Als ik dat google krijg ik een voetballer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef shomila het volgende:
Stepping is dansen met klapwerk, gospelmuziek.
Christelijke normen en waarden.
Ivanildo als je dat googled lees je alles erover.
Ik krijg ook niks over hem.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik dat google krijg ik een voetballer.
ik dacht wel echt LSquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:00 schreef Disana het volgende:
Is dit dan wel Vraag maar Raak? En is da Sly aan de lijn? Of LS?
Ik doelde ook op Tabula Rasa.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Marrije het volgende:
Ik las in de sc van wel dacht ik.
Maar ik luister naar Jaap's gasten
En de volgende gast komt vertellen hoe je een xtc-lab kunt beginnen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Marrije het volgende:
hoeveel het kost om voor jezelf een plantage op te zetten enzo.
Johan loopt al sinds de val van het kabinet tegen iedereen die het horen wil te roepen dat-ie sowieso ook aan de Tweede Kamer verkiezingen mee gaat doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef spuitje het volgende:
Waaruit ik, misschien ietwat voorbarig, maar de conclusie heb getrokken dat wanneer Johan geen zetel haalt het ook op zeker gedaan is met SV. Want geen zetel in Eindhoven beekent simpelweg ook geen landelijke politiek.
Oh, ik dacht dat ie daarvoor minimaal een zetel in Eindhoven wilde halen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan loopt al sinds de val van het kabinet tegen iedereen die het horen wil te roepen dat-ie sowieso ook aan de Tweede Kamer verkiezingen mee gaat doen.
In eerst instantie was dat inderdaad het plan, nu de verkiezingen vervroegd zijn maakte dat opeens niet meer uit. Veel logica valt daarin niet te ontdekken, dus dat zal wel kloppen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie daarvoor minimaal een zetel in Eindhoven wilde halen.
Dat idee is alweer overboord, ze gaan sowieso voor de landelijke verkiezingen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die man moet eens wat realiteitszin ontwikkelen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In eerst instantie was dat inderdaad het plan, nu de verkiezingen vervroegd zijn maakte dat opeens niet meer uit. Veel logica valt daarin niet te ontdekken, dus dat zal wel kloppen.
Als ik het goed heb begrepen kun je alleen aan landelijke verkiezingen deelnemen als je een zetel hebt in de plaatselijke politiek, maar ik kan het verschrikkelijk mis hebben hoor!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen kun je alleen aan landelijke verkiezingen deelnemen als je een zetel hebt in de plaatselijke politiek, maar ik kan het verschrikkelijk mis hebben hoor!
Oh toch. Dan hebben we morgen voor de verandering een bewegende stream.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef shomila het volgende:
Peter gaat morgen om 13.30 uur stoppen met roken
Sportschoolman wil de kinders in zijn sportschool van de weed afhelpen, en van de straat houden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze sportschooltiepjes zijn van de pro-cannabis beweging? Foute bende
Peter komt in de show van Jaap melden dat-ie een afslankprogramma maken! Het moet niet veel gekker
Hij gaat dus gelijk voor een monorail door heel Nederlandquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.
Ik zie dat Peter bij de gasten is gaan zitten. Trouwens, over dat stoppen met roken dat we live mochten zien hoor je ook niets meer.
En Joran is eigenlijk de ideale schoonzoonquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap zit ook in een verkeerd lichaam. Eigenlijk is Jaap een heel dun jongetje.
Ik vind die brede schouders wel mooiquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef PeterNB het volgende:
Ik wil iets over 'mooie benen' gaan zeggen maar ik hou wijselijk mijn mond......
Euh... ik zal eens even beter kijken. Lelijker dan Van Baalen (Ned1) kan ze toch niet zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
In het kader van de complimentjesdag......ze heeft ook best een mooie ketting
Dat was afgelopen maandag Peter hahahahahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
In het kader van de complimentjesdag......ze heeft ook best een mooie ketting
Laat me raden... Nowlive?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
"Het zijn 2 lekkere wijvuh, joh. 2 toppertjuhs"
Oh nou ik ben in een vrolijke en vriendelijke bui vandaagquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Dat was afgelopen maandag Peter hahahahaha
Sladurce aan de telefoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |