abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:23:04 #1
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77565766

De OP voor een nieuw topic kan je hier vinden

Intro
Aion is een Massive Mulpiplayer Online Roleplaying Game (MMORPG) met verbluffende graphics, dit mede door de CRYengine gemaakt door Crytek. In de wereld van Aion bezit je character vernietigende krachten en heeft het vleugels om de uitgestrekte wereld te verkennen. De game heeft verbluffende graphics, schitterende omgevingen en dat alles in een unieke fantasie wereld. Je character in de wereld van Atreia zit in twee-strijd, waar de vijand niet alleen de andere factie is maar ook een ander kwaad.

Het verhaal
Aion speelt zich af in de wereld van Atreia, een schitterend mooie planeet gescheiden in twee delen.

Ooit verbonden met de Tower of Eternity, Atreia werd getroffen door een oeroude vernietigende kracht. Tijdens je reis om de wereld vrijer te maken komt je character terecht in het binnenste van de wereld van Atreia. Je ontdekt mooie landschappen, zwevende eilanden, donkere gaten en vele andere mooie gebieden.

Elke helft van de gescheiden planeet Atreia is bewoont door één van de twee speelbare factions: The Elyos en de Asmodians. Geïsoleerd door de kracht die Atreia in tweeën verdeelde heeft elke zijde eeuwen de tijd gehad om te evolueren en te leren van de chaotische gebeurtenissen van het verleden. De haat die ze in de tussentijd voor elkaar hebben is alleen maar groter geworden.

Eeuwen nadat de wereld in twee delen was verdeeld zweefde er op mysterieuze wijze delen van de vernietigende toren in de lucht. Uit onderzoek bleek dat er onstabiele poorten waren geopend naar een andere, donkerdere, dimensie waar de delen van de toren door de lucht zweefde. Deze plaats is genaamd 'The Abyss'. Binnen in de Abyss, de verloren wijze van vliegen is normaal. De Abyss is een plaats waar de Elyos en de Asmodians vechten voor heerschappij.

Nu de Elyos en de Asmodians nieuwe, meer stabielere poorten naar de Abyss vinden, komen ze een eeuwenoude slechtheid tegen. Deze slechtheid kende ze allen uit de boeken en verhalen, deze slechtheid is genaamd de Balaur. Verbannen naar een verloren dimensie gedurende de splijting van Atreia, de Balaur is de al oude vijand van alle inwoners van Atreia. De Balaur's continu durende oorlog op de mensheid leidde tot de splijting van de planeet. Nu zijn ze teruggekeerd en de overleving van beide rassen en de wereld van Atreia zelf is alles behalve zeker.

Features
- Vliegende gevechten (Arial Combat)

- Player versus Player versus Environment (PvPvE)

- Twee speelbare rassen

- 8 speelbare classes

- Verhaal lijn gebaseerd questen

- Ongeëvenaarde character customization

Systeem specificaties
Minimale systeem specificaties
Microsoft Windows XP SP2
2.8GHz CPU of gelijkwaardig
1GB RAM
NVIDIA 5900 Ultra with 128MB RAM / ATi x700 with 128MB RAM or higher
15GB Hard Disk space
DVD-ROM drive
Direct X 9.0c (6/2008 update)
Sound Device
Broadband Internet Connection

Aanbevolen systeem specificaties
Microsoft Windows XP SP2 / Vista
Dual Core CPU 2.0GHz or equivalent
2GB RAM
NVIDIA 6800 with 256MB RAM / ATi x800 with 256MB or higher
15GB Hard Disk space
DVD-ROM drive
Direct X 9.0c (6/2008 update)
Sound Device
Broadband Internet Connection

Note:
Aion is een MMORPG, dit betekend dat je een constante verbinding met het internet nodig hebt om het spel te kunnen spelen, daarnaast betaal je er maandelijks ¤12.99 voor!

Media
Screenshots
Video's
Concept art
Wallpapers

Official Aion Launch Trailer
Official Aion Gamescon trailer
Aion Class Video

Belangrijke Data
Release datum:
Game is Live!

Closed beta:
Afgelopen

Open beta:
Afgelopen

Pre-purchase/pre-order character creation:
Afgelopen

Pre-purchase/pre-order headstart:
Afgelopen

Fansites en andere handige links
Dutch community website
Aion North America
Aion Europe
Aionfuse
Aionsource
Tentonhammer

Europese Servers
[ENG] Spatalos
Elyos:
Rp2009 - Nakeisha - Cleric
Rp2009 - Alkmene - Sorcerer

Asmodian:
Nick-GizMo - Koraval - Gladiator
Karina - Himitsu - Cleric
Karina - Niraka - Templar
Sneeze - Whitemane - Templar
Aloria - Vica - Templar
Aloria - Aloria - Mage
Deoxyribonucleic - Thrall - Spiritmaster
RickoKun - Doomgiver - Priest
ErnieCool - Erniecool - Gladiator

[ENG] Telemachus
Elyos:
bigbass - Gradon - Sorcerer
Ge4ce - Farion - Ranger
Jegorex - Whitespirit - Cleric
Pjats - Mathoki - Gladiator
Leeell - Leeell - Gladiator
WensMeester - Catie - Spiritmaster
IceDustbin2 - IceDustbin - Ranger

Asmodian:
Zosk - Zosk - Assassin

[ENG] Castor
Elyos:

Asmodian:

[ENG] Perento
Elyos:
Fipotje - Nesnaj - Assassin
Salatrel - Salatrel - Chanter
IrCute - Amelinda - Assassin

Asmodian:
Nick-GizMo - Mirgas - Scout

[ENG] Gorgos
Elyos:
Frag_adder - Rinne - Chanter
Frag_adder - Arashin - Scout
De_Vink - Mamoru - Templar

Asmodian:
Laviathan - Dawn - Sorceress
Deoxyribonucleic - Rogue - Scout
Donderkonijn - Mistyque - Sorcerer
KaasManiak - Chubby - Templar
Frankz0rz - Holypriest - Cleric
Frankz0rz - Pizza - Sorcerer
Shythe - Aphy - Scout

[ENG] Kahrun
Elyos:
Metonae - Metonae - Spiritmaster
Laviathan - Cgpu - Cleric
Ang3l - Seraphym - Spiritmaster
Ang3l - Rayec - Ranger
Fir3fly - Scorchess - Chanter
Sneeze - Username - Cleric
Monolith - Primos - Chanter
S2Madness - Sjeft - Gladiator
S2Madness - Shinako - Cleric

Asmodians
Pjats - Ashling - Gladiator
De_Vink - Karasu - Chanter
Jagga - Bigbadaknockout - Gladiator

[ENG] Kalil
Elyos
Pjats - Shalilea - Gladiator

Asmodians
Ang3l - Azraelia - Templar
DrTran - Elessor - Assassin
DrTran - Andina - Chanter

[GER] Kromede
[GER] Thor
[GER] Votan
[GER] Balder
[GER] Nerthus

[FRA] Urtem
[FRA] Vidar
[FRA] Suthran
[FRA] Deltras
[FRA] Arbolu

OP toevoeging?
Wil je met ons delen waar je speelt in het spel Aion? Dat kan! Zodra ik de post zie zal ik deze toevoegen wanneer ik tijd heb. Gelieve het in de volgende format te posten.

Fok!Username - Aiononline Character Profile Link & Character name - Class

Bovenstaande regel maakt als voorbeeld:
1Laviathan - [url=http://uk.aiononline.com/livestatus/character-legion/search?charID=1492&serverID=35]Dawn[/url] - Sorcerer

Gebruik a.u.b. de "code" tag als je een toevoeging hebt, dit maakt het voor mij makkelijker om je toe te voegen aangezien het minder tijd kost. Vergeet je Server niet!
De website waar je je eigen character kan zoeken is hier te vinden. Kom je er niet uit dan kan je het ons allen gerust vragen, uiteraard mag je ook een PM sturen.

By: Laviathan

GAME ON!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:23:37 #2
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77565791
Ow K, vergeten in het subforum online te zetten
L'Amour menaçant:
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 20:36:14 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_77566459
Geen zin om met Cleric te spelen vanavond, dus de SM was weer aan de beurt, level 17 inmiddels.

TVP dus eigenlijk voor het nieuwe topic.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_77571638
Vandaag even geen zin om te grinden, morgen maar weer mn assassin levelen. Lvl 12/13 zijn echt pokke saai Geen goede mobs om te grinden en weinig quests, ben blij als ik er doorheen ben. Ga uiteindelijk ook me templar levelen naar 30 en alle daevanion armor pieces op mn assassin gebruiken, heb er dan 4 als het goed is

Oja en crit stones moeten echt minder waard worden

[ Bericht 40% gewijzigd door Frankz0rz op 02-02-2010 22:26:53 ]
pi_77575809
Goede TT mên
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:51:26 #6
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77576282
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:39 schreef Tha_T het volgende:
Goede TT mên
Da stèt gewoon op't deuske!
L'Amour menaçant:
pi_77578803
Vandaag druk bezig geweest met het veroveren van artifacts, totdat de stomme asmos zich ermee begonnen te bemoeien en alle NPC's in 1x op ons af lieten komen.

gewoon een TVP dus

De nieuwe jurk van onze legion leidster

[ Bericht 17% gewijzigd door Jegorex op 03-02-2010 01:38:46 ]
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_77581198
Weer zo'n waardeloze patch vandaag:
quote:
Patch Notes 1.0.0.11 Patch Notes 1.0.0.11

General

Fixed - Various localization fixes to a few item descriptions

Fixed - Client crash inside of the Kysis Treasure Chamber
Anyway, er gaan geruchten dat Aion 2.0 in februari komt, hier even de hele post:
quote:
From: http://news.mmosite.com/c(...)ut_in_february.shtml

In 2009, Aion caught nearly every player's eyes with its launch in West, and we know NCsoft will keep on heating this game in 2010 with two expansion - Aion 2.0 & Aion 3.0. Suppose both two updates can achieve success in world wide, Aion would be another long-live MMOG of NCsoft after Lineage and Lineage II.

[CENTER]
[/CENTER]
According to Aion Korea site, V2.0 will come out in February, 2010. We can already see V2.0 becomes the major topic on Korean Aion forum. However we have not get any English news about Aion 2.0 yet. So this update may probably come to Korea test server at first as usual.

[CENTER]
[/CENTER]
Early today Ben posted a piece of unofficial message which reveals the content of Aion 2.0 on our forum. It said that Aion 2.0 will raise the level cap to level 55, add new dungeons and items and improve the game graphic.

(Here is that message:)

Are you expecting the new expansion of Aion? Recently in Taiwan, someone just revealed some latest update contents about Aion 2.0 (Now we are playing Aion 1.5)

The following are the details (they seems reasonable and possible to come in the next expansion)

Level Cap will be lvl 55;
Talent System (New): From lvl50, players can get one point per level;
New weapons and corresponding skills, each class will have about 3 new skills;
New Guild Skill for Guild Leader only;
New Maps for Elyos and Asmodians;
New Abyss map on the ground;
New lvl 60 Manastone;
New Instance: Alatr in the Water(Translated from Chinese)
New 24 people Guild Raid

[CENTER]
[/CENTER]

So what do you think? The good? The bad?

Personally, I am most excited about the promise of legion activities. A Brigade General only skill (Perhaps a summon legion type skill to call for immediate reinforcements?), 24-man legion raids- all good things, in my opinion. Hopefully the legion menu/options get a bit of a vamp as well. Heck, maybe we'll actually be able to acquire the legion rewards that are already in the game.

[CENTER] ( [url="http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=125030001"]Legion Reward[/url] | [url="http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=169201006"]Legion Reward[/url] | [url="http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=125030003"]Legion Reward[/url] )
[/CENTER]

I'm not sure how I feel about a level cap increase, but I do suppose that a sense of progression must always be kept. Hopefully with these new zones and instances come many, many new quests to aid the 50-55 progression.

The Talent system could be interesting, though one has to wonder how it would differ from the Stigma system, which is essentially Aion's "Talent" system to begin with.

Adding higher manastones has been in the works since the manastone level changes a while back. You can look at any high-level weapon in the game and notice that the level of stone you can socket does not end at 50, though the current manastones in-game do. But with that, what can we expect to see? Attack +6? Crit +18?

Lots to discuss here, so don't let my ramblings hold you up!
TL;DR:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
Level Cap will be lvl 55;
Talent System (New): From lvl50, players can get one point per level;
New weapons and corresponding skills, each class will have about 3 new skills;
New Guild Skill for Guild Leader only;
New Maps for Elyos and Asmodians;
New Abyss map on the ground;
New lvl 60 Manastone;
New Instance: Alatr in the Water(Translated from Chinese)
New 24 people Guild Raid
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:42:29 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77581421
Maar is het een patch of een expansion?
Er stata expansion maar het klinkt meer als een patch.
L'Amour menaçant:
pi_77581496
Ik weet het niet. Hopelijk gaat Aion niet het pad op van WoW dat je elke 12 maanden een expansion moet kopen, volgens mij is het gewoon een patch. Alleen als ze level cap increasen mogen ze 1-50 of 1-55 dan eerst maar is een stuk makkelijker/minder saai te maken. Gewoon die double xp permanent vanaf lvl 30 ofzo, want double xp daaronder is echt niet goed, dan outlevel je de content te snel
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 10:02:52 #11
9859 crew  Karina
Woman
pi_77581829
Ik moet nog level 50 zien te halen, laat staan level 55 Grappig dat ze het hebben over een Guild, terwijl het bij Aion toch een Legion heet.

XP mag wel dubbel inderdaad en wat betere droprates, ik heb laatst SR gedaan, voor de drops hoef je dat echt niet te doen, het kost je alleen maar soulhealing van het vele doodgaan maar leuke drops, ho maar.
niet zo tof doen
pi_77582039
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:02 schreef Karina het volgende:
Ik moet nog level 50 zien te halen, laat staan level 55 Grappig dat ze het hebben over een Guild, terwijl het bij Aion toch een Legion heet.

XP mag wel dubbel inderdaad en wat betere droprates, ik heb laatst SR gedaan, voor de drops hoef je dat echt niet te doen, het kost je alleen maar soulhealing van het vele doodgaan maar leuke drops, ho maar.
Het is vertaald he
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:18:24 #13
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77582249
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:45 schreef Frankz0rz het volgende:
Gewoon die double xp permanent vanaf lvl 30 ofzo, want double xp daaronder is echt niet goed, dan outlevel je de content te snel
Ja dan gaat het idd wel wat (te) snel in de lagere levels misschien. Moet zeggen dat ik 't vanaf lvl 25 toch wel erg fijn vond die dubbele XP. Ik had m'n Asmo van 25 tot 28 gedaan met een double XP weekend ..... en heb haar toen een tijd laten liggen. Gister weer eens even mee gespeeld en merk dat ik nuw el weer een fijn level ben om buiten Abyss verder te gaan

Zo'n double xp weekend geeft je een lekkere boost zo af en toe. Alleen permanente dubbele XP.... worden we dan niet te verwend? Ik ben nog niet toe aan 30+ levellen ... dus misschien zeg ik dan: DOEEEEEEEEEN!
L'Amour menaçant:
pi_77582397
Ja maar wat ik bedoel is, met double xp + wat rested en dan NTC op 25, met nog een lodas amulet, dan doe je 25-27 in 1 NTC trip.. Dat is ook weer niet goed
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:27:53 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77582581
Waar hala je zo'n lodas ding?

Vast bij de broker voor joekeloekes veel geld... en ik ben level 28 nu... en bij lvl 30 kun je toch andere wings kopen? Dus ik denk dat ik ff moet sparen want die zullen ook wel niet goedkoop zijn
L'Amour menaçant:
pi_77582752
Die krijg je van Veteran Rewards. Nog 2 maanden dan krijg ik de beste wings ingame

+181 hp/mp, +60 flight time
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:42:47 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77583069
O volgens mij heb ik die heel in 't begin gehad. Blauw met paars amulet. Maar die zijn al op
L'Amour menaçant:
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 10:48:08 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_77583262
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
O volgens mij heb ik die heel in 't begin gehad. Blauw met paars amulet. Maar die zijn al op
Ik heb er pas 2 gebruikt, ik ga van het weekend wat Balaur grinden denk ik MET amulet, die Balaur geven veel XP, dus dan gaat het lekker snel.
niet zo tof doen
pi_77583850
Je krijgt bijna elke maand wel nieuwe amulets hoor Je moet alleen elke maand zelf applyen.
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:15:50 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77584064
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:07 schreef Frankz0rz het volgende:
Je krijgt bijna elke maand wel nieuwe amulets hoor Je moet alleen elke maand zelf applyen.
Serieus?

Kut.

Waar/Hoe doe je dat dan?
L'Amour menaçant:
pi_77584216
Aiononline.com > My account > naar je game account > apply ingame items en stappen volgen

Heb nu 21 lodas amulets op mn sin
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:22:57 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77584306
Djuukes, dat had ik eerder moeten weten
Volgens mij mis ik sowieso de helft van 't spel
Ik wals er gewoon blond en zo goed als ik kan doorheen
L'Amour menaçant:
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 12:42:01 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_77586741
Dat je ze bijna elke maand krijgt wist ik ook helemaal niet! Straks even kijken of er nog iets staat.
niet zo tof doen
pi_77589487
Waarom vraagt iedereen zich af of de expansions geld kosten?
NCsoft heeft in het begin duidelijk gezegd dat de expansions gratis zullen zijn, net zoals bij al hun andere MMO's

Lineage 2 heeft al een stuk of 10 expansions gehad (heb het niet geteld) en die zijn allemaal gratis.
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:10:58 #25
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77592754
Heb ik niet meegekregen
Ik denk dat het woord expansion beelden oproept als burning crusade e.d. en dus aanschaf.
L'Amour menaçant:
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 15:17:43 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_77592998
Ik hoop eigenlijk ook op nog wat meer quests, ik weet dat het een MMO is en dat het de bedoeling is dat je "samen" speelt, maar lekker in je eentje questen is leuk.
niet zo tof doen
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:20:09 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77593107
Ik doe eigenlijk ook het meeste solo. Deed ik bij wow ook.
L'Amour menaçant:
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 15:34:47 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_77593674
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe eigenlijk ook het meeste solo. Deed ik bij wow ook.
Haha ik ook tot level 80 had ik misschien 2 keer een instance gedaan. Wel af en toe een klein groepje of een duo, maar dat was het dan. Ik vind het wel leuk dat je "onderweg" andere mensen tegenkomt en dat soort dingen, maar al die groepquests hoeven van mij niet, vooral niet als je moet wachten tot iedereen er is, zo irritant.

En in mijn Legion zijn ze nu meer bezig met artifacts en sieges en zo, maar dat doen ze meestal 's avonds rond een uur of half 9 en dan ga ik meestal tv kijken (veel leuke series momenteel, vanavond Lost kijken!).
niet zo tof doen
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:49:08 #29
216908 shythe
spamt er op los
pi_77596591
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Haha ik ook tot level 80 had ik misschien 2 keer een instance gedaan. Wel af en toe een klein groepje of een duo, maar dat was het dan. Ik vind het wel leuk dat je "onderweg" andere mensen tegenkomt en dat soort dingen, maar al die groepquests hoeven van mij niet, vooral niet als je moet wachten tot iedereen er is, zo irritant.

ik deed eigenlijk alleen instances als het nodig was, vond het verder heel erg irritant om op andere mensen te moeten vertrouwen die niet eens normaal engels praten en dan ook altijd de gebruikelijke noob/ninja/mongol die het weer verpest
pi_77598677
Ik wil net een vriend van me uitnodigen via dat refer-a-friend ligt dat Master Account-ding eruit. Lekkere eerste indruk
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 18:47:35 #31
9859 crew  Karina
Woman
pi_77600743
Uh nou spelen kan ik wel even vergeten, ontzettende lag en net ook nog eruit geknald. Zowel op Spatalos als Gorgos was het niet te doen. En Cleric dood vanwege de lag koste me weer soulhealing.
niet zo tof doen
pi_77604718
Ik ben vandaag nog niet ingame geweest, maar zo te horen kan ik het beste nog een paar uur weg blijven
pi_77606931
Idd lag is echt niet normaal. Had gegeven moment 7,701,332ms lag Het genaaide is dat we bijna Siel west kwijtraakte aan Balaur omdat die 10min voor tijd binnen kwamen stormen, waaronder een legendary die op de deity aan het hakken was Boss was uiteindelijk op 3% toen de siege over was Zou mooi genaaid zijn geweest als we door die kut lag een fortress waren kwijtgeraakt

En die NCsoft account pagina ligt er idd nog steeds uit kutzooi.
pi_77607268

hmm, zo te zien werkt de afbeelding niet (meer)?
http://www.taf.nu/img/?peeonkeyboard.png
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 22:21:11 #35
9859 crew  Karina
Woman
pi_77610251
Ik heb nog heel even met mijn SM gespeeld en een makkelijk quest gedaan, maar het was dramatisch. Daarna heb ik het opgegeven. Morgen maar weer.
niet zo tof doen
pi_77615428
Net mijn eerste NTC run gedaan. Het was een random groep maar verdorie we gingen errug goed. 1 keer gewiped door een teleportation fout ( ) en uiteindelijk dropte de eindbaas een schild. Nog nooit zo'n erge downer gehad . Wel blauw, dat dan weer wel
pi_77618938
Meestal dropt die eindbaas in FT niks nuttigs
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:17:37 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77619453
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:47 schreef Karina het volgende:
Uh nou spelen kan ik wel even vergeten, ontzettende lag en net ook nog eruit geknald. Zowel op Spatalos als Gorgos was het niet te doen. En Cleric dood vanwege de lag koste me weer soulhealing.
Ja ik had dus idd ook een enooooorme lag gisteravond zeg
L'Amour menaçant:
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 08:31:55 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_77619609
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja ik had dus idd ook een enooooorme lag gisteravond zeg
Ik las net ergens op het officiële Aion forum dat het rond een uur of 11 weer opgelost was, maar ja, dan lig ik al in bed.

Ze mogen wat mij betreft vanavond wel gratis Soul healing instellen, ik denk dat er heel wat mensen dood zijn gegaan vanwege de lag.
niet zo tof doen
pi_77620492
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 05:49 schreef Jegorex het volgende:
Meestal dropt die eindbaas in FT niks nuttigs
Nou bij mij wel Eerste trip laatst (was Vile Judge), dus dropte een stigma die voor 4m op broker stond, templar had em
pi_77620539
NCsoft mag wel eens wat info over die updates gaan geven, het is februari zoals ze gezegd hebben. Maar we zullen NCsoft kennende nog wel een maand moeten wachten. Ik vind het allemaal niet zo gek dat veel mensen NCsoft spuugzat zijn, en daardoor hun sub opzeggen.

Vooral de EU spelers worden zwaar benadeeld. Maintenance tijden zijn overdag (omdat het voor Amerika goed uitkomt en er geen EU team is) om maar een voorbeeld te geven..
pi_77628645
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:38 schreef Frankz0rz het volgende:
NCsoft mag wel eens wat info over die updates gaan geven, het is februari zoals ze gezegd hebben. Maar we zullen NCsoft kennende nog wel een maand moeten wachten. Ik vind het allemaal niet zo gek dat veel mensen NCsoft spuugzat zijn, en daardoor hun sub opzeggen.

Vooral de EU spelers worden zwaar benadeeld. Maintenance tijden zijn overdag (omdat het voor Amerika goed uitkomt en er geen EU team is) om maar een voorbeeld te geven..
Welke updates?
De patch van gister staat gewoon op de website.
En Aion 2.0 is alleen een gerucht, de communitie managers hebben op twitter al extra benadrukt dat het geruchten zijn.
quote:
Die Aion 2.0 "News" auf diversen Seiten sind Geruechte und keine offiziellen Infos.
amboss

En volgens mij is 2.0 nog niet eens op de Koreaanse testserver, dus ik verwacht niet dat die versie deze maand al uit zal komen.
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:21:16 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77629153
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:38 schreef Frankz0rz het volgende:

Ik werk overdag zoals de gemiddelde Nederlander dus ik heb er geen last van dan.
L'Amour menaçant:
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 14:26:05 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_77629313
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik werk overdag zoals de gemiddelde Nederlander dus ik heb er geen last van dan.
Ja ik ook en normaal heb ik daar ook geen last van, maar laatst was ik toevallig een keer thuis op woensdagmiddag, kon ik niet spelen
niet zo tof doen
pi_77641233
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:08 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Welke updates?
De patch van gister staat gewoon op de website.
En Aion 2.0 is alleen een gerucht, de communitie managers hebben op twitter al extra benadrukt dat het geruchten zijn.
[..]

amboss

En volgens mij is 2.0 nog niet eens op de Koreaanse testserver, dus ik verwacht niet dat die versie deze maand al uit zal komen.
NCsoft heeft beloofd om in februari meer inzicht in de updates van dit jaar te geven, daar doelde ik op

Verder is het toch belachelijk dat je alles van de CM's moet lezen op Twitter ? Ik weet nog wel op 17 december toen de servers er de hele dag uit lagen, moesten we op de twitter van een fransoos lezen dat ze ermee bezig waren, geen Engels sprekende CM te bekennen. Het is überhaupt belachelijk dat ze Twitter gebruiken als communicatie-middel.. En ja ze zitten ook op AionSource, maar de meeste informatie staat vaak op twitter.

Anyway, ik wil niet als een Calimero overkomen ofzo maar ik begin echt steeds meer het idee te krijgen dat Elyos alles krijgen terwijl asmo's zwaar benadeeld worden.. Ik vond vandaag een video van een grindspot voor lvl 40 aan elyos kant. Zoals die trappen in Impetusium maar dan met lvl 42 elites erop. Gewoon trap op, mob slowen, attacken, trap af, zelfde doen tot ie dood is. Die mob loopt gewoon om naar zo'n trede waar ie naar beneden kan lopen. Waarom hebben wij dit nou niet
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 22:16:13 #46
9859 crew  Karina
Woman
pi_77647956
Ik heb ook een beetje het idee dat Elyos iets makkelijker is, niet de quests zelf, maar ik heb wel het idee dat alles wat makkelijker te vinden is en meer "begaanbaar". Ik ben nu met mijn SM in een gebied dat gelijk is (toevallig ook wat Frankzor noemt) aan Impetisium.

Het is makkelijker te bereiken (vind ik dan) en het FP is volgens mij ook dichterbij. En ik had dat al met meer quests, makkelijker om er te komen, maar misschien verbeeld ik het me wel.
niet zo tof doen
pi_77650487
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook een beetje het idee dat Elyos iets makkelijker is, niet de quests zelf, maar ik heb wel het idee dat alles wat makkelijker te vinden is en meer "begaanbaar". Ik ben nu met mijn SM in een gebied dat gelijk is (toevallig ook wat Frankzor noemt) aan Impetisium.

Het is makkelijker te bereiken (vind ik dan) en het FP is volgens mij ook dichterbij. En ik had dat al met meer quests, makkelijker om er te komen, maar misschien verbeeld ik het me wel.
Nou ze zeggen het gras is altijd groener aan de andere kant, maar dat vind ik niet. Ik heb nog geen Elyos geprobeerd o.i.d, maar dingen die ik al ben tegen gekomen:

- Elyos krijgen véél meer armor/weapons van questen dan ons.
- Elyos hebben betere grindspots
- Elyos hebben meer raidbosses (Asmo's 2, waarvan 1 in Morheim die op lvl 50 geen loot meer dropt, 1 in de abyss, elyos 6)
- Elyos hebben hun Xenophon quests op level 40
- Gehoord dat Elyos op lvl 45 nog een beter weapon dan Xenophon krijgen van een quest.
- Betere rift exits pre-40 (in morheim), Asmo's hebben een stuk of 3 chokepoints pre-40, Elyos 0.

Er zijn ongetwijfel nog dingen die ik vergeten ben, maar als je dit zo leest vind ik het al behoorlijk heftig.. Balance is ver te zoeken, hopelijk doet NCsoft er dit jaar wat aan. Anders moet ik misschien maar is serieus overwegen om Elyos te worden
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 07:38:11 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_77657405
En niet te vergeten de Fire Temple attunement die veel simpeler is.

Ik ben er achter dat ik op Spatalos beter Vigen kan verkopen dan lobnite meat, die vigen verkopen echt super, als ik ze tenminste per 50 verkoop. Nou weet ik alleen niet meer waar ik die ook alweer had gegathered, maar dat zoek ik wel even uit, ik dacht in de buurt van Red Mane Tavern.

Gisterenavond trouwens nog een hele tijd met een groepje Lepharists Elite gegrind voor oaths, ging wel lekker, ook nog een quests daar kunnen afmaken, helaas geen gelukt met drops. Nog even doorzetten en ik heb 160 oaths voor de necklace.

[ Bericht 80% gewijzigd door Karina op 05-02-2010 08:27:23 ]
niet zo tof doen
pi_77659226
Ik heb al een tijdje 68 oaths in mn inventory zitten, ik heb de ring al, twijfel alleen of ik nu de earring of necklace moet halen. Ik heb atm al een necklace met +99 hp, en geen echte goede earrings

En dat geld verdienen, meh kweet t niet, alles is heel erg gezakt. Lobnite meats nog maar 5k each, Snuffler meat hetzelfde, en mn gathering is niet hoog genoeg voor Vigen..
pi_77659348
Jullie moeten gewoon allemaal Elyos spelen. Hoe moeilijk kan het zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')