Lijkt me eerder dat er in de regio gewoon te weinig animo is dan... beetje liefhebber wil altijd hardstyle horen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
De aangepaste dan maar
[ afbeelding ]
Het is inderdaad een behoorlijke fout van ze geweest om de vorige editie de dag voor carnaval te plannen. De bedoeling is leuk, maar hier willen mensen dus dan ook carnavalsmuziek horen ipv hardstyle.
Matrixx op rij afstand dus daar is nog wel regelmatig wat te doen maar verder ook niet zo bijzonder veel hier. Zou in ieder geval blij zijn met zo'n line up.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat er in de regio gewoon te weinig animo is dan... beetje liefhebber wil altijd hardstyle horen.
Balen dat ze het daar niet van de grond krijgen. In de regio Utrecht is het al net zo dramatisch.
Strak planquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef T-Force het volgende:
Gewoon alle Hardstyle-lovers naar brabant, probleem over![]()
Sowieso is brabant veel gezelliger, maar dat wisten jullie allicht al![]()
Oohja, en alle niet-Hardstyle-lovers weg uit brabant.
Wordt gezegd, maar heb dat nooit zo ervaren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef T-Force het volgende:
Sowieso is brabant veel gezelliger, maar dat wisten jullie allicht al![]()
Weet het zelf ook niet zeker maar las het hier: http://goo.gl/5HNUquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
The R3bels zijn al bevestigd. Zij maken de tweede release.
Hoe weet je dat Vamper de nieuwe artiest is? Want ik hoorde al zoiets.
een beetje googlen vertelt mij:quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vraagje aan jullie die-hardstylers:
welke nummers draait Davide Sonar op de dvd van Qlimax 2009?
Kan helaas geen youtube link geven die alle nummers laat zien, alleen dit:
Danku
Zo'n mooi momentje op Qlimax iedereen handjes in de lucht met de break daarna mee klappen tot de bass erin kwam.. En los!quote:
2 Best Enemies - Unity: Was te horen op HB, TBY opende hiermee volgens mij... maar vind 'm ook matigquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Weet het zelf ook niet zeker maar las het hier: http://goo.gl/5HNU
Op http://www.technoboy.it trouwens previews van meerdere nieuwe tracks!
Mijn bevindingen op het 1e gehoor:
2 Best Enemies - Unity
Slappe hap
Stephanie - Knock on wood
Om te kotsen
Stephanie - Dritton
Beetje saai maar wel lekkere sound
Ivan Carsten - Bazooka Girl
Kutbreak, maar verder klinkt dit best goed. Ben benieuwd![]()
Ivan Carsten - Freesound
Dit klinkt toch wel lekker zeg!![]()
Joshua Hiroshy - Shut da fuck up
Saai...
Joshua Hiroshy - Endovene
Saai...
Lange tijd stil/rustig geweest in het SAIFAM team, nu ineens veel tracks. Helaas klinken de meesten op het 1e gehoor niet echt veelbelovend...
Noem me kritisch, maar ik vind het teleurstellend...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
2 Best Enemies - Unity: 5 x niks![]()
Stephanie - Knock on wood : 8 x niks![]()
Stephanie - Dritton: redelijk, ten minste geen kazige melodie, maar hij mist toch een beetje drive (maar ik wil hem nog wel eens live horen)
Ivan Carsten - Bazooka Girl: te lange zangbreak, melodie mwah
Ivan Carsten - Freesound: klinkt wel goed
Joshua Hiroshy - Shut da fuck up: intro lekker, climax gaat
Joshua Hiroshy - Endovene: begin is lekker, lekkere drive maar dan komt het breakpunt en is het weer weg...
Ik vind wat ik tot nu toe van de nieuwe platen van the r3bels heb gehoord ook niet slecht klinken... maar dat is meer Zatox stijl en dat ligt mij sowieso beter dan het hele heppiedepeppie Saifam stijltje van tegenwoordig (al zit er nog wel eens een juweeltje bij zoals You try to play me vorig jaar)quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:15 schreef LeonH het volgende:
Alleen Zatox weet me op dit moment nog te boeien.
Inderdaad ja. You Try To Play Me... Die was/isquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind wat ik tot nu toe van de nieuwe platen van the r3bels heb gehoord ook niet slecht klinken... maar dat is meer Zatox stijl en dat ligt mij sowieso beter dan het hele heppiedepeppie Saifam stijltje van tegenwoordig (al zit er nog wel eens een juweeltje bij zoals You try to play me vorig jaar)
You Try To Play Mequote:Op donderdag 4 maart 2010 23:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind wat ik tot nu toe van de nieuwe platen van the r3bels heb gehoord ook niet slecht klinken... maar dat is meer Zatox stijl en dat ligt mij sowieso beter dan het hele heppiedepeppie Saifam stijltje van tegenwoordig (al zit er nog wel eens een juweeltje bij zoals You try to play me vorig jaar)
Waarom hoor ik nu in mijn hoofd een electrische gitaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Are you out there still with me??!!!
Can you feel the bass, heeeee!
[ afbeelding ]
Koninginnedag 2008 in Arnhem, man , dat ging los toen. Dit nummer is veelvuldig gedraaid, maar elke keer kon ik gewoon niet stilstaan. aahh does memories.....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nu in mijn hoofd een electrische gitaar
Ja ben echt benieuwd, weet jij meer, want die locatie wordt steeds krapper natuurlijk. NIet dat het niet gezellig is.... en de dj's toen zijn nu een stukje duurderquote:
En Joram is er al blij mee:quote:DJZatox
@DBSTF @djheadhunterz @djtheprophet @NC_Bas @Noisecontroller @wildstyleznl Check your email !!! Let me know Ciaoo
quote:wildstyleznl
@DJZatox You did it again!!!!! What a realllly nice track... "Track of the day" The new Zatox ; )
Headhunterz vindt ze wel leuk schijnbaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En zo te zien heeft zatox wat tracks verstuurd:
[..]
quote:# RT @DJZatox @DBSTF @djheadhunterz @djtheprophet @NC_Bas @Noisecontroller @wildstyleznl Check your email !!! Let me know Ciaoo - BOMB
about 2 hours ago via web
quote:RT @DJZatox @DBSTF @djheadhunterz @djtheprophet @NC_Bas @Noisecontroller @wildstyleznl Check your email !!! Let me know Ciaoo - Seriously
about 2 hours ago via web
Ja het ging weer door dit jaar, lineup ofzo weetik niks vanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja ben echt benieuwd, weet jij meer, want die locatie wordt steeds krapper natuurlijk. NIet dat het niet gezellig is.... en de dj's toen zijn nu een stukje duurder
Ik denk het niet, hij heeft volgens mij nog wat andere tracks de laatste week afgemaakt. Dit is al een upload van 12 feb.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef LeonH het volgende:
Volgens mij gaat het hierom bij Zatox:
Alleen zullen bovengenoemde namen wel allemaal de full versie hebben
Hij blijft een viezzz mannetje, wat een dikke track!!!
quote:Good morning world!! Still working at this new track with the new italian artist. The melody is Awesoooomeee.
quote:24 feb 2010Good morning!! Breakfast with the Diddl Cup ahahaaha . Today i will finish my new track .. Finally i get the vocal!!
Wou 'm net postenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
Er komen iig vocals in van DV8
quote:MCDV8
Off to an exciting day in the studio..... ;-) about 5 hours ago via web
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wou 'm net posten
Was ook te verwachten toen DV8 vanmorgen al aangaf dat hij naar de studio ging.
[..]
Twitter is toch best handig
Btw, wie is de rechter dude. Die lijkt niet op Jowan....Is dat mr Pollen?
quote:
Nu op Realhardstyleradio de hardstyle top 40 met DV8 die de nummers inspreektquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
Wel weer dat kleine teringhoekje als ik het goed begrepen hebquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:09 schreef Sethje het volgende:
Ja het ging weer door dit jaar, lineup ofzo weetik niks van
toen heb ik jou voor het eerst gezien volgens mijquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Koninginnedag 2008 in Arnhem, man , dat ging los toen. Dit nummer is veelvuldig gedraaid, maar elke keer kon ik gewoon niet stilstaan. aahh does memories.....
dat hoekje was inderdaad fucking klein, maar wel fucking gezelligquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Wel weer dat kleine teringhoekje als ik het goed begrepen hebIn de nacht is dat nog wel te doen maar op koninginnedag is het gewoon echt te fokking druk. Ben wel benieuwd wat ze gaan doen aan de line-up want namen als Ran-D, frequencerz en 2sidez zijn tegenwoordig wat populairder dan destijds..
Wat een bazenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
dat hoekje was inderdaad fucking klein, maar wel fucking gezellig
Krijgt ie niet meer veel voor... Heb het ook ooit geprobeerd om m'n (wel dan iets kleinere) vinyl collectie te verkopen maar komt het aan de straatstenen niet kwijt... Voor mij is het wat too much om alles in 1x te kopen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou jongens, een musthave,
De platen collectie van de enige echte Dov. Dov kom er maar in!
http://www.marktplaats.nl(...)koop.html%3Fxref%3D1
Was Pavo niet bezig geweest om zijn collectie geheel digitaal te maken, misschien profiteert Dov daarvan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:08 schreef LeonH het volgende:
[..]
Krijgt ie niet meer veel voor... Heb het ook ooit geprobeerd om m'n (wel dan iets kleinere) vinyl collectie te verkopen maar komt het aan de straatstenen niet kwijt... Voor mij is het wat too much om alles in 1x te kopen.
Zal wel iemand hebben gehad die alles digitaal heeft omgezet voor 'm
Dikke anticlimax...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Leuk compilatie van de reis van Coone en MC villian, raar hoe feesten daar kunnen lopen.
Ik kan me herinneren dat Pavo daar idd ook mee bezig was. Heeft hij destijds wel eens verteld op FreshFM.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Was Pavo niet bezig geweest om zijn collectie geheel digitaal te maken, misschien profiteert Dov daarvan?
quote:01:00 - 02:30 The Pitcher
02:30 - 04:00 Frontliner
04:00 - 05:30 Pavo
Huize Maas nog harder!
Onlangs is er in Huize Maas een nieuw geluidssysteem geïnstalleerd.
Dit "Funktion One" systeem produceert een harder, helderder en lager geluid dan het ouwe systeem.
Indicator en Hardstyle in Huize Maas vanaf nu nog harder!
Haha, nee en mogelijk dus ook niet de Nederlandse defqon. Vermoed dat ie 12 of 19 juni valt en beide dagen zit ik nog lekker in Turkse zonquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:43 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Pavo daar idd ook mee bezig was. Heeft hij destijds wel eens verteld op FreshFM.
@Boy. Die link is DefQon Australie, weet niet of je daar ook heen wilde?
12 juni. 19 juni is Dirty Dutch op Almere strand.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Haha, nee en mogelijk dus ook niet de Nederlandse defqon. Vermoed dat ie 12 of 19 juni valt en beide dagen zit ik nog lekker in Turkse zon
echt 1 van de beste van de laatste 10 edities ofzo!quote:
klopt, 12 juni mogen we weer (2e weekend van juni is het meestal)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:04 schreef kollie het volgende:
[..]
12 juni. 19 juni is Dirty Dutch op Almere strand.
Jij gaat gewoon jongenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:58 schreef Da_Ripper het volgende:
Eindelijk weer weekend![]()
ff snel doorgelezen, nog geen vids gezien:
* Oude muziekcollectie verkopen![]()
* De LU van Dangerouzmind![]()
![]()
* Heel misschien Indicator vanaaf
[..]
Ik ga ook indicator vanaamdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:58 schreef Da_Ripper het volgende:
Eindelijk weer weekend![]()
ff snel doorgelezen, nog geen vids gezien:
* Oude muziekcollectie verkopen![]()
* De LU van Dangerouzmind![]()
![]()
* Heel misschien Indicator vanaaf
[..]
Oh ben daar vorig jaar ook geweestquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
dat hoekje was inderdaad fucking klein, maar wel fucking gezellig
Verwijderd, watskeburt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Leuk compilatie van de reis van Coone en MC villian, raar hoe feesten daar kunnen lopen.
ja, dat is dat straatje volgens mijquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh ben daar vorig jaar ook geweestDaar ligt toch ook dat straatje waar iedereen loopt te pissen?
![]()
Leuk dat het weer is btw.
quote:
Pff ik wacht nog steeds tot de Ear Fucking EP eindelijk eens uitkomt.. Maar klinkt wel lekker verder, voor wat er te horen is.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dit schijnt de nieuwe Zatox & Vamper track te zijn:
Filmpje is nogal kort en geluid niet optimaal maar dit kon wel eens een hele dikke track gaan worden!!
Dit zal vast wel die track zijn die Zatox naar alle Dj's heeft verstuurd van de week...quote:Op zondag 7 maart 2010 16:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Filmpje is nogal kort en geluid niet optimaal maar dit kon wel eens een hele dikke track gaan worden!!
Balen man.. zou dan inderdaad toch proberen Emporium mee te pakken.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:27 schreef NLS04 het volgende:
[Frustratiemodus aan]
knip
[Frustratiemodus uit]
Optie! Zal wel deze of Arnhem worden.quote:Gratis hardstyle in zwolle met bevrijdingsdag :
http://partyflock.nl/party/174860:Liberator_outdoor.html
Lekkere line up
Vette melodie.. maar kwali is te bagger om echt te kunnen oordelen. Zal wel weer een bommetje zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:Best track Shortlist;
Noisecontrollers ‘Attack Again’ / Showtek ‘World Is Mine’ / Technikal featuring Andy Whitby ‘Hard House Slut’
Best Label Shortlist;
Scantraxx / Tidy / Fusion Records
Best New Face Shortlist;
Swankie & Kashi / The Pitcher / Shock:force
Best one-off event Shortlist;
Global Gathering / Qlimax / Def Qon One
Best artist album Shortlist;
Brennan Heart ‘Musical Impressions’ / D-Block & S-te-fan ‘Music Made Addictz’ / Showtek ‘Analogue Players in a Digital World’
Best European hard DJ Shortlist;
Headhunterz / DJ Zany / Showtek
Best European hard producer Shortlist;
Showtek / Kidd Kaos / Headhunterz
Best compilation album Shortlist;
Def Qon One / Hard Dance Awards Euphoria / Goodgreef Xtra Hard
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:14 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Showtek was beste DJ, Producer, album en track.
Scantraxx beste label.
Event was Defqon
Rest geen idee, bovenstaande stond op Twitter vannacht
Ik deed in groep 8 mee aan de Heart Dance Awards van de Nederlandse Hartstichting, die awards vallen onder hetzelfde kopje.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:23 schreef 16meter het volgende:
World is mine.. veruit de beste track van 2009 ja, logische keuze.
Maar laten we geen woorden meer vuil maken aan de 'hard dance awards'![]()
Bevrijdingsdag hè, geen Q-day ... kunt ze dus allebei doenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:03 schreef 16meter het volgende:
Optie! Zal wel deze of Arnhem worden.
gebaseerd op/gemixt door ... ??quote:Op zondag 7 maart 2010 21:07 schreef ElDani het volgende:
Verder komt dinsdag de nieuwe HS top 40 online. Dat jullie dat ook even weten.
We hebben goed contact met de mensen die de top 40 altijd al hebben gedaan. Deze word nu gedraaid op Real Hardstyle Radio. Vocals worden gedaan door MC DV8, dus dat zit ook wel snor. Verder word deze dan door die gast opgenomen op 128 kbps en word deze op hardtraxx geplaatst. Dat is eigenlijk het idee..quote:Op zondag 7 maart 2010 21:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
gebaseerd op/gemixt door ... ??
had laatst die discussie over dat FearFM weg is enzo en toen kwam dus ook de top40 ter sprake. Maar hij is er dus wel (weer), of heeft deze niets met FearFM te maken?
Ik weet nog niet of ik nu nog naar IQ ga. Waren nog stuk of 3 mensen in mn omgeving die misschien wel wouden gaan maar waar ik sindsdien niks meer van heb gehoord. Komende tijd maar eens informeren wat hun gaan doen. IQ was de afgelopen 2 jaar echt supertof maar heb in weinig zin om die terugreis in mn eentje te doen. Dan kies ik liever voor Zany de week ervoor..quote:Op zondag 7 maart 2010 14:16 schreef Da_Ripper het volgende:
@NLS; idd kutje dat je nog geen vrij hebt voor Emp.
Maar ga je nu ook niet naar IQ dan?
Eensch maar echte dubstep is vetterquote:Op maandag 8 maart 2010 13:41 schreef Koepert het volgende:
Ik vind t n lekker plaatje die PavelowQua hele melodie-lijn, riedeltjes,deuntjes en alles, en die bass is gewoon verfrissend en lekker imo..
ook weer eensch.. Maar deze hybrids laten je weer een beetje genieten van 2 favoriete stromingenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Eensch maar echte dubstep is vetter
True true, ik heb je wat dingetjes GePMed, geen hyrids maar gewoon lieve liedjesquote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef Koepert het volgende:
[..]
ook weer eensch.. Maar deze hybrids laten je weer een beetje genieten van 2 favoriete stromingen![]()
Mits goed gedaan zijn hybrids voor mij(gezien ontzettend brede muzieksmaak)
jammer dat ze die draaide op het eind bij Hardbass, paste er echt niet bij. Op het eind moet je rammen. Wat Zatox gelukkig nog deedquote:Op maandag 8 maart 2010 13:41 schreef Koepert het volgende:
Ik vind t n lekker plaatje die PavelowQua hele melodie-lijn, riedeltjes,deuntjes en alles, en die bass is gewoon verfrissend en lekker imo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |