We zijn het zat!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja.
Nergens een aankonding, melding ,
Suzzy meldt op de chat dat ze er aan werken. Echter, Suzzy is niet in haar eerste leugen gestikt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja.
Nergens een aankonding, melding ,
Rikkert lult maar wat en ik ga DWDD kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:28 schreef Disana het volgende:
Ene Rikkert zegt dat het nog een kwartiertje duurt.
Heyquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hey![]()
Heb je dat gelezen van die leraar die een hoofddoek naar school droeg: binnen moest hij hem afzetten.
Tuinfluiter: ik ben er weer
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:28 schreef Disana het volgende:
Ene Rikkert zegt dat het nog een kwartiertje duurt.
Lijkt me een goed idee, beter dan gaan zitten wachten op niets. Wij kijken even Journaal, het ziet er niet best uit voor Almere.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even, heb eigenlijk het plan om nog even te gaan zwemmen,
zal aan HiDiHo vragen of hij filmpjes wil maken .
Geen Vraag maar Raak met Jaap?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef shomila het volgende:
Leo kapt het af en we krijgen een pauze.
en die pauze krijgen we dus ook echt, niet eens meekijken met de stream maar een suffe tekst in beeld 'jaap zoekt nog gasten en artiesten'. Alsof SV nog doorgaat na deze week?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef shomila het volgende:
Leo kapt het af en we krijgen een pauze.
Nee geen vraag maar raak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen Vraag maar Raak met Jaap?
Bedankt voor je verslagen trouwens
Je doet het prima hoor. Ik zit zelf naar de tv te kijken en heb SV in een hoekje van mijn beeldscherm. Als er wel een Vraag maar Raak komt zet ook ik het geluid aan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef shomila het volgende:
[..]
Nee geen vraag maar raak.
Dank je, ik doe het voor het eerst dus weet niet of ik het helemaal goed doe.
Maar ja beter iets dan niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |