel level 50 die maar een alt zijn begonnen). Ik denk dat ik ook moet grinden tot level 43.
Ik gebruik nu wel zoveel mogelijk de XP muntjes, dan gaat het in ieder geval IETS sneller.
Kan misschien vandaag wel, als ik zin hebquote:Op zondag 21 februari 2010 11:38 schreef shythe het volgende:
nicccccccccccce... misschien dat ik NTC ga doen, als jij wiilt tankenik ga niet mn leven in de handen van een willekeurige spanool leggen
Waarschijnlijk klopt het niet waar je client op wil inloggen. Die moet je naar EU zetten. Hij wil wel eens op USA staanquote:Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef Brentmeister het volgende:
Ik heb net een demo-account aangemaakt (bedankt Karina!) en probeer nu in te loggen, maar ik krijg steeds de melding dat mijn id of password verkeerd is. Op de site kan ik wel gewoon inloggen met dezelfde gegevens. Doe ik iets verkeerd?
Graag gedaanquote:Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef Brentmeister het volgende:
Ik heb net een demo-account aangemaakt (bedankt Karina!) en probeer nu in te loggen, maar ik krijg steeds de melding dat mijn id of password verkeerd is. Op de site kan ik wel gewoon inloggen met dezelfde gegevens. Doe ik iets verkeerd?
Klopt en ook stom dat je standaard als US wordt aangemeld zeg maar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:59 schreef Brentmeister het volgende:
Bedankt Tha_t en Karina! Dit was idd het probleem.Moet zeggen dat dat niet echt duidelijk aangegeven wordt.
Bij ons is het 100% omgedraaid. Alle Elyos hopen op Server Transfers/merges.. We hebben atm de hele upper abyss in handen (en mijn legion Sulfurquote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Graag gedaan
Je zit inderdaad waarschijnlijk in de verkeerde "region".
Zie hier.
Ik ben alleen nog maar aan het grinden tegenwoordig en goed opletten in de chat voor groepen, maar die zijn er gewoon niet. Iedereen is of level 50 of weer opnieuw begonnen lijkt wel. Want als ik met mijn Templar inlog (die nu als bankalt fungeert) krijg ik om de haverklap tells voor NTC!
Als ik groepen zie voor mijn level dan is het meestal een groepje van 1 die het na een tijdje weer opgeeft. Voor de sieges is ook amper animo, het blijft behelpen op Spatalos.
Voordeel van grinden is wel dat je heel wat loot en weer kunt verkopen, dus straks kan ik aardig wat gear kopen denk ik
quote:Greetings Daevas,
Who’s ready for another Double Experience Weekend?! That’s right! It’s time to once again stock up on caffeinated products in preparation for a weekend without sleep. This Friday, February 26th, at 7:00 p.m GMT, we will enable double experience on all European servers. The experience bonus will run through the weekend before ending on Monday at 7:00 a.m. GMT.
Clear your schedule and get yourself ready for some double experience goodness! J
-The Aion Community Team
Ah mooi, ik word een beetje moe van het grinden. Als ik level 43 haal heb ik tenminste weer wat nieuwe quests!quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:01 schreef Jegorex het volgende:
Dit weekend is er weer dubbel EXP
[..]
Je zit gewoon op een kut server (vooral een kutfaction OP een kut server, maar ik hou überhaupt niet van de drukste servers, geef mij maar iets daaronder), ik leef met je meequote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik was aan het grinden (weer) nog een heel klein stukje dan ben ik level 43, maar ik had geen zin meer. Morgen nog eventjes en dan level 43 eindelijk dan maar weer eens SR doen, voor de rest geen groepen te vinden nog steeds![]()
De hele tijd undeath aan het grinden, ik dacht, even wat anders en ik pak een hill sparky en de eerste die ik kill dropt een Splendor of Flightnog eventjes wachten tot ik die kan gebruiken, maar toch mooi meegenomen. Trouwens geen hond te bekennen daar waar ik aan het grinden was, compleet uitgestorven, ook in dat dorpje zie je maar heel weinig mensen.
En de verkoop gaat nog steeds voor geen meter, mijn warehouse zit stampvol ondertussen. Ik ga morgen wel wat oude quests (van MM en zo) abandonen, die ga ik toch niet meer doen, dan is er ook weer plek voor wat nieuwe, level 43, quests.
En volgens mij moet ik ook nog een keer trainen.
Als ik NCsoft was zou ik transfers alleen mogelijk maken van servers waar je ras opper machtig is naar servers waar hetzelfde ras minder sterk is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:13 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Je zit gewoon op een kut server (vooral een kutfaction OP een kut server, maar ik hou überhaupt niet van de drukste servers, geef mij maar iets daaronder), ik leef met je meeNja het goede is dat er server transfers aankomen, kan je naar Gorgos komen
Of het gratis is is een ander verhaal..
Maar je moet natuurlijk wel de xp/min ratio in de gaten houdenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:14 schreef Karina het volgende:
Dat grinden gaat inderdaad best snel, ik had het eigenlijk nog niet zo heel veel gedaan, ik probeerde alleen maar groepjes te vinden en tussendoor een beetje te gatheren. Ik heb gisteren ongeveer anderhalf uur gespeeld en 5 "blokjes" gelevelled, in het begin wel met een amulet voor extra XP.
Sommige classes kunnen denk ik wel sneller levellen met grinden, ik moet toch best vaak rusten omdat ik oom ben.
Het voordeel van grinden is wel dat je niet doodgaat (als je een beetje oplet tenminste) en dat je heel wat zooi loot, helaas geen leuke gear of wapens, dat komt maar heel zelden voor. Ik hoop altijd op wat witte drops, die kun je altijd voor aardig wat Kinah aan de vendor verkopen.
De quests met 20 mobs killen doe ik juist altijd wel, dat is grinden plus nog wat extra XP en een reward van de quest.
Jij ziet die 500k als een reward. Eigenlijk moet je die 500k als een extra zien bovenop de EXP die je va de mobs hebt gekregen. Althans ik denk dat ze het zo bedoelt. If not, zo bekijk ik het wel iigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Maar je moet natuurlijk wel de xp/min ratio in de gaten houdenAls je 20min bezig bent voor een quest met 500k als reward..
ja ik snap haar wel, maar in 15 minuten kan je 1m xp halen met pure grind, het lopen, zoeken etc is een grotere tijdverspilling dan je denktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jij ziet die 500k als een reward. Eigenlijk moet je die 500k als een extra zien bovenop de EXP die je va de mobs hebt gekregen. Althans ik denk dat ze het zo bedoelt. If not, zo bekijk ik het wel iig
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jij ziet die 500k als een reward. Eigenlijk moet je die 500k als een extra zien bovenop de EXP die je va de mobs hebt gekregen. Althans ik denk dat ze het zo bedoelt. If not, zo bekijk ik het wel iig
Soaring daeva?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Karina het volgende:
Er zijn weer in-game items, amulets en revival stones. Nog een maandje en dan de wings!
Geloof dat het zo heet, de zesmaandenlid bonus zeg maar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soaring daeva?
Ik krijg 2 maart mijn ingame items.
En dan ene maand later soaring.
Ze krijgen Tutty 'n' Beansquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:45 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou dus de 1.9 content update zijn voor Q2 van 2010, ben benieuwd..
En daarnaast is hij waarschijnlijk "gelekt" door de US Community Manager Tamat:quote:We'll be serving a light lunch featuring the usual Tutty 'n' Beans. Please discuss any vegetarian needs with the office manager. Please do not come wearing one of the transformed shapes from the Solorius items, we want attendees to be able to readily recognize each other.
Review the attached PowerPoint slides and come prepared with your company-issued Shugo personal assistant and translator.
Regards,
The Banhamminator
| 1 |
O daar had ik eigenlijk op gegokt. Dus net ff een uurtje gespeeld met double XP en Lodas. 2 levels omhoogquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef Karina het volgende:
OK ik ben dom geweest, ik kom er pas NET achter dat de Lodas amulet stackt met de dubbele XP! Ik had dus de hele tijd dat ik aan het grinden was vandaag een amulet kunnen gebruikenMorgen maar wel doen in ieder geval. Of heel misschien dat ik vanavond laat nog een uurtje ga spelen.
Ik merkte dat ik opeens minder XP kreeg, dat kwam omdat mijn rest XP "op" was, daarom dacht ik, eens opzoeken of de Lodas stacken, ja dus. Maar goed, straks nog een uurtje spelen, op de helft naar level 44! Straks eerst eventjes tv kijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O daar had ik eigenlijk op gegokt. Dus net ff een uurtje gespeeld met double XP en Lodas. 2 levels omhoog
Wanneer krijg je die Brusthonin campaigns? Op level 44 zeker? Want volgens mij heb ik die nog niet. Ik ga vandaag in ieder geval weer flink grinden (undead en Sparkles) hopelijk kom ik dan vanavond op level 44! Misschien een SR doen, maar alleen als er al een volle groep is, want ik heb geen zin om een half uur te wachten tot we kunnen beginnen.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Level 45(eer)gisteravond 9 uur 8.5m xp, kwart voor 7 vanavond 70
. Zit nu alweer op 40% van 45. Atm in Steel Rake. Die campaigns van Brusthonin zijn echt te makkelijk
En geven fucking veel xp.
Vergeet die sparkles, doe gewoon die undeads, gaan sneller dood en ze droppen kinahquote:Op zondag 28 februari 2010 09:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die Brusthonin campaigns? Op level 44 zeker? Want volgens mij heb ik die nog niet. Ik ga vandaag in ieder geval weer flink grinden (undead en Sparkles) hopelijk kom ik dan vanavond op level 44! Misschien een SR doen, maar alleen als er al een volle groep is, want ik heb geen zin om een half uur te wachten tot we kunnen beginnen.
De Sparkies droppen andere items dan de undeath, vandaar dat ik die tussendoor doe en ik maak een soort van rondjequote:Op zondag 28 februari 2010 10:22 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Vergeet die sparkles, doe gewoon die undeads, gaan sneller dood en ze droppen kinah
Zodra je 44 bent op Tenacious orfaimam's gaan grinden. En die campaigns zijn vanaf lvl 45
Heb trouwens ook al 1 advanced stigma equippedNu nog 1, alleen die quest is kutter
En ik ga misschien een godstone kopen, zijn atm heel goedkoop.
Ennnn, heb deze: http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=168000047 gekocht. voor 3m maar.
Alsof de heals van een cleric nog niet OP genoeg zijn!quote:Op zondag 28 februari 2010 11:26 schreef Karina het volgende:
[..]
De Sparkies droppen andere items dan de undeath, vandaar dat ik die tussendoor doe en ik maak een soort van rondjeEerst alle "rode" mobs, dan de oranje die vlakbij staan en daarna de rode Sparkies, ik kan bijna de hele tijd op 1 plek blijven staan.
Zojuist 1 uurtje gegrind met amulet en rest XP, tijdens de rest XP kreeg ik iets meer dan 100K XP per mob! Dat ging dus lekker snel. Ook nog even Earth's Wrath 3 gekocht, kan ik ze nog sneller killen
Bijna de hele middag gegrindnog iets minder dan 1 blokje en dan ben ik level 44! Had ik al eerder kunnen zijn, ik zat in een groep voor Spy among the Lepharist, maar helaas gooiden de Elyos weer roet in het eten, we zijn nooit meer begonnen, wat een tijdverspilling. Ik vraag me af of ik die quest OOIT nog kan doen, in dat gebied stikt het elke keer van de Elyos.
Als ik level 44 ben zal ik ook eens kijken voor zo'n Godstone (kan dan de SR pants equippen). Nog even uitzoeken welke een goede is voor een Cleric.
Er zijn dus niet echt Godstones voor Clerics, tenminste, geen die iets met healing doen, dus ik laat dat maar even zitten. Ik heb maar een nieuwe mace gekocht.
Eens.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:25 schreef Karina het volgende:
Ik zit net voor het eerst het stukje over het Aion Magazine te lezen en ik wil het! Maar ik vind het te duurals het nou nog een "papieren" blad was geweest, dan had ik het wel gedaan. Maar betalen voor een nieuwsbrief (nou ja, je krijgt wel wat in game items, maar toch), dat vind ik zonde van mijn geld, ¤ 2,39, daar koop je een tijdschrift voor.
Clerics OP?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:26 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Alsof de heals van een cleric nog niet OP genoeg zijn!![]()
In 1v1 PvP zijn ze de meest OP class, zelfs nog erger dan rangers. Ze zijn gewoon niet dood te krijgen, omdat dmg in PvP nerfed is, maar de heals niet. Daarom kan je het makkelijk bij houden... Als ik een Cleric nuke naar 25% hp gooit die er ff een Radian curetje overheen en good to go. En dan heb ik het nog niet eens over Dispell wat root/sleep/alle abnormal abilities kan dispellen.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:40 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Clerics OP?
Qua dmg misschien, qua heals zijn ze medium.
Persoonlijk vind ik de healers in L2 nog altijd het beste
Soms moet je meerdere keren dispellen voordat het weg is.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:35 schreef Karina het volgende:
Dispel, dispelt lang niet alles heb ik al gemerkt.
Maar ik blijf erbij: er is geen Godstone voor Clerics, zeker niet voor PvE (healing of iets dergelijks) of wel?
Ja, als die cc nou niet te dispellen was... oh wacht.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:14 schreef Jegorex het volgende:
Classes met CC kunnen clerics redelijk makkelijk afmaken hoor
In L2 kon geen enkele class een healer afmaken in 1v1 en zelfs 2v1.
Daar stond dan wel tegenover dat een healer ook absoluut geen dmg deed.
Fear, sleep, tree kun je niks tegen doen als je alleen bent.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ja, als die cc nou niet te dispellen was... oh wacht.
En Clerics kunnen misschien het beste silence godstones gebruiken
Er is nog een spell waar ik niets tegen kon doen, dan word je veranderd in soort van roze "spirit", geen idee hoe het heet, heel irritant in ieder geval. Ik denk een spell van een Sorcerer.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Fear, sleep, tree kun je niks tegen doen als je alleen bent.
Silence is alleen met healing potions te verwijderen.
Ik denk dat het Curse of Fire is. Ik heb voornamelijk magic boost, weinig resist (boost voor solo questing). Voor PvP maar wat resist manastones equippen, ik heb nu 2 paar boots, dus 1 paar kan ik dan met resist equippen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:39 schreef Frankz0rz het volgende:
Je bedoelt Fear van een SM denk ik. En Sleep/Tree duurt hooguit 5sec op de meeste spelers.. zeker clerics die m.resist hebben zullen er minder last van hebben
Nee, questen zal het niet worden inderdaad. Ik wil alleen nog de Spy among the Lepharists doen en de Campaign quest in de Arena, met die laatste wacht ik nog tot level 45, dan is het denk ik makkelijk te doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Tsja, questing is ook niet the way to go op 40+, als je dat WIL doen ga je nooit 50 worden kan ik je vertellen. Ik wil niet meer questen, omdat ze toch allemaal hetzelfde zijn. Gewoon grinden op mobs is het meest effectief. Ik ben bang dat je toch maar beter op die Orfaimam's moet gaan, ze droppen idd geen kinah maar zijn wel het beste voor 44 en 45. Op 46 kan je naar Adma Stronghold gaan en op lvl 49 undeads grinden, die droppen ook weer een hoop kinahDaar zit je in principe tot je lvl 50 dinged.
Goede zaak! Vooral het betalen voor binding vind ik belachelijk en ontzettend duur ook.quote:Soul Healing, Soul Binding, and Flight Transportation cost decreases
Verassendquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik ben (ook) asmo op Gorgos dus je zit op de juiste faction atm. Elyos zijn helemaal nergens meer, worden overlopen etc. Veel zijn er al gequit.
Welkom bij Aionquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Verassend
Ik denk dat over het algemeen al veel mensen gestopt zijn :x
Oh well, misschien morgen of overmorgen m'n account maar eens betalen en het allemaal zelf zien.
Het viel me overigens wel op dat er maar 1 patch voor me beschikbaar was (sinds November 2009); maarja... het zal wel goed zijn XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |