Ja opzich ook wel logisch, want dan stellen ze dat ze zeg maar voor ieder feest een aparte liveset maken met soms ook unieke edits zeg maar. Dus die voorbereiding kost dan meer tijd. In de praktijk valt dat vaak tegen, zeker in het festivalseizoen waar ze soms meerdere live optredens per dag of per weekend hebben, komt het vaak voor dat een liveset gewoon hetzelfde is. ( Dit is niet specifiek richting 2 sidez bedoeld maar sowieso live-acts in t algemeen. ) AVIO bijv. doet echt ALTIJD wat anders, maar die zijn echt honderden euro's goedkoper dan bijv. 2 sidez.quote:
Het is in een tentquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef T-Force het volgende:
Even een vraag aan Sethje, is Rebirth buiten of in een tent? Aangezien het vrij vroeg in het jaar is![]()
Ik heb er in ieder geval wel zin in!! Echt wel!! AVIOOOO
Hoeveel dan ongeveer? Geen idee wat je normaal betaalt voor een DJ. Daarnaast is B-Front 1 van mijn favorieten op dit moment dus altijd de moeite waardquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind het een uberdikke plaat. Maar ze zijn nog wel best prijzig als je ziet wat voor djs je voor dat bedrag ook kan boeken..
Voor de grootsten der scene kun je gerust 2500 euro neerleggen voor een uurtje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:28 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Hoeveel dan ongeveer? Geen idee wat je normaal betaalt voor een DJ. Daarnaast is B-Front 1 van mijn favorieten op dit moment dus altijd de moeite waard
Doe mij er maar 3.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
Voor de grootsten der scene kun je gerust 2500 euro neerleggen voor een uurtje.
Ik denk juist alleen maar meerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:39 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Doe mij er maar 3.![]()
Niet te zuinig. Vragen grote dj's voor grotere en/of exclusieve festivals of feesten dan ook minder omdat het voor henzelf ook een eer is om daar te mogen performen?
Ja als je het van de andere kant bekijkt weet je dat organisaties als Q-dance, B2S en Bass-Events de allergrootste willen hebben. Kwestie van vraag en aanbod.quote:
Zoals gezegd vangen ze voor grote feesten bijna geen ruk. Dit schijnt vooral bij Q-feesten te zijn aangezien Platinum Agency = Q-Dance. De schnabbels het hele jaar door zijn eigenlijk hun grote inkomsten om flink te cashen. Prijzen worden ook hoger gelegd na een aantal producties maar dat lijkt me wel duidelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:39 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Doe mij er maar 3.![]()
Niet te zuinig. Vragen grote dj's voor grotere en/of exclusieve festivals of feesten dan ook minder omdat het voor henzelf ook een eer is om daar te mogen performen?
Terwijl hij er niet geboekt staat? Ik denk Wildstylez of Frontlinerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef JortK het volgende:
Ik denk trouwens dat Ome Scope het IQ anthem maakt
Ik denk toch een hardcore remix.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Eventueel Wildstylez remix erbij.
Frontliner maakt EEN anthem, en op Bassleader staat hij ook op de main geboekt. Er is dus nog een mogelijkheid dat hij Bassleader doet. Al zou ik eerder voor In Qontrol gaan inderdaad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik denk toch een hardcore remix.
En dat Frontliner het anthem maakt, lijkt me toch wel vrij duidelijk.
Dat lijkt me sterk, als ik al zo ver vooruit mag kijken zal Wildstylez denk ik DefQon anthem gaan maken. En aangezien IQ ook een hardcore zaal heeft zal er wel een hardcore remix komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Eventueel Wildstylez remix erbij.
Wildstylez heeft het Qontinent anthem al mogen maken vorig jaar. Was niet een erg populaire plaat maar vanuit deze redenatie zou iemand anders nu dan het IQanthem mogen maken. Alleen headhunterz is met power of te mind en daarna scrap attack een artiest geweest die vrij snel een tweede anthem mocht maken voor Q. En gezien de trailer denk ik daarom ook frontliner. Wel vreemd dat er nog niks bekend van is trouwens..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Sethje het volgende:
Terwijl hij er niet geboekt staat? Ik denk Wildstylez of Frontliner
Mwah, ik vind het toch altijd wel leuk om de anthems te weten. Met een feest als DefQon draait toch een groot deel van de afsluiting/finale daarom. En je moet wat doen om er naar toe te leven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:00 schreef ElDani het volgende:
Het is gek hoe veel mensen daar naar uitkijken, op Hardtraxx waren al topics over wie een Defqon anthem zou maken etcetera. Ik kan me er eigenlijk niet zo druk om maken, anthems zijn voor een goed gedeelte al bepaald, de break etcetera liggen al vast en zijn meestal toch heel lang. Ik hoor het vanzelf wel als het een toffe track is. Frontliner zou een mooie optie zijn, die knalt er met regelmaat superdingen uit!
[spam] http://www.hardtraxx.nl/interviews/stel-je-vraag-aan-zatox.html [/spam]
Ja, zat het ook net te lezen. Dat zou geen beste zaak zijn, laat Deepack maar lekker hardstyle en zo af en toe hardcore draaien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat ik net op HTrxx las, is dat Dock 45 toch echt wél de house-alias is van Deepack.
Dat had ik echt niet verwacht, ik zie die Haagse stampers echt geen house draaien...
Maja, we zien wel hoe het gaat.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat ik net op HTrxx las, is dat Dock 45 toch echt wél de house-alias is van Deepack.
Dat had ik echt niet verwacht, ik zie die Haagse stampers echt geen house draaien...
Maja, we zien wel hoe het gaat.
Doen ze toch al een tijdje met dat alias? Ze draaiden in iedergeval op Q-Base '09.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:00 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ja, zat het ook net te lezen. Dat zou geen beste zaak zijn, laat Deepack maar lekker hardstyle en zo af en toe hardcore draaien.
2-sidez zijn bazen en ik vind het weer een lekkere plaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind het tot aan de break fantastisch daarna kakt het in(hier zal ik wel mensen mee tegen de schenen schoppen
)
Tis niet slecht, maar het is zeker niet hun beste werk..Doe mij dan maar GOD, Grainable system Overdrive ofzo
Ik vind echter dat deze mannen vaker geboekt mogen worden, heerlijke energie en een genot om live bezig te zien
ik zeg decibel in de tent prime time lekker raggen..
Tegenwoordig moet je dan wel aan de voorwaarde voldoen dat je bij platinum bent aangesloten en daar voldoet 2-sidez niet aan. Net zoals een dozer, activator en Josh & Wesz die we 'toevallig' ook nooit meer zien op grote feesten.quote:
Dit soort muziek waarmee ze in het filmpje openen kan ik ook wel waarderen hoor, alleen ik weet niet of dat mijn ideale opener is op een hardstyle feest. Ik heb dan toch liever zoiets als Kamui, dat was vorig jaar helemaal super. Fausto heb ik ook al meerdere malen fijn horen opwarmen, is zoiets niet geschikt dan? Eigenlijk had ik stiekem ook een beetje op Yoji gehoopt..quote:
Ik noem dit eerder techno dan die hippe-pannenkoeken-housequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
In dat kleine hokkie waar ook Proppy house stond te draaienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:10 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Doen ze toch al een tijdje met dat alias? Ze draaiden in iedergeval op Q-Base '09.![]()
Nummer van de TT natuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:30 schreef poiuytr het volgende:
Zo weer ben ook weer terug van een vakantie![]()
Nog dingen gemist hier afgelopen weken? Nummers die ik echt gehoord moet hebben van de afgelopen tijd?
Net even dat nummer uit de TT gehoord maar klinkt erg goed jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nummer van de TT natuurlijk.
En je kan de trailers van IQ kijken, die zijn wel vet.
The R3bels zijn al bevestigd. Zij maken de tweede release.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe artiest op label Zatox schijnt ene Vamper te zijn, ook lid van The Mentalists
2 tracks van afgelopen jaar:
Ben benieuwd wat het label gaat brengen, verwacht eigenlijk ook wel dat The R3bels mee komen
De aangepaste dan maarquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:23 schreef Sethje het volgende:
hahaha lekker slechtposter en alles al online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |