abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77659379
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:39 schreef Tha_T het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal Elyos spelen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Opnieuw beginnen is best moeilijk Het meest kutte is nog wel dat je als asmo alles opnieuw moet leren kennen alsof je nieuw bent bij het hele spel. Goede grindspots etc. En je moet sowieso naar een andere server, tenzij je je asmo chars allemaal delete
pi_77659464
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:40 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Opnieuw beginnen is best moeilijk Het meest kutte is nog wel dat je als asmo alles opnieuw moet leren kennen alsof je nieuw bent bij het hele spel. Goede grindspots etc. En je moet sowieso naar een andere server, tenzij je je asmo chars allemaal delete
Het sarcasme was niet te proeven?
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 09:49:43 #53
9859 crew  Karina
Woman
pi_77659624
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:34 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik heb al een tijdje 68 oaths in mn inventory zitten, ik heb de ring al, twijfel alleen of ik nu de earring of necklace moet halen. Ik heb atm al een necklace met +99 hp, en geen echte goede earrings

En dat geld verdienen, meh kweet t niet, alles is heel erg gezakt. Lobnite meats nog maar 5k each, Snuffler meat hetzelfde, en mn gathering is niet hoog genoeg voor Vigen..
De necklace heeft volgens mij +200 of +205 HP, dat is toch wel even fijn meegenomen. De ring heeft maar 105 (uit mijn hoofd). Als ik genoeg geld verdien koop ik nog wat oaths
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_77659760
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:43 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Het sarcasme was niet te proeven?
Nee
pi_77659773
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:49 schreef Karina het volgende:

[..]

De necklace heeft volgens mij +200 of +205 HP, dat is toch wel even fijn meegenomen. De ring heeft maar 105 (uit mijn hoofd). Als ik genoeg geld verdien koop ik nog wat oaths
Ik koop ze sowieso allemaal Necklace geeft +210, earring +157
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 09:59:56 #56
9859 crew  Karina
Woman
pi_77659923
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:54 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ik koop ze sowieso allemaal Necklace geeft +210, earring +157
Ik denk niet dat ik dat ga redden, zoveel geld heb ik niet en om nou een hele week alleen maar daar te grinden, daar heb ik geen geduld voor.
niet zo tof doen
pi_77660299
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik dat ga redden, zoveel geld heb ik niet en om nou een hele week alleen maar daar te grinden, daar heb ik geen geduld voor.
Hehe ik ook niet, maar als je moet wachten op die oaths met groepen steeds, duurt het nog langer denk ik

Ik heb die Bakarma crusaders geprobeerd btw, vind het maar niks. Ze doen in het begin steeds zo'n melee attack van afstand op je.. Ik heb wel gelezen dat er lvl 42 elites zijn helemaal in het zuid-oosten van beluslan, Watch Templars/etc. Ik ben alleen niet zo'n fan van kiten
pi_77660407
Nou moet ik toch echt even ingrijpen. Kiting is tof! Behalve als je doelwit ook aan kiting doet. Dan wordt het rennen rennen rennen . Aldus een sorcerer.

Gister even wezen riften. Kom ik bij de Asmo's alleen maar andere sorcerers tegen. Ga eens weg! . Geef mij maar een leuke gladiator, die kan ik wel redelijk aan
pi_77660577
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef Tha_T het volgende:
Nou moet ik toch echt even ingrijpen. Kiting is tof! Behalve als je doelwit ook aan kiting doet. Dan wordt het rennen rennen rennen . Aldus een sorcerer.

Gister even wezen riften. Kom ik bij de Asmo's alleen maar andere sorcerers tegen. Ga eens weg! . Geef mij maar een leuke gladiator, die kan ik wel redelijk aan
Ja het zal best wel handig zijn maar ik kan het niet Heb het ook nooit gedaan dus ik moet het nog leren i guess, het is best irritant als sorc omdat veel spells 2s cast time hebben
pi_77660847
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ja het zal best wel handig zijn maar ik kan het niet Heb het ook nooit gedaan dus ik moet het nog leren i guess, het is best irritant als sorc omdat veel spells 2s cast time hebben
Hoe ik het doe;
- Delayed blast
- Die ijs-combo zodat mob stunned is
- Dan gooi ik de Fire-combo erop
- Dan Cage of Fire (Ja DoT, I know maar tikt lekker aan)
- Flame of Harpoon (of zoiets )
- Mob dood

Zo niet
- Die skill waarbij de mob binnen 4 meter moet staan (Geen idee hoe die nog eens heet )
- Mob dood

Zo niet
- teleport x meter terug
- root of sleep (Ligt eraan welke nog in de cooldown zit)
- Van voor af aan beginnen

Rotatie ,. En dan zit ik eigenlijk nooit met de cast-time. Mob komt toch niet in de buurt tenzij de mob ook ranged is maar ok
pi_77661628
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:30 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Hoe ik het doe;
- Delayed blast
- Die ijs-combo zodat mob stunned is
- Dan gooi ik de Fire-combo erop
- Dan Cage of Fire (Ja DoT, I know maar tikt lekker aan)
- Flame of Harpoon (of zoiets )
- Mob dood

Zo niet
- Die skill waarbij de mob binnen 4 meter moet staan (Geen idee hoe die nog eens heet )
- Mob dood

Zo niet
- teleport x meter terug
- root of sleep (Ligt eraan welke nog in de cooldown zit)
- Van voor af aan beginnen

Rotatie ,. En dan zit ik eigenlijk nooit met de cast-time. Mob komt toch niet in de buurt tenzij de mob ook ranged is maar ok
Ja dat snap ik wel Maar elites gaan niet met 1 rotatie dood

Dit is die video die ik gister bedoelde..
pi_77661726
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel Maar elites gaan niet met 1 rotatie dood
Onder je lvl grinden. Duh
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 10:55:44 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_77661777
Kiten ben ik ook niet zo'n held in en als Cleric is het ook lastig (vind ik). Met alleen root redt ik het niet, plus dat ik al snel oom ben, want healen EN aanvallen vergt nogal wat mana. Als SM is het wel makkelijker. Alleen heb ik gemerkt (maar ik ben pas level 16), dat als je root gebruikt en je pet valt aan, die root meteen weer weg is, dus als je root gebruikt moet je eigenlijk je pet dismissen.

Ik vond die Balaur wel meevallen, het gaat niet zo snel, maar ik ben nog niet doodgegaan daar. Behalve dan toen ik een wanhoopspoging deed om naar de NPC in Beluslan Observatory te komen.
niet zo tof doen
pi_77661918
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef Karina het volgende:
Kiten ben ik ook niet zo'n held in en als Cleric is het ook lastig (vind ik). Met alleen root redt ik het niet, plus dat ik al snel oom ben, want healen EN aanvallen vergt nogal wat mana. Als SM is het wel makkelijker. Alleen heb ik gemerkt (maar ik ben pas level 16), dat als je root gebruikt en je pet valt aan, die root meteen weer weg is, dus als je root gebruikt moet je eigenlijk je pet dismissen.

Ik vond die Balaur wel meevallen, het gaat niet zo snel, maar ik ben nog niet doodgegaan daar. Behalve dan toen ik een wanhoopspoging deed om naar de NPC in Beluslan Observatory te komen.
Ohja die quest heb ik gister ff gedaan, eitje

Heb nu alleen nog de laatste Morheim campaign, de laatste Reshanta campaign, A Missing Father en de 2 high lvl Beluslan campaigns open staan. Dan komen natuurlijk die Brusthonin campaigns nog maar dat is latere zorg

Maarja ik sta nu al 2 uur lang niks te doen in Aion.. Ik heb geen idee wat te doen SR komt er ook maar niet van, duurt erg lang dus ik kan het sowieso bijna niet doen, en als het wel kan zijn er geen groepen. Ik ben wel van plan om MM te gaan doen, eenmaal een paar keer geweest is het wel simpel, en de xp is ook niet slecht.

[ Bericht 11% gewijzigd door Frankz0rz op 05-02-2010 11:06:34 ]
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 11:10:40 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_77662247
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:00 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ohja die quest heb ik gister ff gedaan, eitje

Heb nu alleen nog de laatste Morheim campaign, de laatste Reshanta campaign, A Missing Father en de 2 high lvl Beluslan campaigns open staan. Dan komen natuurlijk die Brusthonin campaigns nog maar dat is latere zorg

Maarja ik sta nu al 2 uur lang niks te doen in Aion.. Ik heb geen idee wat te doen SR komt er ook maar niet van, duurt erg lang dus ik kan het sowieso bijna niet doen, en als het wel kan zijn er geen groepen. Ik ben wel van plan om MM te gaan doen, eenmaal een paar keer geweest is het wel simpel, en de xp is ook niet slecht.
Die quest is waarschijnljk niet moeilijk, maar hoe kom ik bij Gwendolin? Bij de ingang staat het vol met die Balaur.

Missing father heb ik gedaan. Daarna moet je nog Spy among the Lepharists doen (die heb ik ook al gedaan, de volgende stap is pas voor level 43/44). Ik heb nog de Seiren Quest, maar die is ook voor level 43. En de quest bij Red Mane in de buurt, kan even niet op de naam komen, iets met een Frost mob.

Ik denk dat ik vanavond gewoon weer Lepharists ga killen, elites in een groepje of anders non-elites solo, voor de masks (60 masks kun je dan weer inruilen voor 10 oaths). Sowieso heb ik op vrijdagavond niet zo heel veel tijd, omdat ik dan tv wil kijken. X-Factor vanavond
niet zo tof doen
pi_77663207
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Die quest is waarschijnljk niet moeilijk, maar hoe kom ik bij Gwendolin? Bij de ingang staat het vol met die Balaur.

Missing father heb ik gedaan. Daarna moet je nog Spy among the Lepharists doen (die heb ik ook al gedaan, de volgende stap is pas voor level 43/44). Ik heb nog de Seiren Quest, maar die is ook voor level 43. En de quest bij Red Mane in de buurt, kan even niet op de naam komen, iets met een Frost mob.

Ik denk dat ik vanavond gewoon weer Lepharists ga killen, elites in een groepje of anders non-elites solo, voor de masks (60 masks kun je dan weer inruilen voor 10 oaths). Sowieso heb ik op vrijdagavond niet zo heel veel tijd, omdat ik dan tv wil kijken. X-Factor vanavond
Je hebt een glide path om makkelijk bij die observatory te komen:

Anyway, ik moet maar weer is naar Krotan gaan en die repeatable doen denk ik. Iets beters kan ik op dit level niet echt bedenken.
pi_77683933
Ben halsoverkop maar is begonnen met een Chanter, is al level 12. Bevalt me 100 keer beter dan een assassin, scout classes zijn gewoon niks voor mij Vind chanter wel leuk, de combo healing + DPS is tot nu toe wel goed, ben benieuwd waar het naar leidt.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:19:11 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77702130
Ben toch maar eens dat apply ingame items gaan zoeken
geen idee dat er zoveel op me lag te wachten
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_77702318
Chanter is al bijna 17 Gaat als een tierelier..
  zondag 7 februari 2010 @ 02:41:24 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77722503
Goddammit weer zoveel lag.....
Ik ging gewoon dood omdat ik bij het wegrennen steeds terugschoot naar de groep vijanden
L'Amour menaçant:
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 09:21:53 #71
9859 crew  Karina
Woman
pi_77723778
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:39 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Je hebt een glide path om makkelijk bij die observatory te komen:

Anyway, ik moet maar weer is naar Krotan gaan en die repeatable doen denk ik. Iets beters kan ik op dit level niet echt bedenken.
Ik herken het niet meteen, vanmiddag maar eens kijken. Eerst nog even grinden voor oaths, met een amulet haal ik dan ook nog de level 41 gok ik.
niet zo tof doen
pi_77725148
Hmm. Chanter is al 18, vind het wel leuk tot nu toe. Ben benieuwd hoe de DPS over een aantal levels is.. Misschien ga ik er wel mee door naar 30+ en gooi ik alle Daevanion pieces daarop.
  zondag 7 februari 2010 @ 13:16:48 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77727560
Weer (of nog steeds) een enorme lag en wéér daardoor doodgegaan.
Als je probeert weg te rennen dan flits ie de hele tijd terug
It's getting QUITE annoying!
L'Amour menaçant:
pi_77727743
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Weer (of nog steeds) een enorme lag en wéér daardoor doodgegaan.
Als je probeert weg te rennen dan flits ie de hele tijd terug
It's getting QUITE annoying!
Vaag, ik heb nergens last meer van na afgelopen woensdag
  zondag 7 februari 2010 @ 13:26:33 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77727830
Ik echt HEEL erg sinds gisteravond. Heb hem maar uitgezet want was gewoon niet te spelen.
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')