abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 14:32:36 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_78099257
Makkelijke quests wil ik wel van de Elyos overnemen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78100620
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:23 schreef shythe het volgende:

[..]

een scheerapparaat om dat verdomde konthaar weg te halen

Heb wat Elyos guards gekite bij Asteria en dat ging best goed Ga ik vaker doen denk ik.
pi_78110318
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Gear heb ik nog niet veel gehad, 1 maal een ring, wel heel veel recipes, maar die verkopen niet al te best. Flux inderdaad ook best veel, maar ook die verkopen niet zo ontzettend goed meer, ik had een gele (weet niet meer welke), maar die verkoopt voor geen meter.

@Brentmeister: ik kan je een uitnodiging sturen ? Voor een trial.
Heel graag! Lijkt me wel een mooi spel, maar zou het wel willen proberen voordat ik het eventueel aanschaf. Ik PM mijn adres even.
Oh, and that's a bad miss!
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:16:41 #204
216908 shythe
spamt er op los
pi_78110603
heb je ook andere MMO's gespeeld?
pi_78111098
Voornamelijk World of Warcraft, Chronicles of Spellborn meer uitgeprobeerd.
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 19:38:45 #206
9859 crew  Karina
Woman
pi_78111588
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:10 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Heel graag! Lijkt me wel een mooi spel, maar zou het wel willen proberen voordat ik het eventueel aanschaf. Ik PM mijn adres even.
Uitnodiging verzonden.

Have fun!
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 19:41:46 #207
9859 crew  Karina
Woman
pi_78111720
Restoring Beluslan Fortress afgemaakt en ik heb nu nog 1 soloquest (die eerst gebugged was), daarvoor moet nu ik naar Dewi, maar helaas is dat gebied weer helemaal bedolven onder Elyos (allemaal level 50 denk ik), dus ik kan er niet komen.

Ook heb ik nog een andere quest, maar die is in de Abyss en daarvoor moet ik naar een NPC in Sulfur, maar die is al een paar dagen in handen van Elyos, dus dat gaat ook al niet door.

Wel weer aardig wat verdiend, van de week weer wat oaths kopen voor mijn laatste item, de ring.
niet zo tof doen
pi_78112507
Als er een trial voor deze game is (die door spelers uitgegeven kan worden oid.) dan houd ik me aanbevolen
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 20:02:24 #209
9859 crew  Karina
Woman
pi_78112780
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:55 schreef Frankz0rz het volgende:
Trouwens Karina, wist je dat er een lvl 43 repeatable is voor die Balaurs? Die ga ik denk ik er steeds bij doen, 312k is niet verkeerd.
Je bedoelt die met zoveel raiders en zoveel crusaders killen? Die heb ik van het weekend (met de dubbele XP) steeds gedaan). Of bedoel je die niet, ik ben pas level 42 (nu dan, met die repeatable was ik nog 41), dus misschien is er nog een andere?

@RRGJL je kunt mij een PM sturen met je emailadres, dan kan ik een invite geven, ik weet niet hoeveel ik er totaal kan uitgeven, mocht het niet meer lukken, dan hoor je het.
niet zo tof doen
pi_78114180
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef Karina het volgende:

[..]

@RRGJL je kunt mij een PM sturen met je emailadres, dan kan ik een invite geven, ik weet niet hoeveel ik er totaal kan uitgeven, mocht het niet meer lukken, dan hoor je het.
quote:
You can extend a maximum of four invitations at any one time. As soon as one of your friends converts to a standard account, we'll allow you to send another invitation to someone else.
Op dit moment zit ik jammergenoeg helemaal vol, hopelijk nemen ze allemaal een account en kopen ze minstens 1 maand speeltijd, dan kan ik ook weer gratis spelen
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 20:50:10 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_78115288
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef Jegorex het volgende:

[..]

[..]

Op dit moment zit ik jammergenoeg helemaal vol, hopelijk nemen ze allemaal een account en kopen ze minstens 1 maand speeltijd, dan kan ik ook weer gratis spelen
Ik heb er nog 1 over dus volgens mij

Ja dus, RRGJL je invite is onderweg.
niet zo tof doen
pi_78116371
Bedankt voor de invite Karina
Downloading... nog +/- anderhalf uur
pi_78116730
Je moet wel weten dat Aion na lvl 35 niks anders dan pure grind is . Daarvoor is het een leuk spel met redelijk wat quests (je kan dan natuurlijk ook grinden ). Die trial vind ik zelf een beetje kansloos, je kan maar maximaal tot level 7 geloof ik? Daarin kan je niet eens het leukste op Aion doen; Vliegen/Gliden.
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 21:20:19 #214
9859 crew  Karina
Woman
pi_78116833
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef RRGJL het volgende:
Bedankt voor de invite Karina
Downloading... nog +/- anderhalf uur
Graag gedaan, benieuwd of je het wat vindt.

Wat Frankz0rz klopt wel, maar ik ga morgen eens kijken of ik een groep kan vinden voor Bakarma of voor Spy among the Lepharists, vanavond niet zoveel gespeeld (wilde ook Lost kijken). Wel net die ene quest gedaan (die bugged zeg maar), dat is alleen maar, ga naar die, ga naar die en dan klaar. Gelukkig heb ik wat scrolls gekocht, ook voor Beluslan, dus dan gaat het wel redelijk snel.
niet zo tof doen
pi_78117407
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:18 schreef Frankz0rz het volgende:
Je moet wel weten dat Aion na lvl 35 niks anders dan pure grind is . Daarvoor is het een leuk spel met redelijk wat quests (je kan dan natuurlijk ook grinden ). Die trial vind ik zelf een beetje kansloos, je kan maar maximaal tot level 7 geloof ik? Daarin kan je niet eens het leukste op Aion doen; Vliegen/Gliden.
Hmm ach, wilde het gewoon eens proberen.
Ik heb lang wow gespeeld maar dat ook opgegeven omdat ik er enerzijds te verslaafd aan raakte, maar het anderzijds ook teveel tijd kostte en te saai werd.
Ik zie wel wat ik hiervan vind
pi_78130208
Lol We hebben vannacht om half 1 Asteria overgenomen van Elyos. Zullen ze niet leuk ivnden denk ik. Probleem is alleen dat we nu geen forts meer kunnen overnemen zonder dat Elyos die 15% dmg buff krijgen.

Elyos 18% influence, Balaur 14, Asmo's 68%, Siel West geeft 8% influence dus dat zou 76% zijn

En ik heb ff zitten rekenen Karina. Volgens mij is die Balaur spot MET de repeatable wel de beste spot om te grinden op 42 . Behalve elites natuurlijk Maar wat afwisseling is wel leuk.

[ Bericht 17% gewijzigd door Frankz0rz op 18-02-2010 10:27:58 ]
pi_78135655
wtf.. "ID or password does not match"...
Op de website kan ik er gewoon mee inloggen

Edit: Oh je moet de region aanpassen in settings. Lekker logisch. Nee joh, natuurlijk wil ik op US servers spelen, met een ping van 3000 !

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2010 13:10:16 ]
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 13:52:51 #218
9859 crew  Karina
Woman
pi_78137586
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Lol We hebben vannacht om half 1 Asteria overgenomen van Elyos. Zullen ze niet leuk ivnden denk ik. Probleem is alleen dat we nu geen forts meer kunnen overnemen zonder dat Elyos die 15% dmg buff krijgen.

Elyos 18% influence, Balaur 14, Asmo's 68%, Siel West geeft 8% influence dus dat zou 76% zijn

En ik heb ff zitten rekenen Karina. Volgens mij is die Balaur spot MET de repeatable wel de beste spot om te grinden op 42 . Behalve elites natuurlijk Maar wat afwisseling is wel leuk.
Ja precies, dat idee had ik ook al, ik deed eerst de Lepharists (voor oaths), maar die zijn nu te laag geworden. Die Balaur zijn prima te doen, het enige probleem daar is dat er een rift in de buurt zit en je nogal veel kans hebt gekilled te worden door Elyos, maar goed de Obelisk is vlakbij, dus echt een ramp is het niet.
niet zo tof doen
pi_78138842
Bij ons hebben de Asmo's nu 0 forts
En dat terwijl ze een maand geleden bijna alles hadden.
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:54 schreef RRGJL het volgende:
wtf.. "ID or password does not match"...
Op de website kan ik er gewoon mee inloggen

Edit: Oh je moet de region aanpassen in settings. Lekker logisch. Nee joh, natuurlijk wil ik op US servers spelen, met een ping van 3000 !
Ik waarschuw je nog even om niet lvl7 te worden, als je lvl6 bent gewoon stoppen met lvlen en van de omgeving genieten
pi_78141799
Hmm ik twijfel nog. Wat me er bevalt aan het spel tot nu toe is dat het niet zwaar maar toch best mooi is.
Spells enzo zien er leuk uit (ben mage).
Maarja, als het weer zo verslavend is En dat maandelijks betalen he Ik denk er nog even over na. lol
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:31:13 #221
216908 shythe
spamt er op los
pi_78143607
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:27 schreef Brentmeister het volgende:
Voornamelijk World of Warcraft, Chronicles of Spellborn meer uitgeprobeerd.
Ik kom ook van een lange tijd WoW, en iets aan aion is leuk, houd je er in, maar ik ben wel teleurgesteld door de quests... in WoW deed je altijd quests/instances, heb daar nooit doelloos mobs staan killen en dat doe je bij aion wel veel meer.

maar verder vind ik aion wel veel beter
pi_78182523
Nog 5.5m xp/2 bars tot 43 Die undeads in Brusthonin zijn echt relaxt
  Moderator vrijdag 19 februari 2010 @ 16:22:44 #223
9859 crew  Karina
Woman
pi_78189034
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Nog 5.5m xp/2 bars tot 43 Die undeads in Brusthonin zijn echt relaxt
Oh, waar zijn die, in de buurt van dat kamp op het eind zeker, ben daar 1 keer geweest voor een quest?

Die Balaur gaan wel goed, maar bij Hoarfrost heb je echt heel veel Elyos steeds. Tijd voor verandering En groepjes vind ik ook maar niet alleen voor level 50 quests zie ik wat voorbijkomen en ook nu voor juist veel lagere BCV en zo (waarschijnlijk dus nu veel level 50 die maar een alt zijn begonnen). Ik denk dat ik ook moet grinden tot level 43.

Ik gebruik nu wel zoveel mogelijk de XP muntjes, dan gaat het in ieder geval IETS sneller.
niet zo tof doen
pi_78208247
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:22 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh, waar zijn die, in de buurt van dat kamp op het eind zeker, ben daar 1 keer geweest voor een quest?

Die Balaur gaan wel goed, maar bij Hoarfrost heb je echt heel veel Elyos steeds. Tijd voor verandering En groepjes vind ik ook maar niet alleen voor level 50 quests zie ik wat voorbijkomen en ook nu voor juist veel lagere BCV en zo (waarschijnlijk dus nu veel level 50 die maar een alt zijn begonnen). Ik denk dat ik ook moet grinden tot level 43.

Ik gebruik nu wel zoveel mogelijk de XP muntjes, dan gaat het in ieder geval IETS sneller.
Elyos hebben opgegeven om nog langer naar sieges te komen, dus nu hangen ze 24/7 in Beluslan rond. Np voor mij, want ik zit in Brusthonin Heb het geteld en kreeg met lodas 1m xp in 15min. Ben dan ook al sinds 3 uur lvl 43. Heb gelijk de eerste 4 betoni quests gedaan, moet nu alleen de reapers nog. Doe ik misschien vannacht, waarschijnlijk morgen nacht met legion.
  Moderator zaterdag 20 februari 2010 @ 09:09:45 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_78220388
Gisteravond ook maar richting Brusthonin vertrokken en wat undead en andere mobs gekilled. Ik kon geen muntje gebruiken, die was nog on cd. Vandaag komt er helaas niets van spelen, morgen maar weer verder daar plus mijn ogen openhouden voor een groepje voor Spy.

Ik heb ook nog een quest in de dat deel waar de Seiren's quest was. Maar daar wacht ik nog even mee, die lijkt me nog te lastig voor level 42.

Over de chat hoorde ik dat de Elyos gisteren in Beluslan Fortress waren en daar iedereen aan het mollen waren, daar ga ik dus ook maar even niet naar toe.
niet zo tof doen
pi_78221059
Wat een kutnolifers zijn die Elyos toch ook . Vannacht de HELE tijd lastig gevallen door een groepje lvl 50 elyos, we hadden onze kisk een redelijk eind verderop staan, maar zodra ze ons nergens meer zagen liepen ze gewoon weer terug naar de reapers omdat we daar uiteindelijk toch heen moeten . Heb er 1 kunnen kiten samen met nog iemand en ben uitendelijk om kwart voor 5 maar gekapt ermee .
pi_78251650
Alquimia run gedaan voor A Spy Among the Lepharists, dropte aardig wat skill books Ranger had Shackle Arrow (t.w.v 1m+), ik had Force Cleave (glad) 80k en Punishing Wind van Cleric staat voor 2.9kk op broker atm.
  zondag 21 februari 2010 @ 11:38:20 #228
216908 shythe
spamt er op los
pi_78257904
nicccccccccccce... misschien dat ik NTC ga doen, als jij wiilt tanken ik ga niet mn leven in de handen van een willekeurige spanool leggen
pi_78258218
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:38 schreef shythe het volgende:
nicccccccccccce... misschien dat ik NTC ga doen, als jij wiilt tanken ik ga niet mn leven in de handen van een willekeurige spanool leggen
Kan misschien vandaag wel, als ik zin heb Vanavond niet denk ik. Siege, Betoni, Siege
pi_78322824
Ik heb net een demo-account aangemaakt (bedankt Karina!) en probeer nu in te loggen, maar ik krijg steeds de melding dat mijn id of password verkeerd is. Op de site kan ik wel gewoon inloggen met dezelfde gegevens. Doe ik iets verkeerd?
pi_78323951
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef Brentmeister het volgende:
Ik heb net een demo-account aangemaakt (bedankt Karina!) en probeer nu in te loggen, maar ik krijg steeds de melding dat mijn id of password verkeerd is. Op de site kan ik wel gewoon inloggen met dezelfde gegevens. Doe ik iets verkeerd?
Waarschijnlijk klopt het niet waar je client op wil inloggen. Die moet je naar EU zetten. Hij wil wel eens op USA staan
pi_78329502
Ik hoor het van wel meer mensen die er problemen mee hebben eigenlijk, heb het zelf ook een tijdje gehad, is vanzelf weer weggegaan though.

Anyway, vanavond King Consierd gekilled, was makkelijk dan ik dacht . Eerste 25% gewoon tank & spank op 75% wat Stun AoE's en op 50% ads (die heel weinig hp hadden voor elites). King's Jewel gedropt en ik hoogste gerollt
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 07:30:19 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_78331645
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef Brentmeister het volgende:
Graag gedaan

Je zit inderdaad waarschijnlijk in de verkeerde "region".
Zie hier.

Ik ben alleen nog maar aan het grinden tegenwoordig en goed opletten in de chat voor groepen, maar die zijn er gewoon niet. Iedereen is of level 50 of weer opnieuw begonnen lijkt wel. Want als ik met mijn Templar inlog (die nu als bankalt fungeert) krijg ik om de haverklap tells voor NTC!

Als ik groepen zie voor mijn level dan is het meestal een groepje van 1 die het na een tijdje weer opgeeft. Voor de sieges is ook amper animo, het blijft behelpen op Spatalos.

Voordeel van grinden is wel dat je heel wat loot en weer kunt verkopen, dus straks kan ik aardig wat gear kopen denk ik
niet zo tof doen
pi_78331815
Bedankt Tha_t en Karina! Dit was idd het probleem. Moet zeggen dat dat niet echt duidelijk aangegeven wordt.
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 08:25:33 #235
9859 crew  Karina
Woman
pi_78332010
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 07:59 schreef Brentmeister het volgende:
Bedankt Tha_t en Karina! Dit was idd het probleem. Moet zeggen dat dat niet echt duidelijk aangegeven wordt.
Klopt en ook stom dat je standaard als US wordt aangemeld zeg maar.
niet zo tof doen
pi_78333844
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 07:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Graag gedaan

Je zit inderdaad waarschijnlijk in de verkeerde "region".
Zie hier.

Ik ben alleen nog maar aan het grinden tegenwoordig en goed opletten in de chat voor groepen, maar die zijn er gewoon niet. Iedereen is of level 50 of weer opnieuw begonnen lijkt wel. Want als ik met mijn Templar inlog (die nu als bankalt fungeert) krijg ik om de haverklap tells voor NTC!

Als ik groepen zie voor mijn level dan is het meestal een groepje van 1 die het na een tijdje weer opgeeft. Voor de sieges is ook amper animo, het blijft behelpen op Spatalos.

Voordeel van grinden is wel dat je heel wat loot en weer kunt verkopen, dus straks kan ik aardig wat gear kopen denk ik
Bij ons is het 100% omgedraaid. Alle Elyos hopen op Server Transfers/merges.. We hebben atm de hele upper abyss in handen (en mijn legion Sulfur ). Elyos hebben zo'n beetje opgegeven, en ik kan ze wel begrijpen. Onze zerg is atm echt heel groot. Laatst hadden we een Deity Killer in Miren, kregen we daar bovenop nog een grote zerg van Elyos, we konden gewoon die deity killer doden en tegelijkertijd de Elyos wipen bij de gate. Gisteravond weer met Miren, 80% stond towers te farmen voor medals, hoorde dat Elyos groupte bij Eastern Shard, 20% ging daarheen en heeft ze gewoon gewiped.

Enige probleem is nu die 20% dmg buff. De meningen zijn heel erg verdeeld bij Asmo's. 50% wil gewoon schijt hebben aan die buff en de hele abyss veroveren (o.a mn legion), de andere 50% wil ze Siel West & East laten houden en die buff niet krijgen.

Afgelopen zondag had trouwens een noob legion Siel West van ons gepakt waardoor we Roah konden overnemen In 15min gedaan, MET Elyos resistance. Best netjes al zeg ik het zelf

Edit: En jewel verkocht voor 950k

[ Bericht 1% gewijzigd door Frankz0rz op 23-02-2010 12:21:51 ]
pi_78346809
Aion ..2 maanden volgehouden dat spel daarna had ik er geen zin meer in.

5 chars op 30 voor die armor/weapon set.
Alles tot +5 gemaakt.
Klauwen vol kinah uitgegeven daaraan... wat al niet makkelijk was om zoveel miljoen bij elkaar te krijgen. :S
(plus alles +75 hp stones voor mn cleric )

Maar nee de hoeveelheid grind werd me teveel uiteindelijk.
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 16:22:39 #238
9859 crew  Karina
Woman
pi_78348384
Ik heb nog tot 1 april betaald, kijken of ik het daarna verder wil spelen, anders maar weer naar WoW of iets anders proberen tot Cataclysm uitkomt, ik zat aan GW te denken misschien.
niet zo tof doen
pi_78351443
Mijne loopt tot 3 april, ik ga em wel verlengen. Ik heb de fun weer teruggevonden en de grind is wel is niet zo erg meer, vind ik. Heb ook dat cleric skillbook verkocht voor 2.3kk, had 6.5m kinah Curse of Weakness II voor 1.34m (2.8 op broker) gekocht en klaar om te gaan met advanced stigma's op 45
pi_78372239
Net begonnen met de demo en het was een leuke eerste kennismaking. Het spel doet heel erg aan WoW denken, wat het voor mij iig makkelijk te beginnen maakt. Ik vind het spel echt een prachtige sfeer uitstralen, dat vind ik erg belangrijk in een MMO. Het is een sfeervolle en levendige wereld. Ik heb natuurlijk nog maar een heel klein stukje gezien, maar wat ik op filmpjes zie belooft wel wat.
pi_78378811
Dit weekend is er weer dubbel EXP
quote:
Greetings Daevas,

Who’s ready for another Double Experience Weekend?! That’s right! It’s time to once again stock up on caffeinated products in preparation for a weekend without sleep. This Friday, February 26th, at 7:00 p.m GMT, we will enable double experience on all European servers. The experience bonus will run through the weekend before ending on Monday at 7:00 a.m. GMT.

Clear your schedule and get yourself ready for some double experience goodness! J

-The Aion Community Team
  Moderator woensdag 24 februari 2010 @ 07:28:44 #242
9859 crew  Karina
Woman
pi_78381119
quote:
Ah mooi, ik word een beetje moe van het grinden. Als ik level 43 haal heb ik tenminste weer wat nieuwe quests!
niet zo tof doen
pi_78382762
Super! lekker 45 worden dus.

Kijk de chat
pi_78448166
44

Waar zit iedereen hier?
  Moderator donderdag 25 februari 2010 @ 20:52:37 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_78451805
Ik was aan het grinden (weer) nog een heel klein stukje dan ben ik level 43, maar ik had geen zin meer. Morgen nog eventjes en dan level 43 eindelijk dan maar weer eens SR doen, voor de rest geen groepen te vinden nog steeds

De hele tijd undeath aan het grinden, ik dacht, even wat anders en ik pak een hill sparky en de eerste die ik kill dropt een Splendor of Flight nog eventjes wachten tot ik die kan gebruiken, maar toch mooi meegenomen. Trouwens geen hond te bekennen daar waar ik aan het grinden was, compleet uitgestorven, ook in dat dorpje zie je maar heel weinig mensen.

En de verkoop gaat nog steeds voor geen meter, mijn warehouse zit stampvol ondertussen. Ik ga morgen wel wat oude quests (van MM en zo) abandonen, die ga ik toch niet meer doen, dan is er ook weer plek voor wat nieuwe, level 43, quests.

En volgens mij moet ik ook nog een keer trainen.
niet zo tof doen
pi_78462901
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik was aan het grinden (weer) nog een heel klein stukje dan ben ik level 43, maar ik had geen zin meer. Morgen nog eventjes en dan level 43 eindelijk dan maar weer eens SR doen, voor de rest geen groepen te vinden nog steeds

De hele tijd undeath aan het grinden, ik dacht, even wat anders en ik pak een hill sparky en de eerste die ik kill dropt een Splendor of Flight nog eventjes wachten tot ik die kan gebruiken, maar toch mooi meegenomen. Trouwens geen hond te bekennen daar waar ik aan het grinden was, compleet uitgestorven, ook in dat dorpje zie je maar heel weinig mensen.

En de verkoop gaat nog steeds voor geen meter, mijn warehouse zit stampvol ondertussen. Ik ga morgen wel wat oude quests (van MM en zo) abandonen, die ga ik toch niet meer doen, dan is er ook weer plek voor wat nieuwe, level 43, quests.

En volgens mij moet ik ook nog een keer trainen.
Je zit gewoon op een kut server (vooral een kutfaction OP een kut server, maar ik hou überhaupt niet van de drukste servers, geef mij maar iets daaronder), ik leef met je mee Nja het goede is dat er server transfers aankomen, kan je naar Gorgos komen Of het gratis is is een ander verhaal..

Heb eindelijk mn Betoni's tome .

En met die quests.. Ik heb gemerkt dat zonder het bewust te doen ik amper nog quest, gewoon grinden. Is de effectiefste manier. Ik heb ook het meeste al weggegooit, alleen questen met 1m+ xp doe ik nog (mits ze niet te lang duren, als kill 20 van die en 25 van die)
pi_78463241
Shit, helaas is m'n demo-account nu alweer verlopen Niet echt heel goed kunnen spelen dus. Eerste indrukken: Goeie sfeer, mooie omgeving, besturing is goed. Over de quests/spelverloop weet ik helaas nog niets Twijfel, twijfel.
pi_78463735
Ik zal het spelverloop wel even beschrijven hieronder (sorry voor wall of text )

Als je trouwens mooie omgevingen wilt moet je vooral Elyos worden (als je dat al niet was?), ik vind Asmo land maar saai. Ishalgen is 1 van de mooiste al zeg ik het zelf. In het begin beetje dark/grauw, erna kom je in Munihele Forest wat bijna op een Elyos land lijkt, erna weer wat grauw wasteland. Morheim slaat nergens op, in het begin is het sneeuw, dan gaat het opeens over in woestijn en daaronder weer naar lava-achtige zooi (een vulkaan zit er ook ergens). Beluslan is zo ongeveer 99% sneeuw. Brusthonin lijkt soms net Elysea maar is meerendeel gewoon wasteland.

Van Elyos kant weet ik niet zoveel af, ben alleen maar in Eltnen en Heiron geweest. Eltnen is gewoon een forest en een hele grote desert (wel chill om te hiden van Elyos ). Heiron is het mooiste. Je hebt een hele jungle aan het oosten van Heiron, daar middenin een wasteland en aan de rechterkant is het een soort half wasteland/normaal land.

Over de quests kan ik je zeggen dat je er t'm lvl 30ish dood mee word gegooit, maar ze erna drastisch veranderen/afnemen. Na 30 krijg je in Morheim voornamelijk nog maar groep questen (die ik nooit gedaan heb, ookal zijn ze de moeite opzich wel waard qua xp, ze zijn best kut.) De meeste mensen gaan op dat punt dan ook naar Beluslan toe, solo questen. Daar ben je wel redelijk zoet met questen t/m 32 ofzo, daarna KAN je bij Asteria de repeatable gaan doen (in de abyss, mits je faction dat fortress bezit) tot 34/35, daarna beginnen de questen af te nemen.

35-38 zijn eigenlijk allemaal grind levels en daar moet je gewoon z.s.m door zien te komen (echt heel saai). Op 38 is het het beste om weer in de abyss te grinden (repeatable quests van fortressen in upper abyss), mocht je de luxe hebben dat jouw faction alle middel forts heeft in upper abyss, schiet dat erg op (zowel in xp als kinah). Je grind waarschijnlijk dan in de abyss tot je 42 bent, daarna ben je (voorlopig) klaar in de abyss tot level 47 ofzo. Geen enkele mob rond dat level daar. Daarom gaat zo'n beetje iedereen dan ook grinden in Brusthonin (Theobomos voor Elyos) op lvl 42. Vanaf 42 is het basically grinden, grinden, grinden op Undeads tot aan lvl 50.

En tsja, op 50 gaat de grind verder. Je moet grinden voor Abyss Points, voor je endgame gear (Fenris/Miragent) en HEEL veel geluk hebben . Je moet 125 items verzamelen die 250-300k (ligt aan je server) kosten en hopen dat je craft proct in het item dat je nodig hebt. Anders krijg je nooit meer dan 3 pieces daarvan.

Dit is wel vanuit asmo perspectief beschreven Het zal bij Elyos wel ongeveer hetzelfde gaan denk ik zo.
pi_78466615
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:13 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Je zit gewoon op een kut server (vooral een kutfaction OP een kut server, maar ik hou überhaupt niet van de drukste servers, geef mij maar iets daaronder), ik leef met je mee Nja het goede is dat er server transfers aankomen, kan je naar Gorgos komen Of het gratis is is een ander verhaal..
Als ik NCsoft was zou ik transfers alleen mogelijk maken van servers waar je ras opper machtig is naar servers waar hetzelfde ras minder sterk is.
Als je dus al in de minderheid bent dan zou ik het niet mogelijk maken de server te verlaten.

Maar ik ben geen NCsoft, dus ik heb geen idee hoe zij het gaan doen
  Moderator vrijdag 26 februari 2010 @ 09:14:15 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_78469154
Dat grinden gaat inderdaad best snel, ik had het eigenlijk nog niet zo heel veel gedaan, ik probeerde alleen maar groepjes te vinden en tussendoor een beetje te gatheren. Ik heb gisteren ongeveer anderhalf uur gespeeld en 5 "blokjes" gelevelled, in het begin wel met een amulet voor extra XP.

Sommige classes kunnen denk ik wel sneller levellen met grinden, ik moet toch best vaak rusten omdat ik oom ben.

Het voordeel van grinden is wel dat je niet doodgaat (als je een beetje oplet tenminste) en dat je heel wat zooi loot, helaas geen leuke gear of wapens, dat komt maar heel zelden voor. Ik hoop altijd op wat witte drops, die kun je altijd voor aardig wat Kinah aan de vendor verkopen.

De quests met 20 mobs killen doe ik juist altijd wel, dat is grinden plus nog wat extra XP en een reward van de quest.
niet zo tof doen
pi_78470055
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:14 schreef Karina het volgende:
Dat grinden gaat inderdaad best snel, ik had het eigenlijk nog niet zo heel veel gedaan, ik probeerde alleen maar groepjes te vinden en tussendoor een beetje te gatheren. Ik heb gisteren ongeveer anderhalf uur gespeeld en 5 "blokjes" gelevelled, in het begin wel met een amulet voor extra XP.

Sommige classes kunnen denk ik wel sneller levellen met grinden, ik moet toch best vaak rusten omdat ik oom ben.

Het voordeel van grinden is wel dat je niet doodgaat (als je een beetje oplet tenminste) en dat je heel wat zooi loot, helaas geen leuke gear of wapens, dat komt maar heel zelden voor. Ik hoop altijd op wat witte drops, die kun je altijd voor aardig wat Kinah aan de vendor verkopen.

De quests met 20 mobs killen doe ik juist altijd wel, dat is grinden plus nog wat extra XP en een reward van de quest.
Maar je moet natuurlijk wel de xp/min ratio in de gaten houden Als je 20min bezig bent voor een quest met 500k als reward..

Zit alweer op 10% omdat ik Betoni had afgerond Vandaag even doorgrinden naar de 25% en dan van 't weekend aan de slag naar 45.
pi_78470345
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:53 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Maar je moet natuurlijk wel de xp/min ratio in de gaten houden Als je 20min bezig bent voor een quest met 500k als reward..
Jij ziet die 500k als een reward. Eigenlijk moet je die 500k als een extra zien bovenop de EXP die je va de mobs hebt gekregen. Althans ik denk dat ze het zo bedoelt. If not, zo bekijk ik het wel iig
pi_78471242
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:03 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Jij ziet die 500k als een reward. Eigenlijk moet je die 500k als een extra zien bovenop de EXP die je va de mobs hebt gekregen. Althans ik denk dat ze het zo bedoelt. If not, zo bekijk ik het wel iig
ja ik snap haar wel, maar in 15 minuten kan je 1m xp halen met pure grind, het lopen, zoeken etc is een grotere tijdverspilling dan je denkt

Ik heb dat grinden maar gelaten voor wat het is vandaag. Ga vandaag denk mn Alchemy wat levelen en me voorbereiden op double xp weekend (~500 mana pots maken )

Ik heb berekend dat je op L45 trouwens al gelijk een goeie 11m xp aan quests kunt doen. 2 campaigns in Brusthonin voor ~8m xp die je kan soloen, en 2 advanced stigma quests van ~4m xp, best lekkere boost zo in het begin van een level
  Moderator vrijdag 26 februari 2010 @ 11:28:02 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_78473220
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:03 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Dat bedoel ik inderdaad En meestal zijn de mobs toch vlak bij elkaar, dus de extra xp van de quest is dan mooi meegenomen, alleen het inleveren van de quest kost iets tijd, dat wel, maar meestal is de questgiver toch wel bij een binding point.

Wel level 43 nu en het trainen stelde niet zoveel voor, geen nieuwe skills, alleen upgrades. Ben nu de trial van GW aan het downloaden, kijken wat dat is voor de grap.

[ Bericht 13% gewijzigd door Karina op 26-02-2010 12:56:09 ]
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 26 februari 2010 @ 21:18:33 #255
9859 crew  Karina
Woman
pi_78496118
Er zijn weer in-game items, amulets en revival stones. Nog een maandje en dan de wings!
niet zo tof doen
  vrijdag 26 februari 2010 @ 21:22:06 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78496297
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Karina het volgende:
Er zijn weer in-game items, amulets en revival stones. Nog een maandje en dan de wings!
Soaring daeva?

Ik krijg 2 maart mijn ingame items.
En dan ene maand later soaring.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator vrijdag 26 februari 2010 @ 22:27:48 #257
9859 crew  Karina
Woman
pi_78499969
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Soaring daeva?

Ik krijg 2 maart mijn ingame items.
En dan ene maand later soaring.
Geloof dat het zo heet, de zesmaandenlid bonus zeg maar.
niet zo tof doen
pi_78505997
Er is dus een Aionmagazine (pre-order nu), waarbij je als je die besteld fucking mooie wings krijgt en black/white dyes. Je kan 5 dyes krijgen voor 3 euro ofzo, koop je een 12 maanden abbo voor 28 euro krijg je die wings en 15 black/white dyes . Ik wil ze verdomme.

pi_78507630
Ik heb die abbo al aangeschaft, het zijn trouwens paarse wings
Op de screenshot zie je ook de pilot hat die je erbij krijgt.
En omdat ik gepreorderd heb heb ik in totaal 15 white dyes gekregen. (die heb ik nog niet gebruikt)

Groot formaat
pi_78507752
Meh ik wil ze ook erg graag, maar het is geen 28 euro waard. Krijg sowieso ook veteran wings over een ruime maand dusja..
pi_78507823

Dit zou dus de 1.9 content update zijn voor Q2 van 2010, ben benieuwd..
pi_78508442
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:45 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]

Dit zou dus de 1.9 content update zijn voor Q2 van 2010, ben benieuwd..
Ze krijgen Tutty 'n' Beans

Gezien de laatste alinea's denk ik niet dat die brief helemaal officieel is
quote:
We'll be serving a light lunch featuring the usual Tutty 'n' Beans. Please discuss any vegetarian needs with the office manager. Please do not come wearing one of the transformed shapes from the Solorius items, we want attendees to be able to readily recognize each other.

Review the attached PowerPoint slides and come prepared with your company-issued Shugo personal assistant and translator.

Regards,

The Banhamminator
En daarnaast is hij waarschijnlijk "gelekt" door de US Community Manager Tamat:
1http://i915.photobucket.com/albums/ac351/Tamat48/leakedinfoz.jpg

Zal wel een inofficiele aankondiging zijn wat er gaat komen ofzo

[ Bericht 9% gewijzigd door Jegorex op 27-02-2010 01:13:06 ]
pi_78508489
Geen idee wat dat is

Daily quests lijkt me wel leuk. New abilities zullen we skills zijn neem ik aan? Ze mogen van mij ook best die 4k dp skill van Sorcs weghalen en er wat meer AoE spells voor terug doen.

Heb vanavond overigens (9u-12u) van 8.5m xp ff naar 26m xp gegrind Gaat echt hard.
  Moderator zaterdag 27 februari 2010 @ 19:42:53 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_78528599
OK ik ben dom geweest, ik kom er pas NET achter dat de Lodas amulet stackt met de dubbele XP! Ik had dus de hele tijd dat ik aan het grinden was vandaag een amulet kunnen gebruiken Morgen maar wel doen in ieder geval. Of heel misschien dat ik vanavond laat nog een uurtje ga spelen.
niet zo tof doen
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:47:09 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78528761
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef Karina het volgende:
OK ik ben dom geweest, ik kom er pas NET achter dat de Lodas amulet stackt met de dubbele XP! Ik had dus de hele tijd dat ik aan het grinden was vandaag een amulet kunnen gebruiken Morgen maar wel doen in ieder geval. Of heel misschien dat ik vanavond laat nog een uurtje ga spelen.
O daar had ik eigenlijk op gegokt. Dus net ff een uurtje gespeeld met double XP en Lodas. 2 levels omhoog
L'Amour menaçant:
  Moderator zaterdag 27 februari 2010 @ 19:54:30 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_78529078
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O daar had ik eigenlijk op gegokt. Dus net ff een uurtje gespeeld met double XP en Lodas. 2 levels omhoog
Ik merkte dat ik opeens minder XP kreeg, dat kwam omdat mijn rest XP "op" was, daarom dacht ik, eens opzoeken of de Lodas stacken, ja dus. Maar goed, straks nog een uurtje spelen, op de helft naar level 44! Straks eerst eventjes tv kijken.
niet zo tof doen
pi_78541651
Level 45 (eer)gisteravond 9 uur 8.5m xp, kwart voor 7 vanavond 70 . Zit nu alweer op 40% van 45. Atm in Steel Rake. Die campaigns van Brusthonin zijn echt te makkelijk En geven fucking veel xp.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frankz0rz op 28-02-2010 02:51:40 ]
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 09:31:19 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_78545122
quote:
Op zondag 28 februari 2010 01:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Level 45 (eer)gisteravond 9 uur 8.5m xp, kwart voor 7 vanavond 70 . Zit nu alweer op 40% van 45. Atm in Steel Rake. Die campaigns van Brusthonin zijn echt te makkelijk En geven fucking veel xp.
Wanneer krijg je die Brusthonin campaigns? Op level 44 zeker? Want volgens mij heb ik die nog niet. Ik ga vandaag in ieder geval weer flink grinden (undead en Sparkles) hopelijk kom ik dan vanavond op level 44! Misschien een SR doen, maar alleen als er al een volle groep is, want ik heb geen zin om een half uur te wachten tot we kunnen beginnen.
niet zo tof doen
pi_78545123
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 01:04 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ze krijgen Tutty 'n' Beans
Toch niet Tutty he
pi_78545538
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Wanneer krijg je die Brusthonin campaigns? Op level 44 zeker? Want volgens mij heb ik die nog niet. Ik ga vandaag in ieder geval weer flink grinden (undead en Sparkles) hopelijk kom ik dan vanavond op level 44! Misschien een SR doen, maar alleen als er al een volle groep is, want ik heb geen zin om een half uur te wachten tot we kunnen beginnen.
Vergeet die sparkles, doe gewoon die undeads, gaan sneller dood en ze droppen kinah

Zodra je 44 bent op Tenacious orfaimam's gaan grinden. En die campaigns zijn vanaf lvl 45

Heb trouwens ook al 1 advanced stigma equipped Nu nog 1, alleen die quest is kutter En ik ga misschien een godstone kopen, zijn atm heel goedkoop.

Ennnn, heb deze: http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=168000047 gekocht . voor 3m maar.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frankz0rz op 28-02-2010 10:59:42 ]
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 11:26:18 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_78546536
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:22 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Vergeet die sparkles, doe gewoon die undeads, gaan sneller dood en ze droppen kinah

Zodra je 44 bent op Tenacious orfaimam's gaan grinden. En die campaigns zijn vanaf lvl 45

Heb trouwens ook al 1 advanced stigma equipped Nu nog 1, alleen die quest is kutter En ik ga misschien een godstone kopen, zijn atm heel goedkoop.

Ennnn, heb deze: http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=168000047 gekocht . voor 3m maar.
De Sparkies droppen andere items dan de undeath, vandaar dat ik die tussendoor doe en ik maak een soort van rondje Eerst alle "rode" mobs, dan de oranje die vlakbij staan en daarna de rode Sparkies, ik kan bijna de hele tijd op 1 plek blijven staan.

Zojuist 1 uurtje gegrind met amulet en rest XP, tijdens de rest XP kreeg ik iets meer dan 100K XP per mob! Dat ging dus lekker snel. Ook nog even Earth's Wrath 3 gekocht, kan ik ze nog sneller killen

Bijna de hele middag gegrind nog iets minder dan 1 blokje en dan ben ik level 44! Had ik al eerder kunnen zijn, ik zat in een groep voor Spy among the Lepharist, maar helaas gooiden de Elyos weer roet in het eten, we zijn nooit meer begonnen, wat een tijdverspilling. Ik vraag me af of ik die quest OOIT nog kan doen, in dat gebied stikt het elke keer van de Elyos.

Als ik level 44 ben zal ik ook eens kijken voor zo'n Godstone (kan dan de SR pants equippen). Nog even uitzoeken welke een goede is voor een Cleric.

Er zijn dus niet echt Godstones voor Clerics, tenminste, geen die iets met healing doen, dus ik laat dat maar even zitten. Ik heb maar een nieuwe mace gekocht.

[ Bericht 6% gewijzigd door Karina op 28-02-2010 19:14:43 ]
niet zo tof doen
  Moderator maandag 1 maart 2010 @ 08:25:04 #272
9859 crew  Karina
Woman
pi_78579952
Ik zit net voor het eerst het stukje over het Aion Magazine te lezen en ik wil het! Maar ik vind het te duur als het nou nog een "papieren" blad was geweest, dan had ik het wel gedaan. Maar betalen voor een nieuwsbrief (nou ja, je krijgt wel wat in game items, maar toch), dat vind ik zonde van mijn geld, ¤ 2,39, daar koop je een tijdschrift voor.
niet zo tof doen
pi_78580828
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:26 schreef Karina het volgende:

[..]

De Sparkies droppen andere items dan de undeath, vandaar dat ik die tussendoor doe en ik maak een soort van rondje Eerst alle "rode" mobs, dan de oranje die vlakbij staan en daarna de rode Sparkies, ik kan bijna de hele tijd op 1 plek blijven staan.

Zojuist 1 uurtje gegrind met amulet en rest XP, tijdens de rest XP kreeg ik iets meer dan 100K XP per mob! Dat ging dus lekker snel. Ook nog even Earth's Wrath 3 gekocht, kan ik ze nog sneller killen

Bijna de hele middag gegrind nog iets minder dan 1 blokje en dan ben ik level 44! Had ik al eerder kunnen zijn, ik zat in een groep voor Spy among the Lepharist, maar helaas gooiden de Elyos weer roet in het eten, we zijn nooit meer begonnen, wat een tijdverspilling. Ik vraag me af of ik die quest OOIT nog kan doen, in dat gebied stikt het elke keer van de Elyos.

Als ik level 44 ben zal ik ook eens kijken voor zo'n Godstone (kan dan de SR pants equippen). Nog even uitzoeken welke een goede is voor een Cleric.

Er zijn dus niet echt Godstones voor Clerics, tenminste, geen die iets met healing doen, dus ik laat dat maar even zitten. Ik heb maar een nieuwe mace gekocht.
Alsof de heals van een cleric nog niet OP genoeg zijn!
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:25 schreef Karina het volgende:
Ik zit net voor het eerst het stukje over het Aion Magazine te lezen en ik wil het! Maar ik vind het te duur als het nou nog een "papieren" blad was geweest, dan had ik het wel gedaan. Maar betalen voor een nieuwsbrief (nou ja, je krijgt wel wat in game items, maar toch), dat vind ik zonde van mijn geld, ¤ 2,39, daar koop je een tijdschrift voor.
Eens.

Level 46 84m xp

900k aan nieuwe skills

[ Bericht 1% gewijzigd door Frankz0rz op 01-03-2010 09:34:08 ]
pi_78586245
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:26 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Alsof de heals van een cleric nog niet OP genoeg zijn!
Clerics OP?
Qua dmg misschien, qua heals zijn ze medium.

Persoonlijk vind ik de healers in L2 nog altijd het beste
pi_78586482
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:40 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Clerics OP?
Qua dmg misschien, qua heals zijn ze medium.

Persoonlijk vind ik de healers in L2 nog altijd het beste
In 1v1 PvP zijn ze de meest OP class, zelfs nog erger dan rangers. Ze zijn gewoon niet dood te krijgen, omdat dmg in PvP nerfed is, maar de heals niet. Daarom kan je het makkelijk bij houden... Als ik een Cleric nuke naar 25% hp gooit die er ff een Radian curetje overheen en good to go. En dan heb ik het nog niet eens over Dispell wat root/sleep/alle abnormal abilities kan dispellen.
pi_78587370
Classes met CC kunnen clerics redelijk makkelijk afmaken hoor

In L2 kon geen enkele class een healer afmaken in 1v1 en zelfs 2v1.
Daar stond dan wel tegenover dat een healer ook absoluut geen dmg deed.
  Moderator maandag 1 maart 2010 @ 13:35:09 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_78588266
Dispel, dispelt lang niet alles heb ik al gemerkt.

Maar ik blijf erbij: er is geen Godstone voor Clerics, zeker niet voor PvE (healing of iets dergelijks) of wel?
niet zo tof doen
pi_78589052
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:35 schreef Karina het volgende:
Dispel, dispelt lang niet alles heb ik al gemerkt.

Maar ik blijf erbij: er is geen Godstone voor Clerics, zeker niet voor PvE (healing of iets dergelijks) of wel?
Soms moet je meerdere keren dispellen voordat het weg is.
pi_78604402
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:14 schreef Jegorex het volgende:
Classes met CC kunnen clerics redelijk makkelijk afmaken hoor

In L2 kon geen enkele class een healer afmaken in 1v1 en zelfs 2v1.
Daar stond dan wel tegenover dat een healer ook absoluut geen dmg deed.
Ja, als die cc nou niet te dispellen was... oh wacht.

En Clerics kunnen misschien het beste silence godstones gebruiken
pi_78605378
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ja, als die cc nou niet te dispellen was... oh wacht.

En Clerics kunnen misschien het beste silence godstones gebruiken
Fear, sleep, tree kun je niks tegen doen als je alleen bent.
Silence is alleen met healing potions te verwijderen.
  Moderator maandag 1 maart 2010 @ 20:21:16 #281
9859 crew  Karina
Woman
pi_78606961
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Fear, sleep, tree kun je niks tegen doen als je alleen bent.
Silence is alleen met healing potions te verwijderen.
Er is nog een spell waar ik niets tegen kon doen, dan word je veranderd in soort van roze "spirit", geen idee hoe het heet, heel irritant in ieder geval. Ik denk een spell van een Sorcerer.

Vanavond maar even niet gespeeld, maar Guild Wars uitgeprobeerd (heb een trial gedownload) voor de variatie. Morgen weer verder
niet zo tof doen
pi_78607916
Je bedoelt Fear van een SM denk ik. En Sleep/Tree duurt hooguit 5sec op de meeste spelers.. zeker clerics die m.resist hebben zullen er minder last van hebben
  Moderator maandag 1 maart 2010 @ 21:34:19 #283
9859 crew  Karina
Woman
pi_78611033
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:39 schreef Frankz0rz het volgende:
Je bedoelt Fear van een SM denk ik. En Sleep/Tree duurt hooguit 5sec op de meeste spelers.. zeker clerics die m.resist hebben zullen er minder last van hebben
Ik denk dat het Curse of Fire is. Ik heb voornamelijk magic boost, weinig resist (boost voor solo questing). Voor PvP maar wat resist manastones equippen, ik heb nu 2 paar boots, dus 1 paar kan ik dan met resist equippen.
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 08:14:41 #284
9859 crew  Karina
Woman
pi_78668968
Maar weer wat gegrind gisteren, volgens mij zijn er voor level 44 totaal geen solo quests! Gisteravond de Oifamam's gedaan, maar die zijn saai, vanavond ga ik denk ik deze proberen, ik denk dat die ook Kinah droppen, die Oifamam's droppen bijna alleen leather.
niet zo tof doen
pi_78672161
Tsja, questing is ook niet the way to go op 40+, als je dat WIL doen ga je nooit 50 worden kan ik je vertellen. Ik wil niet meer questen, omdat ze toch allemaal hetzelfde zijn. Gewoon grinden op mobs is het meest effectief. Ik ben bang dat je toch maar beter op die Orfaimam's moet gaan, ze droppen idd geen kinah maar zijn wel het beste voor 44 en 45. Op 46 kan je naar Adma Stronghold gaan en op lvl 49 undeads grinden, die droppen ook weer een hoop kinah Daar zit je in principe tot je lvl 50 dinged.
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 10:51:14 #286
9859 crew  Karina
Woman
pi_78673103
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Tsja, questing is ook niet the way to go op 40+, als je dat WIL doen ga je nooit 50 worden kan ik je vertellen. Ik wil niet meer questen, omdat ze toch allemaal hetzelfde zijn. Gewoon grinden op mobs is het meest effectief. Ik ben bang dat je toch maar beter op die Orfaimam's moet gaan, ze droppen idd geen kinah maar zijn wel het beste voor 44 en 45. Op 46 kan je naar Adma Stronghold gaan en op lvl 49 undeads grinden, die droppen ook weer een hoop kinah Daar zit je in principe tot je lvl 50 dinged.
Nee, questen zal het niet worden inderdaad. Ik wil alleen nog de Spy among the Lepharists doen en de Campaign quest in de Arena, met die laatste wacht ik nog tot level 45, dan is het denk ik makkelijk te doen.

Ik ga toch (eigenwijs) even de undead proberen, gewoon om te kijken hoe het gaat, anders inderdaad gewoon de Orfaimam's (die op zich heel makkelijk gaan, ik kon op 1 plek blijven staan, af en toe omdraaien, alleen de weg er naar toe is lastig, veel mobs die je aanvallen, maar als je er eenmaal bent is het easy).
niet zo tof doen
pi_78673898
Ik bedoelde dan ook normale quests niet meer doen . Die campaigns zijn lekkere xp. Heb nu alleen nog de laatste in Beluslan (L48, 5.7m xp) en de laatste in Brusthonin (L50, 7.3m xp) open staan, dan zijn al mn campaigns klaar. Die Adma spot heeft trouwens wel een groot nadeel, het kost je echt 10min om er te komen ofzo. Tis zo'n tyfus eind. Maar dat gebied heeft wel iets moois desondanks.

Is trouwens veel info gelekt over 1.9, die vandaag al op de K(orean)-testservers komt. Dit kan je het beste maar ff doorlezen om uptodate te raken: http://www.aionsource.com(...)-notes-released.html (lees ook de posts, zijn een paar translators en staan op laatste pagina's ook wat screens.)

Komt in 2.0 (Mei op K-testservers) ook een nieuw travelsystem, leek op een soort Aetherstream waar je heel snel door kunt gliden:

Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 11:30:37 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_78674735
quote:
Soul Healing, Soul Binding, and Flight Transportation cost decreases
Goede zaak! Vooral het betalen voor binding vind ik belachelijk en ontzettend duur ook.
niet zo tof doen
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:24:38 #289
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78684648
O die aetherstreams zien er best wiebelig lastig maar wel leuk uit
L'Amour menaçant:
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:26:24 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78684724
Ik ben trouwens na mijn Asmo Templar, Elyos Ranger, Elyos Gladiator.... WEER overgestapt naar een ander Char. Een Asmo Chanter. En ik moet zeggen dat ik Chanter echt VEEL fijner vind spelen dan ik had gedaxht. Dat speelt solo best wel lekker eigenlijk
L'Amour menaçant:
pi_78685750
Chanter is ook 1 van de betere solo classes. Kan alleen geen elites soloen, maar de balance tussen DPS en healing is wel fijn
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:55:05 #292
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78686098
Hmh... zo dan.. tvp (voor wat het nog waard is met 10 posts te gaan)
Het begint de laatste tijd weer te kriebelen om te beginnen met AION, hoewel ik niet denk dat ik m'n Sorceress oppak maar een Spirit Master begin. Ik weet zowiso niet waar ik gebleven ben met de Sorceress en heb héél veel dingen verkeerd gedaan.

Toch nog maar wat vragen;
- Klopt het OP server lijstje nog een beetje, of niet?
- Spammers/Botters nog in grote getalen aanwezig (in vergelijking met oktober/november)?
- Queue's op realm nog steeds groot, of nergens last van?

Alvast bedankt =)

p.s. Dat online Mag. ziet er wel gelikt uit
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_78687031
- Lijstje is vrij outdated volgens mij, de enige actieve AIONers die hier posten zijn ik, Jegorex, en Karina? Ang3l ook soms.
- Heb de laatste 6 weken eigenlijk geen enkele goldspammer/seller meer gezien. Bots zijn er natuurlijk nog wel maar ook veel minder. Heb er laatst 1 gezien op een grindspot maar veer meer ook niet.
- Queue's? Ze zijn eerder leeg dan vol Nah, dat is overdreven, maar het het schijnt op sommige servers wel aardig dood te zijn. Gelukkig hoort Gorgos daar niet bij.
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:28:38 #294
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78687844
Thanks for the info =)
Goed dat je zegt dat Gorgos niet bij de ietwat lege servers hoort, daar staat namelijk al een char. van me op; scheelt weer een fatsoenlijke server zoeken

Spelen jullie alle drie op Gorgos (dat je zo weet), of elk op een apparte server
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_78692601
Volgens mij spelen we allemaal op andere servers.
Ik speel als Elyos op Telemachus, op deze server is het ook nog lang niet doods te noemen.

De afgelopen weken heb ik trouwens wat minder gespeeld omdat ik het druk heb met andere dingen, maar als ik weer tijd heb zal ik zeker weer gaan spelen
pi_78693275
Ik ben (ook) asmo op Gorgos dus je zit op de juiste faction atm . Elyos zijn helemaal nergens meer, worden overlopen etc. Veel zijn er al gequit.
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:09:26 #297
216908 shythe
spamt er op los
pi_78694404
ik zit bij frankz0rz
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:37:19 #298
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78695677
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik ben (ook) asmo op Gorgos dus je zit op de juiste faction atm . Elyos zijn helemaal nergens meer, worden overlopen etc. Veel zijn er al gequit.
Verassend
Ik denk dat over het algemeen al veel mensen gestopt zijn :x
Oh well, misschien morgen of overmorgen m'n account maar eens betalen en het allemaal zelf zien.

Het viel me overigens wel op dat er maar 1 patch voor me beschikbaar was (sinds November 2009); maarja... het zal wel goed zijn XD
pi_78696251
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef Laviathan het volgende:

[..]

Verassend
Ik denk dat over het algemeen al veel mensen gestopt zijn :x
Oh well, misschien morgen of overmorgen m'n account maar eens betalen en het allemaal zelf zien.

Het viel me overigens wel op dat er maar 1 patch voor me beschikbaar was (sinds November 2009); maarja... het zal wel goed zijn XD
Welkom bij Aion Het spel waar bugfixes na 5 maanden komen, de support baggerslecht is, en de grind horrible is.
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 19:52:17 #300
9859 crew  Karina
Woman
pi_78696402
Kom maar niet naar Spatalos, vooral niet als Asmo, dan is de lol er snel af Van dat grinden word ik ook wel moe, die undeath waren echt kut inderdaad, dus daarom maar een beetje in de rondte gelopen en van alles dat levl 46 was gekilled, na 2 bars had ik er genoeg van.

Ik denk dat ik morgen The Shadow Summons ga proberen, iemand nog tips hiervoor?
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')