abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 15:17:43 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_77592998
Ik hoop eigenlijk ook op nog wat meer quests, ik weet dat het een MMO is en dat het de bedoeling is dat je "samen" speelt, maar lekker in je eentje questen is leuk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:20:09 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77593107
Ik doe eigenlijk ook het meeste solo. Deed ik bij wow ook.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 15:34:47 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_77593674
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe eigenlijk ook het meeste solo. Deed ik bij wow ook.
Haha ik ook tot level 80 had ik misschien 2 keer een instance gedaan. Wel af en toe een klein groepje of een duo, maar dat was het dan. Ik vind het wel leuk dat je "onderweg" andere mensen tegenkomt en dat soort dingen, maar al die groepquests hoeven van mij niet, vooral niet als je moet wachten tot iedereen er is, zo irritant.

En in mijn Legion zijn ze nu meer bezig met artifacts en sieges en zo, maar dat doen ze meestal 's avonds rond een uur of half 9 en dan ga ik meestal tv kijken (veel leuke series momenteel, vanavond Lost kijken!).
niet zo tof doen
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:49:08 #29
216908 shythe
spamt er op los
pi_77596591
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Haha ik ook tot level 80 had ik misschien 2 keer een instance gedaan. Wel af en toe een klein groepje of een duo, maar dat was het dan. Ik vind het wel leuk dat je "onderweg" andere mensen tegenkomt en dat soort dingen, maar al die groepquests hoeven van mij niet, vooral niet als je moet wachten tot iedereen er is, zo irritant.

ik deed eigenlijk alleen instances als het nodig was, vond het verder heel erg irritant om op andere mensen te moeten vertrouwen die niet eens normaal engels praten en dan ook altijd de gebruikelijke noob/ninja/mongol die het weer verpest
pi_77598677
Ik wil net een vriend van me uitnodigen via dat refer-a-friend ligt dat Master Account-ding eruit. Lekkere eerste indruk
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 18:47:35 #31
9859 crew  Karina
Woman
pi_77600743
Uh nou spelen kan ik wel even vergeten, ontzettende lag en net ook nog eruit geknald. Zowel op Spatalos als Gorgos was het niet te doen. En Cleric dood vanwege de lag koste me weer soulhealing.
niet zo tof doen
pi_77604718
Ik ben vandaag nog niet ingame geweest, maar zo te horen kan ik het beste nog een paar uur weg blijven
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_77606931
Idd lag is echt niet normaal. Had gegeven moment 7,701,332ms lag Het genaaide is dat we bijna Siel west kwijtraakte aan Balaur omdat die 10min voor tijd binnen kwamen stormen, waaronder een legendary die op de deity aan het hakken was Boss was uiteindelijk op 3% toen de siege over was Zou mooi genaaid zijn geweest als we door die kut lag een fortress waren kwijtgeraakt

En die NCsoft account pagina ligt er idd nog steeds uit kutzooi.
pi_77607268

hmm, zo te zien werkt de afbeelding niet (meer)?
http://www.taf.nu/img/?peeonkeyboard.png
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 22:21:11 #35
9859 crew  Karina
Woman
pi_77610251
Ik heb nog heel even met mijn SM gespeeld en een makkelijk quest gedaan, maar het was dramatisch. Daarna heb ik het opgegeven. Morgen maar weer.
niet zo tof doen
pi_77615428
Net mijn eerste NTC run gedaan. Het was een random groep maar verdorie we gingen errug goed. 1 keer gewiped door een teleportation fout ( ) en uiteindelijk dropte de eindbaas een schild. Nog nooit zo'n erge downer gehad . Wel blauw, dat dan weer wel
pi_77618938
Meestal dropt die eindbaas in FT niks nuttigs
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:17:37 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77619453
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:47 schreef Karina het volgende:
Uh nou spelen kan ik wel even vergeten, ontzettende lag en net ook nog eruit geknald. Zowel op Spatalos als Gorgos was het niet te doen. En Cleric dood vanwege de lag koste me weer soulhealing.
Ja ik had dus idd ook een enooooorme lag gisteravond zeg
L'Amour menaçant:
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 08:31:55 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_77619609
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja ik had dus idd ook een enooooorme lag gisteravond zeg
Ik las net ergens op het officiële Aion forum dat het rond een uur of 11 weer opgelost was, maar ja, dan lig ik al in bed.

Ze mogen wat mij betreft vanavond wel gratis Soul healing instellen, ik denk dat er heel wat mensen dood zijn gegaan vanwege de lag.
niet zo tof doen
pi_77620492
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 05:49 schreef Jegorex het volgende:
Meestal dropt die eindbaas in FT niks nuttigs
Nou bij mij wel Eerste trip laatst (was Vile Judge), dus dropte een stigma die voor 4m op broker stond, templar had em
pi_77620539
NCsoft mag wel eens wat info over die updates gaan geven, het is februari zoals ze gezegd hebben. Maar we zullen NCsoft kennende nog wel een maand moeten wachten. Ik vind het allemaal niet zo gek dat veel mensen NCsoft spuugzat zijn, en daardoor hun sub opzeggen.

Vooral de EU spelers worden zwaar benadeeld. Maintenance tijden zijn overdag (omdat het voor Amerika goed uitkomt en er geen EU team is) om maar een voorbeeld te geven..
pi_77628645
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:38 schreef Frankz0rz het volgende:
NCsoft mag wel eens wat info over die updates gaan geven, het is februari zoals ze gezegd hebben. Maar we zullen NCsoft kennende nog wel een maand moeten wachten. Ik vind het allemaal niet zo gek dat veel mensen NCsoft spuugzat zijn, en daardoor hun sub opzeggen.

Vooral de EU spelers worden zwaar benadeeld. Maintenance tijden zijn overdag (omdat het voor Amerika goed uitkomt en er geen EU team is) om maar een voorbeeld te geven..
Welke updates?
De patch van gister staat gewoon op de website.
En Aion 2.0 is alleen een gerucht, de communitie managers hebben op twitter al extra benadrukt dat het geruchten zijn.
quote:
Die Aion 2.0 "News" auf diversen Seiten sind Geruechte und keine offiziellen Infos.
amboss

En volgens mij is 2.0 nog niet eens op de Koreaanse testserver, dus ik verwacht niet dat die versie deze maand al uit zal komen.
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:21:16 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77629153
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:38 schreef Frankz0rz het volgende:

Ik werk overdag zoals de gemiddelde Nederlander dus ik heb er geen last van dan.
L'Amour menaçant:
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 14:26:05 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_77629313
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik werk overdag zoals de gemiddelde Nederlander dus ik heb er geen last van dan.
Ja ik ook en normaal heb ik daar ook geen last van, maar laatst was ik toevallig een keer thuis op woensdagmiddag, kon ik niet spelen
niet zo tof doen
pi_77641233
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:08 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Welke updates?
De patch van gister staat gewoon op de website.
En Aion 2.0 is alleen een gerucht, de communitie managers hebben op twitter al extra benadrukt dat het geruchten zijn.
[..]

amboss

En volgens mij is 2.0 nog niet eens op de Koreaanse testserver, dus ik verwacht niet dat die versie deze maand al uit zal komen.
NCsoft heeft beloofd om in februari meer inzicht in de updates van dit jaar te geven, daar doelde ik op

Verder is het toch belachelijk dat je alles van de CM's moet lezen op Twitter ? Ik weet nog wel op 17 december toen de servers er de hele dag uit lagen, moesten we op de twitter van een fransoos lezen dat ze ermee bezig waren, geen Engels sprekende CM te bekennen. Het is überhaupt belachelijk dat ze Twitter gebruiken als communicatie-middel.. En ja ze zitten ook op AionSource, maar de meeste informatie staat vaak op twitter.

Anyway, ik wil niet als een Calimero overkomen ofzo maar ik begin echt steeds meer het idee te krijgen dat Elyos alles krijgen terwijl asmo's zwaar benadeeld worden.. Ik vond vandaag een video van een grindspot voor lvl 40 aan elyos kant. Zoals die trappen in Impetusium maar dan met lvl 42 elites erop. Gewoon trap op, mob slowen, attacken, trap af, zelfde doen tot ie dood is. Die mob loopt gewoon om naar zo'n trede waar ie naar beneden kan lopen. Waarom hebben wij dit nou niet
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 22:16:13 #46
9859 crew  Karina
Woman
pi_77647956
Ik heb ook een beetje het idee dat Elyos iets makkelijker is, niet de quests zelf, maar ik heb wel het idee dat alles wat makkelijker te vinden is en meer "begaanbaar". Ik ben nu met mijn SM in een gebied dat gelijk is (toevallig ook wat Frankzor noemt) aan Impetisium.

Het is makkelijker te bereiken (vind ik dan) en het FP is volgens mij ook dichterbij. En ik had dat al met meer quests, makkelijker om er te komen, maar misschien verbeeld ik het me wel.
niet zo tof doen
pi_77650487
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook een beetje het idee dat Elyos iets makkelijker is, niet de quests zelf, maar ik heb wel het idee dat alles wat makkelijker te vinden is en meer "begaanbaar". Ik ben nu met mijn SM in een gebied dat gelijk is (toevallig ook wat Frankzor noemt) aan Impetisium.

Het is makkelijker te bereiken (vind ik dan) en het FP is volgens mij ook dichterbij. En ik had dat al met meer quests, makkelijker om er te komen, maar misschien verbeeld ik het me wel.
Nou ze zeggen het gras is altijd groener aan de andere kant, maar dat vind ik niet. Ik heb nog geen Elyos geprobeerd o.i.d, maar dingen die ik al ben tegen gekomen:

- Elyos krijgen véél meer armor/weapons van questen dan ons.
- Elyos hebben betere grindspots
- Elyos hebben meer raidbosses (Asmo's 2, waarvan 1 in Morheim die op lvl 50 geen loot meer dropt, 1 in de abyss, elyos 6)
- Elyos hebben hun Xenophon quests op level 40
- Gehoord dat Elyos op lvl 45 nog een beter weapon dan Xenophon krijgen van een quest.
- Betere rift exits pre-40 (in morheim), Asmo's hebben een stuk of 3 chokepoints pre-40, Elyos 0.

Er zijn ongetwijfel nog dingen die ik vergeten ben, maar als je dit zo leest vind ik het al behoorlijk heftig.. Balance is ver te zoeken, hopelijk doet NCsoft er dit jaar wat aan. Anders moet ik misschien maar is serieus overwegen om Elyos te worden
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 07:38:11 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_77657405
En niet te vergeten de Fire Temple attunement die veel simpeler is.

Ik ben er achter dat ik op Spatalos beter Vigen kan verkopen dan lobnite meat, die vigen verkopen echt super, als ik ze tenminste per 50 verkoop. Nou weet ik alleen niet meer waar ik die ook alweer had gegathered, maar dat zoek ik wel even uit, ik dacht in de buurt van Red Mane Tavern.

Gisterenavond trouwens nog een hele tijd met een groepje Lepharists Elite gegrind voor oaths, ging wel lekker, ook nog een quests daar kunnen afmaken, helaas geen gelukt met drops. Nog even doorzetten en ik heb 160 oaths voor de necklace.

[ Bericht 80% gewijzigd door Karina op 05-02-2010 08:27:23 ]
niet zo tof doen
pi_77659226
Ik heb al een tijdje 68 oaths in mn inventory zitten, ik heb de ring al, twijfel alleen of ik nu de earring of necklace moet halen. Ik heb atm al een necklace met +99 hp, en geen echte goede earrings

En dat geld verdienen, meh kweet t niet, alles is heel erg gezakt. Lobnite meats nog maar 5k each, Snuffler meat hetzelfde, en mn gathering is niet hoog genoeg voor Vigen..
pi_77659348
Jullie moeten gewoon allemaal Elyos spelen. Hoe moeilijk kan het zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')