Ik niet, heb ook nooit last van m'n oren, maar dat is misschien omdat ze al beschadigd zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Gebruiken jullie trouwens oordopjes?
Ik ga binnenkort dus naar IQ en ik twijfel of ik die nodig heb...
Enig advies?
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Enig advies?
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef 16meter het volgende:
Niet nodig imo. Op sommige feestjes wel prettig (Q-base en andere outdoors als je vooraan staat), maar ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt.
@nieuwe psyko punkz: klinkt aardig, lyrics wat minder.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK
Ik zat namelijk hier te kijken.
Ik snap overigens nog niet wat nou het verschil tussen die 2 bovenste is.
Of die 2 dempingsfilters nuttig zijn? Of wat het überhaupt inhoudt?
Ik heb oordopjes en ik vind het zelf wel prettig! Ik heb ze overigens niet op maat laten maken..quote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Enig advies?
Die zijn idd waardeloos, maar dat is niet te vergelijken met die op maat gemaakte dingen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef 16meter het volgende:
Ik heb een keer van die plastic alpine dingen geprobeerd.. na 5 minuten uit m'n oren gehaald en weggepleurd. Wat een rotzooi... zit niet fijn en verpest het geluid/de beleving.
Okee, als ik ze aanschaf was ik ze eigenlijk van plan alleen te gebruiken bij de grote feesten. Outdoor feesten lijkt me niet nodig aangezien het daar nooit overdreven hard staat (nog niet meegemaakt althans). Kroegen was ik eigenlijk niet van plan.. Maar ja nog even aankijken. Misschien ga ik ze online bestellen zodat ik ze naar In Qontrol mee kan nemen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef LeonH het volgende:
TVP.
Heb nu al een aantal jaren die Exinore. Heb ze meestal wel in als we op stap gaan. Als je in bepaalde kroegen dat gekraak hoort ben je blij dat je ze in hebt
Exinores zijn wel duurder als die van hans anders, ik heb het huismerk van hans anders zeg maar, die waren wat goedkoperquote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef 16meter het volgende:
Ben nog altijd geïnteresseerd in die Exinore's.. maar geloof dat het zo'n 120 euro kostte inclusief aanmeten?
Jij ook hier!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef ReezNL het volgende:
Fuck what you heard about hardstyle is wack! Straight from the underground!
Zo ongeveer ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef 16meter het volgende:
Ben nog altijd geïnteresseerd in die Exinore's.. maar geloof dat het zo'n 120 euro kostte inclusief aanmeten?
Precies. Dat heb ik er wel voor over. En normaal gesproken sta ik niet graag direct naast/tegenover een speaker, met die dopjes in moet dat geen probleem meer zijn. Tevens nooit meer ruis/piepjes in je oren na een feest. Dat lijkt me wel heerlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.
Maar je doet er wel zeker 4/5 jaar mee omdat je oren dan weer iets anders zijn gevormd of zo iets hebben ze me gezegd. Dus ja.... Wat is ±30 euro per jaar om je oren te beschermen en op je 80e nog te kunnen genieten van hardstyle?
Dat is het! Het mooie was. Was laatst op 21 diner in Friesland en ik stond in een tent waar ik nog nooit zulk waardeloos geluid had gehoord. Iedereen stond met de handen op de oren omdat het zeer deed. Leuk joh!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Precies. Dat heb ik er wel voor over. En normaal gesproken sta ik niet graag direct naast/tegenover een speaker, met die dopjes in moet dat geen probleem meer zijn. Tevens nooit meer ruis/piepjes in je oren na een feest. Dat lijkt me wel heerlijk.
Hardbassquote:Op maandag 1 maart 2010 20:28 schreef Sethje het volgende:
Scope DJ - Househeads vind ik ook echt geniaal
Die kick gaat op een goed geluidssysteem echt te heerlijk
Digitally Imported & Fresh FM werken wel gewoon (FreshFM heeft alleen woensdagavond Hardstyle ... tenminste toen. Kweet eigenlijk niet of dat nog juist is.)quote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef TwenteFC het volgende:
Heeft er nog iemand die een fijne hardstyle radio heeft?
De in de OP genoemde radio-stations doen het niet.
http://twitter.com/sethjuuhquote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Naast de radiostations mag de OP nog wel meer ge-update worden: meer namen & Twitters.
bijv: http://twitter.com/psykopunkz
Jullie nog meer toevoegingen???
tvp = TerugVind Post...dus dat dit topic in je actieve topics komtquote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef T-Force het volgende:
Ik heb ze net binnen, die Exinore 15dB en ik heb ze gekocht voor 185 euro met verzekering voor 2 jaar tegen schade, diefstal & verlies.
Verder ga ik, ondanks dat ik al best een aantal topiques meeloop een paar n00bvragen stellen![]()
Wat de hell is TVP? wat doe je ermee?
Wat is QFT?
Please...don't laugh @ me. Ik doe normaal niet aan forums
Ben eigenlijk niet nieuw, maar in het weekend meestal uit. En overdag maak ik lange werkdagen dus stuiter dan weer online, dan weer hier en dan weer daar.quote:
Zany twitter... jeej nieuwe donkey tracksquote:Tomorrow, donkey rollin' time in the studio!
about 7 hours ago via Ping.fm
Volgde het al een tijdje maar was meer de stille lezer.quote:
Die dingen zijn kak iddquote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef 16meter het volgende:
Ik heb een keer van die plastic alpine dingen geprobeerd.. na 5 minuten uit m'n oren gehaald en weggepleurd. Wat een rotzooi... zit niet fijn en verpest het geluid/de beleving.
Wat hij zegtquote:Op maandag 1 maart 2010 21:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp en eens met wat Seth zegt, heb zelf ook op maat gemaakte exinore oordoppen
Zou ik zeker aanradenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:20 schreef InGebruik het volgende:
Ik heb nooit oordopjes gebruikt maar ben toch aan het overwegen ze ook aan te schaffen. Niet dat ik de muziek te hard vind staan, maar gewoon omdat ik m'n oren niet wil verpesten en er later spijt van krijg.
Als je niet wilt dat de muziek eronder lijdt moet je doppen met een muziekfilter nemen, zoals de al eerder genoemde exinores, of filterz.quote:Iemand ervaring met die 2 van alpine uit het linkje hier ergens boven?
Wil namelijk niet dat de muziek eronder lijdt.
Die van mij waren ¤160.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef 16meter het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.
Maar je doet er wel zeker 4/5 jaar mee omdat je oren dan weer iets anders zijn gevormd of zo iets hebben ze me gezegd. Dus ja.... Wat is ±30 euro per jaar om je oren te beschermen en op je 80e nog te kunnen genieten van hardstyle?
Is inderdaad heerlijk, en ideaal als je nog naar huis moet rijden.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:35 schreef 16meter het volgende:
Tevens nooit meer ruis/piepjes in je oren na een feest. Dat lijkt me wel heerlijk.
Haiquote:
http://twitter.com/djzerosanityquote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Naast de radiostations mag de OP nog wel meer ge-update worden: meer namen & Twitters.
bijv: http://twitter.com/psykopunkz
Jullie nog meer toevoegingen???
Ze zitten misschien wel lekker maar ze verneuken het geluid.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:32 schreef Dalton_ het volgende:
overigens ook nog een paar van de Hema van een tientje ofzo die eigelijk bedoeld zijn voor pijn in je oren in het vliegtuig en die zitten verbazingwekkend goed bij mij..
Je hebt weer een follower erbijquote:Op maandag 1 maart 2010 22:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
http://twitter.com/sethjuuh
of is dat artist only?
zoja: ik heb een artiestenprofiel op pf![]()
Hopelijk wat betere tracks dan de laatste release...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zany twitter... jeej nieuwe donkey tracks
Ja want Justice 4 all, metro, overcome en innocent waren echt kutplatenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hopelijk wat betere tracks dan de laatste release...![]()
Of schop ik nou mensen tegen de schenen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:49 schreef 16meter het volgende:
Metro en Innocent(!!!) waren zeker niet slecht. De laatste vond ik zelfs 1 van de vettere platen van 2009.
Ik vind het een uberdikke plaat. Maar ze zijn nog wel best prijzig als je ziet wat voor djs je voor dat bedrag ook kan boeken..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind echter dat deze mannen vaker geboekt mogen worden, heerlijke energie en een genot om live bezig te zien
Puik nummertje!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind het tot aan de break fantastisch daarna kakt het in(hier zal ik wel mensen mee tegen de schenen schoppen
)
Tis niet slecht, maar het is zeker niet hun beste werk..Doe mij dan maar GOD, Grainable system Overdrive ofzo
Ik vind echter dat deze mannen vaker geboekt mogen worden, heerlijke energie en een genot om live bezig te zien
ik zeg decibel in de tent prime time lekker raggen..
Is dat omdat ze live staan ofzo?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind het een uberdikke plaat. Maar ze zijn nog wel best prijzig als je ziet wat voor djs je voor dat bedrag ook kan boeken..
Ja opzich ook wel logisch, want dan stellen ze dat ze zeg maar voor ieder feest een aparte liveset maken met soms ook unieke edits zeg maar. Dus die voorbereiding kost dan meer tijd. In de praktijk valt dat vaak tegen, zeker in het festivalseizoen waar ze soms meerdere live optredens per dag of per weekend hebben, komt het vaak voor dat een liveset gewoon hetzelfde is. ( Dit is niet specifiek richting 2 sidez bedoeld maar sowieso live-acts in t algemeen. ) AVIO bijv. doet echt ALTIJD wat anders, maar die zijn echt honderden euro's goedkoper dan bijv. 2 sidez.quote:
Het is in een tentquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef T-Force het volgende:
Even een vraag aan Sethje, is Rebirth buiten of in een tent? Aangezien het vrij vroeg in het jaar is![]()
Ik heb er in ieder geval wel zin in!! Echt wel!! AVIOOOO
Hoeveel dan ongeveer? Geen idee wat je normaal betaalt voor een DJ. Daarnaast is B-Front 1 van mijn favorieten op dit moment dus altijd de moeite waardquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind het een uberdikke plaat. Maar ze zijn nog wel best prijzig als je ziet wat voor djs je voor dat bedrag ook kan boeken..
Voor de grootsten der scene kun je gerust 2500 euro neerleggen voor een uurtje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:28 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Hoeveel dan ongeveer? Geen idee wat je normaal betaalt voor een DJ. Daarnaast is B-Front 1 van mijn favorieten op dit moment dus altijd de moeite waard
Doe mij er maar 3.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
Voor de grootsten der scene kun je gerust 2500 euro neerleggen voor een uurtje.
Ik denk juist alleen maar meerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:39 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Doe mij er maar 3.![]()
Niet te zuinig. Vragen grote dj's voor grotere en/of exclusieve festivals of feesten dan ook minder omdat het voor henzelf ook een eer is om daar te mogen performen?
Ja als je het van de andere kant bekijkt weet je dat organisaties als Q-dance, B2S en Bass-Events de allergrootste willen hebben. Kwestie van vraag en aanbod.quote:
Zoals gezegd vangen ze voor grote feesten bijna geen ruk. Dit schijnt vooral bij Q-feesten te zijn aangezien Platinum Agency = Q-Dance. De schnabbels het hele jaar door zijn eigenlijk hun grote inkomsten om flink te cashen. Prijzen worden ook hoger gelegd na een aantal producties maar dat lijkt me wel duidelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:39 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Doe mij er maar 3.![]()
Niet te zuinig. Vragen grote dj's voor grotere en/of exclusieve festivals of feesten dan ook minder omdat het voor henzelf ook een eer is om daar te mogen performen?
Terwijl hij er niet geboekt staat? Ik denk Wildstylez of Frontlinerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef JortK het volgende:
Ik denk trouwens dat Ome Scope het IQ anthem maakt
Ik denk toch een hardcore remix.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Eventueel Wildstylez remix erbij.
Frontliner maakt EEN anthem, en op Bassleader staat hij ook op de main geboekt. Er is dus nog een mogelijkheid dat hij Bassleader doet. Al zou ik eerder voor In Qontrol gaan inderdaad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik denk toch een hardcore remix.
En dat Frontliner het anthem maakt, lijkt me toch wel vrij duidelijk.
Dat lijkt me sterk, als ik al zo ver vooruit mag kijken zal Wildstylez denk ik DefQon anthem gaan maken. En aangezien IQ ook een hardcore zaal heeft zal er wel een hardcore remix komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Eventueel Wildstylez remix erbij.
Wildstylez heeft het Qontinent anthem al mogen maken vorig jaar. Was niet een erg populaire plaat maar vanuit deze redenatie zou iemand anders nu dan het IQanthem mogen maken. Alleen headhunterz is met power of te mind en daarna scrap attack een artiest geweest die vrij snel een tweede anthem mocht maken voor Q. En gezien de trailer denk ik daarom ook frontliner. Wel vreemd dat er nog niks bekend van is trouwens..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Sethje het volgende:
Terwijl hij er niet geboekt staat? Ik denk Wildstylez of Frontliner
Mwah, ik vind het toch altijd wel leuk om de anthems te weten. Met een feest als DefQon draait toch een groot deel van de afsluiting/finale daarom. En je moet wat doen om er naar toe te leven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:00 schreef ElDani het volgende:
Het is gek hoe veel mensen daar naar uitkijken, op Hardtraxx waren al topics over wie een Defqon anthem zou maken etcetera. Ik kan me er eigenlijk niet zo druk om maken, anthems zijn voor een goed gedeelte al bepaald, de break etcetera liggen al vast en zijn meestal toch heel lang. Ik hoor het vanzelf wel als het een toffe track is. Frontliner zou een mooie optie zijn, die knalt er met regelmaat superdingen uit!
[spam] http://www.hardtraxx.nl/interviews/stel-je-vraag-aan-zatox.html [/spam]
Ja, zat het ook net te lezen. Dat zou geen beste zaak zijn, laat Deepack maar lekker hardstyle en zo af en toe hardcore draaien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat ik net op HTrxx las, is dat Dock 45 toch echt wél de house-alias is van Deepack.
Dat had ik echt niet verwacht, ik zie die Haagse stampers echt geen house draaien...
Maja, we zien wel hoe het gaat.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat ik net op HTrxx las, is dat Dock 45 toch echt wél de house-alias is van Deepack.
Dat had ik echt niet verwacht, ik zie die Haagse stampers echt geen house draaien...
Maja, we zien wel hoe het gaat.
Doen ze toch al een tijdje met dat alias? Ze draaiden in iedergeval op Q-Base '09.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:00 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ja, zat het ook net te lezen. Dat zou geen beste zaak zijn, laat Deepack maar lekker hardstyle en zo af en toe hardcore draaien.
2-sidez zijn bazen en ik vind het weer een lekkere plaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind het tot aan de break fantastisch daarna kakt het in(hier zal ik wel mensen mee tegen de schenen schoppen
)
Tis niet slecht, maar het is zeker niet hun beste werk..Doe mij dan maar GOD, Grainable system Overdrive ofzo
ik zeg decibel in de tent prime time lekker raggen..
Tegenwoordig moet je dan wel aan de voorwaarde voldoen dat je bij platinum bent aangesloten en daar voldoet 2-sidez niet aan. Net zoals een dozer, activator en Josh & Wesz die we 'toevallig' ook nooit meer zien op grote feesten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |