Die klotejoden leren het ook nooit hè?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Beetje off-topic, maar de politieke denkbeelden van de buurtjes van Evilwon zijn zo af en toe op z'n minst opmerkelijk te noemen,,
[ afbeelding ]
Hmm ik ben ook met Nina opgegroeid.quote:
Allemaal Gretta lovers.quote:
En nu gaat het erover dat Johan doodleuk tijdens het open podium met Sly ging zitten bellen. Ik vond dat ook niet netjes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:08 schreef mootie het volgende:
Bij de Blokker heb je een heul makkelijk tafeltje voor je laptop. Rolt ook over het vloerkleed!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:34 schreef Disana het volgende:
En nu gaat het erover dat Johan doodleuk tijdens het open podium met Sly ging zitten bellen. Ik vond dat ook niet netjes.
Ik ben tegen zevenen al terugquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo Disana ik ben thuis, snel dingen doen en dan zit ik om 18:30 klaar om verslag voor je te doen.
Hoelaat ben je terug?
Mij ook niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:47 schreef Disana het volgende:
Ik ben tegen zevenen al terugIk wil eigenlijk alleen niet missen als Johan nog iets te zeggen zou hebben; de gasten van Jaap interesseren me niet zo.
Dat weet ik dus ook niet Fluiter, maar na gisteren zou ik er niet van staan te kijken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Gaat me om het gesprek met Johan, maar of ze daar mee beginnen?
Joden zijn nog niet besproken...maar een tip is welkom...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:53 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat iedereen op de chat nu antisemitisch aan het googelen is.
Joden zijn uit, moslims zijn in.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Joden zijn nog niet besproken...maar een tip is welkom...
Ik denk dat Johan zich gisteren niet eens realiseerde dat er uitzending was..quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu gaat het erover dat Johan doodleuk tijdens het open podium met Sly ging zitten bellen. Ik vond dat ook niet netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |