Lijkt me eerder dat er in de regio gewoon te weinig animo is dan... beetje liefhebber wil altijd hardstyle horen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
De aangepaste dan maar
[ afbeelding ]
Het is inderdaad een behoorlijke fout van ze geweest om de vorige editie de dag voor carnaval te plannen. De bedoeling is leuk, maar hier willen mensen dus dan ook carnavalsmuziek horen ipv hardstyle.
Matrixx op rij afstand dus daar is nog wel regelmatig wat te doen maar verder ook niet zo bijzonder veel hier. Zou in ieder geval blij zijn met zo'n line up.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat er in de regio gewoon te weinig animo is dan... beetje liefhebber wil altijd hardstyle horen.
Balen dat ze het daar niet van de grond krijgen. In de regio Utrecht is het al net zo dramatisch.
Strak planquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef T-Force het volgende:
Gewoon alle Hardstyle-lovers naar brabant, probleem over![]()
Sowieso is brabant veel gezelliger, maar dat wisten jullie allicht al![]()
Oohja, en alle niet-Hardstyle-lovers weg uit brabant.
Wordt gezegd, maar heb dat nooit zo ervaren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef T-Force het volgende:
Sowieso is brabant veel gezelliger, maar dat wisten jullie allicht al![]()
Weet het zelf ook niet zeker maar las het hier: http://goo.gl/5HNUquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
The R3bels zijn al bevestigd. Zij maken de tweede release.
Hoe weet je dat Vamper de nieuwe artiest is? Want ik hoorde al zoiets.
een beetje googlen vertelt mij:quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vraagje aan jullie die-hardstylers:
welke nummers draait Davide Sonar op de dvd van Qlimax 2009?
Kan helaas geen youtube link geven die alle nummers laat zien, alleen dit:
Danku
Zo'n mooi momentje op Qlimax iedereen handjes in de lucht met de break daarna mee klappen tot de bass erin kwam.. En los!quote:
2 Best Enemies - Unity: Was te horen op HB, TBY opende hiermee volgens mij... maar vind 'm ook matigquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Weet het zelf ook niet zeker maar las het hier: http://goo.gl/5HNU
Op http://www.technoboy.it trouwens previews van meerdere nieuwe tracks!
Mijn bevindingen op het 1e gehoor:
2 Best Enemies - Unity
Slappe hap
Stephanie - Knock on wood
Om te kotsen
Stephanie - Dritton
Beetje saai maar wel lekkere sound
Ivan Carsten - Bazooka Girl
Kutbreak, maar verder klinkt dit best goed. Ben benieuwd![]()
Ivan Carsten - Freesound
Dit klinkt toch wel lekker zeg!![]()
Joshua Hiroshy - Shut da fuck up
Saai...
Joshua Hiroshy - Endovene
Saai...
Lange tijd stil/rustig geweest in het SAIFAM team, nu ineens veel tracks. Helaas klinken de meesten op het 1e gehoor niet echt veelbelovend...
Noem me kritisch, maar ik vind het teleurstellend...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
2 Best Enemies - Unity: 5 x niks![]()
Stephanie - Knock on wood : 8 x niks![]()
Stephanie - Dritton: redelijk, ten minste geen kazige melodie, maar hij mist toch een beetje drive (maar ik wil hem nog wel eens live horen)
Ivan Carsten - Bazooka Girl: te lange zangbreak, melodie mwah
Ivan Carsten - Freesound: klinkt wel goed
Joshua Hiroshy - Shut da fuck up: intro lekker, climax gaat
Joshua Hiroshy - Endovene: begin is lekker, lekkere drive maar dan komt het breakpunt en is het weer weg...
Ik vind wat ik tot nu toe van de nieuwe platen van the r3bels heb gehoord ook niet slecht klinken... maar dat is meer Zatox stijl en dat ligt mij sowieso beter dan het hele heppiedepeppie Saifam stijltje van tegenwoordig (al zit er nog wel eens een juweeltje bij zoals You try to play me vorig jaar)quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:15 schreef LeonH het volgende:
Alleen Zatox weet me op dit moment nog te boeien.
Inderdaad ja. You Try To Play Me... Die was/isquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind wat ik tot nu toe van de nieuwe platen van the r3bels heb gehoord ook niet slecht klinken... maar dat is meer Zatox stijl en dat ligt mij sowieso beter dan het hele heppiedepeppie Saifam stijltje van tegenwoordig (al zit er nog wel eens een juweeltje bij zoals You try to play me vorig jaar)
You Try To Play Mequote:Op donderdag 4 maart 2010 23:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind wat ik tot nu toe van de nieuwe platen van the r3bels heb gehoord ook niet slecht klinken... maar dat is meer Zatox stijl en dat ligt mij sowieso beter dan het hele heppiedepeppie Saifam stijltje van tegenwoordig (al zit er nog wel eens een juweeltje bij zoals You try to play me vorig jaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |