K zal mn blaat-oordeel ook maar eens geven. Gespeend van enige kennis over het maken van muziek en puur vanuit hersenloos stampertjes oogpunt..
Tuneless Music - Intro heb ik niet zoveel mee.. Beetje kaal, sound spreekt me niet heel erg aan.. maar vanaf 1min is het wel een erg lekker plaatje, toffe vocals ook wel, leuk gedaan met het "karaoke- effect" in het YTfilmpje
The West - Vette opener, leuk die ouwe spaghetti-western-sound. Had zelfs iets langer gemogen, en dan de bass eronder hangen.. over laten gaan in bass, maar dat zal allemaal wel pokkeveel werk zijn.. tot 1:20min is het wat kaaltjes, daarna erg lekker met die sound gewerkt, melodie is ook zeer nice, niet te blij door het geluid'effect' maar wel gewoon goed. Goeie kick erbij.. Leuke track.. Origineel, fris, en toch lekker knallen (Had nog harder gemogen, maar dat is smaak, geen kritiek)
Aieo - Vocal trekt me weinig.. maar past wel weer, goeie kick.. Fijn geluid, maar jammer dat je dan "Drop the bass deep" en dan juist een 'hoge' bass erin laat knallen, daar had je misschien juist ook echt op een hele dikke vette, lage, donderende, dreigende rollende bass over moeten gaan, (iets als bij 1.33min) maar dat is ook omdat ik daar zelf fan van ben.. Verdere track is gewoon goed. Lekkere sound, mooie variatie, niet kaal, veel diverse sounds zonder te druk, goeie kick, vocal past wel, hoewel het niet helemaal mijn ding is. Schreech-sound is lekker zonder dat het copycat-work van 'scream/summer of" is geworden. Fijn ook dat het tempo van de kick./bass varieert..
Overall: Supertof dat je ook 3 totaal verschillende tracks weet neer te zetten, zonder dat een eenheidsworst met dezelfde sound is geworden.. Leuke originele tracks, goed in elkaar gezet (voor mij als leek) met een goede feel eraan.. Petje af, buiging, gordijntje dicht.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil