quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:23 schreef shythe het volgende:
[..]
een scheerapparaat om dat verdomde konthaar weg te halen
Heel graag!quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Gear heb ik nog niet veel gehad, 1 maal een ring, wel heel veel recipes, maar die verkopen niet al te best. Flux inderdaad ook best veel, maar ook die verkopen niet zo ontzettend goed meer, ik had een gele (weet niet meer welke), maar die verkoopt voor geen meter.
@Brentmeister: ik kan je een uitnodiging sturen ? Voor een trial.
Uitnodiging verzonden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:10 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Heel graag!Lijkt me wel een mooi spel, maar zou het wel willen proberen voordat ik het eventueel aanschaf. Ik PM mijn adres even.
Je bedoelt die met zoveel raiders en zoveel crusaders killen? Die heb ik van het weekend (met de dubbele XP) steeds gedaan). Of bedoel je die niet, ik ben pas level 42 (nu dan, met die repeatable was ik nog 41), dus misschien is er nog een andere?quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:55 schreef Frankz0rz het volgende:
Trouwens Karina, wist je dat er een lvl 43 repeatable is voor die Balaurs? Die ga ik denk ik er steeds bij doen, 312k is niet verkeerd.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
@RRGJL je kunt mij een PM sturen met je emailadres, dan kan ik een invite geven, ik weet niet hoeveel ik er totaal kan uitgeven, mocht het niet meer lukken, dan hoor je het.
Op dit moment zit ik jammergenoeg helemaal vol, hopelijk nemen ze allemaal een account en kopen ze minstens 1 maand speeltijd, dan kan ik ook weer gratis spelenquote:You can extend a maximum of four invitations at any one time. As soon as one of your friends converts to a standard account, we'll allow you to send another invitation to someone else.
Ik heb er nog 1 over dus volgens mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef Jegorex het volgende:
[..]
[..]
Op dit moment zit ik jammergenoeg helemaal vol, hopelijk nemen ze allemaal een account en kopen ze minstens 1 maand speeltijd, dan kan ik ook weer gratis spelen
Graag gedaan, benieuwd of je het wat vindt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef RRGJL het volgende:
Bedankt voor de invite Karina
Downloading... nog +/- anderhalf uur
Hmm ach, wilde het gewoon eens proberen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:18 schreef Frankz0rz het volgende:
Je moet wel weten dat Aion na lvl 35 niks anders dan pure grind is. Daarvoor is het een leuk spel met redelijk wat quests (je kan dan natuurlijk ook grinden
). Die trial vind ik zelf een beetje kansloos, je kan maar maximaal tot level 7 geloof ik? Daarin kan je niet eens het leukste op Aion doen; Vliegen/Gliden.
Ja precies, dat idee had ik ook al, ik deed eerst de Lepharists (voor oaths), maar die zijn nu te laag geworden. Die Balaur zijn prima te doen, het enige probleem daar is dat er een rift in de buurt zit en je nogal veel kans hebt gekilled te worden door Elyos, maar goed de Obelisk is vlakbij, dus echt een ramp is het niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:46 schreef Frankz0rz het volgende:
LolWe hebben vannacht om half 1 Asteria overgenomen van Elyos. Zullen ze niet leuk ivnden denk ik. Probleem is alleen dat we nu geen forts meer kunnen overnemen zonder dat Elyos die 15% dmg buff krijgen.
Elyos 18% influence, Balaur 14, Asmo's 68%, Siel West geeft 8% influence dus dat zou 76% zijn
En ik heb ff zitten rekenen Karina. Volgens mij is die Balaur spot MET de repeatable wel de beste spot om te grinden op 42. Behalve elites natuurlijk
Maar wat afwisseling is wel leuk.
Ik waarschuw je nog even om niet lvl7 te worden, als je lvl6 bent gewoon stoppen met lvlen en van de omgeving genietenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:54 schreef RRGJL het volgende:
wtf.. "ID or password does not match"...
Op de website kan ik er gewoon mee inloggen
Edit: Oh je moet de region aanpassen in settings. Lekker logisch. Nee joh, natuurlijk wil ik op US servers spelen, met een ping van 3000 !
Ik kom ook van een lange tijd WoW, en iets aan aion is leuk, houd je er in, maar ik ben wel teleurgesteld door de quests... in WoW deed je altijd quests/instances, heb daar nooit doelloos mobs staan killen en dat doe je bij aion wel veel meer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:27 schreef Brentmeister het volgende:
Voornamelijk World of Warcraft, Chronicles of Spellborn meer uitgeprobeerd.
Oh, waar zijn die, in de buurt van dat kamp op het eind zeker, ben daar 1 keer geweest voor een quest?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Nog 5.5m xp/2 bars tot 43Die undeads in Brusthonin zijn echt relaxt
Elyos hebben opgegeven om nog langer naar sieges te komen, dus nu hangen ze 24/7 in Beluslan rond. Np voor mij, want ik zit in Brusthoninquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, waar zijn die, in de buurt van dat kamp op het eind zeker, ben daar 1 keer geweest voor een quest?
Die Balaur gaan wel goed, maar bij Hoarfrost heb je echt heel veel Elyos steeds. Tijd voor veranderingEn groepjes vind ik ook maar niet
alleen voor level 50 quests zie ik wat voorbijkomen en ook nu voor juist veel lagere BCV en zo (waarschijnlijk dus nu veel level 50 die maar een alt zijn begonnen). Ik denk dat ik ook moet grinden tot level 43.
Ik gebruik nu wel zoveel mogelijk de XP muntjes, dan gaat het in ieder geval IETS sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |