abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:23:04 #1
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77565766

De OP voor een nieuw topic kan je hier vinden

Intro
Aion is een Massive Mulpiplayer Online Roleplaying Game (MMORPG) met verbluffende graphics, dit mede door de CRYengine gemaakt door Crytek. In de wereld van Aion bezit je character vernietigende krachten en heeft het vleugels om de uitgestrekte wereld te verkennen. De game heeft verbluffende graphics, schitterende omgevingen en dat alles in een unieke fantasie wereld. Je character in de wereld van Atreia zit in twee-strijd, waar de vijand niet alleen de andere factie is maar ook een ander kwaad.

Het verhaal
Aion speelt zich af in de wereld van Atreia, een schitterend mooie planeet gescheiden in twee delen.

Ooit verbonden met de Tower of Eternity, Atreia werd getroffen door een oeroude vernietigende kracht. Tijdens je reis om de wereld vrijer te maken komt je character terecht in het binnenste van de wereld van Atreia. Je ontdekt mooie landschappen, zwevende eilanden, donkere gaten en vele andere mooie gebieden.

Elke helft van de gescheiden planeet Atreia is bewoont door één van de twee speelbare factions: The Elyos en de Asmodians. Geïsoleerd door de kracht die Atreia in tweeën verdeelde heeft elke zijde eeuwen de tijd gehad om te evolueren en te leren van de chaotische gebeurtenissen van het verleden. De haat die ze in de tussentijd voor elkaar hebben is alleen maar groter geworden.

Eeuwen nadat de wereld in twee delen was verdeeld zweefde er op mysterieuze wijze delen van de vernietigende toren in de lucht. Uit onderzoek bleek dat er onstabiele poorten waren geopend naar een andere, donkerdere, dimensie waar de delen van de toren door de lucht zweefde. Deze plaats is genaamd 'The Abyss'. Binnen in de Abyss, de verloren wijze van vliegen is normaal. De Abyss is een plaats waar de Elyos en de Asmodians vechten voor heerschappij.

Nu de Elyos en de Asmodians nieuwe, meer stabielere poorten naar de Abyss vinden, komen ze een eeuwenoude slechtheid tegen. Deze slechtheid kende ze allen uit de boeken en verhalen, deze slechtheid is genaamd de Balaur. Verbannen naar een verloren dimensie gedurende de splijting van Atreia, de Balaur is de al oude vijand van alle inwoners van Atreia. De Balaur's continu durende oorlog op de mensheid leidde tot de splijting van de planeet. Nu zijn ze teruggekeerd en de overleving van beide rassen en de wereld van Atreia zelf is alles behalve zeker.

Features
- Vliegende gevechten (Arial Combat)

- Player versus Player versus Environment (PvPvE)

- Twee speelbare rassen

- 8 speelbare classes

- Verhaal lijn gebaseerd questen

- Ongeëvenaarde character customization

Systeem specificaties
Minimale systeem specificaties
Microsoft Windows XP SP2
2.8GHz CPU of gelijkwaardig
1GB RAM
NVIDIA 5900 Ultra with 128MB RAM / ATi x700 with 128MB RAM or higher
15GB Hard Disk space
DVD-ROM drive
Direct X 9.0c (6/2008 update)
Sound Device
Broadband Internet Connection

Aanbevolen systeem specificaties
Microsoft Windows XP SP2 / Vista
Dual Core CPU 2.0GHz or equivalent
2GB RAM
NVIDIA 6800 with 256MB RAM / ATi x800 with 256MB or higher
15GB Hard Disk space
DVD-ROM drive
Direct X 9.0c (6/2008 update)
Sound Device
Broadband Internet Connection

Note:
Aion is een MMORPG, dit betekend dat je een constante verbinding met het internet nodig hebt om het spel te kunnen spelen, daarnaast betaal je er maandelijks ¤12.99 voor!

Media
Screenshots
Video's
Concept art
Wallpapers

Official Aion Launch Trailer
Official Aion Gamescon trailer
Aion Class Video

Belangrijke Data
Release datum:
Game is Live!

Closed beta:
Afgelopen

Open beta:
Afgelopen

Pre-purchase/pre-order character creation:
Afgelopen

Pre-purchase/pre-order headstart:
Afgelopen

Fansites en andere handige links
Dutch community website
Aion North America
Aion Europe
Aionfuse
Aionsource
Tentonhammer

Europese Servers
[ENG] Spatalos
Elyos:
Rp2009 - Nakeisha - Cleric
Rp2009 - Alkmene - Sorcerer

Asmodian:
Nick-GizMo - Koraval - Gladiator
Karina - Himitsu - Cleric
Karina - Niraka - Templar
Sneeze - Whitemane - Templar
Aloria - Vica - Templar
Aloria - Aloria - Mage
Deoxyribonucleic - Thrall - Spiritmaster
RickoKun - Doomgiver - Priest
ErnieCool - Erniecool - Gladiator

[ENG] Telemachus
Elyos:
bigbass - Gradon - Sorcerer
Ge4ce - Farion - Ranger
Jegorex - Whitespirit - Cleric
Pjats - Mathoki - Gladiator
Leeell - Leeell - Gladiator
WensMeester - Catie - Spiritmaster
IceDustbin2 - IceDustbin - Ranger

Asmodian:
Zosk - Zosk - Assassin

[ENG] Castor
Elyos:

Asmodian:

[ENG] Perento
Elyos:
Fipotje - Nesnaj - Assassin
Salatrel - Salatrel - Chanter
IrCute - Amelinda - Assassin

Asmodian:
Nick-GizMo - Mirgas - Scout

[ENG] Gorgos
Elyos:
Frag_adder - Rinne - Chanter
Frag_adder - Arashin - Scout
De_Vink - Mamoru - Templar

Asmodian:
Laviathan - Dawn - Sorceress
Deoxyribonucleic - Rogue - Scout
Donderkonijn - Mistyque - Sorcerer
KaasManiak - Chubby - Templar
Frankz0rz - Holypriest - Cleric
Frankz0rz - Pizza - Sorcerer
Shythe - Aphy - Scout

[ENG] Kahrun
Elyos:
Metonae - Metonae - Spiritmaster
Laviathan - Cgpu - Cleric
Ang3l - Seraphym - Spiritmaster
Ang3l - Rayec - Ranger
Fir3fly - Scorchess - Chanter
Sneeze - Username - Cleric
Monolith - Primos - Chanter
S2Madness - Sjeft - Gladiator
S2Madness - Shinako - Cleric

Asmodians
Pjats - Ashling - Gladiator
De_Vink - Karasu - Chanter
Jagga - Bigbadaknockout - Gladiator

[ENG] Kalil
Elyos
Pjats - Shalilea - Gladiator

Asmodians
Ang3l - Azraelia - Templar
DrTran - Elessor - Assassin
DrTran - Andina - Chanter

[GER] Kromede
[GER] Thor
[GER] Votan
[GER] Balder
[GER] Nerthus

[FRA] Urtem
[FRA] Vidar
[FRA] Suthran
[FRA] Deltras
[FRA] Arbolu

OP toevoeging?
Wil je met ons delen waar je speelt in het spel Aion? Dat kan! Zodra ik de post zie zal ik deze toevoegen wanneer ik tijd heb. Gelieve het in de volgende format te posten.

Fok!Username - Aiononline Character Profile Link & Character name - Class

Bovenstaande regel maakt als voorbeeld:
1Laviathan - [url=http://uk.aiononline.com/livestatus/character-legion/search?charID=1492&serverID=35]Dawn[/url] - Sorcerer

Gebruik a.u.b. de "code" tag als je een toevoeging hebt, dit maakt het voor mij makkelijker om je toe te voegen aangezien het minder tijd kost. Vergeet je Server niet!
De website waar je je eigen character kan zoeken is hier te vinden. Kom je er niet uit dan kan je het ons allen gerust vragen, uiteraard mag je ook een PM sturen.

By: Laviathan

GAME ON!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:23:37 #2
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77565791
Ow K, vergeten in het subforum online te zetten
L'Amour menaçant:
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 20:36:14 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_77566459
Geen zin om met Cleric te spelen vanavond, dus de SM was weer aan de beurt, level 17 inmiddels.

TVP dus eigenlijk voor het nieuwe topic.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_77571638
Vandaag even geen zin om te grinden, morgen maar weer mn assassin levelen. Lvl 12/13 zijn echt pokke saai Geen goede mobs om te grinden en weinig quests, ben blij als ik er doorheen ben. Ga uiteindelijk ook me templar levelen naar 30 en alle daevanion armor pieces op mn assassin gebruiken, heb er dan 4 als het goed is

Oja en crit stones moeten echt minder waard worden

[ Bericht 40% gewijzigd door Frankz0rz op 02-02-2010 22:26:53 ]
pi_77575809
Goede TT mên
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:51:26 #6
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77576282
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:39 schreef Tha_T het volgende:
Goede TT mên
Da stèt gewoon op't deuske!
L'Amour menaçant:
pi_77578803
Vandaag druk bezig geweest met het veroveren van artifacts, totdat de stomme asmos zich ermee begonnen te bemoeien en alle NPC's in 1x op ons af lieten komen.

gewoon een TVP dus

De nieuwe jurk van onze legion leidster

[ Bericht 17% gewijzigd door Jegorex op 03-02-2010 01:38:46 ]
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_77581198
Weer zo'n waardeloze patch vandaag:
quote:
Patch Notes 1.0.0.11 Patch Notes 1.0.0.11

General

Fixed - Various localization fixes to a few item descriptions

Fixed - Client crash inside of the Kysis Treasure Chamber
Anyway, er gaan geruchten dat Aion 2.0 in februari komt, hier even de hele post:
quote:
From: http://news.mmosite.com/c(...)ut_in_february.shtml

In 2009, Aion caught nearly every player's eyes with its launch in West, and we know NCsoft will keep on heating this game in 2010 with two expansion - Aion 2.0 & Aion 3.0. Suppose both two updates can achieve success in world wide, Aion would be another long-live MMOG of NCsoft after Lineage and Lineage II.

[CENTER]
[/CENTER]
According to Aion Korea site, V2.0 will come out in February, 2010. We can already see V2.0 becomes the major topic on Korean Aion forum. However we have not get any English news about Aion 2.0 yet. So this update may probably come to Korea test server at first as usual.

[CENTER]
[/CENTER]
Early today Ben posted a piece of unofficial message which reveals the content of Aion 2.0 on our forum. It said that Aion 2.0 will raise the level cap to level 55, add new dungeons and items and improve the game graphic.

(Here is that message:)

Are you expecting the new expansion of Aion? Recently in Taiwan, someone just revealed some latest update contents about Aion 2.0 (Now we are playing Aion 1.5)

The following are the details (they seems reasonable and possible to come in the next expansion)

Level Cap will be lvl 55;
Talent System (New): From lvl50, players can get one point per level;
New weapons and corresponding skills, each class will have about 3 new skills;
New Guild Skill for Guild Leader only;
New Maps for Elyos and Asmodians;
New Abyss map on the ground;
New lvl 60 Manastone;
New Instance: Alatr in the Water(Translated from Chinese)
New 24 people Guild Raid

[CENTER]
[/CENTER]

So what do you think? The good? The bad?

Personally, I am most excited about the promise of legion activities. A Brigade General only skill (Perhaps a summon legion type skill to call for immediate reinforcements?), 24-man legion raids- all good things, in my opinion. Hopefully the legion menu/options get a bit of a vamp as well. Heck, maybe we'll actually be able to acquire the legion rewards that are already in the game.

[CENTER] ( [url="http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=125030001"]Legion Reward[/url] | [url="http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=169201006"]Legion Reward[/url] | [url="http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=125030003"]Legion Reward[/url] )
[/CENTER]

I'm not sure how I feel about a level cap increase, but I do suppose that a sense of progression must always be kept. Hopefully with these new zones and instances come many, many new quests to aid the 50-55 progression.

The Talent system could be interesting, though one has to wonder how it would differ from the Stigma system, which is essentially Aion's "Talent" system to begin with.

Adding higher manastones has been in the works since the manastone level changes a while back. You can look at any high-level weapon in the game and notice that the level of stone you can socket does not end at 50, though the current manastones in-game do. But with that, what can we expect to see? Attack +6? Crit +18?

Lots to discuss here, so don't let my ramblings hold you up!
TL;DR:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
Level Cap will be lvl 55;
Talent System (New): From lvl50, players can get one point per level;
New weapons and corresponding skills, each class will have about 3 new skills;
New Guild Skill for Guild Leader only;
New Maps for Elyos and Asmodians;
New Abyss map on the ground;
New lvl 60 Manastone;
New Instance: Alatr in the Water(Translated from Chinese)
New 24 people Guild Raid
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:42:29 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77581421
Maar is het een patch of een expansion?
Er stata expansion maar het klinkt meer als een patch.
L'Amour menaçant:
pi_77581496
Ik weet het niet. Hopelijk gaat Aion niet het pad op van WoW dat je elke 12 maanden een expansion moet kopen, volgens mij is het gewoon een patch. Alleen als ze level cap increasen mogen ze 1-50 of 1-55 dan eerst maar is een stuk makkelijker/minder saai te maken. Gewoon die double xp permanent vanaf lvl 30 ofzo, want double xp daaronder is echt niet goed, dan outlevel je de content te snel
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 10:02:52 #11
9859 crew  Karina
Woman
pi_77581829
Ik moet nog level 50 zien te halen, laat staan level 55 Grappig dat ze het hebben over een Guild, terwijl het bij Aion toch een Legion heet.

XP mag wel dubbel inderdaad en wat betere droprates, ik heb laatst SR gedaan, voor de drops hoef je dat echt niet te doen, het kost je alleen maar soulhealing van het vele doodgaan maar leuke drops, ho maar.
niet zo tof doen
pi_77582039
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:02 schreef Karina het volgende:
Ik moet nog level 50 zien te halen, laat staan level 55 Grappig dat ze het hebben over een Guild, terwijl het bij Aion toch een Legion heet.

XP mag wel dubbel inderdaad en wat betere droprates, ik heb laatst SR gedaan, voor de drops hoef je dat echt niet te doen, het kost je alleen maar soulhealing van het vele doodgaan maar leuke drops, ho maar.
Het is vertaald he
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:18:24 #13
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77582249
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:45 schreef Frankz0rz het volgende:
Gewoon die double xp permanent vanaf lvl 30 ofzo, want double xp daaronder is echt niet goed, dan outlevel je de content te snel
Ja dan gaat het idd wel wat (te) snel in de lagere levels misschien. Moet zeggen dat ik 't vanaf lvl 25 toch wel erg fijn vond die dubbele XP. Ik had m'n Asmo van 25 tot 28 gedaan met een double XP weekend ..... en heb haar toen een tijd laten liggen. Gister weer eens even mee gespeeld en merk dat ik nuw el weer een fijn level ben om buiten Abyss verder te gaan

Zo'n double xp weekend geeft je een lekkere boost zo af en toe. Alleen permanente dubbele XP.... worden we dan niet te verwend? Ik ben nog niet toe aan 30+ levellen ... dus misschien zeg ik dan: DOEEEEEEEEEN!
L'Amour menaçant:
pi_77582397
Ja maar wat ik bedoel is, met double xp + wat rested en dan NTC op 25, met nog een lodas amulet, dan doe je 25-27 in 1 NTC trip.. Dat is ook weer niet goed
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:27:53 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77582581
Waar hala je zo'n lodas ding?

Vast bij de broker voor joekeloekes veel geld... en ik ben level 28 nu... en bij lvl 30 kun je toch andere wings kopen? Dus ik denk dat ik ff moet sparen want die zullen ook wel niet goedkoop zijn
L'Amour menaçant:
pi_77582752
Die krijg je van Veteran Rewards. Nog 2 maanden dan krijg ik de beste wings ingame

+181 hp/mp, +60 flight time
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:42:47 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77583069
O volgens mij heb ik die heel in 't begin gehad. Blauw met paars amulet. Maar die zijn al op
L'Amour menaçant:
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 10:48:08 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_77583262
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
O volgens mij heb ik die heel in 't begin gehad. Blauw met paars amulet. Maar die zijn al op
Ik heb er pas 2 gebruikt, ik ga van het weekend wat Balaur grinden denk ik MET amulet, die Balaur geven veel XP, dus dan gaat het lekker snel.
niet zo tof doen
pi_77583850
Je krijgt bijna elke maand wel nieuwe amulets hoor Je moet alleen elke maand zelf applyen.
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:15:50 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77584064
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:07 schreef Frankz0rz het volgende:
Je krijgt bijna elke maand wel nieuwe amulets hoor Je moet alleen elke maand zelf applyen.
Serieus?

Kut.

Waar/Hoe doe je dat dan?
L'Amour menaçant:
pi_77584216
Aiononline.com > My account > naar je game account > apply ingame items en stappen volgen

Heb nu 21 lodas amulets op mn sin
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:22:57 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77584306
Djuukes, dat had ik eerder moeten weten
Volgens mij mis ik sowieso de helft van 't spel
Ik wals er gewoon blond en zo goed als ik kan doorheen
L'Amour menaçant:
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 12:42:01 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_77586741
Dat je ze bijna elke maand krijgt wist ik ook helemaal niet! Straks even kijken of er nog iets staat.
niet zo tof doen
pi_77589487
Waarom vraagt iedereen zich af of de expansions geld kosten?
NCsoft heeft in het begin duidelijk gezegd dat de expansions gratis zullen zijn, net zoals bij al hun andere MMO's

Lineage 2 heeft al een stuk of 10 expansions gehad (heb het niet geteld) en die zijn allemaal gratis.
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:10:58 #25
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77592754
Heb ik niet meegekregen
Ik denk dat het woord expansion beelden oproept als burning crusade e.d. en dus aanschaf.
L'Amour menaçant:
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 15:17:43 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_77592998
Ik hoop eigenlijk ook op nog wat meer quests, ik weet dat het een MMO is en dat het de bedoeling is dat je "samen" speelt, maar lekker in je eentje questen is leuk.
niet zo tof doen
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:20:09 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77593107
Ik doe eigenlijk ook het meeste solo. Deed ik bij wow ook.
L'Amour menaçant:
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 15:34:47 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_77593674
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe eigenlijk ook het meeste solo. Deed ik bij wow ook.
Haha ik ook tot level 80 had ik misschien 2 keer een instance gedaan. Wel af en toe een klein groepje of een duo, maar dat was het dan. Ik vind het wel leuk dat je "onderweg" andere mensen tegenkomt en dat soort dingen, maar al die groepquests hoeven van mij niet, vooral niet als je moet wachten tot iedereen er is, zo irritant.

En in mijn Legion zijn ze nu meer bezig met artifacts en sieges en zo, maar dat doen ze meestal 's avonds rond een uur of half 9 en dan ga ik meestal tv kijken (veel leuke series momenteel, vanavond Lost kijken!).
niet zo tof doen
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:49:08 #29
216908 shythe
spamt er op los
pi_77596591
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Haha ik ook tot level 80 had ik misschien 2 keer een instance gedaan. Wel af en toe een klein groepje of een duo, maar dat was het dan. Ik vind het wel leuk dat je "onderweg" andere mensen tegenkomt en dat soort dingen, maar al die groepquests hoeven van mij niet, vooral niet als je moet wachten tot iedereen er is, zo irritant.

ik deed eigenlijk alleen instances als het nodig was, vond het verder heel erg irritant om op andere mensen te moeten vertrouwen die niet eens normaal engels praten en dan ook altijd de gebruikelijke noob/ninja/mongol die het weer verpest
pi_77598677
Ik wil net een vriend van me uitnodigen via dat refer-a-friend ligt dat Master Account-ding eruit. Lekkere eerste indruk
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 18:47:35 #31
9859 crew  Karina
Woman
pi_77600743
Uh nou spelen kan ik wel even vergeten, ontzettende lag en net ook nog eruit geknald. Zowel op Spatalos als Gorgos was het niet te doen. En Cleric dood vanwege de lag koste me weer soulhealing.
niet zo tof doen
pi_77604718
Ik ben vandaag nog niet ingame geweest, maar zo te horen kan ik het beste nog een paar uur weg blijven
pi_77606931
Idd lag is echt niet normaal. Had gegeven moment 7,701,332ms lag Het genaaide is dat we bijna Siel west kwijtraakte aan Balaur omdat die 10min voor tijd binnen kwamen stormen, waaronder een legendary die op de deity aan het hakken was Boss was uiteindelijk op 3% toen de siege over was Zou mooi genaaid zijn geweest als we door die kut lag een fortress waren kwijtgeraakt

En die NCsoft account pagina ligt er idd nog steeds uit kutzooi.
pi_77607268

hmm, zo te zien werkt de afbeelding niet (meer)?
http://www.taf.nu/img/?peeonkeyboard.png
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 22:21:11 #35
9859 crew  Karina
Woman
pi_77610251
Ik heb nog heel even met mijn SM gespeeld en een makkelijk quest gedaan, maar het was dramatisch. Daarna heb ik het opgegeven. Morgen maar weer.
niet zo tof doen
pi_77615428
Net mijn eerste NTC run gedaan. Het was een random groep maar verdorie we gingen errug goed. 1 keer gewiped door een teleportation fout ( ) en uiteindelijk dropte de eindbaas een schild. Nog nooit zo'n erge downer gehad . Wel blauw, dat dan weer wel
pi_77618938
Meestal dropt die eindbaas in FT niks nuttigs
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:17:37 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77619453
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:47 schreef Karina het volgende:
Uh nou spelen kan ik wel even vergeten, ontzettende lag en net ook nog eruit geknald. Zowel op Spatalos als Gorgos was het niet te doen. En Cleric dood vanwege de lag koste me weer soulhealing.
Ja ik had dus idd ook een enooooorme lag gisteravond zeg
L'Amour menaçant:
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 08:31:55 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_77619609
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja ik had dus idd ook een enooooorme lag gisteravond zeg
Ik las net ergens op het officiële Aion forum dat het rond een uur of 11 weer opgelost was, maar ja, dan lig ik al in bed.

Ze mogen wat mij betreft vanavond wel gratis Soul healing instellen, ik denk dat er heel wat mensen dood zijn gegaan vanwege de lag.
niet zo tof doen
pi_77620492
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 05:49 schreef Jegorex het volgende:
Meestal dropt die eindbaas in FT niks nuttigs
Nou bij mij wel Eerste trip laatst (was Vile Judge), dus dropte een stigma die voor 4m op broker stond, templar had em
pi_77620539
NCsoft mag wel eens wat info over die updates gaan geven, het is februari zoals ze gezegd hebben. Maar we zullen NCsoft kennende nog wel een maand moeten wachten. Ik vind het allemaal niet zo gek dat veel mensen NCsoft spuugzat zijn, en daardoor hun sub opzeggen.

Vooral de EU spelers worden zwaar benadeeld. Maintenance tijden zijn overdag (omdat het voor Amerika goed uitkomt en er geen EU team is) om maar een voorbeeld te geven..
pi_77628645
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:38 schreef Frankz0rz het volgende:
NCsoft mag wel eens wat info over die updates gaan geven, het is februari zoals ze gezegd hebben. Maar we zullen NCsoft kennende nog wel een maand moeten wachten. Ik vind het allemaal niet zo gek dat veel mensen NCsoft spuugzat zijn, en daardoor hun sub opzeggen.

Vooral de EU spelers worden zwaar benadeeld. Maintenance tijden zijn overdag (omdat het voor Amerika goed uitkomt en er geen EU team is) om maar een voorbeeld te geven..
Welke updates?
De patch van gister staat gewoon op de website.
En Aion 2.0 is alleen een gerucht, de communitie managers hebben op twitter al extra benadrukt dat het geruchten zijn.
quote:
Die Aion 2.0 "News" auf diversen Seiten sind Geruechte und keine offiziellen Infos.
amboss

En volgens mij is 2.0 nog niet eens op de Koreaanse testserver, dus ik verwacht niet dat die versie deze maand al uit zal komen.
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:21:16 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77629153
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:38 schreef Frankz0rz het volgende:

Ik werk overdag zoals de gemiddelde Nederlander dus ik heb er geen last van dan.
L'Amour menaçant:
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 14:26:05 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_77629313
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik werk overdag zoals de gemiddelde Nederlander dus ik heb er geen last van dan.
Ja ik ook en normaal heb ik daar ook geen last van, maar laatst was ik toevallig een keer thuis op woensdagmiddag, kon ik niet spelen
niet zo tof doen
pi_77641233
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:08 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Welke updates?
De patch van gister staat gewoon op de website.
En Aion 2.0 is alleen een gerucht, de communitie managers hebben op twitter al extra benadrukt dat het geruchten zijn.
[..]

amboss

En volgens mij is 2.0 nog niet eens op de Koreaanse testserver, dus ik verwacht niet dat die versie deze maand al uit zal komen.
NCsoft heeft beloofd om in februari meer inzicht in de updates van dit jaar te geven, daar doelde ik op

Verder is het toch belachelijk dat je alles van de CM's moet lezen op Twitter ? Ik weet nog wel op 17 december toen de servers er de hele dag uit lagen, moesten we op de twitter van een fransoos lezen dat ze ermee bezig waren, geen Engels sprekende CM te bekennen. Het is überhaupt belachelijk dat ze Twitter gebruiken als communicatie-middel.. En ja ze zitten ook op AionSource, maar de meeste informatie staat vaak op twitter.

Anyway, ik wil niet als een Calimero overkomen ofzo maar ik begin echt steeds meer het idee te krijgen dat Elyos alles krijgen terwijl asmo's zwaar benadeeld worden.. Ik vond vandaag een video van een grindspot voor lvl 40 aan elyos kant. Zoals die trappen in Impetusium maar dan met lvl 42 elites erop. Gewoon trap op, mob slowen, attacken, trap af, zelfde doen tot ie dood is. Die mob loopt gewoon om naar zo'n trede waar ie naar beneden kan lopen. Waarom hebben wij dit nou niet
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 22:16:13 #46
9859 crew  Karina
Woman
pi_77647956
Ik heb ook een beetje het idee dat Elyos iets makkelijker is, niet de quests zelf, maar ik heb wel het idee dat alles wat makkelijker te vinden is en meer "begaanbaar". Ik ben nu met mijn SM in een gebied dat gelijk is (toevallig ook wat Frankzor noemt) aan Impetisium.

Het is makkelijker te bereiken (vind ik dan) en het FP is volgens mij ook dichterbij. En ik had dat al met meer quests, makkelijker om er te komen, maar misschien verbeeld ik het me wel.
niet zo tof doen
pi_77650487
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook een beetje het idee dat Elyos iets makkelijker is, niet de quests zelf, maar ik heb wel het idee dat alles wat makkelijker te vinden is en meer "begaanbaar". Ik ben nu met mijn SM in een gebied dat gelijk is (toevallig ook wat Frankzor noemt) aan Impetisium.

Het is makkelijker te bereiken (vind ik dan) en het FP is volgens mij ook dichterbij. En ik had dat al met meer quests, makkelijker om er te komen, maar misschien verbeeld ik het me wel.
Nou ze zeggen het gras is altijd groener aan de andere kant, maar dat vind ik niet. Ik heb nog geen Elyos geprobeerd o.i.d, maar dingen die ik al ben tegen gekomen:

- Elyos krijgen véél meer armor/weapons van questen dan ons.
- Elyos hebben betere grindspots
- Elyos hebben meer raidbosses (Asmo's 2, waarvan 1 in Morheim die op lvl 50 geen loot meer dropt, 1 in de abyss, elyos 6)
- Elyos hebben hun Xenophon quests op level 40
- Gehoord dat Elyos op lvl 45 nog een beter weapon dan Xenophon krijgen van een quest.
- Betere rift exits pre-40 (in morheim), Asmo's hebben een stuk of 3 chokepoints pre-40, Elyos 0.

Er zijn ongetwijfel nog dingen die ik vergeten ben, maar als je dit zo leest vind ik het al behoorlijk heftig.. Balance is ver te zoeken, hopelijk doet NCsoft er dit jaar wat aan. Anders moet ik misschien maar is serieus overwegen om Elyos te worden
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 07:38:11 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_77657405
En niet te vergeten de Fire Temple attunement die veel simpeler is.

Ik ben er achter dat ik op Spatalos beter Vigen kan verkopen dan lobnite meat, die vigen verkopen echt super, als ik ze tenminste per 50 verkoop. Nou weet ik alleen niet meer waar ik die ook alweer had gegathered, maar dat zoek ik wel even uit, ik dacht in de buurt van Red Mane Tavern.

Gisterenavond trouwens nog een hele tijd met een groepje Lepharists Elite gegrind voor oaths, ging wel lekker, ook nog een quests daar kunnen afmaken, helaas geen gelukt met drops. Nog even doorzetten en ik heb 160 oaths voor de necklace.

[ Bericht 80% gewijzigd door Karina op 05-02-2010 08:27:23 ]
niet zo tof doen
pi_77659226
Ik heb al een tijdje 68 oaths in mn inventory zitten, ik heb de ring al, twijfel alleen of ik nu de earring of necklace moet halen. Ik heb atm al een necklace met +99 hp, en geen echte goede earrings

En dat geld verdienen, meh kweet t niet, alles is heel erg gezakt. Lobnite meats nog maar 5k each, Snuffler meat hetzelfde, en mn gathering is niet hoog genoeg voor Vigen..
pi_77659348
Jullie moeten gewoon allemaal Elyos spelen. Hoe moeilijk kan het zijn?
pi_77659379
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:39 schreef Tha_T het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal Elyos spelen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Opnieuw beginnen is best moeilijk Het meest kutte is nog wel dat je als asmo alles opnieuw moet leren kennen alsof je nieuw bent bij het hele spel. Goede grindspots etc. En je moet sowieso naar een andere server, tenzij je je asmo chars allemaal delete
pi_77659464
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:40 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Opnieuw beginnen is best moeilijk Het meest kutte is nog wel dat je als asmo alles opnieuw moet leren kennen alsof je nieuw bent bij het hele spel. Goede grindspots etc. En je moet sowieso naar een andere server, tenzij je je asmo chars allemaal delete
Het sarcasme was niet te proeven?
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 09:49:43 #53
9859 crew  Karina
Woman
pi_77659624
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:34 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik heb al een tijdje 68 oaths in mn inventory zitten, ik heb de ring al, twijfel alleen of ik nu de earring of necklace moet halen. Ik heb atm al een necklace met +99 hp, en geen echte goede earrings

En dat geld verdienen, meh kweet t niet, alles is heel erg gezakt. Lobnite meats nog maar 5k each, Snuffler meat hetzelfde, en mn gathering is niet hoog genoeg voor Vigen..
De necklace heeft volgens mij +200 of +205 HP, dat is toch wel even fijn meegenomen. De ring heeft maar 105 (uit mijn hoofd). Als ik genoeg geld verdien koop ik nog wat oaths
niet zo tof doen
pi_77659760
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:43 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Het sarcasme was niet te proeven?
Nee
pi_77659773
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:49 schreef Karina het volgende:

[..]

De necklace heeft volgens mij +200 of +205 HP, dat is toch wel even fijn meegenomen. De ring heeft maar 105 (uit mijn hoofd). Als ik genoeg geld verdien koop ik nog wat oaths
Ik koop ze sowieso allemaal Necklace geeft +210, earring +157
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 09:59:56 #56
9859 crew  Karina
Woman
pi_77659923
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:54 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ik koop ze sowieso allemaal Necklace geeft +210, earring +157
Ik denk niet dat ik dat ga redden, zoveel geld heb ik niet en om nou een hele week alleen maar daar te grinden, daar heb ik geen geduld voor.
niet zo tof doen
pi_77660299
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik dat ga redden, zoveel geld heb ik niet en om nou een hele week alleen maar daar te grinden, daar heb ik geen geduld voor.
Hehe ik ook niet, maar als je moet wachten op die oaths met groepen steeds, duurt het nog langer denk ik

Ik heb die Bakarma crusaders geprobeerd btw, vind het maar niks. Ze doen in het begin steeds zo'n melee attack van afstand op je.. Ik heb wel gelezen dat er lvl 42 elites zijn helemaal in het zuid-oosten van beluslan, Watch Templars/etc. Ik ben alleen niet zo'n fan van kiten
pi_77660407
Nou moet ik toch echt even ingrijpen. Kiting is tof! Behalve als je doelwit ook aan kiting doet. Dan wordt het rennen rennen rennen . Aldus een sorcerer.

Gister even wezen riften. Kom ik bij de Asmo's alleen maar andere sorcerers tegen. Ga eens weg! . Geef mij maar een leuke gladiator, die kan ik wel redelijk aan
pi_77660577
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef Tha_T het volgende:
Nou moet ik toch echt even ingrijpen. Kiting is tof! Behalve als je doelwit ook aan kiting doet. Dan wordt het rennen rennen rennen . Aldus een sorcerer.

Gister even wezen riften. Kom ik bij de Asmo's alleen maar andere sorcerers tegen. Ga eens weg! . Geef mij maar een leuke gladiator, die kan ik wel redelijk aan
Ja het zal best wel handig zijn maar ik kan het niet Heb het ook nooit gedaan dus ik moet het nog leren i guess, het is best irritant als sorc omdat veel spells 2s cast time hebben
pi_77660847
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ja het zal best wel handig zijn maar ik kan het niet Heb het ook nooit gedaan dus ik moet het nog leren i guess, het is best irritant als sorc omdat veel spells 2s cast time hebben
Hoe ik het doe;
- Delayed blast
- Die ijs-combo zodat mob stunned is
- Dan gooi ik de Fire-combo erop
- Dan Cage of Fire (Ja DoT, I know maar tikt lekker aan)
- Flame of Harpoon (of zoiets )
- Mob dood

Zo niet
- Die skill waarbij de mob binnen 4 meter moet staan (Geen idee hoe die nog eens heet )
- Mob dood

Zo niet
- teleport x meter terug
- root of sleep (Ligt eraan welke nog in de cooldown zit)
- Van voor af aan beginnen

Rotatie ,. En dan zit ik eigenlijk nooit met de cast-time. Mob komt toch niet in de buurt tenzij de mob ook ranged is maar ok
pi_77661628
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:30 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Hoe ik het doe;
- Delayed blast
- Die ijs-combo zodat mob stunned is
- Dan gooi ik de Fire-combo erop
- Dan Cage of Fire (Ja DoT, I know maar tikt lekker aan)
- Flame of Harpoon (of zoiets )
- Mob dood

Zo niet
- Die skill waarbij de mob binnen 4 meter moet staan (Geen idee hoe die nog eens heet )
- Mob dood

Zo niet
- teleport x meter terug
- root of sleep (Ligt eraan welke nog in de cooldown zit)
- Van voor af aan beginnen

Rotatie ,. En dan zit ik eigenlijk nooit met de cast-time. Mob komt toch niet in de buurt tenzij de mob ook ranged is maar ok
Ja dat snap ik wel Maar elites gaan niet met 1 rotatie dood

Dit is die video die ik gister bedoelde..
pi_77661726
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel Maar elites gaan niet met 1 rotatie dood
Onder je lvl grinden. Duh
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 10:55:44 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_77661777
Kiten ben ik ook niet zo'n held in en als Cleric is het ook lastig (vind ik). Met alleen root redt ik het niet, plus dat ik al snel oom ben, want healen EN aanvallen vergt nogal wat mana. Als SM is het wel makkelijker. Alleen heb ik gemerkt (maar ik ben pas level 16), dat als je root gebruikt en je pet valt aan, die root meteen weer weg is, dus als je root gebruikt moet je eigenlijk je pet dismissen.

Ik vond die Balaur wel meevallen, het gaat niet zo snel, maar ik ben nog niet doodgegaan daar. Behalve dan toen ik een wanhoopspoging deed om naar de NPC in Beluslan Observatory te komen.
niet zo tof doen
pi_77661918
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef Karina het volgende:
Kiten ben ik ook niet zo'n held in en als Cleric is het ook lastig (vind ik). Met alleen root redt ik het niet, plus dat ik al snel oom ben, want healen EN aanvallen vergt nogal wat mana. Als SM is het wel makkelijker. Alleen heb ik gemerkt (maar ik ben pas level 16), dat als je root gebruikt en je pet valt aan, die root meteen weer weg is, dus als je root gebruikt moet je eigenlijk je pet dismissen.

Ik vond die Balaur wel meevallen, het gaat niet zo snel, maar ik ben nog niet doodgegaan daar. Behalve dan toen ik een wanhoopspoging deed om naar de NPC in Beluslan Observatory te komen.
Ohja die quest heb ik gister ff gedaan, eitje

Heb nu alleen nog de laatste Morheim campaign, de laatste Reshanta campaign, A Missing Father en de 2 high lvl Beluslan campaigns open staan. Dan komen natuurlijk die Brusthonin campaigns nog maar dat is latere zorg

Maarja ik sta nu al 2 uur lang niks te doen in Aion.. Ik heb geen idee wat te doen SR komt er ook maar niet van, duurt erg lang dus ik kan het sowieso bijna niet doen, en als het wel kan zijn er geen groepen. Ik ben wel van plan om MM te gaan doen, eenmaal een paar keer geweest is het wel simpel, en de xp is ook niet slecht.

[ Bericht 11% gewijzigd door Frankz0rz op 05-02-2010 11:06:34 ]
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 11:10:40 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_77662247
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:00 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ohja die quest heb ik gister ff gedaan, eitje

Heb nu alleen nog de laatste Morheim campaign, de laatste Reshanta campaign, A Missing Father en de 2 high lvl Beluslan campaigns open staan. Dan komen natuurlijk die Brusthonin campaigns nog maar dat is latere zorg

Maarja ik sta nu al 2 uur lang niks te doen in Aion.. Ik heb geen idee wat te doen SR komt er ook maar niet van, duurt erg lang dus ik kan het sowieso bijna niet doen, en als het wel kan zijn er geen groepen. Ik ben wel van plan om MM te gaan doen, eenmaal een paar keer geweest is het wel simpel, en de xp is ook niet slecht.
Die quest is waarschijnljk niet moeilijk, maar hoe kom ik bij Gwendolin? Bij de ingang staat het vol met die Balaur.

Missing father heb ik gedaan. Daarna moet je nog Spy among the Lepharists doen (die heb ik ook al gedaan, de volgende stap is pas voor level 43/44). Ik heb nog de Seiren Quest, maar die is ook voor level 43. En de quest bij Red Mane in de buurt, kan even niet op de naam komen, iets met een Frost mob.

Ik denk dat ik vanavond gewoon weer Lepharists ga killen, elites in een groepje of anders non-elites solo, voor de masks (60 masks kun je dan weer inruilen voor 10 oaths). Sowieso heb ik op vrijdagavond niet zo heel veel tijd, omdat ik dan tv wil kijken. X-Factor vanavond
niet zo tof doen
pi_77663207
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Die quest is waarschijnljk niet moeilijk, maar hoe kom ik bij Gwendolin? Bij de ingang staat het vol met die Balaur.

Missing father heb ik gedaan. Daarna moet je nog Spy among the Lepharists doen (die heb ik ook al gedaan, de volgende stap is pas voor level 43/44). Ik heb nog de Seiren Quest, maar die is ook voor level 43. En de quest bij Red Mane in de buurt, kan even niet op de naam komen, iets met een Frost mob.

Ik denk dat ik vanavond gewoon weer Lepharists ga killen, elites in een groepje of anders non-elites solo, voor de masks (60 masks kun je dan weer inruilen voor 10 oaths). Sowieso heb ik op vrijdagavond niet zo heel veel tijd, omdat ik dan tv wil kijken. X-Factor vanavond
Je hebt een glide path om makkelijk bij die observatory te komen:

Anyway, ik moet maar weer is naar Krotan gaan en die repeatable doen denk ik. Iets beters kan ik op dit level niet echt bedenken.
pi_77683933
Ben halsoverkop maar is begonnen met een Chanter, is al level 12. Bevalt me 100 keer beter dan een assassin, scout classes zijn gewoon niks voor mij Vind chanter wel leuk, de combo healing + DPS is tot nu toe wel goed, ben benieuwd waar het naar leidt.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:19:11 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77702130
Ben toch maar eens dat apply ingame items gaan zoeken
geen idee dat er zoveel op me lag te wachten
L'Amour menaçant:
pi_77702318
Chanter is al bijna 17 Gaat als een tierelier..
  zondag 7 februari 2010 @ 02:41:24 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77722503
Goddammit weer zoveel lag.....
Ik ging gewoon dood omdat ik bij het wegrennen steeds terugschoot naar de groep vijanden
L'Amour menaçant:
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 09:21:53 #71
9859 crew  Karina
Woman
pi_77723778
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:39 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Je hebt een glide path om makkelijk bij die observatory te komen:

Anyway, ik moet maar weer is naar Krotan gaan en die repeatable doen denk ik. Iets beters kan ik op dit level niet echt bedenken.
Ik herken het niet meteen, vanmiddag maar eens kijken. Eerst nog even grinden voor oaths, met een amulet haal ik dan ook nog de level 41 gok ik.
niet zo tof doen
pi_77725148
Hmm. Chanter is al 18, vind het wel leuk tot nu toe. Ben benieuwd hoe de DPS over een aantal levels is.. Misschien ga ik er wel mee door naar 30+ en gooi ik alle Daevanion pieces daarop.
  zondag 7 februari 2010 @ 13:16:48 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77727560
Weer (of nog steeds) een enorme lag en wéér daardoor doodgegaan.
Als je probeert weg te rennen dan flits ie de hele tijd terug
It's getting QUITE annoying!
L'Amour menaçant:
pi_77727743
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Weer (of nog steeds) een enorme lag en wéér daardoor doodgegaan.
Als je probeert weg te rennen dan flits ie de hele tijd terug
It's getting QUITE annoying!
Vaag, ik heb nergens last meer van na afgelopen woensdag
  zondag 7 februari 2010 @ 13:26:33 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77727830
Ik echt HEEL erg sinds gisteravond. Heb hem maar uitgezet want was gewoon niet te spelen.
L'Amour menaçant:
  zondag 7 februari 2010 @ 14:26:11 #76
216908 shythe
spamt er op los
pi_77729398
weet iemand hoe ik de homepage kan stoppen elke keer als ik het spel afsluit? is echt zo baggerirritant
pi_77730211
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:26 schreef shythe het volgende:
weet iemand hoe ik de homepage kan stoppen elke keer als ik het spel afsluit? is echt zo baggerirritant
O > Options > "Go to Aion website at exit" afvinken aan de rechterkant
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 15:27:35 #78
9859 crew  Karina
Woman
pi_77731043
Irritant, ik probeer Glaciont the Hardy te doen, is er elke keer een Elyos bij de Iceback die ik moet killen zo kan ik de quest nooit afmaken. Vanavond maar proberen, dan zijn ze hopelijk weg.
niet zo tof doen
pi_77732350
Hold the Front Line eindelijk gedaan
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 19:47:52 #80
9859 crew  Karina
Woman
pi_77739377
Glaciont the Hardy EN A Seirens Treisure gedaan, nu dus eindelijk lvl 41. Front Line kan ik niet doen, want ik heb Three Keys nooit afgemaakt
niet zo tof doen
pi_77741420
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:47 schreef Karina het volgende:
Glaciont the Hardy EN A Seirens Treisure gedaan, nu dus eindelijk lvl 41. Front Line kan ik niet doen, want ik heb Three Keys nooit afgemaakt
Haha Ik ben blij met mn tome. Niet véél beter dan Flame Tome maar wel beter, daar gaat het om
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 21:16:52 #82
9859 crew  Karina
Woman
pi_77743909
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:31 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Haha Ik ben blij met mn tome. Niet véél beter dan Flame Tome maar wel beter, daar gaat het om
Ach, als ik eenmaal level 50 ben dan krijg ik vanzelf wel betere gear, had ik in WoW ook.
niet zo tof doen
pi_77744604
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:16 schreef Karina het volgende:

[..]

Ach, als ik eenmaal level 50 ben dan krijg ik vanzelf wel betere gear, had ik in WoW ook.
Wss krijg je naarmate je veel Dark Poeta doet vanzelf wel Anuhart pieces. Miragent/Fenris kan ook wel kost alleen veel meer

Alleen denk ik niet dat ik ooit 50 ga worden zolang die double xp niet permanent word
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 21:52:07 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_77746280
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:27 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Wss krijg je naarmate je veel Dark Poeta doet vanzelf wel Anuhart pieces. Miragent/Fenris kan ook wel kost alleen veel meer

Alleen denk ik niet dat ik ooit 50 ga worden zolang die double xp niet permanent word
Dat laatste ben ik ook bang voor, het gaat vanaf nu alleen nog maar langzamer. Met de verkoop gaat het ook niet zo erg goed, designs en recipes verkopen erg slecht, materials wel iets beter. Ik wil nog een Lepharists item kopen, dus ik moet wel flink verdienen.
niet zo tof doen
pi_77748404
Ben alweer paar maanden gestopt met Aion. Ik dingde 40 met mijn eh spiritmaster geloof ik. Had de fear shriek etc gevonden, meer dan mil in mijn bank. Probeerde een beetje queste/grinde maar stopte al snel want het had geen haast toen. Mijn vrienden kapten ermee (2 ervan lvl50, andere 46, toen bijna niemand 50 was zeg maar) en ik stopte gewoon opeens in zijn algeheel ermee. Inmiddels is mijn tijd voorbij en ik heb eerlijk gezegd weinig behoefte terug te keren.

Mogelijk moet ik mijn account doorverkopen, iemand interesse? (Asmodian op perento btw)
pi_77751022
Net 2 silver medals gekregen voor het verdedigen van een fort
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 12:32:27 #87
9859 crew  Karina
Woman
pi_77764656
Ik heb de laatste paar dagen steeds problemen met opstarten van het spel: ik moet steeds een repair uitvoeren omdat een of andere patch niet goed is gegaan. Iemand anders ook last hiervan?
niet zo tof doen
pi_77764809
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:32 schreef Karina het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen steeds problemen met opstarten van het spel: ik moet steeds een repair uitvoeren omdat een of andere patch niet goed is gegaan. Iemand anders ook last hiervan?
Ik niet.
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 12:39:46 #89
9859 crew  Karina
Woman
pi_77764859
Deze komt eerst:
quote:
Error Code: 3 (PatchPathNotFound):
There was no way found to patch from version '1.0.0.11' to version: '1.0.0.8'.
The patch servers are most likely in the process of being updated.
Please try again in a few minutes.
En daarna deze:
quote:
Error Code: 5 (RepairPatchNotFound):
There is not a repair patch for version : '1.0.0.8'.
The patch servers are most likely in the process of being updated.
Please try again in a few minutes.
niet zo tof doen
  maandag 8 februari 2010 @ 13:02:17 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77765434
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:38 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Ik niet.
Me neither

Mijn extreme lag van de laatste paar dagen is volgens mij verholpen.
Ik had nog 32 wachtende updates van Windows staan en die hebben ff gedraauid.... en daarna deed ie 't weer goed
Dus ik denk dat het daar ergens aan lag.
L'Amour menaçant:
pi_77765751
Heb het al gelezen dat meer mensen last hebben van die patch problemen, heb zelf nergens last van gelukkig.
  maandag 8 februari 2010 @ 16:19:00 #92
216908 shythe
spamt er op los
pi_77772301
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:39 schreef Karina het volgende:
Deze komt eerst:
[..]

En daarna deze:
[..]

yep, heb ik ook.. maar als ik het spel dan opnieuw opstart heb ik nergens last van :S
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 19:30:19 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_77780345
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:19 schreef shythe het volgende:

[..]

yep, heb ik ook.. maar als ik het spel dan opnieuw opstart heb ik nergens last van :S
Nee klopt, daarna kan ik gewoon spelen, maar het is irritant dat je steeds moet wachten voordat, dat klaar is.

Zojuist geprobeerd Black Cloud Island te bereiken, ik weet waar het is, maar ik denk dat ik elke keer te hoog vlieg of zo, want op een gegeven moment lijkt het alsof ik stil "sta" en niet verder kom en dan val ik weer naar mijn dood

[ Bericht 26% gewijzigd door Karina op 08-02-2010 19:42:46 ]
niet zo tof doen
pi_77786375
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee klopt, daarna kan ik gewoon spelen, maar het is irritant dat je steeds moet wachten voordat, dat klaar is.

Zojuist geprobeerd Black Cloud Island te bereiken, ik weet waar het is, maar ik denk dat ik elke keer te hoog vlieg of zo, want op een gegeven moment lijkt het alsof ik stil "sta" en niet verder kom en dan val ik weer naar mijn dood
Gebruik scroll lock, dan blijf je op dezelfde hoogte vliegen.
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 21:32:58 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_77786530
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:30 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Gebruik scroll lock, dan blijf je op dezelfde hoogte vliegen.
Volgens mij begin ik al te hoog en moet ik op een gegeven moment naar beneden.
niet zo tof doen
pi_77788176
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Volgens mij begin ik al te hoog en moet ik op een gegeven moment naar beneden.
Je moet gewoon op die outter rings van Bloodburn reach staan en die hoogte aanhouden
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 07:29:21 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_77796176
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:08 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Je moet gewoon op die outter rings van Bloodburn reach staan en die hoogte aanhouden
Ik ga het vanavond weer proberen, want ik had er gisteren geen zin meer in.
niet zo tof doen
pi_77812438
Er beginnen wat vage geruchten m.b.t Aion 2.0 e.d op gang te komen
quote:
29-30 "As you are aware we are planing to launch a couple of updates in Aion globaly, including Korea and also the western market and
We did not finalize the business plan yet, whether there will be a paid expansion pack ..the seperate expansion package ..whether there will be a free update.
because the amount of expansion in Aion is quite large.
so we believe there are high chances we will be able to sell it as a seperate package.
At this point we did not finalize our business plan yet, so we [...] options"
quote:
On the queston about 2.0 and global launch schedules:

41-43 "As for Aion, we are planing serious updates in Korea and also in global market.
For the time being sometime in the future we will be able to launch all of the the update at the same time,
at this point there will be some delay in global launch schedule so currently our plan is to
launch the update in kjorea first and then the overseas market wil follow. So currently we are planing 2 updates in Aion for the first half this year in Korea. And one of them is the 2.0 update and then after a couple of months the same update will be implemented in overseas market as well. And right now our primary focus in our overseasmarket is occurrency in western countries."
(Dit is vertaald van de officiële NCsoft twitter)
Maargoed, die laatste 4 zinnen in die 2e quote bieden niet veel hoop voor ons
pi_77812495
Wat is de officiele NCsoft twitter?
Ik heb alleen de CM's volgens mij.

Als het betaald wordt weet ik niet of ik het wel aanschaf
Dan ga ik wel weer terug naar L2 waar updates tenminste gratis zijn.
pi_77812752
NCSoft_Kor(ea) en Plaync denk ik. Ik weet ook niet precies hoe/waar het staat, maar het zou me idd wel tegenvallen. MAAR, met aanzienlijk wat nieuwe content in die patches zou ik het niet erg vinden om ervoor te betalen opzich. Wel jammer dat mn sub 3 april verloopt. Al reken ik er niet op dat we zo snel al een expansion krijgen, dan zou er allang wat bekend moeten zijn. Anders vind ik NCsoft wel heel amateuristisch
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 19:35:42 #101
9859 crew  Karina
Woman
pi_77819524
Ik heb even geen zin meer om te spelen, ik wilde wat quests doen in de Abyss, tot 3x toe gekilled (2x in Roah Fortress door 2 Elyos en 1x door een Elyos toen ik Kraws aan het mollen was), bah.
niet zo tof doen
pi_77820133
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb even geen zin meer om te spelen, ik wilde wat quests doen in de Abyss, tot 3x toe gekilled (2x in Roah Fortress door 2 Elyos en 1x door een Elyos toen ik Kraws aan het mollen was), bah.
Nog even volhouden, er komen gratis server transfers aan . Ik zit er ook aan te denken om naar een andere server te gaan, probleem is alleen dat de helft van alle EngEU servers Elyos dominated is. Geen 1 is Asmo dominated. Gorgos is redelijk balanced maar het begint saai te worden Komt ook nog bij dat ik mn legion niet wil verlaten en ik de ontwikkeling eerst nog is aan wil kijken. De abyss is bijna altijd leeg, sieges zijn voorspelbaar geworden, ookal kan dat nu veranderen met die 1hr timer..
pi_77820895
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:50 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Nog even volhouden, er komen gratis server transfers aan . Ik zit er ook aan te denken om naar een andere server te gaan, probleem is alleen dat de helft van alle EngEU servers Elyos dominated is. Geen 1 is Asmo dominated. Gorgos is redelijk balanced maar het begint saai te worden Komt ook nog bij dat ik mn legion niet wil verlaten en ik de ontwikkeling eerst nog is aan wil kijken. De abyss is bijna altijd leeg, sieges zijn voorspelbaar geworden, ookal kan dat nu veranderen met die 1hr timer..
Telemachus is redelijk in balans
Tot een paar weken geleden hadden de Asmos bijna alles in handen, nu heeft Elyos een beetje meer.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 21:19:00 #104
9859 crew  Karina
Woman
pi_77824046
Ik las ook dat Telemachus redelijk in balans is en dat de "economie" daar wat beter is. Dus mocht er een servertransfer mogelijk worden dan ga ik denk ik naar Telemachus (tenzij ze servers gaan mergen).
niet zo tof doen
pi_77824513
Gorgos is een beetje als Telemachus dan. De ene dag hebben Elyos 3 keer zoveel mensen op de been bij sieges als asmo's, de dag erna pakken wij Krotan voor de eerste keer op de server met een 3x zo grote zerg als Elyos Vorige week hadden Asmo's ook Siel West/East nog, nu allebei Elyos. Elyos hebben nu 5 forts, wij 2. Als ze er nog 1 krijgen dan krijgen we die 15% damage buff

Maar de sieges zelf zijn vaak echt heel saai en voorspelbaar hier.. Zodra Elyos Kysis proberen te nemen van Balaur komen Asmo's Elyos wipen waardoor ze verder niks kunnen uithalen, zelfde als Asmo's Kysis proberen.. Zo gaat het bijna de hele tijd met elk fortress, er gebeurt echt heel weinig spectaculairs.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:44:29 #106
216908 shythe
spamt er op los
pi_77828917
als ze me gaan laten betalen dan ga ik terug naar wow
pi_77832496
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Als ze er nog 1 krijgen dan krijgen we die 15% damage buff
Wij (Elyos) hebben die buff een tijd lang gehad op Telemachus, was alsof NCsoft ons belachelijk wou maken
Gelukkig hebben wij nu alle forts beneden en 2 in de upper abyss.
Asmos hebben 3 in de upper abyss.
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 07:46:03 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_77834858
Ze moeten bij NTC wel een beetje opschieten met 2.0, want in november of zo komt WoW Cataclysm uit, een heleboel mensen zullen dan misschien weer terug gaan naar WoW voor de nieuwe content.
niet zo tof doen
pi_77836689
Ik zit ff te kijken voor die item remodels enzo, maar ik begrijp er niks van. Ik dacht dat je elk item elke look kon geven (zolang het maar allebei cloth is bijv. en je beide items had), maar blijkbaar moet je dus armor kopen van Shugo's ofzo? Ik heb gezocht maar snap er geen hol van.

Iemand die er meer van weet?
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 10:12:31 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_77837156
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:51 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik zit ff te kijken voor die item remodels enzo, maar ik begrijp er niks van. Ik dacht dat je elk item elke look kon geven (zolang het maar allebei cloth is bijv. en je beide items had), maar blijkbaar moet je dus armor kopen van Shugo's ofzo? Ik heb gezocht maar snap er geen hol van.

Iemand die er meer van weet?
Ik heb het toevallig dit weekend gedaan met een hoed de ik heb "veranderd" in een Lepharist masker.

Het is heel simpel: je zoekt iets dat je er "leuk" uit vind zien, bijvoorbeeld in mijn geval dus dat masker. Je gaat naar de remodeller (zit in Marketstreet ergens). Je zet het item dat je wilt veranderen qua look in het ene vakje, het item, zoals je wilt dat het er uit komt te zien, in het andere vakje en voila! je hoed is een masker geworden.

Als je bij je character kijkt zie je dat de naam van je item niet is gewijzigd, alleen de look is veranderd. Het kost volgens mij iets van 1000 Kinah.

Hier staat het ook uitgelegd met een plaatje erbij.

Volgens mij zijn er inderdaad ook Shugo's (die heel moeilijk te vinden zijn) die speciale items verkopen voor remodelling, die zien er schijnbaar heel leuk uit of zo.
niet zo tof doen
pi_77837462
Ah oke nu snap ik het. Die shugo's verkopen dus armor met elyos skins. Laat vandaag nou net die npc spawnen met de chest+legs (The Shugo (Lepharist Construction Base) that sells the chest and leg pieces only appears on the 2nd, 19th, and 28th from 1AM to 4AM and on the 6th, 10th, 14th, 23rd from 12PM to 4PM.) , in een dungeon vol met elites (Lepharist dungeon voor A Lost Daeva)

Pauldrons, boots en gloves heb ik al.

Ik zou er wel met mn lvl 14 sin ( ) heen kunnen gaan en dan de items kopen in hide..
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 11:19:02 #112
9859 crew  Karina
Woman
pi_77838973
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Ah oke nu snap ik het. Die shugo's verkopen dus armor met elyos skins. Laat vandaag nou net die npc spawnen met de chest+legs (The Shugo (Lepharist Construction Base) that sells the chest and leg pieces only appears on the 2nd, 19th, and 28th from 1AM to 4AM and on the 6th, 10th, 14th, 23rd from 12PM to 4PM.) , in een dungeon vol met elites (Lepharist dungeon voor A Lost Daeva)

Pauldrons, boots en gloves heb ik al.

Ik zou er wel met mn lvl 14 sin ( ) heen kunnen gaan en dan de items kopen in hide..
Lol dat ga ik ook maar niet proberen.

Hoe kom je aan de pauldrons, etc dan? Via de broker? En ziet dat er inderdaad zo speciaal uit?

Ik zou mijn chest wel willen remodellen, maar dat kan dus weer niet met Daevination armor (ik loop de hele tijd in een schattig roze jurkje in de rondte) Ik heb nog wel in mijn warehouse een lvl 44 chest die ik in SR heb geloot, maar ik moet nog even wachten voordat ik die kan gebruiken, pas level 41. Het is wel eentje die ook deel uitmaakt van een set (Sailor?).
niet zo tof doen
pi_77839653
Shulack Sailor. Dat is best goed, moet je disenchanten en die stones bewaren voor je daevanion set ofzo, om te enchanten. Anyway, die pauldrons/boots/gloves heb ik van een Shugo bij Mt. Musphel Volcano (waar je die titel Sweeper of Mt. Musphel krijgt van een quest) gekocht
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 12:20:30 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_77840982
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:43 schreef Frankz0rz het volgende:
Shulack Sailor. Dat is best goed, moet je disenchanten en die stones bewaren voor je daevanion set ofzo, om te enchanten. Anyway, die pauldrons/boots/gloves heb ik van een Shugo bij Mt. Musphel Volcano (waar je die titel Sweeper of Mt. Musphel krijgt van een quest) gekocht
Oh die quest heb ik gedaan, maar die Shugo is me niet echt opgevallen, toch misschien eens teruggaan om te kijken of hij iets leuks heeft.
niet zo tof doen
pi_77841203
Die spawnt @ 9pm t/m 7am elke dag (in aion) dus kan best dat ie er niet altijd staat
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:40:31 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77841643
Ik twijfel een beetje met wie ik verder zal gaan

Kheb een:
Lvl 28 Asmo Templar
Level 21 Elyos Ranger
Level 15 Elyos Gladiator

Ik vind de Ranger denk ik wel de moeilijkste om te spelen tot nu toe
L'Amour menaçant:
pi_77842112
Ga dan met ranger verder. Rangers zijn zwaar klote op lvl 12-16, zodra je daar voorbij bent zijn ze volgens mij heel relaxt.
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 12:59:56 #118
9859 crew  Karina
Woman
pi_77842180
Ik zou ook voor de Ranger kiezen, die krijgen hele vette skills, ik weet niet hoe het heet, maar een van de skills is dat je opeens 6 of zo "echo's" hebt die allemaal op een rij staan te schieten.
niet zo tof doen
  donderdag 11 februari 2010 @ 00:14:56 #119
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77869841
Kan ik dit ook ergens gratis proberen?
pi_77870281
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 00:14 schreef fs180 het volgende:
Kan ik dit ook ergens gratis proberen?
Ik (of iemand anders) kan je een trial sturen. Die gaat alleen tot level 7 en ik moet zeggen dat dat bij lang en na niet de dingen laat zien wat Aion allemaal te bieden heeft (Gliden/vliegen is bijvoorbeeld ook pas vanaf lvl 10...)

Anyway, vanavond was echt een ge-ni-ale siege dag voor asmo's Om 8 uur pakte 2-3 alliances Siel east terwijl de main asmo-zerg Krotan aan het defenden was. We hebben Kysis voor 't eerst op de server gepakt (alle inner forts zijn nu van ons), en daarbij hebben we ook nog succesvol Miren gedefend tegen Elyos en Balaur (Tegelijk met Kysis attack), daarna hadden we zelfs nog tijd om Sulfur over te nemen (Die mijn legion kreeg ). Al met al een geniale avond. Wij hebben nu weer 5 forts, Elyos 3. Paar dagen terug postte ik hier nog dat Elyos er 5 hadden en asmo's 2
pi_77870614
Als je een van ons een prive berichtje stuurt met je email adres dan sturen wij je een trail code

Wij hebben vanavond eerst Krotan succesvol verdedigt tegen de Asmos en de ronde erna hebben we Kysis van ze afgepakt.
Tijdens het verdedigen kreeg ik jammergenoeg niks, maar bij Kysis heb ik 2 gold medals gekregen

Tijdens de verdediging hadden we trouwens CM Ayase op bezoek gehad, op dat moment waren er 3 Elyos forts vulnerable en hij zei iets van dat we zijn forten goed moesten verdedigen
pi_77870704
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 00:51 schreef Jegorex het volgende:
Als je een van ons een prive berichtje stuurt met je email adres dan sturen wij je een trail code

Wij hebben vanavond eerst Krotan succesvol verdedigt tegen de Asmos en de ronde erna hebben we Kysis van ze afgepakt.
Tijdens het verdedigen kreeg ik jammergenoeg niks, maar bij Kysis heb ik 2 gold medals gekregen

Tijdens de verdediging hadden we trouwens CM Ayase op bezoek gehad, op dat moment waren er 3 Elyos forts vulnerable en hij zei iets van dat we zijn forten goed moesten verdedigen
Zoiets zei hij ook bij ons toen hij op een asmo char was . Ik vind het eigenlijk wel jammer dat lower forts nu ook 1hr timers hebben.. 30m is echt meer dan genoeg voor lower forts. Maargoed, al die Elyos lowbies gingen die Elyos legion die Sulfur ownde steeds bashen dat ze em niet moesten defenden enzo, zodat hun die campaign konden doen, toen wij dat fortress over namen was hun hele LFG blij

Moderator donderdag 11 februari 2010 @ 08:05:41 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_77872386
Ja hoor, gisteren was het weer raak. Ik ga naar de Abyss om een quest af te maken, ik ben klaar en vlieg naar de NPC, weer een Elyos

Dan maar naar Beluslan om wat quests te doen, ik ben BIJNA klaar, komt er een groep van 6 Elyos aan en daar ga ik weer. Gelukkig kon ik dit keer wel rezzen, dus ik kon mijn quest afmaken en in gaan leveren, maar ik baal wel elke keer.

Op Spatalos is het echt Elyos die domineert. Ik zit al bijna een week te wachten tot Sulfur weer in Asmo handen komt, want ik heb een quest die ik daar moet inleveren.

En de zooi die ik wil verkopen loopt echt voor geen meter, het enige dat ik nog een beetje verkoop zijn manastones, maar dat schiet niet echt op qua Kinah.
niet zo tof doen
pi_77873587
Alchemy trainen en scrolls maken dan Werkt wel goed denk ik.

Ik ga nu die lvl 28 campaign spot bij Sulfur campen
pi_77874322
Lol wat is de abyss toch ook een schijtplek he Ik camp die spot, gelijk 5 elyos daar. Kill ze allemaal 2x, komt er een halve alliance lvl 45+ players mij ganken . Dit bedoel ik nou, where's the pvp????
pi_77875100
Ik vind 't spel echt dodelijk saai en kan het niet meer opbrengen om eraan te beginnen
pi_77875151
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:34 schreef kakner2 het volgende:
Ik vind 't spel echt dodelijk saai en kan het niet meer opbrengen om eraan te beginnen
Volkomen te begrijpen. Hopelijk gooien ze er een hoop (gratis) nieuwe content in dit jaar, en double xp. Misschien vind ik het dan weer het proberen waard. Ik speel nu alleen nog maar omdat ik wacht op mn WoWbuddie om online te komen en omdat mn sub nog tot 3 april loopt.
  donderdag 11 februari 2010 @ 11:28:40 #128
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77876695
als iemand zo'n uitnodiging zou willen versturen naar v an ka to en apenkringel gm ail puntje com
  Moderator donderdag 11 februari 2010 @ 11:41:19 #129
9859 crew  Karina
Woman
pi_77877109
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:28 schreef fs180 het volgende:
als iemand zo'n uitnodiging zou willen versturen naar v an ka to en apenkringel gm ail puntje com
Verstuurd!
niet zo tof doen
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:43:31 #130
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77894446
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 07:48:03 #131
9859 crew  Karina
Woman
pi_77908945
Ik lees net dat je nu de Plastic Surgery Tickets kunt kopen. Helaas een beetje duur, 7 euro! Als het nou 2 Euro was had ik het misschien nog wel gedaan voor mijn Templar, maar dit is veel te veel. De andere dingen die je nu kunt doen tegen betaling zijn ook achterlijk duur, Legion name change kost maar liefsts 14 euro!

Deze week niet echt gelevelled, ik had niet zo heel veel zin, maar vanaf vanavond ga ik er weer even goed voor zitten, met de double XP. Cleric heeft wat quests opgepikt waarbij je 10xmob A en 10xmob B moet killen, dan schiet het aardig op. Misschien de SM nog wat verder levellen en ik denk dat ik nog wat Lepharists Oaths ga kopen voor de earrings.
niet zo tof doen
pi_77910151
Mweh ik weet nog niet of ik ga spelen dit weekend. Ik vind het nogal unrewarding . Als je op 40+ een halve dag aan het grinden ben merk je amper resultaat, je moet 2 dagen grinden voordat je wat merkt, vind ik niet echt mijn ding aan het worden.
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 10:16:11 #133
9859 crew  Karina
Woman
pi_77911232
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:31 schreef Frankz0rz het volgende:
Mweh ik weet nog niet of ik ga spelen dit weekend. Ik vind het nogal unrewarding . Als je op 40+ een halve dag aan het grinden ben merk je amper resultaat, je moet 2 dagen grinden voordat je wat merkt, vind ik niet echt mijn ding aan het worden.
Zomaar grinden vind ik ook niets, maar als je het toch moet doen voor een quest heb je in ieder geval de dubbele XP van de mobs plus nog een beetje extra voor het inleveren van de quest. Misschien dat ik nog wat van die Balaur ga mollen, die droppen nog wat aardig spul ook nog.
niet zo tof doen
pi_77915858
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:16 schreef Karina het volgende:

[..]

Zomaar grinden vind ik ook niets, maar als je het toch moet doen voor een quest heb je in ieder geval de dubbele XP van de mobs plus nog een beetje extra voor het inleveren van de quest. Misschien dat ik nog wat van die Balaur ga mollen, die droppen nog wat aardig spul ook nog.
Ik ga het denk ik wel doen van 't weekend. Even wat minder WoWen want die sub loopt toch nog tijdje door . 41 wil ik sowieso halen, 42 zal me niet lukken vrees ik.

Ik ga wel sowieso zoveel mogelijk campaignquesten erbij doen ook. Alle xp is welkom, dus even schijt aan de levels van die questen. Heb er nog 2 in Beluslan (laatste 2) en die laatste van Reshanta, maar die is kut.
pi_77920166
Je kunt nu ook rode en roze dyes kopen met die valentijns pakketten.
En die 7 euro vind ik wel meevallen voor al die tickets
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 15:10:53 #136
9859 crew  Karina
Woman
pi_77921279
Die rode vind ik wel leuk.

Maar kleuren is niet altijd HELEMAAL kleuren, ik had mijn Divine chest groen gekleurd (Merone petal), blijven de strik en nog een paar kleine dingen gewoon roze ziet er niet uit nu.

Anyway, ik heb mijn Clerc alvast neergezet bij een plek met wat quests, dan kan ik morgenochtend meteen aan de gang, gatheren wil ik ook flink levellen, 399 moet lukken. Vanavond is het hier pas vanaf 8 uur double XP toch? Dan kan ik niet spelen (X-factor kijken ).

Ik heb nu wel de cheese and wine quest, maar ja, 30x SR doen (of tussendoor steeds inleveren) dat gaat wel even duren en een hoop Kinah kosten, want SR is gelijk aan minstens 3x doodgaan.

Waar kun je eigenlijk nog gatheren vanaf 400? Ik heb nog niets gezien dat hoger is dan 360 of iets in die richting.

Die laatste Reshanta campaign moet ik ook nog doen, 1x geprobeerd, maar dat ging nog niet zo goed in die Arena, ik wacht daar nog even mee toch ik nog wat hoger ben.
niet zo tof doen
pi_77922304
In die arena ben ik tot het laatste level gekomen. Maar dat is met lvl 45/46 mobs, gegeven moment moet je een cleric mob killen maar die aggroet ook nog 3 gladiators van lvl 46 (cleric is ook 46), dat op level 40 doen is niet echt een goed idee

Anyway, heb denk ik wel een leuke elite grind spot gevonden. Bijna geen kiting nodig, gewoon heen en weer lopen
pi_77925291
Volgens mij is er geen expert gathering, gathering is dus maximaal lvl399.
Ik moet de cheese en wine quest nog 3 of 4x doen volgens mij, dan is hij afgerond
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 17:31:32 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_77926087
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:01 schreef Jegorex het volgende:
Volgens mij is er geen expert gathering, gathering is dus maximaal lvl399.
Ik moet de cheese en wine quest nog 3 of 4x doen volgens mij, dan is hij afgerond
Oh ok, vandaar

Ga je met die cheese en wine steeds tussendoor een delivery maken? Of doe je SR gewoon 30x? Of kun je de wine en cheese "stacken" zodat je meteen 10x (of meer) kunt inleveren?
niet zo tof doen
pi_77926493
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ok, vandaar

Ga je met die cheese en wine steeds tussendoor een delivery maken? Of doe je SR gewoon 30x? Of kun je de wine en cheese "stacken" zodat je meteen 10x (of meer) kunt inleveren?
Je kunt maar 5 wine per ronde krijgen en er zijn 4 nodig voor de quest.
Met een beetje planning kun je de quest dus 1.25 keer doen per ronde.

Denk er daarbij wel aan dat je alle wine boxes moet openen voordat je wine nr4 en 5 pakt. Als je quest vol is dan zullen er geen wines meer droppen.
Voor de hairpin quest ging ik wel elke keer terug, die kun je 3 of 4x per ronde doen.

Twitter:
quote:
Pandaemonium on Gorgos has a bunny infestation.

Hoop dat ze vanavond ook op Telemachus komen

[ Bericht 8% gewijzigd door Jegorex op 12-02-2010 19:13:17 ]
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 20:29:47 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_77932185
Vanavond heel even gespeeld met SM en haar tot level 18 gebracht.

Ik had weer een voorbeeld van dat Elyos quests makkelijker zijn: bij Asmo heb je op een gegeven moment een quest dat je je moet vermommen en dan naar de totem moet rennen en weer terug. Bij Elyos gaat het zo: je krijgt de vermomming, er komt een filmpje dat je verandert in een papagaai (je hoeft zelf niets te doen dus) en klaar is de quest!
niet zo tof doen
pi_77933350
Lol heb er niks van gemerkt. Zitten midden in siege

Elyos zijn Roah kwijt aan Balaur Omdat wij tegelijk Asteria aanvielen moesten ze kiezen, alleen zijn we wel gewiped door verdandi's prank
pi_77933989
Balaur

Wij hebben Siel East en worden zwaar aangevallen door de Asmos. Balaur schip komt langs, dood alle Asmos en gaat weer weg.
Later vallen wij Kysis aan, de Dredgion komt weer langs, dropt zijn Balaur, dood de Asmos en gaat weer weg. Wij waren toen al in de boss room en we hadden de Asmos buiten gesloten van hun eigen fort.
pi_77935391
Kutte is dat we nu niet voor Siel West gaan vanavond omdat we anders Roah/Asteria niet meer kunnen pakken zonder dat Elyos die 15% buff krijgen.

En wtf @ Telemachus, was dat niet die server waar Asmo's laatst 8 forts hadden?
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 22:11:37 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_77937299
Dat met die sieges en zo gaat een beetje langs me heen, op Spatalos leeft het volgens mij niet zo. Ik zie af en toe in de chat wel berichten dat ze mensen zoeken om een fort te verdedigen, maar ik heb niet het idee dat er echt animo voor is.
niet zo tof doen
pi_77942673
Hmm.. ik had die elites in die Observatory van A Lost Daeva geprobeerd, maar ze resetten steeds bij mij . Wat doe ik fout? Ik laat ze steeds tot op een paar meter komen maar zodra ik over die richel loop en em weer attack reset ie steeds.
pi_77946030
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 21:34 schreef Frankz0rz het volgende:
En wtf @ Telemachus, was dat niet die server waar Asmo's laatst 8 forts hadden?
Ja, laats hadden wij nog de 15% buff, nu hebben de asmos die buff
Ze zijn allemaal emo aan de andere kant van de abyss, het schijnt dat de leider van de Nr1 legion alle medals gestolen heeft en de legion heeft verlaten. De nr2 legion is ook uit elkaar gevallen.
Dus veel samenwerking hebben ze daar niet meer.
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Hmm.. ik had die elites in die Observatory van A Lost Daeva geprobeerd, maar ze resetten steeds bij mij . Wat doe ik fout? Ik laat ze steeds tot op een paar meter komen maar zodra ik over die richel loop en em weer attack reset ie steeds.
Zorg ervoor dat je NOOIT op een plek staat waar de mob je niet kan bereiken. Zodra dat gebeurt reset hij.
Als de mob jou een paar seconden niet raakt en jij hem ook niet dan reset de mob ook.

Hier is mijn nieuwe schild:
pi_77948589
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 04:16 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ja, laats hadden wij nog de 15% buff, nu hebben de asmos die buff
Ze zijn allemaal emo aan de andere kant van de abyss, het schijnt dat de leider van de Nr1 legion alle medals gestolen heeft en de legion heeft verlaten. De nr2 legion is ook uit elkaar gevallen.
Dus veel samenwerking hebben ze daar niet meer.
[..]

Zorg ervoor dat je NOOIT op een plek staat waar de mob je niet kan bereiken. Zodra dat gebeurt reset hij.
Als de mob jou een paar seconden niet raakt en jij hem ook niet dan reset de mob ook.

Hier is mijn nieuwe schild:
[ afbeelding ]
Hmm.. ja ik zat eraan te denken dat ik em misschien moet rooten en dan snel Flame Cage voor een DoT
pi_77952736
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:01 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Hmm.. ja ik zat eraan te denken dat ik em misschien moet rooten en dan snel Flame Cage voor een DoT
Met mijn cleric probeer ik constant een DoT of root actief te hebben op elites als ik ze solo.
Maar volgens mij resetten ze dan nog als je op een onbereikbare plaats staat.
pi_77953156
Nja tis bij die observatory zo dat er een kleine richel is, daar loop je dan overheen zodat ie weer helemaal om die trap heen loopt
pi_77953295
Ik heb nog nooit een Asmo gehad die meer dan lvl3 was.
Van de Asmo gebieden weet ik dus niks
pi_77957806
Lekker door gegrind vanmiddag, ben nu dus 41
  Moderator zaterdag 13 februari 2010 @ 19:58:17 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_77963084
Vanmiddag Balaur gegrind (repeatable quest bij Hoarfrost Shelter) plus tegelijkertijd gathering een beetje gelevelled met Diamond Ore, dat daar ook spawned. Vanavond wilde ik daar nog even mee verder gaan, maar er was een groep Elyos in de buurt, waardoor het echt geen doen meer was. Nog geprobeerd richting Alquimia te gaan, maar ook daar kwam ik ze weer tegen.

Voor de rest heb ik niet echt quests die ik kan doen, dus maar gestopt. Morgen verder.
niet zo tof doen
  zaterdag 13 februari 2010 @ 20:27:31 #154
216908 shythe
spamt er op los
pi_77963926
ik ging wel lekker vandaag, na wéér met wow begonnen te zijn... 2 levels gedaan en misschien vanavond nog eentje...
  Moderator zaterdag 13 februari 2010 @ 21:36:57 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_77966314
Ik zag net dat ik toch weer wat lobnite meat heb verkocht, kan ik morgen weer wat oaths kopen, nog 27 stuks (dacht ik) en dan kan ik de earrings halen, weer wat meer HP plus heel wat XP voor het inleveren van de quest.
niet zo tof doen
pi_77966766
Vanavond na siege nog ff lekker verder grinden denk ik. Zit nu op 18% van lvl 41, moet minimaal naar 30 kunnen vanavond nog. Betwijfel alleen of ik morgen 42 ga halen
  Moderator zaterdag 13 februari 2010 @ 21:54:20 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_77967039
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:47 schreef Frankz0rz het volgende:
Vanavond na siege nog ff lekker verder grinden denk ik. Zit nu op 18% van lvl 41, moet minimaal naar 30 kunnen vanavond nog. Betwijfel alleen of ik morgen 42 ga halen
Ik denk niet dat je dat gaat lukken, het schiet echt niet op, zelfs niet met de dubbele XP. Ik ga morgen ook alleen maar grinden, geen SR of groepen, dan gaat het alleen maar langzamer omdat je de XP moet delen. Vanaf maandag ga ik wel weer een campaign group quest doen.
niet zo tof doen
pi_77971379
Voor mij gaan instances juist sneller.
Mobs die ik solo dit weekend geven ongeveer 80k en in een groep krijg ik 150k terwijl de mob ongeveer net zo snel dood is.
pi_77977443
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je dat gaat lukken, het schiet echt niet op, zelfs niet met de dubbele XP. Ik ga morgen ook alleen maar grinden, geen SR of groepen, dan gaat het alleen maar langzamer omdat je de XP moet delen. Vanaf maandag ga ik wel weer een campaign group quest doen.
Nouja ik zit nu iig op 33% ongeveer . Ik was om 5 uur ook al lvl 41, terwijl ik de dag begon gister op 55%, das ongeveer 18m xp in een paar uur
  zondag 14 februari 2010 @ 14:55:38 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77984293
Huh? Iedereen is weg Ik zie alleen nog namen van NPC's en vijanden, maar ze verschijnen niet op't scherm
L'Amour menaçant:
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 14:59:09 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_77984362
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:50 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Nouja ik zit nu iig op 33% ongeveer . Ik was om 5 uur ook al lvl 41, terwijl ik de dag begon gister op 55%, das ongeveer 18m xp in een paar uur
Ik moet nog 3 balkjes, maar die Elyos waren weer in de buurt Wel extract vitalization tot 399 gelevelled.

@Angel: heb je misschien per ongeluk shift-F12 gedaan?
niet zo tof doen
pi_77984661
Shift+F12 is een van mijn favoriete opties tijdens drukke sieges, samen met Fixed FPS.
Mijn alchemy is nu 399, maar ik heb geen idee waar ik de expert quest moet starten
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 15:24:55 #163
9859 crew  Karina
Woman
pi_77985072
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:10 schreef Jegorex het volgende:
Shift+F12 is een van mijn favoriete opties tijdens drukke sieges, samen met Fixed FPS.
Mijn alchemy is nu 399, maar ik heb geen idee waar ik de expert quest moet starten
Volgens mij is dat in Pandemonium in dezelfde hall waar je je normale skills traint.
Hier dus inderdaad

Niet zo moeilijk te vinden hoor
niet zo tof doen
pi_77985619
Zit op 60% nu.. Alleen heb ik geen rested meer dus het gaat wat slomer En ben even wat aan het grinden voor Kinah.
  zondag 14 februari 2010 @ 16:47:24 #165
216908 shythe
spamt er op los
pi_77987334
en ik ben lekker 25! doodgaan gaat in de abyss wel veel makkelijker
pi_77988151
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Volgens mij is dat in Pandemonium in dezelfde hall waar je je normale skills traint.
Hier dus inderdaad

Niet zo moeilijk te vinden hoor
Ik ben Elyos

Maar kan ik daarmee beginnen zodra ik 399 ben of moet ik doorlvlen totdat ik niet verder kan?
Ik ben gestopt met craften zodra ik 399 was.
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 17:53:26 #167
9859 crew  Karina
Woman
pi_77989561
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:14 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ik ben Elyos

Maar kan ik daarmee beginnen zodra ik 399 ben of moet ik doorlvlen totdat ik niet verder kan?
Ik ben gestopt met craften zodra ik 399 was.
Oh, er zal in Sanctum wel een soortgelijk gebouw zijn, ik denk dat dit het is? Volgens mij kun je gaan als je 399 bent, want trainen kan ook als je bijvoorbeeld 299 bent.
niet zo tof doen
pi_77990616
75%.. 42 ga ik helaas niet halen Dan morgen maar. Ga wel zoveel mogelijk grinden nog tussen sieges door
pi_77990780
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh, er zal in Sanctum wel een soortgelijk gebouw zijn, ik denk dat dit het is? Volgens mij kun je gaan als je 399 bent, want trainen kan ook als je bijvoorbeeld 299 bent.
Heb net dit gevonden
http://www.aionarmory.com/quest.aspx?id=5440

Ik zal er vanavond eens naar kijken als ik tijd heb.
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 20:13:43 #170
9859 crew  Karina
Woman
pi_77994527
Level 42 en nu ben ik het even zat voor vandaag Een paar nieuwe quests gehad, maar die zijn allemaal voor groepen, morgen maar even kijken bij Red Mane of daar nog wat quests zijn.
niet zo tof doen
pi_78011295
Ik zat eens na te denken over dat Riften he... Eigenlijk verneukt het de hele gameplay op 40+

Waarom? Omdat ELKE Aion server PvP is. Is een Elyos in Beluslan dan kan hij op elke server asmo's killen, same goes for Asmo's in Heiron. Dit is toch eigenlijk niet leuk? Ik zat me te realiseren dat je om de 5 minuten meerdere calls in LFG ziet voor elyos in (South-East vooral) Beluslan. Zo gaat het de hele dag door, en in de nacht nog erger, door die Xenophon's quest. Ik moet zodra ik 42 daar dus gaan grinden omdat in de abyss mobs te hoog/laag zijn tot aan lvl 47...

Ik liep net wat south van Red Mane Cavern, gelijk weer 2 elyos in de buurt.. Dan willen Elyos/Asmo's ook nog rifts in Theobomos/Brusthonin omdat alle lvl 43+ spelers daar levelen, nou doe maar even niet. Dan krijg je daar hetzelfde tafereel als in Beluslan, wordt het onmogelijk om er nog normaal te levelen. Die rifts in Beluslan/Heiron maken het gewoon bijna onmogelijk om te grinden/questen in die south-east area van Beluslan (en in Heiron zal ook wel zo'n spot zijn ergens). Het kan toch niet zo zijn dat het onmogelijk wordt om in je eigen gebied normaal te kunnen grinden/questen omdat er elk uur weer een halve alliance van de opposite faction loopt...
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 10:35:34 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_78011696
Klopt wat je zegt, ik had al zondagmorgen level 42 kunnen zijn, maar elke keer weer die Elyos in dat gebied bij Hoarfrost. Gatheren kon ik op een gegeven moment ook amper, elke keer sprong er weer een Elyos op mijn nek (meestal een assassin die ik dus niet aan zie komen).

En gisteren waren er bijna de hele dag groepjes van een man of 6 Elyos precies in het questgebied bezig. En ze komen niet elk uur, ze blijven volgens mij gewoon de halve dag.
niet zo tof doen
pi_78011829
Ja die nemen gewoon meerdere kisks mee. Net ook een quest aan het doen bij die mamut dingen (vlakbij Masto the Ancient), zit diezelfde sin van net weer steeds in de buurt. Constant in Hide II, net zag ik em en toen vond ik het genoeg. Ga wel ff de nieuwe 24 episode kijken, voordat ik weer geganked word
pi_78017624
Ik heb gister even bijgehouden hoe lang ik kan vliegen zonder flight rings te gebruiken.
Uiteindelijk kwam ik op ongeveer 15 minuten

De enige hulpmiddelen die ik gebruikte waren major flight potions en Splendor of Flight
pi_78018291
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:09 schreef Jegorex het volgende:
Ik heb gister even bijgehouden hoe lang ik kan vliegen zonder flight rings te gebruiken.
Uiteindelijk kwam ik op ongeveer 15 minuten

De enige hulpmiddelen die ik gebruikte waren major flight potions en Splendor of Flight
Das wel heul veel
  maandag 15 februari 2010 @ 14:40:22 #176
216908 shythe
spamt er op los
pi_78018711
wat heb je dan aa 15 minuten vliegen? kun je 10 keer de abyss heen en weer
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 14:46:08 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_78018890
Die Splendor of Flight wil ik ook! Zal wel wat kosten...
niet zo tof doen
pi_78020441
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:40 schreef shythe het volgende:
wat heb je dan aa 15 minuten vliegen? kun je 10 keer de abyss heen en weer
Aether gatheren

Ik kreeg mijn splendor of flight gratis van iemand in de legion.

Die buff heeft 3 min CD en geeft in totaal 30 seconden extra flight time.
Major flight potion geeft 48 seconden flight time en heeft 1 min CD.
pi_78020867
42 . Wilde eigenlijk al naar Brusthonin gaan, maar ben nog te laag denk ik Undeads zijn lvl 45/46/47, zal dus wel op 43/44 moeten.. Ik ga zoveel mogelijk campaignquesten doen op dit level.. 58m xp is echt teveel.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:41:50 #180
216908 shythe
spamt er op los
pi_78022705
ik vind gatheren echt saai, kut en overbodig. zal wel weer zo zijn dat ik het later nodig heb ofzo laat altijd die secondary dingen liggen, in wow begon ik ook pas met professions op 80...
pi_78023025
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:41 schreef shythe het volgende:
ik vind gatheren echt saai, kut en overbodig. zal wel weer zo zijn dat ik het later nodig heb ofzo laat altijd die secondary dingen liggen, in wow begon ik ook pas met professions op 80...
Tis niet echt nodig. Je hebt af en toe wel een quest dat je iets moet gatheren (aether/normaal), maar die kan je meestal gewoon op de broker kopen. Is dan wel prijzig uiteraard
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 20:22:54 #182
9859 crew  Karina
Woman
pi_78071761
Level 42 is niet leuk, ik heb nog maar 1 solo quest, de rest zijn groupquests en ik heb de hele avond geen groep kunnen vinden voor Spy Among the Lepharists. Ik was vlak bij de "approach" aan het gatheren en zag ook helemaal niemand die kant op gaan, niet erg populair schijnbaar...

Voor Bakarma quests heb ik ook geen 1 recruit group gezien, echt tijd voor een server change.
niet zo tof doen
pi_78072519
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:22 schreef Karina het volgende:
Level 42 is niet leuk, ik heb nog maar 1 solo quest, de rest zijn groupquests en ik heb de hele avond geen groep kunnen vinden voor Spy Among the Lepharists. Ik was vlak bij de "approach" aan het gatheren en zag ook helemaal niemand die kant op gaan, niet erg populair schijnbaar...

Voor Bakarma quests heb ik ook geen 1 recruit group gezien, echt tijd voor een server change.
Kom naar Gorgos

Overigens heb ik Vaizel's Wisdom gekocht Voor 3kk maar. En er zijn trouwens heel veel lvl 42 questen hoor In Red Mane zitten er een aantal, veel bij Hoarfost dinges. Heb er al een stuk of 5 gedaan en heb er nog 2 over. Zit ook al op 25%
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 21:04:19 #184
9859 crew  Karina
Woman
pi_78074104
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:36 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Kom naar Gorgos

Overigens heb ik Vaizel's Wisdom gekocht Voor 3kk maar. En er zijn trouwens heel veel lvl 42 questen hoor In Red Mane zitten er een aantal, veel bij Hoarfost dinges. Heb er al een stuk of 5 gedaan en heb er nog 2 over. Zit ook al op 25%

Moet ik eerst mijn 2 Elyos characters verhuizen Maar als het kan dan doe ik het wel ja. De quests bij Hoarfrost heb ik volgens mij al gedaan, ik dacht dat de meeste voor level 41 waren en de rest zijn groupquests. Dewi heeft ook nog 2 of 3 quests, maar die stellen niet zoveel voor, ik heb nog even gekeken in deze lijst en ik heb ze volgens mij allemaal gedaan (behalve de Spy en groep).

Een quest is bugged, de questgiver geeft geen quest, maar er staat wel zo'n blauw ding boven zijn hoofd.

Ik zit pas op 1 balkje nu maar dat komt ook omdat ik vanavond alleen maar een groepje heb proberen te vinden en heb gegathered tussendoor.
niet zo tof doen
pi_78075156
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Moet ik eerst mijn 2 Elyos characters verhuizen Maar als het kan dan doe ik het wel ja. De quests bij Hoarfrost heb ik volgens mij al gedaan, ik dacht dat de meeste voor level 41 waren en de rest zijn groupquests. Dewi heeft ook nog 2 of 3 quests, maar die stellen niet zoveel voor, ik heb nog even gekeken in deze lijst en ik heb ze volgens mij allemaal gedaan (behalve de Spy en groep).

Een quest is bugged, de questgiver geeft geen quest, maar er staat wel zo'n blauw ding boven zijn hoofd.

Ik zit pas op 1 balkje nu maar dat komt ook omdat ik vanavond alleen maar een groepje heb proberen te vinden en heb gegathered tussendoor.
Klopt ja. Dat is een quest die nog niet vertaald is waarschijnlijk, heb de Duitse cliënt geprobeerd maar werkte ook niet. Dan maar niet

Die (re)search pretors bij Dewi zijn trouwens wel lekker om op te grinden, weinig hp

En delete je Elyos accounts gewoon
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 21:35:51 #186
9859 crew  Karina
Woman
pi_78075966
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Klopt ja. Dat is een quest die nog niet vertaald is waarschijnlijk, heb de Duitse cliënt geprobeerd maar werkte ook niet. Dan maar niet

Die (re)search pretors bij Dewi zijn trouwens wel lekker om op te grinden, weinig hp

En delete je Elyos accounts gewoon
Als er een gratis server change komt, dan verhuis ik ze, want ik heb al aardig wat Kinah verdiend met de SM en daarvoor met de Assassin en als ik me ooit verveel dan kan ik altijd daar mee verder. En anders delete ik ze wel ja, want ik ben ooit met Warhammer begonnen en toen ook gestopt omdat het gewoon VEEL te rustig werd, wel een heel leuk spel vond ik, leuke PvP en battlegrounds ook.

Grinden doe ik toch liever met de Balaur daar in de buurt. de Balaur scales, etc. verkopen goed plus dat ze ook altijd Kinah droppen EN er zijn een paar diamond ore's daar in de buurt, die ik dan ook meteen meepik.

Ik ga morgen maar kijken of ik een Bakarma groep kan vinden, misschien lukt dat wel en anders toch maar SR (alhoewel ik daar ook niet veel animo voor zag in LFG).

Weet iemand trouwens of je bij de FRS (winkel) Aion gamecards kunt kopen? Online in ieder geval niet zag ik. Ik heb namelijk nog een paar kadobonnen van de FRS liggen, dan zou ik ze daar mooi mee kunnen kopen.
niet zo tof doen
pi_78076299
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:35 schreef Karina het volgende:

[..]

Als er een gratis server change komt, dan verhuis ik ze, want ik heb al aardig wat Kinah verdiend met de SM en daarvoor met de Assassin en als ik me ooit verveel dan kan ik altijd daar mee verder. En anders delete ik ze wel ja, want ik ben ooit met Warhammer begonnen en toen ook gestopt omdat het gewoon VEEL te rustig werd, wel een heel leuk spel vond ik, leuke PvP en battlegrounds ook.
Ik weet niet hoe NCsoft het bij Aion gaat doen, maar bij Lineage 2 kun je niet alles meenemen omdat het de economie kan beinvloeden. (items op een goedkope server kopen, dan overzetten naar een dure server en daar weer verkopen)
Je kunt in L2 alleen de items die je op dat moment draagt meenemen (armor/wapen/jewels) en een maximum bedrag wat afhangt van je lvl.
pi_78081089
Ik heb dus Vaizel's Wisdom gekocht.. Alleen ben ik een beetje ongerust. Die gast waarvan ik em overkocht was helemaal gestript van zn gear en alles. Ben bang dat die gehackt is ofzo. Nu zou je denken, wat maakt dat uit voor jou? Er duiken de laatste tijd steeds meer vage verhalen op dat mensen gebanned worden voor RMT/hacking/etc omdat ze in aanraking zijn geweest met die char dmv een trade ofzo.

Achja, ik zie t wel. Kan nu voorlopig Mirka's Necklace niet kopen omdat ik 129 lepharist oaths verkocht voor 1.7m. Maar die stigma kan ik gelukkig nog gewoon verkopen
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 07:30:18 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_78087930
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:42 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe NCsoft het bij Aion gaat doen, maar bij Lineage 2 kun je niet alles meenemen omdat het de economie kan beinvloeden. (items op een goedkope server kopen, dan overzetten naar een dure server en daar weer verkopen)
Je kunt in L2 alleen de items die je op dat moment draagt meenemen (armor/wapen/jewels) en een maximum bedrag wat afhangt van je lvl.
Dat zou wel balen zijn, want mijn Cleric heeft nu ook redelijk wat Kinah. Anders voor die tijd wat mooie gear kopen, maar ja, toch zonde.
niet zo tof doen
pi_78089377
Goed nieuws Karina:
quote:
The Inscrutable Stranger - when talking to Asmodian NPC Svafnir in Beluslan he will now offer you this quest
Meer: http://powerwiki.uk.aiononline.com/aion/Patch+Notes+1.5.1.11
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 09:38:00 #191
9859 crew  Karina
Woman
pi_78089598
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Goed nieuws Karina:
[..]

Meer: http://powerwiki.uk.aiononline.com/aion/Patch+Notes+1.5.1.11
Mooi! Kan ik in ieder geval nog 1 quest doen. Er moet trouwens nog ergens een quest zijn die ik gemist heb: in de buurt van Red Mane is een "dorpje" met allemaal van die Spriggs, daar moet gewoon een quest voor zijn, maar wie die quest geeft? Ik denk dat het een level 39 of 40 quest zou moeten zijn.
niet zo tof doen
pi_78089608
Hm, geen idee. Die Balaurs gaan trouwens in 1 rotatie dood nu op 42, misschien ga ik daar wel op grinden

Krijg de eerste 2 kills gelijk al Fine Weapon Flux en Glacier Leather Gloves
pi_78089611
Is er ook iets van een trial voor dit spel?
Oh, and that's a bad miss!
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 09:42:30 #194
9859 crew  Karina
Woman
pi_78089699
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:38 schreef Frankz0rz het volgende:
Hm, geen idee. Die Balaurs gaan trouwens in 1 rotatie dood nu op 42, misschien ga ik daar wel op grinden

Krijg de eerste 2 kills gelijk al Fine Weapon Flux en Glacier Leather Gloves
Gear heb ik nog niet veel gehad, 1 maal een ring, wel heel veel recipes, maar die verkopen niet al te best. Flux inderdaad ook best veel, maar ook die verkopen niet zo ontzettend goed meer, ik had een gele (weet niet meer welke), maar die verkoopt voor geen meter.

@Brentmeister: ik kan je een uitnodiging sturen ? Voor een trial.
niet zo tof doen
pi_78089721
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Gear heb ik nog niet veel gehad, 1 maal een ring, wel heel veel recipes, maar die verkopen niet al te best. Flux inderdaad ook best veel, maar ook die verkopen niet zo ontzettend goed meer, ik had een gele (weet niet meer welke), maar die verkoopt voor geen meter.

Spatalos he Fluxen verkopen hier best goed. Zeker die Master Superb dingen

Vaizel's Wisdom is wel verdomd handig zeg Nu kan ik makkelijk een rotatie doen zonder dat de mob al bij me is. Die Raiders gaan ook snel neer zeg, had ik niet gedacht.
pi_78090010
Trouwens Karina, wist je dat er een lvl 43 repeatable is voor die Balaurs? Die ga ik denk ik er steeds bij doen, 312k is niet verkeerd.
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 09:57:41 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_78090073
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:43 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Spatalos he Fluxen verkopen hier best goed. Zeker die Master Superb dingen

Vaizel's Wisdom is wel verdomd handig zeg Nu kan ik makkelijk een rotatie doen zonder dat de mob al bij me is. Die Raiders gaan ook snel neer zeg, had ik niet gedacht.
Wat weer wel goed verkoopt zie ik net, zijn de Asvata logs, net 50 stuks verkocht voor 100K en die zijn zoo makkelijk te gatheren, als je weet waar

Toch wel handig dat je op de Aion pagina kunt zien wat je verkocht hebt
niet zo tof doen
pi_78097209
Ik wou dat Elyos ook non-elite lvl40+ Balaur mobs had

@Brentmeister: Ik heb al mijn trail codes al aan anderen gegeven, maar als je je email adres aan Frankz0rz of Karina geeft dan zullen zij je wel een code sturen
pi_78098163
ik wil ook zoveel dingen die Elyos hebben
  woensdag 17 februari 2010 @ 14:23:44 #200
216908 shythe
spamt er op los
pi_78098936
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Frankz0rz het volgende:
ik wil ook zoveel dingen die Elyos hebben
een scheerapparaat om dat verdomde konthaar weg te halen
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 14:32:36 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_78099257
Makkelijke quests wil ik wel van de Elyos overnemen.
niet zo tof doen
pi_78100620
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:23 schreef shythe het volgende:

[..]

een scheerapparaat om dat verdomde konthaar weg te halen

Heb wat Elyos guards gekite bij Asteria en dat ging best goed Ga ik vaker doen denk ik.
pi_78110318
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Heel graag! Lijkt me wel een mooi spel, maar zou het wel willen proberen voordat ik het eventueel aanschaf. Ik PM mijn adres even.
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:16:41 #204
216908 shythe
spamt er op los
pi_78110603
heb je ook andere MMO's gespeeld?
pi_78111098
Voornamelijk World of Warcraft, Chronicles of Spellborn meer uitgeprobeerd.
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 19:38:45 #206
9859 crew  Karina
Woman
pi_78111588
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:10 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Heel graag! Lijkt me wel een mooi spel, maar zou het wel willen proberen voordat ik het eventueel aanschaf. Ik PM mijn adres even.
Uitnodiging verzonden.

Have fun!
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 19:41:46 #207
9859 crew  Karina
Woman
pi_78111720
Restoring Beluslan Fortress afgemaakt en ik heb nu nog 1 soloquest (die eerst gebugged was), daarvoor moet nu ik naar Dewi, maar helaas is dat gebied weer helemaal bedolven onder Elyos (allemaal level 50 denk ik), dus ik kan er niet komen.

Ook heb ik nog een andere quest, maar die is in de Abyss en daarvoor moet ik naar een NPC in Sulfur, maar die is al een paar dagen in handen van Elyos, dus dat gaat ook al niet door.

Wel weer aardig wat verdiend, van de week weer wat oaths kopen voor mijn laatste item, de ring.
niet zo tof doen
pi_78112507
Als er een trial voor deze game is (die door spelers uitgegeven kan worden oid.) dan houd ik me aanbevolen
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 20:02:24 #209
9859 crew  Karina
Woman
pi_78112780
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 09:55 schreef Frankz0rz het volgende:
Trouwens Karina, wist je dat er een lvl 43 repeatable is voor die Balaurs? Die ga ik denk ik er steeds bij doen, 312k is niet verkeerd.
Je bedoelt die met zoveel raiders en zoveel crusaders killen? Die heb ik van het weekend (met de dubbele XP) steeds gedaan). Of bedoel je die niet, ik ben pas level 42 (nu dan, met die repeatable was ik nog 41), dus misschien is er nog een andere?

@RRGJL je kunt mij een PM sturen met je emailadres, dan kan ik een invite geven, ik weet niet hoeveel ik er totaal kan uitgeven, mocht het niet meer lukken, dan hoor je het.
niet zo tof doen
pi_78114180
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef Karina het volgende:

[..]

@RRGJL je kunt mij een PM sturen met je emailadres, dan kan ik een invite geven, ik weet niet hoeveel ik er totaal kan uitgeven, mocht het niet meer lukken, dan hoor je het.
quote:
You can extend a maximum of four invitations at any one time. As soon as one of your friends converts to a standard account, we'll allow you to send another invitation to someone else.
Op dit moment zit ik jammergenoeg helemaal vol, hopelijk nemen ze allemaal een account en kopen ze minstens 1 maand speeltijd, dan kan ik ook weer gratis spelen
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 20:50:10 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_78115288
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef Jegorex het volgende:

[..]

[..]

Op dit moment zit ik jammergenoeg helemaal vol, hopelijk nemen ze allemaal een account en kopen ze minstens 1 maand speeltijd, dan kan ik ook weer gratis spelen
Ik heb er nog 1 over dus volgens mij

Ja dus, RRGJL je invite is onderweg.
niet zo tof doen
pi_78116371
Bedankt voor de invite Karina
Downloading... nog +/- anderhalf uur
pi_78116730
Je moet wel weten dat Aion na lvl 35 niks anders dan pure grind is . Daarvoor is het een leuk spel met redelijk wat quests (je kan dan natuurlijk ook grinden ). Die trial vind ik zelf een beetje kansloos, je kan maar maximaal tot level 7 geloof ik? Daarin kan je niet eens het leukste op Aion doen; Vliegen/Gliden.
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 21:20:19 #214
9859 crew  Karina
Woman
pi_78116833
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef RRGJL het volgende:
Bedankt voor de invite Karina
Downloading... nog +/- anderhalf uur
Graag gedaan, benieuwd of je het wat vindt.

Wat Frankz0rz klopt wel, maar ik ga morgen eens kijken of ik een groep kan vinden voor Bakarma of voor Spy among the Lepharists, vanavond niet zoveel gespeeld (wilde ook Lost kijken). Wel net die ene quest gedaan (die bugged zeg maar), dat is alleen maar, ga naar die, ga naar die en dan klaar. Gelukkig heb ik wat scrolls gekocht, ook voor Beluslan, dus dan gaat het wel redelijk snel.
niet zo tof doen
pi_78117407
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:18 schreef Frankz0rz het volgende:
Je moet wel weten dat Aion na lvl 35 niks anders dan pure grind is . Daarvoor is het een leuk spel met redelijk wat quests (je kan dan natuurlijk ook grinden ). Die trial vind ik zelf een beetje kansloos, je kan maar maximaal tot level 7 geloof ik? Daarin kan je niet eens het leukste op Aion doen; Vliegen/Gliden.
Hmm ach, wilde het gewoon eens proberen.
Ik heb lang wow gespeeld maar dat ook opgegeven omdat ik er enerzijds te verslaafd aan raakte, maar het anderzijds ook teveel tijd kostte en te saai werd.
Ik zie wel wat ik hiervan vind
pi_78130208
Lol We hebben vannacht om half 1 Asteria overgenomen van Elyos. Zullen ze niet leuk ivnden denk ik. Probleem is alleen dat we nu geen forts meer kunnen overnemen zonder dat Elyos die 15% dmg buff krijgen.

Elyos 18% influence, Balaur 14, Asmo's 68%, Siel West geeft 8% influence dus dat zou 76% zijn

En ik heb ff zitten rekenen Karina. Volgens mij is die Balaur spot MET de repeatable wel de beste spot om te grinden op 42 . Behalve elites natuurlijk Maar wat afwisseling is wel leuk.

[ Bericht 17% gewijzigd door Frankz0rz op 18-02-2010 10:27:58 ]
pi_78135655
wtf.. "ID or password does not match"...
Op de website kan ik er gewoon mee inloggen

Edit: Oh je moet de region aanpassen in settings. Lekker logisch. Nee joh, natuurlijk wil ik op US servers spelen, met een ping van 3000 !

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2010 13:10:16 ]
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 13:52:51 #218
9859 crew  Karina
Woman
pi_78137586
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Lol We hebben vannacht om half 1 Asteria overgenomen van Elyos. Zullen ze niet leuk ivnden denk ik. Probleem is alleen dat we nu geen forts meer kunnen overnemen zonder dat Elyos die 15% dmg buff krijgen.

Elyos 18% influence, Balaur 14, Asmo's 68%, Siel West geeft 8% influence dus dat zou 76% zijn

En ik heb ff zitten rekenen Karina. Volgens mij is die Balaur spot MET de repeatable wel de beste spot om te grinden op 42 . Behalve elites natuurlijk Maar wat afwisseling is wel leuk.
Ja precies, dat idee had ik ook al, ik deed eerst de Lepharists (voor oaths), maar die zijn nu te laag geworden. Die Balaur zijn prima te doen, het enige probleem daar is dat er een rift in de buurt zit en je nogal veel kans hebt gekilled te worden door Elyos, maar goed de Obelisk is vlakbij, dus echt een ramp is het niet.
niet zo tof doen
pi_78138842
Bij ons hebben de Asmo's nu 0 forts
En dat terwijl ze een maand geleden bijna alles hadden.
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:54 schreef RRGJL het volgende:
wtf.. "ID or password does not match"...
Op de website kan ik er gewoon mee inloggen

Edit: Oh je moet de region aanpassen in settings. Lekker logisch. Nee joh, natuurlijk wil ik op US servers spelen, met een ping van 3000 !
Ik waarschuw je nog even om niet lvl7 te worden, als je lvl6 bent gewoon stoppen met lvlen en van de omgeving genieten
pi_78141799
Hmm ik twijfel nog. Wat me er bevalt aan het spel tot nu toe is dat het niet zwaar maar toch best mooi is.
Spells enzo zien er leuk uit (ben mage).
Maarja, als het weer zo verslavend is En dat maandelijks betalen he Ik denk er nog even over na. lol
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:31:13 #221
216908 shythe
spamt er op los
pi_78143607
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:27 schreef Brentmeister het volgende:
Voornamelijk World of Warcraft, Chronicles of Spellborn meer uitgeprobeerd.
Ik kom ook van een lange tijd WoW, en iets aan aion is leuk, houd je er in, maar ik ben wel teleurgesteld door de quests... in WoW deed je altijd quests/instances, heb daar nooit doelloos mobs staan killen en dat doe je bij aion wel veel meer.

maar verder vind ik aion wel veel beter
pi_78182523
Nog 5.5m xp/2 bars tot 43 Die undeads in Brusthonin zijn echt relaxt
  Moderator vrijdag 19 februari 2010 @ 16:22:44 #223
9859 crew  Karina
Woman
pi_78189034
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:37 schreef Frankz0rz het volgende:
Nog 5.5m xp/2 bars tot 43 Die undeads in Brusthonin zijn echt relaxt
Oh, waar zijn die, in de buurt van dat kamp op het eind zeker, ben daar 1 keer geweest voor een quest?

Die Balaur gaan wel goed, maar bij Hoarfrost heb je echt heel veel Elyos steeds. Tijd voor verandering En groepjes vind ik ook maar niet alleen voor level 50 quests zie ik wat voorbijkomen en ook nu voor juist veel lagere BCV en zo (waarschijnlijk dus nu veel level 50 die maar een alt zijn begonnen). Ik denk dat ik ook moet grinden tot level 43.

Ik gebruik nu wel zoveel mogelijk de XP muntjes, dan gaat het in ieder geval IETS sneller.
niet zo tof doen
pi_78208247
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:22 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh, waar zijn die, in de buurt van dat kamp op het eind zeker, ben daar 1 keer geweest voor een quest?

Die Balaur gaan wel goed, maar bij Hoarfrost heb je echt heel veel Elyos steeds. Tijd voor verandering En groepjes vind ik ook maar niet alleen voor level 50 quests zie ik wat voorbijkomen en ook nu voor juist veel lagere BCV en zo (waarschijnlijk dus nu veel level 50 die maar een alt zijn begonnen). Ik denk dat ik ook moet grinden tot level 43.

Ik gebruik nu wel zoveel mogelijk de XP muntjes, dan gaat het in ieder geval IETS sneller.
Elyos hebben opgegeven om nog langer naar sieges te komen, dus nu hangen ze 24/7 in Beluslan rond. Np voor mij, want ik zit in Brusthonin Heb het geteld en kreeg met lodas 1m xp in 15min. Ben dan ook al sinds 3 uur lvl 43. Heb gelijk de eerste 4 betoni quests gedaan, moet nu alleen de reapers nog. Doe ik misschien vannacht, waarschijnlijk morgen nacht met legion.
  Moderator zaterdag 20 februari 2010 @ 09:09:45 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_78220388
Gisteravond ook maar richting Brusthonin vertrokken en wat undead en andere mobs gekilled. Ik kon geen muntje gebruiken, die was nog on cd. Vandaag komt er helaas niets van spelen, morgen maar weer verder daar plus mijn ogen openhouden voor een groepje voor Spy.

Ik heb ook nog een quest in de dat deel waar de Seiren's quest was. Maar daar wacht ik nog even mee, die lijkt me nog te lastig voor level 42.

Over de chat hoorde ik dat de Elyos gisteren in Beluslan Fortress waren en daar iedereen aan het mollen waren, daar ga ik dus ook maar even niet naar toe.
niet zo tof doen
pi_78221059
Wat een kutnolifers zijn die Elyos toch ook . Vannacht de HELE tijd lastig gevallen door een groepje lvl 50 elyos, we hadden onze kisk een redelijk eind verderop staan, maar zodra ze ons nergens meer zagen liepen ze gewoon weer terug naar de reapers omdat we daar uiteindelijk toch heen moeten . Heb er 1 kunnen kiten samen met nog iemand en ben uitendelijk om kwart voor 5 maar gekapt ermee .
pi_78251650
Alquimia run gedaan voor A Spy Among the Lepharists, dropte aardig wat skill books Ranger had Shackle Arrow (t.w.v 1m+), ik had Force Cleave (glad) 80k en Punishing Wind van Cleric staat voor 2.9kk op broker atm.
  zondag 21 februari 2010 @ 11:38:20 #228
216908 shythe
spamt er op los
pi_78257904
nicccccccccccce... misschien dat ik NTC ga doen, als jij wiilt tanken ik ga niet mn leven in de handen van een willekeurige spanool leggen
pi_78258218
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:38 schreef shythe het volgende:
nicccccccccccce... misschien dat ik NTC ga doen, als jij wiilt tanken ik ga niet mn leven in de handen van een willekeurige spanool leggen
Kan misschien vandaag wel, als ik zin heb Vanavond niet denk ik. Siege, Betoni, Siege
pi_78322824
Ik heb net een demo-account aangemaakt (bedankt Karina!) en probeer nu in te loggen, maar ik krijg steeds de melding dat mijn id of password verkeerd is. Op de site kan ik wel gewoon inloggen met dezelfde gegevens. Doe ik iets verkeerd?
pi_78323951
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef Brentmeister het volgende:
Ik heb net een demo-account aangemaakt (bedankt Karina!) en probeer nu in te loggen, maar ik krijg steeds de melding dat mijn id of password verkeerd is. Op de site kan ik wel gewoon inloggen met dezelfde gegevens. Doe ik iets verkeerd?
Waarschijnlijk klopt het niet waar je client op wil inloggen. Die moet je naar EU zetten. Hij wil wel eens op USA staan
pi_78329502
Ik hoor het van wel meer mensen die er problemen mee hebben eigenlijk, heb het zelf ook een tijdje gehad, is vanzelf weer weggegaan though.

Anyway, vanavond King Consierd gekilled, was makkelijk dan ik dacht . Eerste 25% gewoon tank & spank op 75% wat Stun AoE's en op 50% ads (die heel weinig hp hadden voor elites). King's Jewel gedropt en ik hoogste gerollt
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 07:30:19 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_78331645
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef Brentmeister het volgende:
Graag gedaan

Je zit inderdaad waarschijnlijk in de verkeerde "region".
Zie hier.

Ik ben alleen nog maar aan het grinden tegenwoordig en goed opletten in de chat voor groepen, maar die zijn er gewoon niet. Iedereen is of level 50 of weer opnieuw begonnen lijkt wel. Want als ik met mijn Templar inlog (die nu als bankalt fungeert) krijg ik om de haverklap tells voor NTC!

Als ik groepen zie voor mijn level dan is het meestal een groepje van 1 die het na een tijdje weer opgeeft. Voor de sieges is ook amper animo, het blijft behelpen op Spatalos.

Voordeel van grinden is wel dat je heel wat loot en weer kunt verkopen, dus straks kan ik aardig wat gear kopen denk ik
niet zo tof doen
pi_78331815
Bedankt Tha_t en Karina! Dit was idd het probleem. Moet zeggen dat dat niet echt duidelijk aangegeven wordt.
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 08:25:33 #235
9859 crew  Karina
Woman
pi_78332010
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 07:59 schreef Brentmeister het volgende:
Bedankt Tha_t en Karina! Dit was idd het probleem. Moet zeggen dat dat niet echt duidelijk aangegeven wordt.
Klopt en ook stom dat je standaard als US wordt aangemeld zeg maar.
niet zo tof doen
pi_78333844
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 07:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Graag gedaan

Je zit inderdaad waarschijnlijk in de verkeerde "region".
Zie hier.

Ik ben alleen nog maar aan het grinden tegenwoordig en goed opletten in de chat voor groepen, maar die zijn er gewoon niet. Iedereen is of level 50 of weer opnieuw begonnen lijkt wel. Want als ik met mijn Templar inlog (die nu als bankalt fungeert) krijg ik om de haverklap tells voor NTC!

Als ik groepen zie voor mijn level dan is het meestal een groepje van 1 die het na een tijdje weer opgeeft. Voor de sieges is ook amper animo, het blijft behelpen op Spatalos.

Voordeel van grinden is wel dat je heel wat loot en weer kunt verkopen, dus straks kan ik aardig wat gear kopen denk ik
Bij ons is het 100% omgedraaid. Alle Elyos hopen op Server Transfers/merges.. We hebben atm de hele upper abyss in handen (en mijn legion Sulfur ). Elyos hebben zo'n beetje opgegeven, en ik kan ze wel begrijpen. Onze zerg is atm echt heel groot. Laatst hadden we een Deity Killer in Miren, kregen we daar bovenop nog een grote zerg van Elyos, we konden gewoon die deity killer doden en tegelijkertijd de Elyos wipen bij de gate. Gisteravond weer met Miren, 80% stond towers te farmen voor medals, hoorde dat Elyos groupte bij Eastern Shard, 20% ging daarheen en heeft ze gewoon gewiped.

Enige probleem is nu die 20% dmg buff. De meningen zijn heel erg verdeeld bij Asmo's. 50% wil gewoon schijt hebben aan die buff en de hele abyss veroveren (o.a mn legion), de andere 50% wil ze Siel West & East laten houden en die buff niet krijgen.

Afgelopen zondag had trouwens een noob legion Siel West van ons gepakt waardoor we Roah konden overnemen In 15min gedaan, MET Elyos resistance. Best netjes al zeg ik het zelf

Edit: En jewel verkocht voor 950k

[ Bericht 1% gewijzigd door Frankz0rz op 23-02-2010 12:21:51 ]
pi_78346809
Aion ..2 maanden volgehouden dat spel daarna had ik er geen zin meer in.

5 chars op 30 voor die armor/weapon set.
Alles tot +5 gemaakt.
Klauwen vol kinah uitgegeven daaraan... wat al niet makkelijk was om zoveel miljoen bij elkaar te krijgen. :S
(plus alles +75 hp stones voor mn cleric )

Maar nee de hoeveelheid grind werd me teveel uiteindelijk.
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 16:22:39 #238
9859 crew  Karina
Woman
pi_78348384
Ik heb nog tot 1 april betaald, kijken of ik het daarna verder wil spelen, anders maar weer naar WoW of iets anders proberen tot Cataclysm uitkomt, ik zat aan GW te denken misschien.
niet zo tof doen
pi_78351443
Mijne loopt tot 3 april, ik ga em wel verlengen. Ik heb de fun weer teruggevonden en de grind is wel is niet zo erg meer, vind ik. Heb ook dat cleric skillbook verkocht voor 2.3kk, had 6.5m kinah Curse of Weakness II voor 1.34m (2.8 op broker) gekocht en klaar om te gaan met advanced stigma's op 45
pi_78372239
Net begonnen met de demo en het was een leuke eerste kennismaking. Het spel doet heel erg aan WoW denken, wat het voor mij iig makkelijk te beginnen maakt. Ik vind het spel echt een prachtige sfeer uitstralen, dat vind ik erg belangrijk in een MMO. Het is een sfeervolle en levendige wereld. Ik heb natuurlijk nog maar een heel klein stukje gezien, maar wat ik op filmpjes zie belooft wel wat.
pi_78378811
Dit weekend is er weer dubbel EXP
quote:
Greetings Daevas,

Who’s ready for another Double Experience Weekend?! That’s right! It’s time to once again stock up on caffeinated products in preparation for a weekend without sleep. This Friday, February 26th, at 7:00 p.m GMT, we will enable double experience on all European servers. The experience bonus will run through the weekend before ending on Monday at 7:00 a.m. GMT.

Clear your schedule and get yourself ready for some double experience goodness! J

-The Aion Community Team
  Moderator woensdag 24 februari 2010 @ 07:28:44 #242
9859 crew  Karina
Woman
pi_78381119
quote:
Ah mooi, ik word een beetje moe van het grinden. Als ik level 43 haal heb ik tenminste weer wat nieuwe quests!
niet zo tof doen
pi_78382762
Super! lekker 45 worden dus.

Kijk de chat
pi_78448166
44

Waar zit iedereen hier?
  Moderator donderdag 25 februari 2010 @ 20:52:37 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_78451805
Ik was aan het grinden (weer) nog een heel klein stukje dan ben ik level 43, maar ik had geen zin meer. Morgen nog eventjes en dan level 43 eindelijk dan maar weer eens SR doen, voor de rest geen groepen te vinden nog steeds

De hele tijd undeath aan het grinden, ik dacht, even wat anders en ik pak een hill sparky en de eerste die ik kill dropt een Splendor of Flight nog eventjes wachten tot ik die kan gebruiken, maar toch mooi meegenomen. Trouwens geen hond te bekennen daar waar ik aan het grinden was, compleet uitgestorven, ook in dat dorpje zie je maar heel weinig mensen.

En de verkoop gaat nog steeds voor geen meter, mijn warehouse zit stampvol ondertussen. Ik ga morgen wel wat oude quests (van MM en zo) abandonen, die ga ik toch niet meer doen, dan is er ook weer plek voor wat nieuwe, level 43, quests.

En volgens mij moet ik ook nog een keer trainen.
niet zo tof doen
pi_78462901
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik was aan het grinden (weer) nog een heel klein stukje dan ben ik level 43, maar ik had geen zin meer. Morgen nog eventjes en dan level 43 eindelijk dan maar weer eens SR doen, voor de rest geen groepen te vinden nog steeds

De hele tijd undeath aan het grinden, ik dacht, even wat anders en ik pak een hill sparky en de eerste die ik kill dropt een Splendor of Flight nog eventjes wachten tot ik die kan gebruiken, maar toch mooi meegenomen. Trouwens geen hond te bekennen daar waar ik aan het grinden was, compleet uitgestorven, ook in dat dorpje zie je maar heel weinig mensen.

En de verkoop gaat nog steeds voor geen meter, mijn warehouse zit stampvol ondertussen. Ik ga morgen wel wat oude quests (van MM en zo) abandonen, die ga ik toch niet meer doen, dan is er ook weer plek voor wat nieuwe, level 43, quests.

En volgens mij moet ik ook nog een keer trainen.
Je zit gewoon op een kut server (vooral een kutfaction OP een kut server, maar ik hou überhaupt niet van de drukste servers, geef mij maar iets daaronder), ik leef met je mee Nja het goede is dat er server transfers aankomen, kan je naar Gorgos komen Of het gratis is is een ander verhaal..

Heb eindelijk mn Betoni's tome .

En met die quests.. Ik heb gemerkt dat zonder het bewust te doen ik amper nog quest, gewoon grinden. Is de effectiefste manier. Ik heb ook het meeste al weggegooit, alleen questen met 1m+ xp doe ik nog (mits ze niet te lang duren, als kill 20 van die en 25 van die)
pi_78463241
Shit, helaas is m'n demo-account nu alweer verlopen Niet echt heel goed kunnen spelen dus. Eerste indrukken: Goeie sfeer, mooie omgeving, besturing is goed. Over de quests/spelverloop weet ik helaas nog niets Twijfel, twijfel.
pi_78463735
Ik zal het spelverloop wel even beschrijven hieronder (sorry voor wall of text )

Als je trouwens mooie omgevingen wilt moet je vooral Elyos worden (als je dat al niet was?), ik vind Asmo land maar saai. Ishalgen is 1 van de mooiste al zeg ik het zelf. In het begin beetje dark/grauw, erna kom je in Munihele Forest wat bijna op een Elyos land lijkt, erna weer wat grauw wasteland. Morheim slaat nergens op, in het begin is het sneeuw, dan gaat het opeens over in woestijn en daaronder weer naar lava-achtige zooi (een vulkaan zit er ook ergens). Beluslan is zo ongeveer 99% sneeuw. Brusthonin lijkt soms net Elysea maar is meerendeel gewoon wasteland.

Van Elyos kant weet ik niet zoveel af, ben alleen maar in Eltnen en Heiron geweest. Eltnen is gewoon een forest en een hele grote desert (wel chill om te hiden van Elyos ). Heiron is het mooiste. Je hebt een hele jungle aan het oosten van Heiron, daar middenin een wasteland en aan de rechterkant is het een soort half wasteland/normaal land.

Over de quests kan ik je zeggen dat je er t'm lvl 30ish dood mee word gegooit, maar ze erna drastisch veranderen/afnemen. Na 30 krijg je in Morheim voornamelijk nog maar groep questen (die ik nooit gedaan heb, ookal zijn ze de moeite opzich wel waard qua xp, ze zijn best kut.) De meeste mensen gaan op dat punt dan ook naar Beluslan toe, solo questen. Daar ben je wel redelijk zoet met questen t/m 32 ofzo, daarna KAN je bij Asteria de repeatable gaan doen (in de abyss, mits je faction dat fortress bezit) tot 34/35, daarna beginnen de questen af te nemen.

35-38 zijn eigenlijk allemaal grind levels en daar moet je gewoon z.s.m door zien te komen (echt heel saai). Op 38 is het het beste om weer in de abyss te grinden (repeatable quests van fortressen in upper abyss), mocht je de luxe hebben dat jouw faction alle middel forts heeft in upper abyss, schiet dat erg op (zowel in xp als kinah). Je grind waarschijnlijk dan in de abyss tot je 42 bent, daarna ben je (voorlopig) klaar in de abyss tot level 47 ofzo. Geen enkele mob rond dat level daar. Daarom gaat zo'n beetje iedereen dan ook grinden in Brusthonin (Theobomos voor Elyos) op lvl 42. Vanaf 42 is het basically grinden, grinden, grinden op Undeads tot aan lvl 50.

En tsja, op 50 gaat de grind verder. Je moet grinden voor Abyss Points, voor je endgame gear (Fenris/Miragent) en HEEL veel geluk hebben . Je moet 125 items verzamelen die 250-300k (ligt aan je server) kosten en hopen dat je craft proct in het item dat je nodig hebt. Anders krijg je nooit meer dan 3 pieces daarvan.

Dit is wel vanuit asmo perspectief beschreven Het zal bij Elyos wel ongeveer hetzelfde gaan denk ik zo.
pi_78466615
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:13 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Je zit gewoon op een kut server (vooral een kutfaction OP een kut server, maar ik hou überhaupt niet van de drukste servers, geef mij maar iets daaronder), ik leef met je mee Nja het goede is dat er server transfers aankomen, kan je naar Gorgos komen Of het gratis is is een ander verhaal..
Als ik NCsoft was zou ik transfers alleen mogelijk maken van servers waar je ras opper machtig is naar servers waar hetzelfde ras minder sterk is.
Als je dus al in de minderheid bent dan zou ik het niet mogelijk maken de server te verlaten.

Maar ik ben geen NCsoft, dus ik heb geen idee hoe zij het gaan doen
  Moderator vrijdag 26 februari 2010 @ 09:14:15 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_78469154
Dat grinden gaat inderdaad best snel, ik had het eigenlijk nog niet zo heel veel gedaan, ik probeerde alleen maar groepjes te vinden en tussendoor een beetje te gatheren. Ik heb gisteren ongeveer anderhalf uur gespeeld en 5 "blokjes" gelevelled, in het begin wel met een amulet voor extra XP.

Sommige classes kunnen denk ik wel sneller levellen met grinden, ik moet toch best vaak rusten omdat ik oom ben.

Het voordeel van grinden is wel dat je niet doodgaat (als je een beetje oplet tenminste) en dat je heel wat zooi loot, helaas geen leuke gear of wapens, dat komt maar heel zelden voor. Ik hoop altijd op wat witte drops, die kun je altijd voor aardig wat Kinah aan de vendor verkopen.

De quests met 20 mobs killen doe ik juist altijd wel, dat is grinden plus nog wat extra XP en een reward van de quest.
niet zo tof doen
pi_78470055
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:14 schreef Karina het volgende:
Dat grinden gaat inderdaad best snel, ik had het eigenlijk nog niet zo heel veel gedaan, ik probeerde alleen maar groepjes te vinden en tussendoor een beetje te gatheren. Ik heb gisteren ongeveer anderhalf uur gespeeld en 5 "blokjes" gelevelled, in het begin wel met een amulet voor extra XP.

Sommige classes kunnen denk ik wel sneller levellen met grinden, ik moet toch best vaak rusten omdat ik oom ben.

Het voordeel van grinden is wel dat je niet doodgaat (als je een beetje oplet tenminste) en dat je heel wat zooi loot, helaas geen leuke gear of wapens, dat komt maar heel zelden voor. Ik hoop altijd op wat witte drops, die kun je altijd voor aardig wat Kinah aan de vendor verkopen.

De quests met 20 mobs killen doe ik juist altijd wel, dat is grinden plus nog wat extra XP en een reward van de quest.
Maar je moet natuurlijk wel de xp/min ratio in de gaten houden Als je 20min bezig bent voor een quest met 500k als reward..

Zit alweer op 10% omdat ik Betoni had afgerond Vandaag even doorgrinden naar de 25% en dan van 't weekend aan de slag naar 45.
pi_78470345
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:53 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Maar je moet natuurlijk wel de xp/min ratio in de gaten houden Als je 20min bezig bent voor een quest met 500k als reward..
Jij ziet die 500k als een reward. Eigenlijk moet je die 500k als een extra zien bovenop de EXP die je va de mobs hebt gekregen. Althans ik denk dat ze het zo bedoelt. If not, zo bekijk ik het wel iig
pi_78471242
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:03 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Jij ziet die 500k als een reward. Eigenlijk moet je die 500k als een extra zien bovenop de EXP die je va de mobs hebt gekregen. Althans ik denk dat ze het zo bedoelt. If not, zo bekijk ik het wel iig
ja ik snap haar wel, maar in 15 minuten kan je 1m xp halen met pure grind, het lopen, zoeken etc is een grotere tijdverspilling dan je denkt

Ik heb dat grinden maar gelaten voor wat het is vandaag. Ga vandaag denk mn Alchemy wat levelen en me voorbereiden op double xp weekend (~500 mana pots maken )

Ik heb berekend dat je op L45 trouwens al gelijk een goeie 11m xp aan quests kunt doen. 2 campaigns in Brusthonin voor ~8m xp die je kan soloen, en 2 advanced stigma quests van ~4m xp, best lekkere boost zo in het begin van een level
  Moderator vrijdag 26 februari 2010 @ 11:28:02 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_78473220
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:03 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Dat bedoel ik inderdaad En meestal zijn de mobs toch vlak bij elkaar, dus de extra xp van de quest is dan mooi meegenomen, alleen het inleveren van de quest kost iets tijd, dat wel, maar meestal is de questgiver toch wel bij een binding point.

Wel level 43 nu en het trainen stelde niet zoveel voor, geen nieuwe skills, alleen upgrades. Ben nu de trial van GW aan het downloaden, kijken wat dat is voor de grap.

[ Bericht 13% gewijzigd door Karina op 26-02-2010 12:56:09 ]
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 26 februari 2010 @ 21:18:33 #255
9859 crew  Karina
Woman
pi_78496118
Er zijn weer in-game items, amulets en revival stones. Nog een maandje en dan de wings!
niet zo tof doen
  vrijdag 26 februari 2010 @ 21:22:06 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78496297
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Karina het volgende:
Er zijn weer in-game items, amulets en revival stones. Nog een maandje en dan de wings!
Soaring daeva?

Ik krijg 2 maart mijn ingame items.
En dan ene maand later soaring.
L'Amour menaçant:
  Moderator vrijdag 26 februari 2010 @ 22:27:48 #257
9859 crew  Karina
Woman
pi_78499969
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Soaring daeva?

Ik krijg 2 maart mijn ingame items.
En dan ene maand later soaring.
Geloof dat het zo heet, de zesmaandenlid bonus zeg maar.
niet zo tof doen
pi_78505997
Er is dus een Aionmagazine (pre-order nu), waarbij je als je die besteld fucking mooie wings krijgt en black/white dyes. Je kan 5 dyes krijgen voor 3 euro ofzo, koop je een 12 maanden abbo voor 28 euro krijg je die wings en 15 black/white dyes . Ik wil ze verdomme.

pi_78507630
Ik heb die abbo al aangeschaft, het zijn trouwens paarse wings
Op de screenshot zie je ook de pilot hat die je erbij krijgt.
En omdat ik gepreorderd heb heb ik in totaal 15 white dyes gekregen. (die heb ik nog niet gebruikt)

Groot formaat
pi_78507752
Meh ik wil ze ook erg graag, maar het is geen 28 euro waard. Krijg sowieso ook veteran wings over een ruime maand dusja..
pi_78507823

Dit zou dus de 1.9 content update zijn voor Q2 van 2010, ben benieuwd..
pi_78508442
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:45 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]

Dit zou dus de 1.9 content update zijn voor Q2 van 2010, ben benieuwd..
Ze krijgen Tutty 'n' Beans

Gezien de laatste alinea's denk ik niet dat die brief helemaal officieel is
quote:
We'll be serving a light lunch featuring the usual Tutty 'n' Beans. Please discuss any vegetarian needs with the office manager. Please do not come wearing one of the transformed shapes from the Solorius items, we want attendees to be able to readily recognize each other.

Review the attached PowerPoint slides and come prepared with your company-issued Shugo personal assistant and translator.

Regards,

The Banhamminator
En daarnaast is hij waarschijnlijk "gelekt" door de US Community Manager Tamat:
1http://i915.photobucket.com/albums/ac351/Tamat48/leakedinfoz.jpg

Zal wel een inofficiele aankondiging zijn wat er gaat komen ofzo

[ Bericht 9% gewijzigd door Jegorex op 27-02-2010 01:13:06 ]
pi_78508489
Geen idee wat dat is

Daily quests lijkt me wel leuk. New abilities zullen we skills zijn neem ik aan? Ze mogen van mij ook best die 4k dp skill van Sorcs weghalen en er wat meer AoE spells voor terug doen.

Heb vanavond overigens (9u-12u) van 8.5m xp ff naar 26m xp gegrind Gaat echt hard.
  Moderator zaterdag 27 februari 2010 @ 19:42:53 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_78528599
OK ik ben dom geweest, ik kom er pas NET achter dat de Lodas amulet stackt met de dubbele XP! Ik had dus de hele tijd dat ik aan het grinden was vandaag een amulet kunnen gebruiken Morgen maar wel doen in ieder geval. Of heel misschien dat ik vanavond laat nog een uurtje ga spelen.
niet zo tof doen
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:47:09 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78528761
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef Karina het volgende:
OK ik ben dom geweest, ik kom er pas NET achter dat de Lodas amulet stackt met de dubbele XP! Ik had dus de hele tijd dat ik aan het grinden was vandaag een amulet kunnen gebruiken Morgen maar wel doen in ieder geval. Of heel misschien dat ik vanavond laat nog een uurtje ga spelen.
O daar had ik eigenlijk op gegokt. Dus net ff een uurtje gespeeld met double XP en Lodas. 2 levels omhoog
L'Amour menaçant:
  Moderator zaterdag 27 februari 2010 @ 19:54:30 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_78529078
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O daar had ik eigenlijk op gegokt. Dus net ff een uurtje gespeeld met double XP en Lodas. 2 levels omhoog
Ik merkte dat ik opeens minder XP kreeg, dat kwam omdat mijn rest XP "op" was, daarom dacht ik, eens opzoeken of de Lodas stacken, ja dus. Maar goed, straks nog een uurtje spelen, op de helft naar level 44! Straks eerst eventjes tv kijken.
niet zo tof doen
pi_78541651
Level 45 (eer)gisteravond 9 uur 8.5m xp, kwart voor 7 vanavond 70 . Zit nu alweer op 40% van 45. Atm in Steel Rake. Die campaigns van Brusthonin zijn echt te makkelijk En geven fucking veel xp.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frankz0rz op 28-02-2010 02:51:40 ]
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 09:31:19 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_78545122
quote:
Op zondag 28 februari 2010 01:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Level 45 (eer)gisteravond 9 uur 8.5m xp, kwart voor 7 vanavond 70 . Zit nu alweer op 40% van 45. Atm in Steel Rake. Die campaigns van Brusthonin zijn echt te makkelijk En geven fucking veel xp.
Wanneer krijg je die Brusthonin campaigns? Op level 44 zeker? Want volgens mij heb ik die nog niet. Ik ga vandaag in ieder geval weer flink grinden (undead en Sparkles) hopelijk kom ik dan vanavond op level 44! Misschien een SR doen, maar alleen als er al een volle groep is, want ik heb geen zin om een half uur te wachten tot we kunnen beginnen.
niet zo tof doen
pi_78545123
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 01:04 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ze krijgen Tutty 'n' Beans
Toch niet Tutty he
pi_78545538
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Wanneer krijg je die Brusthonin campaigns? Op level 44 zeker? Want volgens mij heb ik die nog niet. Ik ga vandaag in ieder geval weer flink grinden (undead en Sparkles) hopelijk kom ik dan vanavond op level 44! Misschien een SR doen, maar alleen als er al een volle groep is, want ik heb geen zin om een half uur te wachten tot we kunnen beginnen.
Vergeet die sparkles, doe gewoon die undeads, gaan sneller dood en ze droppen kinah

Zodra je 44 bent op Tenacious orfaimam's gaan grinden. En die campaigns zijn vanaf lvl 45

Heb trouwens ook al 1 advanced stigma equipped Nu nog 1, alleen die quest is kutter En ik ga misschien een godstone kopen, zijn atm heel goedkoop.

Ennnn, heb deze: http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=168000047 gekocht . voor 3m maar.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frankz0rz op 28-02-2010 10:59:42 ]
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 11:26:18 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_78546536
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:22 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Vergeet die sparkles, doe gewoon die undeads, gaan sneller dood en ze droppen kinah

Zodra je 44 bent op Tenacious orfaimam's gaan grinden. En die campaigns zijn vanaf lvl 45

Heb trouwens ook al 1 advanced stigma equipped Nu nog 1, alleen die quest is kutter En ik ga misschien een godstone kopen, zijn atm heel goedkoop.

Ennnn, heb deze: http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=168000047 gekocht . voor 3m maar.
De Sparkies droppen andere items dan de undeath, vandaar dat ik die tussendoor doe en ik maak een soort van rondje Eerst alle "rode" mobs, dan de oranje die vlakbij staan en daarna de rode Sparkies, ik kan bijna de hele tijd op 1 plek blijven staan.

Zojuist 1 uurtje gegrind met amulet en rest XP, tijdens de rest XP kreeg ik iets meer dan 100K XP per mob! Dat ging dus lekker snel. Ook nog even Earth's Wrath 3 gekocht, kan ik ze nog sneller killen

Bijna de hele middag gegrind nog iets minder dan 1 blokje en dan ben ik level 44! Had ik al eerder kunnen zijn, ik zat in een groep voor Spy among the Lepharist, maar helaas gooiden de Elyos weer roet in het eten, we zijn nooit meer begonnen, wat een tijdverspilling. Ik vraag me af of ik die quest OOIT nog kan doen, in dat gebied stikt het elke keer van de Elyos.

Als ik level 44 ben zal ik ook eens kijken voor zo'n Godstone (kan dan de SR pants equippen). Nog even uitzoeken welke een goede is voor een Cleric.

Er zijn dus niet echt Godstones voor Clerics, tenminste, geen die iets met healing doen, dus ik laat dat maar even zitten. Ik heb maar een nieuwe mace gekocht.

[ Bericht 6% gewijzigd door Karina op 28-02-2010 19:14:43 ]
niet zo tof doen
  Moderator maandag 1 maart 2010 @ 08:25:04 #272
9859 crew  Karina
Woman
pi_78579952
Ik zit net voor het eerst het stukje over het Aion Magazine te lezen en ik wil het! Maar ik vind het te duur als het nou nog een "papieren" blad was geweest, dan had ik het wel gedaan. Maar betalen voor een nieuwsbrief (nou ja, je krijgt wel wat in game items, maar toch), dat vind ik zonde van mijn geld, ¤ 2,39, daar koop je een tijdschrift voor.
niet zo tof doen
pi_78580828
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:26 schreef Karina het volgende:

[..]

De Sparkies droppen andere items dan de undeath, vandaar dat ik die tussendoor doe en ik maak een soort van rondje Eerst alle "rode" mobs, dan de oranje die vlakbij staan en daarna de rode Sparkies, ik kan bijna de hele tijd op 1 plek blijven staan.

Zojuist 1 uurtje gegrind met amulet en rest XP, tijdens de rest XP kreeg ik iets meer dan 100K XP per mob! Dat ging dus lekker snel. Ook nog even Earth's Wrath 3 gekocht, kan ik ze nog sneller killen

Bijna de hele middag gegrind nog iets minder dan 1 blokje en dan ben ik level 44! Had ik al eerder kunnen zijn, ik zat in een groep voor Spy among the Lepharist, maar helaas gooiden de Elyos weer roet in het eten, we zijn nooit meer begonnen, wat een tijdverspilling. Ik vraag me af of ik die quest OOIT nog kan doen, in dat gebied stikt het elke keer van de Elyos.

Als ik level 44 ben zal ik ook eens kijken voor zo'n Godstone (kan dan de SR pants equippen). Nog even uitzoeken welke een goede is voor een Cleric.

Er zijn dus niet echt Godstones voor Clerics, tenminste, geen die iets met healing doen, dus ik laat dat maar even zitten. Ik heb maar een nieuwe mace gekocht.
Alsof de heals van een cleric nog niet OP genoeg zijn!
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:25 schreef Karina het volgende:
Ik zit net voor het eerst het stukje over het Aion Magazine te lezen en ik wil het! Maar ik vind het te duur als het nou nog een "papieren" blad was geweest, dan had ik het wel gedaan. Maar betalen voor een nieuwsbrief (nou ja, je krijgt wel wat in game items, maar toch), dat vind ik zonde van mijn geld, ¤ 2,39, daar koop je een tijdschrift voor.
Eens.

Level 46 84m xp

900k aan nieuwe skills

[ Bericht 1% gewijzigd door Frankz0rz op 01-03-2010 09:34:08 ]
pi_78586245
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:26 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Alsof de heals van een cleric nog niet OP genoeg zijn!
Clerics OP?
Qua dmg misschien, qua heals zijn ze medium.

Persoonlijk vind ik de healers in L2 nog altijd het beste
pi_78586482
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:40 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Clerics OP?
Qua dmg misschien, qua heals zijn ze medium.

Persoonlijk vind ik de healers in L2 nog altijd het beste
In 1v1 PvP zijn ze de meest OP class, zelfs nog erger dan rangers. Ze zijn gewoon niet dood te krijgen, omdat dmg in PvP nerfed is, maar de heals niet. Daarom kan je het makkelijk bij houden... Als ik een Cleric nuke naar 25% hp gooit die er ff een Radian curetje overheen en good to go. En dan heb ik het nog niet eens over Dispell wat root/sleep/alle abnormal abilities kan dispellen.
pi_78587370
Classes met CC kunnen clerics redelijk makkelijk afmaken hoor

In L2 kon geen enkele class een healer afmaken in 1v1 en zelfs 2v1.
Daar stond dan wel tegenover dat een healer ook absoluut geen dmg deed.
  Moderator maandag 1 maart 2010 @ 13:35:09 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_78588266
Dispel, dispelt lang niet alles heb ik al gemerkt.

Maar ik blijf erbij: er is geen Godstone voor Clerics, zeker niet voor PvE (healing of iets dergelijks) of wel?
niet zo tof doen
pi_78589052
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:35 schreef Karina het volgende:
Dispel, dispelt lang niet alles heb ik al gemerkt.

Maar ik blijf erbij: er is geen Godstone voor Clerics, zeker niet voor PvE (healing of iets dergelijks) of wel?
Soms moet je meerdere keren dispellen voordat het weg is.
pi_78604402
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:14 schreef Jegorex het volgende:
Classes met CC kunnen clerics redelijk makkelijk afmaken hoor

In L2 kon geen enkele class een healer afmaken in 1v1 en zelfs 2v1.
Daar stond dan wel tegenover dat een healer ook absoluut geen dmg deed.
Ja, als die cc nou niet te dispellen was... oh wacht.

En Clerics kunnen misschien het beste silence godstones gebruiken
pi_78605378
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ja, als die cc nou niet te dispellen was... oh wacht.

En Clerics kunnen misschien het beste silence godstones gebruiken
Fear, sleep, tree kun je niks tegen doen als je alleen bent.
Silence is alleen met healing potions te verwijderen.
  Moderator maandag 1 maart 2010 @ 20:21:16 #281
9859 crew  Karina
Woman
pi_78606961
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Fear, sleep, tree kun je niks tegen doen als je alleen bent.
Silence is alleen met healing potions te verwijderen.
Er is nog een spell waar ik niets tegen kon doen, dan word je veranderd in soort van roze "spirit", geen idee hoe het heet, heel irritant in ieder geval. Ik denk een spell van een Sorcerer.

Vanavond maar even niet gespeeld, maar Guild Wars uitgeprobeerd (heb een trial gedownload) voor de variatie. Morgen weer verder
niet zo tof doen
pi_78607916
Je bedoelt Fear van een SM denk ik. En Sleep/Tree duurt hooguit 5sec op de meeste spelers.. zeker clerics die m.resist hebben zullen er minder last van hebben
  Moderator maandag 1 maart 2010 @ 21:34:19 #283
9859 crew  Karina
Woman
pi_78611033
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:39 schreef Frankz0rz het volgende:
Je bedoelt Fear van een SM denk ik. En Sleep/Tree duurt hooguit 5sec op de meeste spelers.. zeker clerics die m.resist hebben zullen er minder last van hebben
Ik denk dat het Curse of Fire is. Ik heb voornamelijk magic boost, weinig resist (boost voor solo questing). Voor PvP maar wat resist manastones equippen, ik heb nu 2 paar boots, dus 1 paar kan ik dan met resist equippen.
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 08:14:41 #284
9859 crew  Karina
Woman
pi_78668968
Maar weer wat gegrind gisteren, volgens mij zijn er voor level 44 totaal geen solo quests! Gisteravond de Oifamam's gedaan, maar die zijn saai, vanavond ga ik denk ik deze proberen, ik denk dat die ook Kinah droppen, die Oifamam's droppen bijna alleen leather.
niet zo tof doen
pi_78672161
Tsja, questing is ook niet the way to go op 40+, als je dat WIL doen ga je nooit 50 worden kan ik je vertellen. Ik wil niet meer questen, omdat ze toch allemaal hetzelfde zijn. Gewoon grinden op mobs is het meest effectief. Ik ben bang dat je toch maar beter op die Orfaimam's moet gaan, ze droppen idd geen kinah maar zijn wel het beste voor 44 en 45. Op 46 kan je naar Adma Stronghold gaan en op lvl 49 undeads grinden, die droppen ook weer een hoop kinah Daar zit je in principe tot je lvl 50 dinged.
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 10:51:14 #286
9859 crew  Karina
Woman
pi_78673103
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Tsja, questing is ook niet the way to go op 40+, als je dat WIL doen ga je nooit 50 worden kan ik je vertellen. Ik wil niet meer questen, omdat ze toch allemaal hetzelfde zijn. Gewoon grinden op mobs is het meest effectief. Ik ben bang dat je toch maar beter op die Orfaimam's moet gaan, ze droppen idd geen kinah maar zijn wel het beste voor 44 en 45. Op 46 kan je naar Adma Stronghold gaan en op lvl 49 undeads grinden, die droppen ook weer een hoop kinah Daar zit je in principe tot je lvl 50 dinged.
Nee, questen zal het niet worden inderdaad. Ik wil alleen nog de Spy among the Lepharists doen en de Campaign quest in de Arena, met die laatste wacht ik nog tot level 45, dan is het denk ik makkelijk te doen.

Ik ga toch (eigenwijs) even de undead proberen, gewoon om te kijken hoe het gaat, anders inderdaad gewoon de Orfaimam's (die op zich heel makkelijk gaan, ik kon op 1 plek blijven staan, af en toe omdraaien, alleen de weg er naar toe is lastig, veel mobs die je aanvallen, maar als je er eenmaal bent is het easy).
niet zo tof doen
pi_78673898
Ik bedoelde dan ook normale quests niet meer doen . Die campaigns zijn lekkere xp. Heb nu alleen nog de laatste in Beluslan (L48, 5.7m xp) en de laatste in Brusthonin (L50, 7.3m xp) open staan, dan zijn al mn campaigns klaar. Die Adma spot heeft trouwens wel een groot nadeel, het kost je echt 10min om er te komen ofzo. Tis zo'n tyfus eind. Maar dat gebied heeft wel iets moois desondanks.

Is trouwens veel info gelekt over 1.9, die vandaag al op de K(orean)-testservers komt. Dit kan je het beste maar ff doorlezen om uptodate te raken: http://www.aionsource.com(...)-notes-released.html (lees ook de posts, zijn een paar translators en staan op laatste pagina's ook wat screens.)

Komt in 2.0 (Mei op K-testservers) ook een nieuw travelsystem, leek op een soort Aetherstream waar je heel snel door kunt gliden:

Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 11:30:37 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_78674735
quote:
Soul Healing, Soul Binding, and Flight Transportation cost decreases
Goede zaak! Vooral het betalen voor binding vind ik belachelijk en ontzettend duur ook.
niet zo tof doen
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:24:38 #289
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78684648
O die aetherstreams zien er best wiebelig lastig maar wel leuk uit
L'Amour menaçant:
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:26:24 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78684724
Ik ben trouwens na mijn Asmo Templar, Elyos Ranger, Elyos Gladiator.... WEER overgestapt naar een ander Char. Een Asmo Chanter. En ik moet zeggen dat ik Chanter echt VEEL fijner vind spelen dan ik had gedaxht. Dat speelt solo best wel lekker eigenlijk
L'Amour menaçant:
pi_78685750
Chanter is ook 1 van de betere solo classes. Kan alleen geen elites soloen, maar de balance tussen DPS en healing is wel fijn
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:55:05 #292
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78686098
Hmh... zo dan.. tvp (voor wat het nog waard is met 10 posts te gaan)
Het begint de laatste tijd weer te kriebelen om te beginnen met AION, hoewel ik niet denk dat ik m'n Sorceress oppak maar een Spirit Master begin. Ik weet zowiso niet waar ik gebleven ben met de Sorceress en heb héél veel dingen verkeerd gedaan.

Toch nog maar wat vragen;
- Klopt het OP server lijstje nog een beetje, of niet?
- Spammers/Botters nog in grote getalen aanwezig (in vergelijking met oktober/november)?
- Queue's op realm nog steeds groot, of nergens last van?

Alvast bedankt =)

p.s. Dat online Mag. ziet er wel gelikt uit
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_78687031
- Lijstje is vrij outdated volgens mij, de enige actieve AIONers die hier posten zijn ik, Jegorex, en Karina? Ang3l ook soms.
- Heb de laatste 6 weken eigenlijk geen enkele goldspammer/seller meer gezien. Bots zijn er natuurlijk nog wel maar ook veel minder. Heb er laatst 1 gezien op een grindspot maar veer meer ook niet.
- Queue's? Ze zijn eerder leeg dan vol Nah, dat is overdreven, maar het het schijnt op sommige servers wel aardig dood te zijn. Gelukkig hoort Gorgos daar niet bij.
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:28:38 #294
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78687844
Thanks for the info =)
Goed dat je zegt dat Gorgos niet bij de ietwat lege servers hoort, daar staat namelijk al een char. van me op; scheelt weer een fatsoenlijke server zoeken

Spelen jullie alle drie op Gorgos (dat je zo weet), of elk op een apparte server
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_78692601
Volgens mij spelen we allemaal op andere servers.
Ik speel als Elyos op Telemachus, op deze server is het ook nog lang niet doods te noemen.

De afgelopen weken heb ik trouwens wat minder gespeeld omdat ik het druk heb met andere dingen, maar als ik weer tijd heb zal ik zeker weer gaan spelen
pi_78693275
Ik ben (ook) asmo op Gorgos dus je zit op de juiste faction atm . Elyos zijn helemaal nergens meer, worden overlopen etc. Veel zijn er al gequit.
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:09:26 #297
216908 shythe
spamt er op los
pi_78694404
ik zit bij frankz0rz
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:37:19 #298
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_78695677
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik ben (ook) asmo op Gorgos dus je zit op de juiste faction atm . Elyos zijn helemaal nergens meer, worden overlopen etc. Veel zijn er al gequit.
Verassend
Ik denk dat over het algemeen al veel mensen gestopt zijn :x
Oh well, misschien morgen of overmorgen m'n account maar eens betalen en het allemaal zelf zien.

Het viel me overigens wel op dat er maar 1 patch voor me beschikbaar was (sinds November 2009); maarja... het zal wel goed zijn XD
pi_78696251
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef Laviathan het volgende:

[..]

Verassend
Ik denk dat over het algemeen al veel mensen gestopt zijn :x
Oh well, misschien morgen of overmorgen m'n account maar eens betalen en het allemaal zelf zien.

Het viel me overigens wel op dat er maar 1 patch voor me beschikbaar was (sinds November 2009); maarja... het zal wel goed zijn XD
Welkom bij Aion Het spel waar bugfixes na 5 maanden komen, de support baggerslecht is, en de grind horrible is.
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 19:52:17 #300
9859 crew  Karina
Woman
pi_78696402
Kom maar niet naar Spatalos, vooral niet als Asmo, dan is de lol er snel af Van dat grinden word ik ook wel moe, die undeath waren echt kut inderdaad, dus daarom maar een beetje in de rondte gelopen en van alles dat levl 46 was gekilled, na 2 bars had ik er genoeg van.

Ik denk dat ik morgen The Shadow Summons ga proberen, iemand nog tips hiervoor?
niet zo tof doen
pi_78696768
Die is simpel op lvl 44, gewoon doen wat je moet doen dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')