Daar heb heeeelemaal gelijk in...quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:32 schreef Copycat het volgende:
Dusseh, wat dat betreft uh, in ieder geval uh... ja.
Vlemmix' uitleg.
Tering wat is die Johan negatief over de chatters. Die kunnen werkelijk niets goeds doen in z'n ogen...quote:
Pfff ipv dat ie de chat uitzet, zet ie de stream uit... tsssquote:
Haha, ok ik vroeg me al af waarom ik de enige wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:57 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Je hebt meer dan drie regels per 5 sec. getikt. Dan wordt je automatisch uitgelogd.
Peter.quote:
Heyquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
* Keppeltje omruil voor hoofddoekkie *
Wat een maf gedoe. Als er 2 aan het flooden waren zijn dat girly en José. Én met een doel. Zieken!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:58 schreef pullup het volgende:
Haha, ok ik vroeg me al af waarom ik de enige was
dat vroeg ik me ook net afquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
Er is gewoon niets te zien.
Is de stekker er nu al uit? Jammer voor Jaap, is zijn laatste show hem door de neus geboord?
Goed zo Disana, welkom terug .quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:01 schreef Disana het volgende:
Hey![]()
Heb je dat gelezen van die leraar die een hoofddoek naar school droeg: binnen moest hij hem afzetten.
Tuinfluiter: ik ben er weer
Nee, dat begrijp ik. Wat een fiasco, uitgerekend op het moment dat er eens wel iets is uit te zenden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed zo Disana, welkom terug .
30 minuten geen beeld en geluid.
een pauze van 30 min of duurt het al 30 minquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed zo Disana, welkom terug .
30 minuten geen beeld en geluid.
Ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:04 schreef Disana het volgende:
Nee, dat begrijp ik. Wat een fiasco, uitgerekend op het moment dat er eens wel iets is uit te zenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |