Als ik dat google krijg ik een voetballer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef shomila het volgende:
Stepping is dansen met klapwerk, gospelmuziek.
Christelijke normen en waarden.
Ivanildo als je dat googled lees je alles erover.
Ik krijg ook niks over hem.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik dat google krijg ik een voetballer.
ik dacht wel echt LSquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:00 schreef Disana het volgende:
Is dit dan wel Vraag maar Raak? En is da Sly aan de lijn? Of LS?
Ik doelde ook op Tabula Rasa.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Marrije het volgende:
Ik las in de sc van wel dacht ik.
Maar ik luister naar Jaap's gasten
En de volgende gast komt vertellen hoe je een xtc-lab kunt beginnen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Marrije het volgende:
hoeveel het kost om voor jezelf een plantage op te zetten enzo.
Johan loopt al sinds de val van het kabinet tegen iedereen die het horen wil te roepen dat-ie sowieso ook aan de Tweede Kamer verkiezingen mee gaat doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef spuitje het volgende:
Waaruit ik, misschien ietwat voorbarig, maar de conclusie heb getrokken dat wanneer Johan geen zetel haalt het ook op zeker gedaan is met SV. Want geen zetel in Eindhoven beekent simpelweg ook geen landelijke politiek.
Oh, ik dacht dat ie daarvoor minimaal een zetel in Eindhoven wilde halen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan loopt al sinds de val van het kabinet tegen iedereen die het horen wil te roepen dat-ie sowieso ook aan de Tweede Kamer verkiezingen mee gaat doen.
In eerst instantie was dat inderdaad het plan, nu de verkiezingen vervroegd zijn maakte dat opeens niet meer uit. Veel logica valt daarin niet te ontdekken, dus dat zal wel kloppen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie daarvoor minimaal een zetel in Eindhoven wilde halen.
Dat idee is alweer overboord, ze gaan sowieso voor de landelijke verkiezingen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die man moet eens wat realiteitszin ontwikkelen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In eerst instantie was dat inderdaad het plan, nu de verkiezingen vervroegd zijn maakte dat opeens niet meer uit. Veel logica valt daarin niet te ontdekken, dus dat zal wel kloppen.
Als ik het goed heb begrepen kun je alleen aan landelijke verkiezingen deelnemen als je een zetel hebt in de plaatselijke politiek, maar ik kan het verschrikkelijk mis hebben hoor!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen kun je alleen aan landelijke verkiezingen deelnemen als je een zetel hebt in de plaatselijke politiek, maar ik kan het verschrikkelijk mis hebben hoor!
Oh toch. Dan hebben we morgen voor de verandering een bewegende stream.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef shomila het volgende:
Peter gaat morgen om 13.30 uur stoppen met roken
Sportschoolman wil de kinders in zijn sportschool van de weed afhelpen, en van de straat houden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze sportschooltiepjes zijn van de pro-cannabis beweging? Foute bende
Peter komt in de show van Jaap melden dat-ie een afslankprogramma maken! Het moet niet veel gekker
Hij gaat dus gelijk voor een monorail door heel Nederlandquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.
Ik zie dat Peter bij de gasten is gaan zitten. Trouwens, over dat stoppen met roken dat we live mochten zien hoor je ook niets meer.
En Joran is eigenlijk de ideale schoonzoonquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap zit ook in een verkeerd lichaam. Eigenlijk is Jaap een heel dun jongetje.
Ik vind die brede schouders wel mooiquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef PeterNB het volgende:
Ik wil iets over 'mooie benen' gaan zeggen maar ik hou wijselijk mijn mond......
Euh... ik zal eens even beter kijken. Lelijker dan Van Baalen (Ned1) kan ze toch niet zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
In het kader van de complimentjesdag......ze heeft ook best een mooie ketting
Dat was afgelopen maandag Peter hahahahahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
In het kader van de complimentjesdag......ze heeft ook best een mooie ketting
Laat me raden... Nowlive?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
"Het zijn 2 lekkere wijvuh, joh. 2 toppertjuhs"
Oh nou ik ben in een vrolijke en vriendelijke bui vandaagquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dat was afgelopen maandag Peter hahahahaha
Sladurce aan de telefoon.quote:
En ik ben moeder Theresaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En Joran is eigenlijk de ideale schoonzoon
Ik bedoel, is Sladurce van Nowlive? Aan het taaltje dat je postte te zien wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sladurce aan de telefoon.
De donkere heeft wel wel weer dat labiele zelfmedelijden wat je bijna altijd ziet/hoort bij transseksuelen. Doodvermoeiend.
Mute.
Ik ben allesbehalve een kenner van nowlive. Flutforumpiequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel, is Sladurce van Nowlive? Aan het taaltje dat je postte te zien wel.
Je kent DuhCon en Pimytje toch wel?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve een kenner van nowlive. Flutforumpie
Niet persoonlijk, gelukkig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kent DuhCon en Pimytje toch wel?Dussssssssssssssssssssssssssssssss.
Alle forumbeheerdersquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
Tuurlijk alle forums zijn top, wie wil hij te vriend houden?
Is Johan nog bij Jaap geweest trouwens?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat opeens over nowlive. De blonde leest een briefje voor van Wilma die de groeten wil doen aan de nowlivers. Zij spreekt dit uit als no liffersMensen zonder lever.
Einde show.
Ik heb ook niet alles gezien maar ik neem aan van niet. Die zal toch wel bij een verkiezingsbijeenkomst van Lijst 11 zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is Johan nog bij Jaap geweest trouwens?
Van half zeven tot half acht was het best goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef Jian het volgende:
Ik heb het grootste deel gemist, nou ja gemist ....
Ze zijn niet even lang doorgegaan als ze later begonnen. Als ik het goed heb, want ik zit naar de verkiezingsuitslagen te kijken, waren er vier (groepen) gasten:quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Zijn dus later begonnen en gaan langer door?
Johan nog bij verkiezingsbijeenkomst , nou verwacht vanavond dus geen gesprek van Johan meer.
ben met zwart beeld aan het begin van de avond afgehaakt en ik kwam weer in bij die chicks with dicks of zonder dicks, daar wil ik van af wezenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van half zeven tot half acht was het best goed.
Je bent niks verplicht, hartelijk dank voor de moeite dat je toch een samenvatting tot 21:34 hebt gemaakt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Disana het volgende:
Maar ik kan heel goed iets missen, ik kan gewoon die interesse (ook voor een update) niet meer opbrengen.
Hij legt uit wat er mis was vanavond met de stream. Stress.quote:
Dankjewel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
Peter gaat nu naar het gemeentehuis en hoopt Johan te kunnen feliciteren met een zetel, zo niet gaat ie m troosten
Je zou het haast denken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij legt uit wat er mis was vanavond met de stream. Stress.
Hij vond het weer een heel leuk programma. Hij plugt even snel zijn nieuwe personalityshow op SV en kondigt aan dat de streams er afgaan omdat ze om 11 uur op het gemeentehuis moeten zijn.
Ook vanaf morgen: Hoe Peter hoe Beter. De wekelijkse radioshow.
Peter is helemaal terug. Godskolere! Zijn ze daar in Eindhoven allemaal manisch depressief of zo?
En Babouschka, als mod gewipt, eergister geband op de chat, staat ook weer braaf drankjes in te schenken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij legt uit wat er mis was vanavond met de stream. Stress.
Hij vond het weer een heel leuk programma. Hij plugt even snel zijn nieuwe personalityshow op SV en kondigt aan dat de streams er afgaan omdat ze om 11 uur op het gemeentehuis moeten zijn.
Ook vanaf morgen: Hoe Peter hoe Beter. De wekelijkse radioshow.
Peter is helemaal terug. Godskolere! Zijn ze daar in Eindhoven allemaal manisch depressief of zo?
Vind het al een hele prestatie dat je het zolang hebt volgehouden! Bedankt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn niet even lang doorgegaan als ze later begonnen. Als ik het goed heb, want ik zit naar de verkiezingsuitslagen te kijken, waren er vier (groepen) gasten:
een kickbokser met een oudere man
een stel rappers
iemand die aan steppen doet
een paar dat zich laat ombouwen cq al omgebouwd is
Maar ik kan heel goed iets missen, ik kan gewoon die interesse (ook voor een update) niet meer opbrengen.
Jawel, maar dat schaarde ik voor het gemak onder zijn afslank&gezondheid personalityshow.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef Disana het volgende:
Dus niets over die stoppen met roken cursus? Die heeft ie morgen om half twee en dat zouden we dus ook mogen zien.
Je hebt het verschrikkelijk mis. Kijk maar naar de PVV.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen kun je alleen aan landelijke verkiezingen deelnemen als je een zetel hebt in de plaatselijke politiek, maar ik kan het verschrikkelijk mis hebben hoor!
Ah okee. Iets te zien dus morgenmiddag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel, maar dat schaarde ik voor het gemak onder zijn afslank&gezondheid personalityshow.
Dat zeg je alleen maar omdat je weet dat zijn nieuwe tv-programma een prachtig staaltje van videografische zelfbevlekking zou kunnen worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:50 schreef Jian het volgende:
Toch kan ik nog steeds sympathie opbrengen voor Peter en vind ik hem nog altijd één van de weinigen daar die wel een goede rol vervult
Die adamsappel mag er ook zijn.quote:
Dat zou heel goed kunnen, maar dat waardeer ik juist ook in hem, jij niet ? Na zijn debacle op de chat in het begin van Vlemmix heeft hij zich goed herpakt. Ik vind hem opereren met een aardige dosis zelfspot en dat gaat hem goed af. Daarnaast toont hij initiatief, zoals ook weer vanavond. Nogmaals Peter valt mij niet tegen op het moment.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je weet dat zijn nieuwe tv-programma een prachtig staaltje van videografische zelfbevlekking zou kunnen worden.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel, is Sladurce van Nowlive? Aan het taaltje dat je postte te zien wel.
Gaaaaaat ie dat zeggeuhhhhquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve een kenner van nowlive. Flutforumpie
Van de week hapte hij nog naar de baas via de chat en zou hij behalve de assistentie bij Jaap het bijltje erbij neergooien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:02 schreef Jian het volgende:
Nogmaals Peter valt mij niet tegen op het moment.
Ik denk dat ik ook zou happen naar zo'n baas ....quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van de week hapte hij nog naar de baas via de chat en zou hij behalve de assistentie bij Jaap het bijltje erbij neergooien.
Tja.. Nou ben je lijsttrekker van een politieke partij, heb je een eigen tv-studio compleet met bar, beschik je over kanaal op internet...... en dan ga je je verkiezingsbijeenkomst buiten de deur houden. .. Vlemmix-logica?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook niet alles gezien maar ik neem aan van niet. Die zal toch wel bij een verkiezingsbijeenkomst van Lijst 11 zijn.
Ik hap sowieso graag naar de baas maar als ik aankondig dat ik er klaar mee ben, kom ik daar zelden van terug. Al die grote woorden, beloften en aankondigingen daar zijn niets waard.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zou happen naar zo'n baas ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |