| 1 |
Da stèt gewoon op't deuske!quote:
quote:Patch Notes 1.0.0.11 Patch Notes 1.0.0.11
General
Fixed - Various localization fixes to a few item descriptions
Fixed - Client crash inside of the Kysis Treasure Chamber
TL;DR:quote:From: http://news.mmosite.com/c(...)ut_in_february.shtml
In 2009, Aion caught nearly every player's eyes with its launch in West, and we know NCsoft will keep on heating this game in 2010 with two expansion - Aion 2.0 & Aion 3.0. Suppose both two updates can achieve success in world wide, Aion would be another long-live MMOG of NCsoft after Lineage and Lineage II.
[CENTER]
[/CENTER]
According to Aion Korea site, V2.0 will come out in February, 2010. We can already see V2.0 becomes the major topic on Korean Aion forum. However we have not get any English news about Aion 2.0 yet. So this update may probably come to Korea test server at first as usual.
[CENTER]
[/CENTER]
Early today Ben posted a piece of unofficial message which reveals the content of Aion 2.0 on our forum. It said that Aion 2.0 will raise the level cap to level 55, add new dungeons and items and improve the game graphic.
(Here is that message:)
Are you expecting the new expansion of Aion? Recently in Taiwan, someone just revealed some latest update contents about Aion 2.0 (Now we are playing Aion 1.5)
The following are the details (they seems reasonable and possible to come in the next expansion)
Level Cap will be lvl 55;
Talent System (New): From lvl50, players can get one point per level;
New weapons and corresponding skills, each class will have about 3 new skills;
New Guild Skill for Guild Leader only;
New Maps for Elyos and Asmodians;
New Abyss map on the ground;
New lvl 60 Manastone;
New Instance: Alatr in the Water(Translated from Chinese)
New 24 people Guild Raid
[CENTER]
[/CENTER]
So what do you think? The good? The bad?
Personally, I am most excited about the promise of legion activities. A Brigade General only skill (Perhaps a summon legion type skill to call for immediate reinforcements?), 24-man legion raids- all good things, in my opinion. Hopefully the legion menu/options get a bit of a vamp as well. Heck, maybe we'll actually be able to acquire the legion rewards that are already in the game.
[CENTER] ( [url="http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=125030001"]Legion Reward[/url] | [url="http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=169201006"]Legion Reward[/url] | [url="http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=125030003"]Legion Reward[/url] )
[/CENTER]
I'm not sure how I feel about a level cap increase, but I do suppose that a sense of progression must always be kept. Hopefully with these new zones and instances come many, many new quests to aid the 50-55 progression.
The Talent system could be interesting, though one has to wonder how it would differ from the Stigma system, which is essentially Aion's "Talent" system to begin with.
Adding higher manastones has been in the works since the manastone level changes a while back. You can look at any high-level weapon in the game and notice that the level of stone you can socket does not end at 50, though the current manastones in-game do. But with that, what can we expect to see? Attack +6? Crit +18?
Lots to discuss here, so don't let my ramblings hold you up!
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Talent System (New): From lvl50, players can get one point per level; New weapons and corresponding skills, each class will have about 3 new skills; New Guild Skill for Guild Leader only; New Maps for Elyos and Asmodians; New Abyss map on the ground; New lvl 60 Manastone; New Instance: Alatr in the Water(Translated from Chinese) New 24 people Guild Raid |
Het is vertaald hequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:02 schreef Karina het volgende:
Ik moet nog level 50 zien te halen, laat staan level 55Grappig dat ze het hebben over een Guild, terwijl het bij Aion toch een Legion heet.
XP mag wel dubbel inderdaad en wat betere droprates, ik heb laatst SR gedaan, voor de drops hoef je dat echt niet te doen, het kost je alleen maar soulhealing van het vele doodgaan maar leuke drops, ho maar.
Ja dan gaat het idd wel wat (te) snel in de lagere levels misschien. Moet zeggen dat ik 't vanaf lvl 25 toch wel erg fijn vond die dubbele XP. Ik had m'n Asmo van 25 tot 28 gedaan met een double XP weekend ..... en heb haar toen een tijd laten liggen. Gister weer eens even mee gespeeld en merk dat ik nuw el weer een fijn level ben om buiten Abyss verder te gaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:45 schreef Frankz0rz het volgende:
Gewoon die double xp permanent vanaf lvl 30 ofzo, want double xp daaronder is echt niet goed, dan outlevel je de content te snel
Ik heb er pas 2 gebruikt, ik ga van het weekend wat Balaur grinden denk ik MET amulet, die Balaur geven veel XP, dus dan gaat het lekker snel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
O volgens mij heb ik die heel in 't begin gehad. Blauw met paars amulet. Maar die zijn al op
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:07 schreef Frankz0rz het volgende:
Je krijgt bijna elke maand wel nieuwe amulets hoorJe moet alleen elke maand zelf applyen.
Haha ik ook tot level 80 had ik misschien 2 keer een instance gedaan. Wel af en toe een klein groepje of een duo, maar dat was het dan. Ik vind het wel leuk dat je "onderweg" andere mensen tegenkomt en dat soort dingen, maar al die groepquests hoeven van mij niet, vooral niet als je moet wachten tot iedereen er is, zo irritant.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe eigenlijk ook het meeste solo. Deed ik bij wow ook.
ik deed eigenlijk alleen instances als het nodig was, vond het verder heel erg irritant om op andere mensen te moeten vertrouwen die niet eens normaal engels pratenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik ook tot level 80 had ik misschien 2 keer een instance gedaan. Wel af en toe een klein groepje of een duo, maar dat was het dan. Ik vind het wel leuk dat je "onderweg" andere mensen tegenkomt en dat soort dingen, maar al die groepquests hoeven van mij niet, vooral niet als je moet wachten tot iedereen er is, zo irritant.
Ja ik had dus idd ook een enooooorme lag gisteravond zegquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:47 schreef Karina het volgende:
Uh nou spelen kan ik wel even vergeten, ontzettende lag en net ook nog eruit geknald. Zowel op Spatalos als Gorgos was het niet te doen. En Cleric dood vanwege de lagkoste me weer soulhealing.
Ik las net ergens op het officiële Aion forum dat het rond een uur of 11 weer opgelost was, maar ja, dan lig ik al in bed.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik had dus idd ook een enooooorme lag gisteravond zeg
Nou bij mij welquote:Op donderdag 4 februari 2010 05:49 schreef Jegorex het volgende:
Meestal dropt die eindbaas in FT niks nuttigs
Welke updates?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:38 schreef Frankz0rz het volgende:
NCsoft mag wel eens wat info over die updates gaan geven, het is februari zoals ze gezegd hebben. Maar we zullen NCsoft kennende nog wel een maand moeten wachten. Ik vind het allemaal niet zo gek dat veel mensen NCsoft spuugzat zijn, en daardoor hun sub opzeggen.
Vooral de EU spelers worden zwaar benadeeld. Maintenance tijden zijn overdag (omdat het voor Amerika goed uitkomt en er geen EU team is) om maar een voorbeeld te geven..
ambossquote:Die Aion 2.0 "News" auf diversen Seiten sind Geruechte und keine offiziellen Infos.
Ik werk overdag zoals de gemiddelde Nederlanderquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:38 schreef Frankz0rz het volgende:
Vooral de EU spelers worden zwaar benadeeld. Maintenance tijden zijn overdag (omdat het voor Amerika goed uitkomt en er geen EU team is) om maar een voorbeeld te geven..
Ja ik ook en normaal heb ik daar ook geen last van, maar laatst was ik toevallig een keer thuis op woensdagmiddag, kon ik niet spelenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werk overdag zoals de gemiddelde Nederlanderdus ik heb er geen last van dan.
NCsoft heeft beloofd om in februari meer inzicht in de updates van dit jaar te geven, daar doelde ik opquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:08 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Welke updates?
De patch van gister staat gewoon op de website.
En Aion 2.0 is alleen een gerucht, de communitie managers hebben op twitter al extra benadrukt dat het geruchten zijn.
[..]
amboss
En volgens mij is 2.0 nog niet eens op de Koreaanse testserver, dus ik verwacht niet dat die versie deze maand al uit zal komen.
Nou ze zeggen het gras is altijd groener aan de andere kant, maar dat vind ik niet. Ik heb nog geen Elyos geprobeerd o.i.d, maar dingen die ik al ben tegen gekomen:quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook een beetje het idee dat Elyos iets makkelijker is, niet de quests zelf, maar ik heb wel het idee dat alles wat makkelijker te vinden is en meer "begaanbaar". Ik ben nu met mijn SM in een gebied dat gelijk is (toevallig ook wat Frankzor noemt) aan Impetisium.
Het is makkelijker te bereiken (vind ik dan) en het FP is volgens mij ook dichterbij. En ik had dat al met meer quests, makkelijker om er te komen, maar misschien verbeeld ik het me wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |