Weet ik niet maar het is de schuld van die kut BeQu waar de moderators bang voor zijn!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
Wie dreigt er nu weer? En waarom in hemelsnaam? Rare mensen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet, zal ik straks eens vragen aan mijn politiek zeer actieve collega! Die vandaag de hele dag met een boner rondloopt, naar alle waarschijnlijkheid.
Grapjas. Is het niet over politiek, dan wordt er wel over iets anders stupide gewauweld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:09 schreef Jian het volgende:
Gelukkig Johan niet in de politiek, zijn wel in elk geval van dat stupide gewauwel af![]()
Ja ik ben wel in de warquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Om 12 uur verschijnt Peter om zijn laatste sigaret te paffen. En vanmiddag gaat hij zich onderwerpen aan een streng regime van een trainer om weer fit te worden.
Confused ?You won't be after the next episode
Wat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:04 schreef mootie het volgende:
Ah, het politieke avontuur was puur opgezet voor SV, er zou een programma over komen. Is ook!
En over een maand kan Johan er weer niet van slapen en begint het hele circus opnieuw.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:10 schreef Laysa het volgende:
Tis Lovelove
love weer tussen Peter en Johan....en geen woord meer over Alsido....Johan begint de juiste mensne te waarderen...At Last
Goed verpakt in een plastic zakje zodat hij het na de uitzending weer op kan gravenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:13 schreef Disana het volgende:
Peter gaat om 13.30 met Liesbeth, Angelique en anderen stoppen met roken. Er komt een programmaatje vanuit de bunker met een presentator. Zometeen gaat hij zijn pakje sigaretten symbolisch begraven.
Hij is al bijna een week weg. Z'n trui zal inmiddels wel te drogen hangen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Alsido heeft toch niet serieus het veld geruimd?
Wo ist mein KrukSchwarze!1!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Nog niets weer van vernomen na het weekendje aan zee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb hem iig nog niet gezien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Zie je wel! De enige zwarte, met blauwe ogen nota bene, is verschwunden. Geen toeval!quote:
Studio Nazi!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je wel! De enige zwarte, met blauwe ogen nota bene, is verschwunden. Geen toeval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |