En ik ben moeder Theresaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En Joran is eigenlijk de ideale schoonzoon
Ik bedoel, is Sladurce van Nowlive? Aan het taaltje dat je postte te zien wel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sladurce aan de telefoon.
De donkere heeft wel wel weer dat labiele zelfmedelijden wat je bijna altijd ziet/hoort bij transseksuelen. Doodvermoeiend.
Mute.
Ik ben allesbehalve een kenner van nowlive. Flutforumpiequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel, is Sladurce van Nowlive? Aan het taaltje dat je postte te zien wel.
Je kent DuhCon en Pimytje toch wel?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve een kenner van nowlive. Flutforumpie
Niet persoonlijk, gelukkig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kent DuhCon en Pimytje toch wel?Dussssssssssssssssssssssssssssssss.
Alle forumbeheerdersquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
Tuurlijk alle forums zijn top, wie wil hij te vriend houden?
Is Johan nog bij Jaap geweest trouwens?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat opeens over nowlive. De blonde leest een briefje voor van Wilma die de groeten wil doen aan de nowlivers. Zij spreekt dit uit als no liffersMensen zonder lever.
Einde show.
Ik heb ook niet alles gezien maar ik neem aan van niet. Die zal toch wel bij een verkiezingsbijeenkomst van Lijst 11 zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is Johan nog bij Jaap geweest trouwens?
Van half zeven tot half acht was het best goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef Jian het volgende:
Ik heb het grootste deel gemist, nou ja gemist ....
Ze zijn niet even lang doorgegaan als ze later begonnen. Als ik het goed heb, want ik zit naar de verkiezingsuitslagen te kijken, waren er vier (groepen) gasten:quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Zijn dus later begonnen en gaan langer door?
Johan nog bij verkiezingsbijeenkomst , nou verwacht vanavond dus geen gesprek van Johan meer.
ben met zwart beeld aan het begin van de avond afgehaakt en ik kwam weer in bij die chicks with dicks of zonder dicks, daar wil ik van af wezenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van half zeven tot half acht was het best goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |