Heb het inmiddels begrepenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt het verschrikkelijk mis. Kijk maar naar de PVV.
Ach, mensen brallen wat af, gekwetst en in hun emotie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hap sowieso graag naar de baas maar als ik aankondig dat ik er klaar mee ben, kom ik daar zelden van terug. Al die grote woorden, beloften en aankondigingen daar zijn niets waard.
Ik ben een Noordeling, voor mij werkt dat anders.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, mensen brallen wat af, gekwetst en in hun emotie.![]()
Ik zou 'm wel verplichten een hoofddoekje te dragen.quote:Neemt niet weg dat wanneer ik SV zou managen, Peter één van de weinigen zou zijn die ik niet zonder meer zou wegsturen.
het is af en toe net een knipperlichtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef mootie het volgende:
Nu kapt Johan er weer mee als hij geen zetel krijgt.
Uiteraard, dacht je dat ie bij mij op minder dan 3 meter achter me zou mogen lopen ....quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou 'm wel verplichten een hoofddoekje te dragen.
Huh ? als ie geen zetel krijgt kan ie toch juist al zijn tijd in SV stoppen ? Ik begrijp die man gewoon niet ..quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef mootie het volgende:
Het lijkt er nog steeds op dat hij er mee wil stoppeen maar hij weet gewoon nog niet op welke manier.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh ? als ie geen zetel krijgt kan ie toch juist al zijn tijd in SV stoppen ? Ik begrijp die man gewoon niet ..
En dat zou er weleens op kunnen duiden dat er grote veranderingen op komst zijn binnen SV en dat Johan zich gaat terugtrekken en de dagelijkse beslommeringen aan anderen gaat overlaten. En dat zou een goede zaak zijn, wil SV nog enige levensvatbaarheid behouden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En Babouschka, als mod gewipt, eergister geband op de chat, staat ook weer braaf drankjes in te schenken.![]()
Waar hoor of lees je dat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef mootie het volgende:
Maar wel 20% van hun aanhang verloren tov de vorige raadsverkiezingen. Vorige keer hadden ze 1%.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:11 schreef snetje het volgende:
maar niet het laagste percentage!![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk voor hetzelfde waar Hoofdmod_Suzzy bang voor is, want die heeft de ban van die plofkop weer ongedaan gemaakt. Dat ze met een schone lei wil beginnen, oké. Maar mensen unbannen die zich schuldig hebben gemaakt aan bedreiging geeft toch wel te denken..quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:06 schreef shomila het volgende:
Bronmagazin is dus corrie is mod geweest op nl.
Ze zei al die tijd dat ze Angela heette maar op nl stond haar echte naam.
Iemand wees haar erop in de chat.
Veel problemen gehad met Sly.
Ze heeft een mod de bedreigingen in haar pm uit laten zoeken die niet het verhaal kon van haar en Sly.
Die kwam erachter dat het Sly was en heeft Sly een ban gegeven en toen was de ban er weer af en de mod weg.
Dit is waarschijnlijk het verhaal Hans.
Hans geeft geen antwoord op de vragen erover , ik weet niet waar hij bang voor is.
Zat net even op een lokale stream te kijken, het stadhuis van Eindhoven. Johan zei het zelf, het knipperlicht.quote:
Bedankt mootie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:26 schreef mootie het volgende:
Zat net even op een lokale stream te kijken, het stadhuis van Eindhoven.
Johan zei het zelf, het knipperlicht.
quote:
Denk toch echt dat we met elkaar op de verkeerde chat zitten hoor .Want heb geen nare opmerking gezien richting die persoon weeet echt niet op welke chat ze zat maar niet die van Sv of was het even stokenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Die blonde trut, boven bij de bar was van NL? die zei dat ze afgemaakt werd op de chat..
Niemand die van iets weet.
Ze kan ze krijgen, je moet niet ergens om vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |