quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:29 schreef Jian het volgende:
Sly heeft het idee dat morgen de stekker eruit gaat !!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef Dottey het volgende:
Sly zegt er zelf weinig vertrouwen in te hebben dat SV doorgaat.
Hij wilt johan wel vaker in de uitzending hebben.
Hij dacht dat Johan elk moment in huilen kon uitbarsten.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:20 schreef Jian het volgende:
Het basisconcept van SV blijft aardig en biedt naar mijn mening nog steeds wel mogelijkheden .
Met capabele mensen aan het roer en aan de riemen is het wellicht zelfs winstgevend te maken.
Johan Vlemmix schiet hiervoor echter op legio terreinen, hopeloos tekort en ik durf te zeggen dat
het onder zijn leiding nooit en te nimmer echt iets zal worden. Om kort te gaan; Johan trek de
stekker eruit, want elke euro die jij hier nog in steekt is kapitaalsvernietiging.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Dementor het volgende:
Laat de boel maar ploffen, hopelijk vertrekt dat gespuis dan ook.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
Zou zomaar gebeurd kunnen zijn... na de verkiezingen...
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch wel jammer, de potentie is er zeker.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan heel goed insmeren. Volgens mijn vorige dinnetje had ik baby-handjes
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
De zaken van Liesbeth gaan kennelijk goed.
Het gordijn blijft dicht
Zie je nu waar dit toe leidt, Johan?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:40 schreef beequeen het volgende:
Leo is een beste vent maar is, net zoals de anderen, een vrijwilliger die zijn best doet.
Zie hier het resultaat. Een lege bar en muziek.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:44 schreef Disana het volgende:
Dat is ook precies wat ik bedoelde.
Beequeen, ik vind dat Leo soms een beetje met twee tongen praat. Daar is hij kritisch,
in de chat neemt hij ze in bescherming. Ik vind het ook niet terecht dat hij de chat als
schuldige aanwijst, dat heeft er helemaal niets mee te maken en het is veel te makkelijk.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:56 schreef Maanvis het volgende:
Nou, in de show van Jaap dus het uitsluitsel..
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef bbfakir het volgende:
De "dame" heeft er ook wel zin in en begint Peter meteen te pijpen.
Eensch, dat heb ik gisteren ook gepost. Leo, beste vent, maar heeft een dubbele agenda.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:44 schreef Disana het volgende:
Beequeen, ik vind dat Leo soms een beetje met twee tongen praat. Daar is hij kritisch, in de chat neemt hij ze in bescherming. Ik vind het ook niet terecht dat hij de chat als schuldige aanwijst, dat heeft er helemaal niets mee te maken en het is veel te makkelijk.
Nou ja. Dat past ook al precies!quote:
Je wilt gewoon geyle neucksex.quote:
Daar heeft hij dan weer gelijk in: als hij teveel aandringt bij Johan, gooit Johan het bijltje erbij neer. In het gesprek tussen die twee dat we laatst mochten horen werd Johan ook al snel ongedurig en geïrriteerd en defensief.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, dat heb ik gisteren ook gepost. Leo, beste vent, maar heeft een dubbele agenda.
Jammer eik, maar hij probeert wel een aantal zaken bespreekbaar te maken. Of het werkt is een tweede.
Johan blijft Johan volgens Leo.
I am gross and pervertedquote:
Geen erg goed album maar dat nummer is geweldigquote:
Dit nummer en dat ene nummer over River Phoenix ... uhm .. check iPhone ... Tearjerker vind ik geweldig. De rest van gaat tot okay.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen erg goed album maar dat nummer is geweldig
Er staat op Youtube een lang interview van River Phoenix met Flea, gelardeerd met heerlijke jams van Flea samen met de drummer. Flea vertelt over zijn roots in de muziek en zijn opvatting over de rol van de basgitaar. Zeer de moeite waard, het geluid van het interview is in de eerste deeltjes wel vervelend, maar toch. Aanrader.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit nummer en dat ene nummer over River Phoenix ... uhm .. check iPhone ... Tearjerker vind ik geweldig. De rest van gaat tot okay.
Wat een hoog off topic gehalte.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
Deze?
http://www.youtube.com/view_play_list?p=6F6A8E427CFC138A&search_query=flea+river+phoenix
Check!
Kom je dan wel terug?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik dan nog even een hele bijzondere van Nina Simone opduikelen?
Ga ik daarna stemmen en sigaretten halen.
Die klotejoden leren het ook nooit hè?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Beetje off-topic, maar de politieke denkbeelden van de buurtjes van Evilwon zijn zo af en toe op z'n minst opmerkelijk te noemen,,
[ afbeelding ]
Hmm ik ben ook met Nina opgegroeid.quote:
Allemaal Gretta lovers.quote:
En nu gaat het erover dat Johan doodleuk tijdens het open podium met Sly ging zitten bellen. Ik vond dat ook niet netjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:08 schreef mootie het volgende:
Bij de Blokker heb je een heul makkelijk tafeltje voor je laptop. Rolt ook over het vloerkleed!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:34 schreef Disana het volgende:
En nu gaat het erover dat Johan doodleuk tijdens het open podium met Sly ging zitten bellen. Ik vond dat ook niet netjes.
Ik ben tegen zevenen al terugquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo Disana ik ben thuis, snel dingen doen en dan zit ik om 18:30 klaar om verslag voor je te doen.
Hoelaat ben je terug?
Mij ook niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:47 schreef Disana het volgende:
Ik ben tegen zevenen al terugIk wil eigenlijk alleen niet missen als Johan nog iets te zeggen zou hebben; de gasten van Jaap interesseren me niet zo.
Dat weet ik dus ook niet Fluiter, maar na gisteren zou ik er niet van staan te kijken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Gaat me om het gesprek met Johan, maar of ze daar mee beginnen?
Joden zijn nog niet besproken...maar een tip is welkom...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:53 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat iedereen op de chat nu antisemitisch aan het googelen is.
Joden zijn uit, moslims zijn in.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Joden zijn nog niet besproken...maar een tip is welkom...
Ik denk dat Johan zich gisteren niet eens realiseerde dat er uitzending was..quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu gaat het erover dat Johan doodleuk tijdens het open podium met Sly ging zitten bellen. Ik vond dat ook niet netjes.
Daar heb heeeelemaal gelijk in...quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:32 schreef Copycat het volgende:
Dusseh, wat dat betreft uh, in ieder geval uh... ja.
Vlemmix' uitleg.
Tering wat is die Johan negatief over de chatters. Die kunnen werkelijk niets goeds doen in z'n ogen...quote:
Pfff ipv dat ie de chat uitzet, zet ie de stream uit... tsssquote:
Haha, ok ik vroeg me al af waarom ik de enige wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:57 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Je hebt meer dan drie regels per 5 sec. getikt. Dan wordt je automatisch uitgelogd.
Peter.quote:
Heyquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
* Keppeltje omruil voor hoofddoekkie *
Wat een maf gedoe. Als er 2 aan het flooden waren zijn dat girly en José. Én met een doel. Zieken!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:58 schreef pullup het volgende:
Haha, ok ik vroeg me al af waarom ik de enige was
dat vroeg ik me ook net afquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
Er is gewoon niets te zien.
Is de stekker er nu al uit? Jammer voor Jaap, is zijn laatste show hem door de neus geboord?
Goed zo Disana, welkom terug .quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:01 schreef Disana het volgende:
Hey![]()
Heb je dat gelezen van die leraar die een hoofddoek naar school droeg: binnen moest hij hem afzetten.
Tuinfluiter: ik ben er weer
Nee, dat begrijp ik. Wat een fiasco, uitgerekend op het moment dat er eens wel iets is uit te zenden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed zo Disana, welkom terug .
30 minuten geen beeld en geluid.
een pauze van 30 min of duurt het al 30 minquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed zo Disana, welkom terug .
30 minuten geen beeld en geluid.
Ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:04 schreef Disana het volgende:
Nee, dat begrijp ik. Wat een fiasco, uitgerekend op het moment dat er eens wel iets is uit te zenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |