quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef Jian het volgende:
Sly heeft het idee dat morgen de stekker eruit gaat !!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef Dottey het volgende:
Sly zegt er zelf weinig vertrouwen in te hebben dat SV doorgaat.
Hij wilt johan wel vaker in de uitzending hebben.
Hij dacht dat Johan elk moment in huilen kon uitbarsten.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:20 schreef Jian het volgende:
Het basisconcept van SV blijft aardig en biedt naar mijn mening nog steeds wel mogelijkheden .
Met capabele mensen aan het roer en aan de riemen is het wellicht zelfs winstgevend te maken.
Johan Vlemmix schiet hiervoor echter op legio terreinen, hopeloos tekort en ik durf te zeggen dat
het onder zijn leiding nooit en te nimmer echt iets zal worden. Om kort te gaan; Johan trek de
stekker eruit, want elke euro die jij hier nog in steekt is kapitaalsvernietiging.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Dementor het volgende:
Laat de boel maar ploffen, hopelijk vertrekt dat gespuis dan ook.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
Zou zomaar gebeurd kunnen zijn... na de verkiezingen...
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch wel jammer, de potentie is er zeker.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan heel goed insmeren. Volgens mijn vorige dinnetje had ik baby-handjes
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
De zaken van Liesbeth gaan kennelijk goed.
Het gordijn blijft dicht
Zie je nu waar dit toe leidt, Johan?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:40 schreef beequeen het volgende:
Leo is een beste vent maar is, net zoals de anderen, een vrijwilliger die zijn best doet.
Zie hier het resultaat. Een lege bar en muziek.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:44 schreef Disana het volgende:
Dat is ook precies wat ik bedoelde.
Beequeen, ik vind dat Leo soms een beetje met twee tongen praat. Daar is hij kritisch,
in de chat neemt hij ze in bescherming. Ik vind het ook niet terecht dat hij de chat als
schuldige aanwijst, dat heeft er helemaal niets mee te maken en het is veel te makkelijk.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:56 schreef Maanvis het volgende:
Nou, in de show van Jaap dus het uitsluitsel..
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef bbfakir het volgende:
De "dame" heeft er ook wel zin in en begint Peter meteen te pijpen.
Eensch, dat heb ik gisteren ook gepost. Leo, beste vent, maar heeft een dubbele agenda.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:44 schreef Disana het volgende:
Beequeen, ik vind dat Leo soms een beetje met twee tongen praat. Daar is hij kritisch, in de chat neemt hij ze in bescherming. Ik vind het ook niet terecht dat hij de chat als schuldige aanwijst, dat heeft er helemaal niets mee te maken en het is veel te makkelijk.
Nou ja. Dat past ook al precies!quote:
Je wilt gewoon geyle neucksex.quote:
Daar heeft hij dan weer gelijk in: als hij teveel aandringt bij Johan, gooit Johan het bijltje erbij neer. In het gesprek tussen die twee dat we laatst mochten horen werd Johan ook al snel ongedurig en geïrriteerd en defensief.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, dat heb ik gisteren ook gepost. Leo, beste vent, maar heeft een dubbele agenda.
Jammer eik, maar hij probeert wel een aantal zaken bespreekbaar te maken. Of het werkt is een tweede.
Johan blijft Johan volgens Leo.
I am gross and pervertedquote:
Geen erg goed album maar dat nummer is geweldigquote:
Dit nummer en dat ene nummer over River Phoenix ... uhm .. check iPhone ... Tearjerker vind ik geweldig. De rest van gaat tot okay.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen erg goed album maar dat nummer is geweldig
Er staat op Youtube een lang interview van River Phoenix met Flea, gelardeerd met heerlijke jams van Flea samen met de drummer. Flea vertelt over zijn roots in de muziek en zijn opvatting over de rol van de basgitaar. Zeer de moeite waard, het geluid van het interview is in de eerste deeltjes wel vervelend, maar toch. Aanrader.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit nummer en dat ene nummer over River Phoenix ... uhm .. check iPhone ... Tearjerker vind ik geweldig. De rest van gaat tot okay.
Wat een hoog off topic gehalte.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
Deze?
http://www.youtube.com/view_play_list?p=6F6A8E427CFC138A&search_query=flea+river+phoenix
Check!
Kom je dan wel terug?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik dan nog even een hele bijzondere van Nina Simone opduikelen?
Ga ik daarna stemmen en sigaretten halen.
Die klotejoden leren het ook nooit hè?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Beetje off-topic, maar de politieke denkbeelden van de buurtjes van Evilwon zijn zo af en toe op z'n minst opmerkelijk te noemen,,
[ afbeelding ]
Hmm ik ben ook met Nina opgegroeid.quote:
Allemaal Gretta lovers.quote:
En nu gaat het erover dat Johan doodleuk tijdens het open podium met Sly ging zitten bellen. Ik vond dat ook niet netjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:08 schreef mootie het volgende:
Bij de Blokker heb je een heul makkelijk tafeltje voor je laptop. Rolt ook over het vloerkleed!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:34 schreef Disana het volgende:
En nu gaat het erover dat Johan doodleuk tijdens het open podium met Sly ging zitten bellen. Ik vond dat ook niet netjes.
Ik ben tegen zevenen al terugquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo Disana ik ben thuis, snel dingen doen en dan zit ik om 18:30 klaar om verslag voor je te doen.
Hoelaat ben je terug?
Mij ook niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:47 schreef Disana het volgende:
Ik ben tegen zevenen al terugIk wil eigenlijk alleen niet missen als Johan nog iets te zeggen zou hebben; de gasten van Jaap interesseren me niet zo.
Dat weet ik dus ook niet Fluiter, maar na gisteren zou ik er niet van staan te kijken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Gaat me om het gesprek met Johan, maar of ze daar mee beginnen?
Joden zijn nog niet besproken...maar een tip is welkom...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:53 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat iedereen op de chat nu antisemitisch aan het googelen is.
Joden zijn uit, moslims zijn in.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Joden zijn nog niet besproken...maar een tip is welkom...
Ik denk dat Johan zich gisteren niet eens realiseerde dat er uitzending was..quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu gaat het erover dat Johan doodleuk tijdens het open podium met Sly ging zitten bellen. Ik vond dat ook niet netjes.
Daar heb heeeelemaal gelijk in...quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:32 schreef Copycat het volgende:
Dusseh, wat dat betreft uh, in ieder geval uh... ja.
Vlemmix' uitleg.
Tering wat is die Johan negatief over de chatters. Die kunnen werkelijk niets goeds doen in z'n ogen...quote:
Pfff ipv dat ie de chat uitzet, zet ie de stream uit... tsssquote:
Haha, ok ik vroeg me al af waarom ik de enige wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:57 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Je hebt meer dan drie regels per 5 sec. getikt. Dan wordt je automatisch uitgelogd.
Peter.quote:
Heyquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
* Keppeltje omruil voor hoofddoekkie *
Wat een maf gedoe. Als er 2 aan het flooden waren zijn dat girly en José. Én met een doel. Zieken!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:58 schreef pullup het volgende:
Haha, ok ik vroeg me al af waarom ik de enige was
dat vroeg ik me ook net afquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
Er is gewoon niets te zien.
Is de stekker er nu al uit? Jammer voor Jaap, is zijn laatste show hem door de neus geboord?
Goed zo Disana, welkom terug .quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:01 schreef Disana het volgende:
Hey![]()
Heb je dat gelezen van die leraar die een hoofddoek naar school droeg: binnen moest hij hem afzetten.
Tuinfluiter: ik ben er weer
Nee, dat begrijp ik. Wat een fiasco, uitgerekend op het moment dat er eens wel iets is uit te zenden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed zo Disana, welkom terug .
30 minuten geen beeld en geluid.
een pauze van 30 min of duurt het al 30 minquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed zo Disana, welkom terug .
30 minuten geen beeld en geluid.
Ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:04 schreef Disana het volgende:
Nee, dat begrijp ik. Wat een fiasco, uitgerekend op het moment dat er eens wel iets is uit te zenden.
We zijn het zat!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja.
Nergens een aankonding, melding ,
Suzzy meldt op de chat dat ze er aan werken. Echter, Suzzy is niet in haar eerste leugen gestikt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja.
Nergens een aankonding, melding ,
Rikkert lult maar wat en ik ga DWDD kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:28 schreef Disana het volgende:
Ene Rikkert zegt dat het nog een kwartiertje duurt.
Heyquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hey![]()
Heb je dat gelezen van die leraar die een hoofddoek naar school droeg: binnen moest hij hem afzetten.
Tuinfluiter: ik ben er weer
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:28 schreef Disana het volgende:
Ene Rikkert zegt dat het nog een kwartiertje duurt.
Lijkt me een goed idee, beter dan gaan zitten wachten op niets. Wij kijken even Journaal, het ziet er niet best uit voor Almere.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even, heb eigenlijk het plan om nog even te gaan zwemmen,
zal aan HiDiHo vragen of hij filmpjes wil maken .
Geen Vraag maar Raak met Jaap?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef shomila het volgende:
Leo kapt het af en we krijgen een pauze.
en die pauze krijgen we dus ook echt, niet eens meekijken met de stream maar een suffe tekst in beeld 'jaap zoekt nog gasten en artiesten'. Alsof SV nog doorgaat na deze week?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef shomila het volgende:
Leo kapt het af en we krijgen een pauze.
Nee geen vraag maar raak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen Vraag maar Raak met Jaap?
Bedankt voor je verslagen trouwens
Je doet het prima hoor. Ik zit zelf naar de tv te kijken en heb SV in een hoekje van mijn beeldscherm. Als er wel een Vraag maar Raak komt zet ook ik het geluid aan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef shomila het volgende:
[..]
Nee geen vraag maar raak.
Dank je, ik doe het voor het eerst dus weet niet of ik het helemaal goed doe.
Maar ja beter iets dan niets.
Als ik dat google krijg ik een voetballer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef shomila het volgende:
Stepping is dansen met klapwerk, gospelmuziek.
Christelijke normen en waarden.
Ivanildo als je dat googled lees je alles erover.
Ik krijg ook niks over hem.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik dat google krijg ik een voetballer.
ik dacht wel echt LSquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:00 schreef Disana het volgende:
Is dit dan wel Vraag maar Raak? En is da Sly aan de lijn? Of LS?
Ik doelde ook op Tabula Rasa.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Marrije het volgende:
Ik las in de sc van wel dacht ik.
Maar ik luister naar Jaap's gasten
En de volgende gast komt vertellen hoe je een xtc-lab kunt beginnen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Marrije het volgende:
hoeveel het kost om voor jezelf een plantage op te zetten enzo.
Johan loopt al sinds de val van het kabinet tegen iedereen die het horen wil te roepen dat-ie sowieso ook aan de Tweede Kamer verkiezingen mee gaat doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef spuitje het volgende:
Waaruit ik, misschien ietwat voorbarig, maar de conclusie heb getrokken dat wanneer Johan geen zetel haalt het ook op zeker gedaan is met SV. Want geen zetel in Eindhoven beekent simpelweg ook geen landelijke politiek.
Oh, ik dacht dat ie daarvoor minimaal een zetel in Eindhoven wilde halen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan loopt al sinds de val van het kabinet tegen iedereen die het horen wil te roepen dat-ie sowieso ook aan de Tweede Kamer verkiezingen mee gaat doen.
In eerst instantie was dat inderdaad het plan, nu de verkiezingen vervroegd zijn maakte dat opeens niet meer uit. Veel logica valt daarin niet te ontdekken, dus dat zal wel kloppen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie daarvoor minimaal een zetel in Eindhoven wilde halen.
Dat idee is alweer overboord, ze gaan sowieso voor de landelijke verkiezingen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die man moet eens wat realiteitszin ontwikkelen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In eerst instantie was dat inderdaad het plan, nu de verkiezingen vervroegd zijn maakte dat opeens niet meer uit. Veel logica valt daarin niet te ontdekken, dus dat zal wel kloppen.
Als ik het goed heb begrepen kun je alleen aan landelijke verkiezingen deelnemen als je een zetel hebt in de plaatselijke politiek, maar ik kan het verschrikkelijk mis hebben hoor!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen kun je alleen aan landelijke verkiezingen deelnemen als je een zetel hebt in de plaatselijke politiek, maar ik kan het verschrikkelijk mis hebben hoor!
Oh toch. Dan hebben we morgen voor de verandering een bewegende stream.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef shomila het volgende:
Peter gaat morgen om 13.30 uur stoppen met roken
Sportschoolman wil de kinders in zijn sportschool van de weed afhelpen, en van de straat houden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze sportschooltiepjes zijn van de pro-cannabis beweging? Foute bende
Peter komt in de show van Jaap melden dat-ie een afslankprogramma maken! Het moet niet veel gekker
Hij gaat dus gelijk voor een monorail door heel Nederlandquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.
Ik zie dat Peter bij de gasten is gaan zitten. Trouwens, over dat stoppen met roken dat we live mochten zien hoor je ook niets meer.
En Joran is eigenlijk de ideale schoonzoonquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap zit ook in een verkeerd lichaam. Eigenlijk is Jaap een heel dun jongetje.
Ik vind die brede schouders wel mooiquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef PeterNB het volgende:
Ik wil iets over 'mooie benen' gaan zeggen maar ik hou wijselijk mijn mond......
Euh... ik zal eens even beter kijken. Lelijker dan Van Baalen (Ned1) kan ze toch niet zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
In het kader van de complimentjesdag......ze heeft ook best een mooie ketting
Dat was afgelopen maandag Peter hahahahahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
In het kader van de complimentjesdag......ze heeft ook best een mooie ketting
Laat me raden... Nowlive?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
"Het zijn 2 lekkere wijvuh, joh. 2 toppertjuhs"
Oh nou ik ben in een vrolijke en vriendelijke bui vandaagquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dat was afgelopen maandag Peter hahahahaha
Sladurce aan de telefoon.quote:
En ik ben moeder Theresaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En Joran is eigenlijk de ideale schoonzoon
Ik bedoel, is Sladurce van Nowlive? Aan het taaltje dat je postte te zien wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sladurce aan de telefoon.
De donkere heeft wel wel weer dat labiele zelfmedelijden wat je bijna altijd ziet/hoort bij transseksuelen. Doodvermoeiend.
Mute.
Ik ben allesbehalve een kenner van nowlive. Flutforumpiequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel, is Sladurce van Nowlive? Aan het taaltje dat je postte te zien wel.
Je kent DuhCon en Pimytje toch wel?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve een kenner van nowlive. Flutforumpie
Niet persoonlijk, gelukkig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kent DuhCon en Pimytje toch wel?Dussssssssssssssssssssssssssssssss.
Alle forumbeheerdersquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
Tuurlijk alle forums zijn top, wie wil hij te vriend houden?
Is Johan nog bij Jaap geweest trouwens?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat opeens over nowlive. De blonde leest een briefje voor van Wilma die de groeten wil doen aan de nowlivers. Zij spreekt dit uit als no liffersMensen zonder lever.
Einde show.
Ik heb ook niet alles gezien maar ik neem aan van niet. Die zal toch wel bij een verkiezingsbijeenkomst van Lijst 11 zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is Johan nog bij Jaap geweest trouwens?
Van half zeven tot half acht was het best goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef Jian het volgende:
Ik heb het grootste deel gemist, nou ja gemist ....
Ze zijn niet even lang doorgegaan als ze later begonnen. Als ik het goed heb, want ik zit naar de verkiezingsuitslagen te kijken, waren er vier (groepen) gasten:quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Zijn dus later begonnen en gaan langer door?
Johan nog bij verkiezingsbijeenkomst , nou verwacht vanavond dus geen gesprek van Johan meer.
ben met zwart beeld aan het begin van de avond afgehaakt en ik kwam weer in bij die chicks with dicks of zonder dicks, daar wil ik van af wezenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van half zeven tot half acht was het best goed.
Je bent niks verplicht, hartelijk dank voor de moeite dat je toch een samenvatting tot 21:34 hebt gemaakt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Disana het volgende:
Maar ik kan heel goed iets missen, ik kan gewoon die interesse (ook voor een update) niet meer opbrengen.
Hij legt uit wat er mis was vanavond met de stream. Stress.quote:
Dankjewel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
Peter gaat nu naar het gemeentehuis en hoopt Johan te kunnen feliciteren met een zetel, zo niet gaat ie m troosten
Je zou het haast denken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij legt uit wat er mis was vanavond met de stream. Stress.
Hij vond het weer een heel leuk programma. Hij plugt even snel zijn nieuwe personalityshow op SV en kondigt aan dat de streams er afgaan omdat ze om 11 uur op het gemeentehuis moeten zijn.
Ook vanaf morgen: Hoe Peter hoe Beter. De wekelijkse radioshow.
Peter is helemaal terug. Godskolere! Zijn ze daar in Eindhoven allemaal manisch depressief of zo?
En Babouschka, als mod gewipt, eergister geband op de chat, staat ook weer braaf drankjes in te schenken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij legt uit wat er mis was vanavond met de stream. Stress.
Hij vond het weer een heel leuk programma. Hij plugt even snel zijn nieuwe personalityshow op SV en kondigt aan dat de streams er afgaan omdat ze om 11 uur op het gemeentehuis moeten zijn.
Ook vanaf morgen: Hoe Peter hoe Beter. De wekelijkse radioshow.
Peter is helemaal terug. Godskolere! Zijn ze daar in Eindhoven allemaal manisch depressief of zo?
Vind het al een hele prestatie dat je het zolang hebt volgehouden! Bedankt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn niet even lang doorgegaan als ze later begonnen. Als ik het goed heb, want ik zit naar de verkiezingsuitslagen te kijken, waren er vier (groepen) gasten:
een kickbokser met een oudere man
een stel rappers
iemand die aan steppen doet
een paar dat zich laat ombouwen cq al omgebouwd is
Maar ik kan heel goed iets missen, ik kan gewoon die interesse (ook voor een update) niet meer opbrengen.
Jawel, maar dat schaarde ik voor het gemak onder zijn afslank&gezondheid personalityshow.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef Disana het volgende:
Dus niets over die stoppen met roken cursus? Die heeft ie morgen om half twee en dat zouden we dus ook mogen zien.
Je hebt het verschrikkelijk mis. Kijk maar naar de PVV.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen kun je alleen aan landelijke verkiezingen deelnemen als je een zetel hebt in de plaatselijke politiek, maar ik kan het verschrikkelijk mis hebben hoor!
Ah okee. Iets te zien dus morgenmiddag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel, maar dat schaarde ik voor het gemak onder zijn afslank&gezondheid personalityshow.
Dat zeg je alleen maar omdat je weet dat zijn nieuwe tv-programma een prachtig staaltje van videografische zelfbevlekking zou kunnen worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:50 schreef Jian het volgende:
Toch kan ik nog steeds sympathie opbrengen voor Peter en vind ik hem nog altijd één van de weinigen daar die wel een goede rol vervult
Die adamsappel mag er ook zijn.quote:
Dat zou heel goed kunnen, maar dat waardeer ik juist ook in hem, jij niet ? Na zijn debacle op de chat in het begin van Vlemmix heeft hij zich goed herpakt. Ik vind hem opereren met een aardige dosis zelfspot en dat gaat hem goed af. Daarnaast toont hij initiatief, zoals ook weer vanavond. Nogmaals Peter valt mij niet tegen op het moment.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je weet dat zijn nieuwe tv-programma een prachtig staaltje van videografische zelfbevlekking zou kunnen worden.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel, is Sladurce van Nowlive? Aan het taaltje dat je postte te zien wel.
Gaaaaaat ie dat zeggeuhhhhquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve een kenner van nowlive. Flutforumpie
Van de week hapte hij nog naar de baas via de chat en zou hij behalve de assistentie bij Jaap het bijltje erbij neergooien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:02 schreef Jian het volgende:
Nogmaals Peter valt mij niet tegen op het moment.
Ik denk dat ik ook zou happen naar zo'n baas ....quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van de week hapte hij nog naar de baas via de chat en zou hij behalve de assistentie bij Jaap het bijltje erbij neergooien.
Tja.. Nou ben je lijsttrekker van een politieke partij, heb je een eigen tv-studio compleet met bar, beschik je over kanaal op internet...... en dan ga je je verkiezingsbijeenkomst buiten de deur houden. .. Vlemmix-logica?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook niet alles gezien maar ik neem aan van niet. Die zal toch wel bij een verkiezingsbijeenkomst van Lijst 11 zijn.
Ik hap sowieso graag naar de baas maar als ik aankondig dat ik er klaar mee ben, kom ik daar zelden van terug. Al die grote woorden, beloften en aankondigingen daar zijn niets waard.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zou happen naar zo'n baas ....
Heb het inmiddels begrepenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt het verschrikkelijk mis. Kijk maar naar de PVV.
Ach, mensen brallen wat af, gekwetst en in hun emotie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hap sowieso graag naar de baas maar als ik aankondig dat ik er klaar mee ben, kom ik daar zelden van terug. Al die grote woorden, beloften en aankondigingen daar zijn niets waard.
Ik ben een Noordeling, voor mij werkt dat anders.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, mensen brallen wat af, gekwetst en in hun emotie.![]()
Ik zou 'm wel verplichten een hoofddoekje te dragen.quote:Neemt niet weg dat wanneer ik SV zou managen, Peter één van de weinigen zou zijn die ik niet zonder meer zou wegsturen.
het is af en toe net een knipperlichtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef mootie het volgende:
Nu kapt Johan er weer mee als hij geen zetel krijgt.
Uiteraard, dacht je dat ie bij mij op minder dan 3 meter achter me zou mogen lopen ....quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou 'm wel verplichten een hoofddoekje te dragen.
Huh ? als ie geen zetel krijgt kan ie toch juist al zijn tijd in SV stoppen ? Ik begrijp die man gewoon niet ..quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef mootie het volgende:
Het lijkt er nog steeds op dat hij er mee wil stoppeen maar hij weet gewoon nog niet op welke manier.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh ? als ie geen zetel krijgt kan ie toch juist al zijn tijd in SV stoppen ? Ik begrijp die man gewoon niet ..
En dat zou er weleens op kunnen duiden dat er grote veranderingen op komst zijn binnen SV en dat Johan zich gaat terugtrekken en de dagelijkse beslommeringen aan anderen gaat overlaten. En dat zou een goede zaak zijn, wil SV nog enige levensvatbaarheid behouden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En Babouschka, als mod gewipt, eergister geband op de chat, staat ook weer braaf drankjes in te schenken.![]()
Waar hoor of lees je dat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef mootie het volgende:
Maar wel 20% van hun aanhang verloren tov de vorige raadsverkiezingen. Vorige keer hadden ze 1%.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:11 schreef snetje het volgende:
maar niet het laagste percentage!![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk voor hetzelfde waar Hoofdmod_Suzzy bang voor is, want die heeft de ban van die plofkop weer ongedaan gemaakt. Dat ze met een schone lei wil beginnen, oké. Maar mensen unbannen die zich schuldig hebben gemaakt aan bedreiging geeft toch wel te denken..quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:06 schreef shomila het volgende:
Bronmagazin is dus corrie is mod geweest op nl.
Ze zei al die tijd dat ze Angela heette maar op nl stond haar echte naam.
Iemand wees haar erop in de chat.
Veel problemen gehad met Sly.
Ze heeft een mod de bedreigingen in haar pm uit laten zoeken die niet het verhaal kon van haar en Sly.
Die kwam erachter dat het Sly was en heeft Sly een ban gegeven en toen was de ban er weer af en de mod weg.
Dit is waarschijnlijk het verhaal Hans.
Hans geeft geen antwoord op de vragen erover , ik weet niet waar hij bang voor is.
Zat net even op een lokale stream te kijken, het stadhuis van Eindhoven. Johan zei het zelf, het knipperlicht.quote:
Bedankt mootie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef mootie het volgende:
Zat net even op een lokale stream te kijken, het stadhuis van Eindhoven.
Johan zei het zelf, het knipperlicht.
quote:
Denk toch echt dat we met elkaar op de verkeerde chat zitten hoor .Want heb geen nare opmerking gezien richting die persoon weeet echt niet op welke chat ze zat maar niet die van Sv of was het even stokenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Die blonde trut, boven bij de bar was van NL? die zei dat ze afgemaakt werd op de chat..
Niemand die van iets weet.
Ze kan ze krijgen, je moet niet ergens om vragen.
Hij kapt er sowieso mee, hij zoekt alleen nog een excuus om zijn falen te verbloemen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef mootie het volgende:
Ja, Jaap zei al dat ie niet wist wat er met de chat aan de hand was, het was zo stilquote:Op donderdag 4 maart 2010 07:18 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Denk toch echt dat we met elkaar op de verkeerde chat zitten hoor .Want heb geen nare opmerking gezien richting die persoon weeet echt niet op welke chat ze zat maar niet die van Sv of was het even stoken
Wij hebben niet eens meer de moeite genomen, moet zeggen dat het mij persoonlijk niet meer kan boeien, dat kon t al niet erg en na het debacle van maandag ben ik er helemaal klaar mee. Lekker in bed tv kijken was een veel betere besteding van mijn vrije tijd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:13 schreef Copycat het volgende:
Heb het zo goed als helemaal gemist gisteravond. "Gemist" puur in overdrachtelijke vorm.
Hoeveel mensen zijn dat ongeveer Copycat ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:40 schreef Copycat het volgende:
Nog geen procent van de stemmen.
SV opdoeken, want de sterren staan perfect voor een landelijke doorbraak van PvdT.
Ik heb het opgezocht.....590 stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef pullup het volgende:
Hoeveel mensen zijn dat ongeveer Copycat ?
Weet ik niet, zal ik straks eens vragen aan mijn politiek zeer actieve collega! Die vandaag de hele dag met een boner rondloopt, naar alle waarschijnlijkheid.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef pullup het volgende:
Hoeveel mensen zijn dat ongeveer Copycat ?
Dat is zowaar meer dan zijn directe familiequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht.....590 stemmen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef pullup het volgende:
Dat is zowaar meer dan zijn directe familie
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stefan zou proberen 469 bewoners van De Grote Beek over te halen om op Johan te stemmen.
Mijn God, wat is het toch ook een draaikont. Vandaag opheffen en morgen weer opzetten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:05 schreef spuitje het volgende:
PvdT wordt vandaag opgeheven hoor ik Johan zeggen, hij gaat ook niet landelijk.
Wat had ie dan in hemelsnaam verwacht, met z'n non-issues?quote:
Als ik Hans en Liesbeth etc was dan zou ik gewoon zonder Johan verder gaan. Dan krijg je misschien aansprekender ideeën in je programma dan alleen een necropolis en een monorailquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:05 schreef spuitje het volgende:
PvdT wordt vandaag opgeheven hoor ik Johan zeggen, hij gaat ook niet landelijk.
Net als met SV geloofde hij er zelf het hardst in.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat had ie dan in hemelsnaam verwacht, met z'n non-issues?
Met Liesbeth? Daar komt nog geen boeh of bah uit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik Hans en Liesbeth etc was dan zou ik gewoon zonder Johan verder gaan. Dan krijg je misschien aansprekender ideeën in je programma dan alleen een necropolis en een monorail.
Als ik hen was, zou ik wat realiteitszin kweken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:09 schreef Maanvis het volgende:
Als ik Hans en Liesbeth etc was dan zou ik gewoon zonder Johan verder gaan. Dan krijg je misschien aansprekender ideeën in je programma dan alleen een necropolis en een monorail.
Dat had hij wel wat eerder mogen bedenkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:20 schreef Marrije het volgende:
Hij denkt eraan om het zelf een tijdje rustiger aan te doen.
Oh! SV doet het nog?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:09 schreef pullup het volgende:
En we zijn weer overgestapt op het ochtendnieuws
De laatste stuiptrekkingen van Johan, wellicht dat anderen eea gaan overnemen.quote:
Ik zing wel even een liedje voor je:quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:27 schreef tonja het volgende:
Nou, ik haak af hoor. KutmuziekKutstream
(clap) (clap) (clap) (clap)quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zing wel even een liedje voor je:
*ahum*
...
Beeeeegin de dag met een dansje! Begin de dag met een lach!
Want wie VROOOOOOOOlijk kijkt in de morGEN! Die lacht de heule dag! JAAAAAA die lacht de heule dag!
![]()
![]()
![]()
Moet die manager wel zelf die appel en dat ei meenemenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
Ja, en nu moet een filantropische manager alles recht gaan trekken. Gelukkig is het land bezaaid met uitmuntende managers die graag voor een appel en een ei werken.
Om 12 uur verschijnt Peter om zijn laatste sigaret te paffen. En vanmiddag gaat hij zich onderwerpen aan een streng regime van een trainer om weer fit te worden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:30 schreef Copycat het volgende:
Je staat er toch mooi maar, Ian!
Staat er vandaag nog iets op het SV-programma?
Een soort "Nederland in beweging" dus? Kunnen we allemaal meedoenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Om 12 uur verschijnt Peter om zijn laatste sigaret te paffen. En vanmiddag gaat hij zich onderwerpen aan een streng regime van een trainer om weer fit te worden.
Confused ?You won't be after the next episode
Corry is ong twee jaar lang admin geweest op nlquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Het blijkt nu dat BRONmagazine op de chat een oude bekende in forumland is: Conny, een geëxcommuniceerde Nowliver. Na ruzie met Sly leeft ze al geruime tijd in de digitale diaspora. Gisteren kwamen de geruchten op gang dat het om haar zou gaan en nu maakt ze er zelf al geen geheim meer van.
[ afbeelding ]
![]()
Weet ik niet maar het is de schuld van die kut BeQu waar de moderators bang voor zijn!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
Wie dreigt er nu weer? En waarom in hemelsnaam? Rare mensen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet, zal ik straks eens vragen aan mijn politiek zeer actieve collega! Die vandaag de hele dag met een boner rondloopt, naar alle waarschijnlijkheid.
Grapjas. Is het niet over politiek, dan wordt er wel over iets anders stupide gewauweld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:09 schreef Jian het volgende:
Gelukkig Johan niet in de politiek, zijn wel in elk geval van dat stupide gewauwel af![]()
Ja ik ben wel in de warquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Om 12 uur verschijnt Peter om zijn laatste sigaret te paffen. En vanmiddag gaat hij zich onderwerpen aan een streng regime van een trainer om weer fit te worden.
Confused ?You won't be after the next episode
Wat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:04 schreef mootie het volgende:
Ah, het politieke avontuur was puur opgezet voor SV, er zou een programma over komen. Is ook!
En over een maand kan Johan er weer niet van slapen en begint het hele circus opnieuw.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:10 schreef Laysa het volgende:
Tis Lovelove
love weer tussen Peter en Johan....en geen woord meer over Alsido....Johan begint de juiste mensne te waarderen...At Last
Goed verpakt in een plastic zakje zodat hij het na de uitzending weer op kan gravenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:13 schreef Disana het volgende:
Peter gaat om 13.30 met Liesbeth, Angelique en anderen stoppen met roken. Er komt een programmaatje vanuit de bunker met een presentator. Zometeen gaat hij zijn pakje sigaretten symbolisch begraven.
Hij is al bijna een week weg. Z'n trui zal inmiddels wel te drogen hangen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Alsido heeft toch niet serieus het veld geruimd?
Wo ist mein KrukSchwarze!1!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Nog niets weer van vernomen na het weekendje aan zee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb hem iig nog niet gezien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Zie je wel! De enige zwarte, met blauwe ogen nota bene, is verschwunden. Geen toeval!quote:
Studio Nazi!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je wel! De enige zwarte, met blauwe ogen nota bene, is verschwunden. Geen toeval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |