Hardbassquote:Op maandag 1 maart 2010 20:28 schreef Sethje het volgende:
Scope DJ - Househeads vind ik ook echt geniaal
Die kick gaat op een goed geluidssysteem echt te heerlijk
Digitally Imported & Fresh FM werken wel gewoon (FreshFM heeft alleen woensdagavond Hardstyle ... tenminste toen. Kweet eigenlijk niet of dat nog juist is.)quote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef TwenteFC het volgende:
Heeft er nog iemand die een fijne hardstyle radio heeft?
De in de OP genoemde radio-stations doen het niet.
http://twitter.com/sethjuuhquote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Naast de radiostations mag de OP nog wel meer ge-update worden: meer namen & Twitters.
bijv: http://twitter.com/psykopunkz
Jullie nog meer toevoegingen???
tvp = TerugVind Post...dus dat dit topic in je actieve topics komtquote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef T-Force het volgende:
Ik heb ze net binnen, die Exinore 15dB en ik heb ze gekocht voor 185 euro met verzekering voor 2 jaar tegen schade, diefstal & verlies.
Verder ga ik, ondanks dat ik al best een aantal topiques meeloop een paar n00bvragen stellen![]()
Wat de hell is TVP? wat doe je ermee?
Wat is QFT?
Please...don't laugh @ me. Ik doe normaal niet aan forums
Ben eigenlijk niet nieuw, maar in het weekend meestal uit. En overdag maak ik lange werkdagen dus stuiter dan weer online, dan weer hier en dan weer daar.quote:
Zany twitter... jeej nieuwe donkey tracksquote:Tomorrow, donkey rollin' time in the studio!
about 7 hours ago via Ping.fm
Volgde het al een tijdje maar was meer de stille lezer.quote:
Die dingen zijn kak iddquote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef 16meter het volgende:
Ik heb een keer van die plastic alpine dingen geprobeerd.. na 5 minuten uit m'n oren gehaald en weggepleurd. Wat een rotzooi... zit niet fijn en verpest het geluid/de beleving.
Wat hij zegtquote:Op maandag 1 maart 2010 21:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp en eens met wat Seth zegt, heb zelf ook op maat gemaakte exinore oordoppen
Zou ik zeker aanradenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:20 schreef InGebruik het volgende:
Ik heb nooit oordopjes gebruikt maar ben toch aan het overwegen ze ook aan te schaffen. Niet dat ik de muziek te hard vind staan, maar gewoon omdat ik m'n oren niet wil verpesten en er later spijt van krijg.
Als je niet wilt dat de muziek eronder lijdt moet je doppen met een muziekfilter nemen, zoals de al eerder genoemde exinores, of filterz.quote:Iemand ervaring met die 2 van alpine uit het linkje hier ergens boven?
Wil namelijk niet dat de muziek eronder lijdt.
Die van mij waren ¤160.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef 16meter het volgende:
Ben nog altijd geïnteresseerd in die Exinore's.. maar geloof dat het zo'n 120 euro kostte inclusief aanmeten?
Inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.
Maar je doet er wel zeker 4/5 jaar mee omdat je oren dan weer iets anders zijn gevormd of zo iets hebben ze me gezegd. Dus ja.... Wat is ±30 euro per jaar om je oren te beschermen en op je 80e nog te kunnen genieten van hardstyle?
Is inderdaad heerlijk, en ideaal als je nog naar huis moet rijden.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:35 schreef 16meter het volgende:
Tevens nooit meer ruis/piepjes in je oren na een feest. Dat lijkt me wel heerlijk.
Haiquote:
http://twitter.com/djzerosanityquote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Naast de radiostations mag de OP nog wel meer ge-update worden: meer namen & Twitters.
bijv: http://twitter.com/psykopunkz
Jullie nog meer toevoegingen???
Ze zitten misschien wel lekker maar ze verneuken het geluid.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:32 schreef Dalton_ het volgende:
overigens ook nog een paar van de Hema van een tientje ofzo die eigelijk bedoeld zijn voor pijn in je oren in het vliegtuig en die zitten verbazingwekkend goed bij mij..
Je hebt weer een follower erbijquote:Op maandag 1 maart 2010 22:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
http://twitter.com/sethjuuh
of is dat artist only?
zoja: ik heb een artiestenprofiel op pf![]()
Hopelijk wat betere tracks dan de laatste release...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zany twitter... jeej nieuwe donkey tracks
Ja want Justice 4 all, metro, overcome en innocent waren echt kutplatenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hopelijk wat betere tracks dan de laatste release...![]()
Of schop ik nou mensen tegen de schenen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:49 schreef 16meter het volgende:
Metro en Innocent(!!!) waren zeker niet slecht. De laatste vond ik zelfs 1 van de vettere platen van 2009.
Ik vind het een uberdikke plaat. Maar ze zijn nog wel best prijzig als je ziet wat voor djs je voor dat bedrag ook kan boeken..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind echter dat deze mannen vaker geboekt mogen worden, heerlijke energie en een genot om live bezig te zien
Puik nummertje!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind het tot aan de break fantastisch daarna kakt het in(hier zal ik wel mensen mee tegen de schenen schoppen
)
Tis niet slecht, maar het is zeker niet hun beste werk..Doe mij dan maar GOD, Grainable system Overdrive ofzo
Ik vind echter dat deze mannen vaker geboekt mogen worden, heerlijke energie en een genot om live bezig te zien
ik zeg decibel in de tent prime time lekker raggen..
Is dat omdat ze live staan ofzo?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind het een uberdikke plaat. Maar ze zijn nog wel best prijzig als je ziet wat voor djs je voor dat bedrag ook kan boeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |