Nog even volhouden, er komen gratis server transfers aanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb even geen zin meer om te spelen, ik wilde wat quests doen in de Abyss, tot 3x toe gekilled (2x in Roah Fortress door 2 Elyos en 1x door een Elyos toen ik Kraws aan het mollen was), bah.
Telemachus is redelijk in balansquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:50 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nog even volhouden, er komen gratis server transfers aan. Ik zit er ook aan te denken om naar een andere server te gaan, probleem is alleen dat de helft van alle EngEU servers Elyos dominated is. Geen 1 is Asmo dominated. Gorgos is redelijk balanced maar het begint saai te worden
Komt ook nog bij dat ik mn legion niet wil verlaten en ik de ontwikkeling eerst nog is aan wil kijken. De abyss is bijna altijd leeg, sieges zijn voorspelbaar geworden, ookal kan dat nu veranderen met die 1hr timer..
Wij (Elyos) hebben die buff een tijd lang gehad op Telemachus, was alsof NCsoft ons belachelijk wou makenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Als ze er nog 1 krijgen dan krijgen we die 15% damage buff
Ik heb het toevallig dit weekend gedaan met een hoed de ik heb "veranderd" in een Lepharist masker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:51 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik zit ff te kijken voor die item remodels enzo, maar ik begrijp er niks van. Ik dacht dat je elk item elke look kon geven (zolang het maar allebei cloth is bijv. en je beide items had), maar blijkbaar moet je dus armor kopen van Shugo's ofzo? Ik heb gezocht maar snap er geen hol van.
Iemand die er meer van weet?
Lol dat ga ik ook maar niet proberen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Ah oke nu snap ik het. Die shugo's verkopen dus armor met elyos skins. Laat vandaag nou net die npc spawnen met de chest+legs (The Shugo (Lepharist Construction Base) that sells the chest and leg pieces only appears on the 2nd, 19th, and 28th from 1AM to 4AM and on the 6th, 10th, 14th, 23rd from 12PM to 4PM.) , in een dungeon vol met elites(Lepharist dungeon voor A Lost Daeva)
Pauldrons, boots en gloves heb ik al.
Ik zou er wel met mn lvl 14 sin () heen kunnen gaan en dan de items kopen in hide..
Oh die quest heb ik gedaan, maar die Shugo is me niet echt opgevallen, toch misschien eens teruggaan om te kijken of hij iets leuks heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:43 schreef Frankz0rz het volgende:
Shulack Sailor. Dat is best goed, moet je disenchanten en die stones bewaren voor je daevanion set ofzo, om te enchanten. Anyway, die pauldrons/boots/gloves heb ik van een Shugo bij Mt. Musphel Volcano (waar je die titel Sweeper of Mt. Musphel krijgt van een quest) gekocht
Ik (of iemand anders) kan je een trial sturen. Die gaat alleen tot level 7 en ik moet zeggen dat dat bij lang en na niet de dingen laat zien wat Aion allemaal te bieden heeft (Gliden/vliegen is bijvoorbeeld ook pas vanaf lvl 10...)quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:14 schreef fs180 het volgende:
Kan ik dit ook ergens gratis proberen?
Zoiets zei hij ook bij ons toen hij op een asmo char wasquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:51 schreef Jegorex het volgende:
Als je een van ons een prive berichtje stuurt met je email adres dan sturen wij je een trail code
Wij hebben vanavond eerst Krotan succesvol verdedigt tegen de Asmos en de ronde erna hebben we Kysis van ze afgepakt.
Tijdens het verdedigen kreeg ik jammergenoeg niks, maar bij Kysis heb ik 2 gold medals gekregen
Tijdens de verdediging hadden we trouwens CM Ayase op bezoek gehad, op dat moment waren er 3 Elyos forts vulnerable en hij zei iets van dat we zijn forten goed moesten verdedigen![]()
Volkomen te begrijpen. Hopelijk gooien ze er een hoop (gratis) nieuwe content in dit jaar, en double xp. Misschien vind ik het dan weer het proberen waard. Ik speel nu alleen nog maar omdat ik wacht op mn WoWbuddie om online te komenquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:34 schreef kakner2 het volgende:
Ik vind 't spel echt dodelijk saai en kan het niet meer opbrengen om eraan te beginnen
Verstuurd!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:28 schreef fs180 het volgende:
als iemand zo'n uitnodiging zou willen versturen naar v an ka to en apenkringel gm ail puntje com
Zomaar grinden vind ik ook niets, maar als je het toch moet doen voor een quest heb je in ieder geval de dubbele XP van de mobs plus nog een beetje extra voor het inleveren van de quest. Misschien dat ik nog wat van die Balaur ga mollen, die droppen nog wat aardig spul ook nog.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:31 schreef Frankz0rz het volgende:
Mweh ik weet nog niet of ik ga spelen dit weekend. Ik vind het nogal unrewarding. Als je op 40+ een halve dag aan het grinden ben merk je amper resultaat, je moet 2 dagen grinden voordat je wat merkt, vind ik niet echt mijn ding aan het worden.
Ik ga het denk ik wel doen van 't weekend. Even wat minder WoWen want die sub loopt toch nog tijdje doorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Zomaar grinden vind ik ook niets, maar als je het toch moet doen voor een quest heb je in ieder geval de dubbele XP van de mobs plus nog een beetje extra voor het inleveren van de quest. Misschien dat ik nog wat van die Balaur ga mollen, die droppen nog wat aardig spul ook nog.
Oh ok, vandaarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:01 schreef Jegorex het volgende:
Volgens mij is er geen expert gathering, gathering is dus maximaal lvl399.
Ik moet de cheese en wine quest nog 3 of 4x doen volgens mij, dan is hij afgerond
Je kunt maar 5 wine per ronde krijgen en er zijn 4 nodig voor de quest.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ok, vandaar![]()
Ga je met die cheese en wine steeds tussendoor een delivery maken? Of doe je SR gewoon 30x? Of kun je de wine en cheese "stacken" zodat je meteen 10x (of meer) kunt inleveren?
quote:Pandaemonium on Gorgos has a bunny infestation.
Ja, laats hadden wij nog de 15% buff, nu hebben de asmos die buffquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:34 schreef Frankz0rz het volgende:
En wtf @ Telemachus, was dat niet die server waar Asmo's laatst 8 forts hadden?
Zorg ervoor dat je NOOIT op een plek staat waar de mob je niet kan bereiken. Zodra dat gebeurt reset hij.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Hmm.. ik had die elites in die Observatory van A Lost Daeva geprobeerd, maar ze resetten steeds bij mij. Wat doe ik fout? Ik laat ze steeds tot op een paar meter komen maar zodra ik over die richel loop en em weer attack reset ie steeds.
Hmm.. ja ik zat eraan te denken dat ik em misschien moet rooten en dan snel Flame Cage voor een DoTquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:16 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ja, laats hadden wij nog de 15% buff, nu hebben de asmos die buff
Ze zijn allemaal emo aan de andere kant van de abyss, het schijnt dat de leider van de Nr1 legion alle medals gestolen heeft en de legion heeft verlaten. De nr2 legion is ook uit elkaar gevallen.
Dus veel samenwerking hebben ze daar niet meer.
[..]
Zorg ervoor dat je NOOIT op een plek staat waar de mob je niet kan bereiken. Zodra dat gebeurt reset hij.
Als de mob jou een paar seconden niet raakt en jij hem ook niet dan reset de mob ook.
Hier is mijn nieuwe schild:
[ afbeelding ]
Met mijn cleric probeer ik constant een DoT of root actief te hebben op elites als ik ze solo.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:01 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hmm.. ja ik zat eraan te denken dat ik em misschien moet rooten en dan snel Flame Cage voor een DoT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |