Ik niet, heb ook nooit last van m'n oren, maar dat is misschien omdat ze al beschadigd zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Gebruiken jullie trouwens oordopjes?
Ik ga binnenkort dus naar IQ en ik twijfel of ik die nodig heb...
Enig advies?
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Enig advies?
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef 16meter het volgende:
Niet nodig imo. Op sommige feestjes wel prettig (Q-base en andere outdoors als je vooraan staat), maar ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt.
@nieuwe psyko punkz: klinkt aardig, lyrics wat minder.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK
Ik zat namelijk hier te kijken.
Ik snap overigens nog niet wat nou het verschil tussen die 2 bovenste is.
Of die 2 dempingsfilters nuttig zijn? Of wat het überhaupt inhoudt?
Ik heb oordopjes en ik vind het zelf wel prettig! Ik heb ze overigens niet op maat laten maken..quote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Enig advies?
Die zijn idd waardeloos, maar dat is niet te vergelijken met die op maat gemaakte dingen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef 16meter het volgende:
Ik heb een keer van die plastic alpine dingen geprobeerd.. na 5 minuten uit m'n oren gehaald en weggepleurd. Wat een rotzooi... zit niet fijn en verpest het geluid/de beleving.
Okee, als ik ze aanschaf was ik ze eigenlijk van plan alleen te gebruiken bij de grote feesten. Outdoor feesten lijkt me niet nodig aangezien het daar nooit overdreven hard staat (nog niet meegemaakt althans). Kroegen was ik eigenlijk niet van plan.. Maar ja nog even aankijken. Misschien ga ik ze online bestellen zodat ik ze naar In Qontrol mee kan nemen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef LeonH het volgende:
TVP.
Heb nu al een aantal jaren die Exinore. Heb ze meestal wel in als we op stap gaan. Als je in bepaalde kroegen dat gekraak hoort ben je blij dat je ze in hebt
Exinores zijn wel duurder als die van hans anders, ik heb het huismerk van hans anders zeg maar, die waren wat goedkoperquote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef 16meter het volgende:
Ben nog altijd geïnteresseerd in die Exinore's.. maar geloof dat het zo'n 120 euro kostte inclusief aanmeten?
Jij ook hier!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef ReezNL het volgende:
Fuck what you heard about hardstyle is wack! Straight from the underground!
Zo ongeveer ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef 16meter het volgende:
Ben nog altijd geïnteresseerd in die Exinore's.. maar geloof dat het zo'n 120 euro kostte inclusief aanmeten?
Precies. Dat heb ik er wel voor over. En normaal gesproken sta ik niet graag direct naast/tegenover een speaker, met die dopjes in moet dat geen probleem meer zijn. Tevens nooit meer ruis/piepjes in je oren na een feest. Dat lijkt me wel heerlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.
Maar je doet er wel zeker 4/5 jaar mee omdat je oren dan weer iets anders zijn gevormd of zo iets hebben ze me gezegd. Dus ja.... Wat is ±30 euro per jaar om je oren te beschermen en op je 80e nog te kunnen genieten van hardstyle?
Dat is het! Het mooie was. Was laatst op 21 diner in Friesland en ik stond in een tent waar ik nog nooit zulk waardeloos geluid had gehoord. Iedereen stond met de handen op de oren omdat het zeer deed. Leuk joh!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Precies. Dat heb ik er wel voor over. En normaal gesproken sta ik niet graag direct naast/tegenover een speaker, met die dopjes in moet dat geen probleem meer zijn. Tevens nooit meer ruis/piepjes in je oren na een feest. Dat lijkt me wel heerlijk.
Hardbassquote:Op maandag 1 maart 2010 20:28 schreef Sethje het volgende:
Scope DJ - Househeads vind ik ook echt geniaal
Die kick gaat op een goed geluidssysteem echt te heerlijk
Digitally Imported & Fresh FM werken wel gewoon (FreshFM heeft alleen woensdagavond Hardstyle ... tenminste toen. Kweet eigenlijk niet of dat nog juist is.)quote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef TwenteFC het volgende:
Heeft er nog iemand die een fijne hardstyle radio heeft?
De in de OP genoemde radio-stations doen het niet.
http://twitter.com/sethjuuhquote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Naast de radiostations mag de OP nog wel meer ge-update worden: meer namen & Twitters.
bijv: http://twitter.com/psykopunkz
Jullie nog meer toevoegingen???
tvp = TerugVind Post...dus dat dit topic in je actieve topics komtquote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef T-Force het volgende:
Ik heb ze net binnen, die Exinore 15dB en ik heb ze gekocht voor 185 euro met verzekering voor 2 jaar tegen schade, diefstal & verlies.
Verder ga ik, ondanks dat ik al best een aantal topiques meeloop een paar n00bvragen stellen![]()
Wat de hell is TVP? wat doe je ermee?
Wat is QFT?
Please...don't laugh @ me. Ik doe normaal niet aan forums
Ben eigenlijk niet nieuw, maar in het weekend meestal uit. En overdag maak ik lange werkdagen dus stuiter dan weer online, dan weer hier en dan weer daar.quote:
Zany twitter... jeej nieuwe donkey tracksquote:Tomorrow, donkey rollin' time in the studio!
about 7 hours ago via Ping.fm
Volgde het al een tijdje maar was meer de stille lezer.quote:
Die dingen zijn kak iddquote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef 16meter het volgende:
Ik heb een keer van die plastic alpine dingen geprobeerd.. na 5 minuten uit m'n oren gehaald en weggepleurd. Wat een rotzooi... zit niet fijn en verpest het geluid/de beleving.
Wat hij zegtquote:Op maandag 1 maart 2010 21:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp en eens met wat Seth zegt, heb zelf ook op maat gemaakte exinore oordoppen
Zou ik zeker aanradenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:20 schreef InGebruik het volgende:
Ik heb nooit oordopjes gebruikt maar ben toch aan het overwegen ze ook aan te schaffen. Niet dat ik de muziek te hard vind staan, maar gewoon omdat ik m'n oren niet wil verpesten en er later spijt van krijg.
Als je niet wilt dat de muziek eronder lijdt moet je doppen met een muziekfilter nemen, zoals de al eerder genoemde exinores, of filterz.quote:Iemand ervaring met die 2 van alpine uit het linkje hier ergens boven?
Wil namelijk niet dat de muziek eronder lijdt.
Die van mij waren ¤160.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef 16meter het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.
Maar je doet er wel zeker 4/5 jaar mee omdat je oren dan weer iets anders zijn gevormd of zo iets hebben ze me gezegd. Dus ja.... Wat is ±30 euro per jaar om je oren te beschermen en op je 80e nog te kunnen genieten van hardstyle?
Is inderdaad heerlijk, en ideaal als je nog naar huis moet rijden.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:35 schreef 16meter het volgende:
Tevens nooit meer ruis/piepjes in je oren na een feest. Dat lijkt me wel heerlijk.
Haiquote:
http://twitter.com/djzerosanityquote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Naast de radiostations mag de OP nog wel meer ge-update worden: meer namen & Twitters.
bijv: http://twitter.com/psykopunkz
Jullie nog meer toevoegingen???
Ze zitten misschien wel lekker maar ze verneuken het geluid.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:32 schreef Dalton_ het volgende:
overigens ook nog een paar van de Hema van een tientje ofzo die eigelijk bedoeld zijn voor pijn in je oren in het vliegtuig en die zitten verbazingwekkend goed bij mij..
Je hebt weer een follower erbijquote:Op maandag 1 maart 2010 22:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
http://twitter.com/sethjuuh
of is dat artist only?
zoja: ik heb een artiestenprofiel op pf![]()
Hopelijk wat betere tracks dan de laatste release...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zany twitter... jeej nieuwe donkey tracks
Ja want Justice 4 all, metro, overcome en innocent waren echt kutplatenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hopelijk wat betere tracks dan de laatste release...![]()
Of schop ik nou mensen tegen de schenen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:49 schreef 16meter het volgende:
Metro en Innocent(!!!) waren zeker niet slecht. De laatste vond ik zelfs 1 van de vettere platen van 2009.
Ik vind het een uberdikke plaat. Maar ze zijn nog wel best prijzig als je ziet wat voor djs je voor dat bedrag ook kan boeken..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind echter dat deze mannen vaker geboekt mogen worden, heerlijke energie en een genot om live bezig te zien
Puik nummertje!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind het tot aan de break fantastisch daarna kakt het in(hier zal ik wel mensen mee tegen de schenen schoppen
)
Tis niet slecht, maar het is zeker niet hun beste werk..Doe mij dan maar GOD, Grainable system Overdrive ofzo
Ik vind echter dat deze mannen vaker geboekt mogen worden, heerlijke energie en een genot om live bezig te zien
ik zeg decibel in de tent prime time lekker raggen..
Is dat omdat ze live staan ofzo?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind het een uberdikke plaat. Maar ze zijn nog wel best prijzig als je ziet wat voor djs je voor dat bedrag ook kan boeken..
Ja opzich ook wel logisch, want dan stellen ze dat ze zeg maar voor ieder feest een aparte liveset maken met soms ook unieke edits zeg maar. Dus die voorbereiding kost dan meer tijd. In de praktijk valt dat vaak tegen, zeker in het festivalseizoen waar ze soms meerdere live optredens per dag of per weekend hebben, komt het vaak voor dat een liveset gewoon hetzelfde is. ( Dit is niet specifiek richting 2 sidez bedoeld maar sowieso live-acts in t algemeen. ) AVIO bijv. doet echt ALTIJD wat anders, maar die zijn echt honderden euro's goedkoper dan bijv. 2 sidez.quote:
Het is in een tentquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef T-Force het volgende:
Even een vraag aan Sethje, is Rebirth buiten of in een tent? Aangezien het vrij vroeg in het jaar is![]()
Ik heb er in ieder geval wel zin in!! Echt wel!! AVIOOOO
Hoeveel dan ongeveer? Geen idee wat je normaal betaalt voor een DJ. Daarnaast is B-Front 1 van mijn favorieten op dit moment dus altijd de moeite waardquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind het een uberdikke plaat. Maar ze zijn nog wel best prijzig als je ziet wat voor djs je voor dat bedrag ook kan boeken..
Voor de grootsten der scene kun je gerust 2500 euro neerleggen voor een uurtje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:28 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Hoeveel dan ongeveer? Geen idee wat je normaal betaalt voor een DJ. Daarnaast is B-Front 1 van mijn favorieten op dit moment dus altijd de moeite waard
Doe mij er maar 3.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
Voor de grootsten der scene kun je gerust 2500 euro neerleggen voor een uurtje.
Ik denk juist alleen maar meerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:39 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Doe mij er maar 3.![]()
Niet te zuinig. Vragen grote dj's voor grotere en/of exclusieve festivals of feesten dan ook minder omdat het voor henzelf ook een eer is om daar te mogen performen?
Ja als je het van de andere kant bekijkt weet je dat organisaties als Q-dance, B2S en Bass-Events de allergrootste willen hebben. Kwestie van vraag en aanbod.quote:
Zoals gezegd vangen ze voor grote feesten bijna geen ruk. Dit schijnt vooral bij Q-feesten te zijn aangezien Platinum Agency = Q-Dance. De schnabbels het hele jaar door zijn eigenlijk hun grote inkomsten om flink te cashen. Prijzen worden ook hoger gelegd na een aantal producties maar dat lijkt me wel duidelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:39 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Doe mij er maar 3.![]()
Niet te zuinig. Vragen grote dj's voor grotere en/of exclusieve festivals of feesten dan ook minder omdat het voor henzelf ook een eer is om daar te mogen performen?
Terwijl hij er niet geboekt staat? Ik denk Wildstylez of Frontlinerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef JortK het volgende:
Ik denk trouwens dat Ome Scope het IQ anthem maakt
Ik denk toch een hardcore remix.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Eventueel Wildstylez remix erbij.
Frontliner maakt EEN anthem, en op Bassleader staat hij ook op de main geboekt. Er is dus nog een mogelijkheid dat hij Bassleader doet. Al zou ik eerder voor In Qontrol gaan inderdaad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik denk toch een hardcore remix.
En dat Frontliner het anthem maakt, lijkt me toch wel vrij duidelijk.
Dat lijkt me sterk, als ik al zo ver vooruit mag kijken zal Wildstylez denk ik DefQon anthem gaan maken. En aangezien IQ ook een hardcore zaal heeft zal er wel een hardcore remix komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Eventueel Wildstylez remix erbij.
Wildstylez heeft het Qontinent anthem al mogen maken vorig jaar. Was niet een erg populaire plaat maar vanuit deze redenatie zou iemand anders nu dan het IQanthem mogen maken. Alleen headhunterz is met power of te mind en daarna scrap attack een artiest geweest die vrij snel een tweede anthem mocht maken voor Q. En gezien de trailer denk ik daarom ook frontliner. Wel vreemd dat er nog niks bekend van is trouwens..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Sethje het volgende:
Terwijl hij er niet geboekt staat? Ik denk Wildstylez of Frontliner
Mwah, ik vind het toch altijd wel leuk om de anthems te weten. Met een feest als DefQon draait toch een groot deel van de afsluiting/finale daarom. En je moet wat doen om er naar toe te leven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:00 schreef ElDani het volgende:
Het is gek hoe veel mensen daar naar uitkijken, op Hardtraxx waren al topics over wie een Defqon anthem zou maken etcetera. Ik kan me er eigenlijk niet zo druk om maken, anthems zijn voor een goed gedeelte al bepaald, de break etcetera liggen al vast en zijn meestal toch heel lang. Ik hoor het vanzelf wel als het een toffe track is. Frontliner zou een mooie optie zijn, die knalt er met regelmaat superdingen uit!
[spam] http://www.hardtraxx.nl/interviews/stel-je-vraag-aan-zatox.html [/spam]
Ja, zat het ook net te lezen. Dat zou geen beste zaak zijn, laat Deepack maar lekker hardstyle en zo af en toe hardcore draaien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat ik net op HTrxx las, is dat Dock 45 toch echt wél de house-alias is van Deepack.
Dat had ik echt niet verwacht, ik zie die Haagse stampers echt geen house draaien...
Maja, we zien wel hoe het gaat.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat ik net op HTrxx las, is dat Dock 45 toch echt wél de house-alias is van Deepack.
Dat had ik echt niet verwacht, ik zie die Haagse stampers echt geen house draaien...
Maja, we zien wel hoe het gaat.
Doen ze toch al een tijdje met dat alias? Ze draaiden in iedergeval op Q-Base '09.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:00 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ja, zat het ook net te lezen. Dat zou geen beste zaak zijn, laat Deepack maar lekker hardstyle en zo af en toe hardcore draaien.
2-sidez zijn bazen en ik vind het weer een lekkere plaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind het tot aan de break fantastisch daarna kakt het in(hier zal ik wel mensen mee tegen de schenen schoppen
)
Tis niet slecht, maar het is zeker niet hun beste werk..Doe mij dan maar GOD, Grainable system Overdrive ofzo
ik zeg decibel in de tent prime time lekker raggen..
Tegenwoordig moet je dan wel aan de voorwaarde voldoen dat je bij platinum bent aangesloten en daar voldoet 2-sidez niet aan. Net zoals een dozer, activator en Josh & Wesz die we 'toevallig' ook nooit meer zien op grote feesten.quote:
Dit soort muziek waarmee ze in het filmpje openen kan ik ook wel waarderen hoor, alleen ik weet niet of dat mijn ideale opener is op een hardstyle feest. Ik heb dan toch liever zoiets als Kamui, dat was vorig jaar helemaal super. Fausto heb ik ook al meerdere malen fijn horen opwarmen, is zoiets niet geschikt dan? Eigenlijk had ik stiekem ook een beetje op Yoji gehoopt..quote:
Ik noem dit eerder techno dan die hippe-pannenkoeken-housequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
In dat kleine hokkie waar ook Proppy house stond te draaienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:10 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Doen ze toch al een tijdje met dat alias? Ze draaiden in iedergeval op Q-Base '09.![]()
Nummer van de TT natuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:30 schreef poiuytr het volgende:
Zo weer ben ook weer terug van een vakantie![]()
Nog dingen gemist hier afgelopen weken? Nummers die ik echt gehoord moet hebben van de afgelopen tijd?
Net even dat nummer uit de TT gehoord maar klinkt erg goed jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nummer van de TT natuurlijk.
En je kan de trailers van IQ kijken, die zijn wel vet.
The R3bels zijn al bevestigd. Zij maken de tweede release.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe artiest op label Zatox schijnt ene Vamper te zijn, ook lid van The Mentalists
2 tracks van afgelopen jaar:
Ben benieuwd wat het label gaat brengen, verwacht eigenlijk ook wel dat The R3bels mee komen
De aangepaste dan maarquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:23 schreef Sethje het volgende:
hahaha lekker slechtposter en alles al online
Lijkt me eerder dat er in de regio gewoon te weinig animo is dan... beetje liefhebber wil altijd hardstyle horen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
De aangepaste dan maar
[ afbeelding ]
Het is inderdaad een behoorlijke fout van ze geweest om de vorige editie de dag voor carnaval te plannen. De bedoeling is leuk, maar hier willen mensen dus dan ook carnavalsmuziek horen ipv hardstyle.
Matrixx op rij afstand dus daar is nog wel regelmatig wat te doen maar verder ook niet zo bijzonder veel hier. Zou in ieder geval blij zijn met zo'n line up.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat er in de regio gewoon te weinig animo is dan... beetje liefhebber wil altijd hardstyle horen.
Balen dat ze het daar niet van de grond krijgen. In de regio Utrecht is het al net zo dramatisch.
Strak planquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef T-Force het volgende:
Gewoon alle Hardstyle-lovers naar brabant, probleem over![]()
Sowieso is brabant veel gezelliger, maar dat wisten jullie allicht al![]()
Oohja, en alle niet-Hardstyle-lovers weg uit brabant.
Wordt gezegd, maar heb dat nooit zo ervaren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef T-Force het volgende:
Sowieso is brabant veel gezelliger, maar dat wisten jullie allicht al![]()
Weet het zelf ook niet zeker maar las het hier: http://goo.gl/5HNUquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
The R3bels zijn al bevestigd. Zij maken de tweede release.
Hoe weet je dat Vamper de nieuwe artiest is? Want ik hoorde al zoiets.
een beetje googlen vertelt mij:quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vraagje aan jullie die-hardstylers:
welke nummers draait Davide Sonar op de dvd van Qlimax 2009?
Kan helaas geen youtube link geven die alle nummers laat zien, alleen dit:
Danku
Zo'n mooi momentje op Qlimax iedereen handjes in de lucht met de break daarna mee klappen tot de bass erin kwam.. En los!quote:
2 Best Enemies - Unity: Was te horen op HB, TBY opende hiermee volgens mij... maar vind 'm ook matigquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Weet het zelf ook niet zeker maar las het hier: http://goo.gl/5HNU
Op http://www.technoboy.it trouwens previews van meerdere nieuwe tracks!
Mijn bevindingen op het 1e gehoor:
2 Best Enemies - Unity
Slappe hap
Stephanie - Knock on wood
Om te kotsen
Stephanie - Dritton
Beetje saai maar wel lekkere sound
Ivan Carsten - Bazooka Girl
Kutbreak, maar verder klinkt dit best goed. Ben benieuwd![]()
Ivan Carsten - Freesound
Dit klinkt toch wel lekker zeg!![]()
Joshua Hiroshy - Shut da fuck up
Saai...
Joshua Hiroshy - Endovene
Saai...
Lange tijd stil/rustig geweest in het SAIFAM team, nu ineens veel tracks. Helaas klinken de meesten op het 1e gehoor niet echt veelbelovend...
Noem me kritisch, maar ik vind het teleurstellend...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
2 Best Enemies - Unity: 5 x niks![]()
Stephanie - Knock on wood : 8 x niks![]()
Stephanie - Dritton: redelijk, ten minste geen kazige melodie, maar hij mist toch een beetje drive (maar ik wil hem nog wel eens live horen)
Ivan Carsten - Bazooka Girl: te lange zangbreak, melodie mwah
Ivan Carsten - Freesound: klinkt wel goed
Joshua Hiroshy - Shut da fuck up: intro lekker, climax gaat
Joshua Hiroshy - Endovene: begin is lekker, lekkere drive maar dan komt het breakpunt en is het weer weg...
Ik vind wat ik tot nu toe van de nieuwe platen van the r3bels heb gehoord ook niet slecht klinken... maar dat is meer Zatox stijl en dat ligt mij sowieso beter dan het hele heppiedepeppie Saifam stijltje van tegenwoordig (al zit er nog wel eens een juweeltje bij zoals You try to play me vorig jaar)quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:15 schreef LeonH het volgende:
Alleen Zatox weet me op dit moment nog te boeien.
Inderdaad ja. You Try To Play Me... Die was/isquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind wat ik tot nu toe van de nieuwe platen van the r3bels heb gehoord ook niet slecht klinken... maar dat is meer Zatox stijl en dat ligt mij sowieso beter dan het hele heppiedepeppie Saifam stijltje van tegenwoordig (al zit er nog wel eens een juweeltje bij zoals You try to play me vorig jaar)
You Try To Play Mequote:Op donderdag 4 maart 2010 23:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind wat ik tot nu toe van de nieuwe platen van the r3bels heb gehoord ook niet slecht klinken... maar dat is meer Zatox stijl en dat ligt mij sowieso beter dan het hele heppiedepeppie Saifam stijltje van tegenwoordig (al zit er nog wel eens een juweeltje bij zoals You try to play me vorig jaar)
Waarom hoor ik nu in mijn hoofd een electrische gitaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Are you out there still with me??!!!
Can you feel the bass, heeeee!
[ afbeelding ]
Koninginnedag 2008 in Arnhem, man , dat ging los toen. Dit nummer is veelvuldig gedraaid, maar elke keer kon ik gewoon niet stilstaan. aahh does memories.....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nu in mijn hoofd een electrische gitaar
Ja ben echt benieuwd, weet jij meer, want die locatie wordt steeds krapper natuurlijk. NIet dat het niet gezellig is.... en de dj's toen zijn nu een stukje duurderquote:
En Joram is er al blij mee:quote:DJZatox
@DBSTF @djheadhunterz @djtheprophet @NC_Bas @Noisecontroller @wildstyleznl Check your email !!! Let me know Ciaoo
quote:wildstyleznl
@DJZatox You did it again!!!!! What a realllly nice track... "Track of the day" The new Zatox ; )
Headhunterz vindt ze wel leuk schijnbaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En zo te zien heeft zatox wat tracks verstuurd:
[..]
quote:# RT @DJZatox @DBSTF @djheadhunterz @djtheprophet @NC_Bas @Noisecontroller @wildstyleznl Check your email !!! Let me know Ciaoo - BOMB
about 2 hours ago via web
quote:RT @DJZatox @DBSTF @djheadhunterz @djtheprophet @NC_Bas @Noisecontroller @wildstyleznl Check your email !!! Let me know Ciaoo - Seriously
about 2 hours ago via web
Ja het ging weer door dit jaar, lineup ofzo weetik niks vanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja ben echt benieuwd, weet jij meer, want die locatie wordt steeds krapper natuurlijk. NIet dat het niet gezellig is.... en de dj's toen zijn nu een stukje duurder
Ik denk het niet, hij heeft volgens mij nog wat andere tracks de laatste week afgemaakt. Dit is al een upload van 12 feb.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef LeonH het volgende:
Volgens mij gaat het hierom bij Zatox:
Alleen zullen bovengenoemde namen wel allemaal de full versie hebben
Hij blijft een viezzz mannetje, wat een dikke track!!!
quote:Good morning world!! Still working at this new track with the new italian artist. The melody is Awesoooomeee.
quote:24 feb 2010Good morning!! Breakfast with the Diddl Cup ahahaaha . Today i will finish my new track .. Finally i get the vocal!!
Wou 'm net postenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
Er komen iig vocals in van DV8
quote:MCDV8
Off to an exciting day in the studio..... ;-) about 5 hours ago via web
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wou 'm net posten
Was ook te verwachten toen DV8 vanmorgen al aangaf dat hij naar de studio ging.
[..]
Twitter is toch best handig
Btw, wie is de rechter dude. Die lijkt niet op Jowan....Is dat mr Pollen?
quote:
Nu op Realhardstyleradio de hardstyle top 40 met DV8 die de nummers inspreektquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
Wel weer dat kleine teringhoekje als ik het goed begrepen hebquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:09 schreef Sethje het volgende:
Ja het ging weer door dit jaar, lineup ofzo weetik niks van
toen heb ik jou voor het eerst gezien volgens mijquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Koninginnedag 2008 in Arnhem, man , dat ging los toen. Dit nummer is veelvuldig gedraaid, maar elke keer kon ik gewoon niet stilstaan. aahh does memories.....
dat hoekje was inderdaad fucking klein, maar wel fucking gezelligquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Wel weer dat kleine teringhoekje als ik het goed begrepen hebIn de nacht is dat nog wel te doen maar op koninginnedag is het gewoon echt te fokking druk. Ben wel benieuwd wat ze gaan doen aan de line-up want namen als Ran-D, frequencerz en 2sidez zijn tegenwoordig wat populairder dan destijds..
Wat een bazenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
dat hoekje was inderdaad fucking klein, maar wel fucking gezellig
Krijgt ie niet meer veel voor... Heb het ook ooit geprobeerd om m'n (wel dan iets kleinere) vinyl collectie te verkopen maar komt het aan de straatstenen niet kwijt... Voor mij is het wat too much om alles in 1x te kopen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou jongens, een musthave,
De platen collectie van de enige echte Dov. Dov kom er maar in!
http://www.marktplaats.nl(...)koop.html%3Fxref%3D1
Was Pavo niet bezig geweest om zijn collectie geheel digitaal te maken, misschien profiteert Dov daarvan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:08 schreef LeonH het volgende:
[..]
Krijgt ie niet meer veel voor... Heb het ook ooit geprobeerd om m'n (wel dan iets kleinere) vinyl collectie te verkopen maar komt het aan de straatstenen niet kwijt... Voor mij is het wat too much om alles in 1x te kopen.
Zal wel iemand hebben gehad die alles digitaal heeft omgezet voor 'm
Dikke anticlimax...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Leuk compilatie van de reis van Coone en MC villian, raar hoe feesten daar kunnen lopen.
Ik kan me herinneren dat Pavo daar idd ook mee bezig was. Heeft hij destijds wel eens verteld op FreshFM.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Was Pavo niet bezig geweest om zijn collectie geheel digitaal te maken, misschien profiteert Dov daarvan?
quote:01:00 - 02:30 The Pitcher
02:30 - 04:00 Frontliner
04:00 - 05:30 Pavo
Huize Maas nog harder!
Onlangs is er in Huize Maas een nieuw geluidssysteem geïnstalleerd.
Dit "Funktion One" systeem produceert een harder, helderder en lager geluid dan het ouwe systeem.
Indicator en Hardstyle in Huize Maas vanaf nu nog harder!
Haha, nee en mogelijk dus ook niet de Nederlandse defqon. Vermoed dat ie 12 of 19 juni valt en beide dagen zit ik nog lekker in Turkse zonquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:43 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Pavo daar idd ook mee bezig was. Heeft hij destijds wel eens verteld op FreshFM.
@Boy. Die link is DefQon Australie, weet niet of je daar ook heen wilde?
12 juni. 19 juni is Dirty Dutch op Almere strand.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Haha, nee en mogelijk dus ook niet de Nederlandse defqon. Vermoed dat ie 12 of 19 juni valt en beide dagen zit ik nog lekker in Turkse zon
echt 1 van de beste van de laatste 10 edities ofzo!quote:
klopt, 12 juni mogen we weer (2e weekend van juni is het meestal)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:04 schreef kollie het volgende:
[..]
12 juni. 19 juni is Dirty Dutch op Almere strand.
Jij gaat gewoon jongenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:58 schreef Da_Ripper het volgende:
Eindelijk weer weekend![]()
ff snel doorgelezen, nog geen vids gezien:
* Oude muziekcollectie verkopen![]()
* De LU van Dangerouzmind![]()
![]()
* Heel misschien Indicator vanaaf
[..]
Ik ga ook indicator vanaamdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:58 schreef Da_Ripper het volgende:
Eindelijk weer weekend![]()
ff snel doorgelezen, nog geen vids gezien:
* Oude muziekcollectie verkopen![]()
* De LU van Dangerouzmind![]()
![]()
* Heel misschien Indicator vanaaf
[..]
Oh ben daar vorig jaar ook geweestquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
dat hoekje was inderdaad fucking klein, maar wel fucking gezellig
Verwijderd, watskeburt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Leuk compilatie van de reis van Coone en MC villian, raar hoe feesten daar kunnen lopen.
ja, dat is dat straatje volgens mijquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh ben daar vorig jaar ook geweestDaar ligt toch ook dat straatje waar iedereen loopt te pissen?
![]()
Leuk dat het weer is btw.
quote:
Pff ik wacht nog steeds tot de Ear Fucking EP eindelijk eens uitkomt.. Maar klinkt wel lekker verder, voor wat er te horen is.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dit schijnt de nieuwe Zatox & Vamper track te zijn:
Filmpje is nogal kort en geluid niet optimaal maar dit kon wel eens een hele dikke track gaan worden!!
Dit zal vast wel die track zijn die Zatox naar alle Dj's heeft verstuurd van de week...quote:Op zondag 7 maart 2010 16:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Filmpje is nogal kort en geluid niet optimaal maar dit kon wel eens een hele dikke track gaan worden!!
Balen man.. zou dan inderdaad toch proberen Emporium mee te pakken.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:27 schreef NLS04 het volgende:
[Frustratiemodus aan]
knip
[Frustratiemodus uit]
Optie! Zal wel deze of Arnhem worden.quote:Gratis hardstyle in zwolle met bevrijdingsdag :
http://partyflock.nl/party/174860:Liberator_outdoor.html
Lekkere line up
Vette melodie.. maar kwali is te bagger om echt te kunnen oordelen. Zal wel weer een bommetje zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:Best track Shortlist;
Noisecontrollers ‘Attack Again’ / Showtek ‘World Is Mine’ / Technikal featuring Andy Whitby ‘Hard House Slut’
Best Label Shortlist;
Scantraxx / Tidy / Fusion Records
Best New Face Shortlist;
Swankie & Kashi / The Pitcher / Shock:force
Best one-off event Shortlist;
Global Gathering / Qlimax / Def Qon One
Best artist album Shortlist;
Brennan Heart ‘Musical Impressions’ / D-Block & S-te-fan ‘Music Made Addictz’ / Showtek ‘Analogue Players in a Digital World’
Best European hard DJ Shortlist;
Headhunterz / DJ Zany / Showtek
Best European hard producer Shortlist;
Showtek / Kidd Kaos / Headhunterz
Best compilation album Shortlist;
Def Qon One / Hard Dance Awards Euphoria / Goodgreef Xtra Hard
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:14 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Showtek was beste DJ, Producer, album en track.
Scantraxx beste label.
Event was Defqon
Rest geen idee, bovenstaande stond op Twitter vannacht
Ik deed in groep 8 mee aan de Heart Dance Awards van de Nederlandse Hartstichting, die awards vallen onder hetzelfde kopje.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:23 schreef 16meter het volgende:
World is mine.. veruit de beste track van 2009 ja, logische keuze.
Maar laten we geen woorden meer vuil maken aan de 'hard dance awards'![]()
Bevrijdingsdag hè, geen Q-day ... kunt ze dus allebei doenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:03 schreef 16meter het volgende:
Optie! Zal wel deze of Arnhem worden.
gebaseerd op/gemixt door ... ??quote:Op zondag 7 maart 2010 21:07 schreef ElDani het volgende:
Verder komt dinsdag de nieuwe HS top 40 online. Dat jullie dat ook even weten.
We hebben goed contact met de mensen die de top 40 altijd al hebben gedaan. Deze word nu gedraaid op Real Hardstyle Radio. Vocals worden gedaan door MC DV8, dus dat zit ook wel snor. Verder word deze dan door die gast opgenomen op 128 kbps en word deze op hardtraxx geplaatst. Dat is eigenlijk het idee..quote:Op zondag 7 maart 2010 21:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
gebaseerd op/gemixt door ... ??
had laatst die discussie over dat FearFM weg is enzo en toen kwam dus ook de top40 ter sprake. Maar hij is er dus wel (weer), of heeft deze niets met FearFM te maken?
Ik weet nog niet of ik nu nog naar IQ ga. Waren nog stuk of 3 mensen in mn omgeving die misschien wel wouden gaan maar waar ik sindsdien niks meer van heb gehoord. Komende tijd maar eens informeren wat hun gaan doen. IQ was de afgelopen 2 jaar echt supertof maar heb in weinig zin om die terugreis in mn eentje te doen. Dan kies ik liever voor Zany de week ervoor..quote:Op zondag 7 maart 2010 14:16 schreef Da_Ripper het volgende:
@NLS; idd kutje dat je nog geen vrij hebt voor Emp.
Maar ga je nu ook niet naar IQ dan?
Eensch maar echte dubstep is vetterquote:Op maandag 8 maart 2010 13:41 schreef Koepert het volgende:
Ik vind t n lekker plaatje die PavelowQua hele melodie-lijn, riedeltjes,deuntjes en alles, en die bass is gewoon verfrissend en lekker imo..
ook weer eensch.. Maar deze hybrids laten je weer een beetje genieten van 2 favoriete stromingenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Eensch maar echte dubstep is vetter
True true, ik heb je wat dingetjes GePMed, geen hyrids maar gewoon lieve liedjesquote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef Koepert het volgende:
[..]
ook weer eensch.. Maar deze hybrids laten je weer een beetje genieten van 2 favoriete stromingen![]()
Mits goed gedaan zijn hybrids voor mij(gezien ontzettend brede muzieksmaak)
jammer dat ze die draaide op het eind bij Hardbass, paste er echt niet bij. Op het eind moet je rammen. Wat Zatox gelukkig nog deedquote:Op maandag 8 maart 2010 13:41 schreef Koepert het volgende:
Ik vind t n lekker plaatje die PavelowQua hele melodie-lijn, riedeltjes,deuntjes en alles, en die bass is gewoon verfrissend en lekker imo..
Rammen met Deepack ging toch wel lekker?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
jammer dat ze die draaide op het eind bij Hardbass, paste er echt niet bij. Op het eind moet je rammen. Wat Zatox gelukkig nog deed
Lekkere plaatjes allebei, Jammer dat Pavelow niet overgaat in een hardstyle track daarna (teminste, dat hoor ik niet in 't filmpje)quote:Op maandag 8 maart 2010 13:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
nieuwe Zatox klinkt veelbelovend
uit de NC top 10: Max Enforcer - Black Anthem 2010 (Now this is HARD-style :-)
Dus daar ben ik ook heel benieuwd naar, hele korte preview staat hier:
in diezelfde top 10 staat ook:Pavelow - Beautiful & Rich / Soundflip
en dat is de dunstyle plaat van hardbass:
Zodra Raoullekke z'n moelleke al opendoet schiet ik in de lachquote:Op maandag 8 maart 2010 15:50 schreef LeonH het volgende:
Stukje Great Zany Show anthem:
http://bambuser.com/channel/fusionrecords/broadcast/611798
Eindelijk is ie verstandig geweest en overgestapt op Logic
Waarmee produceerde hij eerst dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:50 schreef LeonH het volgende:
Voorheen alleen Noisecontrollersquote:Op maandag 8 maart 2010 18:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarmee produceerde hij eerst dan?
Dacht dat heel Fusion met Logic werkte. Noisecontroller en Pollen iig.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 8 maart 2010 18:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zodra Raoullekke z'n moelleke al opendoet schiet ik in de lach![]()
Eens, die samples en stijl van Beatifull & Rich vind ik briljant, had alleen iets meer hardstyle mogen zijn. Hybrids kan ik ook wel van genieten, al was het alleen maar omdat het de stijl weer een beetje verder evolueert en dat uiteindelijk (hopelijk) betere muziek oplevert. 2008 (toch? of was 't 9?) was wat dat betreft in mijn ogen een beetje een triest jaar, maar 2010 klinkt nu al prima.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:57 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Lekkere plaatjes allebei, Jammer dat Pavelow niet overgaat in een hardstyle track daarna (teminste, dat hoor ik niet in 't filmpje)
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:56 schreef LtNoX het volgende:
Verder van het weekend weer eens ontdekt hoe klein Nederland is: Zie je in de plaatselijke (zeker-niet-hardstyle-) kroeg een hoofd, waarvan je zeker weet dat die ergens eerder gezien hebt. Ineens de inval dat het wel een Fokker moest wezen, en jawel hoor, blijkt 't Bartman te zijn
klinkt goedquote:Op maandag 8 maart 2010 15:50 schreef LeonH het volgende:
Jazeker, ook niks van de kou op de terugweg gemerkt in ieder gevalquote:Op maandag 8 maart 2010 21:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
![]()
Ik leef nogWas het nog gezellig?
Het was idd een ontmoeting waarvan ik dacht? WTF? die zag ik niet aankomenIk wist ook niet dat er andere fokkers in de buurt woonden
en die ook in dit topic kwamen
Ik ook niets gemerkt van de kou, ik was zo thuisquote:Op maandag 8 maart 2010 22:43 schreef LtNoX het volgende:
Jazeker, ook niks van de kou op de terugweg gemerkt in ieder geval. BIj jullie ook wel gelukt zeker?
Kan me echt geen groter contrast van een hardstyle feest, dan die tent, bedenken, om een hardstyle fokker tegen te komenZonder twijfel mijn week(end) WTF
Small world!
ik vind doomsday juist een uber plaatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:03 schreef NLS04 het volgende:
Heb um nu een aantal keer beluisterd ma die doomsday plaat van tatanka is echt matig, hoop dat ie dit jaar nog wel wat beters maakt.
plaat van de week: scope dj - househeads![]()
vond al zn laatste soloplaten ( met uitzondering van de remixxen) niet erg boeiend maar househeads is echt briljant
Aan de muren te zien is het idd daar. NC zijn vorige week verhuisd, dus dan was er een plekje voor bob denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat is Innersound Studio's zijn dat de studio's in Veldhoven waar ook de rest van de Fusion crew zit?
Heerlijke track met zo'n bijna "toing" basskick (elastiek geluidje, weet ik hoe je t wil omschrijven.. ) Goeie shizzlequote:
Still Waiting.. I-net hier weer dichtgeslibt ofzo.. teringtrage dl..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:41 schreef mstx het volgende:
Wat een lekkere CD van HHZ![]()
MF Point of Perfection![]()
![]()
Psychedelic![]()
Let The Bass Kick remix![]()
![]()
Hate It or Love It edit![]()
![]()
Dreamcatcher![]()
The B-side
Van mij is die binnen. Heerlijke cd!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Still Waiting.. I-net hier weer dichtgeslibt ofzo.. teringtrage dl..
Niet echt een ruis, maar er is wel verschil (hoog geluidje). Niet echt storend als ik er naar zit te luisteren dus weet niet of we het over hetzelfde hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:23 schreef RiKe het volgende:
Horen jullie bij die Let the bass kick op 2:04 ook een ruis op de achtergrond?
Klinkt een beetje als een reverse bassline, maar dan van ruis, die verdwijnt op 2:09 weer.
Bij mij geen last van, hoor niets bijzonders. Net getest met headset en op 5.1 set.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:23 schreef RiKe het volgende:
Klinkt een beetje als een reverse bassline, maar dan van ruis, die verdwijnt op 2:09 weer.
Ja idd... Geen idee wat het is eerlijk gezegd. Heel raar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:23 schreef RiKe het volgende:
Ik 1 lange mix hebben....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:23 schreef RiKe het volgende:
Ik wil even een oproepje plaatsen, voor Zany/B-front/iemand anders die er wel een lekker hard plaatje van kan maken:@ remix alsjeblieft beautiful en rich om naar hardstyle!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:56 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Eens, die samples en stijl van Beatifull & Rich vind ik briljant, had alleen iets meer hardstyle mogen zijn. Hybrids kan ik ook wel van genieten, al was het alleen maar omdat het de stijl weer een beetje verder evolueert en dat uiteindelijk (hopelijk) betere muziek oplevert. 2008 (toch? of was 't 9?) was wat dat betreft in mijn ogen een beetje een triest jaar, maar 2010 klinkt nu al prima.
The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Blame it on the music (DBSTF remix)Ik hou wel van die remixen die nog redelijk dicht tegen het orgineel zitten, maar net een andere sound hebben.
2009?quote:Daarom blijft die Liveset van HHZ @ Hardbass 2008 zo heldig!
Goed voorbeeld ja. Gewoon ff een oude heldige plaat, net iets aanpassen. Bleef herkenbaar en toch weer ff iets anders.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:43 schreef mstx het volgende:
[..]
The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)![]()
[..]
2009?
Klinkt lekkerquote:Op maandag 8 maart 2010 21:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik leef nogWas het nog gezellig?
Het was idd een ontmoeting waarvan ik dacht? WTF? die zag ik niet aankomenIk wist ook niet dat er andere fokkers in de buurt woonden
en die ook in dit topic kwamen
and now for something completely different:
doe is inderaad heeeeeeeeeel nicequote:
eens met jullie kerelsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Goed voorbeeld ja. Gewoon ff een oude heldige plaat, net iets aanpassen. Bleef herkenbaar en toch weer ff iets anders.
quote:Evolutionz 010; Together & Alone
Deze 10de editie in de evolutionz serie van scantraxx wordt(met mogelijke kleine uitzonderingen) de laatste vinyl die we drukken.. De verkoop van vinyl gaat dusdanig achteruit dat het niet meer haalbaar is platen te persen.
Dacht dat jij nooit zo'n HH fan was?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:41 schreef mstx het volgende:
![]()
Psychedelic![]()
![]()
![]()
Dreamcatcher![]()
The B-side
Scope heeft blijkbaar net een nieuw nummer gemaakt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:30 schreef Sc0tTy het volgende:
tzoo die scope is inderdaad een knallertjehopen op een HQ van iemand
quote:scopedj
@NC_Bas @Noisecontroller @wildstyleznl @djheadhunterz @djfrontliner check ya mail ;-)
Heel Scantraxx schijnt ermee te stoppen. Ook niet gek, want ongeveer alle platen moeten verkocht worden om uberhaupt geen verlies te draaien, dat zegt wel genoeg. Zatox zette dus een beetje de trend, al komt ITAL001 gewoon als vinyl uit nog.quote:
Hoe kom je daar bij? Ben sinds Defqon.1 2006 al fan.quote:
K heb m inmiddels binnen, en kan niet anders dan me hier volledig bij aansluitenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:41 schreef mstx het volgende:
![]()
Psychedelic![]()
![]()
![]()
Dreamcatcher![]()
The B-side
quote:[IDTCM2010005] Black 2010
CD1 – Hardstyle:
1. DJ Ruthless – Tik tak
2. D-Block & S-Te-Fan vs. DJ Coone – Crank
3. Brennan Heart – Revelations
4. J.D.X. feat. Sarah Maria – Live the moment
5. Showtek feat. Zushi – Faces
6. Dozer – Elixer
7. Headhunterz – Dreamcatcher
8. The Prophet vs. Wildstylez – Cold rocking (Gostosa remix)
9. Beat Providers – Intensive care
10. Tuneboy – Overkill
11. DJ Zhany vs. Noisecontrollers – Paranoid
12. DJ Phil Ty – The winner is… (T.N.T. remix)
13. Psyko Punkz – Rock ya attitude
14. Frontliner vs. B-Front – 1.000.000 stars
15. Dailucia – A terrible secret
16. T.N.T. – Tritolo (Yellow Compound remix)
17. Chain Reaction – Out with a bang
18. Max Enforcer feat. The Rush – Fade to black (Black anthem 2010)
CD2 – Hardcore:
1. Dr. Rude vs. Recype – Coming 2 kill U
2. Nosferatu vs. Mad Dog – Lack of existence
3. DJ Ruffneck vs. Miss Twilight – No turning back
4. G-Town Madness – Headbanger
5. Tha Playah vs. Tommyknocker – The easy way
6. Jeremy – The flow (T-Junction vs. Rudeboy remix)
7. Kid Morbid – Hunt U down
8. Masters Of Ceremony – A way to refix
9. Eastside Connection – Our message
10. The Viper vs. Endymion – My music world
11. Lenny Dee – Forgotten moments (Ophidian remix)
12. Da Predator vs. Hellsystem – Addicted 2 violence
13. Placid K. – Compagneros (Endymion remix)
14. Art Of Fighters feat. Nikkita – Symphony of the dead
15. AniMe – Detonate
16. Negative A vs. Counterfeit – Present danger
17. DJ Outblast vs. Angerfist – Delusion
18. Neophyte vs. MC Drokz – Sloop die speakers! (Thunderdome anthem 2009)
quote:1. Ruthless & GJ Warez present Punto Banco - Stomping Beats [1:30]
2. Technoboy meets Ruffian - The Undersound [4:19]
3. Mark EG meets Thilo & Evanti - The Ride [1:36]
4. TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy - Tritolo [4:25]
5. The Prophet - Cold Rockking (feat Wildstylez - Gostosa remix) [4:00]
6. Dutch Master - Fly Like A Rocket [4:27]
7. Joshua Hiroshy - Shut Da Fuck Up [4:25]
8. The Raiders - A Feeling (Tuneboy remix) [3:24]
9. Tatanka - Roba Dell'Altro Mondo [2:33]
10. G-Force - Massive [2:51]
11. Tuneboy - Just A Detail (Hardstyle Masterz live remix) [3:42]
12. Hardstyle Masterz & Max Enforcer - "Respect" [4:31]
13. Showtek - "We Live For The Music" (Noise Controllers remix) [4:13]
14. Tuneboy - "Overdub" [4:42]
15. DJ Phil TY - "The Winner Is..." (TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy remix) [4:52]
16. Zatox - "Drop The Track" [4:50]
17. DJ Ivan Carsten - "Freesound" [5:13]
18. 2 Best Enemies - "Unity" [3:10]
Alleen 10 is echt de moeite waard, 11 gaat wel.. de rest kun je zo weer wegdoenquote:
en de nederlandse versie:quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Traditionally Defqon.1 the Netherlands takes place halfway June, this year on Saturday the 12th. When the clock hits 11, the doors will open and together with 40.000 friends, we will rock Almere Strand till 11 at night.
THIS IS YOUR WAKE-UP CALL
The ticket sales start on Saturday April 12th at 1PM (GMT+1) and tickets will be exclusively available via Q-dance.nl. With the use of a new system, everyone will virtually line up in a queue (like a bakery store) and you will be served when your time has come.
YOUR TIME IS NOW
Like previous years, Q-dance aims to get as many tickets as possible to the true fans. To do this in the most fair way possible, the fan-sale selection will happen in a different way than previous years. People that have been selected, will receive a message shortly.
THE CLOCK IS TICKING
Q-dance can’t wait till June 12th. After the cold winter, a fantastic hot summer is awaiting for us!
gelukkig zijn de weersverwachtingen goedquote:TIMING IS EVERYTHING
Defqon.1 vindt traditiegetrouw plaats halverwege juni en wel op zaterdag de 12e. Als de klok 11 uur slaat gaan de deuren open en we rocken met 40.000 vrienden het zonnige Almere Strand tot 11 uur 's avonds.
THIS IS YOUR WAKE UP CALL
De kaartverkoop start op zaterdag 17 april om 13:00 uur en kaarten zullen te koop zijn via Q-dance.nl. Doormiddel van een nieuw systeem komt iedereen, net als bij de bakker, in een virtuele rij te staan en wordt je eerlijk op volgorde geholpen.
YOUR TIME IS NOW
Net als voorgaande jaren doet Q-dance er alles aan de kaarten zoveel mogelijk bij de fans te krijgen. De selectie van deze fan-sale gebeurt dit jaar weer op een andere manier dan afgelopen jaren om het zo eerlijk mogelijk te houden. Liefhebbers die geselecteerd zijn, krijgen op korte termijn vanzelf bericht.
THE CLOCK IS TICKING
Q-dance kan niet wachten tot 12 juni. De weersverwachtingen zijn in ieder geval goed, na de koude winter staat er een geweldig warme zomer op ons te wachten!
12th of June - Almere Strand
Defqon.1 Festival 2010
NO TIME TO WASTE
staat genoteerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:09 schreef de_huig het volgende:
[..]
en de nederlandse versie:
[..]
gelukkig zijn de weersverwachtingen goed
Zou het thema iets met TIJD te maken hebben ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:09 schreef de_huig het volgende:
TIMING IS EVERYTHING
THIS IS YOUR WAKE UP CALL
YOUR TIME IS NOW
THE CLOCK IS TICKING
NO TIME TO WASTE
gewoon inloggen en wachten tot de rij voor je weg isquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zou het thema iets met TIJD te maken hebben ?![]()
Verder ben ik wel aanwezig gok ik zomits ik kaartjes kan bemachtigen
dat van 'tijd' lag er wel dik bovenop jahquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
de poster op PF heeft mijn theorie bevestigd
[ afbeelding ]
@ remcore ik moet werken dus anderen moeten dat voor mij doenal hoop ik stiekem op zo'n pre-order ding
Drop the Track zo weer wegdoen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Alleen 10 is echt de moeite waard, 11 gaat wel.. de rest kun je zo weer wegdoen
Zany show anthem![]()
![]()
Apart thema maar ik hoop er bij te zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
de poster op PF heeft mijn theorie bevestigd
[ afbeelding ]
@ remcore ik moet werken dus anderen moeten dat voor mij doenal hoop ik stiekem op zo'n pre-order ding
Ongeveer tegelijk met de kaartverkoop.. weet zo niet of het net ervoor of erna was.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef Grrommit het volgende:
Hoop erbij te zijn!
Wanneer komt denken jullie de website online? hoe ging dat vorige jaren? Wel voor de kaartverkoop toch?
Die staat ook op andere verzamelaars zoals Hardbassquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Drop the Track zo weer wegdoen? [ afbeelding ]
Ah, je bedoelt dat de tracklist niet uniek is. Dat is idd waar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die staat ook op andere verzamelaars zoals Hardbassdus ja die kun je zo weer wegdoen
Niet allemaal, wel een hoopquote:
Klopt dat ´t ieder jaar zo is, maar dat maakt het nog niet beter geplandquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:56 schreef Sethje het volgende:
dat is volgens mij ieder jaar al hoor grrromit
Vorig jaar op in qontrol riep een mc ook om dat defqon was uitverkocht ofzo
quote:To do this in the most fair way possible, the fan-sale selection will happen in a different way than previous years. People that have been selected, will receive a message shortly.
Bij die vocal krijg ik spontaan een flashback van Hardbass waar echt in no-time alle hardcore sjohnnies zich geroepen voelden om aan dit verzoek gehoor te geven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:14 schreef T-Force het volgende:
Put put your middle, put put put your middlefingers up!!! B-Side
Ik vind dat misschien wel de meest irritante vocal ooit. Ik heb die plaat 1x per ongeluk gehoord door de liveset van Proppy & Heady en ik vond de vocals zo verschrikkelijk kansarm..quote:
Wanneer krijg je dat bericht eigenlijk?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:29 schreef mstx het volgende:
Geen Defqon.1 voor-voorverkoop-actie voor vaste klanten?
edit: niet goed gelezen![]()
[..]
quote:MF point of perfection is in het begin erg lekker (ookal moet ik heel de tijd aan Voodoo people van the prodigy denken), daarna BH melodie (=kaas), met weer dezelfde synth als altijd die het verpest.
Psychedelic is aardig, maar geen topper
Let the bass kick is vet met de originele melodie, en hij stopt met echt vet zijn wanneer hhz zijn eigen melodie er dwars doorheen laat spelen..
Hate it or love it is gewoon dik met de verlengde vocal
Blame it on the music - ik digg dat draaiorgel echt niet, absoluut slechter dan het origineel.
Raiders of the sun - origineel is beter, maar de track an sich is niet heel slecht.
Her voice remix - degelijke remix, maar heeft toch voor mij niet hetzelfde gevoel als het origneel.
Stuck in your head - Catchy vocal, fijne intro, daarna een melodie die me vrij weinig doet.
Emptiness - Leegheid, doet me niets
Forever az one remix- Digg ik zeer zeker, heerlijke spacende sound, en de anticlimax bevalt me
Dreamcatcher - Zangerige vocal is cool, melodie mwah.
The B-side: Leuke track, jammer van de trieste vocal.
Subsonic edit - ik vind hem heel aardig, maar wederom ben ik fan van het origineel en voegt ie voor mij te weinig toe...
The sacrifice: degelijke remix, iig beter dan de BH mix![]()
The space we created - lekker intro, goede sounds enzo maar die melodie (met dat vreemde soort sprongetje erin) doet me wederom niets, terwijl ze zoveel beter kunnen. De outro vind ik dan wel weer erg vet
Neequote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ben ik de enige die het HHZ album, niet heel bijzonder vind?![]()
[..]
Ben 't met je commentaar eens, dat de remixen niets toevoegen op 't orgineel.quote:
quote:lekker intro, goede sounds enzo![]()
maar die melodie (met dat vreemde soort sprongetje erin) doet me wederom niets, terwijl ze zoveel beter kunnen.bunny-hop doen![]()
De outro vind ik dan wel weer erg vetof niet!
Laat maar even weten wat de uitkomst is van het hele emporium soap gebeuren of een eventuele defqon. Ik ben een beetje van jou afhankelijk voor HS party's aangezien mijn maten die muziek niet vet vinden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Defqon hangt hier een beetje af van de uitkomst van mijn persoonlijke emporiumsoap..Vind het eigenlijk net teveel wannabe-volk lopen en ga dus liever naar emporium maar het blijft defqon natuurlijk
Aanwezigquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef haakon het volgende:
tvp.
volgende week zaterdag nog wel een leuk feestje in Zak, Uelsen
http://partyflock.nl/party/171081:31_Years_of_Adhd.html
x2!quote:
quote:For many years all different kinds of Hardcore Troopers stayed and believe that their kind of live will never fade or be wasted cause we all are searching, searcing for that one moment that one thing, the knowledge you combine with evil, lust to explore a new decade of HARDCORE MADNESS
THE HISTORY REMAINS
In your head THIS IS THE REAL SHIT
Deepack draaien altijd nummers die alleen bij een select groepje feestgangers bekend zijn, die staan binnen een straal van 10 meter voor de DJ-booth aandacht te trekken en los te gaan op nummers die niemand kent. Ik zou het één van hen eens vragen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:36 schreef l0c4lh0st het volgende:
Okeeeeeeee.
Ik zit dus al tijden die liveset van Deepack - Hard Bass 2010 te luisteren...
En hij eindigt met 2 hardcore nummers. Maar welke zijn dat??
En dan ben ik vooral geïnteresseerd in die ene met "... history ... hardcore" en dan "THIS IS THE REAL SHIT" BeuQ BeuQ BeuQ
Ik heb mijn post nog wat ge-edit, misschien heb je er wat aan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Deepack draaien altijd nummers die alleen bij een select groepje feestgangers bekend zijn, die staan binnen een straal van 10 meter voor de DJ-booth aandacht te trekken en los te gaan op nummers die niemand kent. Ik zou het één van hun eens vragen.
Probeer 't anders eens in het hardcore topic? misschien heb je daar meer gelukquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:49 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Ik heb mijn post nog wat ge-edit, misschien heb je er wat aan.
Ik wil de titel echt zó graag weten!
Ik google me gek op "Hardcore Madness", "This is the real shit", "The history Remains", "Hardcore troopers" en zo, maar ik kan niks vinden...
Ik had een vage ingeving dat het hM-Hardcore_Madness_Anthem-2009-hM_INT zou kunnen zijn, maar is 'm ook niet...
Of het: Ik zoek een bepaald nummer topic op Partyflock... Succes!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:49 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Ik heb mijn post nog wat ge-edit, misschien heb je er wat aan.
Ik wil de titel echt zó graag weten!
Ik google me gek op "Hardcore Madness", "This is the real shit", "The history Remains", "Hardcore troopers" en zo, maar ik kan niks vinden...
Ik had een vage ingeving dat het hM-Hardcore_Madness_Anthem-2009-hM_INT zou kunnen zijn, maar is 'm ook niet...
Ben ik die enige die het vreemd vind dat je de data tussen de NL en ENG versie gewoon verschillen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:09 schreef de_huig het volgende:
[..]
en de nederlandse versie:
[..]
gelukkig zijn de weersverwachtingen goed
Scherp, crustyquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:55 schreef CrustyClown het volgende:
Ben ik die enige die het vreemd vind dat je de data tussen de NL en ENG versie gewoon verschillen?
Kijk em met zn google translate skillzzquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Scherp, crusty![]()
Ik had er totaal overheen gelezen ... moet een typfout zijn.
Otherwise, I don't find it a problem to demonstrate my English vocabulary and fluency in order to obtain some of those tickets
Please laat ze weer een keer een Anthem mogen maken, Decibel ofzoquote:Almost leaving for our appointment with @OfficialB2S.......
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:58 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Kijk em met zn google translate skillzz
dat zou tof zijn zeg!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Alpha twins twitter:
[..]
Please laat ze weer een keer een Anthem mogen maken, Decibel ofzo
Of op Trillogy een zaal hosten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Alpha twins twitter:
[..]
Please laat ze weer een keer een Anthem mogen maken, Decibel ofzo
quote:
Zou wel gerechtvaardigd zijn in ieder gevalquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]dan ga ik toch maar weer overwegen om daarheen te gaan, mocht dit het geval zijn. Hopelijk draaien ze dan ook een hoop oud spul
quote:01. The R3bels - Pattern 1
02. The R3bels - Straight To The Beat
03. Zatox Ft. The R3bels - Choirs
04. The R3bels - Let Yourself Go
05. Zatox - Ear Fucking
06. Frontliner & B-Front - Become The Sky
07. The R3bels - Pain
08. Noisecontrollers - Surge Of Power
09. R3zonance - Weapon (The R3bels & Zatox Remix)
10. The R3bels - Blog
11. The R3bels - Lifestyle
12. Pavo - Back In Time
13. The R3bels - First Time
14. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr
15. The R3bels - Keep The Rhythm/Growl (Edit Mash-up)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |