abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 19:35:42 #101
9859 crew  Karina
Woman
pi_77819524
Ik heb even geen zin meer om te spelen, ik wilde wat quests doen in de Abyss, tot 3x toe gekilled (2x in Roah Fortress door 2 Elyos en 1x door een Elyos toen ik Kraws aan het mollen was), bah.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_77820133
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb even geen zin meer om te spelen, ik wilde wat quests doen in de Abyss, tot 3x toe gekilled (2x in Roah Fortress door 2 Elyos en 1x door een Elyos toen ik Kraws aan het mollen was), bah.
Nog even volhouden, er komen gratis server transfers aan . Ik zit er ook aan te denken om naar een andere server te gaan, probleem is alleen dat de helft van alle EngEU servers Elyos dominated is. Geen 1 is Asmo dominated. Gorgos is redelijk balanced maar het begint saai te worden Komt ook nog bij dat ik mn legion niet wil verlaten en ik de ontwikkeling eerst nog is aan wil kijken. De abyss is bijna altijd leeg, sieges zijn voorspelbaar geworden, ookal kan dat nu veranderen met die 1hr timer..
pi_77820895
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:50 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Nog even volhouden, er komen gratis server transfers aan . Ik zit er ook aan te denken om naar een andere server te gaan, probleem is alleen dat de helft van alle EngEU servers Elyos dominated is. Geen 1 is Asmo dominated. Gorgos is redelijk balanced maar het begint saai te worden Komt ook nog bij dat ik mn legion niet wil verlaten en ik de ontwikkeling eerst nog is aan wil kijken. De abyss is bijna altijd leeg, sieges zijn voorspelbaar geworden, ookal kan dat nu veranderen met die 1hr timer..
Telemachus is redelijk in balans
Tot een paar weken geleden hadden de Asmos bijna alles in handen, nu heeft Elyos een beetje meer.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 21:19:00 #104
9859 crew  Karina
Woman
pi_77824046
Ik las ook dat Telemachus redelijk in balans is en dat de "economie" daar wat beter is. Dus mocht er een servertransfer mogelijk worden dan ga ik denk ik naar Telemachus (tenzij ze servers gaan mergen).
niet zo tof doen
pi_77824513
Gorgos is een beetje als Telemachus dan. De ene dag hebben Elyos 3 keer zoveel mensen op de been bij sieges als asmo's, de dag erna pakken wij Krotan voor de eerste keer op de server met een 3x zo grote zerg als Elyos Vorige week hadden Asmo's ook Siel West/East nog, nu allebei Elyos. Elyos hebben nu 5 forts, wij 2. Als ze er nog 1 krijgen dan krijgen we die 15% damage buff

Maar de sieges zelf zijn vaak echt heel saai en voorspelbaar hier.. Zodra Elyos Kysis proberen te nemen van Balaur komen Asmo's Elyos wipen waardoor ze verder niks kunnen uithalen, zelfde als Asmo's Kysis proberen.. Zo gaat het bijna de hele tijd met elk fortress, er gebeurt echt heel weinig spectaculairs.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:44:29 #106
216908 shythe
spamt er op los
pi_77828917
als ze me gaan laten betalen dan ga ik terug naar wow
pi_77832496
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Als ze er nog 1 krijgen dan krijgen we die 15% damage buff
Wij (Elyos) hebben die buff een tijd lang gehad op Telemachus, was alsof NCsoft ons belachelijk wou maken
Gelukkig hebben wij nu alle forts beneden en 2 in de upper abyss.
Asmos hebben 3 in de upper abyss.
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 07:46:03 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_77834858
Ze moeten bij NTC wel een beetje opschieten met 2.0, want in november of zo komt WoW Cataclysm uit, een heleboel mensen zullen dan misschien weer terug gaan naar WoW voor de nieuwe content.
niet zo tof doen
pi_77836689
Ik zit ff te kijken voor die item remodels enzo, maar ik begrijp er niks van. Ik dacht dat je elk item elke look kon geven (zolang het maar allebei cloth is bijv. en je beide items had), maar blijkbaar moet je dus armor kopen van Shugo's ofzo? Ik heb gezocht maar snap er geen hol van.

Iemand die er meer van weet?
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 10:12:31 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_77837156
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:51 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik zit ff te kijken voor die item remodels enzo, maar ik begrijp er niks van. Ik dacht dat je elk item elke look kon geven (zolang het maar allebei cloth is bijv. en je beide items had), maar blijkbaar moet je dus armor kopen van Shugo's ofzo? Ik heb gezocht maar snap er geen hol van.

Iemand die er meer van weet?
Ik heb het toevallig dit weekend gedaan met een hoed de ik heb "veranderd" in een Lepharist masker.

Het is heel simpel: je zoekt iets dat je er "leuk" uit vind zien, bijvoorbeeld in mijn geval dus dat masker. Je gaat naar de remodeller (zit in Marketstreet ergens). Je zet het item dat je wilt veranderen qua look in het ene vakje, het item, zoals je wilt dat het er uit komt te zien, in het andere vakje en voila! je hoed is een masker geworden.

Als je bij je character kijkt zie je dat de naam van je item niet is gewijzigd, alleen de look is veranderd. Het kost volgens mij iets van 1000 Kinah.

Hier staat het ook uitgelegd met een plaatje erbij.

Volgens mij zijn er inderdaad ook Shugo's (die heel moeilijk te vinden zijn) die speciale items verkopen voor remodelling, die zien er schijnbaar heel leuk uit of zo.
niet zo tof doen
pi_77837462
Ah oke nu snap ik het. Die shugo's verkopen dus armor met elyos skins. Laat vandaag nou net die npc spawnen met de chest+legs (The Shugo (Lepharist Construction Base) that sells the chest and leg pieces only appears on the 2nd, 19th, and 28th from 1AM to 4AM and on the 6th, 10th, 14th, 23rd from 12PM to 4PM.) , in een dungeon vol met elites (Lepharist dungeon voor A Lost Daeva)

Pauldrons, boots en gloves heb ik al.

Ik zou er wel met mn lvl 14 sin ( ) heen kunnen gaan en dan de items kopen in hide..
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 11:19:02 #112
9859 crew  Karina
Woman
pi_77838973
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Ah oke nu snap ik het. Die shugo's verkopen dus armor met elyos skins. Laat vandaag nou net die npc spawnen met de chest+legs (The Shugo (Lepharist Construction Base) that sells the chest and leg pieces only appears on the 2nd, 19th, and 28th from 1AM to 4AM and on the 6th, 10th, 14th, 23rd from 12PM to 4PM.) , in een dungeon vol met elites (Lepharist dungeon voor A Lost Daeva)

Pauldrons, boots en gloves heb ik al.

Ik zou er wel met mn lvl 14 sin ( ) heen kunnen gaan en dan de items kopen in hide..
Lol dat ga ik ook maar niet proberen.

Hoe kom je aan de pauldrons, etc dan? Via de broker? En ziet dat er inderdaad zo speciaal uit?

Ik zou mijn chest wel willen remodellen, maar dat kan dus weer niet met Daevination armor (ik loop de hele tijd in een schattig roze jurkje in de rondte) Ik heb nog wel in mijn warehouse een lvl 44 chest die ik in SR heb geloot, maar ik moet nog even wachten voordat ik die kan gebruiken, pas level 41. Het is wel eentje die ook deel uitmaakt van een set (Sailor?).
niet zo tof doen
pi_77839653
Shulack Sailor. Dat is best goed, moet je disenchanten en die stones bewaren voor je daevanion set ofzo, om te enchanten. Anyway, die pauldrons/boots/gloves heb ik van een Shugo bij Mt. Musphel Volcano (waar je die titel Sweeper of Mt. Musphel krijgt van een quest) gekocht
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 12:20:30 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_77840982
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:43 schreef Frankz0rz het volgende:
Shulack Sailor. Dat is best goed, moet je disenchanten en die stones bewaren voor je daevanion set ofzo, om te enchanten. Anyway, die pauldrons/boots/gloves heb ik van een Shugo bij Mt. Musphel Volcano (waar je die titel Sweeper of Mt. Musphel krijgt van een quest) gekocht
Oh die quest heb ik gedaan, maar die Shugo is me niet echt opgevallen, toch misschien eens teruggaan om te kijken of hij iets leuks heeft.
niet zo tof doen
pi_77841203
Die spawnt @ 9pm t/m 7am elke dag (in aion) dus kan best dat ie er niet altijd staat
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:40:31 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77841643
Ik twijfel een beetje met wie ik verder zal gaan

Kheb een:
Lvl 28 Asmo Templar
Level 21 Elyos Ranger
Level 15 Elyos Gladiator

Ik vind de Ranger denk ik wel de moeilijkste om te spelen tot nu toe
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_77842112
Ga dan met ranger verder. Rangers zijn zwaar klote op lvl 12-16, zodra je daar voorbij bent zijn ze volgens mij heel relaxt.
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 12:59:56 #118
9859 crew  Karina
Woman
pi_77842180
Ik zou ook voor de Ranger kiezen, die krijgen hele vette skills, ik weet niet hoe het heet, maar een van de skills is dat je opeens 6 of zo "echo's" hebt die allemaal op een rij staan te schieten.
niet zo tof doen
  donderdag 11 februari 2010 @ 00:14:56 #119
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77869841
Kan ik dit ook ergens gratis proberen?
pi_77870281
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 00:14 schreef fs180 het volgende:
Kan ik dit ook ergens gratis proberen?
Ik (of iemand anders) kan je een trial sturen. Die gaat alleen tot level 7 en ik moet zeggen dat dat bij lang en na niet de dingen laat zien wat Aion allemaal te bieden heeft (Gliden/vliegen is bijvoorbeeld ook pas vanaf lvl 10...)

Anyway, vanavond was echt een ge-ni-ale siege dag voor asmo's Om 8 uur pakte 2-3 alliances Siel east terwijl de main asmo-zerg Krotan aan het defenden was. We hebben Kysis voor 't eerst op de server gepakt (alle inner forts zijn nu van ons), en daarbij hebben we ook nog succesvol Miren gedefend tegen Elyos en Balaur (Tegelijk met Kysis attack), daarna hadden we zelfs nog tijd om Sulfur over te nemen (Die mijn legion kreeg ). Al met al een geniale avond. Wij hebben nu weer 5 forts, Elyos 3. Paar dagen terug postte ik hier nog dat Elyos er 5 hadden en asmo's 2
pi_77870614
Als je een van ons een prive berichtje stuurt met je email adres dan sturen wij je een trail code

Wij hebben vanavond eerst Krotan succesvol verdedigt tegen de Asmos en de ronde erna hebben we Kysis van ze afgepakt.
Tijdens het verdedigen kreeg ik jammergenoeg niks, maar bij Kysis heb ik 2 gold medals gekregen

Tijdens de verdediging hadden we trouwens CM Ayase op bezoek gehad, op dat moment waren er 3 Elyos forts vulnerable en hij zei iets van dat we zijn forten goed moesten verdedigen
pi_77870704
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 00:51 schreef Jegorex het volgende:
Als je een van ons een prive berichtje stuurt met je email adres dan sturen wij je een trail code

Wij hebben vanavond eerst Krotan succesvol verdedigt tegen de Asmos en de ronde erna hebben we Kysis van ze afgepakt.
Tijdens het verdedigen kreeg ik jammergenoeg niks, maar bij Kysis heb ik 2 gold medals gekregen

Tijdens de verdediging hadden we trouwens CM Ayase op bezoek gehad, op dat moment waren er 3 Elyos forts vulnerable en hij zei iets van dat we zijn forten goed moesten verdedigen
Zoiets zei hij ook bij ons toen hij op een asmo char was . Ik vind het eigenlijk wel jammer dat lower forts nu ook 1hr timers hebben.. 30m is echt meer dan genoeg voor lower forts. Maargoed, al die Elyos lowbies gingen die Elyos legion die Sulfur ownde steeds bashen dat ze em niet moesten defenden enzo, zodat hun die campaign konden doen, toen wij dat fortress over namen was hun hele LFG blij

Moderator donderdag 11 februari 2010 @ 08:05:41 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_77872386
Ja hoor, gisteren was het weer raak. Ik ga naar de Abyss om een quest af te maken, ik ben klaar en vlieg naar de NPC, weer een Elyos

Dan maar naar Beluslan om wat quests te doen, ik ben BIJNA klaar, komt er een groep van 6 Elyos aan en daar ga ik weer. Gelukkig kon ik dit keer wel rezzen, dus ik kon mijn quest afmaken en in gaan leveren, maar ik baal wel elke keer.

Op Spatalos is het echt Elyos die domineert. Ik zit al bijna een week te wachten tot Sulfur weer in Asmo handen komt, want ik heb een quest die ik daar moet inleveren.

En de zooi die ik wil verkopen loopt echt voor geen meter, het enige dat ik nog een beetje verkoop zijn manastones, maar dat schiet niet echt op qua Kinah.
niet zo tof doen
pi_77873587
Alchemy trainen en scrolls maken dan Werkt wel goed denk ik.

Ik ga nu die lvl 28 campaign spot bij Sulfur campen
pi_77874322
Lol wat is de abyss toch ook een schijtplek he Ik camp die spot, gelijk 5 elyos daar. Kill ze allemaal 2x, komt er een halve alliance lvl 45+ players mij ganken . Dit bedoel ik nou, where's the pvp????
pi_77875100
Ik vind 't spel echt dodelijk saai en kan het niet meer opbrengen om eraan te beginnen
pi_77875151
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:34 schreef kakner2 het volgende:
Ik vind 't spel echt dodelijk saai en kan het niet meer opbrengen om eraan te beginnen
Volkomen te begrijpen. Hopelijk gooien ze er een hoop (gratis) nieuwe content in dit jaar, en double xp. Misschien vind ik het dan weer het proberen waard. Ik speel nu alleen nog maar omdat ik wacht op mn WoWbuddie om online te komen en omdat mn sub nog tot 3 april loopt.
  donderdag 11 februari 2010 @ 11:28:40 #128
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77876695
als iemand zo'n uitnodiging zou willen versturen naar v an ka to en apenkringel gm ail puntje com
  Moderator donderdag 11 februari 2010 @ 11:41:19 #129
9859 crew  Karina
Woman
pi_77877109
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:28 schreef fs180 het volgende:
als iemand zo'n uitnodiging zou willen versturen naar v an ka to en apenkringel gm ail puntje com
Verstuurd!
niet zo tof doen
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:43:31 #130
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77894446
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 07:48:03 #131
9859 crew  Karina
Woman
pi_77908945
Ik lees net dat je nu de Plastic Surgery Tickets kunt kopen. Helaas een beetje duur, 7 euro! Als het nou 2 Euro was had ik het misschien nog wel gedaan voor mijn Templar, maar dit is veel te veel. De andere dingen die je nu kunt doen tegen betaling zijn ook achterlijk duur, Legion name change kost maar liefsts 14 euro!

Deze week niet echt gelevelled, ik had niet zo heel veel zin, maar vanaf vanavond ga ik er weer even goed voor zitten, met de double XP. Cleric heeft wat quests opgepikt waarbij je 10xmob A en 10xmob B moet killen, dan schiet het aardig op. Misschien de SM nog wat verder levellen en ik denk dat ik nog wat Lepharists Oaths ga kopen voor de earrings.
niet zo tof doen
pi_77910151
Mweh ik weet nog niet of ik ga spelen dit weekend. Ik vind het nogal unrewarding . Als je op 40+ een halve dag aan het grinden ben merk je amper resultaat, je moet 2 dagen grinden voordat je wat merkt, vind ik niet echt mijn ding aan het worden.
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 10:16:11 #133
9859 crew  Karina
Woman
pi_77911232
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:31 schreef Frankz0rz het volgende:
Mweh ik weet nog niet of ik ga spelen dit weekend. Ik vind het nogal unrewarding . Als je op 40+ een halve dag aan het grinden ben merk je amper resultaat, je moet 2 dagen grinden voordat je wat merkt, vind ik niet echt mijn ding aan het worden.
Zomaar grinden vind ik ook niets, maar als je het toch moet doen voor een quest heb je in ieder geval de dubbele XP van de mobs plus nog een beetje extra voor het inleveren van de quest. Misschien dat ik nog wat van die Balaur ga mollen, die droppen nog wat aardig spul ook nog.
niet zo tof doen
pi_77915858
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:16 schreef Karina het volgende:

[..]

Zomaar grinden vind ik ook niets, maar als je het toch moet doen voor een quest heb je in ieder geval de dubbele XP van de mobs plus nog een beetje extra voor het inleveren van de quest. Misschien dat ik nog wat van die Balaur ga mollen, die droppen nog wat aardig spul ook nog.
Ik ga het denk ik wel doen van 't weekend. Even wat minder WoWen want die sub loopt toch nog tijdje door . 41 wil ik sowieso halen, 42 zal me niet lukken vrees ik.

Ik ga wel sowieso zoveel mogelijk campaignquesten erbij doen ook. Alle xp is welkom, dus even schijt aan de levels van die questen. Heb er nog 2 in Beluslan (laatste 2) en die laatste van Reshanta, maar die is kut.
pi_77920166
Je kunt nu ook rode en roze dyes kopen met die valentijns pakketten.
En die 7 euro vind ik wel meevallen voor al die tickets
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 15:10:53 #136
9859 crew  Karina
Woman
pi_77921279
Die rode vind ik wel leuk.

Maar kleuren is niet altijd HELEMAAL kleuren, ik had mijn Divine chest groen gekleurd (Merone petal), blijven de strik en nog een paar kleine dingen gewoon roze ziet er niet uit nu.

Anyway, ik heb mijn Clerc alvast neergezet bij een plek met wat quests, dan kan ik morgenochtend meteen aan de gang, gatheren wil ik ook flink levellen, 399 moet lukken. Vanavond is het hier pas vanaf 8 uur double XP toch? Dan kan ik niet spelen (X-factor kijken ).

Ik heb nu wel de cheese and wine quest, maar ja, 30x SR doen (of tussendoor steeds inleveren) dat gaat wel even duren en een hoop Kinah kosten, want SR is gelijk aan minstens 3x doodgaan.

Waar kun je eigenlijk nog gatheren vanaf 400? Ik heb nog niets gezien dat hoger is dan 360 of iets in die richting.

Die laatste Reshanta campaign moet ik ook nog doen, 1x geprobeerd, maar dat ging nog niet zo goed in die Arena, ik wacht daar nog even mee toch ik nog wat hoger ben.
niet zo tof doen
pi_77922304
In die arena ben ik tot het laatste level gekomen. Maar dat is met lvl 45/46 mobs, gegeven moment moet je een cleric mob killen maar die aggroet ook nog 3 gladiators van lvl 46 (cleric is ook 46), dat op level 40 doen is niet echt een goed idee

Anyway, heb denk ik wel een leuke elite grind spot gevonden. Bijna geen kiting nodig, gewoon heen en weer lopen
pi_77925291
Volgens mij is er geen expert gathering, gathering is dus maximaal lvl399.
Ik moet de cheese en wine quest nog 3 of 4x doen volgens mij, dan is hij afgerond
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 17:31:32 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_77926087
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:01 schreef Jegorex het volgende:
Volgens mij is er geen expert gathering, gathering is dus maximaal lvl399.
Ik moet de cheese en wine quest nog 3 of 4x doen volgens mij, dan is hij afgerond
Oh ok, vandaar

Ga je met die cheese en wine steeds tussendoor een delivery maken? Of doe je SR gewoon 30x? Of kun je de wine en cheese "stacken" zodat je meteen 10x (of meer) kunt inleveren?
niet zo tof doen
pi_77926493
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ok, vandaar

Ga je met die cheese en wine steeds tussendoor een delivery maken? Of doe je SR gewoon 30x? Of kun je de wine en cheese "stacken" zodat je meteen 10x (of meer) kunt inleveren?
Je kunt maar 5 wine per ronde krijgen en er zijn 4 nodig voor de quest.
Met een beetje planning kun je de quest dus 1.25 keer doen per ronde.

Denk er daarbij wel aan dat je alle wine boxes moet openen voordat je wine nr4 en 5 pakt. Als je quest vol is dan zullen er geen wines meer droppen.
Voor de hairpin quest ging ik wel elke keer terug, die kun je 3 of 4x per ronde doen.

Twitter:
quote:
Pandaemonium on Gorgos has a bunny infestation.

Hoop dat ze vanavond ook op Telemachus komen

[ Bericht 8% gewijzigd door Jegorex op 12-02-2010 19:13:17 ]
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 20:29:47 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_77932185
Vanavond heel even gespeeld met SM en haar tot level 18 gebracht.

Ik had weer een voorbeeld van dat Elyos quests makkelijker zijn: bij Asmo heb je op een gegeven moment een quest dat je je moet vermommen en dan naar de totem moet rennen en weer terug. Bij Elyos gaat het zo: je krijgt de vermomming, er komt een filmpje dat je verandert in een papagaai (je hoeft zelf niets te doen dus) en klaar is de quest!
niet zo tof doen
pi_77933350
Lol heb er niks van gemerkt. Zitten midden in siege

Elyos zijn Roah kwijt aan Balaur Omdat wij tegelijk Asteria aanvielen moesten ze kiezen, alleen zijn we wel gewiped door verdandi's prank
pi_77933989
Balaur

Wij hebben Siel East en worden zwaar aangevallen door de Asmos. Balaur schip komt langs, dood alle Asmos en gaat weer weg.
Later vallen wij Kysis aan, de Dredgion komt weer langs, dropt zijn Balaur, dood de Asmos en gaat weer weg. Wij waren toen al in de boss room en we hadden de Asmos buiten gesloten van hun eigen fort.
pi_77935391
Kutte is dat we nu niet voor Siel West gaan vanavond omdat we anders Roah/Asteria niet meer kunnen pakken zonder dat Elyos die 15% buff krijgen.

En wtf @ Telemachus, was dat niet die server waar Asmo's laatst 8 forts hadden?
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 22:11:37 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_77937299
Dat met die sieges en zo gaat een beetje langs me heen, op Spatalos leeft het volgens mij niet zo. Ik zie af en toe in de chat wel berichten dat ze mensen zoeken om een fort te verdedigen, maar ik heb niet het idee dat er echt animo voor is.
niet zo tof doen
pi_77942673
Hmm.. ik had die elites in die Observatory van A Lost Daeva geprobeerd, maar ze resetten steeds bij mij . Wat doe ik fout? Ik laat ze steeds tot op een paar meter komen maar zodra ik over die richel loop en em weer attack reset ie steeds.
pi_77946030
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 21:34 schreef Frankz0rz het volgende:
En wtf @ Telemachus, was dat niet die server waar Asmo's laatst 8 forts hadden?
Ja, laats hadden wij nog de 15% buff, nu hebben de asmos die buff
Ze zijn allemaal emo aan de andere kant van de abyss, het schijnt dat de leider van de Nr1 legion alle medals gestolen heeft en de legion heeft verlaten. De nr2 legion is ook uit elkaar gevallen.
Dus veel samenwerking hebben ze daar niet meer.
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Hmm.. ik had die elites in die Observatory van A Lost Daeva geprobeerd, maar ze resetten steeds bij mij . Wat doe ik fout? Ik laat ze steeds tot op een paar meter komen maar zodra ik over die richel loop en em weer attack reset ie steeds.
Zorg ervoor dat je NOOIT op een plek staat waar de mob je niet kan bereiken. Zodra dat gebeurt reset hij.
Als de mob jou een paar seconden niet raakt en jij hem ook niet dan reset de mob ook.

Hier is mijn nieuwe schild:
pi_77948589
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 04:16 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ja, laats hadden wij nog de 15% buff, nu hebben de asmos die buff
Ze zijn allemaal emo aan de andere kant van de abyss, het schijnt dat de leider van de Nr1 legion alle medals gestolen heeft en de legion heeft verlaten. De nr2 legion is ook uit elkaar gevallen.
Dus veel samenwerking hebben ze daar niet meer.
[..]

Zorg ervoor dat je NOOIT op een plek staat waar de mob je niet kan bereiken. Zodra dat gebeurt reset hij.
Als de mob jou een paar seconden niet raakt en jij hem ook niet dan reset de mob ook.

Hier is mijn nieuwe schild:
[ afbeelding ]
Hmm.. ja ik zat eraan te denken dat ik em misschien moet rooten en dan snel Flame Cage voor een DoT
pi_77952736
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:01 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Hmm.. ja ik zat eraan te denken dat ik em misschien moet rooten en dan snel Flame Cage voor een DoT
Met mijn cleric probeer ik constant een DoT of root actief te hebben op elites als ik ze solo.
Maar volgens mij resetten ze dan nog als je op een onbereikbare plaats staat.
pi_77953156
Nja tis bij die observatory zo dat er een kleine richel is, daar loop je dan overheen zodat ie weer helemaal om die trap heen loopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')