Wij hebben niet eens meer de moeite genomen, moet zeggen dat het mij persoonlijk niet meer kan boeien, dat kon t al niet erg en na het debacle van maandag ben ik er helemaal klaar mee. Lekker in bed tv kijken was een veel betere besteding van mijn vrije tijd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:13 schreef Copycat het volgende:
Heb het zo goed als helemaal gemist gisteravond. "Gemist" puur in overdrachtelijke vorm.
Hoeveel mensen zijn dat ongeveer Copycat ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:40 schreef Copycat het volgende:
Nog geen procent van de stemmen.
SV opdoeken, want de sterren staan perfect voor een landelijke doorbraak van PvdT.
Ik heb het opgezocht.....590 stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef pullup het volgende:
Hoeveel mensen zijn dat ongeveer Copycat ?
Weet ik niet, zal ik straks eens vragen aan mijn politiek zeer actieve collega! Die vandaag de hele dag met een boner rondloopt, naar alle waarschijnlijkheid.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef pullup het volgende:
Hoeveel mensen zijn dat ongeveer Copycat ?
Dat is zowaar meer dan zijn directe familiequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht.....590 stemmen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef pullup het volgende:
Dat is zowaar meer dan zijn directe familie
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stefan zou proberen 469 bewoners van De Grote Beek over te halen om op Johan te stemmen.
Mijn God, wat is het toch ook een draaikont. Vandaag opheffen en morgen weer opzetten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:05 schreef spuitje het volgende:
PvdT wordt vandaag opgeheven hoor ik Johan zeggen, hij gaat ook niet landelijk.
Wat had ie dan in hemelsnaam verwacht, met z'n non-issues?quote:
Als ik Hans en Liesbeth etc was dan zou ik gewoon zonder Johan verder gaan. Dan krijg je misschien aansprekender ideeën in je programma dan alleen een necropolis en een monorailquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:05 schreef spuitje het volgende:
PvdT wordt vandaag opgeheven hoor ik Johan zeggen, hij gaat ook niet landelijk.
Net als met SV geloofde hij er zelf het hardst in.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat had ie dan in hemelsnaam verwacht, met z'n non-issues?
Met Liesbeth? Daar komt nog geen boeh of bah uit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik Hans en Liesbeth etc was dan zou ik gewoon zonder Johan verder gaan. Dan krijg je misschien aansprekender ideeën in je programma dan alleen een necropolis en een monorail.
Als ik hen was, zou ik wat realiteitszin kweken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:09 schreef Maanvis het volgende:
Als ik Hans en Liesbeth etc was dan zou ik gewoon zonder Johan verder gaan. Dan krijg je misschien aansprekender ideeën in je programma dan alleen een necropolis en een monorail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |