Waarom hoor ik nu in mijn hoofd een electrische gitaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Are you out there still with me??!!!
Can you feel the bass, heeeee!
[ afbeelding ]
Koninginnedag 2008 in Arnhem, man , dat ging los toen. Dit nummer is veelvuldig gedraaid, maar elke keer kon ik gewoon niet stilstaan. aahh does memories.....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nu in mijn hoofd een electrische gitaar
Ja ben echt benieuwd, weet jij meer, want die locatie wordt steeds krapper natuurlijk. NIet dat het niet gezellig is.... en de dj's toen zijn nu een stukje duurderquote:
En Joram is er al blij mee:quote:DJZatox
@DBSTF @djheadhunterz @djtheprophet @NC_Bas @Noisecontroller @wildstyleznl Check your email !!! Let me know Ciaoo
quote:wildstyleznl
@DJZatox You did it again!!!!! What a realllly nice track... "Track of the day" The new Zatox ; )
Headhunterz vindt ze wel leuk schijnbaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En zo te zien heeft zatox wat tracks verstuurd:
[..]
quote:# RT @DJZatox @DBSTF @djheadhunterz @djtheprophet @NC_Bas @Noisecontroller @wildstyleznl Check your email !!! Let me know Ciaoo - BOMB
about 2 hours ago via web
quote:RT @DJZatox @DBSTF @djheadhunterz @djtheprophet @NC_Bas @Noisecontroller @wildstyleznl Check your email !!! Let me know Ciaoo - Seriously
about 2 hours ago via web
Ja het ging weer door dit jaar, lineup ofzo weetik niks vanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja ben echt benieuwd, weet jij meer, want die locatie wordt steeds krapper natuurlijk. NIet dat het niet gezellig is.... en de dj's toen zijn nu een stukje duurder
Ik denk het niet, hij heeft volgens mij nog wat andere tracks de laatste week afgemaakt. Dit is al een upload van 12 feb.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef LeonH het volgende:
Volgens mij gaat het hierom bij Zatox:
Alleen zullen bovengenoemde namen wel allemaal de full versie hebben
Hij blijft een viezzz mannetje, wat een dikke track!!!
quote:Good morning world!! Still working at this new track with the new italian artist. The melody is Awesoooomeee.
quote:24 feb 2010Good morning!! Breakfast with the Diddl Cup ahahaaha . Today i will finish my new track .. Finally i get the vocal!!
Wou 'm net postenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
Er komen iig vocals in van DV8
quote:MCDV8
Off to an exciting day in the studio..... ;-) about 5 hours ago via web
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wou 'm net posten
Was ook te verwachten toen DV8 vanmorgen al aangaf dat hij naar de studio ging.
[..]
Twitter is toch best handig
Btw, wie is de rechter dude. Die lijkt niet op Jowan....Is dat mr Pollen?
quote:
Nu op Realhardstyleradio de hardstyle top 40 met DV8 die de nummers inspreektquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
Wel weer dat kleine teringhoekje als ik het goed begrepen hebquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:09 schreef Sethje het volgende:
Ja het ging weer door dit jaar, lineup ofzo weetik niks van
toen heb ik jou voor het eerst gezien volgens mijquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Koninginnedag 2008 in Arnhem, man , dat ging los toen. Dit nummer is veelvuldig gedraaid, maar elke keer kon ik gewoon niet stilstaan. aahh does memories.....
dat hoekje was inderdaad fucking klein, maar wel fucking gezelligquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Wel weer dat kleine teringhoekje als ik het goed begrepen hebIn de nacht is dat nog wel te doen maar op koninginnedag is het gewoon echt te fokking druk. Ben wel benieuwd wat ze gaan doen aan de line-up want namen als Ran-D, frequencerz en 2sidez zijn tegenwoordig wat populairder dan destijds..
Wat een bazenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
dat hoekje was inderdaad fucking klein, maar wel fucking gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |