abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78221059
Wat een kutnolifers zijn die Elyos toch ook . Vannacht de HELE tijd lastig gevallen door een groepje lvl 50 elyos, we hadden onze kisk een redelijk eind verderop staan, maar zodra ze ons nergens meer zagen liepen ze gewoon weer terug naar de reapers omdat we daar uiteindelijk toch heen moeten . Heb er 1 kunnen kiten samen met nog iemand en ben uitendelijk om kwart voor 5 maar gekapt ermee .
pi_78251650
Alquimia run gedaan voor A Spy Among the Lepharists, dropte aardig wat skill books Ranger had Shackle Arrow (t.w.v 1m+), ik had Force Cleave (glad) 80k en Punishing Wind van Cleric staat voor 2.9kk op broker atm.
  zondag 21 februari 2010 @ 11:38:20 #228
216908 shythe
spamt er op los
pi_78257904
nicccccccccccce... misschien dat ik NTC ga doen, als jij wiilt tanken ik ga niet mn leven in de handen van een willekeurige spanool leggen
pi_78258218
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:38 schreef shythe het volgende:
nicccccccccccce... misschien dat ik NTC ga doen, als jij wiilt tanken ik ga niet mn leven in de handen van een willekeurige spanool leggen
Kan misschien vandaag wel, als ik zin heb Vanavond niet denk ik. Siege, Betoni, Siege
pi_78322824
Ik heb net een demo-account aangemaakt (bedankt Karina!) en probeer nu in te loggen, maar ik krijg steeds de melding dat mijn id of password verkeerd is. Op de site kan ik wel gewoon inloggen met dezelfde gegevens. Doe ik iets verkeerd?
Oh, and that's a bad miss!
pi_78323951
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef Brentmeister het volgende:
Ik heb net een demo-account aangemaakt (bedankt Karina!) en probeer nu in te loggen, maar ik krijg steeds de melding dat mijn id of password verkeerd is. Op de site kan ik wel gewoon inloggen met dezelfde gegevens. Doe ik iets verkeerd?
Waarschijnlijk klopt het niet waar je client op wil inloggen. Die moet je naar EU zetten. Hij wil wel eens op USA staan
pi_78329502
Ik hoor het van wel meer mensen die er problemen mee hebben eigenlijk, heb het zelf ook een tijdje gehad, is vanzelf weer weggegaan though.

Anyway, vanavond King Consierd gekilled, was makkelijk dan ik dacht . Eerste 25% gewoon tank & spank op 75% wat Stun AoE's en op 50% ads (die heel weinig hp hadden voor elites). King's Jewel gedropt en ik hoogste gerollt
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 07:30:19 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_78331645
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef Brentmeister het volgende:
Graag gedaan

Je zit inderdaad waarschijnlijk in de verkeerde "region".
Zie hier.

Ik ben alleen nog maar aan het grinden tegenwoordig en goed opletten in de chat voor groepen, maar die zijn er gewoon niet. Iedereen is of level 50 of weer opnieuw begonnen lijkt wel. Want als ik met mijn Templar inlog (die nu als bankalt fungeert) krijg ik om de haverklap tells voor NTC!

Als ik groepen zie voor mijn level dan is het meestal een groepje van 1 die het na een tijdje weer opgeeft. Voor de sieges is ook amper animo, het blijft behelpen op Spatalos.

Voordeel van grinden is wel dat je heel wat loot en weer kunt verkopen, dus straks kan ik aardig wat gear kopen denk ik
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_78331815
Bedankt Tha_t en Karina! Dit was idd het probleem. Moet zeggen dat dat niet echt duidelijk aangegeven wordt.
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 08:25:33 #235
9859 crew  Karina
Woman
pi_78332010
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 07:59 schreef Brentmeister het volgende:
Bedankt Tha_t en Karina! Dit was idd het probleem. Moet zeggen dat dat niet echt duidelijk aangegeven wordt.
Klopt en ook stom dat je standaard als US wordt aangemeld zeg maar.
niet zo tof doen
pi_78333844
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 07:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Graag gedaan

Je zit inderdaad waarschijnlijk in de verkeerde "region".
Zie hier.

Ik ben alleen nog maar aan het grinden tegenwoordig en goed opletten in de chat voor groepen, maar die zijn er gewoon niet. Iedereen is of level 50 of weer opnieuw begonnen lijkt wel. Want als ik met mijn Templar inlog (die nu als bankalt fungeert) krijg ik om de haverklap tells voor NTC!

Als ik groepen zie voor mijn level dan is het meestal een groepje van 1 die het na een tijdje weer opgeeft. Voor de sieges is ook amper animo, het blijft behelpen op Spatalos.

Voordeel van grinden is wel dat je heel wat loot en weer kunt verkopen, dus straks kan ik aardig wat gear kopen denk ik
Bij ons is het 100% omgedraaid. Alle Elyos hopen op Server Transfers/merges.. We hebben atm de hele upper abyss in handen (en mijn legion Sulfur ). Elyos hebben zo'n beetje opgegeven, en ik kan ze wel begrijpen. Onze zerg is atm echt heel groot. Laatst hadden we een Deity Killer in Miren, kregen we daar bovenop nog een grote zerg van Elyos, we konden gewoon die deity killer doden en tegelijkertijd de Elyos wipen bij de gate. Gisteravond weer met Miren, 80% stond towers te farmen voor medals, hoorde dat Elyos groupte bij Eastern Shard, 20% ging daarheen en heeft ze gewoon gewiped.

Enige probleem is nu die 20% dmg buff. De meningen zijn heel erg verdeeld bij Asmo's. 50% wil gewoon schijt hebben aan die buff en de hele abyss veroveren (o.a mn legion), de andere 50% wil ze Siel West & East laten houden en die buff niet krijgen.

Afgelopen zondag had trouwens een noob legion Siel West van ons gepakt waardoor we Roah konden overnemen In 15min gedaan, MET Elyos resistance. Best netjes al zeg ik het zelf

Edit: En jewel verkocht voor 950k

[ Bericht 1% gewijzigd door Frankz0rz op 23-02-2010 12:21:51 ]
pi_78346809
Aion ..2 maanden volgehouden dat spel daarna had ik er geen zin meer in.

5 chars op 30 voor die armor/weapon set.
Alles tot +5 gemaakt.
Klauwen vol kinah uitgegeven daaraan... wat al niet makkelijk was om zoveel miljoen bij elkaar te krijgen. :S
(plus alles +75 hp stones voor mn cleric )

Maar nee de hoeveelheid grind werd me teveel uiteindelijk.
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 16:22:39 #238
9859 crew  Karina
Woman
pi_78348384
Ik heb nog tot 1 april betaald, kijken of ik het daarna verder wil spelen, anders maar weer naar WoW of iets anders proberen tot Cataclysm uitkomt, ik zat aan GW te denken misschien.
niet zo tof doen
pi_78351443
Mijne loopt tot 3 april, ik ga em wel verlengen. Ik heb de fun weer teruggevonden en de grind is wel is niet zo erg meer, vind ik. Heb ook dat cleric skillbook verkocht voor 2.3kk, had 6.5m kinah Curse of Weakness II voor 1.34m (2.8 op broker) gekocht en klaar om te gaan met advanced stigma's op 45
pi_78372239
Net begonnen met de demo en het was een leuke eerste kennismaking. Het spel doet heel erg aan WoW denken, wat het voor mij iig makkelijk te beginnen maakt. Ik vind het spel echt een prachtige sfeer uitstralen, dat vind ik erg belangrijk in een MMO. Het is een sfeervolle en levendige wereld. Ik heb natuurlijk nog maar een heel klein stukje gezien, maar wat ik op filmpjes zie belooft wel wat.
pi_78378811
Dit weekend is er weer dubbel EXP
quote:
Greetings Daevas,

Who’s ready for another Double Experience Weekend?! That’s right! It’s time to once again stock up on caffeinated products in preparation for a weekend without sleep. This Friday, February 26th, at 7:00 p.m GMT, we will enable double experience on all European servers. The experience bonus will run through the weekend before ending on Monday at 7:00 a.m. GMT.

Clear your schedule and get yourself ready for some double experience goodness! J

-The Aion Community Team
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  Moderator woensdag 24 februari 2010 @ 07:28:44 #242
9859 crew  Karina
Woman
pi_78381119
quote:
Ah mooi, ik word een beetje moe van het grinden. Als ik level 43 haal heb ik tenminste weer wat nieuwe quests!
niet zo tof doen
pi_78382762
Super! lekker 45 worden dus.

Kijk de chat
pi_78448166
44

Waar zit iedereen hier?
  Moderator donderdag 25 februari 2010 @ 20:52:37 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_78451805
Ik was aan het grinden (weer) nog een heel klein stukje dan ben ik level 43, maar ik had geen zin meer. Morgen nog eventjes en dan level 43 eindelijk dan maar weer eens SR doen, voor de rest geen groepen te vinden nog steeds

De hele tijd undeath aan het grinden, ik dacht, even wat anders en ik pak een hill sparky en de eerste die ik kill dropt een Splendor of Flight nog eventjes wachten tot ik die kan gebruiken, maar toch mooi meegenomen. Trouwens geen hond te bekennen daar waar ik aan het grinden was, compleet uitgestorven, ook in dat dorpje zie je maar heel weinig mensen.

En de verkoop gaat nog steeds voor geen meter, mijn warehouse zit stampvol ondertussen. Ik ga morgen wel wat oude quests (van MM en zo) abandonen, die ga ik toch niet meer doen, dan is er ook weer plek voor wat nieuwe, level 43, quests.

En volgens mij moet ik ook nog een keer trainen.
niet zo tof doen
pi_78462901
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik was aan het grinden (weer) nog een heel klein stukje dan ben ik level 43, maar ik had geen zin meer. Morgen nog eventjes en dan level 43 eindelijk dan maar weer eens SR doen, voor de rest geen groepen te vinden nog steeds

De hele tijd undeath aan het grinden, ik dacht, even wat anders en ik pak een hill sparky en de eerste die ik kill dropt een Splendor of Flight nog eventjes wachten tot ik die kan gebruiken, maar toch mooi meegenomen. Trouwens geen hond te bekennen daar waar ik aan het grinden was, compleet uitgestorven, ook in dat dorpje zie je maar heel weinig mensen.

En de verkoop gaat nog steeds voor geen meter, mijn warehouse zit stampvol ondertussen. Ik ga morgen wel wat oude quests (van MM en zo) abandonen, die ga ik toch niet meer doen, dan is er ook weer plek voor wat nieuwe, level 43, quests.

En volgens mij moet ik ook nog een keer trainen.
Je zit gewoon op een kut server (vooral een kutfaction OP een kut server, maar ik hou überhaupt niet van de drukste servers, geef mij maar iets daaronder), ik leef met je mee Nja het goede is dat er server transfers aankomen, kan je naar Gorgos komen Of het gratis is is een ander verhaal..

Heb eindelijk mn Betoni's tome .

En met die quests.. Ik heb gemerkt dat zonder het bewust te doen ik amper nog quest, gewoon grinden. Is de effectiefste manier. Ik heb ook het meeste al weggegooit, alleen questen met 1m+ xp doe ik nog (mits ze niet te lang duren, als kill 20 van die en 25 van die)
pi_78463241
Shit, helaas is m'n demo-account nu alweer verlopen Niet echt heel goed kunnen spelen dus. Eerste indrukken: Goeie sfeer, mooie omgeving, besturing is goed. Over de quests/spelverloop weet ik helaas nog niets Twijfel, twijfel.
pi_78463735
Ik zal het spelverloop wel even beschrijven hieronder (sorry voor wall of text )

Als je trouwens mooie omgevingen wilt moet je vooral Elyos worden (als je dat al niet was?), ik vind Asmo land maar saai. Ishalgen is 1 van de mooiste al zeg ik het zelf. In het begin beetje dark/grauw, erna kom je in Munihele Forest wat bijna op een Elyos land lijkt, erna weer wat grauw wasteland. Morheim slaat nergens op, in het begin is het sneeuw, dan gaat het opeens over in woestijn en daaronder weer naar lava-achtige zooi (een vulkaan zit er ook ergens). Beluslan is zo ongeveer 99% sneeuw. Brusthonin lijkt soms net Elysea maar is meerendeel gewoon wasteland.

Van Elyos kant weet ik niet zoveel af, ben alleen maar in Eltnen en Heiron geweest. Eltnen is gewoon een forest en een hele grote desert (wel chill om te hiden van Elyos ). Heiron is het mooiste. Je hebt een hele jungle aan het oosten van Heiron, daar middenin een wasteland en aan de rechterkant is het een soort half wasteland/normaal land.

Over de quests kan ik je zeggen dat je er t'm lvl 30ish dood mee word gegooit, maar ze erna drastisch veranderen/afnemen. Na 30 krijg je in Morheim voornamelijk nog maar groep questen (die ik nooit gedaan heb, ookal zijn ze de moeite opzich wel waard qua xp, ze zijn best kut.) De meeste mensen gaan op dat punt dan ook naar Beluslan toe, solo questen. Daar ben je wel redelijk zoet met questen t/m 32 ofzo, daarna KAN je bij Asteria de repeatable gaan doen (in de abyss, mits je faction dat fortress bezit) tot 34/35, daarna beginnen de questen af te nemen.

35-38 zijn eigenlijk allemaal grind levels en daar moet je gewoon z.s.m door zien te komen (echt heel saai). Op 38 is het het beste om weer in de abyss te grinden (repeatable quests van fortressen in upper abyss), mocht je de luxe hebben dat jouw faction alle middel forts heeft in upper abyss, schiet dat erg op (zowel in xp als kinah). Je grind waarschijnlijk dan in de abyss tot je 42 bent, daarna ben je (voorlopig) klaar in de abyss tot level 47 ofzo. Geen enkele mob rond dat level daar. Daarom gaat zo'n beetje iedereen dan ook grinden in Brusthonin (Theobomos voor Elyos) op lvl 42. Vanaf 42 is het basically grinden, grinden, grinden op Undeads tot aan lvl 50.

En tsja, op 50 gaat de grind verder. Je moet grinden voor Abyss Points, voor je endgame gear (Fenris/Miragent) en HEEL veel geluk hebben . Je moet 125 items verzamelen die 250-300k (ligt aan je server) kosten en hopen dat je craft proct in het item dat je nodig hebt. Anders krijg je nooit meer dan 3 pieces daarvan.

Dit is wel vanuit asmo perspectief beschreven Het zal bij Elyos wel ongeveer hetzelfde gaan denk ik zo.
pi_78466615
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 00:13 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Je zit gewoon op een kut server (vooral een kutfaction OP een kut server, maar ik hou überhaupt niet van de drukste servers, geef mij maar iets daaronder), ik leef met je mee Nja het goede is dat er server transfers aankomen, kan je naar Gorgos komen Of het gratis is is een ander verhaal..
Als ik NCsoft was zou ik transfers alleen mogelijk maken van servers waar je ras opper machtig is naar servers waar hetzelfde ras minder sterk is.
Als je dus al in de minderheid bent dan zou ik het niet mogelijk maken de server te verlaten.

Maar ik ben geen NCsoft, dus ik heb geen idee hoe zij het gaan doen
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  Moderator vrijdag 26 februari 2010 @ 09:14:15 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_78469154
Dat grinden gaat inderdaad best snel, ik had het eigenlijk nog niet zo heel veel gedaan, ik probeerde alleen maar groepjes te vinden en tussendoor een beetje te gatheren. Ik heb gisteren ongeveer anderhalf uur gespeeld en 5 "blokjes" gelevelled, in het begin wel met een amulet voor extra XP.

Sommige classes kunnen denk ik wel sneller levellen met grinden, ik moet toch best vaak rusten omdat ik oom ben.

Het voordeel van grinden is wel dat je niet doodgaat (als je een beetje oplet tenminste) en dat je heel wat zooi loot, helaas geen leuke gear of wapens, dat komt maar heel zelden voor. Ik hoop altijd op wat witte drops, die kun je altijd voor aardig wat Kinah aan de vendor verkopen.

De quests met 20 mobs killen doe ik juist altijd wel, dat is grinden plus nog wat extra XP en een reward van de quest.
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')