Ik ben een Noordeling, voor mij werkt dat anders.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, mensen brallen wat af, gekwetst en in hun emotie.![]()
Ik zou 'm wel verplichten een hoofddoekje te dragen.quote:Neemt niet weg dat wanneer ik SV zou managen, Peter één van de weinigen zou zijn die ik niet zonder meer zou wegsturen.
het is af en toe net een knipperlichtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef mootie het volgende:
Nu kapt Johan er weer mee als hij geen zetel krijgt.
Uiteraard, dacht je dat ie bij mij op minder dan 3 meter achter me zou mogen lopen ....quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou 'm wel verplichten een hoofddoekje te dragen.
Huh ? als ie geen zetel krijgt kan ie toch juist al zijn tijd in SV stoppen ? Ik begrijp die man gewoon niet ..quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef mootie het volgende:
Het lijkt er nog steeds op dat hij er mee wil stoppeen maar hij weet gewoon nog niet op welke manier.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh ? als ie geen zetel krijgt kan ie toch juist al zijn tijd in SV stoppen ? Ik begrijp die man gewoon niet ..
En dat zou er weleens op kunnen duiden dat er grote veranderingen op komst zijn binnen SV en dat Johan zich gaat terugtrekken en de dagelijkse beslommeringen aan anderen gaat overlaten. En dat zou een goede zaak zijn, wil SV nog enige levensvatbaarheid behouden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En Babouschka, als mod gewipt, eergister geband op de chat, staat ook weer braaf drankjes in te schenken.![]()
Waar hoor of lees je dat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef mootie het volgende:
Maar wel 20% van hun aanhang verloren tov de vorige raadsverkiezingen. Vorige keer hadden ze 1%.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:11 schreef snetje het volgende:
maar niet het laagste percentage!![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk voor hetzelfde waar Hoofdmod_Suzzy bang voor is, want die heeft de ban van die plofkop weer ongedaan gemaakt. Dat ze met een schone lei wil beginnen, oké. Maar mensen unbannen die zich schuldig hebben gemaakt aan bedreiging geeft toch wel te denken..quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:06 schreef shomila het volgende:
Bronmagazin is dus corrie is mod geweest op nl.
Ze zei al die tijd dat ze Angela heette maar op nl stond haar echte naam.
Iemand wees haar erop in de chat.
Veel problemen gehad met Sly.
Ze heeft een mod de bedreigingen in haar pm uit laten zoeken die niet het verhaal kon van haar en Sly.
Die kwam erachter dat het Sly was en heeft Sly een ban gegeven en toen was de ban er weer af en de mod weg.
Dit is waarschijnlijk het verhaal Hans.
Hans geeft geen antwoord op de vragen erover , ik weet niet waar hij bang voor is.
Zat net even op een lokale stream te kijken, het stadhuis van Eindhoven. Johan zei het zelf, het knipperlicht.quote:
Bedankt mootie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef mootie het volgende:
Zat net even op een lokale stream te kijken, het stadhuis van Eindhoven.
Johan zei het zelf, het knipperlicht.
quote:
Denk toch echt dat we met elkaar op de verkeerde chat zitten hoor .Want heb geen nare opmerking gezien richting die persoon weeet echt niet op welke chat ze zat maar niet die van Sv of was het even stokenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Die blonde trut, boven bij de bar was van NL? die zei dat ze afgemaakt werd op de chat..
Niemand die van iets weet.
Ze kan ze krijgen, je moet niet ergens om vragen.
Hij kapt er sowieso mee, hij zoekt alleen nog een excuus om zijn falen te verbloemen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef mootie het volgende:
Ja, Jaap zei al dat ie niet wist wat er met de chat aan de hand was, het was zo stilquote:Op donderdag 4 maart 2010 07:18 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Denk toch echt dat we met elkaar op de verkeerde chat zitten hoor .Want heb geen nare opmerking gezien richting die persoon weeet echt niet op welke chat ze zat maar niet die van Sv of was het even stoken
Wij hebben niet eens meer de moeite genomen, moet zeggen dat het mij persoonlijk niet meer kan boeien, dat kon t al niet erg en na het debacle van maandag ben ik er helemaal klaar mee. Lekker in bed tv kijken was een veel betere besteding van mijn vrije tijd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:13 schreef Copycat het volgende:
Heb het zo goed als helemaal gemist gisteravond. "Gemist" puur in overdrachtelijke vorm.
Hoeveel mensen zijn dat ongeveer Copycat ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:40 schreef Copycat het volgende:
Nog geen procent van de stemmen.
SV opdoeken, want de sterren staan perfect voor een landelijke doorbraak van PvdT.
Ik heb het opgezocht.....590 stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef pullup het volgende:
Hoeveel mensen zijn dat ongeveer Copycat ?
Weet ik niet, zal ik straks eens vragen aan mijn politiek zeer actieve collega! Die vandaag de hele dag met een boner rondloopt, naar alle waarschijnlijkheid.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef pullup het volgende:
Hoeveel mensen zijn dat ongeveer Copycat ?
Dat is zowaar meer dan zijn directe familiequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht.....590 stemmen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef pullup het volgende:
Dat is zowaar meer dan zijn directe familie
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stefan zou proberen 469 bewoners van De Grote Beek over te halen om op Johan te stemmen.
Mijn God, wat is het toch ook een draaikont. Vandaag opheffen en morgen weer opzetten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:05 schreef spuitje het volgende:
PvdT wordt vandaag opgeheven hoor ik Johan zeggen, hij gaat ook niet landelijk.
Wat had ie dan in hemelsnaam verwacht, met z'n non-issues?quote:
Als ik Hans en Liesbeth etc was dan zou ik gewoon zonder Johan verder gaan. Dan krijg je misschien aansprekender ideeën in je programma dan alleen een necropolis en een monorailquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:05 schreef spuitje het volgende:
PvdT wordt vandaag opgeheven hoor ik Johan zeggen, hij gaat ook niet landelijk.
Net als met SV geloofde hij er zelf het hardst in.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat had ie dan in hemelsnaam verwacht, met z'n non-issues?
Met Liesbeth? Daar komt nog geen boeh of bah uit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik Hans en Liesbeth etc was dan zou ik gewoon zonder Johan verder gaan. Dan krijg je misschien aansprekender ideeën in je programma dan alleen een necropolis en een monorail.
Als ik hen was, zou ik wat realiteitszin kweken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:09 schreef Maanvis het volgende:
Als ik Hans en Liesbeth etc was dan zou ik gewoon zonder Johan verder gaan. Dan krijg je misschien aansprekender ideeën in je programma dan alleen een necropolis en een monorail.
Dat had hij wel wat eerder mogen bedenkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:20 schreef Marrije het volgende:
Hij denkt eraan om het zelf een tijdje rustiger aan te doen.
Oh! SV doet het nog?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:09 schreef pullup het volgende:
En we zijn weer overgestapt op het ochtendnieuws
De laatste stuiptrekkingen van Johan, wellicht dat anderen eea gaan overnemen.quote:
Ik zing wel even een liedje voor je:quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:27 schreef tonja het volgende:
Nou, ik haak af hoor. KutmuziekKutstream
(clap) (clap) (clap) (clap)quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zing wel even een liedje voor je:
*ahum*
...
Beeeeegin de dag met een dansje! Begin de dag met een lach!
Want wie VROOOOOOOOlijk kijkt in de morGEN! Die lacht de heule dag! JAAAAAA die lacht de heule dag!
![]()
![]()
![]()
Moet die manager wel zelf die appel en dat ei meenemenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
Ja, en nu moet een filantropische manager alles recht gaan trekken. Gelukkig is het land bezaaid met uitmuntende managers die graag voor een appel en een ei werken.
Om 12 uur verschijnt Peter om zijn laatste sigaret te paffen. En vanmiddag gaat hij zich onderwerpen aan een streng regime van een trainer om weer fit te worden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:30 schreef Copycat het volgende:
Je staat er toch mooi maar, Ian!
Staat er vandaag nog iets op het SV-programma?
Een soort "Nederland in beweging" dus? Kunnen we allemaal meedoenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Om 12 uur verschijnt Peter om zijn laatste sigaret te paffen. En vanmiddag gaat hij zich onderwerpen aan een streng regime van een trainer om weer fit te worden.
Confused ?You won't be after the next episode
Corry is ong twee jaar lang admin geweest op nlquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Het blijkt nu dat BRONmagazine op de chat een oude bekende in forumland is: Conny, een geëxcommuniceerde Nowliver. Na ruzie met Sly leeft ze al geruime tijd in de digitale diaspora. Gisteren kwamen de geruchten op gang dat het om haar zou gaan en nu maakt ze er zelf al geen geheim meer van.
[ afbeelding ]
![]()
Weet ik niet maar het is de schuld van die kut BeQu waar de moderators bang voor zijn!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
Wie dreigt er nu weer? En waarom in hemelsnaam? Rare mensen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet, zal ik straks eens vragen aan mijn politiek zeer actieve collega! Die vandaag de hele dag met een boner rondloopt, naar alle waarschijnlijkheid.
Grapjas. Is het niet over politiek, dan wordt er wel over iets anders stupide gewauweld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:09 schreef Jian het volgende:
Gelukkig Johan niet in de politiek, zijn wel in elk geval van dat stupide gewauwel af![]()
Ja ik ben wel in de warquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Om 12 uur verschijnt Peter om zijn laatste sigaret te paffen. En vanmiddag gaat hij zich onderwerpen aan een streng regime van een trainer om weer fit te worden.
Confused ?You won't be after the next episode
Wat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:04 schreef mootie het volgende:
Ah, het politieke avontuur was puur opgezet voor SV, er zou een programma over komen. Is ook!
En over een maand kan Johan er weer niet van slapen en begint het hele circus opnieuw.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:10 schreef Laysa het volgende:
Tis Lovelove
love weer tussen Peter en Johan....en geen woord meer over Alsido....Johan begint de juiste mensne te waarderen...At Last
Goed verpakt in een plastic zakje zodat hij het na de uitzending weer op kan gravenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:13 schreef Disana het volgende:
Peter gaat om 13.30 met Liesbeth, Angelique en anderen stoppen met roken. Er komt een programmaatje vanuit de bunker met een presentator. Zometeen gaat hij zijn pakje sigaretten symbolisch begraven.
Hij is al bijna een week weg. Z'n trui zal inmiddels wel te drogen hangen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Alsido heeft toch niet serieus het veld geruimd?
Wo ist mein KrukSchwarze!1!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Nog niets weer van vernomen na het weekendje aan zee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb hem iig nog niet gezien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Zie je wel! De enige zwarte, met blauwe ogen nota bene, is verschwunden. Geen toeval!quote:
Studio Nazi!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je wel! De enige zwarte, met blauwe ogen nota bene, is verschwunden. Geen toeval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |